[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.102 views

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:33:
[...]

haha ik ga mn best doen als het niet zo overcrowded is :P maar vroeg vertrekken morgen haha
heb hem nog niet geprobeerd want hou al mn xp nog eventjes vast haha als de Jagdpanzer E-100 er is maak ik mn keuze en dat wordt dan naar de : jagdpanzer E-100, verder vanaf de Tiger2 of verder vanaf de GW panther haha
Als ik mijn Tiger P kon inruilen voor een JP E-100 zou ik het ook direct doen. En just have fun daar, overal kijken nergens aanschuiven. Ik zal wel werken :(

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Wat in ieder geval wel fijn zou zijn aan die physics is dat je niet ineens tegen een onzichtbare muur aan kan knallen. Oftewel die onbegaanbare heuvels, waar je soms tegenaan knalt en denkt van wtf?

Verder zou het ook wel mooi zijn als je de turret er echt af zou zien vliegen (Wikipedia: Jack-in-the-box effect) als je munitie opgeblazen wordt. Of eventueel als je ge-oneshot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Compleet team weer naar 1 kant toe, kom ik een IS + Lowe + IS-3 + KV + VK3601 + M5 Stuart + PZ IV + 2 Hummels tegen. Zeggen ze tegen mij, "your noob" omdat ik dood ging. 8)7 Terwijl de rest van het team lekker in de "magic forest" blijft campen.

Vervolgens staan we 7 tegen 6. Zegt er 1. We won.

Vraag me echt af waarom mensen zeggen dat ze gewonnen hebben terwijl het potje nog bezig is. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik denk dat binnenkort mijn Tigercrew een vakbond gaat beginnen. Slechte werkomstandigheden en gevaarlijk werk. Gisteren per potje stierf er gemiddeld één. Heel vaak de driver en de gunner. Dan nog een brandje binnenin die er drie meenam. Beetje triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Joindry schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:55:
Ik denk dat binnenkort mijn Tigercrew een vakbond gaat beginnen. Slechte werkomstandigheden en gevaarlijk werk. Gisteren per potje stierf er gemiddeld één. Heel vaak de driver en de gunner. Dan nog een brandje binnenin die er drie meenam. Beetje triest.
Heb niet het idee dat een tiger nu een echt hele fijne tank is... Hopelijk ben je er klaar mee voor ze de physics in de game plaatsen anders ploft je turret er straks op de haverklap af;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Nieuwe Physics, een KV3 (?) Leopard 2 binnen luttele seconden in de enemy base, de Tankapult!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11074313/WOT/Tankapult.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door skoozie op 19-08-2011 10:15 . Reden: inderdaad leaopard 2 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:56:
Nieuwe Physics, een KV3 (?) binnen luttele seconden in de enemy base, de Tankapult!

[afbeelding]
Lijkt me eerder een Leopard 2,
Ik dacht eerder aan een Pz IV of 5 tegelijk. De hele base gewoon door crossen en HE spammen. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
skoozie schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:56:
Nieuwe Physics, een KV3 (?) binnen luttele seconden in de enemy base, de Tankapult!

[afbeelding]
Whahaha, briljante foto! Zie het al voor me, beetje terug naar de middeleeuwen met de trebuchet maar dan met een eigentijds tintje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
Joindry schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:55:
Ik leef met je mee! Hoewel het een mooie snipertank is heb ik iets teveel boerderijen gekocht met die tiger crew. Las ergens dat de crew en module loss veel minder is als je in je kont wordt geschoten. met andere woorden: kont naar voren in een hoek en je verliest minder modules en je crew is gelukkiger. Zelf niet geprobeerd overigens , was zo blij met mijn Tiger 2 dat ik m meteen verkocht had.

helemaal een ramp is de tiger 1 stock (duh) weet nog dat ik was ingemaakt door een 3601 8)7 kon wel door de grond zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
Zit momenteel op 30k voor mijn tiger II, nog 50k te gaan. :p

Ik ben nu ook begonnen met de T1 met als bedoeling door te grinden naar de betere usa heavy tanks, iemand tips voor spelen met de T1 en welke modules ik het beste eerst kan upgraden eraan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31
Ben ook maar eens weer begonnen met dit spel. Afgehaakt na de beta.
Tijdens de beta ben ik tot de Tiger en de Jagdpzr IV gekomen.

