voor de mensen die dit topic sinds vanochtend hebben gevolgd en dan met name mijn Spotify connectie problemen van de laatste 4 weken;
zojuist voor de 2e keer in korte tijd telefonisch contact gehad met Sonos Support NL. Ongeveer 45 minuten met deze medewerker bezig geweest met trouble shooten, de problemen met Spotify Connect bleven met mijn EIGEN (!!) Spotify account aanhouden.
De medewerker heeft toen 2e lijns contact gehad met collegae intern, daarop is besloten om zowel in mijn Sonos app (Mac OS X) en Spotify app op de Mac in te loggen met een test Spotify account van Sonos zelf.
Wonderlijk genoeg werkte het feilloos, dus 0 connectie problemen, het werkte gewoon perfect.
Dan ga je dus denken dat er iets is met mijn eigen Spotify account, maar als ik op mijn iPhone diverse playlist beluister, en dus geen connectie maak met Spotify, werkt het voor de volle 100%...ik kan elke playlist probleemloos starten en van songs skippen.
De Sonos medewerker en ik hebben nu samen een contact formulier opgesteld en verstuurd aan Spotify met het verzoek uit te zoeken wat er nou aan de hand is met mijn eigen Spotify account, daar het dus met een Sonos Suport test Spotiy account perfect/feilloos werkt en niet met mijn eigen account Spotify--->Sonos maar daarentegen wel 'gewoon' op mijn iPhone (dus afluisteren op iPhone).
Hopelijk spoedig een reactie van Spotify, alhoewel ik daar op korte termijn niet veel van verwacht. De Support vanuit Spotify is non existant, ook dat kon de medewerker van Sonos telefonisch beamen
TL;DR: een Sonos suport Spotify account werkt hier bij mij thuis 100%/feilloos en mijn eigen Spotify account NIET of nauwelijks op de Sonos, wel gewoon via de Spotify app op de iPhone
[
Voor 5% gewijzigd door
_Bailey_ op 16-03-2018 15:49
]