[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

http://puu.sh/ddQ9d/3012876142.png
gisteren ge-unboxt ziet er FN uit

en mijn andere die ik toen der tijd voor 2 euro had gekocht:
http://puu.sh/ddQbz/9477018488.png

[ Voor 42% gewijzigd door Plainside op 02-12-2014 09:27 ]

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het laatste potje van gisteravond was hilarisch. Samen met ZargNox aka hmr aka the professional CS player zaten we in een lobby met iemand die als naam LDLC Smithz had. Flauwe Dreamhack grappen bleven maar komen :D
Gisteren mijn laatste potje met een paar Tweakers gespeeld, was wel leuk om te doen.
Helaas waren de team flashes en de 0.3 KD real bij mij, en begreep ik de helft van de termen totaal niet.
Maar ik ben van mening dat ik mijn best heb gedaan en toch geprobeerd heb om te laten zien wat ik waard ben. (een beginnende speler)
Heb nu eindelijk een fijne crosshair gevonden en ben bezig met mijn mouse settings goed te krijgen.
Zijn er bepaalde settings die jullie mij aanraden om uit of aan te zetten.
Mouse acceleration heb ik al uit staan en ik moet zeggen dat dat een stuk prettiger speelt.

Steam: Ryada.

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Iedereen moet ergens beginnen natuurlijk.
Best is wel dat je maps eens in een public / deathmatch doorloopt zodat je de posities en routes wat kent.
Die termen leer dan vanzelf wel ;-)

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:15:
Gisteren mijn laatste potje met een paar Tweakers gespeeld, was wel leuk om te doen.
Helaas waren de team flashes en de 0.3 KD real bij mij, en begreep ik de helft van de termen totaal niet.
Maar ik ben van mening dat ik mijn best heb gedaan en toch geprobeerd heb om te laten zien wat ik waard ben. (een beginnende speler)
Heb nu eindelijk een fijne crosshair gevonden en ben bezig met mijn mouse settings goed te krijgen.
Mouse acceleration heb ik al uit staan en ik moet zeggen dat dat een stuk prettiger speelt.
Was inderdaad een leuk potje. Ik dacht dat we hopeloos verloren waren aan de T zijde, maar toen we eenmaal CT waren was het een mooie comeback.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

iLikeNoobies schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:38:
[...]

Was inderdaad een leuk potje. Ik dacht dat we hopeloos verloren waren aan de T zijde, maar toen we eenmaal CT waren was het een mooie comeback.
Inderdaad van hoeveel waren we nou terug gekomen 12:3 ofzo dacht ik me te herrineren.
Achja ik heb er wat van geleerd en dat is al iets, ondanks de teamflash of faal smokes en friendly fire :+
Heb vandaag op school wel nog een nade spot ongeveer kunnen masteren waar ik trots op ben ^^ zometeen maar verder met De_Dust2 verder verkennen in een bot match.

@phaex

Ik ben nu vooral bezig met het spelen van de_Dust2 tegen expert bots.
Zodra ik daar makkelijk tegenop kan ga ik verder met PvP

Waar slaat dit nou weer op ik speel een potje Demolition voor de lol, ik kill in 1 ronde 3 mensen en defuse de bom.
Volgende ronde ik speel het safe ipv erin te rushen en de bom word geplant dus ik sneaky ernaartoe lopen om hem te defusen word ik gekicked terwijl ik hem makkelijk kon ninja defusen.
Ik snap niet waarom ik gekicked ben maar ok.

[ Voor 28% gewijzigd door Ryada op 02-12-2014 13:09 ]

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-11 19:17
Ik raad je aan om gewoon deathmatch te spelen. Bots spelen compleet anders als spelers en maken de meest onlogische beslissingen. Hier heb je vrij weinig aan.

• Plainside

Plainside

Aekaz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:23:
Ik raad je aan om gewoon deathmatch te spelen. Bots spelen compleet anders als spelers en maken de meest onlogische beslissingen. Hier heb je vrij weinig aan.
extreme bots GL HF

• reletivity
  • Laatst online: 23-08-2021
Nog niks moeilijks aan :)
Aekaz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:23:
Het is meer dat ik beter leer aimen voordat ik tegen mensen ga, op het moment als ik tegen mensen speel dan word ik compleet met de grond gelijk gemaakt omdat iedereen makkelijk headshots maakt zodra ik de hoek om kom en ik 10 meter ernaast schiet (ja ok dit is overdreven)

Ondanks dat heb ik een paar cases geopend vandaag (had er een aantal en had nog geld in mn wallet zitten)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FNkNrYN.png
AK-47: Minimal Wear
Deagle: Field-Tested
PP-Bizon: Battle-Scarred
MAG-7: Field-Tested
USPS-S: Minimal Wear
5-7: Battle-Scarred
MAG-7 Metallic: Factory New
SG 553: Minimal Wear

Geen idee of het het geld waard was maar zo erg is het ook weer niet denk ik.

• Plainside

Plainside

wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:32:
[...]

