Nee hoor, net nog meegemaakt dat dat niet zo is, lees een paar posts terug.
Wat Donderpoes zegt ^^Donderpoes schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:27:
[...]
Zodra er een uitroepteken staat is je cap veilig volgens mij. Ik kan dan ook de cap van de enemys niet meer stoppen.
Als er nog geen uitroepteken staat, maar een dubbele punt, dan kan de cap nog gereset worden.
Nogmaals, net meegemaakt dat het niet zo is in dat ene potje, vandaar mijn verbazing.
Zinloze discussie als je het mij vraagt, laat een ieder in zijn waarden en als je toch deze discussie wilt voeren doe dit lekker met rapture in een DM.
[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 16-08-2011 19:56 ]
Waar zien jullie dan een uitroepteken?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Wanneer de base word gecapped staat er een dubbelepunt, die veranderd zodra de base is gecapped en wordt het een uitroepteken. Goed kijken.hexta schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:21:
Als de capbar op 100% komt komt er na nog zon 2 seconden een uitroepteken achter het woord "captured". Neem aan dat je dat bedoelt.hexta schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:21:
Haha ok, nooit gezien 
Ik zag gister wel dubbele punten trouwens!
Ik zag gister wel dubbele punten trouwens!
Is mij ook nog nooit opgevallen als ik eerlijk ben
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Mij ook niet, ik weet alleen dat ik wel eens een cap gereset heb die zeker al 5 seconden op 100% stond. Geen flauw idee of er al een uitroepteken stond of niet (aangezien ik nog nooit een uitroepteken heb gezien maar ik zal er eens op gaan lettenpsychoclown schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:33:
Is mij ook nog nooit opgevallen als ik eerlijk ben
[removed]
12 spots in een CW net. 
Kheb nog maar 2 scout medals op mijn Patton, allebij van de CW's van net.
Kheb nog maar 2 scout medals op mijn Patton, allebij van de CW's van net.
Heee, gaat goed met de clanwar.
Succes in de finale.
Succes in de finale.
Finale hebben we al gehad. 
De volgende is de battle versus owner.
De volgende is de battle versus owner.
Daat bedoel ik.
Zag niet dat de laatste battle onder de uitdagers de finale word genoemd.
Dan bedoel ik dus de grand finale.
Mooie plek om te beginnen trouwens.
Zag niet dat de laatste battle onder de uitdagers de finale word genoemd.
Dan bedoel ik dus de grand finale.
Mooie plek om te beginnen trouwens.
[ Voor 13% gewijzigd door ZenTex op 16-08-2011 22:50 ]
En gewonnen tegen de eigenaar van de provincie.
JNA redelijk gepakt, 7-15 voor ons.
Gefeliciteerd! ^^User.tmp schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:13:
Zie overigens dat World of Battleships is geconfirmed. Ik ben benieuwd, ik verwacht sowieso wel de submarines, als die er niet inzitten dan is het geen spel voor mij
Wat ik me af vraag is hoe ze in vredesnaam alle games bij elkaar willen gooien, World of Battle Ships en World of Warplanes kan ik nog enigszins in komen, maar hoe willen ze daar World of Tanks mee inbrengen? Dan word het volgens mij echt een drama voor de tanks.

You have been killed by 20 shells of the Bismarck.
Overigens wat wel weer leuk is, dat wanneer er submarine's komen dat je wel verschillende soorten torpedo's kan krijgen.
Denk aan homing torpedo's voor sub vs sub. Of torpedo's die een spoor achterlaten, en een torpedo die dit weer niet doet. Zou leuk zijn imo.
Overigens voor de liefhebber:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CUXBBP5Wsns]
*Waarschuwing: Heavy Metal muziek
Een filmpje over de "Ghost Devision" van Erwin Rommel.
Wel gaaf filmpje moet ik zeggen. Muziek niet helemaal mijn ding, maar toch.
[ Voor 28% gewijzigd door Nemean op 17-08-2011 00:23 ]
Gisteren met mijn Tiger P wat pogingen ondernomen een andere speelstijl aan te meten. Het snipergedoe is ergens zonde vanwege die 200mm vooraan. Gevolg, de eerste 6ronden, 5 keer gekilled door arty... Eigenlijk is dat echt afstompend die arty. De helft naar twee derde van de map is zo goed als verboden terrein na een paar minuten omdat je daar wordt gespot en een dikke shell op je kop krijgt ietwat van 5 seconden later...
Enige echt succesvol potje ermee gisteren was op Abbey, als support voor een KT. Wij met ons twee door het lagere deel van het centrale dorpje (E4-F4). Een lowe kansloos afgeslacht daar. Omhoog naar de abbey wat mediumtroep aan gort geschoten. Dan nog een light die stond te spotten in de heuveltjes met zicht op ons gemold, geen dreiging meer voor arty, en een KT die blijkbaar niet doorhad van waar de hits kwamen. Dan richting E-base daar een hetzer, Jagdpanther en ISU152 gekilled en nog een artystuk. Resultaat, 3 kills 6 damaged (confederate) wat spotted. Hij een topgun.
Was wel leuk om eens wat te kunnen doen ivm sommige poundings die ik ervoor kreeg van arty
Enige echt succesvol potje ermee gisteren was op Abbey, als support voor een KT. Wij met ons twee door het lagere deel van het centrale dorpje (E4-F4). Een lowe kansloos afgeslacht daar. Omhoog naar de abbey wat mediumtroep aan gort geschoten. Dan nog een light die stond te spotten in de heuveltjes met zicht op ons gemold, geen dreiging meer voor arty, en een KT die blijkbaar niet doorhad van waar de hits kwamen. Dan richting E-base daar een hetzer, Jagdpanther en ISU152 gekilled en nog een artystuk. Resultaat, 3 kills 6 damaged (confederate) wat spotted. Hij een topgun.
Was wel leuk om eens wat te kunnen doen ivm sommige poundings die ik ervoor kreeg van arty
Vanavond maar weer eens een avondje goed WOT-ten, zit nu op de helft van de grind voor de jagdpanther. Vermaak me nog prima met mijn jagdpanzer4, al is het soms irritant dat de armor wel erg zwak is, hopelijk gaat dit enigzins worden opgelost bij de jagdpanther.
Ik vroeg me af, wat is zo ongeveer de beste volgorde om de jagdpanther te researchen, de modules zijn best duur. Heb je de tracks nodig voor hogere guns? Zoja, is het dan handig om eerst beste gun te halen en dan de engine te upgraden of is engine upgrade een must?
Ik vroeg me af, wat is zo ongeveer de beste volgorde om de jagdpanther te researchen, de modules zijn best duur. Heb je de tracks nodig voor hogere guns? Zoja, is het dan handig om eerst beste gun te halen en dan de engine te upgraden of is engine upgrade een must?
Probeer eens wat spots te vinden die redelijk op afstand zijn met een hoekje. Hierdoor kan je je TigerP net om de hoek parkeren met je 200mm naar voren. Omdat je dan geen peekaboo aan het spelen bent zal je meteen een doelwit worden maar daar heb je die 200mm voor. Plus alles wat je dingt had een hit op een teamgenoot kunnen zijn.Joindry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 08:12:
Gisteren met mijn Tiger P wat pogingen ondernomen een andere speelstijl aan te meten. Het snipergedoe is ergens zonde vanwege die 200mm vooraan. Gevolg, de eerste 6ronden, 5 keer gekilled door arty... Eigenlijk is dat echt afstompend die arty. De helft naar twee derde van de map is zo goed als verboden terrein na een paar minuten omdat je daar wordt gespot en een dikke shell op je kop krijgt ietwat van 5 seconden later...
Dit werkt prima op mijn JT en Ferdi, en deze moeten het ook van hun voorkant hebben. Voornamelijk de citymaps zijn hier perfect voor.
Als ik me niet vergis heb je de tracks nodig voor de tweede gun upgrade, niet voor de eerste. Maar de tweede gun is echt een must. Zo snel mogelijk. De tweede engine upgrade heb ik nooit gekocht. Na de eerste rijdt ie al prima (indien tracks erop zitten en je crew 100% is) Cammowaarden zijn standaard lager dan bij de JPz IV. Maar de extra armour lost dat wat op. Het is geen bouncebeest, meer zeker en vast een pareltje van een tank. Je word met de topgun vaak onderschat als vijand en je pen van 200 geeft je eindelijk "toegang" om de meeste heavy's te penetraten vanuit alle hoeken.x-cessive schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:25:
Vanavond maar weer eens een avondje goed WOT-ten, zit nu op de helft van de grind voor de jagdpanther. Vermaak me nog prima met mijn jagdpanzer4, al is het soms irritant dat de armor wel erg zwak is, hopelijk gaat dit enigzins worden opgelost bij de jagdpanther.
conclusie, de Jp is een TD net als de JPz, maar je kan en mag em iets meer als medium spelen. Je kan al tegen één schot en je gun is waar je het voor doet. Tigers bij de vleet. Het blijft natuurlijk voornamelijk snipen vanop afstand, maar op citymaps kan je al eens meegaan met anderen in een groepje en wat close support geven.
Thx voor de tips! Ga dan nu zeker snel doorsparen voor deze tank.Joindry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:40:
[...]
Als ik me niet vergis heb je de tracks nodig voor de tweede gun upgrade, niet voor de eerste. Maar de tweede gun is echt een must. Zo snel mogelijk. De tweede engine upgrade heb ik nooit gekocht. Na de eerste rijdt ie al prima (indien tracks erop zitten en je crew 100% is) Cammowaarden zijn standaard lager dan bij de JPz IV. Maar de extra armour lost dat wat op. Het is geen bouncebeest, meer zeker en vast een pareltje van een tank. Je word met de topgun vaak onderschat als vijand en je pen van 200 geeft je eindelijk "toegang" om de meeste heavy's te penetraten vanuit alle hoeken.
conclusie, de Jp is een TD net als de JPz, maar je kan en mag em iets meer als medium spelen. Je kan al tegen één schot en je gun is waar je het voor doet. Tigers bij de vleet. Het blijft natuurlijk voornamelijk snipen vanop afstand, maar op citymaps kan je al eens meegaan met anderen in een groepje en wat close support geven.
De eerste gun upgrade heb ik al want dat is zelfde gun van de jagdpanzer. Dan ga ik meteen tracks doen en daarna de guns. Vond de laatste engine upgrade ook al behoorlijk duur ten aanzien van het onderzoeken van de ferdi, dus die ga ik dan maar overslaan.
Me crew van de jagdpanzer is bijna 100%, ga dan nog geen camo laten trainen maar xp opsparen zodat wanneer ik ze overzet meteen 100% zijn en ik camo kan gaan trainen.
Ik heb alles geresearched maar ik kan zeker aan raden om je tracks te researchen vooral vanwege het feit dat je sneller van links naar rechts kan. Je bent iets meer wendbaarder. En de laatste gun is het zeker waard, let alleen wel op je ammo costs.x-cessive schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:45:
[...]
Thx voor de tips! Ga dan nu zeker snel doorsparen voor deze tank.
De eerste gun upgrade heb ik al want dat is zelfde gun van de jagdpanzer. Dan ga ik meteen tracks doen en daarna de guns. Vond de laatste engine upgrade ook al behoorlijk duur ten aanzien van het onderzoeken van de ferdi, dus die ga ik dan maar overslaan.
Me crew van de jagdpanzer is bijna 100%, ga dan nog geen camo laten trainen maar xp opsparen zodat wanneer ik ze overzet meteen 100% zijn en ik camo kan gaan trainen.
De tracks zijn sowieso altijd aan te raden om als eerste te researchen. De tank voelt meestal een stuk beter aan en in de meeste gevallen heb je de tracks nodig voordat je andere modules erop kunt zetten
Wat zijn de ammo costs ongeveer? Maak je er beetje winst mee?Nemean schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:50:
[...]
Ik heb alles geresearched maar ik kan zeker aan raden om je tracks te researchen vooral vanwege het feit dat je sneller van links naar rechts kan. Je bent iets meer wendbaarder. En de laatste gun is het zeker waard, let alleen wel op je ammo costs.
Ah netjes mensen! Ga eens kijken of de lineups voor vanavond al bekend zijn.User.tmp schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:13:
flickr - WOT Profile - Game PC
De laatste gun zijn de ammo kosten ongeveer 1K per shell.x-cessive schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:55:
[...]
Wat zijn de ammo costs ongeveer? Maak je er beetje winst mee?
Het is het zekerwaard, maar je moet erg op je schoten letten. Ga dus niet random dingen kapot schieten, of achter een te snelle Leopard aan.
Ik dacht 1027 voor een AP en 650 voor een HE. Desondanks de hoge shellkosten verdien je wel goed aan de tank. Met premium gemiddeld 25-35k silver. Ik lette nooit op wat ik schoot. Maar het is waar, het zijn hoge shellkosten. Maar je krijgt er veel Xp voor terug alle je damage doet...Nemean schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:59:
[...]
De laatste gun zijn de ammo kosten ongeveer 1K per shell.
Het is het zekerwaard, maar je moet erg op je schoten letten. Ga dus niet random dingen kapot schieten, of achter een te snelle Leopard aan.Tenzij je echt zeker bent van je schot. ^^
Ik rond het altijd af.Joindry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:03:
[...]
Ik dacht 1027 voor een AP en 650 voor een HE. Desondanks de hoge shellkosten verdien je wel goed aan de tank. Met premium gemiddeld 25-35k silver. Ik lette nooit op wat ik schoot. Maar het is waar, het zijn hoge shellkosten. Maar je krijgt er veel Xp voor terug alle je damage doet...
Ik dacht dat de 650 HE toch nog te vermelden waard was. Als ik niet zeker was om te penetraten, schakelede ik al sneller eens over naar een HE. Minder duur en je doet dan toch zeker wat damage. (t-29 turret, E-50 en KT front, je weet wel dergelijke troep. Of in groep dan één schot met HE op de loop, de tank lekker goedkoop wat onklaar maken, zodat de rest van het team makkelijker kan killen.
Vooral leuk bij een KV, 1 schot, critical hit.. ga je kijken zie je z'n loop niet meer draaien weet je gelijk dat het turret control is.Joindry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:08:
[...]
Ik dacht dat de 650 HE toch nog te vermelden waard was. Als ik niet zeker was om te penetraten, schakelede ik al sneller eens over naar een HE. Minder duur en je doet dan toch zeker wat damage. (t-29 turret, E-50 en KT front, je weet wel dergelijke troep. Of in groep dan één schot met HE op de loop, de tank lekker goedkoop wat onklaar maken, zodat de rest van het team makkelijker kan killen.
Dat is wel nice, heb al echt zin om de jagdpanther geupgrade te hebben;)
Maar ammo kosten zijn even duur dus als de 122mm van de KV-3.
Heb beetje moeite om goed geld te verdienen, ben om die reden maar weer de 107mm gaan gebruiken (al is die gun ook gewoon beter). Maar als het waard is maakt het niet uit.
Maar ammo kosten zijn even duur dus als de 122mm van de KV-3.
Heb beetje moeite om goed geld te verdienen, ben om die reden maar weer de 107mm gaan gebruiken (al is die gun ook gewoon beter). Maar als het waard is maakt het niet uit.
Zeker waard. IS-en in brand schieten aan het achterwiel, Stug III gaan oneshotten. En Tigers de stuipen op het lijf jagen wanneer je frontaal penetreert voor 350 HP
vanop 400m en zij jou niet zien.
Mijn Ferdi heeft atm nog dezelfde gun maar levert zijn cammo en mobiliteit in voor dubbele HP. Momenteel is de JP nog leuker. heb zelfs een beetje spijt dat ik de crew heb meegenomen, nu kan ik niet meer spelen met mijn JP
Mijn Ferdi heeft atm nog dezelfde gun maar levert zijn cammo en mobiliteit in voor dubbele HP. Momenteel is de JP nog leuker. heb zelfs een beetje spijt dat ik de crew heb meegenomen, nu kan ik niet meer spelen met mijn JP
[ Voor 36% gewijzigd door Joindry op 17-08-2011 10:42 ]
Ik vind de Ferdi wel leuk, zit alleen te twijfelen of ik wel de JT ga aanschaffen of dat ik gewoon nog XP blijf grinden. Aangezien de JT toch niet al te beste camouflage waarde heeft..Joindry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:36:
Zeker waard. IS-en in brand schieten aan het achterwiel, Stug III gaan oneshotten. En Tigers de stuipen op het lijf jagen wanneer je frontaal penetreert voor 350 HPvanop 400m en zij jou niet zien.