Nu weer begonnen, weer met de german lijn.
Marder 2 bijna volledig geupgrade en nu aan het beslissen welke mediumlijn ik ga volgen.
Vooralsnog lees ik goede berichten over de Tiger (P).
Mis alleen de free gold ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
glennvho schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:17:

Ik ben nu ook begonnen met de T1 met als bedoeling door te grinden naar de betere usa heavy tanks, iemand tips voor spelen met de T1 en welke modules ik het beste eerst kan upgraden eraan? :)
Mijn tip, stoppen met usa. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

hexta schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:35:
[...]

Mijn tip, stoppen met usa. :P
Of rustig doorgaan :P. Ik ben er recent ook aan begonnen (na de russen) en het zijn vreselijke tanks, totdat ze volledig geupgrade zijn. Dan zijn ze wel leuk :P. Maar als je met de amerikanen doorbuffelt tot de tier X, dan heb je straks een gratis premium tank (T34), een tier 9 TD (T30) en een Tier X heavy (T110, opvolger van de verhuizende T30)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
wontcachme schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:45:
[...]

Of rustig doorgaan :P. Ik ben er recent ook aan begonnen (na de russen) en het zijn vreselijke tanks, totdat ze volledig geupgrade zijn. Dan zijn ze wel leuk :P. Maar als je met de amerikanen doorbuffelt tot de tier X, dan heb je straks een gratis premium tank (T34), een tier 9 TD (T30) en een Tier X heavy (T110, opvolger van de verhuizende T30)
Lijkt me niet dat ik daar nog zal geraken voor de update. :p
Maar wil inderdaad doorgaan zodat ik bij de T29 enz. kan komen, iedere keer ik die tanks tegenkom op het slagveld heb ik er toch wat schrik van, tenminste als ze hull down staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:41

rapture

Zelfs daar netwerken?

De turret kan maar naar 1 kant kijken en aan een brede front kan ik het altijd wel door de zijkant schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

glennvho schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:48:
[...]

Lijkt me niet dat ik daar nog zal geraken voor de update. :p
Maar wil inderdaad doorgaan zodat ik bij de T29 enz. kan komen, iedere keer ik die tanks tegenkom op het slagveld heb ik er toch wat schrik van, tenminste als ze hull down staan. ;)
Duurt nog een tijd tot die updates volgens mij. Maar ik weet niet hoeveel je speelt natuurlijk. Als ik echt zou willen en focus op de USA tree, dan kan ik per dag 25k xp behalen. Als ik gold zou kopen zou ik nu vanaf de T29 tot de t30 kunnen gaan op free xp :P. Maar 9k gold is iets te duur :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

met premium en een dagje grinden gaat de xp inderdaad erg snel als ik in de weekenden de hele dag door speel(afwisselend met mijn elite tanks) is de 50k xp ook nog wel te halen in 1 dag.

En ik speel al vanaf de beta met US tanks en heb er nooit zo heel veel problemen mee gehad

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:00:
met premium en een dagje grinden gaat de xp inderdaad erg snel als ik in de weekenden de hele dag door speel(afwisselend met mijn elite tanks) is de 50k xp ook nog wel te halen in 1 dag.

En ik speel al vanaf de beta met US tanks en heb er nooit zo heel veel problemen mee gehad
US tanks hebben gewoon een aparte manier van spelen nodig, de hull blijft t/m tier 10 van papier en je moet het echt van je turret armor hebben en je goede gun. Dit is echter ook gelijk het nadeel van een stock US tank, zolang je nog niet de goede turret + gun er op hebt staan ben je eigenlijk niets meer dan een tank van een paar tiers lager.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
glennvho schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:17:

Zou eerst inzetten op je KT, je main focus op de duitse heavies leggen en recreatief de USA heavies spelen.
Reden: hoge tier is leuk en uitdagend en geeft je een kans om aan clan wars mee te doen mocht je dit leuk lijken/hier tijd voor hebben. Voor clan war spelers hebben we namelijk meer dan genoeg plaats in GOT in tegen stelling tot de overvolle GOT2 (hint ;)).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Hehe wat een grap; arty doet zo insane damage op de E-75. Schoot er weer eentje in een keer van 100% naar 0 met een 212.

