![]()
|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]()
|
SNEAK-NL schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:47:
[...]
eerder de is7, ik zie ze nog maar weinig in CW's T30, maus en E-100 krijgen voorrang bij de meeste clans
redwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:49:
[...]
Spotten, spotten terwijl iemand die tank killed, zelf damage doen (hoe hoger de tier hoe meer punten), je team die damage doet, de battle overleven, winnen etc. Kills krijg je dan weer geen punten voor, je kunt dus beter iemand van 100 naar 1% schieten dan van 1% naar 0.
Ashrah schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:50:
Dat is wat anders dan dat wij ervaren, laatste landings elke keer tegen teams met 5-10 IS7 en dan t8 arty/T30/Maus erbij.
SNEAK-NL schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:55:
zal uiteraard ook aan de clans liggen en of de spelers in die clan uberhaupt E-100 hebben . zolang zitten ze nog niet ingame uiteraard
x-cessive schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:00:
[...]
Maar kills staat gewoon zoveel leuker op het overzicht
Ashrah schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:00:
Enige team met E100 dat we tegen kwamen waren we zelf(Coyotee)
psychoclown schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
Neem aan op Himmelsdorf? De kleine heuvel op Ruinberg is verwaarloosbaar klein
RvV schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:04:
[...]
Alright, thx. Ik zal dr eens rekening mee houden, en vooral een battle overleven. Ik ben nogal van het snelle aanvallen en heb behoorlijk vaak een defecte tank.
[ Voor 74% gewijzigd door Ashrah op 15-08-2011 15:16 ]
Klopt, ik probeer ze ook altijd te krijgen, maar als je als grote tank de keuze hebt tussen een tank van 1% naar 0 te knallen of een andere van 100 naar 10 kun je beter die laatste pakken en je team de 1e neer laten knallenx-cessive schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:00:
Maar kills staat gewoon zoveel leuker op het overzicht
Kun je die medailles trouwens ook van anderen zien ? Ik kan op de WoT site wel veel stats zien maar die dingen zag ik er niet tussen staan.Ashrah schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:14:
Nu alweer damn ... gaat weer hard lol
In leven blijven helpt altijdscheelt iig qua repairs wat al een grote win kan zijn.
Zoveel mogelijk damage doen levert meer xp op dan het aantal kills, alleen Top Gun en Wittmans zijn goed voor de E-Peen
[ Voor 9% gewijzigd door redwing op 15-08-2011 15:22 ]
[removed]
Kan alleen als je iemands stats ingame opzoekt.redwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:19:
Kun je die medailles trouwens ook van anderen zien ? Ik kan op de WoT site wel veel stats zien maar die dingen zag ik er niet tussen staan.
Ligt een beetje aan de situatie / hoe de rest van je team is. Vaak genoeg gedacht ooh die laatste x% pakt iemand anders wel en vervolgens kom ik een paar minuten later diezelfde tank weer tegen omdat mijn team hem heeft laten glippen..redwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
Klopt, ik probeer ze ook altijd te krijgen, maar als je als grote tank de keuze hebt tussen een tank van 1% naar 0 te knallen of een andere van 100 naar 10 kun je beter die laatste pakken en je team de 1e neer laten knallen
Beter zeker weten dat een tank kapot is (kan die tenminste niet meer damage uitdelen) dan een nieuwe aanvallen.psychoclown schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:25:
[...]
Ligt een beetje aan de situatie / hoe de rest van je team is. Vaak genoeg gedacht ooh die laatste x% pakt iemand anders wel en vervolgens kom ik een paar minuten later diezelfde tank weer tegen omdat mijn team hem heeft laten glippen..
Als topgun laat ik meestal de laatste paar% ook over aan de lagere tiers. wel zuur als je je lagere tiers op eens afgeschoten ziet worden vanwege die ene met een paar % over. Soms maak je wel eens verkeerde inschattingen...x-cessive schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:26:
[...]
Beter zeker weten dat een tank kapot is (kan die tenminste niet meer damage uitdelen) dan een nieuwe aanvallen.
