Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 10 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.728 views

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-04 15:35

Streepje

noem me maar Streepje

Ja daar ga ik heen :) dacht eerst dat we gewoon de devs gingen ontmoeten maar dat bleek dus een feestje te zijn

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:53:
Ik ga er morgen weer heen, zal wel even kijken of ik wat codes mee kan nemen voor de regulars hier.
Als je wat extra codes kan regelen houd ik me aanbevolen. :)

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:55
Rutger Mulder schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:44:
[...]

Als je wat extra codes kan regelen houd ik me aanbevolen. :)
Same, extra gold/tank/whatever is natuurlijk altijd leuk. :)

Hoewel ik denk dat er mensen zijn die het harder nodig zijn dan ons. ;)

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-05 15:09
User.tmp schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:18:
[...]

Héhé, zoals mijn bijvoorbeeld :D

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-03 21:12

crizyz

ne.t.weaker

glennvho schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:34:
[...]

Héhé, zoals mijn bijvoorbeeld :D
Met je 80K tot Tiger II bedoel je? >:)

Crizyz op Steam

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:33
Ik kom ook nog steeds een premium tankje tekort om aan credits te komen. Dat heb ik dus echt altijd tekort.....

[removed]

• User
Lage tier premiums heb je niet zo veel aan als credit farm imo. Een gewone tier 5/6 werkt even goed, en die kost je geen geld. ;)

Anyway, GoT heeft na een lange periode van semi-afwezigheid weer voet gezet op de Ultimate Conquest bodem. :)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
User.tmp schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:06:
Anyway, GoT heeft na een lange periode van semi-afwezigheid weer voet gezet op de Ultimate Conquest bodem. :)
_O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• redwing
En nog op een mooie manier ook ! 2 provincies en de landingzone nog steeds in handen :D

[removed]

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik ga er morgen weer heen, zal wel even kijken of ik wat codes mee kan nemen voor de regulars hier.
Plotseling ben ik blij dat dit mijn meest actieve topic is :)

Gisteren echte rotpotjes alweer. Mijn Tiger P en Ferdi hun winrate liggen momenteel onder de 48% :S
De Hitrates zijn dan wel weer wat beter. Gisteren nog een loss potje gehad van 900Xp met de Tiger. Word ik altijd beetje triest van.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:32
Aanmeldt voor interesse :>

Gisteren mijn M4A1 ingeruild voor een M4A3E2, crew overgezet. Op één of andere manier heb ik een foutje gemaakt bij het retrainen van mijn commander, die nu in plaats van 82% zoals de rest van de crew op 72% staat...
Dat wordt weer grinden.

Mijn SU-8 moet nog 35.000 xp (rgras? :P ) voordat ik naar de SU-14 kan, de schoolbus met als upgrade "the Finger of God" gun, de awesome 203mm Lowe one-shot-killer.

[Voor 46% gewijzigd door A-Tray op 18-08-2011 08:45]

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:24
hint hint ;)

Schaars geklede dames die een loop als paaldans-act misbruiken?

edit: wat v v zeggen

[Voor 3% gewijzigd door skoozie op 18-08-2011 09:06]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• hexta
  • Nu online
User.tmp schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:18:
[...]

Haha idd, ik zeg mensen met tier 10 tanks kunnen het zelf al goed genoeg regelen. :P
(= meer kans op een code voor mij :D )

• redwing
hexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:57:
[...]

Haha idd, ik zeg mensen met tier 10 tanks kunnen het zelf al goed genoeg regelen. :P
Helemaal mee eens ! En mensen die al een premium tank hebben hebben er natuurlijk ook geen extra nodig ;)

[removed]

• hexta
  • Nu online
skoozie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:49:
[...]

hint hint ;)

Schaars geklede dames die een loop als paaldans-act misbruiken?

edit: wat v v zeggen
http://www.mytoptrailer.c...id=xdsJd7s0huU&exp=110917

Hier een filmpje van de dames. :P

• warlord01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
Ach codes zijn nooit gek en hmm en die 203mm ben ik gisteren tot 3 maal toe tegengekomen helaas!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

I'm kinda...... explosive

Wat is die M3 Lee toch een bagger tank, het is dat ik hem nodig heb om de T1 te kunnen onderzoeken, maar toch...... Heeft de beperkingen van een TD in een tank jasje. Bah!

Hier kon uw advertentie staan

• skoozie
hexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:13:
[...]
Hier een filmpje van de dames. :P
De filmpjes die ik op vakantie schiet met mijn fototoestel die worden halverwege ook omgedraaid,tot je je weer beseft dat de TV dat niet kan en dan maar terug draait :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:31:
[...]

De filmpjes die ik op vakantie schiet met mijn fototoestel die worden halverwege ook omgedraaid,tot je je weer beseft dat de TV dat niet kan en dan maar terug draait :)
Magic, stukjes knippen, 90° draaien en export :) doet wonderen bij mij. Ik sta der ook nooit bij stil maar draai ook continu mijn camera als ik film. Works like a charm.

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-05 10:31
zou wel nais zijn :)

• User
hexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:57:
[...]

Ik heb ook nog geen tier 10 hoor. :+

En voor de mensen die in GoT zitten en een tier 10 hebben. Schrijf je aub in voor de battles voor vanavond.