Ik dacht dat de arty immunity van de GW E "a thing of the E-series" was. Blijkbaar niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb ik al meer meldingen over gezien op het officiële forum, zelf niet echt direct ervaren moet ik zeggen of het viel me gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Gebeurt dat dan vaak of niet? Is mij namelijk nooit opgevallen dat de E75 uit mijn teams sneller dood gingen. Ze blijven juist vaak erg lang in leven door hun armor.
Ja als je een tank penetrate me je arty is ie natuurlijk goed dood, maar dat heb je ook met een T34, IS4 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Rutger Mulder schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:17:
Ja als je een tank penetrate me je arty is ie natuurlijk goed dood, maar dat heb je ook met een T34, IS4 etc.
Inderdaad en ik denk datje gewoon pech hebt momenteel als E-75 dat alle arty er wel eens eentje wil afmaken :)

Ik gisteren eindelijk mijn tank hunter medaille verdiend trouwens, wel beetje stom dat er alleen zo een medaille bestaat als je duitse tanks killed en niet voor Us en USSR.
:P

[ Voor 20% gewijzigd door Joindry op 19-08-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Zoijar schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:48:
Hehe wat een grap; arty doet zo insane damage op de E-75. Schoot er weer eentje in een keer van 100% naar 0 met een 212.

Ik dacht dat de arty immunity van de GW E "a thing of the E-series" was. Blijkbaar niet ;)
Uhm, E100s zijn ook gewoon 1-shot als je ze op de balk raakt. Het gaat er juist om dat de E-100 (en GW Typ E) goed tegen splash kunnen. De E-75 heeft niet dezelfde hull en heeft die splash resistance dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 12-09 21:02
Heb net de 85mm geunlockt op m'n T-28. Kan ik eindelijk eens wat schade tegen gelijke en hogere tier tanks doen. Blijft een papieren tank jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:28:
Heb net de 85mm geunlockt op m'n T-28. Kan ik eindelijk eens wat schade tegen gelijke en hogere tier tanks doen. Blijft een papieren tank jammer genoeg.
Met die 85mm vond ik het best een zeer goede tank, de snelheid en gun maken veel goed. Lekker snel om ergens vooraan in een bosje te gaan zitten en dan lekker snipen. Goede dmg en penetration voor zijn tier. Ik heb een 68% win rate in die tank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
zo heb bijna alles nu op alle lijnen op tier 5.
nu maar is de keuze maken welke we verder gaan.

zo zondag maar is naar Overloon. Is kijken of we daar wat mooi spul zien staan

[ Voor 39% gewijzigd door B-BRAIN op 19-08-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika

[ Voor 33% gewijzigd door Paprika op 19-08-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Pirate-Bozz schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:28:
85mm maakt het inderdaad een stuk leuker om voor de KV te grinden. Je kan flinke tikken uitdelen ermee.

Snel naar een leuke spot rijden zodat je van een afstand anderen kan supporten. Aim-time maakt dat je alleen kans maakt op afstand of up close (zodat je bijna niet kan missen). Medium range verlies je bijna altijd doordat je 9/10 keer al dood bent voordat je fatsoenlijk kan mikken en je verdomd weinig kan incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

En dat verandert niet met KV. Ofwel ga je zover zitten snipen, dat je niet gespot wordt. Ofwel ga je zo dichtbij zitten, dan miktijd geen probleem meer is.

100 mm D10T in mijn KV-3 gestoken en plotseling schoot ik wel raak. Misschien is het omdat ik deze werkpaard door en door ken wegens het grinden naar een elite T-54.

107 mm is meer damage per minuut, meer damage per credit aan shells, maar minder accuratie, slechtere miktijd en lagere rate of fire.

Omdat ik zoveel met mediums gespeeld heb, hecht ik nog altijd veel belang aan iets snel kunnen raken op middellange afstand. Je moet eenmaal de afstand kunnen overbruggen voordat je van sniping naar close combat kan overschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@ Rgras

Heel vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
crizyz schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:55:
[...]

Nice! Was er geen limiet van 1 per persoon dan?
Was dat niet alleen voor Duitsers?

Trouwens, hoezo is dit nog niet langsgekomen?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=krPHTI42hy4&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

rgras schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:00:
[...]

[video]
Geen idee, ik ben niet daar geweest. :-(

Straks thuis dat filmpje maar eens kijken. Het idee van schepen spreekt mij meer aan dan vliegtuigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
[...]

[video]
Nee had ik nog niet gezien.

Ik ben wel erg benieuwd hoe dat zal gaan spelen. Bij een tank heb je één gun en kun je FPS spelen, maar bij z'n battleship zal het snel al meer RTS achtig worden denk ik.

Verder nog wat nieuwtjes gehoord op de beurs over WoT of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
[...]

[video]
En hoe kunnen wij jou overhalen ons zo'n prachtige code te geven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:05:
[...]

Verder nog wat nieuwtjes gehoord op de beurs over WoT of niet?
Niet echt, ben meerdere keren bij de booth geweest en nooit een dev gezien, toen heb ik het maar opgegeven en ben maar gaan dineren in de stad. Toen ik eenmaal een leuk restaurant had gevonden en een tafel had bemachtigd viel het mij op dat er acht Russisch (of iets dergelijks) sprekende mensen met WoT-shirts aan de tafel naast mij zaten. Ondanks dat heb ik maar niets gevraagd, aangezien ze druk bezig waren met hun spareribbetjes.
hexta schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:13:
[...]

En hoe kunnen wij jou overhalen ons zo'n prachtige code te geven? :P
Weinig, ik stuur gewoon de 'vaste bezoekers' van dit topic een code.

[ Voor 35% gewijzigd door rgras op 19-08-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Dat is een andere game vandaar :+

Moet zeggen dat WoWP en WoB me niet echt trekken, tanks daarentegen spreken me wel aan en daar houdt ik het wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:21:
[...]

Dat is een andere game vandaar :+

Moet zeggen dat WoWP en WoB me niet echt trekken, tanks daarentegen spreken me wel aan en daar houdt ik het wel bij ;)
WoB spreekt mij wel aan mits er onderzeeërs in zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nemean schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:23:
[...]

Ben alleen bang daty het een beetje ten koste gaat van WoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Nemean schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:23:
Om de Forgotten Hope toer op te gaan: en vliegdekschepen, Liberty transportschepen met een 4" gun, destroyers, cruisers,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

hexta schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:26:
[...]

Ben alleen bang daty het een beetje ten koste gaat van WoT
Dat wel, maar ik blijf zeker wel WoT spelen. Is gewoon een goeie game.
rapture schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:28:
[...]
Om de Forgotten Hope toer op te gaan: en vliegdekschepen, Liberty transportschepen met een 4" gun, destroyers, cruisers,...
Nou zat meer richting de Silent Hunter kant op te gaan. ;)
Convoy schepen, wolfpacks, destroyers, minesweepers. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo, na een weekje weg geweest te zijn eindelijk weer verder grinden voor Tier 7. Heb de IS inmiddels vrijgespeeld, maar heb nog een tekort aan credits.
Ook voor het eerst maar eens wat goud gekocht. Ontwikkeling moet tenslotte betaald worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met meer dan 600k XP op elite tanks zou ik door veel gold te spenderen direct een IS-7 kunnen unlocken, maar dan zou ik waarschijnlijk nog een grote startpakket (van bij de release) erbij moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
rapture schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:45:
Met meer dan 600k XP op elite tanks zou ik door veel gold te spenderen direct een IS-7 kunnen unlocken, maar dan zou ik waarschijnlijk nog een grote startpakket (van bij de release) erbij moeten kopen.
En dan nog de credits. Die hebben echt een slechte trade rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
hexta schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:46:
[...]

En dan nog de credits. Die hebben echt een slechte trade rate.
Yup, 1 mil voor 2500 gold oftewel een tientje per miljoen.... Een beetje tier 10 tank heeft 6 mil nodig oftewel 60 euro.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Edmin schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:38:
Zo, na een weekje weg geweest te zijn eindelijk weer verder grinden voor Tier 7. Heb de IS inmiddels vrijgespeeld, maar heb nog een tekort aan credits.
Ook voor het eerst maar eens wat goud gekocht. Ontwikkeling moet tenslotte betaald worden ;)
Maandje premium en je zal als een speer gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:58:
[...]

Maandje premium en je zal als een speer gaan :)
Moet inderdaad toegeven dat Premium een stuk sneller gaat. Heb zelf geen premium, maar na die verjaardag van WoT 1 dag gratis premium (wat wel prettig was) heb ik toch een hoop XP en credits kunnen binnen slepen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 19-08-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Nemean schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:04:
[...]

Moet inderdaad toegeven dat Premium een stuk sneller gaat. Heb zelf geen premium, maar na die verjaardag van WoT 1 dag gratis premium (wat wel prettig was) heb ik toch een hoop XP en credits kunnen binnen slepen. :)
Mja ik merkte ook een groot verschil met die ene dag. Mooie is dat je meer credits krijgt, maar je repairs en ammo even duur zijn. Dat is bij bepaalde tanks gewoon net het verschil tussen een goede credit farmer of niet. Maar zonder premium red je het ook wel naar de tier 10. :)

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar die PzKpfw S35 739(f) premium tank die je op de GamesCom krijgt. Is die een beetje leuk/goed? Ik vind games rond tier 2/3 altijd wel fun om te doen.
rgras schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:15:
[...]

Niet echt, ben meerdere keren bij de booth geweest en nooit een dev gezien, toen heb ik het maar opgegeven en ben maar gaan dineren in de stad. Toen ik eenmaal een leuk restaurant had gevonden en een tafel had bemachtigd viel het mij op dat er acht Russisch (of iets dergelijks) sprekende mensen met WoT-shirts aan de tafel naast mij zaten. Ondanks dat heb ik maar niets gevraagd, aangezien ze druk bezig waren met hun spareribbetjes.
Zat onze forum en community man Overlord er misschien bij? Volgens mij lopen de devs altijd in van die gele T-Shirts rond en zijn die witte de gene die ze vaak weggeven.
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-BRxhu2QcxwU/TgbNLoyAeGI/AAAAAAAAAng/W9Tr4IiJ0eE/s320/CIMG1445.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Rutger Mulder op 19-08-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Dit weekend waarschijnlijk mijn vrijgezellenfeest dus weinig grinden, maar dat gaat volgende week weer goed komen. Ik ben benieuwd naar de physics in patch 7.0, ziet er wel leuk uit!

Warships lijkt me ook erg gaaf, ben wel heel benieuwd naar de playablity. In Battlefield 1942 bijvoorbeeld was het wel geinig, maar geen erg relevant deel van het spel in mijn ogen.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
@ foto, die 2e van links zou ik nou niet zozeer een babe noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
hexta schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:30:
@ foto, die 2e van links zou ik nou niet zozeer een babe noemen.
Ik vind de dames die ze nu naar GamesCom hebben meegenomen nou ook niet de aller mooisten. Of de Russen hebben geen smaak, of mother russia heeft niks beters. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nouja, die linker zou ik mijn hond niet vanaf schoppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:22:
[...]

Mja ik merkte ook een groot verschil met die ene dag. Mooie is dat je meer credits krijgt, maar je repairs en ammo even duur zijn. Dat is bij bepaalde tanks gewoon net het verschil tussen een goede credit farmer of niet. Maar zonder premium red je het ook wel naar de tier 10. :)

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar die PzKpfw S35 739(f) premium tank die je op de GamesCom krijgt. Is die een beetje leuk/goed? Ik vind games rond tier 2/3 altijd wel fun om te doen.

[...]

Zat onze forum en community man Overlord er misschien bij? Volgens mij lopen de devs altijd in van die gele T-Shirts rond en zijn die witte de gene die ze vaak weggeven.
[afbeelding]
Dat dacht ik ook, maar waarom zou een groep volwassenen (het waren zeer zeker geen pubertjes) allemaal een dergelijk shirt aantrekken? Daarnaast is de hoeveelheid mensen die (wit)-russisch spreken op Gamescom zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
rgras schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:45:
[...]

Dat dacht ik ook, maar waarom zou een groep volwassenen (het waren zeer zeker geen pubertjes) allemaal een dergelijk shirt aantrekken? Daarnaast is de hoeveelheid mensen die (wit)-russisch spreken op Gamescom zeer klein.
Hoor jij het verschil dan?
Russisch, Oekraine, Oezbekistan etc klinken allemaal het zelfde voor mij. :P

Anders ff op het WoT forum aan de devs vragen hoe de spare ribs smaakten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb mn gamescom tripje er ook weer opzitten! lekekr SWTOR, WH40k Spacemarine en nog een paar games gedaan en uiteraart ook even bij de WOT stand langs gegaan waar de dames inmiddels alweer ververst zijn voor nieuwe locals uit de omgeving aangezien ze allemaal duits praatte.

