5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Same here, of dan in ieder geval op Maandag geleverd! Frustrating...niek1986 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:20:
Apple zelf heeft nog niks uitgeleverd. Zelf de 21ste besteld en de status staat sindsdien op "Artikelen worden verwerkt" en "31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011" gewoon nog even wachten dus maar had eigenlijk op release datum al een pakketje thuis verwacht.
Ik ook, het irritantste vind ik nog dat als ze niet snel gaan 'preparing for shipment' dan halen ze 7 november niet eens. En dat reken ik Apple wel zwaar aan, ze roepen zelf dat ze t kunnen. Ik heb nooit zo veel problemen met levertijd, maar wel met levertijd terwijl je zegt geen levertijd te hebben.niek1986 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:20:
Apple zelf heeft nog niks uitgeleverd. Zelf de 21ste besteld en de status staat sindsdien op "Artikelen worden verwerkt" en "31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011" gewoon nog even wachten dus maar had eigenlijk op release datum al een pakketje thuis verwacht.
Edit: Heb vanmiddag gebeld en de helpdesk medewerker snapte mijn frustratie. iPhones worden FIFO uitgeleverd en als ze niet op tijd leveren wordt er gecompenseerd in de vorm van 50 euro retour las ik op iPhoneclub forums.
[ Voor 38% gewijzigd door niek1986 op 01-11-2011 14:26 ]
Nog niets gehoord, maar weer bellen.
KPN klantenservice - levertijd onbekend, hij is niet op voorraad.
Geef me dan maar sales, Kan ik niet doen meneer. Oke laterz..
KPN receptie, mag ik sales van u, Oke
Sales: Ja hoor op voorraad, maar waarom geeft KPNwebforce (twitter) dan aan 4 weken vandaag via mail bij mij. Ow dat week ik niet wacht even, verbind u door met iemand die het wel weet.
Klantenservice: Iphone is gewoon op voorraad. Nou volgens u collega niet. Ow.. ik ga het even navragen..
Meneer blijkt een technische storing met onze order systeem te zijn. Er is wel voorraad, maar systeem geeft aan dat er geen voorraad is. Jaja,, Er is een mail naar systeembeheerder gestuurd en manager (of hoofd afdeling) neem vandaag voor 5ven nog contact met u op via mail/telefoon......
Versie nummer 10 :-) begint wel lachwekkend te worden nu.
Verwijderd
Nouja, iets meer duidelijkheid dus en voor 5en word je nog teruggebeld, ik ben benieuwd!
PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput
Meestal 80% kans dat ze toch niet bellen...Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:37:
en voor 5en word je nog teruggebeld, ik ben benieuwd!
Ik heb net ook een Apple medewerker gesproken en hij vertelde mij dat hij het ook raar vond en dat de toestellen vanuit China worden geleverd. In de US werden de iPhones een dag voor de release verzonden en in Duitsland zelfs een week voor de release date. Waarom in Nederland nou net weer niet vroeg ik. Ik moest maar een mailtje schrijven naar Appleniek1986 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:24:
Ik heb zelf goede ervaring met de levertijden van Apple maar als ik het zo lees is er nog helemaal niks verzonden. Waarom een pre-order als je als bedrijf toch niet kunt leveren?
Edit: Heb vanmiddag gebeld en de helpdesk medewerker snapte mijn frustratie. iPhones worden FIFO uitgeleverd en als ze niet op tijd leveren wordt er gecompenseerd in de vorm van 50 euro retour las ik op iPhoneclub forums.

contactus.nl@euro.apple.com
Als iedereen nou dat gaat doen, helpt dat misschien wel......en ontvangen wij misschien echt wel € 50 euro korting. Al met al word ik er nu wel een beetje moe van.
Waarschijnlijk heeft iemand van het magazijn een pallet in zn auto gezet en is naar kazachstan gereden.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:37:
Wel voorraad maar systeem geeft aan van niet, stuur die dingen nou maar gewoon op
Nouja, iets meer duidelijkheid dus en voor 5en word je nog teruggebeld, ik ben benieuwd!