• A-Tray
Nitroglycerine schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:27:
Wat is die M3 Lee toch een bagger tank, het is dat ik hem nodig heb om de T1 te kunnen onderzoeken, maar toch...... Heeft de beperkingen van een TD in een tank jasje. Bah!
Ik heb ook met vreselijke tegenzin mij door de M3 Lee heengegrind. Nu is er niets wat mij meer genoegen geeft dan een M3 Lee afschieten met mijn arty.

Of, zoals gsiteravond, met mijn M4 rondjes rijden om een Lee zodat hij me niet kan raken en hem dan langzaam afschieten :9

Daarna wel door arty gekilled, did not momma teach you not to play with your food? >:)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020
rgras schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:48:
Ben zojuist even langs de WoT-booth op Gamescom geweest. Het was maar al te duidelijk dat het hier om een (semi-)russische developer ging, aangezien er constant een tweetal schaars geklede dames fout zaten te dansen. :+

Meteen even een code meegepakt waarmee je gratis 1 dag premium, 350 gold en een premium tank (PzKpfw S35 739 (f)) krijgt.
Ik ga morgen naar de Gamescom..was het druk? ennuh ook bier und Brätwurst aanwezig? ga ook even een goodiebag scoren hehe

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-05 17:55
Bijna klaar met de grind in mijn 3601 voor de Tiger, nog 3K exp :). Moet zeggen dat ik nu eindelijk de 3601 onder de knie begin te krijgen.

Is vooral een kwestie aan het begin van de match je even rustig te houden en rustig damage applyen op spotted targets :)

Straks even de silver grind met elite stug en jagdpz 4 =)

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-03 12:00
Na mijn dagje premium gisteraaf mooi 4 ton aan silver bij elkaar gespaard, wou dat het altijd zo snel ging;)
Heb ik straks genoeg credits voor de jagdpanther iig, nu nog 25K xp....
Mochten er codes zijn dan meld ik me alvast aan O-)

[Voor 12% gewijzigd door x-cessive op 18-08-2011 10:51]

• hexta
  • Nu online
Ramasha schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:35:
Bijna klaar met de grind in mijn 3601 voor de Tiger, nog 3K exp :). Moet zeggen dat ik nu eindelijk de 3601 onder de knie begin te krijgen.

Is vooral een kwestie aan het begin van de match je even rustig te houden en rustig damage applyen op spotted targets :)

Straks even de silver grind met elite stug en jagdpz 4 =)
Ik vond het eerlijk gezegt zelfs jammer om de 3601 grind af te hebben. Was echt een hele fijne tank.

• x-cessive
hexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:51:
[...]

Ik vond het eerlijk gezegt zelfs jammer om de 3601 grind af te hebben. Was echt een hele fijne tank.
Moet ook eerlijk bekennen dat de 3601 best een goede tank is, kom hem vaak tegen maar ze zijn best pittig om af te knallen

• Ramasha
  • Laatst online: 16-05 17:55
hexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:51:
[...]

Ik moet ook zeggen dat ik op dit moment plan om ook die 3601 te behouden, maakt de grind voor de engines voor de 3601 & tiger ook wat sneller (lees; tiger tracks en dan voor koepel & gun, 3601 voor engine). Denk maar dat ik me arty verkoop. Bewaar de 90% crew en kan ik later nog eens verder met arty; vooralsnog eerst TD en tankjes :)

• blueice85
Ik moet ook zeggen dat ik op dit moment plan om ook die 3601 te behouden, maakt de grind voor de engines voor de 3601 & tiger ook wat sneller (lees; tiger tracks en dan voor koepel & gun, 3601 voor engine). Denk maar dat ik me arty verkoop. Bewaar de 90% crew en kan ik later nog eens verder met arty; vooralsnog eerst TD en tankjes :)
zo heb ik het ook gedaan, ging wel erg snel laatst met de 5x dailies :)

• x-cessive
Stoppen met arty is altijd goed!
Gister nog weer ge-one shot door een grille in mijn jagdpanzer, zeer irritant als je top tier tank bent en al twee kills hebt en bijna op een flank doorstoot.
Ramasha schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:54:
[...]

Zo heb ik dat destijds ook gedaan, uiteindelijk de 3601 nog wel verkocht toen ik 55k exp erop had staan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• hexta
  • Nu online
psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:04:
[...]

Zo heb ik dat destijds ook gedaan, uiteindelijk de 3601 nog wel verkocht toen ik 55k exp erop had staan.
Die kan je overigens nogsteeds omzetten.

• blueice85
net een fine gehad omdat een of andere teammaat het nodig vond om mij eens lekker van achter te rammen -.-

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

I'm kinda...... explosive

A-Tray schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:43:
[...]

Ik heb ook met vreselijke tegenzin mij door de M3 Lee heengegrind. Nu is er niets wat mij meer genoegen geeft dan een M3 Lee afschieten met mijn arty.

Of, zoals gsiteravond, met mijn M4 rondjes rijden om een Lee zodat hij me niet kan raken en hem dan langzaam afschieten :9

Daarna wel door arty gekilled, did not momma teach you not to play with your food? >:)
De M2 MT vind ik een stuk fijner spelen dan de M3 Lee, zeker met de howitzer als kanon. Momenteel is dat - bij gebrek aan betere tanks - mijn silver grinder.