heb ook nog eventjes aan het leidertje daar gevraagt hoe het met de Japgdpanzer E-100 zat en na het 3 keer uitgelegt te hebben had ie eindelijk door dat ik niet de E-100 heavy tank bedoelde maar de Jagdpanzer E-100 en hij zei dat ze er al een poosje mee rond rijden en als alles goed gaat ie er in de volgende patch ingestopt wordt, de E-100 moet de tegenpool gaan worden van de Jagdtiger (meer gefocussed op dmg ipv armor) dus hoop niet dat het zon dikke gun op een kartonnen chassis wordt haha

daarnaast nog vermakelijk gelachen om de shirtjes die werden uitgedeeld als je er een potje gespeeld had en toen ik even zat te vertellen dat ik dat dagelijks speel en de meerwaarde er niet van inzag om hier ook een potje te spelen in een tank koepeltje met een laptop erop kreeg ik toch mn shirtjes met op de achterkant een Duitse vlag erop met de woorde Tank Power hahahaha

daarna nog een verassingkje meegenomen voor mn collega GOTers hier die niet mee kunden komen dus daar kom ik nog op terug maar denk dat er vast wel mensen geintereseert zijn in een code om die PzKpfw 35 s 739 (f) te claimen?

ik ben ook nog op de foto gegaan met een lief aziatisch WOT meisje even wat plaatjes:
(heb ze maar ff wat kleiner gemaakt,waren te groot haha)

Afbeeldingslocatie: http://img838.imageshack.us/img838/2078/img20110819175924.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/1011/img20110819175054.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/1975/img20110819120418.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Misschien als je Stug E-100 had gezegd ze je wel begrepen hadden, foute naamgeving ftw. :+

[ Voor 197% gewijzigd door Paprika op 20-08-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:06:
Misschien als je Stug E-100 had gezegd ze je wel begrepen hadden, foute naamgeving ftw. :+
Hebben ze laatst zelf verander van Stug E-100 naar Jagdpanzer E-100 maar de engels van die lui was zowiezo niet echt optimaal want toen ik ook een token vroeg voor een vriend die mee was wilde ze me naar het token redeem point sturen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ze hebben het toch nog aangepast? Eindelijk :P. Een tier 9 Ferdinand met de 15cm zou nog best leuk kunnen worden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:44
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:40:

daarna nog een verassingkje meegenomen voor mn collega GOTers hier die niet mee kunden komen dus daar kom ik nog op terug maar denk dat er vast wel mensen geintereseert zijn in een code om die PzKpfw 35 s 739 (f) te claimen?
meldt zich alvast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/4zEk
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/4zEu
Ziet er best leuk uit overigens. Als je er nog 1 over hebt zou ik er ook graag een willen hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Paprika op 20-08-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Als je eentje voor mij overhebt :) En ik kan helaas niet op je pics klikken. Blijkbaar zijn ze best gul met het uitdelen van goodies..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:44:
Als je eentje voor mij overhebt :) En ik kan helaas niet op je pics klikken. Blijkbaar zijn ze best gul met het uitdelen van goodies..
nee niet echt ben een beetje stout geweest zoals wel vaker haha (niet slaan kaap haha)

anyways kwam er net idd achter dat ik 2 types premium tank heb weten te scoren dankzij je postje vipeax!
hou er uiteraart van allebei de 2 verschillende voor mezelf en 2 voor mn broertje dan houd ik er nog 2 over denk dat ik vd week maar even een prijsvraagje ga maken om het een beetje eerlijk te houden.

de T2 premium zat een doosje bij met een miniatuur panther tankje (daar heb ik er helaas maar 2 van weten te bemachtigen)

en de T3 (Pzkpfw 35s 739(f) daar heb ik er nog 2 van, zit enkel het schijfje met het spelletje bij en als je de code gebruikt krijg je er naast het premium tankje ook nog een dag premium lidmaatschap vd lokale tank club bij haha en 350g

maar best wel bizar dat je bij een spel dat gratis te spelen is gewoon imo de vetste goodies kan scoren, heb als echte fanboy ook 2 shirts,een pasje met 350g en een sleutelhanger van wot

deze gaat het om:
http://wiki.worldoftanks.com/PzKpfw_S35_739_(f)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Prijsvragen zijn altijd leuk :D