Iedereen die nog aan het wachten is: veel succes!
if it ain't broke, break it and learn
En zojuist bezorgdMillert schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:48:
Gisteren mail ontvangen van verzendbevestiging van de iPhone 32GB Wit, Vodafone verlenging (21-10 online rond de middag).
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Verwijderd
joffrey19 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:41:
[...]
Waarschijnlijk heeft iemand van het magazijn een pallet in zn auto gezet en is naar kazachstan gereden.
Verwijderd
Nu is het wachten op Apple.. ben benieuwd..
Zou helemaal lachwekkend zijn als ze daar eerder geleverd worden dan bij ons...
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Wel vreemd dat vrijdag jl. mij nog verteld werd dat de levertijd 2 tot 5 weken zou zijn
PSN: Von_Smallhausn
Just a wild guess
Batterijprobleem is denk eerder softwarematig dan hardwarematig. Probleem kwam ook al voor bij beta's op een iPhone 4.mathijs55 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:02:
Zou het kunnen zijn dat Apple wacht met uitleveren van nieuwe batches totdat ze zeker weten wat nou precies dat batterij-probleem inhoud?
Just a wild guess
Verwijderd
Maar hoe langer het duurt hoe geloofwaardiger dit soort redenen worden
306739xxx
Magazijn: Registered
Laatst gewijzigd: 31-10-2011 15:35:40
4S 16GB ZW
Rembours
Heb net toch maar weer eens gebeld en ze geven nu inderdaad aan dat de telefoon naar TNT is gegaan en dat ik hem snel kan verwachten echter een barcorde krijg ik later met de mail.
Ik baal hier wel ontzettend van hoor... Heb hem bij Apple besteld omdat ik dan wel zeker wist dat ik hem in ieder geval snel na de release zou ontvangen, en in de tussentijd lees ik hier allemaal Vodafone en T-Mobile klanten die hem al lang en breed in bezit hebben. Het is gewoon zo ontzettend frustrerend! Ik heb ze daarom ook maar even gemailed... Arg...haroldso schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:40:
[...]
Ik heb net ook een Apple medewerker gesproken en hij vertelde mij dat hij het ook raar vond en dat de toestellen vanuit China worden geleverd. In de US werden de iPhones een dag voor de release verzonden en in Duitsland zelfs een week voor de release date. Waarom in Nederland nou net weer niet vroeg ik. Ik moest maar een mailtje schrijven naar Apple.
contactus.nl@euro.apple.com
Als iedereen nou dat gaat doen, helpt dat misschien wel......en ontvangen wij misschien echt wel € 50 euro korting. Al met al word ik er nu wel een beetje moe van.
Vanavond maar even de frustratie van me af schieten met Battlefield 3
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Nou dan wil ik nog wel een paar dagen wachten als dat de reden isVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:05:
Lijkt mij sterk dat ze daarom nog niet leveren.
Maar hoe langer het duurt hoe geloofwaardiger dit soort redenen worden
Klopt hun tijdvak van 2 uur een beetje?
Heel goed, zoals ik al zei, als iedereen dat nou doet...Soepstengel schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:07:
[...]
Ik baal hier wel ontzettend van hoor... Heb hem bij Apple besteld omdat ik dan wel zeker wist dat ik hem in ieder geval snel na de release zou ontvangen, en in de tussentijd lees ik hier allemaal Vodafone en T-Mobile klanten die hem al lang en breed in bezit hebben. Het is gewoon zo ontzettend frustrerend! Ik heb ze daarom ook maar even gemailed... Arg...
offtopic:
Vanavond maar even de frustratie van me af schieten met Battlefield 3
Lijkt me niet echt handig... Zo laat je niet echt je eigen mening horen en zal het dus minder effect hebben bij Apple om er wat aan te gaan doen of een vergoeding te geven mocht het echt lang duren.Tjeemp schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:09:
Kunnen we niet gewoon allemaal hetzelfde mailtje sturen? De drempel een beetje verlagen...