Hier kon uw advertentie staan

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:05
x-cessive schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:01:
Gister nog weer ge-one shot door een grille in mijn jagdpanzer, zeer irritant als je top tier tank bent en al twee kills hebt en bijna op een flank doorstoot.
Daar staat tegenover dat je met arty behoorlijk credits kan sparen... Dus een arty levelen naast de tanks kan maken dat je je volgende tank alweer verdiend hebt... Zo ben ik met de USA arty lijn nu bij M40/43 en IS-4 zonder extreme credit grinds nodig te hebben gehad...

wel premium account geen premium tanks...

[Voor 3% gewijzigd door UdiBenLudi op 18-08-2011 11:26]

• Vipeax
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:02
Met een premium account zou je überhaupt nooit verlies mogen maken. In principe is het dan gewoon waar je zin in hebt. De makkelijkste blijft dan ook de King Tiger.

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:05
vipeax schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:46:
Met een premium account zou je überhaupt nooit verlies mogen maken. In principe is het dan gewoon waar je zin in hebt. De makkelijkste blijft dan ook de King Tiger.
True... Maar met arty tier 5/6 is het geld wel heeeeeel makkelijk te verdienen af en toe... 20/30k per potje is geen uitzondering... Met Tier 7/8 tank zijn de marges vaak al kleiner...

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:19
Is een premium account trouwens nog van invloed op je indeling in een match? De laatste tijd heb ik werkelijk 19 van de 20 keer dat ik onderaan sta met mijn sucky tier 2 tank tegen tier 3 en tier 4 tanks. En dan heb ik eindelijk een tier 3 tank en moet ik tegen tier 4 en tier 5 schieten.

"we didn't even scratch them, we didn't penetrate their armor, enz.."

Niet altijd even leuk als ze mij wel in 1 schot om zeep helpen. :(

• Vipeax
Ik denk dat ik meer binnenhaal met tier 8/9 heavies dan enige vorm van SPGs. Mede doordat ik in een heavy een slecht team makkelijker kan dragen dan in een arty en pubs laten nogal makkelijk een scout door.
@RvV, nee.

[Voor 3% gewijzigd door Vipeax op 18-08-2011 11:58]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:21
RvV schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:56:
Is een premium account trouwens nog van invloed op je indeling in een match? De laatste tijd heb ik werkelijk 19 van de 20 keer dat ik onderaan sta met mijn sucky tier 2 tank tegen tier 3 en tier 4 tanks. En dan heb ik eindelijk een tier 3 tank en moet ik tegen tier 4 en tier 5 schieten.

"we didn't even scratch them, we didn't penetrate their armor, enz.."

Niet altijd even leuk als ze mij wel in 1 schot om zeep helpen. :(
Premium heeft geen invloed op de matchmaking, echter MM is bij tijd en wijle nogal bagger ........

• A-Tray
Ik vind het heerlijk als ik met mijn SU-8 onderaan kom te staan, dan denk ik "jeej, punten!".

Hoe meer damage ik kan doen hoe meer vreugd. Lekker 35% in 1 schot van een E-75 afschieten en dergelijke.

• Klepmans
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 19:24
blueice85 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:57:
[...]

zo heb ik het ook gedaan, ging wel erg snel laatst met de 5x dailies :)
Ook precies hetzelfde gedaan. Al was er ook de noodzaak, omdat ik nog niet genoeg credits had om mijn tiger I te kopen. En ik zag mezelf nog niet doorgaan in de duitse arty tree. Al maakt het wel flink veel uit of je goede crew hebt of niet. En dat had ik nog niet op mijn hummel.
hexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:06:
[...]

Die kan je overigens nogsteeds omzetten.
Ja dat weet ik en daar is ook al wat vanaf gesnoept geloof ik :)

• redwing
Wanneer komt er weer eens een dubbele credit dagje ? :D

Ik moet nu dus nog credits hebben voor een SU-100, SU-51, T-40, M4A3E8, Tiger, Hummel, IS en straks ook nog de T30 (6+ mil) . Het hele rijtje wil ik nog een keertje spelen, maar voorlopig ben ik bezig met de T30 en daarnaast de IS lijn. Maar ik zou er naast toch graag weer een TD hebben rondrijden.

En nu kan ik wel gold omzetten naar credits, maar een tientje per miljoen vind ik dus echt veel te duur.

[removed]

• hexta
  • Nu online
Er is nu een sniper challenge, maar ligt het aan mij? ik snap er geen zak van.

• Joindry

Joindry

Ha nog niks van gelezen, ik zal zodra wel een begrijpelijke samenvatting kunnen lezen heir hoop ik :P

• hexta
  • Nu online
http://game.worldoftanks.eu/news/contests/mvp-sniper
je kan van 3 battles een report sturen, en je krijgt punten voor veschillende dingen.
Degene met de meeste punten wint.
Maar bijvoorbeeld: Een kill is 1 punt, en een damage is 2 punten? Dus dan moet je ze laten leven?

• warlord01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
x-cessive schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:01:
Daar is arty voor! Daadwerkelijk om de posities te beschermen die niet meer door de hoofdmacht beschermd kunnen worden. Dat is ook in de praktijk bijvoorbeeld zo!

Zou er in een mogelijke gevechtssituatie op neer komen dat een batterij altijd geladen is en gericht wordt op een plek. Aka stormvuur (laatste redmiddel evt op eigen positie) of pantservuur (ongeveer 2km voor de linie) maar op die laatste zijn de kannonen dan niet altijd gericht.