[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 15-08-2011 15:33 ]
Dat is de reden waarom ik in pubs altijd een tank afmaak voor ik naar een volgende ga. Ook als topgun. Ik verspil liever een shell om een tank over het randje te helpen, dan dat ik door hem geraped wordt terwijl ik zijn collega aanpak.skoozie schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:29:
Als topgun laat ik meestal de laatste paar% ook over aan de lagere tiers. wel zuur als je je lagere tiers op eens afgeschoten ziet worden vanwege die ene met een paar % over. Soms maak je wel eens verkeerde inschattingen...
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Beeld je eens in dat dit gebeurt met een T30, welke 6.5 rpm heeft. Een gemist/ghost schot kan je de kop kosten. En ik heb sowieso nog wel regelmatig ghost shells jammer genoeg.ZenTex schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:31:
Begin een beetje gek te worden van die 0dmg crits en ghost shells.
Net 3 schoten op een PzIII. 0 dmg. 3schoten op een loewe, 0 dmg. schot in een arty z'n reet, 0 dmg. 2 schoten op een T-20, 0 damage. Dat in 1 potje. Met de 105mm van de KT.
Begint danig irritant te worden, zeker als die meds jou lekker scouten en de arty shells je om de oren vliegen omdat je 5 schoten nodig hebt om een scout te mollen.
Dat is vaak een kwestie van inschatten. Vaak weet je snel genoeg of de mensen om je heen wat inzicht hebben of niet. Als je het niet zeker weet moet je hem inderdaad afknallen maar als ie goed in beeld zit en de mensen om je heen letten goed op kun je ook overstappen naar de volgende.x-cessive schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:26:
[...]
Beter zeker weten dat een tank kapot is (kan die tenminste niet meer damage uitdelen) dan een nieuwe aanvallen.
[removed]
KT gun: 5.nogiets RPM. Dus ja, dat kan ik me inbeelden.patrickos85 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:33:
[...]
Beeld je eens in dat dit gebeurt met een T30, welke 6.5 rpm heeft. Een gemist/ghost schot kan je de kop kosten.
Helemaal mee eens overigens hoor, elke situatie is anders maar qua xp is het idd beter om een ander te pakken!redwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:40:
[...]
Dat is vaak een kwestie van inschatten. Vaak weet je snel genoeg of de mensen om je heen wat inzicht hebben of niet. Als je het niet zeker weet moet je hem inderdaad afknallen maar als ie goed in beeld zit en de mensen om je heen letten goed op kun je ook overstappen naar de volgende.
Maar in mijn voorbeeld ging het meer om de exp/creds die je krijgt dan om het daadwerkelijk wel/niet neerschieten van een tank.
KT = 6 RPM (long 10.5)ZenTex schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:45:
[...]
KT gun: 5.nogiets RPM. Dus ja, dat kan ik me inbeelden.
Het is afhankelijk van de tier van het doelwit, tier van mijn gun, tiers van mijn teamgenoten, de arty steun dat we aan deze flank wel/niet hebben,...psychoclown schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:25:
Ligt een beetje aan de situatie / hoe de rest van je team is. Vaak genoeg gedacht ooh die laatste x% pakt iemand anders wel en vervolgens kom ik een paar minuten later diezelfde tank weer tegen omdat mijn team hem heeft laten glippen.
Anoniem: 237380
Je bedoelt de Russische T-34 neem ik aan.Anoniem: 237380 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:01:
Welke gun is aangeraden met de T-34? Want op dit moment krijg ik onmogelijk een deuk in hogere tiers... Enigste waar ik goed in ben is een IS tot IS-3 te detracken zodat artys ze de volle laag kan geven.
Maar dat levert nou niet echt puntjes op...
(en welke extras? heb op dit moment rammer en vent er inzitten.. wat is goed als 3de te gebruiken?)
[ Voor 13% gewijzigd door Ashrah op 15-08-2011 16:06 ]
Anoniem: 237380
Yup, was ik al bang voor... had ook niet verwacht dat ik (grote) schade aan kon doen.Ashrah schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:04:
[...]
Je bedoelt de Russische T-34 neem ik aan.
Is maar 1 gun op deze tank die het waard is. De 57mm Zis 4, maar zelfs dan een IS-3 meer doen dan detracken word lastig hiermee.
Gun Rammer, Ventilation, Coated optics.
Met upgraded turret heb je 400m viewrange +10% is 440m scheelt alweer, Vertical Stabiliser kan er niet op en Gun Laying Drive lijkt me niet nuttig met die gun.
patrickos85 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:33:
[...]
Beeld je eens in dat dit gebeurt met een T30, welke 6.5 rpm heeft. Een gemist/ghost schot kan je de kop
Wat is het nou? ???
[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 15-08-2011 16:30 ]
Ach je moet ook een beetje geluk hebben. Ik had toevallig mijn allerbeste potje ooit in de *5 battle zitten, maar bij sommige tanks wilde het ook echt niet lukken. Ach ja, met maar 4 kansen is het ook lastig om een echt goed potje te krijgen.Joindry schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:30:
Battle: Komarin dinsdag 16 augustus 2011 16:17:38
Vehicle: Hetzer
Experience received: 2.328 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 26.553
Battle Achievements: Top Gun, Reaper
6 kills, 3 spots.
Dit kon natuurlijk gisteren niet gebeuren,
[removed]
[ Voor 29% gewijzigd door Paprika op 15-08-2011 18:35 ]
Klopt, het grote probleem is dat je arty die op een goede plek staat pas bij 50 meter ziet terwijl hij jou al vanaf een paar honderd meter aan ziet komen. Hij kan dus minstens 1 goed gericht schot plaatsen en met een beetje geluk zelfs 2. Zo'n beetje elke tank wordt daardoor zeer zwaar beschadigt of zelfs gedood.Paprika schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:30:
Eigenlijk komt dit door het spot systeem.
Ik snap ook niet waarom ze die tracers uit gezet hebben. Met gewone tracers kon je als je een beetje oplette al zien waar het schot vandaan kwam, dus het enige verschil met de aangepaste tracers was dat ook noobs het konden volgen. Maar als een arty gewoon na ieder schot van plaats verandert is er niets aan de hand.Tracers mogen er overigens wel weer komen, nu maak ik al zeker 1 of 2 arty kills door het observeren waar een schot land (vooral in clanbattles kun je afhankelijk van wanneer ze geraakt worden met een beetje oefenen goed de hoek bepalen en dus waar ie zich bevindt).
[removed]
Deze tracers hadden eigenlijk toch wel een nadeel, je zou dit ook bij TDs kunnen doen namelijk en die dus gewoon op basis van tracers bekogelen. Het is overigens ook best een voordeel dat je niet de hele tijd hoeft te kijken waar een arty zich ongeveer bevindt (gewoon af en toe kijken of er al een tracer is en vanaf dan i ndat gebied focusen).redwing schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:42:
Ik snap ook niet waarom ze die tracers uit gezet hebben. Met gewone tracers kon je als je een beetje oplette al zien waar het schot vandaan kwam, dus het enige verschil met de aangepaste tracers was dat ook noobs het konden volgen. Maar als een arty gewoon na ieder schot van plaats verandert is er niets aan de hand.
[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 15-08-2011 19:56 ]
Ik heb dat eigenlijk nooit als nadeel gezien. Desnoods maken ze de start van de trace wat onnauwkeuriger zodat je alleen een richting weet en niet precies waar het vandaan komt (of zet de traces alleen voor arty aan)Paprika schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:51:
[...]
Deze tracers hadden eigenlijk toch wel een nadeel, je zou dit ook bij TDs kunnen doen namelijk en die dus gewoon op basis van tracers bekogelen.
Klopt alhoewel je met gewone tracers ook al na een schot wel zag waar het ongeveer vandaan kwam. Combineer dat met waar de arties beginnen en welke schuilplaatsen daar zitten en je zit al in het goede gebied. Ook met de gewone tracers aan had ik arties die stil stonden normaal gesproken binnen 2 a 3 schoten wel te pakken.Het is overigens ook best een voordeel dat je niet de hele tijd hoeft te kijken waar een arty zich ongeveer bevindt (gewoon af en toe kijken of er al een tracer is en vanaf dan i ndat gebied focusen).
[removed]
This time we offer you to come up with a pathetic piece of poetry dedicated to World of Tanks, the fierce fights that take place on WOT battlefields, the steel beasts that wage the wars and anything you might think of that is related to the game.
