Geen enkele muziekdienst werkt op Sonos altijd probleemloos.
Met Apple Music is het in de basis hetzelfde verhaal. Elke dienst lijkt zo z’n eigen uitdagingen te hebben, bij Spotify ervaar ik vaker afspeelproblemen, terwijl Apple Music al geruime tijd een issue heeft met Dolby Atmos, waarbij het afspelen na een paar nummers stopt en automatisch terugvalt naar stereo.
Spotify werkt bij mij momenteel prima, maar dat is niet altijd zo geweest. Af en toe treden er storingen op waarbij nummers worden overgeslagen of helemaal niet meer afspelen. In het meest frustrerende geval lukt het zelfs een paar uur niet om via de Sonos app muziek met Spotify te spelen, terwijl afspelen via de Spotify app zelf soms nog wel mogelijk is.
Hoe dan ook ben ik op dit moment erg tevreden over de Sonos app, alles lijkt nu zo stabiel mogelijk te werken. Ze hebben alleen de volume slider iets minder gevoelig gemaakt, daar moet ik nog een beetje aan wennen.
Met Apple Music is het in de basis hetzelfde verhaal. Elke dienst lijkt zo z’n eigen uitdagingen te hebben, bij Spotify ervaar ik vaker afspeelproblemen, terwijl Apple Music al geruime tijd een issue heeft met Dolby Atmos, waarbij het afspelen na een paar nummers stopt en automatisch terugvalt naar stereo.
Spotify werkt bij mij momenteel prima, maar dat is niet altijd zo geweest. Af en toe treden er storingen op waarbij nummers worden overgeslagen of helemaal niet meer afspelen. In het meest frustrerende geval lukt het zelfs een paar uur niet om via de Sonos app muziek met Spotify te spelen, terwijl afspelen via de Spotify app zelf soms nog wel mogelijk is.
Hoe dan ook ben ik op dit moment erg tevreden over de Sonos app, alles lijkt nu zo stabiel mogelijk te werken. Ze hebben alleen de volume slider iets minder gevoelig gemaakt, daar moet ik nog een beetje aan wennen.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
:strip_exif()/f/image/ebl1BCdaXPUV3SZBqVBy22aY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GvvqhwkzdqTPvHcplO3WJRZD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JX0C61elGVJUQ1nt6Xri8GFf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZZYS3V4TkAFPFtVaXw9eHbaQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oSJFphqzjpgUFz2zDDv72e1T.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U8u55mFPiHXRbhBBx0mmSmmz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rGqK8vLN7BPMwbmVYkcZCbk5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZqS8DqPCscBzTvJVZeySblIj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OQpCciXfexZjVKxxjTZSgbJc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eJ7thNf0ZvHDTfwvlO9lt8Pv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6TKvzgYdzD9dWahXH9e3p7K0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WS76Qh0FSXKTeXXTtmrPh5PU.jpg?f=fotoalbum_large)