Het is meer dat ik beter leer aimen voordat ik tegen mensen ga, op het moment als ik tegen mensen speel dan word ik compleet met de grond gelijk gemaakt omdat iedereen makkelijk headshots maakt zodra ik de hoek om kom en ik 10 meter ernaast schiet (ja ok dit is overdreven)

Ondanks dat heb ik een paar cases geopend vandaag (had er een aantal en had nog geld in mn wallet zitten)
[afbeelding]
AK-47: Minimal Wear
Deagle: Field-Tested
PP-Bizon: Battle-Scarred
MAG-7: Field-Tested
USPS-S: Minimal Wear
5-7: Battle-Scarred
MAG-7 Metallic: Factory New
SG 553: Minimal Wear

Geen idee of het het geld waard was maar zo erg is het ook weer niet denk ik.
De desert eagle is het meest waard rond 3-4 euro misschien.
http://puu.sh/ddYym/73f85f867c.png
Daar staan wat meer items op die snel rond de 10 euro liggen :P

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44
Zijn er hier trouwens nog noobjes als ik (Silver 3 :p)? Add me maar even op Steam dan, dat solo queuing is ook niet altijd alles: http://steamcommunity.com/id/DancingLobster/ B). Speel in de week bijna elke avond wel :). Is er trouwens een Steam groep van Tweakers?

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Ik ben pas begonnen met spelen en heb er nu ongeveer ~50 uur inzitten. Ik moet zeggen dat het mij niks tegenvalt. Ik speel naar mijn mening niet heel beroerd en heb mijn KD naar 0.7 opgeschroefd. Gister had ik een potje waarin ik als enige levende nog 6 tegenstanders had neergehaald, voelt toch erg goed. Binnenkort maar eens ff mijn geluk proberen in ranked potjes.

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Dancing Lobster schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:32:
Zijn er hier trouwens nog noobjes als ik (Silver 3 :p)? Add me maar even op Steam dan, dat solo queuing is ook niet altijd alles: http://steamcommunity.com/id/DancingLobster/ B). Speel in de week bijna elke avond wel :). Is er trouwens een Steam groep van Tweakers?
Ja, Gathering of Tweakers CS:GO.

• Harvem
  • Laatst online: 18-09 12:44
Kimi-Alonso schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:35:
[...]

Ja, Gathering of Tweakers CS:GO.
Gevonden, thanks!
Nou na een paar uur in CS GO te hebben gestoken (20 uur)
kom ik op een algemene KD van 0.958 wat ik persoonlijk niet al te goed vind maarja ik kom van CoD af dus ik heb teveel domme trekjes zoals herladen na elke kill.
Ik had nog wat cases geopend want ik verveelde me en vond het wel grappig om te doen hieruit kreeg ik :
1x P2000 Pulse met StatTrak
1x P200 pulse
3x Galil AR Kami
1x PP-bizon Antique
3x P90 Module
2x Tec--9 Isaac
en 1x SSG 08 Slashed

Nu is mijn vraag wat moet je doen met dubbele 'skins' Ze zijn mij te goedkoop om te verkopen.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:58:

Nu is mijn vraag wat moet je doen met dubbele 'skins' Ze zijn mij te goedkoop om te verkopen.
Je kan ze gebruiken met een trade up contract. Als je bijvoorbeeld 10 blauwe items hebt waar je niks mee doet, kan je die allemaal via een trade up contract inruilen voor 1 wapen van een tier hoger.

Dus voor 10 blauwe wapens krijg je 1 paarse wapen krijgen.
En zo kan je verder, dus van 10 paarse wapens krijg je 1 roze wapen krijgen.

Maar dan moet je er dus wel eerst tien van hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 02-12-2014 15:10 ]

I'm an Ironman!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Ik heb 3 kistjes opengemaakt en kreeg een AWP asiimov. Ik zag dat die 50 euro waard was :P. Alleen nu probeert iedereen te traden tijdens het gamen :(

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 02-12-2014 15:19 ]

• Madstorm
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

ulTimaS schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:19:
Ik heb 3 kistjes opengemaakt en kreeg een AWP asiimov. Ik zag dat die 50 euro waard was :P. Alleen nu probeert iedereen te traden tijdens het gamen :(
FWP!!!!

Gratz :)

I'm an Ironman!

Nou dan weten we dit ook weer ik doe 1 game competetive en ik ga elke ronde dood zonder enige vorm van waarde voor mijn team te hebben.

Verwijderd

wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:36:
Nou dan weten we dit ook weer ik doe 1 game competetive en ik ga elke ronde dood zonder enige vorm van waarde voor mijn team te hebben.
Komt vanzelf. Het is een kwastie van doen.

Speel met een paar silvers van tweakers en die kunnen je makkelijk de basics uitleggen. En lees anders even de TS. Op een gegeven moment gaat het echt beter en leer je heel snel.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:38:
[...]

Komt vanzelf. Het is een kwastie van doen.

Speel met een paar silvers van tweakers en die kunnen je makkelijk de basics uitleggen. En lees anders even de TS. Op een gegeven moment gaat het echt beter en leer je heel snel.
Naja het is meer hetgene wat er dan tegen je gezegd word wat irritant is.
Alsof ik zelf niet doorheb dat ik slecht bezig ben.
Naja een loss bij het rijtje toegevoegd.
Was ook niet zo verwonderlijk aangezien ik tegen full gold AK zat (geen idee hoe die rank heet)
Naja ik heb mn dagelijkse afzijk partij ook weer gehad.
Had in die game een kd van 0.26 wat ik nog best veel vond.
23 keer dood gegaan dat wel achja volgende keer beter.

[ Voor 24% gewijzigd door Ryada op 02-12-2014 15:52 ]

• Kimi-Alonso
  • Niet online
wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:15:
Haha ik kreeg inderdaad wel een paar keer een team flash :P. Die slechte T-side kwam ook deels door mij, stond laatste met 3-13 ofzo. Die CT side comeback daarna was real.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Kimi-Alonso schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:55:
[...]