[ Voor 41% gewijzigd door ZenTex op 15-08-2011 21:09 ]
Hij schiet harder, heeft meer en dikkere pantser en rijdt sneller. Weet je zeker dat je turret/tracks/engine niet beschadigt waren en dat je zowel met je tracks als je gun de goede kant op aan het draaien was ? Een KT zou toch echt trager dan jou moeten zijn.ZenTex schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 21:07:
WTF?!!!
Die VK 3001 P is zo treurig, ik werd door een KT ge-circlestrafed!
Ik vraag me echt af wat die 3001 een tier hoger dan de superieure PzIV doet, daar hoort íe echt niet thuis.
[removed]
[removed]
Maar toch makkelijk als je hem geresearched hebt. Stel die E-100 zou me niet bevallen kan ik altijd nog de Jagdtiger gebruiken wel zo makkelijk ^^. Zonder dat ik weer een hele tree door moet.ZenTex schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:33:
Nadat ik laang geleden m'n ferdi klaar had heb ik besloten maar niet voor de Jagdtiger te gaan. Dat ding is zo lek als een mandje en frontaal makkelijk te penetreren.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hahaha, geweldig.hexta schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:02:
Team killhij liep bijdehand te doen
En toen heb ik hem afgemaakt, en toen nog een victory shot
Ook op een teammate de dom deed.
Was het waard
Haha dat is zeker zo! Tis ook soms best verleidelijkhexta schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:05:
Hahaha ja,
Ik heb geleerd het niet te weerstaan, en gewoon te doen wat het beste voelt, je leeft maar 1 keer toch?
Hmm misschien voor anderen wel? Zou je is moeten vragen.hexta schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:08:
Overigens ben ik in mijn garage blauw, maar in battle niet?
[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 15-08-2011 23:12 ]
Yup, dat mogen ze, maar volgens mij ben je nooit zo heel lang blauw, maar wordt je het de eerste battles wel heel snel als je weer iets raakt.Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:12:
[...]
Hmm misschien voor anderen wel? Zou je is moeten vragen.
Mogen ze je nu ongestraft afmaken zonder penalty omdat je blauw bent? (Klinkt best verkeerd)
[removed]
Herkenbaar, de 1e 20 potjes met mijn T34 amper schade kunnen doen vor mijn gun kapot wasNemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:23:
Haha, doen ze waarschijnlijk nooit.
Overigens nu heb ik al 5 potjes achter elkaar dat de main gun van mijn Ferdi kapot word geschoten. Echt zit een vloek op dat ding nu.
Laatst een potje in mijn IS-3. Ik wil de base uitrijden en ik zie dat een arty geblokkeerd word tijdens het wegrijden door onze laagste medium.Nemean schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:06:
[...]
Haha dat is zeker zo! Tis ook soms best verleidelijk.
De gast in de arty kon het wel waarderenIk: "$nick leave the arty alone"
Hij: "STFU arty sucks" (Of iets in die trand)
Ik: "I pay 1k a shell, I'm not giving you a warning shot. Let the arty pass now."
Hij: "lol"
Ik: *BOOM* En ik one-shot hem.
Snick? Heette die gast toevallig snicker snack ofzo?Appel schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:57:
[...]
Laatst een potje in mijn IS-3. Ik wil de base uitrijden en ik zie dat een arty geblokkeerd word tijdens het wegrijden door onze laagste medium.
[...]
De gast in de arty kon het wel waarderenWas maar 1 schot, dus dan word je niet blauw. Plus, hij stond net buiten onze cirkel, dat telt ook minder zwaar.
Dat is tot nu toe een van de weinig opzettelijke team kills van mij. Heb er ook eentje in mijn T-44 gehad, die reed tegen mij aan, werd blauw en schoot op mij. Nou, die ik heb ik maar afgemaakt.
Het zijn overigens wel altijd Duitse mediums waar ik mot mee heb...
Verder waren er een Pershing en een KV die net voor mijn loop langs reden tijdens het schieten. Kon ik niks aan doen. De Pershing kwam op top snelheid langs met 1% HP. De KV bewoog net naar voren toen ik voor zijn hull langs aan het schieten was tijdens peek-a-boo.
Er is iemand heel blij zo te zienSNEAK-NL schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:56:
nog even over de E-100
Monster in CW's met gold ammo![]()
bijna alles penetreerd (duh) en 700+ dmg per schot
Als je tegen de traagheid van de KV kan zou ik voor de KV-3 gaan. Zoals iemand anders in het vorige topic ook al tegen mij zei, en wat ik ook ervaar is dat de KV-3 zeker wat flinke klappen kan vangen. Maar ik ervaar ook dat je snel in de fik vliegt. Ik heb de KV-1S ook geresearched mocht ik ooit nog de medium tree in van de Russen.Deadsy schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 02:08:
Zit nu in een volledig geupgrade KV maar weet niet of ik verder zou gaan met de KV-3 of de KV-1S.
Heeft iemand wat input over met welke tank ik verder zou gaan?
En je hebt hem laten leven omdat?Deadsy schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 02:08:
Net een rondje gespeelt en komt er een gast met een Medium heel dicht langs me rijden en gaat dan opzettelijk sturen zodat we allebij vast komen te zitten.
Telkens als ik weg probeer te komen gaat hij weer sturen zodat ik vast blijf zitten en niet weg kom.
Na een minuut of 2 aankloten kom ik eindelijk langs hem en dan gaat hij een paar keer op me schieten![]()
Sommige gasten zijn gewoon zo zielig dat het niet meer grappig is.
Zit nu in een volledig geupgrade KV maar weet niet of ik verder zou gaan met de KV-3 of de KV-1S.
Heeft iemand wat input over met welke tank ik verder zou gaan?
Wat denk je van destructible struikjes... een HE Shell in de buurt van een arty en alle struikjes errond branden weg, weg cover. Idem voor de TD. Maar dan mogen ze in het begin van de battle gerust wat meer struikjes plaatsen. Dan moet je als TD schieten en verplaatsen, (als een sniper) en niet zoals nu, één goed sniperplekje zoeken en blijven snipen zolang je genoeg afstand hebt.ZenTex schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:42:
Ik begin me nu toch echt te storen aan de high tier arties.
Je kunt amper in hun buurt komen. Ze zijn extreem moelijk te spotten (zullen allemaal crew skill op 100 hebben qua camo, spot ze zelden op meer dan 50m) en ze spotten jou dus eerder als bewegende tank als je doorgebroken bent naar hun kant. Dan is het dus WHAM, 1-hit, terwijl ik gewoon 3 hits nodig heb om ze kapot te krijgen.
Ik vraag me nu toch echt af wat de zwakheden van een arty zijn volgens WG. Ze zijn in TD modus gevaarlijker dan in artillerie modus.
Oja! Andere artillerie!
*mompelt iets van tracers en anti artillerie, ah, de goede ouwe tijd*
[ Voor 38% gewijzigd door Joindry op 16-08-2011 09:12 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 16-08-2011 09:49 ]
Same here!Joindry schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:50:
1482 voor een lossDat is voor mij al een aanvaardbare double
Nee, ze krijgen alleen geen exp als ze zelf gekilled zijn. Als je dus geraakt wordt en er wordt geroepen dat je gunner gekilled is krijgt je gunner aan het eind van de ronde geen exp (en als ze gewond zijn krijgen ze volgens mij minder)Joindry schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:11:
[...]
Is dat zo dat je crew enkel XP krijgt als je de battle overleefd. Heb dit horen waaien dit weekend en weet niet of het waar is.
[removed]
Verklaart direct waarom mijn commander minst Xp heeft in mij Tiger P. Die verdomde commanderhatch... Kost mij 3.000 credits iedere game.redwing schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:01:
[...]
Nee, ze krijgen alleen geen exp als ze zelf gekilled zijn. Als je dus geraakt wordt en er wordt geroepen dat je gunner gekilled is krijgt je gunner aan het eind van de ronde geen exp (en als ze gewond zijn krijgen ze volgens mij minder)
gold ammo is een duur grapje in random battles. Voor clanwars gebruik ik ook gold ammo omdat gewoon zwaar owntSNEAK-NL schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:56:
nog even over de E-100
Monster in CW's met gold ammo![]()
bijna alles penetreerd (duh) en 700+ dmg per schot
voor CW's wel, niet voor publics. de clan betaald de ammo tochNemean schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:57:
[...]
Er is iemand heel blij zo te zien.
Gebruik je trouwens serieus gold ammo?
[ Voor 32% gewijzigd door SNEAK-NL op 16-08-2011 10:12 ]
Volgens mij waren het totaal 10 meds, het waren er in ieder geval veelhexta schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:57:
[...]
Same here!
Overigens, gister company battle in die woestijn map, Vijand bestond uit (als ik correct geteld heb)
5X E-50
5X Patton
1x T-54
Leukste potje sinds tijden.
We bleven op de basis, en ze kwamen als 1 grote golf aanrijden.
Prachtig om te zien hoe die grote golf op de GoT rots uit elkaar kanlde
De E-75 speelt vrijwel gelijk aan een KT maar heeft daarnaast de Maus gun waarmee je flinke klappen kunt uitdelenoosterhofjf schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:06:
[...]
Hoor toch twijfelachtige verhalen over de e100. nu nog op mijn tiger 2, maar dat pad heeft nog geen prioriteit. iemand met meer ervaring met de E75 en E100?
Dan hebje geluk gehad, wacht tot ze ontdekken dat je commanderhatch even groot is dan dat stukje 200mm...
[ Voor 19% gewijzigd door Joindry op 16-08-2011 12:10 ]
Tiger moet je ook eigelijk als TD benaderen door de flaws in de armor, op grote afstand bounce je er een hoop mee en kan jij nog steeds de vijand penetreren daarnaast heb je zelfs op grote afstand nog zeer goede accuracy...van dichtbij ben je gewoon screwed met de vanilla TigerZenTex schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:26:
Vergeleken met de Tiger I die helemaal niets bounced is dat anders wel een verademing hoor.
En de 200mm pantser is makkelijkl te onderscheiden, kijk maar in je garage waar je de klinknagels ziet, dat zijn de gedubbelde 100mm platen.
Maar goed, het is een standaar tiger met 4 verschillen:
Gedeelten van de front is 200mm armour.
Je turret zit naar voren. Gróót voordeel bij piekeboe.
Sneller.
De 2e turret heeft 120mm front ipv 100 als bij de Tiger 1.
Dat versus een enkel nadeel, de grote commander hatch.
Na dik 150 potjes met de vanilla tiger vindt ik de P versie een verademing.
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Geen ervaring met de vanilla. Nog een voordeel is het deel sloped back armour. In theorie dan, in praktijk nog geen bounces op gehad eigenlijk. Ja die klinknagels weet ik idd zitten, vandaar dat ik zeg, de koplampen dus niet...ZenTex schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:26:
Vergeleken met de Tiger I die helemaal niets bounced is dat anders wel een verademing hoor.
En de 200mm pantser is makkelijkl te onderscheiden, kijk maar in je garage waar je de klinknagels ziet, dat zijn de gedubbelde 100mm platen.
Maar goed, het is een standaar tiger met 4 verschillen:
Gedeelten van de front is 200mm armour.
Je turret zit naar voren. Gróót voordeel bij piekeboe.
Sneller.
De 2e turret heeft 120mm front ipv 100 als bij de Tiger 1.
Dat versus een enkel nadeel, de grote commander hatch.
Na dik 150 potjes met de vanilla tiger vindt ik de P versie een verademing.
Pas als je de vanilla tiger gespeeld hebt weet de de P op waarde te schatten.
[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 16-08-2011 12:35 ]
oow nou maak je me stiekem wel benieuwd naar de P, heb er nog niet naar gekeken,hoe zit het met de gun?ZenTex schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:33:
Tiger H speelde ik ook als TD ja. Super accuracy natuurlijk en goede RoF. Prima om tanks in dekking te raken waarvan maar een klein stukje te zien is en zo covering fire te geven, en voorbijsnellende medium mee te raken.
Maar zelfs op extreme afstanden (500m pls) weten de lichte kanonnetjes de vanilla tiger nog te penetreren. De Vanilla tiger is op elke afstand een makkelijke prooi.
De Porsche Tiger daarentegen kan precies hetzelfde als de Henschel Tiger, maar weet ook als brawler flink van zich af te meppen. (Al aardig wat city gevechten tegen ISén, T29's en Loewes gewonnen.)
[...]
Pas als je de vanilla tiger gespeeld hebt weet de de P op waarde te schatten.
Gun is Exact dezelfde... Meer valt daar niet over te zeggen...Vivaladen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:38:
[...]
oow nou maak je me stiekem wel benieuwd naar de P, heb er nog niet naar gekeken,hoe zit het met de gun?
ik heb dat probleem dat je beschreef deels ondervangen (de 500m pls) door er een crew in te zetten met 100% camo en een Net, zonder een 100% crew op camo heb je aan het net ook niet veel maar nu maakt het vaak het verschil,kan ik vanaf grote afstand lekker onzichtbaar blijven haha
ooow ok dus het is eigelijk 1 grote upgrade haha das wel heel mooi, dan is dat groter commander luikje maar een zeer nadeel ten opzichte vd voordelen zeg! 9 vd 10 mensen mikken toch niet op een hatch maar eerder ergens in het midden om te midden van alle combat stress toch wat trefzekender te zijn hahaJoindry schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:43:
[...]
Gun is Exact dezelfde... Meer valt daar niet over te zeggen...
Jaa, dat was echt briljant. Wij op de zuidelijke basis en ze kwamen inderdaad van het oosten aanrijden. We waren ze al een beetje aan het taunten over wanneer de 'big wave' zou komen met die Ferrari tanks van ze...hexta schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:57:
[...]
Same here!
Overigens, gister company battle in die woestijn map, Vijand bestond uit (als ik correct geteld heb)
5X E-50
5X Patton
1x T-54
Leukste potje sinds tijden.
We bleven op de basis, en ze kwamen als 1 grote golf aanrijden.
Prachtig om te zien hoe die grote golf op de GoT rots uit elkaar kanlde
[ Voor 61% gewijzigd door ZenTex op 16-08-2011 13:11 ]
Ik nog even en heb de hummel ook. Dit weekend glorieus 22k XP gesprokkeld op 3 partijtjes met mijn Pz III/IVVivaladen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:51:
[...]
zit op het moment T/m de Tiger 1 (volledig geupgrade) in de heavy tree en t/m de Hummel (volledig geupgrade) in de arty tree
ik moet toegeven dat het best vermakelijk is en geeft je ook weer wat meer inzicht waar je met je gewone tank moet rijden en waar je vooral niet moet rijden hahaJoindry schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:06:
[...]
Ik nog even en heb de hummel ook. Dit weekend glorieus 22k XP gesprokkeld op 3 partijtjes met mijn Pz III/IV
Nog 10k denk ik en ik heb een standaard hummel. Dan kan ik beginnen met de "flash" versie te spelen van dit spel. 2d klik and destroy
Das eigenlijk de voornaamste reden waarom ik het eens ga doen. Waar ik niet mag rijden.Vivaladen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:12:
[...]
ik moet toegeven dat het best vermakelijk is en geeft je ook weer wat meer inzicht waar je met je gewone tank moet rijden en waar je vooral niet moet rijden haha
Nee, zo werkt het nu eenmaal. Zodra je op 100% staat duurt het nog een seconde of 10 voor je echt hebt gewonnen, als in die tijd de cap wordt gereset moet je weer opnieuw beginnen. Waarom dit is weet ik niet aangezien ik het veel logischer vind dat degene die als eerste op 100% zit gewoon gewonnen heeft. Wat ik trouwens wel een verbetering vind is dat als je op 100% gecapped hebt en in die 10 seconden de laatste tank van de vijand wordt neergehaald die 100% cap wel in je stats mee telt, een paar patches geleden was dat nog niet.ZenTex schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:55:
Huh? raar potje net.
Allebei de bases werden gecaptured, we waren net wat sneller, draw dacht ik.
De bar was vol en de melding "base captured!" kwam al te voorschijn.
Echter een tankje knalde net daarna op een capper, en toch werd de cap bar gereset. Defeat ipv win.
Lag?
[removed]
Nog niet meegemaakt trouwens. Weet je dit zeker?redwing schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:34:
[...]
Wat ik trouwens wel een verbetering vind is dat als je op 100% gecapped hebt en in die 10 seconden de laatste tank van de vijand wordt neergehaald die 100% cap wel in je stats mee telt, een paar patches geleden was dat nog niet.
Yup, een weekje geleden was ik alleen aan het cappen en stond ik net op 100% toen mijn teammaatje (het was nog 2-1) de laatste tegenstander sloopte. De win-tekst was victory - all tanks destroyed, maar ik had wel 100% cap + de invader medaille in mijn report staan.ZenTex schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:47:
[...]
Nog niet meegemaakt trouwens. Weet je dit zeker?
[removed]
Ja dit klopt, heb het zelf meegemaakt.ZenTex schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:47:
[...]
Nog niet meegemaakt trouwens. Weet je dit zeker?
Weet je dat ook zeker? Laatst een potje waarbij een cappende tank precies na de 100! uit de basis reed, cap werd niet teruggebracht maar bleef gewoon op 100!.redwing schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:34:
[...]
Nee, zo werkt het nu eenmaal. Zodra je op 100% staat duurt het nog een seconde of 10 voor je echt hebt gewonnen, als in die tijd de cap wordt gereset moet je weer opnieuw beginnen.
Misschien dat toen de cap van de rest van de tanks bij elkaar nog steeds 100% was ? Ik weet iig dat als in die extra tijd een tank wordt beschadigd zijn teller op 0 wordt gezet.crizyz schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:12:
Inderdaad, heb zelf zo de invader medal gehaald, ook al was het "victory, all tanks destroyed".
[...]
Weet je dat ook zeker? Laatst een potje waarbij een cappende tank precies na de 100! uit de basis reed, cap werd niet teruggebracht maar bleef gewoon op 100!.
[removed]
Als ie net op 100 staat weet ik dat ie teruggeschoten kan worden nog. stonden laatst op 100-99 toen we terugvielen naar 34-100 ofzocrizyz schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:12:
Inderdaad, heb zelf zo de invader medal gehaald, ook al was het "victory, all tanks destroyed".
[...]
Weet je dat ook zeker? Laatst een potje waarbij een cappende tank precies na de 100! uit de basis reed, cap werd niet teruggebracht maar bleef gewoon op 100!.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Het is wel een hele verbetering ten opzichte van vroeger, toen was het een campfestijn.FikkieHo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:39:
Was wel mooi laatst in Komarin. 2 Lowes proberen de base te cappen. Staan mooi als een soort L vorm. Gaan beide kapot. Kom ik aan met mijn Leopard, precies zo geplaatst dat de tegenstander mij niet kon raken. Arty schoot ook niet op mij gelukkig. En gecapt
Ik vind die map zo oersaai als iedereen maar een beetje achter die huisjes staan..
Omdat veel mediums en lower tiers het een goede plek vinden om wat langer in leven te blijven en wat makkelijke shots te kunnen maken... Ik moet als TD soms knokken om daar een deftig plekje te kunnen bemachtigen. Omdat meestal die mediums sneller ter plekke zijn dan mij...ZenTex schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:56:
Helemaal mee eens. Dat eilandje is zo belangrijk dat je er wel voor moet knokken.
Helaas gaat dat in sommige potjes ten koste van de defense flank.
Mij ontgaat me trouwens waarom nog steeds zoveel mensen via de aanvals flank naar hun basis gaan. Het lijkt mij veel handiger de boel daar te bewaken met 2 TD's ofzo, en alles via het eiland te gooien, dan heb je die flank ook gecovered en een grotere kans het eiland te pakken en een goede defense te houden.
Zodra er een uitroepteken staat is je cap veilig volgens mij. Ik kan dan ook de cap van de enemys niet meer stoppen.redwing schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:34:
[...]
Nee, zo werkt het nu eenmaal. Zodra je op 100% staat duurt het nog een seconde of 10 voor je echt hebt gewonnen, als in die tijd de cap wordt gereset moet je weer opnieuw beginnen. Waarom dit is weet ik niet aangezien ik het veel logischer vind dat degene die als eerste op 100% zit gewoon gewonnen heeft. Wat ik trouwens wel een verbetering vind is dat als je op 100% gecapped hebt en in die 10 seconden de laatste tank van de vijand wordt neergehaald die 100% cap wel in je stats mee telt, een paar patches geleden was dat nog niet.
Als de 15 minuten timer op 0 staat is het potje trouwens wel per direct afgelopen ook al zit je al op 99% met cappen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq