[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.108 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Nemean schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:39:
[...]

Bomen geven toch geen bonus camo? Al helemaal niet wanneer ze om vielen / omgevallen waren. Voor zo ver ik begreep.
Dat zou best kunnen. Ik probeer het op te zoeken, maar kan er zo snel niet echt veel info over vinden (gaat meestal over bushes, of tree als in tank tree).

Edit:
Fallen Trees do not provide any cover at all.
Je hebt gelijk. :$

[ Voor 9% gewijzigd door crizyz op 24-08-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Over matchmaking, zat net in een potje waarbij IS-4 (tier 9) onze top tank was tegen een jagdtiger (tier 9 TD, officieel tier 10 want TD is +1 tier).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

x-cessive schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:56:
Over matchmaking, zat net in een potje waarbij IS-4 (tier 9) onze top tank was tegen een jagdtiger (tier 9 TD, officieel tier 10 want TD is +1 tier).....
En zo speciaal is een JT niet. Wees eerder bang voor een T92 of een Object dan voor een JT. :+
:+

[ Voor 16% gewijzigd door Nemean op 24-08-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

een Jagdtiger gaat inderdaad makkelijker neer dan een 704 of T95. Maar met mijn T95 heb ik de meeste moeite als ik een andere T95 tegenkom.

Bomen geven geen camo bonus trouwens alleen bosjes. Bomen verbreken de line of sight ook niet

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:09:
een Jagdtiger gaat inderdaad makkelijker neer dan een 704 of T95. Maar met mijn T95 heb ik de meeste moeite als ik een andere T95 tegenkom.

Bomen geven geen camo bonus trouwens alleen bosjes. Bomen verbreken de line of sight ook niet
Ben benieuwd of de Jagdtiger nog wat sneller word/wendbaarder en ook wat meer kan uitdelen ten opzichte van de andere heavies met de nieuwste gun. Ben nog steeds op men dood als er een T95 tegen over me staat. :+ IS-4 ben ik dan weer niet bang voor maar de E-75 is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lol, ben net uitgebreid voor coward uitgemaakt, omdat ik terug trok toen iemand met zijn VK3601 besloot een T32 en JagdPanther te bestormen die op de flank werden gedekt door een KV. Ja, dat ga ik in mijn IS wel oplossen.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Damn wat is die M26 Pershing een lekker tankje om mee te spelen sinds gister ochtend speel ik er mee maar die tank owned als een beest

Afbeeldingslocatie: http://i1200.photobucket.com/albums/bb327/Streepio/punten.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:29
Speel het sinds kort ook. Maar vandaag zit ik voornamelijk tussen de tigers / Lowe met mijn pz38n.... :(

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:06:
Damn wat is die M26 Pershing een lekker tankje om mee te spelen sinds gister ochtend speel ik er mee maar die tank owned als een beest
Ik vind het tot nu toe een van de fijnste mediums. De grind naar de Patton wordt erg leuk :)
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/3015/winpqo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

hij levert leuke xp op per battle en aardig wat credits, die m26 wordt straks weer een extra tank voor de credits en xp farm :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gefeliciteerd Rutger!

Heb weer even men Jagdtiger van stal gehaald, en heb besloten om verder te gaan met de Ferdinand op naar de nieuwe grind :+

Heb bijna men nieuwe easy8 ^^ en de VK3601H duurt ook niet lang meer.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

snakeye schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:22:
Speel het sinds kort ook. Maar vandaag zit ik voornamelijk tussen de tigers / Lowe met mijn pz38n.... :(
Heb ik ook gehad met mn Pz 38NA
De truc is een goede crew hebben, want het engie waarvoor deze tank goe is, is snelheid. en als je crew geen 100% is, mis je veel van dit voordeel.

En dat van die gevallen bomen heb ik intussen ook al ontdekt. Initieel dacht ik hiermee een goede strategie gevonden te hebben zelf cover te maken. Op Redshire reed ik wat boompjes omver rondom me in het begin van de battle. Wel, ik had dus snel door dat het geen effect had.

Gisteren de Hummel unlocked, voor het eerst Arty gespeeld. Man wat is me dat, is zeker niks voor mij tot nu toe. 2/3 zichtbare tanks kan je niet raken. en als je ze raakt lijkt het een flashspelletje, je hoort riiing en ziet een klein zwart wolkje. Beetje bizar allemaal

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Rutger Mulder schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:03:
Starting from 5:30 AM UTC, August 25, and till 5:00 AM UTC, August 26, the profit gained from Hummel, SU-8 and M41 SPGs will be doubled.

Starting from 5:30 AM UTC, August 25, and till 5:00 AM UTC, August 29, the following oppties will be available:

•Renaming a tanker will cost 10 gold only;
•Buy Valentine, Matilda, PzKpfw B2 740 (f), M4A2E4 and Ram-II premium tanks at half-price;
•Prices for Т-34, SU-76, KV-1S, PzKpfw III/IV, PzKpfw IV, PzKpfw VI Tiger, M7, M4A3E8 Sherman and T1 Heavy reduced by half!

http://game.worldoftanks....ws/battle-dnieper-special
Top, laat ik net in de grind van SU-8 naar de SU-14 toe zitten. Tonight it's gonna rain some 155mm shells from heaven!

Balen dat ik net van de week mijn M4A3E2 heb gekocht ;( :)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Psst, was eind vorige pagina ook al gepost.

Gisteravond was het niet mijn avond. Een aantal keer genadeloos hard ge-oneshot door arty in het begin van de match. Heb ik ook de nodige irritaties over geuit :P maar ik heb ook wat pareltjes gehad zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/p6uYEfa1GAJnkESZIipPqKph/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JffGLLFSIt9XSYtIrIsJG3OQ/full.jpg

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:43
Mijn tiger II heb ik nu al kunnen upgraden met de beste engine, tracks en de betere turret. Enkel de gun is nog stock nu en kijk al uit naar de betere gun, nu doe ik nog altijd wat te weinig schade per schot vind ik.

Welke equipment is verder nog handig op de tiger II? Heb nu enkel nog maar de large tank gun rammer voor iets snellere reload maar vraag mij af wat verder nog handig is?

• psychoclown
Altijd ventilation, daarnaast vind ik spall liner echt een toevoeging op de meeste german heavies :)

• glennvho
Maakt die ventilation dan echt zo veel verschil uit? En die spall liner beschermd je toch enkel maar tegen spash damage dacht ik, of is het ook tegen gewone schoten?

• psychoclown
Ja die ventilation is juist het meest nuttig van alle equipment. Heeft invloed op al je crewmembers.
Spall liner is inderdaad enkel tegen splash (en rammen) maar dat kan echt heel handig zijn :)

• glennvho
Dat die ventilation al je crew beïnvloed dat wist ik maar merk je er nou echt zo veel van als je crew al op 100% zit?

Ik denk dat ik er gewoon nog die ventilation en de coated optics ga opzetten, die lijken mij nog het nuttigste van allemaal. :)

Weet iemand verder of de korte 10.5 op de tiger II goed is? Ik moet nog een kleine 10k doen voordat ik deze erop kan zetten en dan zou ik met die doordoen tot de laatste gun. :)

• psychoclown
glennvho schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:32:
Dat die ventilation al je crew beïnvloed dat wist ik maar merk je er nou echt zo veel van als je crew al op 100% zit?
Ja dat merk je wel anders zou ik het niet zeggen.
Weet iemand verder of de korte 10.5 op de tiger II goed is? Ik moet nog een kleine 10k doen voordat ik deze erop kan zetten en dan zou ik met die doordoen tot de laatste gun. :)
De lange 10.5 is wel een verbetering ten opzichte van de korte maar je kan er prima mee spelen :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Weet iemand de beste setup is voor een Jagdtiger? Is dat ook Ventilation, Gun Rammer en Camouflage net? Of toch weer the coated optics?

[ Voor 13% gewijzigd door Nemean op 25-08-2011 18:47 ]

Verwijderd

Nemean schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:47:
Weet iemand de beste setup is voor een Jagdtiger? Is dat ook Ventilation, Gun Rammer en Camouflage net? Of toch weer the coated optics?
Voor TD met zware guns; rammer en binocs. Vent, GLD of net is meestal een persoonlijke keuze (alhoewel een camonet op een JT weinig nut heeft)

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:27:
Ja die ventilation is juist het meest nuttig van alle equipment. Heeft invloed op al je crewmembers.
Spall liner is inderdaad enkel tegen splash (en rammen) maar dat kan echt heel handig zijn :)
Ik dacht dat het effect van de spall liner bijna nihil was?

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

Vent, Binoc en rammer voor m'n TD's en sniper tanks hiero.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Vent als enige dat de accuratie kan verbeteren, rammer om niet voor andere spelers met rammer onder te moeten doen in duels (wanneer we op onze reload cycles zitten te wachten) en bino om de range te extended of beter door de struiken te kunnen spotten.

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Dit is echt belachelijk vandaag, iedereen die ergens een arty heeft staan is daar mee aan het rondcruisen.
Potjes met 10 !! arty's op een map slaan echt op niks.

God does not play dice

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

en toch heb ik vandaag bijna 2 miljoen verdient met me hummel en M41 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik word schijt ziek van dat mensen tegen mij aan rijden en dat ik vervolgens kan gaan dokken voor hun en mijn schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Nemean schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:37:
Ik word schijt ziek van dat mensen tegen mij aan rijden en dat ik vervolgens kan gaan dokken voor hun en mijn schade.
Dan moet je op de rem trappen. Onder de 20 KM/h geld het toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:07:
en toch heb ik vandaag bijna 2 miljoen verdient met me hummel en M41 :)
Ik kon helaas alleen vanavond even spelen dus ik ben blijven steken bij 750k. Ik heb nu iig wel de Tiger kunnen kopen. Nu van het weekend nog wat credits grinden en de KV-1S en de Sherman kopen zolang die de helft van de prijs zijn :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Ik heb maar een paar uurtjes kunnen spelen, de ceremoniemeesters wilden vergaderen over mijn bruiloft (over drie weken al!). Prioriteiten he?

Toch heerlijk huisgehouden in mijn SU-8, twee potjes verloren maar, de rest gewonnen. Iets van 700k aan credits gegrind, en in ieder geval genoeg "money in tha bank" om straks de SU-14 schoolbus te kopen.

Nog maar 18.000 xp en dan zit ik op de 112.800 die ik aan de Su-14 uit wil geven.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
A-Tray schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:46:
Ik heb maar een paar uurtjes kunnen spelen, de ceremoniemeesters wilden vergaderen over mijn bruiloft (over drie weken al!). Prioriteiten he?
Zoveel mogelijk uitbesteden aan je partner, heb ik ook gedaan en ook al is de bruiloft al over 8 dagen ik moet zeggen dat ik minimale inspanning heb moeten leveren. :P

Back on topic, gister voor de grap een leopard aangeschaft. Kostte me 20k xp en 300k credits, maar wat een plezier zeg. Ik speel alleen met arty, td of heavy en om dan ineens met 65 km p/u door linies heen te scheren.... _/-\o_

Om te scouten wacht ik een minuutje om te idee te krijgen waar de tegenstanders zitten en kiem de route van de minste weerstand naar hun basis uit. Mocht ik wat tegenkomen dan is het zigzaggen en obstacels opzoeken voor tijdelijke dekking en zo min mogelijk afremmen. Zijn er verder nog tips die de levensduur van mijn fragiele luipaardje kunnen verlengen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
d3lph schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:01:
[...]

Zoveel mogelijk uitbesteden aan je partner, heb ik ook gedaan en ook al is de bruiloft al over 8 dagen ik moet zeggen dat ik minimale inspanning heb moeten leveren. :P

Back on topic, gister voor de grap een leopard aangeschaft. Kostte me 20k xp en 300k credits, maar wat een plezier zeg. Ik speel alleen met arty, td of heavy en om dan ineens met 65 km p/u door linies heen te scheren.... _/-\o_

Om te scouten wacht ik een minuutje om te idee te krijgen waar de tegenstanders zitten en kiem de route van de minste weerstand naar hun basis uit. Mocht ik wat tegenkomen dan is het zigzaggen en obstacels opzoeken voor tijdelijke dekking en zo min mogelijk afremmen. Zijn er verder nog tips die de levensduur van mijn fragiele luipaardje kunnen verlengen? :)
Een tactiek die ik in mijn meds vaak gebruik tegen TD's, arties en heavies is de 'Nordic Flick'
Kant A op gaan om op het laatste moment naar kant B te draaien. Gewoon een schijnbeweging zeg maar.
Als je dan kant B op gaat buig je daarna weer richting kant A. Meestal draaien ze namelijk helemaal met je mee en ben je allang weer de hoek om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
-AzErTy- schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:51:
Dit is echt belachelijk vandaag, iedereen die ergens een arty heeft staan is daar mee aan het rondcruisen.
Potjes met 10 !! arty's op een map slaan echt op niks.
Snap ook niet dat Wargaming het lef heeft een arty gebonden special te maken. Iedereen loopt te zeuren en zeiken dat ze meer dan 3 arties per team teveel vinden en vervolgens een special launchen waarbij echt elke koekwaus zijn of haar tier 5 arty pakt en bijna elk potje minstens 5-7 per kant ingedeeld worden.
Lijkt wel alsof ze zo snel mogelijk van hun diehard spelers af proberen te komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
psychoclown schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:29:
[...]

Snap ook niet dat Wargaming het lef heeft een arty gebonden special te maken. Iedereen loopt te zeuren en zeiken dat ze meer dan 3 arties per team teveel vinden en vervolgens een special launchen waarbij echt elke koekwaus zijn of haar tier 5 arty pakt en bijna elk potje minstens 5-7 per kant ingedeeld worden.
Lijkt wel alsof ze zo snel mogelijk van hun diehard spelers af proberen te komen 8)7
Pfffffft je hebt zelf ook arty gespeeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:51

wontcachme

You catch me? No you wont

waarbij echt elke koekwaus zijn of haar tier 5 arty pakt en bijna elk potje minstens 5-7 per kant ingedeeld worden.
Ik voel me aangesproken :P :P

Artyen is op zich wel leuk, maar wanneer je crew rond de 85% hangt is je aimtime en precisie gewoon klote. Als ik iets precies in de cirkel heb krijg ik vaak "close call" en in gevallen dat ik moet bidden dat die raak is raak ik de target vol (en doe maar ~250hp damage met een 1136 mogelijke damage)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Trouwens, nog een natte droom gehad Kyozu? : :P

[ Voor 5% gewijzigd door Donderpoes op 26-08-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
[...]

Kom op zeg, het is maar 24 uur. En de potjes die ik gisteren speelde waren meestal met twee of drie arty's per kant, meer dan vier heb ik niet gezien en dat was een uitzondering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Het gaat erom dat ze een special event maken waarvan het grootste deel van de playerbase niks aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik moet zeggen dat ik toch al wat meer van mijn tiger II kan genieten nu ik de eerste gun erop heb. Nu kan ik toch al wat meer schade doen dan met de standaard gun ten koste van iets mindere accuratie maar dat neem ik er graag bij. Zolang ik maar snel de long 10.5 heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Een nieuw record trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/9077/shot009y.jpg
16 stuks :o

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-08-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Dat gaat toch nergens over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Kaap schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:16:
Het gaat erom dat ze een special event maken waarvan het grootste deel van de playerbase niks aan heeft.
Ja, en nee.

Ja, alleen de T5 arty krijgen een dagje extra credits, maar dat is omdat in de slag om Diepe veel van de acties draaiden om het uitschakelen van de Duitse artillerie (302e regiment).

Daarnaast krijgt iedereen toegang tot:

•Renaming a tanker will cost 10 gold only;
•Buy Valentine, Matilda, PzKpfw B2 740 (f), M4A2E4 and Ram-II premium tanks at half-price;
•Prices for Т-34, SU-76, KV-1S, PzKpfw III/IV, PzKpfw IV, PzKpfw VI Tiger, M7, M4A3E8 Sherman and T1 Heavy reduced by half!

Dus och, het valt wel mee. Maar waarschijnlijk zou ik ook klagen als er een bonus kwam op tier 9 TD only of iets dergelijks, dus helemaal objectief ben ik natuurlijk ook niet :>
Ja, daar ben ik het dan wel weer mee eens, de balans in dat potje is ver te zoeken...

[ Voor 11% gewijzigd door A-Tray op 26-08-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
A-Tray schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:52:
[...]
Ja, daar ben ik het dan wel weer mee eens, de balans in dat potje is ver te zoeken...
Hoezo geen balans? Balans lijkt me prima. Je krijg een heel ander spel dat een andere tactiek vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Waarom zijn nu nooit de tanks die ik wil kopen half prijs zoals de Jagdpanther.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
De balans tussen de verschillende categorieën tanks bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die discounts op je playername of die lower tanks...tja je moet er maar net om verlegen zitten dat je zon ding wou kopen. Idem voor die arties, je moet er maar net 1 hebben...

Een special event vind ik als je discounts geeft over zaken die iedereen nodig zou kunnen hebben zoals shells, modules, consumables. Of geef credits/exp bonussen. Daar heeft iedereen wat aan.
Lector schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:58:
[...]
Hoezo geen balans? Balans lijkt me prima. Je krijg een heel ander spel dat een andere tactiek vereist.
Ik vind als niet-arty ergens achter in de map in een bosje of achter een steen gaan staan en tv gaan kijken niet echt een andere tactiek.

Ik zou gewoon exit battle gedaan hebben en een andere tank gaan spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-08-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Lector schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:58:
[...]

insta death als je gespot word door 5+ arty shells is geen andere taktiek en op die map al helemaal niet zijn bijna geen plaatsen waar artillery niet bij je kan komen indien goed opgesteld.

daarnaast nog 1 team met IS7 + IS4 + T54 andere team T34 + paar tier 8 heavies, en dan met die arties, zwaar unbalanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Gisteren had ik ook een potje met lowe, kt, is-3 en 4's en ook nog eens 4 maus tanks erin. En daarbij werd dan in ons team ook nog een loltraktor ingedeeld, denk dat de matchmaking even een foutje gemaakt had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Donderpoes schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:33:
[...]

Pfffffft je hebt zelf ook arty gespeeld _/-\o_
Haha ja maar had nou niet de behoefte het vaker te doen, de T30 heeft me daarentegen inderdaad een natte droom bezorgd. Nuja eerst nog 10k 6k op me E-75 en dan kan ik de E-100 proberen :)
Kaap schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:16:
Nee het gaat erom dat door deze actie nog meer 5+ arty per team battles voorkwamen als normaal.
Ze snappen duidelijk niet waarom hun community 5+ teveel vind en dan een actie die arty spelen stimuleert..

Het is overigens totaal niet zo dat ik deze specials niet leuk vind (omdat ik er bijv. niks aan zou hebben) maar ik bedoel.. waarom arty.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Afbeeldingslocatie: http://loltraktor.thecomicseries.com/images/comics/60cefbabe347e28f89194db493dc8285243466178.png

Afbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2011/078/a/d/loltraktor_tiem_by_hydrothrax-d3bz6ep.png

[ Voor 66% gewijzigd door A-Tray op 26-08-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

A-Tray schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:52:
Ja, alleen de T5 arty krijgen een dagje extra credits, maar dat is omdat in de slag om Diepe veel van de acties draaiden om het uitschakelen van de Duitse artillerie (302e regiment).
Op deze manier kan je bij elke Soviet offensief, 150 à 250 arties wiel naast wiel op een WoT-size map neerpoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:11:
Gisteren had ik ook een potje met lowe, kt, is-3 en 4's en ook nog eens 4 maus tanks erin. En daarbij werd dan in ons team ook nog een loltraktor ingedeeld, denk dat de matchmaking even een foutje gemaakt had. :+
Ik heb zo'n potje gezien met aan beide kantzen zo'n lollig geval. Bij ons zat ie in een platoon en wat daar het nut van was met een object 704 ontging mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:40

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:54:
[...]
Ik heb zo'n potje gezien met aan beide kantzen zo'n lollig geval. Bij ons zat ie in een platoon en wat daar het nut van was met een object 704 ontging mij.
Krijg je in zo'n battle als T1 meer xp bij winst als in een T1 battle? vroeger zag je bij Diablo 2 LOD ook dat players gerushed werden (meestal voor de crystals/runes maar toch...)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
skoozie schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:05:
[...]

Krijg je in zo'n battle als T1 meer xp bij winst als in een T1 battle? vroeger zag je bij Diablo 2 LOD ook dat players gerushed werden (meestal voor de crystals/runes maar toch...)
Nee want exp wordt berekend op basis van damage en spots etc.
De eerste zal je als tier 1 al nauwelijks doen op tier 10's en als je dat al wel deed heb je evenveel damage gedaan als tegen een tier 1. Het is dus in veel gevallen (zo niet alle) juist een handicap voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

OK, dan weet ik het ook niet waarom ze het doen |:(

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat het object in een lagere tier terecht wilde komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
psychoclown schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:16:
[...]

Nee want exp wordt berekend op basis van damage en spots etc.
De eerste zal je als tier 1 al nauwelijks doen op tier 10's en als je dat al wel deed heb je evenveel damage gedaan als tegen een tier 1. Het is dus in veel gevallen (zo niet alle) juist een handicap voor het team.
Denk niet dat een T1 damage doet tegenover tier 6+, dus denk niet dat er dan xp voor gegeven wordt. Is allemaal bounce volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:51

drice

Loading...

x-cessive schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:53:
[...]

Denk niet dat een T1 damage doet tegenover tier 6+, dus denk niet dat er dan xp voor gegeven wordt. Is allemaal bounce volgens mij.
Pas geleden Tractor tegen IS gedaan. Geen enkele schade

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
x-cessive schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:53:
[...]

Als die slim is neemt hij enkel HE mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

HE spammen, krijg je wel weer meer xp mee tegen hogere tiers :D
en ze spenderen niet 1k shells aan je :D

[ Voor 25% gewijzigd door skoozie op 26-08-2011 16:01 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
skoozie schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:00:
HE spammen, krijg je wel weer meer xp mee tegen hogere tiers :D
en ze spenderen niet 1k shells aan je :D
Een one-shot is me wel 1k waard hoor :P Als er geen andere targets zijn dan blaas ik zo'n scout gewoon op. Ik verlies liever niet de eigen arty, ik heb alleen hekel aan vijandelijke arty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Daarnaast krijg je volgens mij meer dan 1k aan credits voor het opblazen van een tier 1. Dat kan best de moeite waard zijn.

Overigens stoor ik me ook altijd aan tier 1 tanks in een tier 10 battle. Dat is gewoon een tank minder aan die zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

XP leechen. Ik heb potjes zonder 1 schot te lossen en zonder iets te spotten, gewoon wat meerijden met een te snel team. Daarvoor kreeg ik 500 XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Maar je krijgt toch ook een gedeelte van alle Damage die gedaan is door je team? dat is wel een stuk hoger als in een T1 potje :S

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
4e plaats behaald met de MVP sniper contest, mooi 1000 gold erbij straks :D
http://game.worldoftanks.eu/news/contests/mvp-sniper-results
http://forum.worldoftanks.../topic/51588-mvp-snipers/

Ik stond eerst de hele tijd op een gedeelde 1e plek met een ander, maar op het laatst toch nog ingehaald door een aantal. Allemaal lui die de Konisch gun op de VK3601 gebruikten icm gold ammo. Dat ding is gewoon OP met gold ammo en de VK3601 zou eigenlijk al niet meer in de medium class moeten zitten. Ik heb het zelf in mn Easy 8 Sherman gedaan, maar de meeste deelnemers gebruikten de VK3601.

Gisteren niet zoveel kunnen spelen want ik was jarig, maar toch nog bijna 2 mil binnen geharkt met mijn M41, dat ging wel lekker hard. Meeste games zaten tussen de 30-60k credits, maar er waren ook wel uitschieters want zo was mijn beste game 101k credits. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Hmm, T-34 heb ik unlocked, en KV-1S zou ook wel lukken dit weekend. Maar (a) ik heb geen sloten meer, en (b) de KV-3 lijkt me een beter alternatief. Moeilijk moeilijk. Eerst even wat credits farmen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Nu online
Mja ik wil eigenlijk die KV-1S ook wel kopen nu hij maar de helft kost, maar het is beter om eerst de KV-3 te doen. Op de KV-3 kun je mooi gelijk beginnen met de 107mm gun wat het leven een heel stuk makkelijker maakt en dan kan je mooi met de KV-3 die 120mm gun unlocken die ook op de KV-1S kan. Met die gun is de KV-1S dan gelijk een stuk beter speelbaar.

Jammer dat die tankslots nu niet meer voor half geld zijn, want dan had ik er nog ff een lading bij gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn 12 sloten zitten vol en ik twijfel ook over hoe ik de IS unlock ga behandelen.

De A-20 scout, HE hetzer, 2 beste mediums (T-54 en T-44) en Object 704 hou ik sowieso. Dit zijn al 5 slots.
  • Ferdi is onderweg naar JagdTiger.
  • JagdPanther crew moet minstens camo skill op 100% krijgen met dailies om later naar JagdTiger overgezet worden.
  • KV doet dailies voor S-51 en wacht op de patch.
  • KV-3 is onderweg naar IS.
  • Panzer IV naar VK3601
  • VK3001P naar Tiger P
  • VK3001H naar Panther.
Solo grind ik met de KV-3 en in platoons breng ik de Ferdinand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vond gister de T30 van Donderpoes al lekker rijden maar de E-100 is ook wel sweet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Pfft, bugs zijn vandaag wel weer erg aanwezig. In de eerste 9 games al 3 keer aan flarden geschoten ondanks het feit dat ik een side armor aan het bekrassen ben, en zij terugschieten door m'n front armor. Als WG meer geld wil zien zullen ze dat toch echt moeten gaan fixen.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
MSalters schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:26:
Pfft, bugs zijn vandaag wel weer erg aanwezig. In de eerste 9 games al 3 keer aan flarden geschoten ondanks het feit dat ik een side armor aan het bekrassen ben, en zij terugschieten door m'n front armor. Als WG meer geld wil zien zullen ze dat toch echt moeten gaan fixen.
Er zit een random factor aan hoe je schiet, hoe de armor wordt meegerekend en hoe de damage wordt gerekend. Je kunt dus gewoon pech hebben zonder dat er een bug is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nou, dat word tijdelijk geen die-hard WoT voor mij. Men GPU is er mee opgehouden en vertikt het ook nog maar om iets te doen. 2 paarse schermen en niks anders. Binnenkort maar kijken voor een nieuwe grafische kaart om aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MSalters schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:26:
Wel zo handig om aan te geven welke tank jij had en welke zij hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/~krijn1/dscf0097.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49

Nox

Noxiuz

Goede pot gehad net!

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/ct.valkering/shot_080.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/ct.valkering/shot_081.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/ct.valkering/shot_082.jpg

EDIT:

Ik had nog mazzel, er was enkel arty over (2 hummels / GW-P) en een van de hummels one-shotte ik met HE (dat werkt verrassend goed) en die ander kwam ik tegen en schoot ik tegen zijn front-armor aan voor zover die dat heeft. En toen had hij nog 50%. Ik reed door in de hoop hem te beuken en dat hij dan zou sterven (ontwijken ging niet meer). Dat werkte niet, en dan sta je 1 op 1 met een hummel. Niet fijn.

Gelukkig schoot een teammaatje die hummel dood voor hij mij kon aanschieten.

Oh en die E-75 heb ik zo goed als helemaal zelf naar de schroothoop getikt, daar had ik mazzel mee. Die kerel schoot met AP op mijn turret de hele tijd (280mm, successss!!)

[ Voor 58% gewijzigd door Nox op 27-08-2011 01:06 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Kaap schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:59:
[...]

Wel zo handig om aan te geven welke tank jij had en welke zij hadden.
Allemaal ongeveer dezelfde tier, uiteraard. 'k ga niet klagen als m'n Wolverine faalt op een IS-3. Maar als m'n top-tier M7 de andere top-tier T1 vol in de flank schiet voor 0% dan denk ik toch, 92 mm pen versus 44 mm armor, da's een gegarandeerde penetration. En ook de 128 mm pen van m'n Wolverine op een T-34-85 turret had best wat meer schade mogen doen; na 3 hits nog steeds kunnen terugvechten is ook niet echt wat je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49

Nox

Noxiuz

Lol zit nu al 7 potten achter elkaar op winst. Maar dan ook goede met gemiddeld 1500xp en 45-50k aan credits. Gaat lekker, die T32 lijkt opeens veel beter... :?

EDIT:

Na 9 battles op rij gewonnen te hebben en 14k XP rijker te zijn houdt het op... ik ga maar pitten. Morgen verder afmaken :P

[ Voor 29% gewijzigd door Nox op 27-08-2011 02:12 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
MSalters schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:50:
[...]
92 mm pen versus 44 mm armor, da's een gegarandeerde penetration.
Niet als hij onder een hoek staat, je hem net op de verkeerde plekken raakt en je ff pech hebt met de random factor :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
NoxiuZ schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:55:
Lol zit nu al 7 potten achter elkaar op winst. Maar dan ook goede met gemiddeld 1500xp en 45-50k aan credits. Gaat lekker, die T32 lijkt opeens veel beter... :?

EDIT:

Na 9 battles op rij gewonnen te hebben en 14k XP rijker te zijn houdt het op... ik ga maar pitten. Morgen verder afmaken :P
You jinxed it :P Tart nooit met murphey.
MSalters schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:50:
[...]

Allemaal ongeveer dezelfde tier, uiteraard. 'k ga niet klagen als m'n Wolverine faalt op een IS-3. Maar als m'n top-tier M7 de andere top-tier T1 vol in de flank schiet voor 0% dan denk ik toch, 92 mm pen versus 44 mm armor, da's een gegarandeerde penetration. En ook de 128 mm pen van m'n Wolverine op een T-34-85 turret had best wat meer schade mogen doen; na 3 hits nog steeds kunnen terugvechten is ook niet echt wat je verwacht.
Ik zie dat in al mijn tanks wel hoor. IS-3, T-54 en de rest. Met de IS-3 heb ik wel eens de pech gehad om frontaal op een M4 Sherman te bouncen. Is in andere potjes ook wel gebeurt dat iemand op mijn rear-armour bounced, al weet ik niet wat voor een tank dat was.

Edit:

Net een grappig potje gehad -O-

Ons team:
IS-4
T-54 (Ik)
GW Type E
GW Type E

vs...

IS-7
E-75
E-50
Obj 704
GW Type E

IS-4, ik en de arty hebben de IS-7 afgemaakt. Ik de-trackde 'm constant en de rest ramde shells er in.
IS-4 en 1 GW Type E waren dood.
Daarna kwam de E-75. Deze heb ik dol gedraaid terwijl onze enige arty er shells op gooide.
Toen deze dood was reed de object onze basis in, ons-shotte de enige arty en heeft mijn daarna in 2 schoten beurs gemaakt.

Leuk potje :/

[ Voor 16% gewijzigd door Appel op 27-08-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Die ben ik dus afgelopen week tegen gekomen in een of ander belgisch gehucht :D .
Zeker met je eigen auto ervoor besef je hoe ongelooflijk groot en zwaar die krengen eigenlijk wel zijn, zeker met +100mm Front Armor waarin verschillende deuken zitten ter grootte van je vuist heb je wel zo iets van Holy Shit!!!...

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net (eindelijk, 63 fokking K!) de bl-10 unlocked voor de ISU-152. Mijn god, alles gaat dood waar je de loop op wijst. Klik, boom, klik, boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
Speel nu met mijn E75 en moet zeggen dat ie een beetje tegenvalt. Het valt me op dat ik bijzonder weinig bounce, voor mijn gevoel gaat elk schot door mijn frontale harnas heen. Daarnaast heb ik het gevoel alsof de laatste gun minder sterk is. Even een voorbeeldje: In mijn maus bounce ik zelden op een IS 4 en met de E75 bounce ik minimaal de helft. Verder speelt het als een king tiger alleen dan een tier hoger.

edit: na een paar potjes speelt de tank toch fijner al blijf ik bouncen op die irritante IS4 :/

[ Voor 10% gewijzigd door oosterhofjf op 27-08-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

De spelers aan de andere kant van je E75 vinden dat je front armor op 400 m niet te penetreren valt. Niet met een full upgraded Object 704 of Ferdinand. Door de onderbuik/nummerplaat schieten werkt ook niet als de E75 beetje onder een hoek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ben even WoT gaan spelen op mijn laptop, de smoke verwijderen helpt echt om FPS drops tegen te gaan. Weet niet zeker of WarGaming dit toestaat maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik haal baar FPS blijf behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdv99
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:48

fdv99

Penguin power

Nemean schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:32:
Ben even WoT gaan spelen op mijn laptop, de smoke verwijderen helpt echt om FPS drops tegen te gaan. Weet niet zeker of WarGaming dit toestaat maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik haal baar FPS blijf behouden.
Heb je misschien zo een link waarin staat hoe je dat doet? Ik merk toch ook wel regelmatig FPS drops als je net lekker iemand op de korrel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

fdv99 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:37:
[...]

Heb je misschien zo een link waarin staat hoe je dat doet? Ik merk toch ook wel regelmatig FPS drops als je net lekker iemand op de korrel hebt.
Je gaat naar je Game Directory, vervolgens: Res > Particles > Tank.

En dan alle files die beginnen met: shot, verwijderen. Ik heb zelf een laag streepje achter ze gezet. En dan is je smoke weg en je kan zien waar je shell naar toe gaat. Werkt een stuk beter op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

vandaag maar eens een World of Tanks thema in me pc kast geplaatst :+
Had op de gamescom en op de wot community party een mini panzer gekregen en vandaag deze eens even in me pc kast geplaats

Afbeeldingslocatie: http://i1200.photobucket.com/albums/bb327/Streepio/IMG_1216.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1200.photobucket.com/albums/bb327/Streepio/IMG_1215.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Haha geweldig! mooie kast ook! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Leuk thema zo, en inderdaad een hele mooie kast!

Ik heb gisteren, na eindeloos grinden in mijn SU-8, eindelijk mijn SU-14 geresearched en gekocht.
Meteen camonet, rammer en gun laying drive gemonteerd. Schade? Bijna twee miljoen credits.

Afbeeldingslocatie: http://wotskins.files.wordpress.com/2010/12/78327078.jpg

De crew van de SU-8 heb ik overgezet, deze is nu teruggevallen naar 90%, maar na een paar potjes nu alweer op 93%. Camoskill staat aan voor allezes en is gemiddeld 77%.

De eerste ervaring:

Als je in de schoolbus wilt gaan toeren valt één ding direct op: het ding rijdt als een schoolgebouw... Traag, tergend, tergend traag. Ik heb na een paar potjes de betere tracks kunnen monteren, maar dan nog... Nu nog 11.000 xp voordat ik de 100 hp sterkere motor kan kopen. Dan nog 35.000 xp voor de 203 mm gun :9

Verder valt vooral op dat de aiming time veel korter is dan bij de SU-8. De loop kan veel minder heen en weer bewegen voordat je de tank moet draaien, maar dan alsnog is het veel sneller richten dan de SU-8.

In de eerste 10 potjes al twee potjes met 5 kills gemaakt. Dat wordt een leuke grind naar de volgende tier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

de schoolbus is idd best wel nice heb er mee gespeeld in de beta. ik ben nu voor de USA arty's gegaan om dat eens te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
US arties zijn een beetje wazig, de allereerste is echt sterk, kan alles op zijn eigen tier one-shotten. Daarna krijg je de M37 en M7 priest die amper een deuk in een pak boter schieten maar wel een idioot hoge refire rate hebben en ook het aantal shells dat daarvoor nodig is.

De M41 vond ik een heerlijke machine, snel, wendbaar, goede gun kan behoorlijk goed TD'en, de M12 is een crime, de draaicircel van dat ding is groter dan van de Maus of een Schoolbus, tergend kleine gun traverse en de aim time is ook niet erg laag.

M40/43 daarentegen is echt een heerlijke machine, snel, wendbaar en de beste gun kan AP schieten wat TD'en makkelijker maakt als de vijand dichtbij is.

T92 geen idee nog :p zit voorlopig nog wel even op de M40 (313k xp van M40 > T92)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ben nu bezig met de M12 tot nu toe vind ik hem niet heel erg verkeerd maar de M41 was idd een stuk leuker. denk dat ik morgen of overmorgen de M40/43 kan researchen (daar heb ik ook goeie verhalen over gehoord:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
A-Tray schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:04:
Ik heb na een paar potjes de betere tracks kunnen monteren, maar dan nog... Nu nog 11.000 xp voordat ik de 100 hp sterkere motor kan kopen. Dan nog 35.000 xp voor de 203 mm gun :9
Ik zou echt eerst de 203mm researchen en later pas aan de motor denken. Die 203mm gun is het enige wat de tier 6 arty van de russen de moeite waard maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Idd. Zo snel mogelijk die gun researchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Ik hoor zojuist dat ik eerst de gun ga researchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Bah bah.. Had m'n Pz4 tijden op Elite, Crew op 100% (geen secondary) en punten sparen. Mijn gedachte was dat ik dan weer meteen op 100% kom en in een nieuwe tank meteen een secondary kan kiezen
(tank crew van 90% weer meteen 100%, dan nog exp over voor de secondary skill).

Kom ik op 97% uit.. In een stock VK3001P.. Eerst 9800 exp grinden voor de Turret, voordat ik 1 van de 3 guns kan mounten die ik al reserached heb. Heb t nog niet gekeken, maar ben bang dat ik daar ook nog eerst de tracks voor moet onderzoeken :(

//Edit: Yep, dat wordt eerst 4700 exp voor de tracks, dan 9800 exp voor de turret, voordat de tank ook maar enigzins bruikbaar is :(

[ Voor 11% gewijzigd door Voggels op 29-08-2011 17:35 . Reden: Tracks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:03
Voggels schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:31:
Bah bah.. Had m'n Pz4 tijden op Elite, Crew op 100% (geen secondary) en punten sparen. Mijn gedachte was dat ik dan weer meteen op 100% kom en in een nieuwe tank meteen een secondary kan kiezen
(tank crew van 90% weer meteen 100%, dan nog exp over voor de secondary skill).

Kom ik op 97% uit.. In een stock VK3001P.. Eerst 9800 exp grinden voor de Turret, voordat ik 1 van de 3 guns kan mounten die ik al reserached heb. Heb t nog niet gekeken, maar ben bang dat ik daar ook nog eerst de tracks voor moet onderzoeken :(

//Edit: Yep, dat wordt eerst 4700 exp voor de tracks, dan 9800 exp voor de turret, voordat de tank ook maar enigzins bruikbaar is :(
Dat klinkt heel bekend in de oren ! inmiddels na 2172 potjes wat wijzer geworden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:39
Grappig spelletje alleen de matchmaking mag wel wat beter. Ik heb ooit de keuze gemaakt om een light tank te nemen, wat volgensmij de domste keuze ooit geweest is, maar goed. Nu kom ik steeds in potjes terecht waar mijn tank gewoon geen partij is, een duitse Pzkpfw38t. Niks anders dan: we just ding them, we didnt even scratch them! Terwijl de tegenstander even rustig uit de bosjes komt rollen, poef en dood. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Nu online
Kijk eens wie de Kill and Damage contest heeft gewonnen. :D
http://game.worldoftanks....p-kill-and-damage-results
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.