Haha ik kreeg inderdaad wel een paar keer een team flash :P. Die slechte T-side kwam ook deels door mij, stond laatste met 3-13 ofzo. Die CT side comeback daarna was real.
De slechte T-side kwam zo'n beetje door ons allemaal, en de belachelijke headshots van de tegenstander :+

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Ik had gisteravond ook wat leuke potjes gedaan met Xenon en csrection en nog wat anderen. Al suckte ik héél zwaar in mijn laatste game op mirage.. eigenlijk hebben we gewoon door mij verloren haha
Vanavond ga ik weer wat spelen dus als iemand zin heeft om mee te doen...

Verwijderd

wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:46:
[...]

Naja het is meer hetgene wat er dan tegen je gezegd word wat irritant is.
Alsof ik zelf niet doorheb dat ik slecht bezig ben.
Naja een loss bij het rijtje toegevoegd.
Was ook niet zo verwonderlijk aangezien ik tegen full gold AK zat (geen idee hoe die rank heet)
Naja ik heb mn dagelijkse afzijk partij ook weer gehad.
Had in die game een kd van 0.26 wat ik nog best veel vond.
23 keer dood gegaan dat wel achja volgende keer beter.
Vreemd dat jij bij een MG komt (MG is die gouden AK;)). Dan heeft hij gewoon pech en moet hij niet zeuren. Jij hebt nog geen rank en zou dus ook met alleen silvers moeten spelen. Op die manier leer je het spelletje een stuk sneller en krijg je geen kwade russen over je heen :+

En zoals ik al aangaf zijn er meer dan genoeg tweakers bij wie je wel kan joinen voor een potje. Toch Plainside? ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:06:
[...]

Vreemd dat jij bij een MG komt (MG is die gouden AK;)). Dan heeft hij gewoon pech en moet hij niet zeuren. Jij hebt nog geen rank en zou dus ook met alleen silvers moeten spelen. Op die manier leer je het spelletje een stuk sneller en krijg je geen kwade russen over je heen :+

En zoals ik al aangaf zijn er meer dan genoeg tweakers bij wie je wel kan joinen voor een potje. Toch Plainside? ;)
Correctie kijk net naar de TS en het waren MG2. (ja dat is een beetje teveel van het goede voor mij (al zou ik dat wel ooit willen bereiken))
Gelukkig hebben we dan nog de tweakers die wel normaal kunnen doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 02-12-2014 16:34 ]

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:58:
[...]

De slechte T-side kwam zo'n beetje door ons allemaal, en de belachelijke headshots van de tegenstander :+
Hebben jullie soms tegen mij gespeeld?

Ik had gisteren namelijk ook een potje met paar random gasten. We ownen de ct's kant echt heel erg en staan al snel op 12-3 of 13-2. Daarna als T winnen we nog de eerste 2 ronden en vervolgens verliezen we alle 9-10 opeenvolgende rondes. Uiteindelijk kon ik er nog gelukkig nog de laatste winst uithalen zodat we op 16-13 kwamen.

Was trouwens op dust2.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:35:
[...]

Hebben jullie soms tegen mij gespeeld?

Ik had gisteren namelijk ook een potje met paar random gasten. We ownen de ct's kant echt heel erg en staan al snel op 12-3 of 13-2. Daarna als T winnen we nog de eerste 2 ronden en vervolgens verliezen we alle 9-10 opeenvolgende rondes. Uiteindelijk kon ik er nog gelukkig nog de laatste winst uithalen zodat we op 16-13 kwamen.

Was trouwens op dust2.
Wij speelde ook op Dust2 wat toevallig.
Alleen hadden wij de game ook gewonnen dus dan word het erg onwaarschijnlijk dat wij tegen elkaar zaten.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
iLikeNoobies schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:58:
[...]

Hier zit nog een oorzaak :+ , maar ik dacht op het begin echt dat ze geen nova's konden zijn.

En wambamNL, dit is een handig filmpje met tips hoe je moet aimen:
https://www.youtube.com/watch?v=U9mvXfnY8wU
En nog een tutorial:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=175429996
En over de settings: zorg dat je ALTIJD genoeg fps hebt, 30 is niet genoeg. Verder moet je proberen je sensitivity te verlagen. Ik speelde eerst ook veel CoD en daarbij is de sens echt vele malen hoger. In eerste instantie is het heel erg wennen en zal veel mis gaan, gebeurde bij mij ook, maar als je het gewend bent is het echt veel beter.

[ Voor 28% gewijzigd door markdm op 02-12-2014 17:01 ]

steam: failsnail, Letterbox

is 500fps goed genoeg met alles op max?
en thanks voor de video's zal ze na het eten bekijken :)
Maar mn eerste loss met competetive is binnen maar hij zegt wel dat ik 44% loss rate heb, ik bedoel hoe dan?
Sensetivity heb ik nu op 1600dpi en 1.5 in csgo ik zal proberen om hem nog lager te zetten.

• markdm
wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:55:
is 500fps goed genoeg met alles op max?
en thanks voor de video's zal ze na het eten bekijken :)
Maar mn eerste loss met competetive is binnen maar hij zegt wel dat ik 44% loss rate heb, ik bedoel hoe dan?
Sensetivity heb ik nu op 1600dpi en 1.5 in csgo ik zal proberen om hem nog lager te zetten.
500fps zal wel genoeg zijn, maar wordt wel krap :+
Zelf speel ik ook op zo'n sens door mijn kleine muismat, maar veel in dit forum spelen nog vele malen lager.

