Heeft iemand toevallig ook (uit verplichting door werkgever) een bestelling lopen via de Scholten Awater (company branded store)?
Verwachte aflevertijd mail net ontvangen, mooie tijd
"Naar verwachting zal de koerier tussen 10:47 uur en 12:47 uur bij u arriveren."
"Naar verwachting zal de koerier tussen 10:47 uur en 12:47 uur bij u arriveren."
Zojuist een 6s Plus 64gb kunnen reserveren in den haag, alleen wel in het zilver ipv goud wat ik wilde.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Gisteren mijn Silver 6s 64gb binnen gekregen van een Typhone bestelling op 2 oktober, heerlijk toestel!
Mijn iPhone 6s icm kpn abbonement van Coolblue komt tussen 2 en 4 binnen. Dagje later dan de andere shops, maar stuk goedkoper, Coolblue +1
Atlas#22744
10.05-12.05 hierNovarion schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:07:
Verwachte aflevertijd mail net ontvangen, mooie tijd![]()
Ziet er naar uit dat de 64GB + varianten bij CB zijn uitverkocht...
Ik heb gisteren geen email mogen ontvangen van CB over een levering van een losse 6S+ gold. Daarom de pre-order geannuleerd en de order bij Apple door laten lopen. Bij Apple wordt de zending nu voorbereid en als het goed is komt de 6S+ begin aankomende week aan...
Is gewoon beschikbaar ?Mitssz schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 06:20:
Zojuist een 6s Plus 64gb kunnen reserveren in den haag, alleen wel in het zilver ipv goud wat ik wilde.
Nee hoor
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nee joh ! Met je smiley , ben niet achterlijk
Alles te reserveren
Alles te reserveren
6+ Is nergens te reserveren, alleen 6s alle varianten op voorraad.cardwizard schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:09:
Alles te reserveren
I don't have dreams, I have goals!!
Online status bij Apple is bijgewerkt: Verzending wordt voorbereid
I can't wait.... Nu kan ik ook niet meer annuleren dus moet het proces afwachten.
I can't wait.... Nu kan ik ook niet meer annuleren dus moet het proces afwachten.
Je bedoeld de oude 6? De nieuwe 6s plus is hier te reserveren: http://www.pdashop.nl/pro...e-6s-plus-16-gb-goud.html
[ Tesla MIG MYP ]
Rustig maar, ik zeg niet dat je achterlijk bent, alleen dat je verkeerd kijkt.cardwizard schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:09:
Alles te reserveren
betere screenshot:

[ Voor 12% gewijzigd door Nitai op 10-10-2015 10:29 ]
Nee dat klopt maar de 6s plus wel , wat een betweters vandaag zeg
Gebruikt niemand de pagina van Apple ?
http://www.apple.com/nl/iphone-6s/
Ik kijk gewoon op de website hoor. Zie screenshot.cardwizard schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:29:
Nee dat klopt maar de 6s plus wel , wat een betweters vandaag zeg
omg Apple !!! De pagina is net anders dan de Duitse , daar kun je de modellen niet selecteren als er geen voorraad is , in NL dus wel
Toch een beetje achterlijk vandaag
Toch een beetje achterlijk vandaag
[ Voor 83% gewijzigd door Cardwizard op 10-10-2015 10:33 ]
Ik kan ze ook reserveren op deze pagina: http://www.apple.com/nl/s...-inch-display-16gb-zilver
[ Tesla MIG MYP ]
Yes, op m'n 4G connectie ook niet helaas. Je mag voor mij de wel de 128GB SG reserveren?cardwizard schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:30:
Heb je wel ververst ?? Ik kan ze allemaal reserveren
Vanochtend om 09:30 iPhone 6S ontvangen. 16 GB Space Gray Coolblue KPN.
Ook die kan ik reserveen en in mijn "Tasje" stoppenNitai schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:32:
[...]
Yes, op m'n 4G connectie ook niet helaas. Je mag voor mij de wel de 128GB SG reserveren?Krijg je een biertje van me als dank. Ik ga het morgenochtend weer proberen.
Probeer dit is:
http://www.apple.com/nl/s...-display-128gb-spacegrijs
[ Tesla MIG MYP ]
Als je verder klikt om te betalen dan geeft hij aan dat het model niet beschikbaar is helaas.Cyw00d schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:31:
Ik kan ze ook reserveren op deze pagina: http://www.apple.com/nl/s...-inch-display-16gb-zilver
In je tasje stoppen is online betalen....dat werkt wel. Maar ophalen in de Store niet.Cyw00d schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:32:
[...]
Ook die kan ik reserveen en in mijn "Tasje" stoppen
Probeer dit is:
http://www.apple.com/nl/s...-display-128gb-spacegrijs
Enjoy! Wat was het tijdvak?Zarif schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:32:
Vanochtend om 09:30 iPhone 6S ontvangen. 16 GB Space Gray Coolblue KPN.
Gister gewoon de Phonehouse ingelopen en daar een iPhone 6S 64GB space grey kunnen meenemen....
net toch even naar CB gebeld:
"Oh, uw bestelling ligt klaar, wat gek dat u gisteren niet benadert bent. Ik zal het voor u in orde maken, maandag ochtend tussen 08:00 en 09:00 goed?"
had ik maar gisteren gebeld
"Oh, uw bestelling ligt klaar, wat gek dat u gisteren niet benadert bent. Ik zal het voor u in orde maken, maandag ochtend tussen 08:00 en 09:00 goed?"

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Damn.. Dat is flink rot...SirLenncelot schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:51:
net toch even naar CB gebeld:

Was inderdaad al niet logisch dat je niets had gehoord gister, je zat er toch gewoon bij dus.
Liep exact op de start van mijn tijdvak op 10:47 iemand van DHL langs de deur. Wat een toeval weer.

Ik heb voor mijn vriendin de 6S space grey in ontvangst genomen.
Het was Fedex die aan de deur kwam
Tijdvak 11:00-14:30
10:50 de deurbel, stond de man goede man er al.
Wat een service....
Het was Fedex die aan de deur kwam
Tijdvak 11:00-14:30
10:50 de deurbel, stond de man goede man er al.
Wat een service....
Johann Sebastian Bach
Het leek alsof de Apple store het allemaal een stuk beter gepland heeft dan vorig jaar bij de iPhone 6 launch.
Toen heb ik 2u in de rij gestaan, ondanks mijn reservering.
Nu heb ik in de rij gestaan, mijn iPhone mogen ontvangen en deze betaald in 5 minuten. En dit terwijl ik in een naar verwachting redelijk druk tijdvak (17:00 - 18:00) had gereserveerd.
Hulde.
Toen heb ik 2u in de rij gestaan, ondanks mijn reservering.
Nu heb ik in de rij gestaan, mijn iPhone mogen ontvangen en deze betaald in 5 minuten. En dit terwijl ik in een naar verwachting redelijk druk tijdvak (17:00 - 18:00) had gereserveerd.
Hulde.
Verwijderd
Studentmobiel weigert om te communiceren. Dat was voor mij ook een keer en nooit meer. Geen idee wanneer ik die van mij mag verwachten.
Gisteren geen antwoord op mijn tweet gekregen. Wilde bellen maar dacht ik wacht maar even daarmee. Wat zijn we toch ongeduldig ahhaVerwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:24:
Studentmobiel weigert om te communiceren. Dat was voor mij ook een keer en nooit meer. Geen idee wanneer ik die van mij mag verwachten.
Gegroet!
Verwijderd
de prijzen zijn al aant dalen. ik heb een sim only afgesloten en wacht op mijn losse 6s+, maar ik begin nu toch te twijfelen om een 6s+ incl abbo te nemen. (tov vorige week scheelt het nu al 80 euro)
Ook de laatste keer voor mij dat ik iets bij mediamarkt bestel. Gister beloven dat het vandaag binnen zou komen en dan een mail krijgen dat ze geen telefoons meer in voorraad hebben en dat het hopelijk volgende week wordt. ken mensen die gister hebben besteld die hem vandaag wel gewoon binnen krijgen. Mooi slim natuurlijk van ze. Annuleren kan niet meer dus mensen die hem een week geleden besteld hebben, hebben toch al betaald. Kan hem weigeren aan de deur en ergens anders weer een bestellen maar daar heb ik alleen mezelf maar mee. Nee mijn zijn ze kwijt als klant.
