Leuk thema zo, en inderdaad een hele mooie kast!
Ik heb gisteren, na eindeloos grinden in mijn SU-8, eindelijk mijn SU-14 geresearched en gekocht.
Meteen camonet, rammer en gun laying drive gemonteerd. Schade? Bijna twee miljoen credits.
De crew van de SU-8 heb ik overgezet, deze is nu teruggevallen naar 90%, maar na een paar potjes nu alweer op 93%. Camoskill staat aan voor allezes en is gemiddeld 77%.
De eerste ervaring:
Als je in de schoolbus wilt gaan toeren valt één ding direct op: het ding rijdt als een schoolgebouw... Traag, tergend, tergend traag. Ik heb na een paar potjes de betere tracks kunnen monteren, maar dan nog... Nu nog 11.000 xp voordat ik de 100 hp sterkere motor kan kopen. Dan nog 35.000 xp voor de 203 mm gun
Verder valt vooral op dat de aiming time veel korter is dan bij de SU-8. De loop kan veel minder heen en weer bewegen voordat je de tank moet draaien, maar dan alsnog is het veel sneller richten dan de SU-8.
In de eerste 10 potjes al twee potjes met 5 kills gemaakt. Dat wordt een leuke grind naar de volgende tier!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."