Nog een tip:
Op deze plaatjes zie je de calls (of hoe dat ook heet) van veel maps, wat ook heel belangrijk is om te kennen. Toen je zei dat je de helft van de termen niet kent zal dat waarschijnlijk betrekking hebben op deze namen van de locaties.
http://www.zealotgaming.com/forum/showthread.php?t=11168

Ik heb hem nu op 1000DPI en nog steeds 1.5 in csgo en dat speelt een stuk fijner qua hoevaak ik raak schiet :+

Thanks for the tips ik zal er vanavond op gaan studeren.
Hopelijk is het niet erg dat ik de CSGO got teamnaam heb aangenomen?

Gebruiken jullie eigenlijk ook deze settings:
viewmodel_offset_x 2
viewmodel_offset_y -2
viewmodel_offset_z -2
Of zijn die verwaarloosbaar?

[ Voor 23% gewijzigd door Ryada op 02-12-2014 17:47 ]

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:14
MGE - DMG range add me mr_rolandos. Speel teveel uur per week, werk 32-46 uur per week maar daarnaast game ik genoeg (:

Kan er overigens geen ign namen in de OP worden aangepast?

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:05:
Ik heb hem nu op 1000DPI en nog steeds 1.5 in csgo en dat speelt een stuk fijner qua hoevaak ik raak schiet :+

Thanks for the tips ik zal er vanavond op gaan studeren.
Hopelijk is het niet erg dat ik de CSGO got teamnaam heb aangenomen?

Gebruiken jullie eigenlijk ook deze settings:
viewmodel_offset_x 2
viewmodel_offset_y -2
viewmodel_offset_z -2
Of zijn die verwaarloosbaar?
Neem de map niet te letterlijk, er zijn aardig wat namen voor locaties die totaal niet gebruikelijk zijn. :)

De viewmodel, nee, niet echt. Er zijn aardig wat relatief makkelijke referentiepunten om granaten te gooien die makkelijker te leren zijn met het classic viewmodel.
Hmm het word namelijk aangeraden dat je de viewmodel gebruikt in een paar guides.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:04:
Hmm het word namelijk aangeraden dat je de viewmodel gebruikt in een paar guides.
Ja, je hebt iets meer zicht, maar naar mate je meer speelt weet je precies waar vijanden wel en niet vandaan kunnen komen en zal je je zelden tot nooit laten verrassen (zeker niet in competitive) omdat iemand toevallig nét achter je gun verstopt zat.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:06:
[...]

Ja, je hebt iets meer zicht, maar naar mate je meer speelt weet je precies waar vijanden wel en niet vandaan kunnen komen en zal je je zelden tot nooit laten verrassen (zeker niet in competitive) omdat iemand toevallig nét achter je gun verstopt zat.
Dat kan ik zeker begrijpen.
hoe kan het trouwens dat iedereen zo accuraat kan schieten tijdens het lopen?
Of ben ik dan gewoon dom bezig?

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:40:
[...]

Dat kan ik zeker begrijpen.
hoe kan het trouwens dat iedereen zo accuraat kan schieten tijdens het lopen?
Of ben ik dan gewoon dom bezig?
Waarschijnlijk zijn ze aan het strafen ipv lopen ;)

Sidenote;

Gisteren rank up gehad, nu proud & powerfull MG2. Gisteren een paar potjes meegespeeld met een LEM, dat is leuk spelen *zet nieuw doel voor ogen*.

Alhoewel het wel ff een ander niveau tegenstand is. Oneshots all around.

• rolandos582
mystiqu schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:28:
[...]

Waarschijnlijk zijn ze aan het strafen ipv lopen ;)

Sidenote;

Gisteren rank up gehad, nu proud & powerfull MG2. Gisteren een paar potjes meegespeeld met een LEM, dat is leuk spelen *zet nieuw doel voor ogen*.

Alhoewel het wel ff een ander niveau tegenstand is. Oneshots all around.
Zo speelde ik gisteren met ene LEM die vervolgens bottom fragger is. Kuch Kuch 8)7 8)7

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
rolandos582 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:35:
[...]

Zo speelde ik gisteren met ene LEM die vervolgens bottom fragger is. Kuch Kuch 8)7 8)7
Dat was zeker niet compleet geheel toevallig diezelfde die bij ons in de lobby zat ^^ ? Hij speelde idd niet echt op 'zijn niveau', althans niet zoals je zou verwachten. Maar feit is dat de tegenstand vrij stevig was, imo.

• rolandos582
mystiqu schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:43:
[...]

Dat was zeker niet compleet geheel toevallig diezelfde die bij ons in de lobby zat ^^ ? Hij speelde idd niet echt op 'zijn niveau', althans niet zoals je zou verwachten. Maar feit is dat de tegenstand vrij stevig was, imo.
Ach ik kon wel redelijk meekomen. Maarja niks aan te doen. Daarnet weer een tie 15-15 doordat iemand gewoon 3 rounds afk is. Ging weer een izi win

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39
Ik ben ook maar eens de steamgroep in gegaan, kan ik misschien met wat mede-beginners spelen. ^^

• Terranova
  • Laatst online: 02-12 18:35
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dewgN/40a7e187e0.jpg

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. En dan nog niet een een groep omhoog gaan ook :(

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:47
ik ben sinds een week ook begonnen met cs go en nu wil ik een paar vette skins halen voor mn meest gebruikte wapens ak/m4/awp/sg nog wat 555

wat kan ik het beste doen kistjes openen of geld storten op mijn steam account en daarmee skins halen?