Die van mij is onderweg (via Coolblue preorder), helaas onderweg naar werkadres 
Dus dat wordt maandag (of morgen als ik genoeg mazzel heb dat dat kan).
Dus dat wordt maandag (of morgen als ik genoeg mazzel heb dat dat kan).
Verwijderd
Ik heb precies hetzeflde bij bcc, om 00:01 besteld, en een berichtje gekregen dat ik "helaas niet bij de eerste leveringen zit". (terwijl ik mensen ken die m al hebben gekregen en later dan mij hebben besteld) Ik zou die lijst wel eens willen zien die mij allemaal voor waren binnen die halve minuut waarin ik besteld heb vanaf het moment dat de bestellingen open gingen.michi schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:51:
Ook de laatste keer voor mij dat ik iets bij mediamarkt bestel. Gister beloven dat het vandaag binnen zou komen en dan een mail krijgen dat ze geen telefoons meer in voorraad hebben en dat het hopelijk volgende week wordt. ken mensen die gister hebben besteld die hem vandaag wel gewoon binnen krijgen. Mooi slim natuurlijk van ze. Annuleren kan niet meer dus mensen die hem een week geleden besteld hebben, hebben toch al betaald. Kan hem weigeren aan de deur en ergens anders weer een bestellen maar daar heb ik alleen mezelf maar mee. Nee mijn zijn ze kwijt als klant.
Ze doen imo maar wat.
Verwijderd
Een troost, providers en leveranciers doen allemaal idd maar wat. Die helden bij KPN hebben gisteren eenzijdig pre-orders gecanceld, zonder hierover te communiceren. iPhone had gisterenavond afgeleverd moeten worden. Begon vanochtend om 0915 met mijn kruistocht. Na een aantal keren heen en weer fietsen en bellen, vonden ze in de KPN winkel Haarlem toch nog een doosje 6S 64G SG. Om 1200 uur was de kruistocht geslaagd. Ik heb m uiteindelijk maar nu moet er nog een dubbel betaald bedrag retour komen en zij ze bij de afdeling nummerportering helemaal in de warVerwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 15:49:
[...]
Ik heb precies hetzeflde bij bcc, om 00:01 besteld, en een berichtje gekregen dat ik "helaas niet bij de eerste leveringen zit". (terwijl ik mensen ken die m al hebben gekregen en later dan mij hebben besteld) Ik zou die lijst wel eens willen zien die mij allemaal voor waren binnen die halve minuut waarin ik besteld heb vanaf het moment dat de bestellingen open gingen.
Ze doen imo maar wat.

mediamarkt hier in capelle ad Ijssel ligt afgeladen met de 6S
MuziekLiefhebbert
Prijzen aan het dalen waar?Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:23:
de prijzen zijn al aant dalen. ik heb een sim only afgesloten en wacht op mijn losse 6s+, maar ik begin nu toch te twijfelen om een 6s+ incl abbo te nemen. (tov vorige week scheelt het nu al 80 euro)
Persoonlijk goede ervaringen met studentmobiel. 29 sept besteld met vf abo. Ik heb op 8 okt gebeld en vroeg naar levering. Zij konden inderdaad geen uitspraken over doen. Toch 's avonds kreeg mailtje dat volgende dag hem mocht ophalen. Heel netjes.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:24:
Mijn dochter deed preorder bij CB. Daar deden ze ook geen uitspraken over. Uiteindelijk heeft zij bij CB geannuleerd en bij Apple besteld. Di wordt die binnenverwacht.
Verwijderd
Hallo tweakers, mijn naam is Jan en dit is mijn eerste post hier op het forum. Ik heb een tweetal vragen aan de experts hier:
Zijn er hier meer mensen die de iphone 6s besteld hebben bij GSMwijzer, icm een vodafone abonnement? In mijn geval betreft het de 64gb SG. De levering heeft schijnbaar vertraging opgelopen en op de site staat nu voor de levering: "Verwachting oktober". Weet iemand toevallig wanneer ik mijn toestel kan verwachten?
Verder ben ik op zoek naar een docking/audio systeempje, waar ik het toestel in kan zetten zodat hij kan opladen, maar waarmee ik ook via bluetooth oid verbinding kan maken en zo audio kan afspelen. Als er tips zijn, hoor ik ze graag! Hiervoor bevind ik mij misschien in het verkeerde topic, in dit geval excuses hiervoor.
Zijn er hier meer mensen die de iphone 6s besteld hebben bij GSMwijzer, icm een vodafone abonnement? In mijn geval betreft het de 64gb SG. De levering heeft schijnbaar vertraging opgelopen en op de site staat nu voor de levering: "Verwachting oktober". Weet iemand toevallig wanneer ik mijn toestel kan verwachten?
Verder ben ik op zoek naar een docking/audio systeempje, waar ik het toestel in kan zetten zodat hij kan opladen, maar waarmee ik ook via bluetooth oid verbinding kan maken en zo audio kan afspelen. Als er tips zijn, hoor ik ze graag! Hiervoor bevind ik mij misschien in het verkeerde topic, in dit geval excuses hiervoor.
09:00 - 11:00. Sorry voor de late reactie.
No problem!
Hoe bevalt jouw eerste dag?
Ik vind 3D touch wel echt een gave toevoeging, alleen nog niet overal toepasbaar. Maar ach, iOS9 is nog jong. Verder ook razend snel ontgrendelen met TouchID, mijn ontgrendel wallpaper heb ik nog nauwelijks gezien.
Voor mij is het mijn eerste iPhone. Tot nu toe een fijne ervaring. Ik had alleen tijdens de opstartwizard een probleem met Find my iPhone maar dat was na een restart opgelost.Novarion schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:39:
[...]
No problem!
Hoe bevalt jouw eerste dag?
Ik vind 3D touch wel echt een gave toevoeging, alleen nog niet overal toepasbaar. Maar ach, iOS9 is nog jong. Verder ook razend snel ontgrendelen met TouchID, mijn ontgrendel wallpaper heb ik nog nauwelijks gezien.
Verwijderd
Ik heb de iPhone via Apple.nl besteld en er staat dat het verzendklaar maken 1-3 werkdagen duurt en er tussen 13 en 15 oktover geleverd wordt. Ik had hem besteld in de nacht van de release in Nederland.
Wanneer denken jullie dat hij dan komt?
Eventueel maandag al? Of wordt er dan niet bezorgd?
En weten jullie of je aan kan geven hoe laat hij gebracht kan worden? Ik ben namelijk niet heel de dagen thuis tussen 13 en 15 oktober.
En weten jullie of je aan kan geven hoe laat hij gebracht kan worden? Ik ben namelijk niet heel de dagen thuis tussen 13 en 15 oktober.
Mijn orderstatus op de orderstatus pagina van Studentmobiel is nu helemaal weg. Onder orderstatus staat nu
"SMS ondertekening ontvangen
Uw aanvraag is in goede orde ontvangen en bevestigd. Op dit moment wordt uw order verder behandeld en wordt u per e-mail verder op de hoogte gehouden over het verloop van uw aanvraag."
Uw aanvraag is in goede orde ontvangen en bevestigd. Op dit moment wordt uw order verder behandeld en wordt u per e-mail verder op de hoogte gehouden over het verloop van uw aanvraag."
Gegroet!
Hij is uiteindelijk met wat vertraging bezorgd op 13:10.hyptonize schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:50:
Ik heb nog geen mail gehad van Media Markt dat mijn 6S 64GB SG (los) verzonden is, maar de app van PostNL geeft al wel aan dat er morgen tussen 10:30 en 12:30 een pakketje van MM bezorgd wordt bij mij.
Ligt bij jullie de Apple Store er ook uit als je klikt op je bestelnummer?
Het spijt ons.
Het spijt ons.
Het spijt ons.
Er is iets fout gegaan met je aanvraag.
Probeer het later opnieuw.
Het spijt ons.
Het spijt ons.
Het spijt ons.
[ Voor 10% gewijzigd door Security op 11-10-2015 12:18 ]
Apple heeft op zondag altijd z'n wekelijkse onderhoud, en dan werken veel dingen niet. En dat anno 2015Security schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:17:
Ligt bij jullie de Apple Store er ook uit als je klikt op je bestelnummer?
Het spijt ons.
Het spijt ons.
Het spijt ons.

Oké dan ligt het dus niet aan mij.. Vanavond en anders morgen opnieuw proberen. Thnx!Rub147 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:26:
[...]
Apple heeft op zondag altijd z'n wekelijkse onderhoud, en dan werken veel dingen niet. En dat anno 2015
Zijn ze naar de kerk misschien?Rub147 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:26:
[...]
Apple heeft op zondag altijd z'n wekelijkse onderhoud, en dan werken veel dingen niet. En dat anno 2015
Als je nog een verzendbevestiging hebt ontvangen dan gaat hij morgen helaas niet bezorgd worden.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:23:
Ik heb de iPhone via Apple.nl besteld en er staat dat het verzendklaar maken 1-3 werkdagen duurt en er tussen 13 en 15 oktover geleverd wordt. Ik had hem besteld in de nacht van de release in Nederland.
De Kerk? Gadsie wat ouderwets.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 11-10-2015 12:57 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vanmiddag op goed geluk de MediaMarkt in Arnhem binnengelopen voor een 6s 128G SG en ze hadden er nog eentje liggen. Ze hadden er daar maar vier van binnen gekregen, zei ze.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
Ik heb vanmiddag mijn order telefonisch geannuleerd nadat mij verteld werd dat ze geen indicatie hadden voor de levertijd. Daarna konden ze wel ineens spontaan na 2 dagen reageren op mijn facebook bericht.. Ben benieuwd of ik netjes binnen 10 werkdagen mijn geld teruggestort krijg..Decennia schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 02:58:
Mijn orderstatus op de orderstatus pagina van Studentmobiel is nu helemaal weg. Onder orderstatus staat nu
Ondertussen zag ik dat hij bij coolblue op voorraad was. Besteld, netjes opgebeld en mag hem morgenmiddag verwachten.
jl vrijdag rond 08.30u iphone 6s 64gb besteld, zie dat 'ie vanmorgen verzonden is.
Online besteld via apple site.
Online besteld via apple site.
[ Voor 3% gewijzigd door beerns op 12-10-2015 08:20 ]
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Zijn er al mensen met een 6S+ 64GB SG die hem hebben ontvangen? Ik lees hier eigenlijk enkel berichten over normale 6S-en..
Ik zit nog op voorraad te wachten. 29 sept besteld bij T-Mobile.
Tjah... zou hetzelfde doen... maar al betaald met een abonnement bij hun. Ik moet maar geduld hebben denk ik...Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:41:
[...]
Ik heb vanmiddag mijn order telefonisch geannuleerd nadat mij verteld werd dat ze geen indicatie hadden voor de levertijd. Daarna konden ze wel ineens spontaan na 2 dagen reageren op mijn facebook bericht.. Ben benieuwd of ik netjes binnen 10 werkdagen mijn geld teruggestort krijg..
Ondertussen zag ik dat hij bij coolblue op voorraad was. Besteld, netjes opgebeld en mag hem morgenmiddag verwachten.
Gegroet!
Vorige week van veel mensen vernomen dat ze zijn gebeld door CB over hun 6s icm KPN telefoon.
Zijn er nog mensen die net als ik 0,0 informatie hebben en een losse hebben besteld of een met een andere provider?
Zijn er nog mensen die net als ik 0,0 informatie hebben en een losse hebben besteld of een met een andere provider?
[ Tesla MIG MYP ]
Zojuist een verzendbevestiging ontvangen. Morgen mag ik voor de deur gaan liggen.
iPhone 6S Plus 64GB SG. Afgelopen vrijdag online besteld in de Apple Store.
iPhone 6S Plus 64GB SG. Afgelopen vrijdag online besteld in de Apple Store.
iPhone 6s 16gb via T-mobile zojuist ontvangen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Welke?Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:41:
[...]
ik had dan wel een 6s met KPN maar was ook niet gebeld. Nadat ik zelf belde bleek hij wel voorradig te zijn. Het toestel wordt binnen nu en twee uur afgeleverdCyw00d schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:34:
Vorige week van veel mensen vernomen dat ze zijn gebeld door CB over hun 6s icm KPN telefoon.
Wel balen voor al diegene die online hun bestelling hadden gedaan en nog steeds niets ontvangen hebben. Zelf ben ik op mijn dooie gemakje vrijdag middag naar de A-mac in Eindhoven gegaan. Ik had op hun website gezien dat ze nog voorraad hadden, maar eerst zien en dan geloven. Gelukkig klopte het en liep ik om 16:30 naar buiten met mijn nieuwe 6s 64GB.
Finally!SirLenncelot schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:17:
[...]
ik had dan wel een 6s met KPN maar was ook niet gebeld. Nadat ik zelf belde bleek hij wel voorradig te zijn. Het toestel wordt binnen nu en twee uur afgeleverd
Ik heb nog steeds niks gehoord over mijn bestelling. Ik zou bij "de tweede batch" zitten.
Heb een 6s 64GB SG besteld bij coolblue incl. KPN abbo.
Vanochtend ook een verzendbevestiging gehad.
Afgelopen vrijdag om 06.50 een bestelling geplaatst voor een iPhone 6S 64GB Spacegrey bij de Apple store.
Geschatte leverdatum was 13-15 oktober, dit wordt dus 13 oktober.
Nu nog even wachten op Vodafone die een nanosim opsturen...
Afgelopen vrijdag om 06.50 een bestelling geplaatst voor een iPhone 6S 64GB Spacegrey bij de Apple store.
Geschatte leverdatum was 13-15 oktober, dit wordt dus 13 oktober.
Nu nog even wachten op Vodafone die een nanosim opsturen...
Daar zullen ze met alle waarschijnlijkheid op het moment intern hard mee bezig zijn.lotfiej schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:52:
Ik heb nog steeds niks gehoord over mijn bestelling. Ik zou bij "de tweede batch" zitten.
Wellicht word je vandaag gecontact na binnenkomst van de tweede batch.
Je kan altijd even een whatsappberichtje naar ze sturen hoe het ervoor staat.
Heb alleen geen idee wanneer die tweede batch binnenkomt , had wel op 02-09 al besteld. Wel pas om 17:35Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:05:
[...]
Daar zullen ze met alle waarschijnlijkheid op het moment intern hard mee bezig zijn.
Wellicht word je vandaag gecontact na binnenkomst van de tweede batch.
Je kan altijd even een whatsappberichtje naar ze sturen hoe het ervoor staat.
2/10 bedoel je denk ik?lotfiej schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:06:
[...]
Heb alleen geen idee wanneer die tweede batch binnenkomt , had wel op 02-09 al besteld. Wel pas om 17:35
Ja dan ben je denk net buiten de boot gevallen met de aller eerste pre-orders.lotfiej schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:06:
[...]
Heb alleen geen idee wanneer die tweede batch binnenkomt , had wel op 02-09 al besteld. Wel pas om 17:35
Je zit wel bij de vroege pre-orders die op de eerste dag zijn geplaatst.
Die batch zit er zeker aan te komen, misschien is ie er zelfs al. Beschikbaarheid gaat erg goed met deze release namelijk.
Ik ga ervan uit dat je 'm snel kan verwachten!

Je geeft me in iedergeval goede hoop! BedanktNovarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Ja dan ben je denk net buiten de boot gevallen met de aller eerste pre-orders.
Je zit wel bij de vroege pre-orders die op de eerste dag zijn geplaatst.
Die batch zit er zeker aan te komen, misschien is ie er zelfs al. Beschikbaarheid gaat erg goed met deze release namelijk.
Ik ga ervan uit dat je 'm snel kan verwachten!
Verwijderd
Wat ik alleen niet begrijp is dat in Nederland de iPhones redelijk goed leverbaar zijn. (alle modellen leverbaar binnen 1-3 werkdagen).
Op alle andere websites (Apple.de / Apple.com) hebben alle modellen een levertijd van 2-3 weken.
Vandaag ook bevestiging gekregen dat 2x iPhone 6s plus Gold zijn verzonden (Apple.nl)
Op alle andere websites (Apple.de / Apple.com) hebben alle modellen een levertijd van 2-3 weken.
Vandaag ook bevestiging gekregen dat 2x iPhone 6s plus Gold zijn verzonden (Apple.nl)
Ik denk dat vanwege de ervaringen met vroegere nieuwe iPhone releases erg veel mensen bestellen via Apple zelf. Terwijl er genoeg andere kanalen zijn.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:18:
Wat ik alleen niet begrijp is dat in Nederland de iPhones redelijk goed leverbaar zijn. (alle modellen leverbaar binnen 1-3 werkdagen).
Vrij logisch lijkt me, Nederland krijgt/heeft haar eigen gereserveerde voorraad.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:18:
In Duitsland is de 6s al beschikbaar vanaf 25-9 als in die twee weken de verkopen goed gaan en alles vanuit een globale voorraad gaat zal Nederland bijvoorbeeld minder beschikbaarheid hebben. Dat zou lullig zijn omdat de Duitsers 2 weken voorsprong hebben. Dit zal dus ook de reden zijn dat de voorraad daar nu wat minder begint te worden.
Daarbij weet Apple bij deze release vraag en aanbod goed te matchen, dit is niet eerder voorgekomen.
Dit terwijl China ook een day one release had.
Hoe doet Apple dit? Verschillende componentfabrikanten meenemen in het proces, waaruit alle ellende is ontstaan omtrent de Samsung en TSMC chips.
Coolblue verwacht vandaag weer toestellen binnen te krijgen.
https://www.pdashop.nl/kl...e-levertijd-iphone-6s.htm
https://www.pdashop.nl/kl...e-levertijd-iphone-6s.htm
Ik wacht ook nog op die van mij van vodafoneMar.tin schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:18:
Zijn er al mensen met een 6S+ 64GB SG die hem hebben ontvangen? Ik lees hier eigenlijk enkel berichten over normale 6S-en..![]()
PSN: bryanlost
Over CB gesproken, wat ze vandaag gaan binnen krijgen zijn alleen unbranded toestellen. Over de branded toestellen is nog niks bekend.
Dat ze niet kunnen melden wanneer er van de week bestellingen binnen komen begrijp ik. Maar dat ze niets over aantallen kunnen vertellen die daadwerkelijk onderweg zijn vind ik vreemd. Je communiceert toch met de leverancier en ook die registreert toch aantallen etc?
[ Tesla MIG MYP ]
Op de Twitter pagina van Studentmobiel staat een tweet van gisteren met "de toestellen worden in de loop van de week verwacht en zullen uitgeleverd worden op volgorde van binnenkomst van de bestellingen". Ik ga er maar van uit dat ik hem volgende week pas krijg.
Gegroet!
De AS biedt ook gewoon de abonnementen aan met de geldende actieprijzen. Neem je aanbieding mee en de AS evenaart hem.
Stop gewoon met wachten op al die shops die koeien met gouden oren beloven.
Stop gewoon met wachten op al die shops die koeien met gouden oren beloven.
[ Voor 24% gewijzigd door Redondo1982 op 12-10-2015 12:43 ]
Wie of wat is AS?Redondo1982 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:42:
De AS biedt ook gewoon de abonnementen aan met de geldende actieprijzen. Neem je aanbieding mee en de AS evenaart hem.
denk Apple Store
edit: net te laat, dit mag wat mij betreft weg
edit: net te laat, dit mag wat mij betreft weg
[ Voor 65% gewijzigd door randje op 12-10-2015 12:49 ]
Ja, is Apple Store. Normaal typte ik het altijd voluit, maar zag regelmatig mensen dit doen en ik heb het daarom ook maar gedaan
Fijn dat je zo meeleeft
vandaag leuke dagactie bij Vodafone zakelijk 5 GB extra voor 7,5 euro dus 5+5+2Gb buitenland...
Red Business Super B MultiSim 1 jaar € 90,59
5 GB Extra
Promotie: van € 20,00 voor € 6,05 gedurende looptijd contract
€ 6,05
5 GB Extra
€ 6,05
[ Voor 42% gewijzigd door fukutoshin op 12-10-2015 13:32 ]
Die prijzenfukutoshin schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:31:
vandaag leuke dagactie bij Vodafone zakelijk 5 GB extra voor 7,5 euro dus 5+5+2Gb buitenland...
5 GB Extra
€ 6,05
Coolblue praat over branded toestellen, maar volgens mij "bestaan" die allang niet meer, bij de phonehouse vertelde ze me 2 weken geleden toen ik vroeg hoe het zou zitten als ze de telefoon apart zouden houden onder de "verkeerde" provider, en ik zo dus misschien geen toestel zou krijgen met release, door een fout van hun (wat me 4 jaar geleden nog overkwam met de 4s) Hierop vertelde ze me dat ze elk toestel onder elk abbonement kunnen koppelen en ze niet meer met "branded" toestellen werken. Dus vind het raar dat CB meld dat ze bijv. Alleen toestellen voor vodafone binnen hebben gekregen.
Ik ben ondertussen al blij met mijn 6s, heb mijn order bij CB gecancelled.
Mag ik vragen wanneer je had ge-pre-orderd bij CB?swoutr schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:53:
Coolblue praat over branded toestellen, maar volgens mij "bestaan" die allang niet meer, bij de phonehouse vertelde ze me 2 weken geleden toen ik vroeg hoe het zou zitten als ze de telefoon apart zouden houden onder de "verkeerde" provider, en ik zo dus misschien geen toestel zou krijgen met release, door een fout van hun (wat me 4 jaar geleden nog overkwam met de 4s) Hierop vertelde ze me dat ze elk toestel onder elk abbonement kunnen koppelen en ze niet meer met "branded" toestellen werken. Dus vind het raar dat CB meld dat ze bijv. Alleen toestellen voor vodafone binnen hebben gekregen.
Ik heb dit 2 oktober binnen 2 uur van de start van pre-order gedaan.
Het was even onduidelijk omdat de leveringen niet goed liepen maar ik heb heel netjes afgelopen vrijdag een telefoontje gehad van ze. Vervolgens had ik op zaterdag mijn toestel binnen. Een dag na de release, vooruit maar!
Dus wat mij betreft is alles goed verlopen, alleen door de hectiek een dagje later.
Haha, maar natuurlijk! Omdat je eigenlijk bij de levering van zaterdag hoorde was 't al zo lullig.SirLenncelot schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:01:
[...]
Fijn dat je zo meeleefthij is inmiddels binnen en werkt perfect.
[ Voor 10% gewijzigd door Novarion op 12-10-2015 13:58 ]
De eerste x ook op 2 okt. Onder KPN om 0:40. Heb toen alleen 3 dagen later mijn bestelling telefonisch omgeboekt en kwam toen weer achteraan in de wachtrij te staan. Waar ik pas 2 dagen later achter kwam. Toen maar op de vrijdag ochtend naar de phonehouse gegaan om mijn bestelling daar op te halen. Had echt geen zin om nog weken te moeten wachten. Dan maar iets meer betalen.Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:56:
[...]
Mag ik vragen wanneer je had ge-pre-orderd bij CB?
Ik heb dit 2 oktober binnen 2 uur van de start van pre-order gedaan.
Het was even onduidelijk omdat de leveringen niet goed liepen maar ik heb heel netjes afgelopen vrijdag een telefoontje gehad van ze. Vervolgens had ik op zaterdag mijn toestel binnen. Een dag na de release, vooruit maar!
Dus wat mij betreft is alles goed verlopen, alleen door de hectiek een dagje later.
Als Vodafone 100 iPhones aanlevert aan CoolBlue, dan kan CoolBlue deze niet verkopen icm een abonnement van T-Mobile. Dit zijn 'branded' toestellen.swoutr schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:53:
...less is more
Ok, ik heb dus m'n bestelling bij CB geannuleerd omdat ze in mijn ogen te vaag deden over levertijd ("Kan nog wel een paar weken duren" etc). Toen maar bij KPN besteld, helaas wel 120 euro duurder. Een uurtje later bleek dat CB wel op zaterdag had kunnen leveren, en dat het bij KPN nog een paar dagen zou duren. Nu heb ik dus geen telefoon meer, moet extra betalen en een paar dagen wachten.
Meneertje ongeduld hoor.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Dat was stiekem wel de bedoeling van CB, bij mij hamerde ze eigenlijk ook wel op een annuleringBob Popcorn schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:16:
Ok, ik heb dus m'n bestelling bij CB geannuleerd omdat ze in mijn ogen te vaag deden over levertijd ("Kan nog wel een paar weken duren" etc). Toen maar bij KPN besteld, helaas wel 120 euro duurder. Een uurtje later bleek dat CB wel op zaterdag had kunnen leveren, en dat het bij KPN nog een paar dagen zou duren. Nu heb ik dus geen telefoon meer, moet extra betalen en een paar dagen wachten.Meneertje ongeduld hoor.
Zojuist gebeld door CB. Morgen zal mijn order worden geleverd.
KPN verlenging - 6s+ 64GB SG
KPN verlenging - 6s+ 64GB SG
Dit topic is gesloten.