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Dat is goed nieuws! Dan verwacht ik hem donderdag maar hoop stiekem morgen al..Mediacj schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:05:
Order VF truck
306739xxx
Magazijn: Registered
Laatst gewijzigd: 31-10-2011 15:35:40
4S 16GB ZW
Rembours
Heb net toch maar weer eens gebeld en ze geven nu inderdaad aan dat de telefoon naar TNT is gegaan en dat ik hem snel kan verwachten echter een barcorde krijg ik later met de mail.
Ik vertel ook alleen maar wat ik heb gehoord. Zelf heb ik een direct e-mail adres gekregen van degene die mij heeft geholpen voor een eventuele compensatie als ze m ná 7 november leveren. En 7 november was dan datum van levering en niet datum van verzending.mddd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:39:
@niek1986 : Dat van die 50 euro lijkt me apart. Een leverdatum is immers een indicatie, geen verplichting. Feitelijk is er dus niets wat ze fout doen, en het lijkt me raar als ze dan aan zoveel mensen opeens 50 euro gaan uitkeren. Op zich weet ik best een leuke bestemming voor de 50 euro, maar het lijkt me gewoon onwaarschijnlijk dat ze zo gemakkelijk met geld gaan strooien.
Tevens gelijk micro sim kaart gehaald bij vodafone winkel voor 1 hele cent ^^
Die zat bij mij niet in de doos.
Ik zei gewoon dat Vodafone webcare zei dat ik er een microsim bijkreeg maar dat ik die niet gekregen heb.
Besteld 24 oktober 11:34 ong.
Verlenging Vodafone BSW abbo
Waarom zit die er dan ook gewoon niet bij? Stond het wel op je bestellingsbevestiging?falcon123 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:54:
Tevens gelijk micro sim kaart gehaald bij vodafone winkel voor 1 hele cent ^^
Die zat bij mij niet in de doos.
Maarja, voor de prijs zal ik het niet laten...
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ze zouden bij mij tussen 13:15 en 15:15 langskomen. Om 15:30 stond er iemand voor de deur met mijn PhoneHouse bestelling. Helaas moest hij weer weggaan omdat het KvK-uittreksel van mijn eenmanszaak niet recent genoeg was (moest <12 maanden). Nu ik alle gegevens achteraf doorneem zie ik dat er nergens staat dat er überhaupt een KvK-uittreksel nodig was - ik wist dit alleen omdat dit via een gesprek aan de telefoon verteld werd. Over de leeftijd van dit uittreksel werd niets gezegd zover ik weet.Patvs schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:08:
Goede ervaringen met AMP?
Klopt hun tijdvak van 2 uur een beetje?

Bottomline is dat ik nu net voor 11 euro een uittreksel heb gekocht (wat iedereen overigens kan doen) en voor morgenmiddag weer een nieuwe afspraak met AMP heb staan. Hopelijk meer geluk morgen...
(dit is omdat het abonnement op de naam van mijn bedrijf staat)
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011 Hier.
Hopelijk nog deze week
[ Voor 4% gewijzigd door SL65 op 01-11-2011 16:49 ]
SHEEZ dat is erg. SO CLOSE YET SO FAR
Maar het gaat helemaal goedkomen volgens mij =)
Hopelijk komen ze bij mij ook op tijd.
Verwijderd
Provider: Vodafone
Besteld: 21 oktober 10.00 uur
Ordernummer: 6938XXXX
Verwijderd
Mooi! Mijn ordernummer begint ook met 6938xxxx. Waarom iedereen de laatste 4 cijfers niet erbij zet weet ik niet dus doe het maar dan ookVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:16:
Ik heb vanmiddag mijn 64GB wit binnen gekregen. Netjes met een Micro SIM erbij.

Klopt, alhoewel ze toch al ruim over de 1 week heen zijn. Gaat namelijk in op moment van bestelling. Ze hebben nog een paar dagen in mijn geval..YoVla schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:00:
We kunnen allemaal wel boos worden op Apple, omdat ze niet meteen uitleverden, maar er staat nog steeds 1 tot 2 weken levertijd en die zijn ze nog lang niet overschreden.
Klopt, maar het is voornamelijk typisch dat Apple zelf later leverd dan de retailers in Nederland. Je zou zeggen dat het andersom werkt, maargoed er is blijkbaar massaal geimporteerd.YoVla schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:00:
We kunnen allemaal wel boos worden op Apple, omdat ze niet meteen uitleverden, maar er staat nog steeds 1 tot 2 weken levertijd en die zijn ze nog lang niet overschreden.
"Het gaat er niet om dat Apple niet doen wat ze beloofd maar meer dat Apple niet doet wat verwacht werd. Een dag voor release datum verzenden en op release datum leveren. (First In First Out.)
Daar hebben ze niet aan voldaan maar dan verwacht je toch wel dat ze leveren binnen hetzelfde tijdsbestek als de providers. Het was ook allemaal niet zo erg geweest als Apple tenminste één batch iPhones had verzonden want dan was het idee er niet dat Apple niks doet."
en daar ben ik het eigenlijk best mee eens.
Verwijderd
Hier exact hetzelfde.. Betrap me er zelf op dat ik wel 5x per dag kijk of er vooruitgang in zit..SL65 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:49:
Ik ben benieuwd huidige status nog steeds (apple store):
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011 Hier.
Hopelijk nog deze week
Besteld op 21-10 om 13.50.
[ Voor 4% gewijzigd door MYST op 01-11-2011 18:18 ]
MYST schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:18:
Hier (belgische apple store) is de status juist veranderd naar: bestelling wordt voorbereid!
Besteld op 21-10 om 13.50.
iPhone 4S 32GB Zwart - Verzending wordt voorbereid. Besteld op 21 oktober om 10 uur.
Verwijderd
Ik heb verlengd bij Hi via hun save afdeling. Daar heb ik een korting van zo'n 220 euro over twee jaar gekregen. Het was wel mogelijk om de verlenging in de shop opnieuw in te voeren, maar zij konden mij geen korting geven. Omdat ik het geen 220 euro waard vind om de iphone nu al te hebben, ben ik maar weer met lege handen vertrokken.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:36:
Heb je niet aan ze gevraagd of het mogelijk was om de order te cancellen en alles bij hun aan te vragen? Of om te zetten naar de shop.. zo lastig zou dat niet moeten zijn?
Vrijdag was ik er ook al om te vragen of ik niet gewoon 1 uit hun voorraad kon krijgen. Maar dat was absoluut niet mogelijk en ik moest de order maar rustig afwachten.
Ik woon praktisch naast de shop dus het is erg irritant dat die dingen daar gewoon in voorraad liggen, terwijl wij allemaal zitten te wachten.
[ Voor 8% gewijzigd door Irrilian op 01-11-2011 18:40 ]
Ik heb al meerdere keren naar/over Hi getweet en ik krijg alleen maar sussende berichtjes en geen concrete informatie. Ook in de shop weten ze niets. En als je opbelt weten ze schijnbaar ook niets (dat lees ik hier). Wat is het voor idioterie dat niemand weet wanneer die dingen eraan komen? Ik vind het zeer irritant.
http://www.imageshack.us/...es/210/screenshotxnc.png/
Bij deze een screenshot, 31okt-7nov geschatte levertijd.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Status sinds vanavond:
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd.
NSQ
Verwijderd
/sighVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:16:
Ik heb vanmiddag mijn 64GB wit binnen gekregen. Netjes met een Micro SIM erbij.
Provider; Vodafone
Besteld: 21 oktober 08.10 uur
Besteld 64GB zwart en nog niks binnen. Dacht dat ze afleveren in order van binnekomst order.
Snap niet dat je het eerder binnen hebt gekregen in iedergveal veel plezier ermee.
21e, uur of 8Grootstyr schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:10:
De mensen die een vernieuwde status hebben bij de Apple Online store: wanneer hebben jullie besteld?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
De 2e order met levering een dag later(volgens schema) is nog niet geüpdatet, hopelijk morgen de tweede order.