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ambition88 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 00:50:
ik ben sinds een week ook begonnen met cs go en nu wil ik een paar vette skins halen voor mn meest gebruikte wapens ak/m4/awp/sg nog wat 555

wat kan ik het beste doen kistjes openen of geld storten op mijn steam account en daarmee skins halen?
Kistjes vind ik altijd grappig, maar of het verstandig is weet ik niet. Een kistje openen kost al 1.99 dus dan kan je beter skins kopen als je weet welke je wilt.

Ik ben net weer terug in silver gegaan, weer veels te veel MM gedaan met als gevolg van die klote teams.

Weet iemand trouwens hoe snel je een reactie krijgt van Steam Support ongeveer? Ben wel benieuwd of ik me items nog terug krijg.. ;(

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:47
hmm oke ja kistjes zijn zo tempting maar ben bang dat ik 10 euro uitgeef en niet 1 nice skins eruit haal -.-

maargoed die kan ik altijd weer traden of gebruiken om mee te betten toch?

[ Voor 26% gewijzigd door Ambition88 op 03-12-2014 01:03 ]

• bermuda1980
  • Laatst online: 01-12 19:34
Ambition88 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:02:
hmm oke ja kistjes zijn zo tempting maar ben bang dat ik 10 euro uitgeef en niet 1 nice skins eruit haal -.-

maargoed die kan ik altijd weer traden of gebruiken om mee te betten toch?
Kistjes zijn het per definitie niet waard, tenzij je het voor de thrill doet -en de bizar kleine kans op een knife- moet je er absoluut vanaf blijven. De beste manier om aan skins te komen is toch echt ze op de market kopen. Het traden van items die 0.03-0.20 euro waard zijn is schier onmogelijk en ze gebruiken om te betten geeft vaak zo een lage return dat je van CSGL niets terug krijgt.

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
@ de nieuwe spelers, zal toch gelijk gaan wennen aan op lage dpi te gaan spelen en je sens tussen 1 en 2 hebben staan. Dit wordt aangeraden.

@ hamburgerhenk Kon mij herinneren dat het meer lag aan je win lose rate. Volgens mij was het bij legendary eagle master 4-5 winnen zonder lose was je supreme. Misschien dat het bij elke rank zo is

• markdm
matrix14 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:14:

@ hamburgerhenk Kon mij herinneren dat het meer lag aan je win lose rate. Volgens mij was het bij legendary eagle master 4-5 winnen zonder lose was je supreme. Misschien dat het bij elke rank zo is
Lijkt me raar omdat je tegen dezelfde rank gaat. Ik denk dat het gebaseerd wordt op zoiets als onder/boven gemiddelde scores in jouw potje.

Verwijderd

Ik snap het ranking systeem ook nog niet. Kleine 15 potjes in silver 1 nu, met gemiddelde scores van 60/80 en bijna altijd boven de 20 kills. Ik kom vrijwel niemand tegen die beter speelt, en nog rank ik niet omhoog?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:41:
Ik snap het ranking systeem ook nog niet. Kleine 15 potjes in silver 1 nu, met gemiddelde scores van 60/80 en bijna altijd boven de 20 kills. Ik kom vrijwel niemand tegen die beter speelt, en nog rank ik niet omhoog?
Maar win je deze potjes ook? En hoeveel rondes win/verlies je?

• matrix14
markdm schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:19:
[...]

Lijkt me raar omdat je tegen dezelfde rank gaat. Ik denk dat het gebaseerd wordt op zoiets als onder/boven gemiddelde scores in jouw potje.
WINS
You ALWAYS gain points from winning rounds. However, the amount gained may be almost nothing, or it may be a great number. Winning against a team that is, on average, higher ranked than you will get you more points depending on the magnitude of the difference. Winning rounds against a lower ranked team, in converse, will give you fewer points. The amount of "rank points" you gain for a match depends based the number of rounds you win. It is therefore possible to win 7 or so games in a row and not gain rank, or win just 1 or 2 games and gain rank.

LOSSES
Losing rounds will ALWAYS lose you points, regardless of your team's average rank or the enemy team's average rank. Like I said before, however, the amount lost depends on the difference of your team's average rank and the enemy's average rank. Losing to a very high-ranked team will not lose you much points at all, while losing to a low-ranked team will lose you many points.

TIES
It is possible to gain or lose rank in the event of a tie. Getting a tie does not mean that no points are transfered between the two teams. The team with a higher average rank will lose points in the event of a tie, and the lower ranking team will gain points. The amount of points lost or gained depends on how different the average ranks are between the two teams. Two teams with the same ranks are expected to be tied.

Individuele score maakt niet uit je kan elke match 0-20 staan als je wilt
matrix14 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:58:
[...]

Individuele score maakt niet uit je kan elke match 0-20 staan als je wilt
Dit is dus het geval van mij.
ondertussen 2 competetive matches gehad waarin ik tegen mg2 ben gematched.
allebij zwaar verloren.
en dan nog 1 die we gewonnen hebben maar dat kwam niet door mij, ik lag te vaak op de grond ;)
Ik kreeg in die matches met MG2 mensen de vraag met wie ik gequeued was, heeft dit invloed op waartegen je gematched word?

Zijn er misschien mensen die vanavond met mij competetive willen doen? Zodat ik er wat van kan gaan leren.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:22
bermuda1980 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:34:
[...]

Kistjes zijn het per definitie niet waard, tenzij je het voor de thrill doet -en de bizar kleine kans op een knife- moet je er absoluut vanaf blijven. De beste manier om aan skins te komen is toch echt ze op de market kopen. Het traden van items die 0.03-0.20 euro waard zijn is schier onmogelijk en ze gebruiken om te betten geeft vaak zo een lage return dat je van CSGL niets terug krijgt.
Niet helemaal. De beste manier om skins van lage waarde te "monetizen" is juist om te betten. Maar dan op underdogs uiteraard. Je moet wel je huiswerk doen, dus niet zomaar een random match kiezen met 90-10 odds. De match van Fnatic tegen HR (die Fnatic verloor) was een goed voorbeeld. Niemand gaf een stuiver voor HR, terwijl het toch echt een zeer sterk team is. Je moet je research doen, en bepalen of een zogenaamde "upset" er in zit.

Maar dit is meer iets voor het betting topic. Excusez moi!

[ Voor 3% gewijzigd door Stoffa op 03-12-2014 09:18 ]

• matrix14
wambamNL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:06:
[...]

Dit is dus het geval van mij.
ondertussen 2 competetive matches gehad waarin ik tegen mg2 ben gematched.
allebij zwaar verloren.
en dan nog 1 die we gewonnen hebben maar dat kwam niet door mij, ik lag te vaak op de grond ;)
Ik kreeg in die matches met MG2 mensen de vraag met wie ik gequeued was, heeft dit invloed op waartegen je gematched word?

Zijn er misschien mensen die vanavond met mij competetive willen doen? Zodat ik er wat van kan gaan leren.
Kijk zal even van mijn persoonlijke ervaring uitleggen. ik ben LE, als ik meestal 2x tegen LE win kom ik tegen LEM en Supreme terecht ligt eraan of ze premade zijn en hoe hard je hebt gewonnen. Win ik 1-2x tegen die skill ga ik rank up.

Dus van mijn ervaring was je zal langzamer rankedup gaan als je tegen je eigen niveau terecht komt telkens. Maar hoor ook dat sommige gewoon puur pech hebben. Ging half jaar geleden duo met vriend van me altijd hij was LE en ik LEM. In de tijd dat hij LEM werd was ik al 2x ranked up gegaan en 2x gedemote.

Dus ik heb soms het gevoel dat ze het oude League of legends ELO systeem gebruiken. En dat is een fucked up systeem haha veel bugs enzo. Dat je soms geen of weinig punten krijgt veel matches terwijl je maat +20 krijgt
matrix14 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:29:
[...]

Kijk zal even van mijn persoonlijke ervaring uitleggen. ik ben LE, als ik meestal 2x tegen LE win kom ik tegen LEM en Supreme terecht ligt eraan of ze premade zijn en hoe hard je hebt gewonnen. Win ik 1-2x tegen die skill ga ik rank up.

Dus van mijn ervaring was je zal langzamer rankedup gaan als je tegen je eigen niveau terecht komt telkens. Maar hoor ook dat sommige gewoon puur pech hebben. Ging half jaar geleden duo met vriend van me altijd hij was LE en ik LEM. In de tijd dat hij LEM werd was ik al 2x ranked up gegaan en 2x gedemote.

Dus ik heb soms het gevoel dat ze het oude League of legends ELO systeem gebruiken. En dat is een fucked up systeem haha veel bugs enzo. Dat je soms geen of weinig punten krijgt veel matches terwijl je maat +20 krijgt
Het is gewoon vervelend dat ik nu blijkbaar in de MG rank vastzit en totaal geen inbreng heb in een match.
0 om 20 gaan is aardig frustrerend en leaven doe ik niet aan want daar schiet ik toch niks mee op.
ook al is het een rank die ik ooit wil bereiken wil ik dat niet op deze manier ;)

• matrix14
Je zult toch echt even meer dan 100-200 uur erin moeten stoppen om de basis te leren kennen. Ik heb 4-5 jaar CSS hiervoor gespeeld. De meeste op hoog niveau speelden als jaren 1.6 of CSS

Armsrace: leer je alles wapens kennen
Deathmatch: aim control
Publics: Leer je waar iedereen meestal heen loopt

[ Voor 18% gewijzigd door matrix14 op 03-12-2014 09:43 ]

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

wambamNL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:38:
[...]

Het is gewoon vervelend dat ik nu blijkbaar in de MG rank vastzit en totaal geen inbreng heb in een match.
0 om 20 gaan is aardig frustrerend en leaven doe ik niet aan want daar schiet ik toch niks mee op.
ook al is het een rank die ik ooit wil bereiken wil ik dat niet op deze manier ;)
lol, MG rank?! 8)7

En daar zit ik dan in mijn SEM. Gelukkig wel gisteren weer een rank omhoog na 2 potjes met (volgens mij) tweakers. Ze waren in ieder geval allemaal Nederlands.

• Terranova
iLikeNoobies schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:44:
[...]

lol, MG rank?! 8)7

En daar zit ik dan in mijn SEM. Gelukkig wel gisteren weer een rank omhoog na 2 potjes met (volgens mij) tweakers. Ze waren in ieder geval allemaal Nederlands.
Zit je nog steeds hoger dan ik :9

Al kruip ik nu steeds dichter tegen de SEM aan.
iLikeNoobies schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:44:
[...]

lol, MG rank?! 8)7

Was het maar waar dat ik lager zou kunnen komen maar zelfs als we 4 - 16 verliezen dan blijf ik tegen MG gematched worden, wat heel jammer is omdat ik niks terug kan doen.
Achja vanmiddag weer DM spammen en een paar competetive matches tussendoor doen.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik zelf gebruik vaak Deatmatch servers waarbij wel de traditionele spawn plekken gebruikt worden. Zo weet je waar de tegenstander vandaan kan komen en kunnen ze niet random overal spawnen.