Stock tanks zijn meestal niet de leukste tanks om in te rijden, ferdi helemaal kan ik me voorstellen want daar kost gun upgrade rond de 60K xp?
Jup en 173k voor de JTx-cessive schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:08:
Stock tanks zijn meestal niet de leukste tanks om in te rijden, ferdi helemaal kan ik me voorstellen want daar kost gun upgrade rond de 60K xp?
Ik heb op dit moment 98k gehad dus moet nog even.
Anoniem: 117217
Gisteren op een super lullige manier geteamkilled.
Ik stond in m'n IS-4 samen met 3 arties tegenover één enkele JagdTiger. Ik had nog 400hp over, de JagdTiger nog 100% health. De JagdTiger en ik stonden in hun basis elk om een hoekje. Hij stond veilig voor de arty en ik durfde niet om het hoekje te rijden omdat hij mij kon one-shotten.
Eén van onze arties kwam tot in het bereik van de JT en detrackte hem. Voor mij het signaal om me achter en tegen de JT te manouvreren en hem in z'n kont af te knallen. Dat lukte en de JT kon niks meer doen... met nog 30% health op de JT besloot de arty om de kill binnen te halen... en hij heeft idd een kill gemaakt... mij dus.
Achteraf gezien dat we het potje wonnen en ik heb een compensatie van 580!! credits gekregen... 580 credits is nog geen 10% van de repair kosten op m'n IS-4.
Ik stond in m'n IS-4 samen met 3 arties tegenover één enkele JagdTiger. Ik had nog 400hp over, de JagdTiger nog 100% health. De JagdTiger en ik stonden in hun basis elk om een hoekje. Hij stond veilig voor de arty en ik durfde niet om het hoekje te rijden omdat hij mij kon one-shotten.
Eén van onze arties kwam tot in het bereik van de JT en detrackte hem. Voor mij het signaal om me achter en tegen de JT te manouvreren en hem in z'n kont af te knallen. Dat lukte en de JT kon niks meer doen... met nog 30% health op de JT besloot de arty om de kill binnen te halen... en hij heeft idd een kill gemaakt... mij dus.

Achteraf gezien dat we het potje wonnen en ik heb een compensatie van 580!! credits gekregen... 580 credits is nog geen 10% van de repair kosten op m'n IS-4.
Ja das eigenlijk echt niet koosjer. Ik heb me dat ook al bedacht. Het is echt niet correct. ze zouden zeker een sterkere boete moeten invoeren bij TK'ers. (twee schoten na elkaar, ...) en ook bij een kill.Anoniem: 117217 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:23:
Het idee vind ik heel goed, maar de hoeveelheden moet nog aan gesleuteld worden.
Tja, maar dat betekent ook dat als jij per ongeluk iemand die plotseling voor je neus langs komt neer schiet je veel meer kwijt bent. Het grootste probleem met het hele systeem is dat ze niet kunnen zien of iets nu express of per ongeluk gebeurt. Ze kunnen er dan ook geen al te grote penalty van maken.Joindry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:42:
[...]
Ja das eigenlijk echt niet koosjer. Ik heb me dat ook al bedacht. Het is echt niet correct. ze zouden zeker een sterkere boete moeten invoeren bij TK'ers. (twee schoten na elkaar, ...) en ook bij een kill.
Het idee vind ik heel goed, maar de hoeveelheden moet nog aan gesleuteld worden.
[removed]
Das gewoon smerig.Anoniem: 117217 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:23:
Eén van onze arties kwam tot in het bereik van de JT en detrackte hem. Voor mij het signaal om me achter en tegen de JT te manouvreren en hem in z'n kont af te knallen. Dat lukte en de JT kon niks meer doen... met nog 30% health op de JT besloot de arty om de kill binnen te halen... en hij heeft idd een kill gemaakt... mij dus.![]()

Ach wie weet scherpen ze het systeem nog aan.
Uhm... Ik had even het vermoeden dat ik dat wel eens zou kunnen zijn geweest. Ik had een vergelijkbare situatie gisteren. Ik had een JT ge-detracked, en er stond één van onze tanks nose-to-nose met hem. Dus niet tegen zijn kont.Anoniem: 117217 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:23:
Eén van onze arties kwam tot in het bereik van de JT en detrackte hem. Voor mij het signaal om me achter en tegen de JT te manouvreren en hem in z'n kont af te knallen. Dat lukte en de JT kon niks meer doen... met nog 30% health op de JT besloot de arty om de kill binnen te halen... en hij heeft idd een kill gemaakt... mij dus.![]()
Het ging behoorlijk gelijk op en ik was bang dat de JT zou winnen, dus ik mikte achter de JT om hem met splash damage een zetje te geven... Afzwaaier, onze eigen tank dood door mijn 153mm HE...
Het was volgens mij de laatste vijand en we hebben wel gewonnen, maar het is wel écht balen als je probeert te helpen.
Balen dat soort dingen. Was mijn tweede teamkill ooit, de andere was iemand die in mijn schot reed. Kun je ook niet altijd helpen.
Ik probeer sowieso altijd rekening te houden met mensen door niet "hun" kill te stelen, en schiet zoveel mogelijk op hoge tiers met veel health.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Twee keer na elkaar dezelfde persoon raken lijkt me toch al een sterke indicator. Maar bij een death op zijn minst de wrakkosten terugbetalen.redwing schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:45:
[...]
Tja, maar dat betekent ook dat als jij per ongeluk iemand die plotseling voor je neus langs komt neer schiet je veel meer kwijt bent. Het grootste probleem met het hele systeem is dat ze niet kunnen zien of iets nu express of per ongeluk gebeurt. Ze kunnen er dan ook geen al te grote penalty van maken.
Ja klopt, als arty kan je soms best willen helpen wat dan verkeerd uitpakt. Soms kan je door zo'n actie je teammate net helpen zodat ie het overleeft, soms gaat het mis...
Ik zou zeggen, tk-ers verliezen hun credits en xp aan de ge-tk-de persoon (lastige omschrijving zeg). Als je een keer perongeluk iemand schiet, ja das dan pech maar dan moet je maar opletten.Joindry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:52:
[...]
Twee keer na elkaar dezelfde persoon raken lijkt me toch al een sterke indicator. Maar bij een death op zijn minst de wrakkosten terugbetalen.
Aub niet want dan krijg je binnen de kortste keren noobs die expres voor iemands loop rijden om zo makkelijk exp en credits binnen te slepen.x-cessive schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:54:
[...]
Ik zou zeggen, tk-ers verliezen hun credits en xp aan de ge-tk-de persoon (lastige omschrijving zeg). Als je een keer perongeluk iemand schiet, ja das dan pech maar dan moet je maar opletten.
Wel vind ik dat ze beter moeten kijken naar hoeveel procent damage gedaan is en of er (extra) module damage is, op die manier zouden ze toch een nauwkeurigere boete kunnen uitdelen.
Vlak voor ik schiet druk ik, zeker als er allies in de buurt zijn, op de "t" om aan te geven dat er een schot komt. Wordt vaak wel gewaardeerd, ik zie regelmatig tanks even wachten met een peek-a-booh tot mijn schot is gevallen.
Daarnaast geef ik ook vaak de healtstatus door van tanks ik spot, vinden veel mensen ook fijn.
Hebben jullie trouwens ook de neiging om, nadat je dood bent, je eigen team te gaan coachen? Naar mijn eigen (wellicht narcistische) idee zo toch wel een aantal maal een goede bijdrage aan de overwinning geleverd.
Daarnaast geef ik ook vaak de healtstatus door van tanks ik spot, vinden veel mensen ook fijn.
Hebben jullie trouwens ook de neiging om, nadat je dood bent, je eigen team te gaan coachen? Naar mijn eigen (wellicht narcistische) idee zo toch wel een aantal maal een goede bijdrage aan de overwinning geleverd.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Als ik dood ben doe ik 9 van de 10x exit battle. Tenzij het echt een spannende battle was. Dan blijf ik meestal wel kijken. Coachen doe ik erg weinig.
Over die boetes van teamkills. Ik vind de bedragen die je moet betalen niet mis. Als ik per ongeluk een teamgenoot damage of kill, is het meestal gelijk een beste ook.
Over die boetes van teamkills. Ik vind de bedragen die je moet betalen niet mis. Als ik per ongeluk een teamgenoot damage of kill, is het meestal gelijk een beste ook.
Depends. Als er teveel tanks overblijven dan leave ik hem gewoon. Enige wat ik doe is als het 2vs1 is en ik dan afgeschoten ben, dan help ik de laatste bijvoorbeeld waar dat tankje zit. Maar daar blijft het dan ook bij.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Als arty melde ik meestal ook welke ik targette, schoot nooit als er een ally in mijn aim circle was, hoewel did door shell-travel-time soms nog wel verkeerd uit pakte. Als iemand mijn Ass red in een 1v1 altijd even een bedankje of soms een complement voor een mooie kill (bv arty shell op een snelle light op full speed).A-Tray schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:01:
Vlak voor ik schiet druk ik, zeker als er allies in de buurt zijn, op de "t" om aan te geven dat er een schot komt. Wordt vaak wel gewaardeerd, ik zie regelmatig tanks even wachten met een peek-a-booh tot mijn schot is gevallen.
maakt allemaal het spel een stuk aangenamer.
Target marking gebruik ik altijd 
Coaching van mijn team doe ik enkel wanneer het heel nipt gaat worden / spannend is en er niet zoveel tanks over zijn. De meeste spelers zijn toch super eigenwijs is mijn ervaring.
Coaching van mijn team doe ik enkel wanneer het heel nipt gaat worden / spannend is en er niet zoveel tanks over zijn. De meeste spelers zijn toch super eigenwijs is mijn ervaring.
Inderdaad, dat zi je nu al vaak dat kleine tanks je even vol in de zijkant rammen zodat ze credits/exp krijgen. Nu hebben ze dat volgens mij redelijk aangepast aangezien ik het niet zo heel vaak meer zie gebeuren, maar dat soort situaties krijg je dan wel.psychoclown schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:00:
[...]
Aub niet want dan krijg je binnen de kortste keren noobs die expres voor iemands loop rijden om zo makkelijk exp en credits binnen te slepen.
Wel vind ik dat ze beter moeten kijken naar hoeveel procent damage gedaan is en of er (extra) module damage is, op die manier zouden ze toch een nauwkeurigere boete kunnen uitdelen.
[removed]
ik duw enkel op "T" en typ erbij "detracked" (met mijn logitech G-sneltoets) dan weet de arty dat ze even tijd hebben om te mikken.
Anders enkel indien ik idd iemand zie afkomen die door mijn croishaird gaat knallen. (heeft 99% vd keren toch geen effect...)
Om dat express jezelf laten killen te voorkomen, gewoon de prijs van je wrak dat je terugkrijgt. XP krijg je niet ter compensatie. Maar raak je wel een deel kwijt als TK'er.
De eerste 200HP mogen ze eer hebben van mij dan de laatste 200. Daar moeten ze ook rekening mee houden.
Anders enkel indien ik idd iemand zie afkomen die door mijn croishaird gaat knallen. (heeft 99% vd keren toch geen effect...)
Om dat express jezelf laten killen te voorkomen, gewoon de prijs van je wrak dat je terugkrijgt. XP krijg je niet ter compensatie. Maar raak je wel een deel kwijt als TK'er.
De eerste 200HP mogen ze eer hebben van mij dan de laatste 200. Daar moeten ze ook rekening mee houden.
Doet me denken aan:redwing schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:15:
[...]
Inderdaad, dat zi je nu al vaak dat kleine tanks je even vol in de zijkant rammen zodat ze credits/exp krijgen. Nu hebben ze dat volgens mij redelijk aangepast aangezien ik het niet zo heel vaak meer zie gebeuren, maar dat soort situaties krijg je dan wel.
Wanneer mijn team het echt heel erg heeft verknalt, en ik zelf niet al te veel leven meer heb en toch weet dat ik dood ga dan doe ik gewoon exit battle. Komt niet vaak voor, maar je eindigt soms in potjes met mensen die niet Engels kunnen of net doen als of, en platoons die in grootte getallen zich dood rushen op TD's.
With skoozie hierboven, doe ook hetzelfde altijd even een bedankje bij fijne kills, wordt vaak wel gewardeerd. Ook altijd target marking met arty, merk dan dat de andere arty er ook meer op knalt, zo meer shells op 1 target beter voor het team.skoozie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:12:
[...]
Als arty melde ik meestal ook welke ik targette, schoot nooit als er een ally in mijn aim circle was, hoewel did door shell-travel-time soms nog wel verkeerd uit pakte. Als iemand mijn Ass red in een 1v1 altijd even een bedankje of soms een complement voor een mooie kill (bv arty shell op een snelle light op full speed).
maakt allemaal het spel een stuk aangenamer.
flickr - WOT Profile - Game PC
Ja, soms doe ik dat. Maar als ik merk dat het team hopeloos afgeslacht wordt en niemand communiceert met elkaar, dan weet ik dat er geen eer te behalen valt en druk ik op exit battle.A-Tray schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:01:
Gisteravond was het andersom en werd ik gecoached door een platoongenoot en mede-GOT'er. Dat hielp wel goed. Ik geloof dat we ongeveer driekwart van de potjes gewonnen hebben. Dat is ook wel eens fijn. De laatste tijd was het namelijk ook regelmatig anders.
Vind het vooral vervelend als je ziet dat je eigen team bij de ander zijn basis bezig is en de defense flank gaat eraan ze de CAP berichten totaal negeren en gewoon rustig vanuit hun dekking de laatste tanks bij de vijand zijn basis afschieten voordat ze uberhaupt richting de cirkel om te cappen gaan. Vaak is het dan al hopeloos te laat.
Nog leuker is als zo'n coach dan heel hard gaat roepen 'back to base', 'attention to sector (base)'... Right, dat gaat dan nog werken als je al bij de enemy base staat.x-cessive schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:03:
Vind het vooral vervelend als je ziet dat je eigen team bij de ander zijn basis bezig is en de defense flank gaat eraan ze de CAP berichten totaal negeren en gewoon rustig vanuit hun dekking de laatste tanks bij de vijand zijn basis afschieten voordat ze uberhaupt richting de cirkel om te cappen gaan. Vaak is het dan al hopeloos te laat.
Ik zeg dan meestal ook gewoon cap. Enige wat wel nuttig is, is als er nog 1 tankje in de buurt is van je eigen basis, die kan de enemy cap vertragen. Snap niet dat sommigen mensen denken dat het echt werkt om als je allebei bij elkaars base zit, je eigen base te gaan defenden.

Komop, ik ben geen genie, maar enige logica mag je toch wel verwachten denk ik dan. Dat iemand tactisch niet al te veel inzicht heeft, of weinig kennis van weakspots (could be talking about me here
Snelle tanks kunnen best terug om te verdedigen. 1 of 2 penetrating hits is alles wat er meestal nodig is terwijl de tragere tanks gewoon gaan cappen.
Maar wat ik ook zie is dat wanneer de "vijand" met 4 of 5 tanks gaat cappen je eigen team CAP! begint te roepen terwijl er maar 1 of 2 tanks op de enemy cap staan. Dat werkt alleen als er ook iemand gaat interrupten.
Maar wat ik ook zie is dat wanneer de "vijand" met 4 of 5 tanks gaat cappen je eigen team CAP! begint te roepen terwijl er maar 1 of 2 tanks op de enemy cap staan. Dat werkt alleen als er ook iemand gaat interrupten.
Of gewoon HE laden en spammen, je hoeft in principe enkel de cap te resetten.Ashrah schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:24:
Snelle tanks kunnen best terug om te verdedigen. 1 of 2 penetrating hits is alles wat er meestal nodig is terwijl de tragere tanks gewoon gaan cappen.
Daarnaast snappen randoms ook nooit dat je op verschillende cappers moet schieten want anders blijf je maar een handvol puntjes resetten ipv degene met de meeste cappoints.
Inderdaad en vaak zijn het dan de snelste tanks die vol voor de enemy cap rushen terwijl een Maus niet op tijd terug kan zijn om te defenden

Het leven van een tanker.... het valt niet mee
True. Dan moet je alleen wel nog snelle tanks hebben, die zijn meestal al lang dood als het spel zo ver is. Als er inderdaad meer tanks op de friendly cap staan dan op de enemie, en geen snelle tanks, is er vrijwel niks meer dat je kan doen. Behalve als arty een lucky shor proberen.Ashrah schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:24:
Dat is ook meteen de reden waarom ik de crushables in de basis altijd met rust laat. Kan erg handige indicatie voor zo'n arty lucky shot zijn. Maar goed, als arty zit je vaak toch wel enigszinds in de buurt van je eigen basis...
... en ben je in het geval van een vijandelijke cap-poging meestal al tot schroot gereduceerd
Ik rijd als eerste door die crushables... heb al een aantal keer een loss gehad omdat ik eerst die crushables moest slopen tijdens een capcrizyz schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:55:
[...]
True. Dan moet je alleen wel nog snelle tanks hebben, die zijn meestal al lang dood als het spel zo ver is. Als er inderdaad meer tanks op de friendly cap staan dan op de enemie, en geen snelle tanks, is er vrijwel niks meer dat je kan doen. Behalve als arty een lucky shor proberen.
Dat is ook meteen de reden waarom ik de crushables in de basis altijd met rust laat. Kan erg handige indicatie voor zo'n arty lucky shot zijn. Maar goed, als arty zit je vaak toch wel enigszinds in de buurt van je eigen basis...
Joindry verstopt zich dan achter de houten kistjes... Die niks hiden en ook geen cover geven. Maar rijdt dan ook te ver... en wordt gespot. KABOOM.skoozie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:20:
[...]
Ik rijd als eerste door die crushables... heb al een aantal keer een loss gehad omdat ik eerst die crushables moest slopen tijdens een cap
Ze kunnen een schot tegen houden, ik heb zelf al een paar keer gehad dat ik 2 keer moest schieten om een cap te stoppen waarbij de eerste keer alleen die kistjes boom zeiden.Joindry schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:30:
[...]
Joindry verstopt zich dan achter de houten kistjes... Die niks hiden en ook geen cover geven. Maar rijdt dan ook te ver... en wordt gespot. KABOOM.
[removed]
Ja en dat is verdomd irritant net als die 'trucks' in steden of muurtjes in sommige mapsredwing schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:46:
[...]
Ze kunnen een schot tegen houden, ik heb zelf al een paar keer gehad dat ik 2 keer moest schieten om een cap te stoppen waarbij de eerste keer alleen die kistjes boom zeiden.
Altijd even in het begin overheen rijden... Moet altijd lachen als mensen dat in clanwars (of company battles) niet eens doen.....redwing schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:46:
[...]
Ze kunnen een schot tegen houden, ik heb zelf al een paar keer gehad dat ik 2 keer moest schieten om een cap te stoppen waarbij de eerste keer alleen die kistjes boom zeiden.

Heeft iemand nog enkele tips om sneller xp te verdienen? Ik heb nog zo een 80000 nodig voor een tiger II.
Met premium en goed spelen zou dat ongeveer 85 potjes duren, korter kan het niet (zonder free xp).
Dat dacht ik al... heb al premium dus ga maar heel veel potjes met de tiger I spelen!
Ben zojuist even langs de WoT-booth op Gamescom geweest. Het was maar al te duidelijk dat het hier om een (semi-)russische developer ging, aangezien er constant een tweetal schaars geklede dames fout zaten te dansen.
Meteen even een code meegepakt waarmee je gratis 1 dag premium, 350 gold en een premium tank (PzKpfw S35 739 (f)) krijgt.
Meteen even een code meegepakt waarmee je gratis 1 dag premium, 350 gold en een premium tank (PzKpfw S35 739 (f)) krijgt.
[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 17-08-2011 19:50 ]
Pics uiteraard?rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:48:
Ben zojuist even langs de WoT-booth op Gamescom geweest. Het was maar al te duidelijk dat het hier om een (semi-)russische developer ging, aangezien er constant een tweetal schaars geklede dames fout zaten te dansen.![]()
Wow, krijg je een premium tank? lucky bitch
Unieke code, of een die je uit zou kunnen delen?
[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 17-08-2011 19:51 ]
Dat is wel heel nice, en zeker mooi dat je zo'n premium tank krijgt! Heel leuk! Heb je ook foto's of dat niet?
Nee, maar gezien de grote schare met fotografen zal een simpele google-search voldoende voor je moeten zijn.
Haha, had toch wel verwacht dat we even een foto van een mede Tweaker, op een tank zittende met 2 vrouwen om hem heen die "fout dansten" zouden te zien krijgen.rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:57:
Nee, maar gezien de grote schare met fotografen zal een simpele google-search voldoende voor je moeten zijn.
rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:53:
Ik ga er morgen weer heen, zal wel even kijken of ik wat codes mee kan nemen voor de regulars hier.
Vraag de dev zijn naam eens.rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:53:
Ik ga er morgen weer heen, zal wel even kijken of ik wat codes mee kan nemen voor de regulars hier.
Net iets anders dan mijn gedachte.Nemean schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:59:
[...]
Haha, had toch wel verwacht dat we even een foto van een mede Tweaker, op een tank zittende met 2 vrouwen om hem heen die "fout dansten" zouden te zien krijgen.
Een Tweaker op 2 vrouwen (fotorapportage uitereaard.
@rgras Heb je ze ook nog gesproken? Of interessante vragen gesteld?
Er ging toch nog iemand uit dit topic naar de Gamescom? Uit je post historie te zien was jij dat niet... Maar diegene zei vragen te hebben voor de dev's, benieuwd of ie dat ook gedaan heeft dan.
Edit: streepje (IlIlIlIlIlIl, wat een naam trouwens, 5x il) was dat. IlIlIlIlIl in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - D..."
Er ging toch nog iemand uit dit topic naar de Gamescom? Uit je post historie te zien was jij dat niet... Maar diegene zei vragen te hebben voor de dev's, benieuwd of ie dat ook gedaan heeft dan.
Edit: streepje (IlIlIlIlIlIl, wat een naam trouwens, 5x il) was dat. IlIlIlIlIl in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - D..."
[ Voor 25% gewijzigd door crizyz op 17-08-2011 20:15 ]
Ben er drie keer langsgekomen en geen enkele keer was er WoT-rep te zien. Ik zal het morgen even opnieuw proberen. Zijn er nog dringende vragen die gesteld moeten worden?
Je zou de volgende kunnen proberen:rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:10:
Ben er drie keer langsgekomen en geen enkele keer was er WoT-rep te zien. Ik zal het morgen even opnieuw proberen. Zijn er nog dringende vragen die gesteld moeten worden?
Worden alle games uit eindelijk samengevoegd die Wargaming ontwikkelt.
En ik zou graag willen weten of er submarines in World of Battleships gaan komen.
have i told you i love you alreadyrgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:53:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik vermoed dat als ze het op de een of andere manier gaan samenvoegen, het in de vorm van metagame is (zoals de gebieden met CW's nu). Zou wel een interessante vraag kunnen zijn denk ik, of ze het op die manier willen implementeren.Nemean schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:12:
[...]
Je zou de volgende kunnen proberen:
En ik zou graag willen weten of er submarines in World of Battleships gaan komen.
Dat je dus zowel met World of tanks/planes/battleships(?) gebieden kan veroveren/verdedigen?
Doet mij denken aan (Lord of War scene):Nemean schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:59:
Haha, had toch wel verwacht dat we even een foto van een mede Tweaker, op een tank zittende met 2 vrouwen om hem heen die "fout dansten" zouden te zien krijgen.

Ja ik hoop niet dat ze bij elkaar in de game komen. Dan word je straks door 1 of andere Stuka bestookt, terwijl je rustig in je tankje stil staat.crizyz schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:18:
[...]
Ik vermoed dat als ze het op de een of andere manier gaan samenvoegen, het in de vorm van metagame is (zoals de gebieden met CW's nu). Zou wel een interessante vraag kunnen zijn denk ik, of ze het op die manier willen implementeren.
Dat je dus zowel met World of tanks/planes/battleships(?) gebieden kan veroveren/verdedigen?
Wat betreft World of Battleships, Wolfpack here we go!
Wie niet weet wat een Wolfpack is: Wikipedia: Wolfpack (naval tactic)
Wat heb ik toch genoten van Silent Hunter multiplayer, zo leuk om met 4 subs een totale convoy naar de knoppen te schieten.
@Hier boven, geniaal!
Dat zou wel erg pro zijn!rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:53:

Ja die gaan op een of andere manier gelinked worden, hoe is nog niet bekend.Nemean schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:12:
[...]
Staat, als ik het mij goed herinner, ook ergens in een interview op GoHaRu.
Dat zou wel super zijnrgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:53:
Vanavond een bijzonder lekker potje gehad met me T28

ging stil staan om een tank te killen die gespot was en de rest kwam allemaal voor me loop aangereden

ging stil staan om een tank te killen die gespot was en de rest kwam allemaal voor me loop aangereden
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Yup, ze gingen iig de CW map delen, maar er waren nog meer plannen waar ze niet veel over kwijt wilden. Ik verwacht dat het dus de eerste jaren alleen op de CW map samenvoegen wordt, plannen die ze niet willen vertellen duren uit ervaring nog wel ffpsychoclown schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:33:
[...]
Ja die gaan op een of andere manier gelinked worden, hoe is nog niet bekend.
Staat, als ik het mij goed herinner, ook ergens in een interview op GoHaRu.
[...]
Mooi potjeIlIlIlIlIl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:37:
[afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door redwing op 17-08-2011 20:38 ]
[removed]
De T28 is echt f*cking awesome!IlIlIlIlIl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:37:
[afbeelding]
De T95 trouwens nog meer, beetje 2000+ damage shells dingen enzo.
Ja de T95 heb ik ook maar die was helaas nog in battle dus deed ik even een potje met te T28 samen met me maat
Hooo lyyyy damn!IlIlIlIlIl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:37:
[afbeelding]
Fckin nice
Welke gun gebruik je trouwens? 120 of 155?IlIlIlIlIl schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:41:
Ja de T95 heb ik ook maar die was helaas nog in battle dus deed ik even een potje met te T28 samen met me maat
Ik gebruik de 155mm blaster
Same here, van de 120 wordt de tegenstander niet echt bang. Die paar honderd HP per keer worden ze niet echt bang van. ~800 HP per keer wel. 
Hoewel de 120 wel beter is tegen flanking attempts imo.
Hoewel de 120 wel beter is tegen flanking attempts imo.
Voor de gamescom luitjes misschien ook interessant: http://game.worldoftanks....-gamescom-community-party
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.