hangt ervan af wat je wilt als je een iphone 6s wilt verwacht ik dat wel, maar een 6 plus was vorig jaar wat anders dat was al vanaf het begin 3-4 weken wachten, ik verwacht dat het nu iets minder erg gaat zijn aangezien hun productie van 550000 exemplaren naar 1 350 000 is gegaan per dag maar ik ben er niet zeker van aangezein de reserveringen direct op waren voor 6 plussen.Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:26:
[...]
Thanks, en dan is het zeker direct betalen en hopelijk volgende week binnen?
Verwijderd
Ik ga lekker voor de normale iPhone 6S, okal heeft de Plus wel beeldstabilisatie maar het scherm vind ik simpelweg te groot.thibautb schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:23:
[...]
hangt ervan af wat je wilt als je een iphone 6s wilt verwacht ik dat wel, maar een 6 plus was vorig jaar wat anders dat was al vanaf het begin 3-4 weken wachten, ik verwacht dat het nu iets minder erg gaat zijn aangezien hun productie van 550000 exemplaren naar 1 350 000 is gegaan per dag maar ik ben er niet zeker van aangezein de reserveringen direct op waren voor 6 plussen.
trouwens iedereen download eens refresh monkey voor chrome en dan moet je deze link gebruiken
http://www.apple.com/be-nl/shop/buy-iphone/iphone6s
of voor nl
http://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone6s
die is nu nog unavailable, maar die brengt je wel direct naar de verkoop site.
of voor nl
Verwijderd
Thanks, zit nu in Safari te werken. Is daar een refresher voor te verkrijgen?thibautb schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:34:
trouwens iedereen download eens refresh monkey voor chrome en dan moet je deze link gebruiken
of voor nl
Weet ik niet zeker maar dan kan je nog steeds gewoon f5 doen... Ik denk niet dat safari met plug ins werkt
Nog niks...
[ Voor 95% gewijzigd door hoofdcoach op 09-10-2015 00:01 ]
Helaas, 0:00 geweest maar geen veranderingen. Ik probeer het morgenvroeg nog wel een keer.thibautb schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:34:
of voor nl
Het is nooit 0.00 het is altijd iets rond 1 20 maar als je geen echte die hard bent dan zou ik ook gaan slapenhyptonize schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:04:
[...]
Helaas, 0:00 geweest maar geen veranderingen. Ik probeer het morgenvroeg nog wel een keer.
Ik gok tussen 01:00 en 01:30 nav mijn ervaringen bij de 5s.
was ongeveer zelfde al bij de 6KriCo schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:05:
Ik gok tussen 01:00 en 01:30 nav mijn ervaringen bij de 5s.
Verwijderd
Geen zin om nog 1:24 minuten op te blijven op iets wat misschien niet komen gaat. Ik ben slapen. Trusten.
Kreeg ik net ook ja, en toen ging ie weer ff open, nu weer dicht.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:08:
Op dit moment kun je niet reserveren.
Kijk hier na 6:00 voor actuele informatie over de beschikbaarheid, of kies een andere bestelmogelijkheid.
Maar ik geloof dat de plus sowieso een lastig verhaal wordt...
Verwijderd
lijkt erop dat de 6s gewoon op voorraad is: http://www.bcc.nl/search?...&sortorder=pricelowtohigh
Verwijderd
Hier lijken ze er ook te zijn, op eerste oog niets. Echter klik je op de modellen wordt er voorraad getoond.
http://www.centralpoint.n...bij-centralpointnl-19491/
http://www.centralpoint.n...bij-centralpointnl-19491/
Waarom?Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:20:
Ik wil liever bij Apple zelf bestellen kwa garantie.
Een normale winkel doet makkelijker dan Apple na het eerste jaar
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Bij apple kan je als er een probleem met je mute button bv is gewoon in de official store binnenwandelen zeggen wat er is en je hebt met wat geluk direct een nieuwe iphone meeFamous schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:24:
[...]
Waarom?
Het voordeel van bij Apple zelf aanschaffen is de service in de winkel en bij problemen heb je bijna altijd binnen 5 minuten een nieuw exmplaar (refurbished) en tegenwoordig zelfs 2 jaar langFamous schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:24:
[...]
Waarom?
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Je krijgt nooit een nieuwe mee.thibautb schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:25:
[...]
Bij apple kan je als er een probleem met je mute button bv is gewoon in de official store binnenwandelen zeggen wat er is en je hebt met wat geluk direct een nieuwe iphone mee
Dit is altijd een refurbished. Tevens moet je dan ook maar net even dichtbij de officiële storen wonen.
Is dat net wie je treft of is die twee jaar tegenwoordig nieuw?robbinonline schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:27:
[...]
Het voordeel van bij Apple zelf aanschaffen is de service in de winkel en bij problemen heb je bijna altijd binnen 5 minuten een nieuw exmplaar (refurbished)en tegenwoordig zelfs 2 jaar lang_
Wereld wonder, apple is begonnen met het luisteren naar de eu wet voor garantie op elektronicaFamous schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:28:
[...]
Is dat net wie je treft of is die twee jaar tegenwoordig nieuw?
Twee jaar deden ze al langer voor toestellen gekocht bij Apple zelf? Voor toestellen gekocht bij derde is het tweede jaar nog steeds gewoon bij de verkopende partij.Famous schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:28:
[...]
Je krijgt nooit een nieuwe mee.
Dit is altijd een refurbished. Tevens moet je dan ook maar net even dichtbij de officiële storen wonen.
[...]
Is dat net wie je treft of is die twee jaar tegenwoordig nieuw?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
In de tijd van de iphone 5 was ik er nog zeker van dat het 1 jaar was, daarna weet ik het niet zeker
Mijn Duitse 6 en 6s hebben in ieder geval netjes 2 jaar garantie. Eerste jaar ook via Apple NL, tweede via Apple DE.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja de 2 jaar garantie doen ze al zeker een jaar.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Dat is dan nu een krap jaartjerobbinonline schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:39:
Ja de 2 jaar garantie doen ze al zeker een jaar.
Wel goed dat ze dan eindelijk overstag zijn!
Voor mij is het echter niet interessant gezien ik niet bij een officiële store in de buurt woon en het vertik om voor (betere) garantie te "moeten" reizen.
Tevens heb ik daarnaast enkel problemen die niet of pas later erkent worden door Apple..
- Batterij van de 5, had al de 6 voordat ik hem onder garantie mocht laten maken.. Niet gedaan dus.
- Halve maantje bij mijn 6 erkennen ze nog niet (soms als je geluk heb maar daarvoor ga ik dus niet heen en weer).
Hier en daar kriebelt het nog wel om hem te halen ondanks dat ik tegen mezelf nee heb gezegd.
Een vriend haalt hem binnenkort en ben benieuwd hoe die dan is en of meest gebruikte apps geoptimaliseerd zijn voor 3D touch.. Tegen die tijd dat hij hem heeft is die hoogst waarschijnlijk overal op voorraad dus heb ik daar in elk geval geen omkijken meer naar.
Wat zou sneller zijn, Thuis laten leveren of "reserve to buy in store"?
Dat ligt eraan welke je wil denk ik. Thuisbezorgen duurt vaak erg lang. Die verwacht ik de komende dagen niet bezorgd bij Apple. Als je een 16gb model van de 6S wil dan is reserveren en ophalen in de store het snelst. Anders is 't dagelijks hopen of bestellen en wachtenthibautb schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 01:00:
Wat zou sneller zijn, Thuis laten leveren of "reserve to buy in store"?
Aangezien ik plus wil en dan nog zwart 128 gaat dat denk ik niet zo veel uitmaken he? ... Maar ik kan mijn bestelling denk ik nog annuleren voordat ze zijn begonnen met verwerken.Johnvh schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 01:06:
[...]
Dat ligt eraan welke je wil denk ik. Thuisbezorgen duurt vaak erg lang. Die verwacht ik de komende dagen niet bezorgd bij Apple. Als je een 16gb model van de 6S wil dan is reserveren en ophalen in de store het snelst. Anders is 't dagelijks hopen of bestellen en wachten
Dan zou ik hem bestellen in de store en wachten. En dan stiekem dagelijks checken of hij niet toch te krijgen is in de store
Klaar voor verzending 1-3 werkdagen, levering 15-19 okt
Ik heb 12-14 okt levering maar dan appart iphone 6s grijs 64 besteld en die is wel 15-19...KriCo schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 01:55:
Klaar voor verzending 1-3 werkdagen, levering 15-19 okt
Ik heb 13-15okt gekregen,6s goud 64
Watch is 13okt
Watch is 13okt
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Helaas is de tekst op de reserveringspagina veranderd in:
We nemen vandaag geen iPhone-reserveringen meer aan.
Kijk morgen opnieuw om een reservering te maken. Je kunt ook online winkelen of een Apple Store bezoeken.
Maar we wachten gewoon af tot 06:00
edit: lijkt er toch op dat er geen reserveringen zijn
We nemen vandaag geen iPhone-reserveringen meer aan.
Kijk morgen opnieuw om een reservering te maken. Je kunt ook online winkelen of een Apple Store bezoeken.
Maar we wachten gewoon af tot 06:00
edit: lijkt er toch op dat er geen reserveringen zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Mitssz op 09-10-2015 06:01 ]
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Verwijderd
Ik heb de 6s, spacegray, 64gb net besteld voor bezorgen via Apple zelf.Gunth schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 04:38:
Ik heb 13-15okt gekregen,6s goud 64
Watch is 13okt
Gewoon op voorraar en ook 13-15okt.
Daarnaast moest ik aanvinken dat ik hiermee akkoord ging:
http://www.apple.com/nl/shop/browse/open/salespolicies
Dus wel 1 jaar garantie. Nu wachten totdat de betaling is ontvangen door Apple en dan kan ik hem hopelijk volgend weekend al uittesten op een feest.
Onderweg naar Apple Store Amsterdam. Hoop dat daar nog wat 6sjes liggen, heb geen reservering...
Denk dat het heel moeilijk gaat wordenjeffhuys schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 06:28:
Onderweg naar Apple Store Amsterdam. Hoop dat daar nog wat 6sjes liggen, heb geen reservering...
Het is al heel vaak voorbij gekomen dat dat simpelweg niet waar is. Wat daar staat is fabrieksgarantie, een cadeautje van Apple waar je ook gebruik van kunt maken als je de iPhone NIET bij Apple hebt gekocht. Jij bent echter klant bij Apple, dus profiteer je van het Nederlandse consumentenrecht.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 06:16:
[...]
Ik heb de 6s, spacegray, 64gb net besteld voor bezorgen via Apple zelf.
Gewoon op voorraar en ook 13-15okt.
Daarnaast moest ik aanvinken dat ik hiermee akkoord ging:
http://www.apple.com/nl/shop/browse/open/salespolicies
Dus wel 1 jaar garantie. Nu wachten totdat de betaling is ontvangen door Apple en dan kan ik hem hopelijk volgend weekend al uittesten op een feest.
Het Nederlandse recht stelt dat er geen vast termijn is waarop je recht hebt op kosteloze reparatie of een vervangend product, ook wel in de volksmond bekend als garantie. De eerste 6 maanden ligt de bewijslast bij de verkoper als er wat aan het product mankeert en gaat de wet er van uit dat het product al (sinds het begin) ondeugdelijk is, daarna ligt de bewijslast bij jou en kun je je beroepen op je consumentenrecht zo lang als dat je redelijkerwijs van de levensduur van het product kunt verwachten. De Apple Earpods bijvoorbeeld 1 jaar, iPhone 2 jaar, iPad 3 jaar, Mac 4-5 jaar. Omdat dit niet vaststaat is dat altijd een wellusnietus discussie met de verkoper.
Wat zegt dit over de praktijk? Je kunt er bij Apple vanuit gaan dat jouw verzoek tot kosteloze reparatie in ieder geval tot de 2 jaar na aankoop door Apple wordt gehonoreerd. Daarna moet je sterker in je schoenen staan en echt bewijzen dat het product buiten jouw schuld om stuk is gegaan. Zo komt het voor dat een boze klant terug komt en garantie eist terwijl die iPhone ook beschadigd is. Dan kan Apple heel makkelijk zeggen dat het defect daar aan gerelateerd is en jou mee laten betalen in de reparatiekosten of jou het hele bedrag laten ophoesten.
Soms heeft Apple al een reparatieprogramma omdat er bijvoorbeeld tijdens de levensduur van een generatie iPhones fabrieksfouten zijn ontdekt en in die gevallen ondersteund Apple uit zichzelf kosteloze reparaties voor een veel langere periode dan in ieder geval die 2 jaar.
[ Voor 7% gewijzigd door swv op 09-10-2015 06:43 ]
Net bij Apple zelf besteld. 1 dag wachttijd, echter met iDeal betaald en dat had ik moeten weten!!! Betaling is volgens Apple mislukt, geld is wel van mijn rekening afgeschreven.
Verwijderd
Actie vereist: In afwachting van betalingOlga2000 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 06:46:
Net bij Apple zelf besteld. 1 dag wachttijd, echter met iDeal betaald en dat had ik moeten weten!!! Betaling is volgens Apple mislukt, geld is wel van mijn rekening afgeschreven.
Ik betaal met RABO en hun hebben een ABNA bankrekening, dus word krap woensdag/donderdag denk ik.
Ik heb ook ABNA rekening. Eerst stond ook afwachten van betaling en vervolgens dat betaling mislukt is.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 06:47:
[...]
Actie vereist: In afwachting van betaling
Ik betaal met RABO en hun hebben een ABNA bankrekening, dus word krap woensdag/donderdag denk ik.
Heb hem ter plekke kunnen bestellen. Sta nu in de rij. 6s Zilver 128gb here I come!jeffhuys schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 06:56:
[...]
hoop het echt niet. Anders later vandaag perhaps?
Trouwens, heb in Apple Store Den Haag reservering staan voor 6S rosé goud 64 GB. Iemand interesse? De hele ellende dat mijn dochter Plus wil...
Je kreeg er hopelijk toch wel een kopje koffie bij? Geniet ervan!jeffhuys schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 07:19:
[...]
Heb hem ter plekke kunnen bestellen. Sta nu in de rij. 6s Zilver 128gb here I come!
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Besteld
levering 13-15 oktober
Waarschijnlijk zal ik wel de datum moeten aanpassen i.v.m vakantie.
Waarschijnlijk zal ik wel de datum moeten aanpassen i.v.m vakantie.
Ik woon in Tilburg, dus voor mij is het slimmer om bij een Coolblue of MediaMarkt te bestellen voor de garantie? Anders moet ik naar Holland afreizen, en dat doe ik liever niet natuurlijk.
Als je nou even erbij vermeldt welke iPhone en welke provider, is wat handiger voor ons.AYTJ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 07:42:
Net een verzendbevestiging gekregen van CB. Raar, mij verteld dat ie dus vandaag niet zou komen.
Kan niet stoppen met ontploffen!
6S+ 64GB Space Grey vannacht om 2:00 bij Apple besteld. Levering 13-15 oktober.
Rij staat al helemaal vol.ococ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 07:35:
Staan er al veel mensen in amsterdam?
Zojuist een iPhone 6S plus 64GB Gold besteld bij Apple.com. Verzending binnen 1-3 dagen en levering tussen 13-15 oktober.
Ook eentje bij CB besteld (3 okt). Als hij vandaag niet verstuurd wordt - en dat verwacht ik niet -, dan annuleer ik die order.
Ben benieuwd!
Ook eentje bij CB besteld (3 okt). Als hij vandaag niet verstuurd wordt - en dat verwacht ik niet -, dan annuleer ik die order.
Ben benieuwd!
Stond om half 8 bij de Apple store in Amsterdam, gezellige boel hoor. 128GB Plus Rose Gold alleen niet op voorraad.. Jammer.
Als ik em vandaag wil hebben wordt dat winkels afgaan, en anders vanavond even kijken om voor morgen te reserveren.
Word helemaal gek van m'n Nexus 5, t is echt tijd voor m'n eerste iPhone
Als ik em vandaag wil hebben wordt dat winkels afgaan, en anders vanavond even kijken om voor morgen te reserveren.
Word helemaal gek van m'n Nexus 5, t is echt tijd voor m'n eerste iPhone
En ik loop net de Store uit met m'n nieuwe 6s 128gb silver! Heel wat gehannes met daglimieten enzo, maar heb dat snel even afgehandeld via de telefoon met ABN. That was close!
Weet iemand iets over de rij in Den Haag?
Aan degene die een verzendbevestiging hebben gekregen van Coolblue, betreft het hier een Vodafone abonnement?
Nog altijd niks gehoord m.b.t. wanneer ik mijn iPhone met KPN verlenging kan verwachten...
Nog altijd niks gehoord m.b.t. wanneer ik mijn iPhone met KPN verlenging kan verwachten...
Aangezien Belsimpel nul communiceert over levertijden, zijn er nog meer die wachten op de 6S 64GB spacegray icm Vodafone abbo? Mijn bestelling staat uit sinds 25 september.
Weet iemand welke bezorgdienst verantwoordelijk is voor de bestellingen bij Apple zelf?
DHL.hyptonize schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:08:
Weet iemand welke bezorgdienst verantwoordelijk is voor de bestellingen bij Apple zelf?
Ik heb hem toch bij Amac Rotterdam gehaald was de 5e yes en dus bij CB geannuleerd 64gb plus SG
Hero VII,I7 4790K ,Corsair 1866/16Gb ,H105 Sapphire 7770 oc , Samsung 840Pro 256Gb
Dank! Dan bestel ik hem gewoon daar. Er zit een DHL Servicepoint bij mij in de straat, dus mocht er niemand thuis zijn of alleen persoonlijk aan mij afgeleverd worden, kan ik hem daar gewoon ophalen, hoop ik.
Volgens mij UPS...hyptonize schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:08:
Ik stond in éen van hun toko's in Eindhoven. Ook geen probleem daar, niet druk ook. En ook 64gb plus SG bij CB gecanceld.astrasound schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:08:
Ik heb hem toch bij Amac Rotterdam gehaald was de 5e yes en dus bij CB geannuleerd 64gb plus SG
Net even op de apple website gekeken, bijv een 6s silver 64gb is nog gewoon op voorraad.
hyptonize schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:10:
[...]
Dank! Dan bestel ik hem gewoon daar. Er zit een DHL Servicepoint bij mij in de straat, dus mocht er niemand thuis zijn of alleen persoonlijk aan mij afgeleverd worden, kan ik hem daar gewoon ophalen, hoop ik.
Dan weet ik het ook niet zeker. Van de week kwam mijn bestelling met DHL.
Verwijderd
op apple.nl zijn de 6s+ gewoon in huis te krijgen binnen 3 dagen. wat zou het probleem nou kunnen zijn bij de resellers?
Ik heb mijn 6S Plus Gold 64 GB op 29 sept via StudentMobiel met nieuwe Vodafone abo besteld. Mag vandaag ophalen! :-) Had echt niet verwacht...
6S Plus RoseGold 64 GB voor mijn dochter is een kleine drama geworden... CoolBlue wordt het dus niet... daar hebben wij dus annulering geplaatst en via Apple besteld... ergens volgende week levering. Moet maar kind even geduld opbrengen...
6S Plus RoseGold 64 GB voor mijn dochter is een kleine drama geworden... CoolBlue wordt het dus niet... daar hebben wij dus annulering geplaatst en via Apple besteld... ergens volgende week levering. Moet maar kind even geduld opbrengen...
Dit vraag ik mij ook af... zijn er uberhaupt 6s+'en te koop in de Apple Stores Haarlem en Den Haag? Ze waren daar sowieso niet te reserveren.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:41:
op apple.nl zijn de 6s+ gewoon in huis te krijgen binnen 3 dagen. wat zou het probleem nou kunnen zijn bij de resellers?
Ik heb voor nieuwsgierigheid op Duitse Apple website gekeken... Er zijn toch echt leveringswachttijden van 3-4 weken!hoofdcoach schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:42:
[...]
Dit vraag ik mij ook af... zijn er uberhaupt 6s+'en te koop in de Apple Stores Haarlem en Den Haag? Ze waren daar sowieso niet te reserveren.
Minder populaire modellen (zilver en 16 GB modellen) zijn wel te verkrijgen.
Misschien heeft Apple een voorraad gereserveerd voor eigen verkoop in de Apple StoresVerwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:41:
Maar de Apple Store Nederland geeft 1-3 dagen aan, iig voor de 6s+ Grijs 64GBOlga2000 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:44:
[...]
Ik heb voor nieuwsgierigheid op Duitse Apple website gekeken... Er zijn toch echt leveringswachttijden van 3-4 weken!
Minder populaire modellen (zilver en 16 GB modellen) zijn wel te verkrijgen.
Edit: heb hem maar online besteld, neem de proef op de som
[ Voor 7% gewijzigd door hoofdcoach op 09-10-2015 09:53 ]
Ik ga straks tijdens de lunch even kijken in Den Haag. Heb een Duitse 6s 64gb SG en wil toch een Plus, was al een 6 Plus gewend.hoofdcoach schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:42:
[...]
Dit vraag ik mij ook af... zijn er uberhaupt 6s+'en te koop in de Apple Stores Haarlem en Den Haag? Ze waren daar sowieso niet te reserveren.
Apple | Marantz | B&W
Hier een CB 6s SG 64GB i.c.m. KPN. Nog niets gehoord op het mailtje van gisteren na.
Lijkt er sterk op dat CB een prijsfout wilt corrigeren door annuleringen te krijgen.
Want ik was aanzienlijk goedkoper uit met CB.
Lijkt er sterk op dat CB een prijsfout wilt corrigeren door annuleringen te krijgen.
Wellicht omdat het een lostoestel is zonder provider?Bob Popcorn schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 07:48:
[...]
Als je nou even erbij vermeldt welke iPhone en welke provider, is wat handiger voor ons.
Dat denk ik ook. Ben namelijk 130 euro goedkoper uit.Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:55:
Hier een CB 6s SG 64GB i.c.m. KPN. Nog niets gehoord op het mailtje van gisteren na.
Atlas#22744
Als dat zo zou zijn zou ik mijn 6s 64 gb niet binnenkrijgen vandaag.Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:55:
[...]
Wellicht omdat het een lostoestel is zonder provider?
10 september besteld bij CB
Verwijderd
Ben waarschijnlijk 1 van de weinige die bij bol een bestelling heeft, helaas hebben ze helemaal nog geen voorraad ontvangen. Dus ga er van uit dat het pas volgende week word als het al niet later is..
Ook in combinatie met een KPN abo?DeeSung schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:58:
[...]
Als dat zo zou zijn zou ik mijn 6s 64 gb niet binnenkrijgen vandaag.
Lostoestel DeeSung? Anders citeer ik de opmerking van Vaal.
Tja, welke provider is dan de vraag?DeeSung schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:58:
[...]
Als dat zo zou zijn zou ik mijn 6s 64 gb niet binnenkrijgen vandaag.
Ik heb geannuleerd bij CB, en heb hem nu gewoon bij KPN verlengd. Vind de praktijken van CB niet zo netjes op deze manier.
Vodafone is druk bezig met verzenden. Ik zou mijn 6+ 64GB SG morgen binnen moeten krijgen
Zou inderdaad een kwalijke zaak zijn als dit de reden is...
Ik ga denk ik ook annuleren en hem ophalen bij thephonehouse.
Ja los toestel jaNovarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:01:
Lostoestel DeeSung? Anders citeer ik de opmerking van Vaal.
Update van Coolblue!!!!!
Huidige status (09-10-2015 09:27):
(Nederland & België) Simlockvrije toestellen:
Vandaag komt het eerste gedeelte van de voorraad binnen en zal morgen bij klanten geleverd worden.
(Nederland) T-Mobile-toestellen:
beperkte voorraad van beperkt aantal modellen.
(Nederland) Vodafone-toestellen:
We zullen alle voorraad die binnen komt op volgorde van bestellen uit gaan leveren. Wanneer je bestelling ingepakt wordt zal je via email en/of sms direct op de hoogte gehouden worden.
Vandaag komt het eerste gedeelte van de voorraad binnen en zal morgen bij klanten geleverd worden.
We zullen alle voorraad die binnen komt op volgorde van bestellen uit gaan leveren. Wanneer je bestelling ingepakt wordt zal je via email en/of sms direct op de hoogte gehouden worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Cyw00d op 09-10-2015 10:14 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Inderdaad. Op twitter staat dat er vandaag een update komt, die wacht ik dan nog maar even af.
Ik las het, wel heel vreemd at er niet gesproken wordt over KPN-toestellen.Cyw00d schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:11:
Update van Coolblue!!!!!

[ Voor 18% gewijzigd door fruxxxano op 09-10-2015 10:16 ]
Mensen net allemaal annuleringen, komt er een update 
Heel scherp Cyw00d, je was er snel bij, had net nog gerefreshed.

Heel scherp Cyw00d, je was er snel bij, had net nog gerefreshed.
[ Voor 38% gewijzigd door Novarion op 09-10-2015 10:15 ]
Verwijderd
Beste klant,
Bedankt voor het bestellen van de iPhone 6s Plus SG!
Verwachte leverdatum 16 oktober.
Groet, KPN
Volgens mij zijn vooral de Space Grey toestellen een probleem. 1 weekje nog!
Bedankt voor het bestellen van de iPhone 6s Plus SG!
Verwachte leverdatum 16 oktober.
Groet, KPN
Volgens mij zijn vooral de Space Grey toestellen een probleem. 1 weekje nog!
Er zijn meerdere winkels die eigen prijzen hanteren en waarom zou CB dan in ene uit zijn op annuleringen?
Ik begreep dat ze gewoon ontzettend veel bestellingen hebben gehad en gewoon amper tot geen toestellen en dan is het lastig uitleveren lijkt mij.
Apple os diegene die de bal in handen heeft en die dit veroorzaakt.
Ik begreep dat ze gewoon ontzettend veel bestellingen hebben gehad en gewoon amper tot geen toestellen en dan is het lastig uitleveren lijkt mij.
Die KPN vraag het ik nu maar even bij CB op de app gezet. Wellicht valt het onder "(Nederland & België) Simlockvrije toestellen".fruxxxano schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:13:
[...]
Ik las het, wel heel vreemd at er niet gesproken wordt over KPN-toestellen.
Welke dan? Zover ik gezien heb kost hij overal het zelfde met mijn abo keuze. CB uitgezonderd.Roos79 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:18:
Er zijn meerdere winkels die eigen prijzen hanteren en waarom zou CB dan in ene uit zijn op annuleringen?
[ Voor 44% gewijzigd door Jay-v op 09-10-2015 10:19 ]
Haha ik heb precies hetzelfde gedaan! Ik hoop het wel, want dan is er nog een (héél klein) kansje dat ie morgen komt.Jay-v schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:18:
[...]
Die KPN vraag het ik nu maar even bij CB op de app gezet. Wellicht valt het onder "(Nederland & België) Simlockvrije toestellen".
Ik zet het hier wel neer dan indien ik reactie krijg.fruxxxano schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:19:
[...]
Haha ik heb precies hetzelfde gedaan! Ik hoop het wel, want dan is er nog een (héél klein) kansje dat ie morgen komt.
Dit topic is gesloten.