Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Vannacht 6s+ besteld om 01.45 uur via Apple.nl, levering 12-14 oktober. gelijk iPhone5s op Marktplaats gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Nu wil ik ook gebeld worden door CB!

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
SirLenncelot schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:28:
Nu wil ik ook gebeld worden door CB!
Met KPN gedaan bij de pre-order launch?
Zo ja, ga klaar zitten.
Daar zijn ze nu duidelijk volgas mee bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Laatst online: 07-09 12:01
Ook ik kreeg net een smsje dat mijn toestel 40€ goedkoper werd! Toch weer mooi meegenomen :D.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:32

aap

Weet iemand of een telefoon zonder abbo door de buren aangenomen kan worden als je zelf niet thuis bent? (Verstuurd door MM met PostNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
aap schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:36:
Weet iemand of een telefoon zonder abbo door de buren aangenomen kan worden als je zelf niet thuis bent? (Verstuurd door MM met PostNL)
Neen, pakketten boven een bepaalde waarde worden door MM verstuurd als 'Handtekening voor ontvangst'
En die mogen alleen op adres worden uitgereikt.

Je kan een poging wagen door een briefje op de deur te plakken dat het oké is bij de buren.
Echter is het aan de bezorger hiermee akkoord te gaan en het door de vingers te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:32

aap

Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:39:
[...]

Neen, pakketten boven een bepaalde waarde worden door MM verstuurd als 'Handtekening voor ontvangst'
En die mogen alleen op adres worden uitgereikt.

Je kan een poging wagen door een briefje op de deur te plakken dat het oké is bij de buren.
Echter is het aan de bezorger hiermee akkoord te gaan en het door de vingers te zien.
MM, OK, dan vanavond toch meer even langs de MM fietsen om te zien of ik er toevallig nog 1 kan scoren. Breng ik die andere wel terug O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Lekker dan PostNL.. Zit ik thuis te wachten en denk, laat ik de status eens bekijken. Staat er dat de zending af te halen is op het postkantoor op verzoek van de ontvanger. Sorry?! Ik weet van niks! Goed, naar het postkantoor dan maar, geen pakket te vinden, schijnbaar was er wel een rembourszending aangeboden maar is die om onduidelijke reden retour gegaan. PostNL gebeld, die vonden het erg vaag allemaal en adviseren mij om nog even te wachten en daarna de afzender maar te bellen... 😠

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:30:
[...]

Met KPN gedaan bij de pre-order launch?
Zo ja, ga klaar zitten.
Daar zijn ze nu duidelijk volgas mee bezig. :)
2 oktober 00:23 bij CB icm KPN abbo. Maar een achternaam beginnend met een W, dus wellicht als een van de laatsten op hun lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
SirLenncelot schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:43:
[...]

2 oktober 00:23 bij CB icm KPN abbo. Maar een achternaam beginnend met een W, dus wellicht als een van de laatsten op hun lijst.
Ik wou hun volgorde nog vragen aan de telefoon, had ik dat maar gedaan, sorry!

Je gaat sowieso gebeld worden, neem dat van mij maar aan, aangezien ik 1:57 heb besteld, moet je zeker aan de beurt komen. Ik duim mee.

Edit: Ik ben trouwens een D'tje

[ Voor 3% gewijzigd door Novarion op 09-10-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07 22:17
Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:45:
[...]

Ik wou hun volgorde nog vragen aan de telefoon, had ik dat maar gedaan, sorry!

Je gaat sowieso gebeld worden, neem dat van mij maar aan, aangezien ik 1:57 heb besteld, moet je zeker aan de beurt komen. Ik duim mee.

Edit: Ik ben trouwens een D'tje
Ik een B en ben gebeld om 14:50.

Misschien is het ook afhankelijk van het type telefoon wat is besteld? (kleur/opslag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:10

RnB

Iemand die weet hoe druk het bij de Apple Store Amsterdam is op het moment?
Ik kan de mijne in tijdvak 17:00 - 18:00 ophalen, maar ik weet van vorig jaar dat je alsnog minimaal een uur in de rij kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Alfabetisch lijkt me heel sterk, dan is heel de logica van pre-order/wie het eerst komt wie het eerst maalt weg. Ondanks dat het met onze namen nu wel zo lijkt, haha.

Ik gok inderdaad dat het model wel een factor kan zijn inderdaad, wij hebben beide dezelfde keuze gemaakt fruxxxano.

Welke toestel heb je Noisia? Toevallig 64GB SG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

RnB schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:49:
Iemand die weet hoe druk het bij de Apple Store Amsterdam is op het moment?
Ik kan de mijne in tijdvak 17:00 - 18:00 ophalen, maar ik weet van vorig jaar dat je alsnog minimaal een uur in de rij kan staan.
Ik gok dat 17:00-18:00 wel eens erg druk kan zijn, omdat veel mensen na hun werk even snel langs wippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 10:32
iemand anders die direct bij KPN heeft besteld en een pakketje van OPD verwacht?

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:53:
Alfabetisch lijkt me heel sterk, dan is heel de logica van pre-order/wie het eerst komt wie het eerst maalt weg. Ondanks dat het met onze namen nu wel zo lijkt, haha.

Ik gok inderdaad dat het model wel een factor kan zijn inderdaad, wij hebben beide dezelfde keuze gemaakt fruxxxano.

Welke toestel heb je Noisia? Toevallig 64GB SG?
ja die heb ik besteld :)

Maar pre-order logica is wellicht dat men zo ver de voorraad strekt uitdeelt op volgorde van pre-order. En uit die groep wordt op alfabetische volgorde gebeld.

Ik zit trouwens al sinds vanochtend op mijn leidinggevende te wachten om nog even te babbelen voordat hij op vakantie gaat. Zul je zien dat ze bellen als hij eindelijk tijd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
SirLenncelot schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:00:
[...]

ja die heb ik besteld :)

Maar pre-order logica is wellicht dat men zo ver de voorraad strekt uitdeelt op volgorde van pre-order. En uit die groep wordt op alfabetische volgorde gebeld.

Ik zit trouwens al sinds vanochtend op mijn leidinggevende te wachten om nog even te babbelen voordat hij op vakantie gaat. Zul je zien dat ze bellen als hij eindelijk tijd heeft.
Is opzich geen belangrijk telefoontje en erg kort, behalve dat je 't graag wilt horen.
Voor mij was het enkel een bevestiging, ID en bankgegevens hadden ze al bij het eerste belletje genoteerd.
Vervolgens krijg je per mail een bevestiging, die zal je dan ook vast krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:15
kapa schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:58:
iemand anders die direct bij KPN heeft besteld en een pakketje van OPD verwacht?
Als het goed is vanavond tussen 18:00 en 21:00 maar ze zouden ook een sms sturen met de levertijd en die heb ik nog niet gehad...........
Duim, duim, duim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
Vodafone 64GB 6s + space gray binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Vorige week zaterdag bij Studentmobiel besteld, nog geen belletje, smsje of mailtje gehad over de iPhone... Iemand anders met Studentmobiel die nog niks gehoord heeft? Gaat om een 6S 64GB Silver

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwtjee1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-10-2022
Decennia schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:07:
Vorige week zaterdag bij Studentmobiel besteld, nog geen belletje, smsje of mailtje gehad over de iPhone... Iemand anders met Studentmobiel die nog niks gehoord heeft? Gaat om een 6S 64GB Silver
Nog niks gehoord had zelf een email gestuurd. Zie wel op de site dat de prijzen verlaagd zijn en de space grey en gold op voorraad zijn nu.

[ Voor 18% gewijzigd door lauwtjee1 op 09-10-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:14

Spoooky

Core temp 37°C

djneo-nl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:05:
Vodafone 64GB 6s + space gray binnen :)
Waar en wanneer besteld?

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 14:42
Ik heb net een iPhone 6s Plus 64 opgehaald bij de Media Markt. Ze hadden ze in alle kleuren. Geen wachtrij en binnen 5 minuten buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 12:12
wjnieuw schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:45:
Ik heb net een iPhone 6s Plus 64 opgehaald bij de Media Markt. Ze hadden ze in alle kleuren. Geen wachtrij en binnen 5 minuten buiten.
Als ik vandaag geen bericht krijg doe ik dat morgen ook.
Stuur ik die van CB wel gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwtjee1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-10-2022
Decennia schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:07:
Ik zie nu net dat de leverdatum is bijgewerkt naar : verwachting oktober
Dan stap ik mooi over naar GSMweb want daar zal ik wel evenlang moeten wachten en ben ik 80euro minder kwijt. Ik had de rosé gold 64gb besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zojuist een mail binnen van studentmobiel dat mijn bestelling "vertraagd" is. Verder staat er geen verwachte levertijd bij. Gaat om een 64GB silver i.c.m. vodafone. Ik had de bestelling afgelopen zondag middag geplaatst.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Loek92 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:47:
[...]

Als ik vandaag geen bericht krijg doe ik dat morgen ook.
Stuur ik die van CB wel gewoon terug.
Vertel eens wat je hebt :) Kunnen anderen met het zelfde misschien in haken en je antwoord geven.
- provider
- toestel
- wanneer besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:48
The_Zohan schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:12:
[...]

Piepzooi, hij is al geweest maar heb de deur niet goed genoeg in de gaten gehouden omdat ik toch nog geen T&T code had.
PostNL busje klemgereden en nu heb ik mijn nieuwe iphone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
The_Zohan schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:57:
[...]

PostNL busje klemgereden en nu heb ik mijn nieuwe iphone :D
Dat wilde ik je serieus nog voorstellen, even de bezorger in de wijk opzoeken >:)
Wat was zijn antwoord op het feit dat "het op jouw verzoek naar het postkantoor moest" ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Vanmiddag rond 13.30 uur in Den Haag centrum op zoek naar een 6s Plus SG. Eerst rondje gemaakt:

1. A-mac: alles voorradig behalve SG, morgen zou een nieuwe levering komen
2. Apple Store: alleen 16Gb SG voorradig, mogelijk vanaf 6.00 uur volgende ochtend bestellen en dan ophalen
3. Mediamarkt: geslaagd en daar een 64Gb SG meegenomen

Eenmaal thuisgekomen... twijfel ik of het geen impulsaankoop is en ik toch maar liever blij moet zijn met de 6s SG die ik al heb. Als er dus nog iemand een 64Gb SG wilt hebben, hoor ik het wel.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:29
rsvmark schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:05:
[...]

Als het goed is vanavond tussen 18:00 en 21:00 maar ze zouden ook een sms sturen met de levertijd en die heb ik nog niet gehad...........
Duim, duim, duim
Ik heb vanochtend wel een SMS gekregen met een levertijd tussen 16:30 en 18:00. Ben benieuwd.

Volgens :
kapa schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:46:
Wat een prutsers bij KPN/OPD.
Vanwege een "technische" storing kunnen ze mijn iphone niet leveren.
bah...balen zeg!
hebben ze een technische storing maar ik heb nog niks gehoord dat hij niet zal moeten komen. Nog maar even afwachten...

[ Voor 4% gewijzigd door bjorntju op 09-10-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:48
Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:59:
[...]

Dat wilde ik je serieus nog voorstellen, even de bezorger in de wijk opzoeken >:)
Wat was zijn antwoord op het feit dat "het op jouw verzoek naar het postkantoor moest" ? :/
dat was een andere persoon hier... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Ron_Tweaker schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:03:
Vanmiddag rond 13.30 uur in Den Haag centrum op zoek naar een 6s Plus SG. Eerst rondje gemaakt:

2. Apple Store: alleen 16Gb SG voorradig, mogelijk vanaf 6.00 uur volgende ochtend bestellen en dan ophalen

Eenmaal thuisgekomen... twijfel ik of het geen impulsaankoop is en ik toch maar liever blij moet zijn met de 6s SG die ik al heb. Als er dus nog iemand een 64Gb SG wilt hebben, hoor ik het wel.
Geweldig :P
Typische gevalletje: Wikipedia: Cognitieve dissonantie
The_Zohan schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:10:
[...]

dat was een andere persoon hier... :P
Hmpf, oeps. :X

[ Voor 10% gewijzigd door Novarion op 09-10-2015 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:53:
Ik krijg zojuist een mail binnen van studentmobiel dat mijn bestelling "vertraagd" is. Verder staat er geen verwachte levertijd bij. Gaat om een 64GB silver i.c.m. vodafone. Ik had de bestelling afgelopen zondag middag geplaatst.
Precies hetzelfde hier. Erg vervelend... Even een tweet gestuurd. Echt geen zin om tot eind Oktober te wachten. :/

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decennia schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:13:
[...]

Precies hetzelfde hier. Erg vervelend... Even een tweet gestuurd. Echt geen zin om tot eind Oktober te wachten. :/
Mocht je antwoord krijgen zou je dit kunnen terugkoppelen? :) Op facebook word ik namelijk genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:16:
[...]

Mocht je antwoord krijgen zou je dit kunnen terugkoppelen? :) Op facebook word ik namelijk genegeerd.
Zal ik zeker doen :)
Ik zie dat bij Studentmobiel alleen de Zilveren en Rose Gouden versie niet op voorraad zijn op de productpagina. Wat een pech... Had ik dan toch maar de 45 euro extra betaald en bij Vodafone direct gehaald...

[ Voor 9% gewijzigd door Decennia op 09-10-2015 18:13 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisssss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Vandaag om 16:15 bij Typhone besteld (6S, 64GB, SG), zojuist bevestiging dat ie verzonden is, lekker rap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 oktober overdag telefonisch besteld
zojuist geleverd.
Prima service

Vodafone zakelijke verlenging, iPhone 6S 64gb Space grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 1-3 werkdagen
Geleverd: 13 Okt - 15 Okt door Standaardlevering

Hopelijk vanavond nog op de bus en morgen ontvangen, maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Voor de CB bestellers:

Huidige status (09-10-2015 16:07):
De toestellen zijn zojuist binnen gekomen! Helaas, zoals verwacht zijn dat er niet voldoende om alle pre-orders te voldoen. Als jouw iPhone vandaag verzonden wordt zal je in de aankomende uren een email of sms van ons ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik ben ook gebeld door CB!
6S 64GB SG 00:50 besteld icm KPN verlenging. Echt megablij. Zenuwslopend hoor deze dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:02
jordifcg schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:35:
Ik ben ook gebeld door CB!
6S 64GB SG 00:50 besteld icm KPN verlenging. Echt megablij. Zenuwslopend hoor deze dagen :P
Ik op 2-09 17:35 zal er wel buiten vallen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Via Gravis.de de boel geannuleerd. Vervolgens besteld via de Apple Store.

'Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 1-3 werkdagen
Geleverd: 13 Okt - 15 Okt door Standaardlevering'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

V3g3ta schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:42:
Lekker dan PostNL.. Zit ik thuis te wachten en denk, laat ik de status eens bekijken. Staat er dat de zending af te halen is op het postkantoor op verzoek van de ontvanger. Sorry?! Ik weet van niks! Goed, naar het postkantoor dan maar, geen pakket te vinden, schijnbaar was er wel een rembourszending aangeboden maar is die om onduidelijke reden retour gegaan. PostNL gebeld, die vonden het erg vaag allemaal en adviseren mij om nog even te wachten en daarna de afzender maar te bellen... 😠
Update.. Niemand weet waar het pakket is, PostNL stuurt me door naar GSMWijzer. Ik mag morgen nog even afwachten en als er dan nog niks binnen is gaan ze een onderzoek tegen PostNL starten, betekent dat ik mijn iPhone wel krijg, echter kan het wel een week of twee gaan duren.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Begin hier toch wel wat van te krijgen, na 24+ uur nog altijd: "Orderstatus: De abonnementsaanvraag wordt verwerkt bij de provider"

Stomme is, direct bij VF kan ik nog altijd verlengen zonder problemen en de iPhone gelijk meekrijgen hier bij de lokale vestiging.
Twijfel nu want wil belsimpel gewoon de kans geven maar schijnbaar krijgen ze het daar niet op orde ondanks dat ik al een maand geleden betaald/besteld heb. Maar afwachten tot maandag en bij geen bevredigend antwoord wordt het maar annuleren. Sorry Belsimpel maar na 2x bellen en blijven verwijzen naar VF is het jammer dan kans gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
bjorntju schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:08:
[...]

Ik heb vanochtend wel een SMS gekregen met een levertijd tussen 16:30 en 18:00. Ben benieuwd.

Volgens :

[...]

hebben ze een technische storing maar ik heb nog niks gehoord dat hij niet zal moeten komen. Nog maar even afwachten...
Net binnen gekomen :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MjcrzEn.jpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ron_Tweaker schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:03:

Dus heb jij nu iphone 6s'en? Dan is het wel een beetje een impulsaankoop haha... :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:02
Zojuist met coolblue gebelt , zit bij de 2e batch. Dus voor iedereen die KPN abbo heeft genomen en na 2 - 09 15:34 hebben besteld. Verwacht geen sms of telefoontje vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 16:00
Vorige week vrijdag om 08:00 besteld, vanmiddag binnenkregen. Vodafone verlenging 16gb SG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loek92
Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

Vertel eens wat je hebt :) Kunnen anderen met het zelfde misschien in haken en je antwoord geven.
- provider
- toestel
- wanneer besteld
Los toestel, 6s 64GB SG, 2 okt om 8:30 besteld, tot op heden niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04
Net iPhone 6s 64GB Space Grey ontvangen. In de ochtend van 6 oktober telefonisch besteld bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
bjorntju schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:08:
[...]

Volgens :

[...]

ik hoor graag of je vanavond nog je iphone binnen gaat krijgen.
succes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
Via de site, maar die ging fout dus de hele week lopen bellen over de bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 18:02
Net bij de Apple store de 6S 64GB SG gehaald. Ondanka reservering toch id rij gestaan. Ze hadden extra voorraad zeiden ze voor mensen die niet hadden gereserveerd.

Nu onderweg naar huis ff uitpakken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Net na het werk ff op de gok naar Mediamarkt Eindhoven (Ekkersrijt) gereden. En nu thuis met een 6s 64GB space grey. Er was daar redelijk wat voorraad voor de losse verkoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Zo te zien is er goed rekening gehouden met de voorraad voor losse verkoop via meerdere kanalen :)

Ben benieuwd of er komende dagen/weken dan weer een uitverkocht golf gaat komen.

[ Voor 30% gewijzigd door Novarion op 09-10-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

S1NN3D schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:48:
Net na het werk ff op de gok naar Mediamarkt Eindhoven (Ekkersrijt) gereden. En nu thuis met een 6s 64GB space grey. Er was daar redelijk wat voorraad voor de losse verkoop. :)
Shit, ik had eigenlijk ook wel even langs Mediamarkt Tilburg kunnen fietsen na mijn werk. Stom van me. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Viel me inderdaad reuze mee. Had geen zin in reserveren en maar afwachten wanneer de levering plaats gaat vinden. Dit ging lekker snel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
lotfiej schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:59:
Zojuist met coolblue gebelt , zit bij de 2e batch. Dus voor iedereen die KPN abbo heeft genomen en na 2 - 09 15:34 hebben besteld. Verwacht geen sms of telefoontje vandaag!
Daar zal ik dan ook wel bij zitten. Nog geen belletje gehad. Ach, mijn hoesje is al 10 dagen onderweg (vanuit de US) en mijn nummerbehoud kan pas ingaan vanaf 1 november. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed om te zien dat Apple de leveringen zo goed op orde heeft. Twee weken terug in Duitsland was ook niets een probleem.

Nu alleen nog hopen dat ze dat volgend jaar weer zo gaan regelen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
Loek92 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:04:
[...]

Los toestel, 6s 64GB SG, 2 okt om 8:30 besteld, tot op heden niks gehoord.
NU een mailtje met verzendbevestiging binnen van CB. Wordt morgen aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDi
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 18:34
Mediamarkt.nl kan de iPhone pas over een week leveren. Ter compensatie krijg ik een €50 tegoedbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds 'artikelen worden verwerkt'. Begint het inpakken pas nadat de Apple Store is gesloten of iets? Hoop echt dat ik hem wat eerder krijg, vooral nu iedereen hem al heeft om simpelweg naar de MediaMarkt te rijden.

Hoe kan je trouwens gemakkelijk de contacten van een iPhone 5 naar iPhone 6s overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:13:
Nog steeds 'artikelen worden verwerkt'. Begint het inpakken pas nadat de Apple Store is gesloten of iets? Hoop echt dat ik hem wat eerder krijg, vooral nu iedereen hem al heeft om simpelweg naar de MediaMarkt te rijden.

Hoe kan je trouwens gemakkelijk de contacten van een iPhone 5 naar iPhone 6s overzetten?
Je contactenboek syncen met je icloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:47
Hoe laat start elke dag het reserveren via de website van Apple? 08:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
Coolblue
De toestellen zijn zojuist binnen gekomen! Helaas, zoals verwacht zijn dat er niet voldoende om alle pre-orders te voldoen. Als jouw iPhone vandaag verzonden wordt zal je in de aankomende uren een email of sms van ons ontvangen.

Ik heb na het telefoontje eerder vanmiddag niks meer gehoord... Heeft iemand de echte bevestigingsmail al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
Ik dus. Maar wel los toestel, geen abbo, 2okt 8:30 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd niks gehoord van Bol, zeggen nog altijd dat ze '' Geen '' voorraad hebben gehad. Als er volgende week nog niks is dan annuleer ik die order wel en zoek ik wel verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HC_N.ick
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 08:49
Rond 5 uur Gsmwijzer.nl gebeld met de vraag of mijn Iphone 6S plus 64GB SG binnen is gekomen vandaag (verwachting in order status stond op vandaag). Wordt er aangegeven dat voor het Vodafone abonnement alle kleuren en soorten 6S binnen zijn gekomen BEHALVE de 6S plus 64GB SG! Ze konden me verder ook niet aangeven wanneer de Iphone binnen zou komen omdat deze niet bij de huidige levering zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

fruxxxano schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:21:
Coolblue

Ik heb na het telefoontje eerder vanmiddag niks meer gehoord... Heeft iemand de echte bevestigingsmail al binnen?
Ik alleen dit:
Geachte heer XXXXX,

Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer XXXXX zal op 10-10-2015 tussen 08:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.

OVERZICHT BESTELLING
----------------------------------------------------------------
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:

1 x Apple iPhone 6s 64 GB Space Gray (EUR 84,00) Totaal: EUR 84,00
1 x KPN Zorgeloos Standaard Cat 3 + VerlengVrdl 500MB 2j v
____________ +
Subtotaal: EUR 84,00
Totaal: EUR 84,00
Reeds voldaan: EUR 84,00
Nog te voldoen: EUR 0,00

Uw bestelling wordt verzonden naar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
kapa schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:12:
[...]

ik hoor graag of je vanavond nog je iphone binnen gaat krijgen.
succes in ieder geval.
Zie vorige pagina :) Toestel is om 17:30 binnen gekomen.

Bleek trouwens dat de nummerbehoud aanvraag niet was doorgekomen :S Zag er namelijk niks van op mijn contract staan dus vond dat wel gek. Was het niet vergeten volgens mij maar misschien door het vele verversen toch per ongeluk vergeten. Maar net even gebeld met KPN en ik moet maandag even bellen met de afdeling nummerbehoud. Volgens de vrouw aan de telefoon kon ik 2 weken nadat mijn contract ingaat nog een nummer overzetten. Net op tijd dus nog gelukkig.

[ Voor 17% gewijzigd door bjorntju op 09-10-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Exact hetzelfde hier! (Zelfs de specificaties haha)

Zit wel goed, heb vertrouwen in morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:38:
[...]

Exact hetzelfde hier! (Zelfs de specificaties haha)

Zit wel goed, heb vertrouwen in morgen.
Haha hier ook, alleen moest ik €177,- bijbetalen. :9

Zou toch wat zijn als ook bij Coolblue de 64GB SG modellen ontbreken... :X

[ Voor 12% gewijzigd door fruxxxano op 09-10-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
bjorntju schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:34:
[...]

Bleek trouwens dat de nummerbehoud aanvraag niet was doorgekomen :S Zag er namelijk niks van op mijn contract staan dus vond dat wel gek. Was het niet vergeten volgens mij maar misschien door het vele verversen toch per ongeluk vergeten. Maar net even gebeld met KPN en ik moet maandag even bellen met de afdeling nummerbehoud. Volgens de vrouw aan de telefoon kon ik 2 weken nadat mijn contract ingaat nog een nummer overzetten. Net op tijd dus nog gelukkig.
Gefeliciteerd!
Ik snap niet zo goed dat ze met die zogenaamde "heftige" technische storing toch wel kunnen leveren. Ik verdenk ze ervan dat het een slechte smoes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 15:47
CB 6s 64 SG icm vodafone zojuist verzendbevestiging; bestelling ingepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HC_N.ick schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:33:
Rond 5 uur Gsmwijzer.nl gebeld met de vraag of mijn Iphone 6S plus 64GB SG binnen is gekomen vandaag (verwachting in order status stond op vandaag). Wordt er aangegeven dat voor het Vodafone abonnement alle kleuren en soorten 6S binnen zijn gekomen BEHALVE de 6S plus 64GB SG! Ze konden me verder ook niet aangeven wanneer de Iphone binnen zou komen omdat deze niet bij de huidige levering zat.
Idem bij KPN volgens mij, mijn 6S plus 64GB SG staat nu voorlopig op 17 oktober.
bjorntju schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:34:
[...]

Gefeliciteerd! Nu lekker aan de slag er mee!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

thibautb schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:52:
[...]

Dus heb jij nu iphone 6s'en? Dan is het wel een beetje een impulsaankoop haha... :) 8)7
Ja heb al sinds de release in Duitsland een 6s 64Gb, nu ook een 6s+ 64Gb.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-09 16:47
S1NN3D schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:48:
Dank voor de tip, ik ging ook maar ff kijken bij MM Cruquius, nu een 6s+ 64gb grijs gekocht :D online nu geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
Op de vraag of er nog een kans is dat ik de bevestigingsmail vandaag nog kreeg, antwoordde Coolblue via whatsapp dat die bevestigingsmail al om 14:51 verstuurd is en dat ik de iPhone morgen ga ontvangen.

Verwarrend, want aan de telefoon werd mij verteld dat deze afspraak onder voorbehoud zou zijn, en dat er later op de dag nog een bevestiging zou komen.

Maar goed het lijkt er dus op dat de iPhone er morgen is, top! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKING
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 18:40
Vanavond een 64GB SG 6S Plus gehaald bij de MediaMarkt in Breda. Volgende verkoper was er aardig wat voorraad binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
kapa schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:48:
[...]

Gefeliciteerd!
Ik snap niet zo goed dat ze met die zogenaamde "heftige" technische storing toch wel kunnen leveren. Ik verdenk ze ervan dat het een slechte smoes is.
Thanks :) Ben nu even alles aan het overzetten van mijn Android toestel. Mijn eerste iPhone, ben Android wel beu onderhand :P

Maar idd ik denk dat het gewoon een slappe smoes is. "Technische storing" is ook zo lekker nietszeggend. Wanneer kan je hem nu verwachten? Of hadden ze daar nog niks over te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb nog geen mail gehad van Media Markt dat mijn 6S 64GB SG (los) verzonden is, maar de app van PostNL geeft al wel aan dat er morgen tussen 10:30 en 12:30 een pakketje van MM bezorgd wordt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Zojuist ontvangen van Coolblue:
Geachte heer van Tweaker,

Op 02-10-2015 heeft u een abonnement aangevraagd van KPN Mobile via PDAshop.nl. Hierover berichten wij u het volgende:

KPN Mobile heeft uw aanvraag geaccepteerd. Uw abonnement gaat onder voorbehoud in per 09-10-2015.

Wij handelen uw verdere bestelling zo snel mogelijk af. Zodra wij uw order versturen, ontvangt u van ons een verzendbevestiging.

Heeft u nog vragen? Neem contact op met PDAshop.nl via http://www.pdashop.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PDAshop.nl
De dame aan de telefoon vertelde me dat wanneer ik deze mail in de avond zou ontvangen, de levering sowieso door gaat de volgende dag. Dus ik mag nu bijna zeker stellen dat ie er morgen is! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
bjorntju schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:43:
[...]

Thanks :) Ben nu even alles aan het overzetten van mijn Android toestel. Mijn eerste iPhone, ben Android wel beu onderhand :P

Maar idd ik denk dat het gewoon een slappe smoes is. "Technische storing" is ook zo lekker nietszeggend. Wanneer kan je hem nu verwachten? Of hadden ze daar nog niks over te zeggen?
net aan de lijn gehangen met het OPD en gevraagd hoe het met hun technische storing ging. Ik kreeg als antwoord: "welke storing?".
Ik uitleggen, helpdesk met een nog zwakker excuus de storing bij KPN leggen. Toen had ik KPN gebeld met de vraag of zij met een technisch mankement te maken hadden. Dat was (natuurlijk) niet zo dus ik alles weer uitleggen. Helpdesk KPN verwijst me weer door naar OPD. Ik weer bellen naar de OPD en de helpdesk daar ging het met HQ overleggen. Uiteindelijk moet ik morgen weer terugbellen en weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben...

ik knap nu zo ontzettend af op helpdesks, maar nu vooral op die van de OPD die met leugens en smoesjes je proberen af te wimpelen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AYTJ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-06 13:58
Bob Popcorn schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 07:48:
[...]

Als je nou even erbij vermeldt welke iPhone en welke provider, is wat handiger voor ons. :)
Sorry! Net gezien. Coolblue, simlockvrij, 128GB Space Gray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzending wordt voorbereid

@ Apple, iPhone 6s 64GB SpaceGray. Besteld 06:05 vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
kapa schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:54:
[...]

net aan de lijn gehangen met het OPD en gevraagd hoe het met hun technische storing ging. Ik kreeg als antwoord: "welke storing?".
Ik uitleggen, helpdesk met een nog zwakker excuus de storing bij KPN leggen. Toen had ik KPN gebeld met de vraag of zij met een technisch mankement te maken hadden. Dat was (natuurlijk) niet zo dus ik alles weer uitleggen. Helpdesk KPN verwijst me weer door naar OPD. Ik weer bellen naar de OPD en de helpdesk daar ging het met HQ overleggen. Uiteindelijk moet ik morgen weer terugbellen en weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben...

ik knap nu zo ontzettend af op helpdesks, maar nu vooral op die van de OPD die met leugens en smoesjes je proberen af te wimpelen. :(
Gewoon bullshit dus. Waarschijnlijk hebben ze gewoon zelf een fout gemaakt maar durven dat niet toe te geven. Hoop voor je dat hij snel binnenkomt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Laatst online: 08-09 08:51
Ook hier heeft Coolblue gebeld:
KPN nieuw met RG 6s 16GB
KPN verlenging met SG 6s 64GB

Besteld 2-10 rond 08:00 en 10:00 uur
Tevreden met de afhandeling van CB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:54:
Zojuist ontvangen van Coolblue:

[...]

De dame aan de telefoon vertelde me dat wanneer ik deze mail in de avond zou ontvangen, de levering sowieso door gaat de volgende dag. Dus ik mag nu bijna zeker stellen dat ie er morgen is! _/-\o_
Die heb ik nog niet gehad maar heb eerder mijn bestelling gedaan dan jij dus zal hier ook wel goed zitten :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bjorntju schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

Gewoon bullshit dus. Waarschijnlijk hebben ze gewoon zelf een fout gemaakt maar durven dat niet toe te geven. Hoop voor je dat hij snel binnenkomt :/
Inderdaad, helemaal bullshit die KPN. Net gebeld en het meisje versprak zich, toestel is niet op voorraad hoor mevrouw.Terwijl ik toch echt een leverings-sms heb. Ze kunnen de vraag gewoon niet aan en hebben een list bedacht. Ik ga morgen langs want dat gaat ze een nieuwe klant kosten!!! Wat een amatuerenclub. En daar betaal je dan grof geld voor en vrije tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Jay-v schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:30:
[...]

Die heb ik nog niet gehad maar heb eerder mijn bestelling gedaan dan jij dus zal hier ook wel goed zitten :).
Check voor de zekerheid even spamfolder, is namelijk een platte mail met alleen tekst.
Moet zeker goed komen.

Vind de volgorde alleen nog wel vreemd. Noisia was er voor zover ik weet ook vroeg bij.
Heeft ook een SG 64GB en heeft niets gehoord vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Vanmiddag belletje gekregen voor afleverafspraak en zonet een sms gekregen dat mijn iPhone is ingepakt. Morgen wordt hij afgeleverd. Coolblue 16GB Space Gray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:34:
[...]

Check voor de zekerheid even spamfolder, is namelijk een platte mail met alleen tekst.
Moet zeker goed komen.

Vind de volgorde alleen nog wel vreemd. Noisia was er voor zover ik weet ook vroeg bij.
Heeft ook een SG 64GB en heeft niets gehoord vandaag.
21:33 -> Ook deze mail ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Zarif schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:37:
Vanmiddag belletje gekregen voor afleverafspraak en zonet een sms gekregen dat mijn iPhone is ingepakt. Morgen wordt hij afgeleverd. Coolblue 16GB Space Gray.
Ook de bovenstaande mail ontvangen? Hier nog geen sms gehad.
Jay-v schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:37:
[...]

21:33 -> Ook deze mail ontvangen :)
T-t-t-told ya! haha mooi zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:40:
[...]

Ook de bovenstaande mail ontvangen? Hier nog geen sms gehad.

[...]

T-t-t-told ya! haha mooi zo 8)
Ja, een mail ontvangen over het inpakken en een mail ontvangen over verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-09 22:37
mikeelroy schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:17:
Hoe laat start elke dag het reserveren via de website van Apple? 08:00 uur?
Reserveren start om 06:00 uur, even je wekker zetten dus.

Ik hoop morgenochtend ook een reservering te kunnen doen, vandaag bij de Amac, Apple store en MediaMarkt geweest in Den Haag maar zonder success, zelfs nog even bij de MediaMarkt in Rijswijk geweest..

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Zarif schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:43:
[...]

Ja, een mail ontvangen over het inpakken en een mail ontvangen over verzending.
Mr ongeduld, zo zie je maar weer.
Heb de sms ook binnen. :)

En inpak mail ook:
Uw bestelling bij PDAshop.nl is zojuist ingepakt. Vannacht rond 00.30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

[ Voor 23% gewijzigd door Novarion op 09-10-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
En staat daar dan ook het aangepaste tijdraam bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Laatst online: 07-09 12:01
Heeft iemand ook een 6s+ 64GB SG vanuit vodafone ontvangen? Ik zie alleen de non-plus varianten voorbij komen. Op de site van vodafone staat trouwens wel dat alle SG varianten van de Plus volgende week pas geleverd worden ;(.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 06:42
Hier ook online besteld via apple.be

Levering 13-15okt.

Verzending wordt voorbereid, dus met beetje geluk heb ik hem maandag of dinsdag...
Pagina: 1 ... 126 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.