De gevechten op deze servers ontstaan op dezelfde "knel punten" als in competive game. (op dust 2 a long bij de deur, short en midden deur, en de tunnel op B). Zo kun je deze knel punten continue blijven oefenen. zodra je dood gaat spawn je weer in je spawn punt en ren je terug naar de knel punt om de blijvende stroom tegenstanders tegen te houden.

Zo leer je heel goed close/sprays kills te maken. Je oefenend 1000x keer in 1 uur de belangrijkste situaties op de map die je in competitief ook vaak tegen gaat komen.

Zelf wil ik minimaal 100 AK kills, 100M4a1 kills en 100 AWP kills op deatmatch voordat ik competief ga spelen helaas heb ik daar niet altijd de tijd voor.

www.webshopmasters.nl

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Berktoppie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:44:
Ik zelf gebruik vaak Deatmatch servers waarbij wel de traditionele spawn plekken gebruikt worden. Zo weet je waar de tegenstander vandaan kan komen en kunnen ze niet random overal spawnen.

De gevechten op deze servers ontstaan op dezelfde "knel punten" als in competive game. (op dust 2 a long bij de deur, short en midden deur, en de tunnel op B). Zo kun je deze knel punten continue blijven oefenen. zodra je dood gaat spawn je weer in je spawn punt en ren je terug naar de knel punt om de blijvende stroom tegenstanders tegen te houden.

Zo leer je heel goed close/sprays kills te maken. Je oefenend 1000x keer in 1 uur de belangrijkste situaties op de map die je in competitief ook vaak tegen gaat komen.

Zelf wil ik minimaal 100 AK kills, 100M4a1 kills en 100 AWP kills op deatmatch voordat ik competief ga spelen helaas heb ik daar niet altijd de tijd voor.
Ik speel zelf eigenlijk nooit deathmatch. Ik ga meestal in een AIM map om een beetje op te warmen. Dan 1 rondje casual en vervolgens knallen op competitive.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:01

Hu9o

Schokkend

ik begin het liefste 'koud'.

Op deze manier ben ik verzekerd van een portie beginnersgeluk O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Hu9o op 03-12-2014 11:35 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:44
Ik ben net de GoT CS GO groep op steam gejoint en zie een aantal namen online.. Maar geen idee wie welke rank oid heeft.

Ben atm gold nova II, dus als mensen rond dat niveau willen spelen, add me. Ik ben vanavond wel in voor een potje :)

[ Voor 8% gewijzigd door voil op 03-12-2014 18:14 ]

• markdm
zullen we morgenavond rond 7 of 8 uur (zeg maar) nog een potje 5v5 doen?

Vul aan als je meedoet:
Failsnail GN2

-edit-
Voil, in de groep staat bij discussions de sommige ranks van de leden.

[ Voor 42% gewijzigd door markdm op 03-12-2014 18:36 ]

• rolandos582
Op donderdag altijd werken tot 2030 en daarna expeditie. Als ik dan nog puf heb doe ik wel mee. Vanavond / vannacht ben ik wel beschikbaar. MGE range
Vanavond kan ik ook nog wel (mits we voor half 10 klaar zijn)
Unranked :s

• rolandos582
Half 10 ga ik niet halen, ik werk sowieso op z'n minst tot 9 :P
Jammer. ach volgende keer beter.
Laat ik dan zelf maar eens een competetive match doen.

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:44
Unranked en MGE mag volgens mij sowieso niet meer.. te groot verschil in ranks mag niet (meer).

Gister wou ik als Nova II met een DMG spelen, mocht niet. :-(

• rolandos582
voil schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:41:
Unranked en MGE mag volgens mij sowieso niet meer.. te groot verschil in ranks mag niet (meer).

Gister wou ik als Nova II met een DMG spelen, mocht niet. :-(
Kan idd niet, maar met 5 man party's kan het wel. Dan kan je met 4 unranked spelen en 1 global elite.

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03:35

Apeiron

moonlight sonata

Ik ben vanavond en morgenavond ook beschikbaar. Nick: The Royal Nobody. Rank: MGE

Project Kaizo

• rolandos582
Apeiron schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:57:
Ik ben vanavond en morgenavond ook beschikbaar. Nick: The Royal Nobody. Rank: MGE
Add Mr_Rolandos effe. Ik ben na 2100 beschikbaar.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:01

Hu9o

Schokkend

verklaring van een smurf om te smurfen:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• rolandos582
Hu9o schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:17:
verklaring van een smurf om te smurfen:

[video]
Helemaal terecht, soms is het ook gewoon leuk (:

• Plainside

Plainside

zullen we morgenavond rond 7 of 8 uur (zeg maar) nog een potje 5v5 doen?

Vul aan als je meedoet:
Failsnail GN2
Plainside SIlver Elite Master(WOOP RANKED!)

Was opzich een rare rank up aangezien ik bottom frag was van beide teams

[ Voor 25% gewijzigd door Plainside op 04-12-2014 08:08 ]

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:57
@Plainside, op sinterklaasavond?

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
@Deshmir, Op sinterklaasavond kan je prima gamen.

• Plainside

Plainside

Was op reactie van Fail dus dat is vanavond niet morgen.. + sinterklaas avond duurt bij mij een uurtje meestal no problemo voor mij.

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik ben vanavond ook beschikbaar, nick: DeadTerrorist. Ben rank gold nova 2 (of 3).

