|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
SNEAK-NL schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:47:
[...]
eerder de is7, ik zie ze nog maar weinig in CW's T30, maus en E-100 krijgen voorrang bij de meeste clans
redwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:49:
[...]
Spotten, spotten terwijl iemand die tank killed, zelf damage doen (hoe hoger de tier hoe meer punten), je team die damage doet, de battle overleven, winnen etc. Kills krijg je dan weer geen punten voor, je kunt dus beter iemand van 100 naar 1% schieten dan van 1% naar 0.
Ashrah schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:50:
Dat is wat anders dan dat wij ervaren, laatste landings elke keer tegen teams met 5-10 IS7 en dan t8 arty/T30/Maus erbij.
SNEAK-NL schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:55:
zal uiteraard ook aan de clans liggen en of de spelers in die clan uberhaupt E-100 hebben . zolang zitten ze nog niet ingame uiteraard
x-cessive schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:00:
[...]
Maar kills staat gewoon zoveel leuker op het overzicht
Ashrah schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:00:
Enige team met E100 dat we tegen kwamen waren we zelf(Coyotee)
psychoclown schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
Neem aan op Himmelsdorf? De kleine heuvel op Ruinberg is verwaarloosbaar klein
RvV schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:04:
[...]
Alright, thx. Ik zal dr eens rekening mee houden, en vooral een battle overleven. Ik ben nogal van het snelle aanvallen en heb behoorlijk vaak een defecte tank.
Ligt een beetje aan de situatie / hoe de rest van je team is. Vaak genoeg gedacht ooh die laatste x% pakt iemand anders wel en vervolgens kom ik een paar minuten later diezelfde tank weer tegen omdat mijn team hem heeft laten glippen..redwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
Klopt, ik probeer ze ook altijd te krijgen, maar als je als grote tank de keuze hebt tussen een tank van 1% naar 0 te knallen of een andere van 100 naar 10 kun je beter die laatste pakken en je team de 1e neer laten knallen
De E-75 speelt vrijwel gelijk aan een KT maar heeft daarnaast de Maus gun waarmee je flinke klappen kunt uitdelenoosterhofjf schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:06:
[...]
Hoor toch twijfelachtige verhalen over de e100. nu nog op mijn tiger 2, maar dat pad heeft nog geen prioriteit. iemand met meer ervaring met de E75 en E100?
Het is wel een hele verbetering ten opzichte van vroeger, toen was het een campfestijn.FikkieHo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:39:
Was wel mooi laatst in Komarin. 2 Lowes proberen de base te cappen. Staan mooi als een soort L vorm. Gaan beide kapot. Kom ik aan met mijn Leopard, precies zo geplaatst dat de tegenstander mij niet kon raken. Arty schoot ook niet op mij gelukkig. En gecapt
Ik vind die map zo oersaai als iedereen maar een beetje achter die huisjes staan..
Aub niet want dan krijg je binnen de kortste keren noobs die expres voor iemands loop rijden om zo makkelijk exp en credits binnen te slepen.x-cessive schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:54:
[...]
Ik zou zeggen, tk-ers verliezen hun credits en xp aan de ge-tk-de persoon (lastige omschrijving zeg). Als je een keer perongeluk iemand schiet, ja das dan pech maar dan moet je maar opletten.
Of gewoon HE laden en spammen, je hoeft in principe enkel de cap te resetten.Ashrah schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:24:
Snelle tanks kunnen best terug om te verdedigen. 1 of 2 penetrating hits is alles wat er meestal nodig is terwijl de tragere tanks gewoon gaan cappen.
Maar wat ik ook zie is dat wanneer de "vijand" met 4 of 5 tanks gaat cappen je eigen team CAP! begint te roepen terwijl er maar 1 of 2 tanks op de enemy cap staan. Dat werkt alleen als er ook iemand gaat interrupten.
Ja en dat is verdomd irritant net als die 'trucks' in steden of muurtjes in sommige mapsredwing schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:46:
[...]
Ze kunnen een schot tegen houden, ik heb zelf al een paar keer gehad dat ik 2 keer moest schieten om een cap te stoppen waarbij de eerste keer alleen die kistjes boom zeiden.
Ja die gaan op een of andere manier gelinked worden, hoe is nog niet bekend.Nemean schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:12:
[...]
Worden alle games uit eindelijk samengevoegd die Wargaming ontwikkelt.
Dat zou wel super zijnrgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:53:
Ik ga er morgen weer heen, zal wel even kijken of ik wat codes mee kan nemen voor de regulars hier.
Zo heb ik dat destijds ook gedaan, uiteindelijk de 3601 nog wel verkocht toen ik 55k exp erop had staan.Ramasha schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:54:
[...]
Ik moet ook zeggen dat ik op dit moment plan om ook die 3601 te behouden, maakt de grind voor de engines voor de 3601 & tiger ook wat sneller (lees; tiger tracks en dan voor koepel & gun, 3601 voor engine). Denk maar dat ik me arty verkoop. Bewaar de 90% crew en kan ik later nog eens verder met arty; vooralsnog eerst TD en tankjes
Ja dat weet ik en daar is ook al wat vanaf gesnoept geloof ik
Most valuable player points of bedoel je dat niet? Lees anders eens het contest topic door, staat een linkje in het nieuwsbericht.glennvho schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:57:
Lijkt mij wel een leuke challenge, ga ik misschien wel aan proberen meedoen met mijn tiger
Wat is dit trouwens?
[...]
Uhm.. ok dat is inderdaad een probleemVoggels schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:04:
Heb een probleempje.. Ben nu bezig met Tier 5 en 6 tanks,
[Voor 131% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2011 14:07]
De Maus is anders goed te doen, speel er enkel in platoons mee maar sowieso speel ik enkel in platoons dus dat is niet echt een probleem. Mijn ervaring is in ieder geval dat ik in ieder geval gelijk kan spelen en vaak 15+k winst maak, als ik verlies maak is het veelal een bagger potje/team.wontcachme schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:11:
[...]
Tier X is ook niet geweldig buiten de Clanwars. Alles en iedereen schiet op je terwijl teamgenoten verwachten dat jij alles alleen af kan. In een platoon is nog te doen enigszins, maar is ook lastig. Voor public battles gewoon je tier 8/9 tanks aanhouden. Je maakt winst en speelt fijner.
De 3601 behouden en de eerste secondary skill op 100% krijgen (kun je later gebruiken voor bijv. je KT).Voggels schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:12:
[...]
Sorry, klikte op Verstuur ipv Bekijk, hier het volledige bericht met t probleem
Doorgrinden dan maar he, die paar miljoen die je nog nodig hebthexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:40:
[...]
Jij bent ook een Noob T30, dus zo gek is dat niet.![]()
Ja, jaloezie doet vreselijke dingen met mensen![]()
[Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2011 17:40]
Als alles volgens planning gaat zitten de nieuwe physics in patch 7.0.glennvho schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:53:
Erg leuk filmpje! Moesten ze nu eens enkele dingen van het filmpje ook in het spel verwerken, zoals een andere tank een afgrond induwen, tanks die echt in stukken uiteen zijn te schieten, enzovoort... zou wel cool zijn, misschien in een toekomstige patch?
Dat is niet bekend voor zover ik weet.Iemand enig idee trouwens wanneer er echte multicore support in het spel komt?
Zou eerst inzetten op je KT, je main focus op de duitse heavies leggen en recreatief de USA heavies spelen.glennvho schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:17:
Zit momenteel op 30k voor mijn tiger II, nog 50k te gaan.
Ik ben nu ook begonnen met de T1 met als bedoeling door te grinden naar de betere usa heavy tanks, iemand tips voor spelen met de T1 en welke modules ik het beste eerst kan upgraden eraan?
Dat zijn de betere shots
Dat is een andere game vandaarrgras schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:00:
[...]
Trouwens, hoezo is dit nog niet langsgekomen?
Maandje premium en je zal als een speer gaanEd_L schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:38:
Zo, na een weekje weg geweest te zijn eindelijk weer verder grinden voor Tier 7. Heb de IS inmiddels vrijgespeeld, maar heb nog een tekort aan credits.
Ook voor het eerst maar eens wat goud gekocht. Ontwikkeling moet tenslotte betaald worden
Inderdaad, die gast met die rode pet heeft geen flauw benul wat hij allemaal zegt.vipeax schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:08:
Die blonde zou het na zijn korte online ervaring volgens mij al beter doen als commentator, lol.
Niet verder afgekeken, kon het commentaar niet meer aanhoren na 2 minutenvipeax schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:37:
Ben ik de enige die Victor nogal boos vond overkomen daar?
Nee joh
KloptEn dat zijn dezelfde mensen die over balance ed beslissen?
Zie DM.glennvho schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:58:
[...]
Is dit normaal dat het even duurt? (Heb mij donderdag aangemeld bij de clan en het forum)
Ja die behoud je, net als dat je tanks elite blijven wanneer er nieuwe tanks bij komen om te researchen.Nemean schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:01:
[...]
Als ik nu de Jagdtiger nog research, behoud ik dan de research er van wanneer de Ferdi word verzet? Heb geen plek in mijn garage om hem te kopen at the moment. ^^
Die is echt beroerd zeg.. mag hopen dat hij suicide rushes doet om een snel credits te sprokkelen want met normaal spelen kan je echt niet zulke stats krijgen..vipeax schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:02:
Krijg ik me zojuist toch een lekkere IS-7 driver in m'n team (IS-7 stats zijn niet al te representief omdat ie niet veel potjes gespeeld heeft daarin, maar wel in de Löwe).
Dan moet je toch echt je best doen om te verlizen, no?
Vreemd, dat Ensk wel een van de eerst maps was wist ik maar nooit gemerkt dat het een zwaardere map is dan anderen. Er zijn nieuwere maps die mijn pc meer stressen dan Ensk.IlIlIlIlIl schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:27:
Ensk schijnt te laggen omdat het 1 van de eerste maps was die ze maakte en ook 1 van dez zwaarste is met al die bomen en huizen. Ook heeft ensk nog geen change gehad en ze gaan er rekening mee houden als ze ensk aanpassen.
World of Tanks is ook nooit gepositioneerd als WO2 tankgame dus ik was verbaasd geweest als ze WoWP wel WO2 georiënteerd hadden gemaaktglennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:44:
Het is hier misschien niet echt on-topic maar er is een preview verschenen van World of Warplanes! Voor de geïnteresseerden er staan ook enkele screenshots...
Vind het ergens wel jammer dat ze in WoWP vliegtuigen gaan gebruiken van de periode van WWII tot aan het begin van de vietnamoorlog, ik dacht altijd dat het enkel WWII planes zouden zijn en eventueel enkele prototypes zoals in WoT. Wel jammer ergens.
Pagina of 2 terug is er nog gemeld welke tanks het zijn + screenshots van de stats.skoozie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:30:
Iemand al kunnen spelen met die premium tankjes van de codes?
wat voor tank is het? Tier/class etc?
[Voor 56% gewijzigd door psychoclown op 22-08-2011 11:39]
Dan schiet er me één naam te binnen: nbarloya, was ook één van de eersten met de T-54 (gekocht met free exp..).IlIlIlIlIl schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:45:
[...]
dat koste me inderdaad aardig wat goud:p maar ik hoorde zaterdag van een dev dat er een gast is die nu al 800€ heeft uitgegeven aan free xp
Typefoutje inderdaad, maar niet heel moeilijk te vinden. Hij heeft heel lang op nr3 in de totale ranking gestaan en sinds een weekje op nr1.glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:19:
[...]
EDIT: @ psychoclown: die player die jij noemt vind ik niet terug in de player list op de wot site, wou graag zijn stats eens bekijken, daarmee. Misschien wordt het anders geschreven ofzo?
Repair kit moet je gebruiken voor de uiterste nood, zelf gebruik ik hem bijna uitsluitend voor een kapotte Gun of Ammorack en repairskill merk je zeker wel, een must op de heavies als je het mij vraagt.glennvho schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:17:
Ik heb het al even zitten bekijken, en ik zou wel de korte 10.5 erop kunnen zetten zonder de betere tracks. Dus ben aan het denken om eerst toch de gun te nemen en dan pas de tracks... of neem ik toch beter eerst de tracks?
@ Blue Boon: daarvoor gebruik ik een repair kitje.
Het komt bij mij maar zelden voor dat mijn ammorack ontploft maar het is zo ongelooflijk irritant als je al een trage reload hebt en door een kapotte ammorack nog langer duurt voordat je kan vuren. Zeker close range kan het heel erg veel schelen.skoozie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:34:
[...]
Als mijn ammorack geraakt is valt er weinig meer te repareren, heb dan meer aan een revival-potion
Inderdaad, veel nieuwe spelers horen dat de russen zogenaamd OP zijn en falen vervolgens omdat ze gewoon niet kunnen spelen. Aangezien de devs naar win ratio's kijken halen al die noobs de stats van de russen omlaagvipeax schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:50:
Of toch even naar de battle statistics kijken waaruit je kunt halen dat de meeste tanks met een > 50% win ratio non-Russische tanks zijn (mede doordat iedere derp speler leest dat de Russiche tanks "OP" zijn en dus die gaan farmen en mega falen zoals 95% van de IS-4s slecht is).
Ja dat merk je wel anders zou ik het niet zeggen.glennvho schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:32:
Dat die ventilation al je crew beïnvloed dat wist ik maar merk je er nou echt zo veel van als je crew al op 100% zit?
De lange 10.5 is wel een verbetering ten opzichte van de korte maar je kan er prima mee spelenWeet iemand verder of de korte 10.5 op de tiger II goed is? Ik moet nog een kleine 10k doen voordat ik deze erop kan zetten en dan zou ik met die doordoen tot de laatste gun.
Snap ook niet dat Wargaming het lef heeft een arty gebonden special te maken. Iedereen loopt te zeuren en zeiken dat ze meer dan 3 arties per team teveel vinden en vervolgens een special launchen waarbij echt elke koekwaus zijn of haar tier 5 arty pakt en bijna elk potje minstens 5-7 per kant ingedeeld worden.-AzErTy- schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:51:
Dit is echt belachelijk vandaag, iedereen die ergens een arty heeft staan is daar mee aan het rondcruisen.
Potjes met 10 !! arty's op een map slaan echt op niks.
Haha ja maar had nou niet de behoefte het vaker te doen, de T30 heeft me daarentegen inderdaad een natte droom bezorgd. Nuja eerst nog 10k 6k op me E-75 en dan kan ik de E-100 proberenDonderpoes schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:33:
[...]
Pfffffft je hebt zelf ook arty gespeeld
Nee het gaat erom dat door deze actie nog meer 5+ arty per team battles voorkwamen als normaal.Kaap schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:16:
Het gaat erom dat ze een special event maken waarvan het grootste deel van de playerbase niks aan heeft.
Nee want exp wordt berekend op basis van damage en spots etc.skoozie schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:05:
[...]
Krijg je in zo'n battle als T1 meer xp bij winst als in een T1 battle? vroeger zag je bij Diablo 2 LOD ook dat players gerushed werden (meestal voor de crystals/runes maar toch...)
Als die slim is neemt hij enkel HE meex-cessive schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:53:
[...]
Denk niet dat een T1 damage doet tegenover tier 6+, dus denk niet dat er dan xp voor gegeven wordt. Is allemaal bounce volgens mij.
[Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2011 11:22]
[Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 01-09-2011 11:33]
Dat is zeker wel van belang want ook al heb je zogenaamd 'goede' communicatie ("ik rush naar A4.. go") dan kan het nog steeds zo zijn dat de arty zijn shell nog niet heeft geladen. Goede arty of niet, je kan niet schieten als je in een (re)load zit.Anoniem: 420503 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:49:
[...]
Ik denk dat dat helemaal niet van belang is als je snoeihard door al je tanks heen rushed.
En die arty ? goede arty heeft hem meteen al, rest ziet hem na 5 minuten nog niet.
En goede communicatie is alles. Dat zijn mooie potjes. Maar dan is een KV nog een betere scout dan welke luchs, leo, M7 ook.
Leuk voor jou dat je zo'n lol beleeft aan 'klappen' maar die avg exp/tijd is van mij waarschijnlijk een stuk hoger door gewoon net uit te spelen en veel damage te doen.Poekie McPurrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:24:
snap ik, maar mijn reply was meer op het wegblijven van arti support als scout z'n run doet. Als iemand zonodig meteen wil rushen om puntjes te pakken, dood te gaan etc.. leuk.. maar ik als arti heb er geen hol aan
Dat doe ik zelden, enkel wanneer het echt spannend is of het toch bijna afgelopen is.Poekie McPurrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:31:
Edit: ik ben trouwens zo'n speler die als ik dood ben niet direct doorhuppel naar andere tank maar potje uitzit en kijk hoe anderen het spelen
Lol.. ok wacht even..Anoniem: 420503 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:45:
[...]
En daarom wordt het ook vervelender: ik moet nu gaan spelen. Maar je kent alle ins en outs trust me.
Ben ik wel erg benieuwd naar maar een onderbuik gevoel zegt me dat hij 'yodelihiti' heet.redwing schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:15:
[...]
Ingame naam aub ? 1 op 2 geloof ik nl. niet zo in en zo wel vraag ik me af welke tier jij speelt
[Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 02-09-2011 12:33]
En een draaicirkel van een vrachtwagen, verliest alle snelheid met een bocht.B-BRAIN schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:10:
damn die a-20 is me een rot tank om te gamen voor de t-34.
Geen goede gun en enigste wat je er mee kunt doen is scouten.
Dit topic is gesloten.
Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022
•
Hosting door True
Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details