Maar welke tanks zaten er nou tussen je codes want dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heel vet daarom, jammer dat ik niet kon! Had er zeker even langs gewild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:10:
Prijsvragen zijn altijd leuk :D

Maar welke tanks zaten er nou tussen je codes want dat is me nog niet helemaal duidelijk.
totaal 2 tanks maar van de eerste heb ik er maar 2 (eentje voor mn broertje en eentje voor mezelf)
dat was deze : http://wiki.worldoftanks.com/PzKpfw_38H735_(f)

van de 2e premium tank heb ik 4 codes weten te bemachtigen en daar ga ik er van de week ook 2 van weggeven dmv een prijsvraagje ofzo en dat is deze jongen : http://wiki.worldoftanks.com/PzKpfw_S35_739_(f)
Nemean schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:14:
Heel vet daarom, jammer dat ik niet kon! Had er zeker even langs gewild!
ja was idd zeker de moeite waard en niet alleen wot haha heb ook nog Warhammer 40k Spacemarine gespeeld (multiplayer) en SWTOR single en multie gezien! :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Goed om te horen dat het leuk was en zo te horen is Wargaming best wel vrijgevig met goodies zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:18:
Goed om te horen dat het leuk was en zo te horen is Wargaming best wel vrijgevig met goodies zeg! :)
ja inderdaad dat was best wel bizar eigelijk want waar blizzard een enorme krent was en diverse miljoenen games heeft lopen is wargaming weer uiterst vrijgevig haha, voorwaarde was wel dat je gespeeld moest hebben en de 1e keer heb ik de beste man maar verteld dat ik al wot deed en een praatje gemaakt waardoor ik en die maat van me een token kreeg voor een shirt en schijfje (met premium code erop)

en tja de 2e keer dacht ik : ook ff een shirtje regelen voor mn broertje en toen kwam net die lieve aziatische dame eraan en kreeg ik na een praatje en een foto ook een miniatuur KV........KV??? ok we hebben ook een andere dus heb ik een panthertje hehe :P en daar stond die code op voor de T2 premium

helaas dat ik niet meer mee kon bietsen voor iedereen maar wilde ook niet wow-goldbegger style over de wot stand gaan haha ander had ik voor iedereen wat meegenomen

maar bij een andere game was het erg man! dat was Wildstar ofzo en dan riep die vent de halve dag "was ist die game?" en dan riep een jubelende menigte met de handjes omhoog steeds "Wild-star!!" waarop ie wat goodies gooide ..de hele dag bijna! "wild-star!" nou daar ben ik mooi niet tussen gaan staan haha

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:17:
totaal 2 tanks maar van de eerste heb ik er maar 2 (eentje voor mn broertje en eentje voor mezelf)
dat was deze : http://wiki.worldoftanks.com/PzKpfw_38H735_(f)

van de 2e premium tank heb ik 4 codes weten te bemachtigen en daar ga ik er van de week ook 2 van weggeven dmv een prijsvraagje ofzo en dat is deze jongen : http://wiki.worldoftanks.com/PzKpfw_S35_739_(f)
Duidelijk.

Die PzKpfw 38 H735(f) aka Hotchkiss was eerst behoorlijk overpowered voor zijn tier, maar volgens mij hebben ze die een tijd terug wat generfed. Blijft wel een zeer vet tankje om te hebben. Veel plezier met het rond racen daar in.

Maar de PzKpfw S35 739(f) lijkt me ook erg leuk. Was eerst een tier 4, maar die hebben ze later naar tier 3 geplaatst omdat ie wat underperformed. Hij schijnt best goed zijn mannetje te staan vs gelijke tier tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@Vivaladen, je foto's zijn best klein. :+ Na je verhaal ben ik wel benieuwd naar dat "lief Aziatische dametje" :P j/k. Ook wel een hele toffe actie van WarGaming imo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:31:
@Vivaladen, je foto's zijn best klein. :+ Na je verhaal ben ik wel benieuwd naar dat "lief Aziatische dametje" :P j/k. Ook wel een hele toffe actie van WarGaming imo!
zal wel even nog wat grotere maken haha, maar er waren games,vrouwen en Bratwurst en bier wat wil een man nog meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

zal wel even nog wat grotere maken haha, maar er waren games,vrouwen en Bratwurst en bier wat wil een man nog meer haha
Een Deutsche Schnitzel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Tanks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met tanks off-roaden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Nee city racing tijdens het spitsuur >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Wargaming.NET vs Panzerknacker (competitive Duits WoT team);
http://tv.esl.eu/de/

Alleen wat een commentaar... "This is a T-44, uh I mean T-54" (is toch echt een T44 dumbass).

