Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
KPN val inderdaad onder de het eerste kopje.
Daar ga ik althans zeker van uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Iemand een statusupdate hoe de voorraad is van de Apple Store in Amsterdam?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 12:12
Heb 2 oktober om 8:30 een los toestel gekocht bij CB, hopelijk zit ik dan nog bij de eerste groep die hopelijk morgen geleverd krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag nade lunch even een poging wagen bij de Apple store te Amsterdam voor een iphone 6s plus 64gb SG. Anders wordt het de MM Arena :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Loek92 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:29:
Heb 2 oktober om 8:30 een los toestel gekocht bij CB, hopelijk zit ik dan nog bij de eerste groep die hopelijk morgen geleverd krijgt :)
Mijn bestelling is 7 oktober geplaatst via de telefoon. Ben bang dat ik niet bij de eerste lading zit, maar wie weet :)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets vernomen van studentmobiel i.c.m. vodafone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspersvensk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:12
Woensdag bij KPN een iPhone 6s 64GB Silver besteld, diezelfde middag een leveringsafspraak kunnen maken voor morgen (zaterdag). Silver lijkt dus geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

jasperzweed schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:38:
Woensdag bij KPN een iPhone 6s 64GB Silver besteld, diezelfde middag een leveringsafspraak kunnen maken voor morgen (zaterdag). Silver lijkt dus geen probleem te zijn.
Haha, hier ga je wat mensen jaloers mee maken denk ik :P Duimpje omhoog voor KPN en snelle levering :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDi
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 18:34
5 oct besteld bij mediamarkt.nl. Levering zou nu moeten gebeuren, echter staat er bij de bestelling dat het nu 6-8 dagen duurt. Fail.

Sim lock vrij: 128GB iPhone 6s Plus wit.

[ Voor 14% gewijzigd door EricDi op 09-10-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:37:
Iemand al iets vernomen van studentmobiel i.c.m. vodafone? :)
Ja, gisteren mailtje. Mag vandaag ophalen (heb ik voor gekozen). Ik heb op 29 sept besteld. Met abo van Vodafone.

Bij CB zou ik 28 Euro op 2 jaar basis goedkoper zijn. Ik lig daar niet wakker van. Studentmobiel levert nu tenminste. Hoe dat met CB zit, weet ik nog steeds niet. Tevens wilde ik niet van te voren betalen, maar pas als het geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07 22:17
Via Whatsapp heb ik antwoord gekregen van CB op de KPN-vraag. Helaas wordt ik hier nog niet veel wijzer van.

"Zodra we updates over de KPN toestellen hebben zullen we deze ook netjes op deze pagina aangeven."

OK... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olga2000 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:44:
[...]

Ja, gisteren mailtje. Mag vandaag ophalen (heb ik voor gekozen). Ik heb op 29 sept besteld. Met abo van Vodafone.

Bij CB zou ik 28 Euro op 2 jaar basis goedkoper zijn. Ik lig daar niet wakker van. Studentmobiel levert nu tenminste. Hoe dat met CB zit, weet ik nog steeds niet. Tevens wilde ik niet van te voren betalen, maar pas als het geleverd wordt.
Dan ben ik bang dat ik met mijn bestelling die ik op 3 okt geplaatst heb buiten de boot val voor deze levering. Helaas maar was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
fruxxxano schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:46:
Via Whatsapp heb ik antwoord gekregen van CB op de KPN-vraag. Helaas wordt ik hier nog niet veel wijzer van.

"Zodra we updates over de KPN toestellen hebben zullen we deze ook netjes op deze pagina aangeven."

Sowieso al erg vaag dat in de updates Vodafone en T-Mobile worden genoemd, maar KPN er niet tussen staat of gewoon valt onder het kopje simlockvrije toestellen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Sowieso al erg vaag dat in de updates Vodafone en T-Mobile worden genoemd, maar KPN er niet tussen staat of gewoon valt onder het kopje simlockvrije toestellen. :F
Aangezien alle iPhone's simlock vrij zijn en KPN niet wordt genoemd maar de andere providers wel zullen ze hoogst waarschijnlijk nog geen feedback hebben gehad van KPN.

Maar het is wel frappant te noemen dat KPN zelf levert en CB+KPN niet, en dat deze combi bij CB aanzienlijk goedkoper was... just saying :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:12
Iemand die iets weet van kpn als je hem op de 3de besteld hebt? Vorige abbo verlengt en voor het eerst een iphone gekozen, de jongen in de shop zei nog dat enige die beschikbaar (in de kleur space gray) was, de 128GB versie. Alleen gisteren dus een mail gehad met geen voorraad beschikbaar en pas leverbaar was vanaf de 16de. Baal er nogal van, gezien ik toch niet zo laat was met het bestellen ervan.

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:35

Wat een nietszeggend antwoord. Ik ga er niet vanuit dat KPN onder het eerste kopje valt, zeker niet bij zo'n antwoord.

Jammer, krijg steeds meer spijt dat ik toch bij CB heb besteld, had m'n bestelling bij KPN al zo goed als af totdat ik erachter kwam dat CB een stuk goedkoper was 2 oktober.. Werd daar zelfs nog door KPN over gebeld de volgende ochtend, heb ze toen verteld dat ik t al ergens anders geregeld had :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Laatst online: 26-09 17:57
Las net op Twitter dat bij MM Groningen nog wat voorraad is: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQ3LKYKUcAAXDJB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen! 128GB KPN Verlenging
2 oktober 01.03 bevestiging
8 oktober 04.47 verzend bevestiging
9 oktober 10.06 geleverd :9~

Veel succes iedereen die nog druk d'r mee is! :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dCKrVwH.jpg?3
gelukkig past ie inderdaad in m'n nieuwe Dodo case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Mijn antwoord was:

"Goedemorgen JV. Dit klopt inderdaad. Alles buiten Vodafone en T-mobile om valt onder de simlockvrije toestellen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Laatst online: 26-09 22:37
Ik ben van plan zo even naar den haag te rijden voor een 6s plus 64gb in het goud. hopen dat die daar nog is. Anders word het de andere winkels afrijden

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
Kubusje schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:54:
[...]

Wat een nietszeggend antwoord. Ik ga er niet vanuit dat KPN onder het eerste kopje valt, zeker niet bij zo'n antwoord.

Jammer, krijg steeds meer spijt dat ik toch bij CB heb besteld, had m'n bestelling bij KPN al zo goed als af totdat ik erachter kwam dat CB een stuk goedkoper was 2 oktober.. Werd daar zelfs nog door KPN over gebeld de volgende ochtend, heb ze toen verteld dat ik t al ergens anders geregeld had :F
Idem dito voor mij, voor mij was de voornaamste reden om bij Coolblue te bestellen, dat de website van KPN het amper deed toen de pre-order begon.

Ik ben ook gebeld, en de mevrouw van KPN begon een heel verhaal over dat KPN dan geen service kon verlenen (duh! :+ ) en niet kon garanderen dat het toestel op tijd werd geleverd. Toen dacht ik, het zal wel, die zijn gewoon niet blij dat ik het toestel ergens anders heb besteld, maar blijkbaar had de beste mevrouw toch gelijk m.b.t. de levering.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Jay-v schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

Mijn antwoord was:

"Goedemorgen JV. Dit klopt inderdaad. Alles buiten Vodafone en T-mobile om valt onder de simlockvrije toestellen."
Oehhh toch gelijk! Sticker voor mij! O-)
Nu bellen, en morgen leveren die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
bryanvan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Hij zei dat de order niet vertraagd werd.

Ik zit nu net even te kijken in mijn vodafone en ik zie :

Status van je bestelling:

De bestelling is verstuurd.

De pagina daarvoor staat iets met "Fullfillment in progress", dus geen idee... Ik heb ook nog geen trackntrace nummer gekregen :(. Zou wel tof zijn als ik hem morgen al heb.
Update:

Nadat ik 6 oktober Vodafone moest bellen omdat ze een fuckup gemaakt hadden in mijn vodafone (waar dus stond dat ik een 128GB Silver 6S ipv 64GB 6S+ SG zou krijgen, heeft Vodafone dit in mijn vodafone veranderd waardoor ik weer dezelfde order bevestiging kreeg. (Originele order bevestiging was al goed..)

Nu bel ik vandaag weer omdat mijn bestelling al 3 dagen verstuurd is, zegt het vrouwtje aan de lijn:
"Uw toestel staat in het systeem als 'klaar voor verzending' maar is nog niet verstuurd, en omdat u op 6 oktober nog een wijziging gemaakt heeft in uw order bent u onderaan de wachtlijst gekomen".

euhm what? Ik heb niks gewijzigd :( ze hebben alleen hun eigen fuckup gewijzigd en nu ben ik de sjaak. bah

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Bob Popcorn

Plop!

Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:00:
[...]

Oehhh toch gelijk! Sticker voor mij! O-)
Nu bellen, en morgen leveren die hap!
No way, bij CB gaat het zeker nog wel een week duren hoor, mark my words. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 13:49
Voorraad bij Media Markt Apeldoorn:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2uztdex.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Echt top service applestore amsterdam had een 6s plus 64gb gereserveerd maar wou toch de 128gb. Deden niet moeilijk werd opnieuw een reservering voor hetzelfde tijdvak gemaakt en afrekenen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

ococ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:20:
Echt top service applestore amsterdam had een 6s plus 64gb gereserveerd maar wou toch de 128gb. Deden niet moeilijk werd opnieuw een reservering voor hetzelfde tijdvak gemaakt en afrekenen!!!!
Chill en hoe was de rij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wou hem bij Apple bestellen, maar heb helaas geen Rabo Scanner bij, dus iDeal is geen optie. Dus maar bij MM (paypal) proberen te bestellen, maar de 'Betaal' knop is kapot daar. ;(

Edit: In FireFox werkt het gelukkig wel. Dus hij is besteld. MM beweert "voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis" maar dat verwacht ik niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Mr. Awesome op 09-10-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Ik word gebeld, nummer onbekend.
Dol blij opgesprongen, daar komen ze even mijn afleverafspraak maken!

Eh nee. KPN zelf, omdat ik aan had gegeven op de hoogte te willen blijven van 6s updates.
Of ik dus wilde verlengen met de zelfde prijzen als op de KPN site zelf.

Toch maar vriendelijk afgeslagen, hoe graag ik het ook zou willen, scheelt me €120 'korting'.
Ook nog even aan de dame in kwestie gevraagd, wanneer er geleverd zal worden mits ik het toch doe.
Ze had toevallig net met iemand gesproken die het wel graag wilde en het toestel dan ook binnen het uur nog geleverd kreeg. Of het waar is of niet, dat zou even lekker zijn.

Aghja, we blijven duimen voor CB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
Prijs van de 6s 64gb SG is 6 euro omhoog gegaan bij CB voor een los toestel, rest lijkt hetzelfde te zijn gebleven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoggyX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 06:22
Gisteren geannuleerd bij CB en bij de phone hous besteld. Kreeg vanmorgen een mailtje dat me pakketje is verzonden en hem morgen krijg. (Ze hebben nog voorraad) (IP 6s+ 64gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de iPhone 6s 64GB Space Gray rond 06:05 besteld vanochtend.

Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 1-3 werkdagen
Geleverd: 13 Okt - 15 Okt door Standaardlevering

Hopelijk zullen ze hem al sneller kunnen verzenden, maar ben bang dat het tot dinsdag/donderdag gaat duren. Alsnog best snelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Bob Popcorn

Plop!

Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:39:
Ik word gebeld, nummer onbekend.
Dol blij opgesprongen, daar komen ze even mijn afleverafspraak maken!

Eh nee. KPN zelf, omdat ik aan had gegeven op de hoogte te willen blijven van 6s updates.
Of ik dus wilde verlengen met de zelfde prijzen als op de KPN site zelf.

Toch maar vriendelijk afgeslagen, hoe graag ik het ook zou willen, scheelt me €120 'korting'.
Ook nog even aan de dame in kwestie gevraagd, wanneer er geleverd zal worden mits ik het toch doe.
Ze had toevallig net met iemand gesproken die het wel graag wilde en het toestel dan ook binnen het uur nog geleverd kreeg. Of het waar is of niet, dat zou even lekker zijn.

Aghja, we blijven duimen voor CB...
Is niet waar, ik heb net bij KPN verlengd en krijg "gepland" de 19e m'n toestel. Het is niet anders!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:41:
Heb de iPhone 6s 64GB Space Gray rond 06:05 besteld vanochtend.

Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 1-3 werkdagen
Geleverd: 13 Okt - 15 Okt door Standaardlevering

Hopelijk zullen ze hem al sneller kunnen verzenden, maar ben bang dat het tot dinsdag/donderdag gaat duren. Alsnog best snelle levering.
Mijn ervaringen met Apple webbestellingen dat zij altijd erg ruim levertijden aangeven. Als er staat levering vanaf 13 okt., je zou al op 12-de het binnen kunnen krijgen. ... En vliegtuigen vliegen ook in het weekend! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olga2000 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Mijn ervaringen met Apple webbestellingen dat zij altijd erg ruim levertijden aangeven. Als er staat levering vanaf 13 okt., je zou al op 12-de het binnen kunnen krijgen. ... En vliegtuigen vliegen ook in het weekend! :-)
Thanks. :D
Nu dus helemaal gericht op die ene mail die zegt dat die verzonden is met een verkorte levertijd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Die rij voor reserveringen was niet zo lang wachttijd 20 minuten en de rij voor los is/was 3 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Mijn wordt vandaag bezorgd met PostNL, (6S, SG, 128GB) komt de bezorger volgens de PostNL site tussen 15:30 en 21:30, lekker is dat.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Aaargh! schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:50:
Mijn wordt vandaag bezorgd met PostNL, (6S, SG, 128GB) komt de bezorger volgens de PostNL site tussen 15:30 en 21:30, lekker is dat.
Komt ie op de beloofde dag, is het nóg niet goed! :') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

hyptonize schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:51:
[...]

Komt ie op de beloofde dag, is het nóg niet goed! :') :') :')
Hij had hier om 00:00:00.001 voor de deur moeten staan verdomme :P

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Fuck a duck
Werd net gebeld ,logistiek ergens iets niet goed gegaan bij Coolblue,pakje wat vandaag bezorgd zou worden zit niet in de auto
Wordt nu morgen bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
We zijn allemaal zo lekker ongeduldig xD. Die van mij komt tussen 18:00 en 20:00.

Klote is alleen dat het frequent voorkomt dat de bezorger hier om 3 uur staat.

Heb al een paar keer meegemaakt dat ik dus niet thuis was.

Coolblue vind ik persoonlijk echt een top bedrijf snap ook waarom hun zon mooie cijfer hebben gekregen. Van mij mogen er veel meer van dit soort bedrijven komen.

Vanwege de schijnlijke vertraging dus 5 euro cadeaubon gekregen bij minimale besteding van 15 euro ( gebruik ik dan voor een hoesje).

[ Voor 40% gewijzigd door DeeSung op 09-10-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Dutch Renegade schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:01:
Fuck a duck
Werd net gebeld ,logistiek ergens iets niet goed gegaan bij Coolblue,pakje wat vandaag bezorgd zou worden zit niet in de auto
Wordt nu morgen bezorgd
Jij had een Vodafone toestel besteld?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:48:
[...]

Thanks. :D
Nu dus helemaal gericht op die ene mail die zegt dat die verzonden is met een verkorte levertijd. :D
Dat is natuurlijk zo dat eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ;)
Maar bij mij is nog nooit anders geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
iemand al een bericht gehad van mediamarkt. Beetje raar dat ze genoeg voorraad in de winkel lijken te hebben maar nog geen bericht sturen naar de mensen die online besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:49
michi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:17:
iemand al een bericht gehad van mediamarkt. Beetje raar dat ze genoeg voorraad in de winkel lijken te hebben maar nog geen bericht sturen naar de mensen die online besteld hebben.
Gescheiden verkoop waarschijnlijk en de webshop verkopen zijn al in de pocket , de meeste annuleren toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:02
Voor de Belgen: Ik ben de mijne net gaan afhalen bij Mediamarkt Brussel (basilix). Besteld op 2 okt. 6s 64gb SG. En het is de TSMC versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

DeeSung schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:01:

Coolblue vind ik persoonlijk echt een top bedrijf snap ook waarom hun zon mooie cijfer hebben gekregen. Van mij mogen er veel meer van dit soort bedrijven komen.

Vanwege de schijnlijke vertraging dus 5 euro cadeaubon gekregen bij minimale besteding van 15 euro ( gebruik ik dan voor een hoesje).
De spreekwoordelijke CB-sigaar uit eigen doos. ;) Op zich wel een aardig gebaar ware het niet dat ze over het algemeen - hoe toevallig 5 € - duurder zijn dan de gemiddelde webshop. Ook de beste bedrijven maken af en toe gekke sprongen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze als premium reseller 0,0 voorraad hebben gekregen van Apple terwijl een random reseller annex dozenschuiver (Mediamarkt) doodleuk bergen iPhones in alle kleuren en smaken op pallets hebben staan.

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 09-10-2015 12:28 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Voor degene die een iPhone 6s los willen bestellen, bij Central Point hebben ze nog wel een 'redelijke' voorraad:

https://www.centralpoint....bij-centralpointnl-19491/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Wederom update Coolblue:

Huidige status (09-10-2015 12:12):
Op dit moment zijn de toestellen onderweg naar ons, zodra we meer weten zullen we het hier delen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Zojuist toch maar even gebeld met de mediamarkt aangezien op hun website staat dat als je voor 22 uur besteld vandaag je telefoon morgen in huis is. Ze bevestigde mij dat ze vandaag verstuurd gaan worden dus morgen hopelijk in huis :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
vhal schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:27:
[...]

De spreekwoordelijke CB-sigaar uit eigen doos. ;) Op zich wel een aardig gebaar ware het niet dat ze over het algemeen - hoe toevallig 5 € - duurder zijn dan de gemiddelde webshop. Ook de beste bedrijven maken af en toe gekke sprongen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze als premium reseller 0,0 voorraad hebben gekregen van Apple terwijl een random reseller annex dozenschuiver (Mediamarkt) doodleuk bergen iPhones in alle kleuren en smaken op pallets hebben staan.
Dat klopt, maar betaal liever hetzelfde daar dan ergens anders. Gun coolblue iig veel meer dan mediamarkt.

Buiten dat heb ik de 6s 64gb voor 799 ipv 859.

En de leather en silicone case zijn daar even duur als bij apple.

[ Voor 7% gewijzigd door DeeSung op 09-10-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Cyw00d schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:04:
[...]

Jij had een Vodafone toestel besteld?
inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ook de 64gb space gray voor 800 euro meegekregen bij de lokale Mediamarkt. :Y)

Helaas zijn de prijzen nu alweer aangepast.

[ Voor 27% gewijzigd door Cache op 09-10-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Cache schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:08:

Welke vestiging heb je de telefoon weten te bemachtigen?

Ik ga vanmiddag even kijken bij MM Sontplein. Ook voor dezelfde variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Cache schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:08:

800? nice!! prijs foutje in het filiaal ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Volgens mij inderdaad een fout in het systeem. Was verbaast bij de kassa en vermoedde dat ze mogelijk de iPhone 6 hadden aangeslagen, echter stond er op de bon wel netjes iPhone 6s. Heb hem bij de Mediamarkt in Hengelo bemachtigd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 13:23

aap

Gisteren na het slechte nieuws van Cool Blue alsnog bij Media Markt besteld, rond 17:30. 6s 64GB SG. Verwachte levertijd stond toen op 2-3 dagen.
Status van Media Markt is nu "verzonden", dus als hij morgen volgens planning aankomt, dan was het 2 dagen.

Ik wacht nog even af of CB vandaag nog met een update komt. Mochten ze ook vandaag gaan sturen, dan moet ik even uitzoeken welke ik het makkelijkst kan retourneren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:19
Compagnon heeft twee 6S'en opgepikt bij de MM in Hoorn. Kan het leven toch simpel zijn. De hype voorbij, of de voorraden op peil?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Nu moet ik nog een mooi hoesje voor de iphone. Ik wil zoiezo de silicone case, maar nu nog de kleur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

DeeSung schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:38:
Nu moet ik nog een mooi hoesje voor de iphone. Ik wil zoiezo de silicone case, maar nu nog de kleur :P
Heb er net een besteld op smartphonehoesjes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 13:09

Spoooky

Core temp 37°C

Bij Vodafone winkel vorige week vrijdag een pre-order gedaan voor een iPhone 6s plus 64GB Space Grey...

Maar helaas niet uitgeleverd...

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:18
Bij media markt in Son (Eindhoven) genoeg voorraad alleen geen 128gb plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 10:32
Wat een prutsers bij KPN/OPD.
Vanwege een "technische" storing kunnen ze mijn iphone niet leveren.
bah...balen zeg!

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
DeeSung schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:38:
Ik vind iPhone zo mooi... transparante hoesje voor mijn schatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Holy crap, ik denk bestel even een leren hoesje voor mijn 6s, kost gewoon 55 euro?! Voor mij 5s was ie 40 des tijds, dat vond ik eigenlijk al prijzig genoeg lol.

Misschien toch maar naar een niet Apple hoesje kijken....

[ Voor 15% gewijzigd door Jay-v op 09-10-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 22:36
Net een smsje van Vodafone dat mijn order met terugwerkende kracht goedkoper wordt: 40 euro minder bijbetalen. Ze hebben de prijzen aangepast en doen dat ook alsnog voor de pre-orders
wel netjes

Ik betaal nu dus 52 p/maand + 100 euro eenmalig voor de 6s 64GB met Red Super 7GB internet en onbeperkt bellen en smsen.

http://forum.vodafone.nl/...Phone-6s-Plus/td-p/253172

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Daarna staat er nog iets over levertijden, maar die kloppen (iig bij mij) niet. Ik heb 02-10 besteld (6s 64GB SG) en krijg vandaag niks binnen

[ Voor 4% gewijzigd door The_Zohan op 09-10-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Jay-v schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:04:
Holy crap, ik denk bestel even een leren hoesje voor mijn 6s, kost gewoon 55 euro?! Voor mij 5s was ie 40 des tijds, dat vond ik eigenlijk al prijzig genoeg lol.

Misschien toch maar naar een niet Apple hoesje kijken....
Dan moet je ook maar niet kijken naar de prijs van de docks.
Laat ik nou net het geluk hebben dat ik 3 oktober jarig was en een lieve vriendin heb.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3dFJ2Az.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik heb die van mij net bij MM Zaandam gekocht. Genoeg voorraad volgens het personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
Op het status scherm van vodafone is mijn status van verstuurd naar bestelling afgehandeld, zal die nu binnen moeten zijn ?

Ook smsje van vodafone 40 euro korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Na 24 uur staat er nog altijd dit;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nb2dgbC.png

Ik heb vrienden die hem later besteld hebben bij belsimpel en hem nu al wel in huis hebben... terwijl ik de 12e al pre-orderes had dus helemaal in het begin. Volgens belsimpel is er geen fout maar onduidelijk waarom de iPhone nog niet verstuurd wordt... konden ze @ telefoon nog niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Laatst online: 26-09 17:57
Mrk87 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:44:
Ik krijg zelf een 6S 128GB Space Grey van mijn werkgever maar ben afhankelijk van de lokale telefoonboer. Ben benieuwd wanneer deze geleverd krijg.
Tegen verwachting in:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Bv0YIog.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
Net gebeld door Coolblue, bezorg afspraak gemaakt voor morgen onder voorbehoud, omdat de toestellen nog onderweg zijn.

iPhone 6S 64GB Space Grey icm KPN, 2 oktober om 00:25 besteld.

Volgens mij ben ik een van de eerste die daadwerkelijk door Coolblue gebeld is icm KPN?!

[ Voor 27% gewijzigd door Kubusje op 09-10-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piratebay
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2022

Piratebay

Kubusje schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:31:
Net gebeld door Coolblue, bezorg afspraak gemaakt voor morgen onder voorbehoud, omdat de toestellen nog onderweg zijn.

iPhone 6S 64GB Space Grey icm KPN

Volgens mij ben ik een van de eerste die daadwerkelijk door Coolblue gebeld is icm KPN?!
Nog wel de enige in dit topic in ieder geval :) Wanneer heb je de telefoon besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion

Op dit bericht wachtte ik! Thanks for sharing! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Ik ook!

Ik had mijn bestelling 2 oktober 00:24 geplaatst.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 15:47
Durf het bijna niet te zeggen maar vanmorgen besteld bij coolblue en net gebeld dat ie morgen wordt geleverd.. Die zag ik niet aankomen. iPhone 6S 64GB spacegray icm Vodafone abbo

[ Voor 5% gewijzigd door nextnext op 09-10-2015 14:36 . Reden: toevoeging vodafone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
nextnext schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:34:
Durf het bijna niet te zeggen maar vanmorgen besteld bij coolblue en net gebeld dat ie morgen wordt geleverd.. Die zag ik niet aankomen. iPhone 6S 64GB spacegray
Altijd even zeggen bij wie. :) of dat 't los is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
Piratebay schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:33:
[...]

Nog wel de enige in dit topic in ieder geval :) Wanneer heb je de telefoon besteld?
2 oktober om 00:25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piratebay

Piratebay

Hier besteld om 00:42, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ook net CB aan de telefoon mijn 64SG met KPN verlenging komt waarschijnlijk vandaag binnen en word dan morgen bezorgd. Momenteel zijn ze er nog niet dus ik moest even een slag om de arm houden.

Blijkbaar toch een hoop stress om niks.

2 okt 0.30 besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Jay-v op 09-10-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Laatst online: 26-09 16:07
Zo juist toestel ontvangen! Direct bij Vodafone, geen T&T code ontvangen, Dus de meeste die via VF hebben besteld in de eerste dagen zullen het toestel vandaag kunnen verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
Ik neem trouwens aan dat de 6s'jes van een redelijk centraal gelegen magazijn van Apple(?) naar een redelijk centraal gelegen magazijn/dc van CoolBlue worden gestuurd, en dat duurt nu al bijna 3 uur? :+

Ben verder niet ongeduldig :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Loek92 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:53:
Ik neem trouwens aan dat de 6s'jes van een redelijk centraal gelegen magazijn van Apple(?) naar een redelijk centraal gelegen magazijn/dc van CoolBlue worden gestuurd, en dat duurt nu al bijna 3 uur? :+

Misschien meerdere addressen waar men telefoons moet leveren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Laatst online: 26-09 15:54

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Loek92 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:53:

Coolblue warehouse ligt in Tilburg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Coolblue = Tilburg of Rotterdam - Apple wellicht Amsterdam o.i.d. voordat alle producten ingecheckt zijn in het systeem etc kan dat wel even duren.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piratebay

Piratebay

Vriendin zojuist gebeld door CB, telefoon kan morgen worden geleverd. Ware het niet dat zij zelf niet aanwezig is en ik de telefoon niet aan mag nemen. Wordt nu dus maandag. :)

Zoals hier al vermeld is alles onder voorbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Huismarb schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:45:
Zo juist toestel ontvangen! Direct bij Vodafone, geen T&T code ontvangen, Dus de meeste die via VF hebben besteld in de eerste dagen zullen het toestel vandaag kunnen verwachten
goed dat je het zegt, dan hou ik de deur in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Piratebay schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:02:
Vriendin zojuist gebeld door CB, telefoon kan morgen worden geleverd. Ware het niet dat zij zelf niet aanwezig is en ik de telefoon niet aan mag nemen. Wordt nu dus maandag. :)

Zoals hier al vermeld is alles onder voorbehoud.
KPN? Hoe laat? Model?
0;42 zag ik al! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-09 16:47
Nog meer mensen die 'm via apple.nl hebben besteld? :D
Ik 6+ grijs 64GB, staat levering 13-15 oktober

[ Voor 30% gewijzigd door hoofdcoach op 09-10-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
The_Zohan schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:06:
[...]

goed dat je het zegt, dan hou ik de deur in de gaten :)
Piepzooi, hij is al geweest maar heb de deur niet goed genoeg in de gaten gehouden omdat ik toch nog geen T&T code had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik was er op tijd bij op MM.nl. De 6S 64GB SG is nu online uitverkocht daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
Ik ben ook gebeld door Coolblue met de melding dat mijn iPhone waarschijnlijk morgen bezorgt wordt! :D

Het betreft hier een iPhone 6S 64GB Space Gray i.c.m. het verlengen van een KPN abonnement. Order is geplaatst op 2 oktober om 00:35.

Ben benieuwd, aangezien er eerst zo "geheimzinnig" over de bezorgdatum van de KPN pre-orders werd gereageerd ga ik er vanuit dat ze er nu wel vrij zeker van zijn.

Maar goed je weet maar nooit... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Voor zover dus alleen de KPN pre-orders die uitgeleverd worden, wat vreemd. Ik heb hem met Tele2 besteld, ben benieuwd. Maar gok dat ik later pas gebeld wordt, als in, later deze week.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyw00d op 09-10-2015 15:23 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Cyw00d schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:17:
Voor zover dus alleen de KPN pre-orders die uitgeleverd worden, wat vreemd. Ik heb hem met Tele2 besteld, ben benieuwd. (Tele2 = KPN) maar gok dat ik later pas gebeld wordt, als in, later deze week.
Hoezo Tele2 = KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
In de war met Telfort

[ Voor 20% gewijzigd door Cyw00d op 09-10-2015 15:24 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Cyw00d schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

Aanname, ik zit op project bij KPN in Amsterdam, daar hebben ze ook een Tele2 afdeling.
Wikipedia: Tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

hoofdcoach schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:10:
Nog meer mensen die 'm via apple.nl hebben besteld? :D
Ik 6+ grijs 64GB, staat levering 13-15 oktober
Jazeker vanochtend ook hier levering 13-15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Zojuist gebeld door CB!
Zoals hierboven door de anderen vermeld, met een slag om de pols maar wel met goede hoop. Zal ik vanavond een mail met abonnementsbevestiging ontvangen, als die binnen is, is de levering morgen zeker.

Tot nu toe kan dat de gehele dag morgen zijn 8:00-18:00, maar mogelijk krijg ik morgen ochtend wel een specifiekere tijd binnen een tijdvak van 2 uur.

2 okt besteld om 1:57 (KPN uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Laatst online: 26-09 15:54

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Iemand die al is gebeld door CB met een T-Mobile abo?
Pagina: 1 ... 125 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.