Misschien is ie dan toch nog voor t weekend
Serieus? Nog tips voor omgeving Rotterdam iemand? Zoek een 4S 16 GB Black zonder abonnement.ronaldo vivaldi schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:59:
Hier bij mediamarkt Zwolle gewoon voorradig (zwart 16,32 en 64gb). Zowel los (599 euro) als met abo.
👉🏻 Blog 👈🏻
Nu eens zien hoe lang het duurt. Donderdag afleveren moet haalbaar zijn toch? (Er vanuit gaand dat ze bijvoorbeeld vanuit Rotterdam worden gedistribueerd).
PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput
Verwijderd
Heb 21-10 om 11.00 uur een zwarte 4s 32 Gb besteld.
Wanneer: 21/10 om 11.45
Wat: iPhone 4S Zwart 32GB
Laatste Status: Verzending wordt voorbereid
Verwijderd
"Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de Apple iPhone 4S 32GB white, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden."
Vervolgens kijk ik op de site bij de status en staat er:
"Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS)
status per: 28-10-2011"

Verwijderd
16 GB Zwart
Besteld 21 oktober rond 17:00
'Verzending wordt voorbereid'
Hopelijk morgen op de post en dan donderdag ontvangen!
Wanneer: 21/10 om 10:00
Wat: iPhone 4S Zwart 32GB
Laatste Status: Verzending wordt voorbereid vanaf 18:45
Verwijderd
Heb nog geen gewijzigde status.
Dus ik kan 'm in de winkel gewoon krijgen zonder dat ze moeilijk gaan doen dat ik 'm al online heb besteld? Leek mij inderdaad ook vrij simpel, gewoon overzetten en klaar. Ga er dan morgen wel even langs. Eerst in Tilburg, hebben ze 'm daar niet dan kan ik nog in Den Bosch kijken.Irrilian schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:39:
Vrijdag was ik er ook al om te vragen of ik niet gewoon 1 uit hun voorraad kon krijgen. Maar dat was absoluut niet mogelijk en ik moest de order maar rustig afwachten.
Aannemen dat het straks echt wel gaat veranderen. Zal er ook mee te maken hebben welk model je hebt besteld. Zie hier alleen nog maar black 16 en 32 gbVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:32:
Ik heb de 21e besteld om 13uur, maar pas mail ontvangen om 18.30. Wat moet ik dan aannemen?
Ik kreeg de dag erna pas een orderbevestiging, terwijl ik om een uur of 3 s middags besteld had.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:32:
Ik heb de 21e besteld om 13uur, maar pas mail ontvangen om 18.30. Wat moet ik dan aannemen?
gewoon nog even afwachten dus.
Verwijderd
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar:
1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
iPhone 4S 16 GB Wit
besteld 21 okt rond 11:45 via applestore
Verwijderd
iphone 4s zwart 16gb met nummerbehoud.
Net gebeld voor afspraak, morgen tussen 5 en 9 savonds wordt hy bezorgd.
Volgens hun komen er morgen weer nieuwe Iphones binnen.
Zij zeggen dat ze vorige zending tot op 200 pre-orders na hebben kunnen uitleveren.
Helaas zit ik bij die 200(maar ik heb dan ook pas de 26e besteld) die 200 gaan dus deze week uitgeleverd worden.
Ik houd jullie op de hoogte.
ps mocht blijken dat het toch pas volgende week wordt dan is dat jammer maar toch enigszins te verwachten,
ik wacht gewoon geduldig wat er op me af komt.
*verlening t-mobile toestel 16gb zwart
[ Voor 4% gewijzigd door mpfan op 01-11-2011 20:20 . Reden: toevoeging abo+toestel ]
Verwijderd
Dat zegt natuurlijk niks.. Ze kunnen ook gewoon slechts 10 iphones geleverd hebben..mpfan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:03:
Vandaag contact gehad met de Phonehouse.
Volgens hun komen er morgen weer nieuwe Iphones binnen.![]()
Zij zeggen dat ze vorige zending tot op 200 pre-orders na hebben kunnen uitleveren.
Helaas zit ik bij die 200(maar ik heb dan ook pas de 26e besteld) die 200 gaan dus deze week uitgeleverd worden.![]()
Ik houd jullie op de hoogte.
ps mocht blijken dat het toch pas volgende week wordt dan is dat jammer maar toch enigszins te verwachten,
ik wacht gewoon geduldig wat er op me af komt.
En dan zeggen 'op 200 pre-orders na hebben we kunnen leveren'..
Op zich ben ik het met je eens.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:05:
[...]
Dat zegt natuurlijk niks.. Ze kunnen ook gewoon slechts 10 iphones geleverd hebben..
En dan zeggen 'op 200 pre-orders na hebben we kunnen leveren'..
Maar aangezien ik pas op de 26e heb besteld verwacht ik niet dat ze er pas 10 hebben uitgeleverd.
Ik heb vaak bij andere bestellingen dat ik die pas laat 's avonds of zelfs na 12e krijg. Achjah, we wachten afRowin schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:19:
Vraag me af wanneer wij (VF klanten met los toestel) een verzendbevestiging krijgen met onze traceercode. Iemand enig idee en/of iemand al een traceercode binnen?
We zijn dus allemaal aan het hopen dat ze al verzonden zijn en we ze morgen reeds thuis mogen verwachtenBlackR schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:21:
[...]
Ik heb vaak bij andere bestellingen dat ik die pas laat 's avonds of zelfs na 12e krijg. Achjah, we wachten af
Volgens de klantenservice medewerker vandaag werden ze vandaag aangeboden aan TNT, dus normaliter komen ze morgen dan binnen.Joostdz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:22:
[...]
We zijn dus allemaal aan het hopen dat ze al verzonden zijn en we ze morgen reeds thuis mogen verwachten
Je zult dan eerst je online bestelling moeten annuleren. Daarna kan je gewoon naar de shop om een nieuw abbo af te sluiten.Froggle schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:33:
[...]
Dus ik kan 'm in de winkel gewoon krijgen zonder dat ze moeilijk gaan doen dat ik 'm al online heb besteld? Leek mij inderdaad ook vrij simpel, gewoon overzetten en klaar. Ga er dan morgen wel even langs. Eerst in Tilburg, hebben ze 'm daar niet dan kan ik nog in Den Bosch kijken.
Annuleren gaat alleen telefonisch, dus dat kunnen hun dan ook wel doen. Ze willen toch verkopen?Irrilian schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:27:
[...]
Je zult dan eerst je online bestelling moeten annuleren. Daarna kan je gewoon naar de shop om een nieuw abbo af te sluiten.
Verwijderd
This space is occupied
Heb net gebeld naar de klantenservice: "Ik kan niks voor u zien, u moet bellen naar 0800-020043." we moeten sowieso een verzendbevestiging krijgen, maar die hebben we tot op heden nog niet. Dus denk niet dat het erin zit dat we morgen onze iPhone krijgen.Rowin schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:19:
Vraag me af wanneer wij (VF klanten met los toestel) een verzendbevestiging krijgen met onze traceercode. Iemand enig idee en/of iemand al een traceercode binnen?
Heb nu bij GLS een tweede bezorgafspraak gemaakt voor donderdag. Dat wordt de hele dag niet douchen en naast de voordeur zitten
21e 10.30 uur besteld.
Wordt het vrijdag of toch maandag???
[ Voor 7% gewijzigd door haroldso op 01-11-2011 21:04 ]
Besteld 21 oktober rond 11.00 in de winkel.

Bij mij status is nog niks veranderd, maar mijn levertijd is dan ook 04 - 11 november.
Nog even wachten dus

Maargoed 21e 's avonds besteld rond 22.00. Hopelijk morgen verzending
[ Voor 8% gewijzigd door SL65 op 01-11-2011 21:15 ]
Levering is toch gewoon geschat tussen 31 en de 7e?Grootstyr schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:16:
Ik hoop op een levering voor het weekend. En niet 7 november, ook al is mijn estimate 31 okt - 7 nov...
Dit topic is gesloten.