[ Voor 36% gewijzigd door Paprika op 20-08-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Rutger Mulder schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:55:
Nee city racing tijdens het spitsuur >:)
Krijg je dit soort taferelen net als bij Top-Gear :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Quu5Bi5QEPI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Paprika schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:55:
Wargaming.NET vs Panzerknacker (competitive Duits WoT team);
http://tv.esl.eu/de/

Alleen wat een commentaar... "This is a T-44, uh I mean T-54" (is toch echt een T44 dumbass).
Er zijn 2 of meer commentatoren, maar het Engels van 1 is echt verschrikkelijk. Dat doet er wel afbreuk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
T29 is dead... Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hahahaha, wat een hilarische commentator..

"I think the WarGaming team did not had many kills"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
The artillery has a great position, they can hit the enemy tanks ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat was overigens een Pershing.... Ik vind dit toch wel de meest waardeloze manier om het competitive gedeelte van je spel te promoten (zowat alles fout zeggen, slecht Engels, saai commentaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Paprika schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:03:
Dat was overigens een Pershing.... Ik vind dit toch wel de meest waardeloze manier om het competitive gedeelte van je spel te promoten (zowat alles fout zeggen, slecht Engels, saai commentaar).
Big speed Soviet Tanks !

Haha, ik vind het commentaar leuker dan de match :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Inderdaad, had liever iemand gezien met meer ervaring daar in. Overigens word er iets uitgelegd door die kerel zegt die met dat rode petje als antwoord: "Right..." of "Ok... I see!".

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 20-08-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Pirate-Bozz schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:04:
Big speed Soviet Tanks !

Haha, ik vind het commentaar leuker dan de match :)
Ok laat ik het anders zeggen, de reden waarom het commentaar het leukste is... is nogal :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt op facebook ook al over gezeurt haha denk dat die commentator er de volgende keer niet bij zal zijn :

http://www.facebook.com/m...376&type=1#!/WorldOfTanks

trouwens net ff de premiummetjes uitgetest, zijn leuke karretjes en je krijgt er ook een free garage slot bij :) ga vanaaf in de kroeg maar eens wat leuke dingetjes verzinnen voor het wegegeven vd 2 codes dus verwacht niet teveel met een enorm hoog niveau maar verwacht wel het onverwachtse! want als ik aan het biet zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Paprika schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:06:
[...]

Ok laat ik het anders zeggen, de reden waarom het commentaar het leukste is... is nogal :F.
Ja, ben ik met je eens. Dit doet gewoon afbreuk aan je presentatie. Ik snap best dat de meerderheid van devs e.d. Russisch zijn. Dan huur je toch gewoon 2 vertalers die wel goed Engels kunnen, dat is gewoon een stuk minder storend en dan kom je veel minder knullig over.

Geheel Duitse team heeft wel een voordeel op deze map, denk ik. Vooral als men rustig aan doet en bij elkaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Die blonde zou het na zijn korte online ervaring volgens mij al beter doen als commentator, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Komt er nog een match of was dit het?

Niet veel gezien, alleen een stel debielen op lakeville rechts bovenin op de map. Een arty die denkt een TD te zijn en het daar op neemt vs een paar tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Rutger Mulder schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:09:
Komt er nog een match of was dit het?
Het zal een uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb het maar weg geklikt, dit is echt te triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Paprika schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:08:
Die blonde zou het na zijn korte online ervaring volgens mij al beter doen als commentator, lol.
Inderdaad, die gast met die rode pet heeft geen flauw benul wat hij allemaal zegt.
Nog nooit zo'n slechte commentator gezien..:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Ferdi raped de cappers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:31:
Linkje naar FB hehe (p.s. ze is fotogenieker dan dat ik ben hoor )

http://www.facebook.com/m...376&type=1#!/WorldOfTanks

ps2: THQ had een mooiere hehe

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Eens kijken of ik ze voor volgende x een mailtje kan sturen (:+). Ik wil ook wel een half jaar premium voor het bashen van noobs :(.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.