Anoniem: 420503 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:49:
[...]
Ik denk dat dat helemaal niet van belang is als je snoeihard door al je tanks heen rushed.
En die arty ? goede arty heeft hem meteen al, rest ziet hem na 5 minuten nog niet.
En goede communicatie is alles. Dat zijn mooie potjes. Maar dan is een KV nog een betere scout dan welke luchs, leo, M7 ook.
Dat is zeker wel van belang want ook al heb je zogenaamd 'goede' communicatie ("ik rush naar A4.. go") dan kan het nog steeds zo zijn dat de arty zijn shell nog niet heeft geladen. Goede arty of niet, je kan niet schieten als je in een (re)load zit.
Leuk voor jou dat je zo'n lol beleeft aan 'klappen' maar die avg exp/tijd is van mij waarschijnlijk een stuk hoger door gewoon net uit te spelen en veel damage te doen.
Dat doe ik zelden, enkel wanneer het echt spannend is of het toch bijna afgelopen is.
Sowieso ben ik bijna de helft van de tijd nog levend dus dan zit ik hem automatisch uit

Lol.. ok wacht even..
1. je wilt zogenaamd veel exp/tijd
2. je wilt er snel vanaf zijn
3. je gaat naat high tier omdat?
Punt wat ik probeer te maken is, als jij jezelf in hoge tier HEAVY nog steeds probeer neer te klappen kan ik je net zo goed oneshotten met mijn tier 10's. De reden: de arty heeft er geen profijt van, de normale tanks enigszins maar je mist meteen een hoge(re) tier HEAVY tank die je speelt als tier 2

Ben ik wel erg benieuwd naar maar een onderbuik gevoel zegt me dat hij 'yodelihiti' heet.
Patchnotes:
Added new German light tank tier 5: VK2801;
Added new Soviet light tanks: T-50 (tier 4) and Т-50-2 (tier 5);
Added new American tanks: light tank M24 Chafee (tier 5) and medium tank Sherman Jumbo (M4A3E2) (tier 6);
Added Chinese premium medium tank Type 59 (tier 8);
Added new map Fishing Bay;
Fixed bugs with tanks: T92, PzV Panther, PzV PzIV, Pz38 NA, T-54;
Fixed bugs with maps: Steppes, Westfield, Lakeville, Siegfried Line;
Slightly increased the suspension capacity of Maus;
Changed certain spots in models of damaging of Е-50 and Е-75 tanks: above-track rack, thickness of range-finding device cap;
Rebalanced parameters of American SPGs and several SPGs of other tank trees.
[
Voor 12% gewijzigd door
psychoclown op 02-09-2011 12:33
]