O gisteren was er nog zo'n leuk 203mm stuk dat zeer vervelend was voor mijn leeuwtje. >:)

• rgras
  • Niet online
Sigh, kon vandaag pas rond 11.00 bij de WoT-booth komen i.v.m. interviews e.d.. Hierdoor stond men al als vee op elkaar en heb ik dus maar twee extra codes weten te bemachtigen. Daarnaast was het niet mogelijk om een dev/rep te spreken te krijgen. Morgen dan maar even er langs voordat de meute naar binnen mag.

• glennvho
Lijkt mij wel een leuke challenge, ga ik misschien wel aan proberen meedoen met mijn tiger :)

Wat is dit trouwens?
Player with the biggest amount of MVP points wins

• hexta
  • Nu online
rgras schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:57:
Sigh, kon vandaag pas rond 11.00 bij de WoT-booth komen i.v.m. interviews e.d.. Hierdoor stond men al als vee op elkaar en heb ik dus maar twee extra codes weten te bemachtigen. Daarnaast was het niet mogelijk om een dev/rep te spreken te krijgen. Morgen dan maar even er langs voordat de meute naar binnen mag.
Een 2e code? Dibs! :D :P

• rgras
  • Niet online
Tweede en derde.

• skoozie

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

glennvho schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:57:
Lijkt mij wel een leuke challenge, ga ik misschien wel aan proberen meedoen met mijn tiger :)

Wat is dit trouwens?
[...]
Most valuable player points of bedoel je dat niet? Lees anders eens het contest topic door, staat een linkje in het nieuwsbericht.

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02-2021
dibs op #4 ;)

Heb een probleempje.. Ben nu bezig met Tier 5 en 6 tanks, en wil toch wel Crew meenemen, met Secondary skills. Las hier dat als je crew je 100% primary skill weggaat, de secondary skills niet meer werkt?

Heb nu op de KV, de Stug III en de PzIV 100% crew zitten, zonder secondary. Op m'n VK3601H zit een 100% crew met 70% Camo.

Wat is nu het slimste om te doen (vooropgesteld dat mijn bewering klopt)?
* Extra XP sparen op de 100% crew en hopen dat ik voldoende heb om de crew weer meteen 100% te maken en dan de secondary skill erin stoppen
* Gewoon secondary skill trainen, dan na een retrain weer grinden naar 100%

[Voor 79% gewijzigd door Voggels op 18-08-2011 14:11]

• redwing
Voggels schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:04:
dibs op #4 ;)

Heb een probleempje.. Ben nu bezig met Tier 5 en 6 tanks,
Ik heb wel tanks in alle tiers die ze gebruiken alleen vanhet verkeerde type.....

[removed]

Laten we dit niet tot een spamfest leiden want dat is voor mij maar ook voor jullie niet leuk.
Heb een probleempje.. Ben nu bezig met Tier 5 en 6 tanks,
Uhm.. ok dat is inderdaad een probleem :?

[Voor 131% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2011 14:07]

• blueice85
psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:06:
[...]

Uhm.. ok dat is inderdaad een probleem :?
natuurlijk, het is geen tier X :P

• wontcachme
  • Laatst online: 20:59

wontcachme

You catch me? No you wont

blueice85 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:06:
[...]

natuurlijk, het is geen tier X :P
Tier X is ook niet geweldig buiten de Clanwars. Alles en iedereen schiet op je terwijl teamgenoten verwachten dat jij alles alleen af kan. In een platoon is nog te doen enigszins, maar is ook lastig. Voor public battles gewoon je tier 8/9 tanks aanhouden. Je maakt winst en speelt fijner.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02-2021
dibs op #4 ;)

Heb een probleempje.. Ben nu bezig met Tier 5 en 6 tanks, en wil toch wel Crew meenemen, met Secondary skills. Las hier dat als je crew je 100% primary skill weggaat, de secondary skills niet meer werkt?

Heb nu op de KV, de Stug III en de PzIV 100% crew zitten, zonder secondary. Op m'n VK3601H zit een 100% crew met 70% Camo.

* Extra XP sparen op de 100% crew en hopen dat ik voldoende heb om de crew weer meteen 100% te maken en dan de secondary skill erin stoppen
Sorry, klikte op Verstuur ipv Bekijk, hier het volledige bericht met t probleem :)

• x-cessive
Voggels schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:12:
[...]

Zou op de Vk3601 doorsparen tot 100% secondary plus extra zodat je na je retrain iig weer bijna op 100% zit.
De KV, stug en pz4 zou ik omzetten naar volgende tank, even checken of ze al 100% zijn en zoniet even doorsparen, zijn ze dat wel kan je daarna meteen secondary gaan doen op je nieuwe tank.

• skoozie
[...]

Sorry, klikte op Verstuur ipv Bekijk, hier het volledige bericht met t probleem :)
Ten eerste, Crew kan niet van land wisselen.
Ten tweede, als crew van type voertuig wisselt heb je ene grotere penalty (BV van Heavy naar TD)

het beste kan je crew van een TD op de nieuwe TD stoppen. als je al je nieuwe voertuig hebt zou ik persoonlijk ze direct overstoppen.

edit:Een stock tank is al erg genoeg, helemaal als er een noob-crew in hebt.

[Voor 7% gewijzigd door skoozie op 18-08-2011 14:17]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

wontcachme schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:11:
[...]

Tier X is ook niet geweldig buiten de Clanwars. Alles en iedereen schiet op je terwijl teamgenoten verwachten dat jij alles alleen af kan. In een platoon is nog te doen enigszins, maar is ook lastig. Voor public battles gewoon je tier 8/9 tanks aanhouden. Je maakt winst en speelt fijner.
De Maus is anders goed te doen, speel er enkel in platoons mee maar sowieso speel ik enkel in platoons dus dat is niet echt een probleem. Mijn ervaring is in ieder geval dat ik in ieder geval gelijk kan spelen en vaak 15+k winst maak, als ik verlies maak is het veelal een bagger potje/team.
[...]

De 3601 behouden en de eerste secondary skill op 100% krijgen (kun je later gebruiken voor bijv. je KT).
Met de PzIV nog even wat exp doorsparen (en niet een secondary skill kiezen) en dan omzetten op je volgende tier tank zodat de crew weer zo snel mogelijk 100% is.

• redwing
Volgens mij klopt dit niet. Ik heb dit inderdaad ook gehoord, maar mijn ervaring is dat de secundairy skill gewoon werkt.

Wat ik doe bij tanks waarvan ik weet dat ik ze niet al te lang ga gebruiken is dat ik geen secundairy skill kies. Daarmee staan ze sneller weer op 100% na omtrainen voor ee nieuwe tank, maar als jij liever een secundairy skill gebruikt kan dat natuurlijk ook altijd. Voor beide opties is wel wat te zeggen en ik denk dat het maar aan je eigen voorkeur ligt dan dat de 1 echt beter is als de ander.

[removed]

• Joindry

Joindry

Uiteindelijk maakt het weinig uit. Als je doortrained ben je uiteindelijk nog steeds gewoon 10% Xp kwijt.Je kan gewoon kiezen of de 10% wil opnieuw halen in 1e skill voor crew of secundary. Ik vind persoonlijk ook dat wanneer je een nieuwe tank hebt, retrain gewoon direct. Even grinden en dan gewoon terug naar 100%. Als je nog geen secundairy skill hebt, kan hij ook niet disabled worden als je terugvalt naar 90%

Als je een nieuwe tank koopt begin er dan gewoon mee. Intussen heb je tenminste al XP op je nieuwe tank.. Voor die 25-18.6% extra voor versnelde crew training moet je het echt niet doen.

• hexta
  • Nu online
Joindry schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:24:
Uiteindelijk maakt het weinig uit. Als je doortrained ben je uiteindelijk nog steeds gewoon 10% Xp kwijt.Je kan gewoon kiezen of de 10% wil opnieuw halen in 1e skill voor crew of secundary. Ik vind persoonlijk ook dat wanneer je een nieuwe tank hebt, retrain gewoon direct. Even grinden en dan gewoon terug naar 100%. Als je nog geen secundairy skill hebt, kan hij ook niet disabled worden als je terugvalt naar 90%

Als je een nieuwe tank koopt begin er dan gewoon mee. Intussen heb je tenminste al XP op je nieuwe tank.. Voor die 25-18.6% extra voor versnelde crew training moet je het echt niet doen.
Dit, ik zelf koop bij nieuwe tanks die ik niet lang ga gebruiken geen dure crew, gewoon de 50%
En als ik een sterke crew heb die net een nieuwe skill heeft en ik heb bijna een nieuwer, dan train ik die skill niet,
Heb ik keuze om een 2e skill te doen en nog lang geen nieuwe tank, dan train ik ze wel. Ligt er maar aan hoe dicht je bij je nieuwe tank zit.

• Ashrah
redwing schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:24:
[...]

Volgens mij klopt dit niet. Ik heb dit inderdaad ook gehoord, maar mijn ervaring is dat de secundairy skill gewoon werkt.
Is uitgebreid getest met stopwatches en filmpjes blijt toch echt dat als ze weer onder de 100% komen door retraining dat het niet werkt.

Als je een 100% crew zonder extra skills heb en je gaat bijna over naar een nieuwe tank kan je beter de 2e skill nog niet kiezen, de exp die "gesaved" word voor de 2e skill telt na het retrainen weer bij de 90% opgeteld dus je crew is "sneller" weer 100%.

[Voor 25% gewijzigd door Ashrah op 18-08-2011 14:35]

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:46
psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:20:
[...]

De Maus is anders goed te doen, speel er enkel in platoons mee maar sowieso speel ik enkel in platoons dus dat is niet echt een probleem. Mijn ervaring is in ieder geval dat ik in ieder geval gelijk kan spelen en vaak 15+k winst maak, als ik verlies maak is het veelal een bagger potje/team.
Volgens mij speel ik vaker alleen dan samen in mijn T30. Vooralsnog gaat het wel prima, alleen moet de groep waarin je zit niet verwachten dat jij vooraan gaat staan om klappen op te vangen. Dat doe ik dus ook niet en 8/10 maak ik wel winst.

• Ashrah
Mijn ervaring is dat wanneer je als Tier X is een battle komt dat mensen van je verwachten dat je de "charge" aanvoert.

Krijg ook nog steeds rare blikken als ik zeg dat de T30 net zoveel hull armor heeft als een T29/Tiger I. Ik speel ook helemaal geen randoms meer met de T30 alleen nog CW.

[Voor 12% gewijzigd door Ashrah op 18-08-2011 14:37]

• redwing
Ashrah schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:31:
[...]
Is uitgebreid getest met stopwatches en filmpjes blijt toch echt dat als ze weer onder de 100% komen door retraining dat het niet werkt.
Dan is waarschijnlijk mijn KV-3 standaard sneller gerepareerd dan mijn KV :) Ik had toen ik mijn crew over zette tussen die 2 nl. een tijdje bijgehouden hoe lang reparaties duurden en die waren voor en na de overzetting ongeveer gelijk (met een repairskill op 92%). Maar ik neem aan dat dit wel uitgebreider getest is door anderen :) Maar dan is het inderdaad slimmer om geen skill te kiezen en exp op je crew op te sparen zodat ze na overzetten weer tegen de 100% zitten.
Ashrah schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:37:
Mijn ervaring is dat wanneer je als Tier X is een battle komt dat mensen van je verwachten dat je de "charge" aanvoert.

Krijg ook nog steeds rare blikken als ik zeg dat de T30 net zoveel hull armor heeft als een T29/Tiger I. Ik speel ook helemaal geen randoms meer met de T30 alleen nog CW.
Ik merk hetzelfde met mijn T34, daar krijg ik ook nog wel eens te horen dat ik niet zo achteraan moet gaan hangen. Veel mensen kennen de tanks gewoon niet en kijken alleen maar naar de tiers. Ik deed dit aan het begin toen ik die T34 had trouwens ook fout. Dus er van uit gaan dat je een hogere tier hebt die wel wat meer kan hebben. 5 battles later weet je wel beter en ga je wel wat verder naar achteren hangen.

[Voor 46% gewijzigd door redwing op 18-08-2011 14:44]

[removed]

• Joindry

Joindry

Ashrah schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

Als je een 100% crew zonder extra skills heb en je gaat bijna over naar een nieuwe tank kan je beter de 2e skill nog niet kiezen, de exp die "gesaved" word voor de 2e skill telt na het retrainen weer bij de 90% opgeteld dus je crew is "sneller" weer 100%.
Ik geloof het iig, gisteren zag een rijdende Ferdi mij eerder dan ik hem. En ik stond stil.
Dus de delta cammocrew-nt cammocrew is groter dan de delta rijdend niet rijdend. Hoog tijd om mijn crw weer op 100% te brengen maar het gaat maar traag...

Kan er me trouwens iemand zeggen of de tweede motor met de ferdi een groot veschil maakt. 31k Xp is niet niks. Want nu is het echt wel een loom beestje, eerste engine upgrade en de tracks. (crew op 108%) en ben nu nog "steady as she goes" aant grinden voor de 60K loop.

[Voor 14% gewijzigd door Joindry op 18-08-2011 15:11]

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:27

rapture

Zelfs daar netwerken?

De gun heb ik op mijn ferdi en de eerste motor. De 2de motor ga ik nog moeten halen. Procentueel is de pk-boost wel goed voor de tweede motor, maar je maakt er geen JagdPanther van.

• Joindry

Joindry

Vivaladen schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:59:
[...]

Ik ga morgen naar de Gamescom..was het druk? ennuh ook bier und Brätwurst aanwezig? ga ook even een goodiebag scoren hehe
Wilje me anders ook even een Goodybag scoren :P specialy the premiumcode dan :)
telefoonnummer van de boothbabes mogen ook altijd.

Hebje nu trouwens de Tiger (P) al geprobeerd?
Ik heb er gisteren mijn eerste steel wall mee gehaald. Ik was top tier in de match. Noord start, ik ging richting zuid station. daar wat gekilled, de enige enemy Tiger.
dan waren we plots met twee over en begon de friendly base cap. Ik terug en daar stond een tankje of 6 tegelijk te cappen. Allemaal Pz III, Pz IV en consoorten. Al wat ik moest doen was gewoon wachten en schieten. Uiteindelijk verloren omdat twee Pz IV rond me hebben gereden en de anderen de cap hebben voltooid.
De andere tank bleef leuk bovenop de hill staan, alle enemy tanks zaten buiten zijn bereik...

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-05 16:35
patrickos85 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:33:
[...]

Volgens mij speel ik vaker alleen dan samen in mijn T30. Vooralsnog gaat het wel prima, alleen moet de groep waarin je zit niet verwachten dat jij vooraan gaat staan om klappen op te vangen. Dat doe ik dus ook niet en 8/10 maak ik wel winst.
Zo doe ik het ook 8)

Zo nu en dan word ik wel voor noob t30 en dergelijke uitgemaakt, hoort erbij.

• hexta
  • Nu online
Donderpoes schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:39:
[...]

Zo doe ik het ook 8)

Zo nu en dan word ik wel voor noob t30 en dergelijke uitgemaakt, hoort erbij.
Jij bent ook een Noob T30, dus zo gek is dat niet. ;) :D
Ja, jaloezie doet vreselijke dingen met mensen :( ;)

[Voor 10% gewijzigd door hexta op 18-08-2011 15:47]

hexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:40:
[...]

Jij bent ook een Noob T30, dus zo gek is dat niet. ;) :D
Ja, jaloezie doet vreselijke dingen met mensen :( ;)
Doorgrinden dan maar he, die paar miljoen die je nog nodig hebt :)

• hexta
  • Nu online
psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

Doorgrinden dan maar he, die paar miljoen die je nog nodig hebt :)
6 momenteel :(

• Ashrah
Ik heb het antwoord voor je probleem Hexta:

Löwe .......

[Voor 67% gewijzigd door Ashrah op 18-08-2011 16:02]

• hexta
  • Nu online
Ashrah schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:01:
Ik heb het antwoord voor je probleem Hexta:

Löwe .......
:o dat is lief dat jij een Löwe voor me hebt :D heel erg bedankt! :D

• Ashrah
Sure je mag de mijne wel lenen, indien dat niet gaat ..... tier 5/6 artillery of tier 7/8 tank om te grinden maar gaat allebij een stuk langzamer.

• hexta
  • Nu online
Ashrah schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:06:
Sure je mag de mijne wel lenen, indien dat niet gaat ..... tier 5/6 artillery of tier 7/8 tank om te grinden maar gaat allebij een stuk langzamer.
Haha :P
Ja ik gebruik nu ook mijn tier 7's. Daar maak ik toch het meeste cash mee.Repair/ammo kosten het laagst bij een optimale cashgain.
En als Rgras mij een een code wil geven komt het helemaal goed ;)

[Voor 7% gewijzigd door hexta op 18-08-2011 16:15]

• redwing
Ik merk dat ik momenteel het meeste kan verdienen met mijn VK3002DB, KV-3 en KV. Arty gaat ook goed, maar dat houd ik niet meer dan een paar potjes vol en dan wil ik weer rond gaan crossen :+

Mijn T34 levert over het algemeen ook wel wat op, maar dat gaat maar echt heel langzaam en is niet echt de moeite. Hopelijk wordt dat na het weekend met de 120mm er op wat beter.

[removed]

• hexta
  • Nu online
redwing schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:25:
Ik merk dat ik momenteel het meeste kan verdienen met mijn VK3002DB, KV-3 en KV. Arty gaat ook goed, maar dat houd ik niet meer dan een paar potjes vol en dan wil ik weer rond gaan crossen :+

Mijn T34 levert over het algemeen ook wel wat op, maar dat gaat maar echt heel langzaam en is niet echt de moeite. Hopelijk wordt dat na het weekend met de 120mm er op wat beter.
Mijn KV-3 werkt daar niet helemaal voor. Maar met de nieuwe gun zal dat wel beter worden denk ik.

• x-cessive
hexta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:26:
[...]

Mijn KV-3 werkt daar niet helemaal voor. Maar met de nieuwe gun zal dat wel beter worden denk ik.
Welke gun op de KV-3 bedoel je?

• Rutger Mulder
  • Nu online
redwing schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:25:

KV-3 / KV en crossen gaan niet samen hoor :+

Ik zelf gebruik mn M41 arty voor credits en af en toe mijn KV. Mijn S-51 was ook goed voor credits, maar die heb ik een tijdje terug verkocht, had een tank slot en credits nodig.

Heb laatst de Sherman Easy 8 gekocht omdat veel mensen die erg goed vinden, maar die viel mij wat tegen. Je kan gewoon niet de top tanks goed en consistent damagen om er een goed vast inkomen uit te halen. De M36 slugger laat ik eerst maar ff wachten, denk dat die niet veel beter zal doen met z'n matchmaking.

Heb ook geen geld nu om nog een tank te kopen, zonder premium heb je altijd credits tekort. Ben nu maar begonnen met de USSR TD lijn om de SU-85 te halen. En als ik dan uiteindelijk weer wat credits gespaard heb wil ik de KV3 nog gaan kopen. Hoop dat met die tanks het wat makkelijker en consistenter zal gaan met de credits.

To buy list van tanks die ik geunlocked heb maar nog niet kan betalen:
Object 212, KV-3, KV-1S, M36 Slugger, SU-85, M12

• hexta
  • Nu online
Rutger Mulder schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:43:
Heb ook geen geld nu om nog een tank te kopen, zonder premium heb je altijd credits tekort. Ben nu maar begonnen met de USSR TD lijn om de SU-85 te halen. En als ik dan uiteindelijk weer wat credits gespaard heb wil ik de KV3 nog gaan kopen. Hoop dat met die tanks het wat makkelijker en consistenter zal gaan met de credits.

Damn die slugger vind ik zo'n onwijze klote tank.

En die SU-85 is echt fijn! die zou ik zeker halen!

• redwing
x-cessive schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:41:
[...]
Welke gun op de KV-3 bedoel je?
De 107mm, ik heb tijdens beta wel met de andere guns gespeeld maar die vond ik niet fijn werken.
Rutger Mulder schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:43:
[...]

KV-3 / KV en crossen gaan niet samen hoor :+
Klopt helemaal, maar die knallen zo lekker :) Wat rondcrossen betreft bevalt die VK3002 me het beste.
Ik zelf gebruik mn M41 arty voor credits en af en toe mijn KV. Mijn S-51 was ook goed voor credits, maar die heb ik een tijdje terug verkocht, had een tank slot en credits nodig.
Als ik nu de credits had kon ik een S-51 kopen om aan credits te komen :+
Dat zijn allemaal leuke tankjes :) Vooral de SU-85 en de KV-3 heb ik altijd heel leuk gevonden.

Ik heb trouwens momenteel nog wel ff premium totdat mijn gold op is maar credits kom ik nog steeds tekort. Maar dat komt vooral omdat ik in 6 trees tegelijkertijd bezig ben en daardoor continue mijn credits al opmaak aan upgrades.

[Voor 71% gewijzigd door redwing op 18-08-2011 17:10]

[removed]

Iemand deze al gezien? :) (Staat ook al in de TS)

[Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2011 17:40]

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:46
Ziet er leuk uit, al hebben ze het een beetje opgeleukt tov de waarheid :P. tank van de brug duwen zou leuk zijn :+

• Rutger Mulder
  • Nu online
patrickos85 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:47:
Ziet er leuk uit, al hebben ze het een beetje opgeleukt tov de waarheid :P. tank van de brug duwen zou leuk zijn :+
Als ze straks physics toevoegen moet dat mogelijk zijn :)

• glennvho
Erg leuk filmpje! Moesten ze nu eens enkele dingen van het filmpje ook in het spel verwerken, zoals een andere tank een afgrond induwen, tanks die echt in stukken uiteen zijn te schieten, enzovoort... zou wel cool zijn, misschien in een toekomstige patch? :p

Iemand enig idee trouwens wanneer er echte multicore support in het spel komt?
glennvho schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:53:
Erg leuk filmpje! Moesten ze nu eens enkele dingen van het filmpje ook in het spel verwerken, zoals een andere tank een afgrond induwen, tanks die echt in stukken uiteen zijn te schieten, enzovoort... zou wel cool zijn, misschien in een toekomstige patch? :p
Als alles volgens planning gaat zitten de nieuwe physics in patch 7.0.
Dan zul je dus tanks van afgronden af kunnen duwen etc :)
Iemand enig idee trouwens wanneer er echte multicore support in het spel komt?
Dat is niet bekend voor zover ik weet.

• glennvho
psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:56:
[...]

Als alles volgens planning gaat zitten de nieuwe physics in patch 7.0.
Dan zul je dus tanks van afgronden af kunnen duwen etc :)

[...]

Dat is niet bekend voor zover ik weet.
Zou wel leuk zijn die physics, zolang het maar een beetje realistisch blijft natuurlijk. :) Niet zoals in dit filmpje bijvoorbeeld (Rutger was me voor):

Of nog erger :p :

• Joindry

Joindry

Lunar gravity!!!!

Ok als het het er willen doen uitzien als het eerste spotje gaan ze toch wat meer moeten doen dan dan de fysics veranderen. En ik denk niet dat je dit kan halen singlecore. Het ziet er echt vet uit. Zeker het geluid van die ene flaming shell die de rijdende vk3001h uit elkaar scheurt. sneeuw of vuil op je tank is ook wel leuk. En wat betere models van envirement destruction. Ook het water ziet er heel leuk uit.

• hexta
  • Nu online
psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:39:
Iemand deze al gezien? :) (Staat ook al in de TS)
[video]
Wow, DAT zou een volwaardig spel zijn.

• Vipeax
Ik vind de physics juist het minst interessante van dat filmpje. Als het spel ook maar enigzins zo uitzag (inclusief de city looks, vuur, de sneeuw, camos etc) was de playerbase waarschijnlijk al minstens 3x zo groot.

• hexta
  • Nu online
vipeax schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:14:
Ik vind de physics juist het minst interessante van dat filmpje. Als het spel ook maar enigzins zo uitzag (inclusief de city looks, vuur, de sneeuw, camos etc) was de playerbase waarschijnlijk al minstens 3x zo groot.
Klopt, dan hadden ze het spel voor 60 euro op de markt kunnen brengen, en daar naast premium enzo kunnen doen.

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020
Joindry schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:32:
[...]

Wilje me anders ook even een Goodybag scoren :P specialy the premiumcode dan :)
telefoonnummer van de boothbabes mogen ook altijd.

Hebje nu trouwens de Tiger (P) al geprobeerd?
Ik heb er gisteren mijn eerste steel wall mee gehaald. Ik was top tier in de match. Noord start, ik ging richting zuid station. daar wat gekilled, de enige enemy Tiger.
dan waren we plots met twee over en begon de friendly base cap. Ik terug en daar stond een tankje of 6 tegelijk te cappen. Allemaal Pz III, Pz IV en consoorten. Al wat ik moest doen was gewoon wachten en schieten. Uiteindelijk verloren omdat twee Pz IV rond me hebben gereden en de anderen de cap hebben voltooid.
De andere tank bleef leuk bovenop de hill staan, alle enemy tanks zaten buiten zijn bereik...
haha ik ga mn best doen als het niet zo overcrowded is :P maar vroeg vertrekken morgen haha
heb hem nog niet geprobeerd want hou al mn xp nog eventjes vast haha als de Jagdpanzer E-100 er is maak ik mn keuze en dat wordt dan naar de : jagdpanzer E-100, verder vanaf de Tiger2 of verder vanaf de GW panther haha

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:46

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Als ze die physics gaan toevoegen, wil ik ook dat wanneer de Tiger rijdend schiet dat zijn turret der af knalt. :+
Aangezien de Tiger dat niet aan kon. :P

Trailer ziet er wel gelikt uit moet ik zeggen ^^.
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee