Het is dolle pret als je een OP crew en een OP setje equipment hebt om het snel en stealthy te maken. Dan kan je door gebruik van reliëf te maken veel man scouten en continue hun vuur ontwijken. Zolang uithouden dat je suicide run tot een hoge XP run omslaat omdat je arties en halve team hun vuur direct/indirect op de vijand kan plaatsen. Of je gaat in Campanovka in achter het struikje in het midden staan en je spot de vijand totdat ze heel diep achter hun struiken en rotsen terugkruipen.ZenTex schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:32:
Dus ik ben niet de enige die een grafhekel had aan die tank?
Probeerde nog enigzins nuttig te zijn voor m'n team door ermee te scouten, maar zelfs daarvoor is 'ie ongeschikt. Wel snel maar bij lange na geen Leopard.
Maar om tegen andere tanks te gaan vechten is gewoon geen optie.
Ik ben in een PzIV nooit ge-oneshot door KV's.. 25% max.. Dat deed ik ook aan schade bij hun.EnigmaNL schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:28:
Ik ben sinds twee dagen eindelijk kaar met de Pz. IV en zit nu op de VK3601 en die bevalt me tot nu toe heel erg goed. Redelijk gepantserd en ik wordt niet meer ge-oneshot door KV's enzo. Binnekort de Tiger I maar eens proberen
Maar ben het met je eens, VK3601 is een heerlijke tank. Heb nu ook een VK3001P, die hebben dezelfde gun, is alleen wat sneller en minder armor meen ik. Wel super zwaar om mee te beginnen als je geen 15k free exp hebt.
Dan ben je er geen tegen gekomen met de 152 of 107mm. Een goede hit van de 152 is one-shot, een goede hit van de 107 is 50-55%.Voggels schreef op maandag 05 september 2011 @ 01:53:
[...]
Ik ben in een PzIV nooit ge-oneshot door KV's.. 25% max.. Dat deed ik ook aan schade bij hun.
[removed]
En we kunnen verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 11
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.