Edit: Ik heb een aantal mensen toegevoegd uit de GOT groep en Rank lijst.

[ Voor 32% gewijzigd door ProfaNe op 04-12-2014 10:07 ]

Verwijderd

Ik zal vanavond helaas niet kunnen. Morgen misschien wel want wij vieren zaterdag Sinterklaas. Maar dan moet ik wel mijn surprise afhebben 8)7

Gisteren nog een lekker potje gespeeld op Mirage. Speelde de eerste helft echt matig en slordig maar stonden op ct kant met 10-5. Daarna is T natuurlijk wat lastiger en hebben we het uiteindelijk met 16-14 afgemaakt :+

En het was nog wel tegenover een Clan. 5 man sterk.

• matrix14
Wil best keer meedoen met de tweakers: LE

• Terranova
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:23:
Ik zal vanavond helaas niet kunnen. Morgen misschien wel want wij vieren zaterdag Sinterklaas. Maar dan moet ik wel mijn surprise afhebben 8)7

Gisteren nog een lekker potje gespeeld op Mirage. Speelde de eerste helft echt matig en slordig maar stonden op ct kant met 10-5. Daarna is T natuurlijk wat lastiger en hebben we het uiteindelijk met 16-14 afgemaakt :+

En het was nog wel tegenover een Clan. 5 man sterk.
Zaten wij in hetzelfde team ofzo, heb echt een vergelijkbaar potje gehad gister :P

• markdm
zullen we vanavond rond 7 of 8 uur (zeg maar) nog een potje 5v5 doen?

Vul aan als je meedoet:
Failsnail GN2
Plainside Silver Elite Master (WOOP RANKED!)
The Royal Nobody MGE
Mr_Rolandos (iets in MG?)
matrix14 LE
DeadTerrorist GN2

• matrix14
half 8 kan iedereen wss wel

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Jij kan in ieders agenda kijken ofzo? :o

• Terranova
Kimi-Alonso schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:16:
[...]

Jij kan in ieders agenda kijken ofzo? :o
De matrix weet alles :o
Ik kan dan helaas niet.
ik heb drumles en fanfare repetitie vanavond.
morgen zou ik wel kunnen.

• rolandos582
Daar doe ik al 4 jaar niet meer aan. Werken tot 2030 helaas wel, en dan expeditie robinsonnn _/-\o_ _/-\o_

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Mn vriendin vind het niet leuk als ik game wanneer ze bij mij is.

Iemand handige guides hoe je je vriendin aan het gamen krijgt?

www.webshopmasters.nl

• Plainside

Plainside

Berktoppie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:08:

bouw het langzaam op
geef haar niet gelijk CS:GO maar eerder een spel waar je geen mensen dood moet maken om te winnen.
Willen ze nog wel een gevoelig voor zijn.
En anders gewoon gamen wanneer ze er is en als ze zeurt laat haar spelen.

• TehHermit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-12 21:20
markdm schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:10:

Vul aan als je meedoet:
Failsnail GN2
Plainside Silver Elite Master (WOOP RANKED!)
The Royal Nobody MGE
matrix14 LE
DeadTerrorist GN2
Ik wil wel meedoen
Zombiestriker805 DMG.

• rolandos582

Gewoon haar een aantal keren laten proberen en soms heb je geluk. 8)7

• Plainside

Plainside

rolandos582 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:22:
[...]

Gewoon haar een aantal keren laten proberen en soms heb je geluk. 8)7
dit ook en dan is er de optie om haar te vervangen ook nog he :+ :9

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb vanavond een werkoverleg tot 19:30. Ik ben rond 19:45 thuis en dan ben ik wel in voor een potje knallen.

iLikeNoobies | SEM

• xeoMe
  • Laatst online: 01-12 22:50

Moet ze gewoon accepteren ze moet ook iets voor der zelf kunnen doen, online shoppen blogs lezen etc. dat doet mijn vriendin altijd.
Verder start een potje op dust2 met harmless bots en laat haar ff een potje spelen.

Mijn vriendin vind het gaaf, als ik ga douche gaat ze uit zichzelf wel eens een potje vs bots doen.
Laatst paar matches dreamhack gekeken samen op bed, moet kunnen :*)

• matrix14
xeoMe schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:47:
[...]

Moet ze gewoon accepteren ze moet ook iets voor der zelf kunnen doen, online shoppen blogs lezen etc. dat doet mijn vriendin altijd.
Verder start een potje op dust2 met harmless bots en laat haar ff een potje spelen.

Mijn vriendin vind het gaaf, als ik ga douche gaat ze uit zichzelf wel eens een potje vs bots doen.
Laatst paar matches dreamhack gekeken samen op bed, moet kunnen :*)
Jaa maar jij spant 1x je spieren aan en je vriendin is gelijk verkocht en doet alles wat je zegt :9~ bigboyxeome22

• markdm

Vul aan als je meedoet:
Failsnail GN2
Plainside SEM (WOOP RANKED!)
The Royal Nobody MGE
matrix14 LE
DeadTerrorist GN2
iLikeNoobies SEM
Zombiestriker805 DMG

• Plainside

Plainside

markdm schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:57:

Vul aan als je meedoet:
Failsnail GN2
Plainside SEM (WOOP RANKED!)
The Royal Nobody MGE
matrix14 LE
DeadTerrorist GN2
iLikeNoobies SEM
Zombiestriker805 DMG
Nog 2 nodig en we zijn er :D!
Pagina: 1 ... 56 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic