[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:16
Ik denk dat allebei de mogelijkheden reëel zijn. En ik weet dat ze al in slecht daglicht staan. Maar naar mijn mening vragen ze daar zelf om; Map flaws abusen? De CT kant op Overpass een 95%+ winrate geven? Dat hoort per direct een diskwalificatie te zijn, de map werkt niet als dat legitiem is. Dreamhack is wat mij betreft wat wazig daarmee om gegaan, vooral omdat het gerucht rondgaat dat pixelwalking helemaal niet tegen de regels is (Ja, ik vind het wel onwaarschijnlijk en een vaag gerucht).

Ze (voornamelijk Flusha) gebruiken/gebruikte ook nog eens private hacks die anders waren/zijn dan die van KQLY, SMN en SF. Daarom dus nog geen VAC ban. JW staat ook al zeer lang in de boeken als twijfelachtig. Het bewijs is wel erg sterk, daarom geloof ik weinig meer van welk persbericht of beredenering dan ook. Sooner or later... Komen ze in nog slechter daglicht te staan.

Het blijft voorlopig een wellus nietus dingetje. Maar cheater-achtig gedrag is al vastgesteld.
Kser schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:22:
[...]

Niemand wil hun de hand schudden? Eer? Denk je echt dat fnatic daar wakker van ligt?
https://www.youtube.com/watch?v=HjLHduTNxlQ
Dat dus, 't zijn echt geen volwassen spelers hoor :')
Hoe het management is weet ik niet. Maar zoals Minaaj aangeeft, zullen die om de forfeit gevraagd hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door kevz op 29-11-2014 18:34 ]

Mijn YouTube

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12 13:53
Kser schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:22:
[...]

Niemand wil hun de hand schudden? Eer? Denk je echt dat fnatic daar wakker van ligt?
https://www.youtube.com/watch?v=HjLHduTNxlQ
Tja dat wist ik wel, maar blijkbaar snap je het niet :9

Denk je dat fnatic management wil dat het cs go team zo erg gehaat gaat worden dat ze continue op elke pagina worden geflamed?

Ze proberen een beetje respect terug te krijgen inderdaad, want als ze deze stunt hadden geflikt en toevallig tegen NiP in de finale hadden gewonnen was sweden natuurlijk ontploft.

Dit soort geintjes zijn ook erg goed voor NiP's fanbase, er zullen heel wat meer mensen de NiP gear bestellen dan de Fnatic gear ;)

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
Minaaj schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:26:
Denk je dat fnatic management wil dat het cs go team zo erg gehaat gaat worden dat ze continue op elke pagina worden geflamed?

Ze proberen een beetje respect terug te krijgen inderdaad, want als ze deze stunt hadden geflikt en toevallig tegen NiP in de finale hadden gewonnen was sweden natuurlijk ontploft.
Als het management daar waarde aan hecht, zouden ze na al die cheater beschuldigingen eens met de spelers moeten bespreken en zouden ze DH juist als de kans gebruiken om te laten zien dat zij clean en eerlijk kunnen spelen.

Na alle cheater beschuldigingen toch op een toernooi verschijnen en flink exploiten... en "uit respect" of om " respect terug te winnen" toch terug te trekken? Ja daaag. Die kennen dat woord niet.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Zo makkelijk om alle ''goede'' spelers op het moment als hacker te markeren of als ''obvious'' maar sommige mensen zijn ook gewoon echt goed....

• kevz
rolandos582 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:50:
Zo makkelijk om alle ''goede'' spelers op het moment als hacker te markeren of als ''obvious'' maar sommige mensen zijn ook gewoon echt goed....
Niemand zegt dat fnatic slecht zijn zonder hacks/tricks/whatever. Het gaat simpelweg om het feit dat ze die shit gebruiken, net enkele % beter uit situaties komen, daardoor consistent top3 te finishen, en het grote geld binnen te harken. Een heel aantal gif's die ik heb gezien zeggen inderdaad niet al te veel. De video's van een week of 1-2 geleden zeggen meer. Maar als je het op telt en je weet precies hoe die private hacks werken, dan valt de twijfel toch langzaam weg bij mij. Flusha kijkt zo vaak naar een muur zonder enige reden en land vrij vaak 'toevallig' op een wachtende tegenstander. Hoewel ik de meeste gifs niet beschouw als 100% cheats, verschijnen er steeds meer en meer clips met dit gedrag.

De volgende 'most suspicious' clips zeggen naar mijn mening genoeg:

https://www.reddit.com/r/...med_on_dust2_with_interp/

Nu ik dat zo is nakijk zijn die clips van OlofM net zo erg, dezelfde hacks. Je kan nog zo goed zijn, maar aimen als een robot doen mensen niet. :')

Mijn YouTube

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 22:50
Opweg naar de final LDLC vs NiP!

Laatste kans op m'n gold badge te verdienen!
Ik zei aan het begin van het toernooi al dat LDLC gaat winnen dus dat ik nog steeds mijn standpunt.

• kevz
Ik kan ook niet wachten op de finale! Ik denk dat LDLC hem gaat pakken, maar meer met 60/40 kansen, dus er kan van alles gebeuren :D

Mijn YouTube

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-12 23:23
Fantastische pot weer, wat een confrontaties... En des te leuker dat ik met m'n bet voorlopig aan de goede kant (LDLC) zit :P De gamesense blijft gewoon ziek van dit soort teams..

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wat een finale :D. Geweldige individuele plays. Heerlijk!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Geweldige finale zeg :D

• xeoMe
Hoppa omg zweethanden to the max!
Zo spannend kon 22$ winnen met csgolounge of een cold badge als ldlc won nou gelukkig de gold coin :D

Beste finale ooit denk ik zo, goed verdiend die comebacks etc.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Damn, wat een finale.
Ik gun het LDLC van harte..

I'm an Ironman!

• tummeke393
Iets teveel hartverzakkingen :) Man wat een plottwists. Briljante pot!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:32
wat een finale O_o

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-12 22:30
Mooi om die NiP fanboys in het publiek direct te zien rage-quitten :P Was weer een mooie pot, kan niet wachten op een goede compilatie.

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Argh ben juist thuis van een etentje, heb de finale gemist :-(
Wel juist gegokt op LDLC ... ben uiteindelijk gestrand op 65 / 75 points. Fucking NIP vs VP match heeft me mijn gold coin gekost

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
GG LDLC, daar gaan m'n skins :P

• rolandos582
  • Nu online
58/75 points, silver badge maja niks aan te doen. Dag 2 was drama.
Wel 30$ gepakt met csgolounge

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik ook silver badge, punten gemist met HR, 2 x :(

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Hehe 73/75 dus net geen gold.

Maar gg ldlc was moeilijke match iig jammer dat nip niet kon winnen op overpass.

Add me on Steam

Vanmiddag misschien tweakers 5o5? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Was een hele leuke wedstrijd tussen LDLC en NiP, ze verdiende het allebei om te winnen.
En nu krijg ik ineens als random drop een Operation Bravo Case, €2,83 voor een random drop is heel veel :)
Is het het slimste (om zo veel mogelijk ermee te verdienen) om hem meteen te verkopen, te wachtten of hem te openen?
hmr schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:04:
Vanmiddag misschien tweakers 5o5? :D
Ik zou heel graag willen maar kan helaas niet :(

steam: failsnail, Letterbox

• tummeke393
Operation Bravo is toch allang voorbij? Volgens mij is dat de enige case die meer waard is geworden sinds introductie. De rest is allemaal onderuit gegaan in waarde... Ik zou ff de prijsgeschiedenis bekijken :)

Openen is statistisch gezien zelden een goed idee, maar natuurlijk af en toe wel leuk... Wat je zelf beter vindt dus! Zelf verkoop ik de cases praktisch altijd, totdat ik zoveel tegoed heb dat ik er wel weer eens 1 wil openen en van de verkochte meuk makkelijk een aantal keys zou kunnen kopen.

Ik speel straks nog wel een potje trouwens... M'n losses in MM weer even compenseren :(

[ Voor 8% gewijzigd door tummeke393 op 30-11-2014 12:23 ]

• markdm
tummeke393 schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:22:
Operation Bravo is toch allang voorbij? Volgens mij is dat de enige case die meer waard is geworden sinds introductie. De rest is allemaal onderuit gegaan in waarde... Ik zou ff de prijsgeschiedenis bekijken :)

Openen is statistisch gezien zelden een goed idee, maar natuurlijk af en toe wel leuk... Wat je zelf beter vindt dus! Zelf verkoop ik de cases praktisch altijd, totdat ik zoveel tegoed heb dat ik er wel weer eens 1 wil openen en van de verkochte meuk makkelijk een aantal keys zou kunnen kopen.

Ik speel straks nog wel een potje trouwens... M'n losses in MM weer even compenseren :(
Sinds januari is hij langzaam aan het stijgen, maar sinds de Vanguard operation is de prijs wel gezakt.Ik heb hem nu voor een hele hoge prijs erop gezet en dan zie ik wel wat de prijs de komende dagen gaat doen.

En de Vanguard case is nu al minder waard dan de Breakout case. Gaat snel.

• xeoMe
Wacht nogsteeds op m'n gold coin :>
http://i.imgur.com/HWGn6b6.jpg

• Terranova
  • Laatst online: 02-12 18:35
Zo eindelijk weer eens een rank omhoog. Als ik zo blijf spelen komt er de komende dagen nog wel eentje bij :p

• rolandos582
  • Nu online
http://cloud-4.steampower...9A5786D4AA0D691189A3DF1B/

Tuurlijk..... ik win alles, ik rankup mge. Speel 1 tie, 1 win en 1 domme lose. En dan vervolgens een 2v5 en ik derank niet, log nu in opeens derank....??

Alleen omdat er 3 man in mijn leaven in ronde 3 doordat ze niet tegen hun verlies kunnen verlies ik dus kansloos

• xeoMe
Eindelijk weer global :>
http://i.imgur.com/WYXuOXw.jpg

• rolandos582
  • Nu online
HAHAHAHAHHAAHH CHEATUURRRR 8)7 8)7

• markdm
Gefeliciteerd! :)
En is die ChrisJ in je vrienden die pro van epsilon Mousesports of is het gewoon iemand die ook zo voor de grap heet? (anders is het wel erg leuk)

En ik ben nog steeds Nova 1 *O* , terwijl ik vond dat ik bijvoorbeeld met de 5v5 tweakers nog best goed meekon -O-
Maar daarentegen faal ik soms ook heel erg tegen normale nova's, dus daar zal het wel aan liggen. (weet zelf al waar dat falen door komt)

-edit-
Wow, zo stom om de teams te verwarren. Wist het wel maar zei het verkeerd |:(

[ Voor 7% gewijzigd door markdm op 30-11-2014 23:30 ]

• xeoMe
markdm schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:08:
[...]

Gefeliciteerd! :)
En is die ChrisJ in je vrienden die pro van epsilon of is het gewoon iemand die ook zo voor de grap heet? (anders is het wel erg leuk)

En ik ben nog steeds Nova 1 *O* , terwijl ik vond dat ik bijvoorbeeld met de 5v5 tweakers nog best goed meekon -O-
Maar daarentegen faal ik soms ook heel erg tegen normale nova's, dus daar zal het wel aan liggen. (weet zelf al waar dat falen door komt)
Thnx ChrisJ de pro van epsilon nee haha ChrisJ zit in mousesports maar ja dat is hij :p
Jah ik heb ff probeert met een smurf account te spelen maar lukt me gewoon niet, die lagere ranks zijn gewoon te random hoe ze bewegen rennend schieten etc.

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44
Wauw wat een finale gisteren :D. Was ook erg leuk om als totaal neutrale toeschouwer te kijken.

• TheAnthonyNL
xeoMe schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:13:
[...]

Thnx ChrisJ de pro van epsilon nee haha ChrisJ zit in mousesports maar ja dat is hij :p
Jah ik heb ff probeert met een smurf account te spelen maar lukt me gewoon niet, die lagere ranks zijn gewoon te random hoe ze bewegen rennend schieten etc.
Cool man , straks kan je nog in zijn team xD.

Add me on Steam

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:45

Plainside

I browse when I'm at work

ik heb telkens 2-3 wins dan een lose...
kom je echt nooit rank up mee.
zit nu op 41 wins silver elite en die 2-3 wins per keer is al sinds win 20 ofzo >.>

• Madstorm
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

rolandos582 schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:53:
http://cloud-4.steampower...9A5786D4AA0D691189A3DF1B/

Tuurlijk..... ik win alles, ik rankup mge. Speel 1 tie, 1 win en 1 domme lose. En dan vervolgens een 2v5 en ik derank niet, log nu in opeens derank....??

Alleen omdat er 3 man in mijn leaven in ronde 3 doordat ze niet tegen hun verlies kunnen verlies ik dus kansloos
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat één (of meerdere) van je wins gewonnen is me een cheater die gebant is. Dan worden die wins ook bij je weggehaald. Weet alleen niet of je daardoor ook kan deranken..

I'm an Ironman!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Geloof me maar de matches onder legendary eagle master zijn het leukst :)

Ik ben nu deranked van global/supreme naar LE door maanden inactive te zijn. En heb veel meer fun dan toen dat je 50% kans had dat er een cheater tussen zat of booster.

Ikzelf rank altijd het snelst op Mirage dus tip is ook speel altijd map waar je zelf het beste op speelt.
Heb nu ook alle settings opnieuw gedaan en is ook weer leuker om een uitdaging te hebben om weer goed te worden. AWPen op lager resolutie is veel chiller voor mn gevoel.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197993957660

Als je rond me rank bent en wilt ranken kan je me toevoegen. Ben sinds dit weekend pas weer begonnen dus moet nog even weekje oefenen om aan nieuwe settings gewend te raken.

[ Voor 37% gewijzigd door matrix14 op 01-12-2014 09:09 ]

Ben nu MG2, maar kom (als ik raak schiet) zeer goed mee. Moet wel nog iets hoger kunnen. Ik geef echter niets om rank en speel het liefst met tweakers. Gister weer een aantal leuke potjes gespeeld. Het ging allemaal lekker, tot ik weird-ass lagg kreeg? Was wel op mijn smurf.. haha. Had nog niet 1 kill in de warmup en werd al beschuldigd van een wallhack. Zucht..

:0

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeoMe
matrix14 schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:04:
Geloof me maar de matches onder legendary eagle master zijn het leukst :)

Ik ben nu deranked van global/supreme naar LE door maanden inactive te zijn. En heb veel meer fun dan toen dat je 50% kans had dat er een cheater tussen zat of booster.

Ikzelf rank altijd het snelst op Mirage dus tip is ook speel altijd map waar je zelf het beste op speelt.
Heb nu ook alle settings opnieuw gedaan en is ook weer leuker om een uitdaging te hebben om weer goed te worden. AWPen op lager resolutie is veel chiller voor mn gevoel.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197993957660

Als je rond me rank bent en wilt ranken kan je me toevoegen. Ben sinds dit weekend pas weer begonnen dus moet nog even weekje oefenen om aan nieuwe settings gewend te raken.
Alex niet liegen, jij bent en blijft silver elite.

• matrix14
Nou Jam-G ik wil ook net zoals jou hoge ranked vrienden hebben! ik zal altijd je rs fanboi blijven

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
tummeke393 schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:22:
Klopt wel dat het statistisch niet de verstandigste keuze is, maar je kan er ook erg veel mazzel mee hebben :D
Ik trok laatst een StatTrak AK47 Wasteland Rebel (MW) er uit (je weet wel, die AK die onder de duivensh*t zit), en dat heeft me nu toch wat leuks opgeleverd:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zkhEqfi.png

En daarnaast nog:
- AWP Redline
- Glock Water Elemental
- USP-S Orion
- CZ Victoria
- Galil Cerberus

En gister was het geluk weer aan m'n zijde, toen ik ook nog een Cerberus (FT) van een missie kreeg :P.
Ik ben er blij mee. Had misschien een leuke knife kunnen kopen, maar nu heb ik in ieder geval voor mijn meest gebruikte wapens leuke skins. Ik trade daarnaast niet. Eens in de zoveel tijd open ik wat kistjes, en voor de rest moet ik het gewoon hebben van geluk :P

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• xeoMe
EricNL schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:04:
[...]

Klopt wel dat het statistisch niet de verstandigste keuze is, maar je kan er ook erg veel mazzel mee hebben :D
Ik trok laatst een StatTrak AK47 Wasteland Rebel (MW) er uit (je weet wel, die AK die onder de duivensh*t zit), en dat heeft me nu toch wat leuks opgeleverd:

[afbeelding]

En daarnaast nog:
- AWP Redline
- Glock Water Elemental
- USP-S Orion
- CZ Victoria
- Galil Cerberus

En gister was het geluk weer aan m'n zijde, toen ik ook nog een Cerberus (FT) van een missie kreeg :P.
Ik ben er blij mee. Had misschien een leuke knife kunnen kopen, maar nu heb ik in ieder geval voor mijn meest gebruikte wapens leuke skins. Ik trade daarnaast niet. Eens in de zoveel tijd open ik wat kistjes, en voor de rest moet ik het gewoon hebben van geluk :P
Owh netjes hoor, beter wat je nu hebt gedaan.
1 duur wapen is leuk maar verschillende leuke skins is nog leuker tbh.
Ik ben echt gestopt met cases openen ik heb er best veel open gemaakt maar allemaal prut gekregen.

• EricNL
xeoMe schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:30:
[...]

Owh netjes hoor, beter wat je nu hebt gedaan.
1 duur wapen is leuk maar verschillende leuke skins is nog leuker tbh.
Ik ben echt gestopt met cases openen ik heb er best veel open gemaakt maar allemaal prut gekregen.
Ja precies. Ik was onwijs blij dat die Ak zoveel waard was, want ik vind het absoluut de lelijkste AK die er is (die Wasteland Rebel). Jammer er dat er geen M4A1-S Asiimov was, want dan had ik die gekocht denk ik. Maar ik vind de Cyrex echt onwijs vet.

• Terranova
Hoe komen jullie allemaal aan die wapens joh, mijn duurste is de blue laminate AK. Die overigens wel vet is. Maar ik kwam gister in een casual potje 3 mensen met die oranje m4(uber vet ding btw), dus zo ontzettend moeilijk zal het ook wel weer niet zijn.

• matrix14
HamburgerHenk schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:49:
Hoe komen jullie allemaal aan die wapens joh, mijn duurste is de blue laminate AK. Die overigens wel vet is. Maar ik kwam gister in een casual potje 3 mensen met die oranje m4(uber vet ding btw), dus zo ontzettend moeilijk zal het ook wel weer niet zijn.
Ik had eerst al mijn skins doordat ik eerste box die ik openende een statrak blue laminate had. en destijds 40 euro waard was. Dus komt merendeels gewoon door luck of geld erin pompen

Laatste 20 euro die ik had niks nuttiggs kunnen krijgen. Dus enige skins die ik nu heb met waarde zijn AK blue laminate en statrak steel disupruption. Rest allemaal kwijt haha

• EricNL
HamburgerHenk schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:49:
Heel simpel: geluk.
In 9 van de 10 boxes die je opent zul je gewoon skins krijgen van 0,04 tot 0,10 cent. Ik heb zelf gewoon het geluk gehad om een wapen van 150,- te unboxen, dus ik kon in 1 klap allemaal leuke skins kopen.

Je hoeft maar 1 keer een klapper te maken. Als je een Dragon Lore als missie reward krijgt ben je ook gelijk binnen. Of een M4A1 Knight.

Of je gaat op de trading tour via CSGO lounge. Eerst een inventory opbouwen, dan items gaan ruilen (het liefste tegen keys) en dan proberen slim te traden. Ik kan gasten die met veel geduld van een paar euro 100 euro hebben gemaakt.

• Terranova
Ahh dat ga ik maar eens proberen ja. Ik heb trouwens ook nog een statrak scout die er vet uitziet(blauw met witte wolken/vlekken/camo oid.) maar ook echt helemaal geen reet waard is :(

[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 01-12-2014 11:16 ]

• tummeke393
Ik heb ook de Cyrex M4A1-S. Wat mij betreft toch echt wel 1 van de mooiste voor die gun, dus erg blij mee..

Ben nu langzaam door te betten met de prut skins mijn andere wapens aan het upgraden. Zo heb ik met dreamhack onder andere de volgende guns kunnen vervangen:
- SSG 08 Acid Fade FN
- AK-47 Predator MW
- Desert Eagle Crimson Web WW (heb ook nog een Meteorite in FN, maar vind de Crimson cooler)
- ST CZ75 Twist FT
- MAC-10 Curse FT
- SG 553 Pulse FT

Al met al geen super dure skins allemaal, maar zo wel aardig wat wapens kunnen upgraden zonder te hoeven investeren :) Terwijl er toch best aardig uitziende wapens tussen zitten (vind die scout best netjes zo bijvoorbeeld). Ik blijf gewoon lekker betten met m'n mindere skins, tot ik uiteindelijk voor m'n meest gebruikte wapens de mooiste te pakken heb...

• EricNL
HamburgerHenk schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:15:
Ahh dat ga ik maar eens proberen ja. Ik heb trouwens ook nog een statrak scout die er vet uitziet(blauw met witte wolken/vlekken/camo oid.) maar ook echt helemaal geen reet waard is :(
Ja dat is vaak zo. Het lullige is gewoon, als het een rode (dus erg rare) skin was geweest, dan was die gewoon dik veel geld waard. Het is niet alleen maar het uiterlijk van de skin, ook hoe zeldzaam die is.

Zie bijvoorbeeld de M4A1-S Nitro, en de M4A1-S Knight.
Wat mij betreft schelen deze niet heel veel van uiterlijk. Ik vind de Nitro persoonlijk vetter. Maar puur omdat de Knight veeeeel zeldzamer is, is deze gewoon dik 10 keer duurder.

• v1nc
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-11 14:47
Ik heb laatst een kistje geopend waar een AWP Corticera FT inzat, mijn juweeltje tot nu toe :)
Dropt de dragon lore uberhaupt nog bij cases of is die niet meer te verkrijgen?

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 01:48

Draven

It wasn't me

Zo, het begin met CSGO is gemaakt, nu sinds een week of twee flink aan het spelen en het begint eindelijk ergens op te lijken.. Tenminste, in de casualmodes... Heb nu vijf/zes keer een competitive potje gespeeld waarvan vier keer gewonnen maar moet er wel eerlijk bij zeggen dat dat voornamelijk door m'n teamgenoten kwam :D (queue at the moment voornamelijk solo, eerst maar eens een rank krijgen).. ze hielden het iig met me vol zonder vote-kicks, dus wat dat betreft kan het altijd slechter.. :)
Daar waar ik in casual nu toch wel redelijk kan meekomen de meeste potjes, is het met competitive nog wel even een ander verhaal, verlies daar toch wel nog veel gunfights.. dan merk je dat ik toch wat achterloop qua handigheidjes. Dus voorlopig nog maar ff lekker blijven knallen in de casualmodes tot ik toch wat meer vertrouwen in mn eigen skills heb, maar het gaat steeds een stukje beter.
Tot zover de statusupdate van een CSGO nub, vanavond maar weer verder knallen.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• EricNL
Draven schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:34:
Zo, het begin met CSGO is gemaakt, nu sinds een week of twee flink aan het spelen en het begint eindelijk ergens op te lijken.. Tenminste, in de casualmodes... Heb nu vijf/zes keer een competitive potje gespeeld waarvan vier keer gewonnen maar moet er wel eerlijk bij zeggen dat dat voornamelijk door m'n teamgenoten kwam :D (queue at the moment voornamelijk solo, eerst maar eens een rank krijgen).. ze hielden het iig met me vol zonder vote-kicks, dus wat dat betreft kan het altijd slechter.. :)
Daar waar ik in casual nu toch wel redelijk kan meekomen de meeste potjes, is het met competitive nog wel even een ander verhaal, verlies daar toch wel nog veel gunfights.. dan merk je dat ik toch wat achterloop qua handigheidjes. Dus voorlopig nog maar ff lekker blijven knallen in de casualmodes tot ik toch wat meer vertrouwen in mn eigen skills heb, maar het gaat steeds een stukje beter.
Tot zover de statusupdate van een CSGO nub, vanavond maar weer verder knallen.
Gaat de goede kant op dan! En het is vooral belangrijk om in het begin niet teveel te focussen op je rank. Ik betrap mijzelf er eigenlijk elke keer weer op dat ik teveel naar kijk en over na denk. Ik speel vrijwel alleen maar met vrienden. Ik sta nu al een tijdje op MG2, dus dat is m'n skill op dit moment en daar heb ik vrede mee. Prima als ik straks 8 potjes verlies en derank naar MG1. Maar als ik dan vervolgens weer own op MG1, weet ik in ieder geval dat m'n skill steady op MG2 niveau zit.

Ik ben ook begonnen als noobie op Gold Nova 1 :)

En tjah, als noobie hoort een vote kick er misschien ook wel eens bij. Zijn goede leermomenten.
En daarnaast ben ik nog steeds erg goed met team flashes, terwijl dat heel makkelijk af te leren is. Hoe meer je speelt, hoe beter je wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 01-12-2014 13:05 ]

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03:35

Apeiron

moonlight sonata

Ik ben sinds dreamhack ook weer aan het spelen geslagen. Ik heb alleen 1 stomme skin, de sage spray voor de Galil ar. Ik ben nu Master Guardian Elite, maar kan nog wel wat klimmen denk ik. Als er nog mensen zijn die met mij willen spelen add me dan: The Royal Nobody

Project Kaizo

v1nc schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:26:
Ik heb laatst een kistje geopend waar een AWP Corticera FT inzat, mijn juweeltje tot nu toe :)
Dropt de dragon lore uberhaupt nog bij cases of is die niet meer te verkrijgen?
Omg, v1nc speelde jij al in 1.6? :x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Terranova
Er is trouwens toch wel een 10 jaar badge te krijgen voor cs? Want ik heb al wel 10+ jaar op steam maar geen 10 jaar cs badge, aangezien ik steam via CS heb zou je toch zeggen dat ik al aan de 10 jaar moet zitten :p
Ik ben na dreamhack ook begonnen met CS GO te spelen. (eerste CS game ooit)
Leuk spel, ik merk dat in Arms Race ik wel mee kan komen (sta steeds 2de of 3de).
heb tot nu toe een aantal competetive matches gespeeld en 69% gewonnen, maar ik wil eerst wat beter worden met mijn aim voordat ik verder ga met competetive.
Ik heb vaak genoeg dat ik er net met mijn crosshair naast zit waardoor ik alles mis en ik meteen afgeknald word.
Zijn er misschien tips om een noob zoals ik beter te laten aimen, of speciale manieren om je aim te trainen?
(nee ik heb het niet over hacks)
Heb er ondertussen 15 uur inzitten, hier zijn mijn stats (ook al zijn ze slecht)
http://csgo-stats.com/76561198020686397/

Steam: Ryada.

• v1nc
hmr schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:24:
[...]

Omg, v1nc speelde jij al in 1.6? :x
Zeker! hahah hebben wij samen in een clan gezeten ?!
Niet onverdienstelijk zelfs, herinner je de 2v2 clan P!C nog? :p Tijdje nog 1e gestaan op clanbase. En ook nog een 5v5 volgens mij. Maar weet even niet hoe die meer heet.

[ Voor 45% gewijzigd door hmr op 01-12-2014 13:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• matrix14
wambamNL schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:27:
Ik ben na dreamhack ook begonnen met CS GO te spelen. (eerste CS game ooit)
Leuk spel, ik merk dat in Arms Race ik wel mee kan komen (sta steeds 2de of 3de).
heb tot nu toe een aantal competetive matches gespeeld en 69% gewonnen, maar ik wil eerst wat beter worden met mijn aim voordat ik verder ga met competetive.
Ik heb vaak genoeg dat ik er net met mijn crosshair naast zit waardoor ik alles mis en ik meteen afgeknald word.
Zijn er misschien tips om een noob zoals ik beter te laten aimen, of speciale manieren om je aim te trainen?
(nee ik heb het niet over hacks)
Heb er ondertussen 15 uur inzitten, hier zijn mijn stats (ook al zijn ze slecht)
http://csgo-stats.com/76561198020686397/
Als je snel wilt leren aim maps en deathmatch is the way to go. Er zijn ook zat youtube filmpjes van pros die aimcontrol uitleggen. In csgo kan je niet sprayen dus je moet weten wanneer je moet stoppen etc.

Het is veel oefenen! Als je talent hebt maak je snelle stappen. Maar talentloze mensen als ik moeten er gewoon veel tijd in stoppen :) en natuurlijk maakt je gear wel uit. Muis settings, mousepad etc.

[ Voor 24% gewijzigd door matrix14 op 01-12-2014 13:37 ]

• v1nc
hmr schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:35:
Niet onverdienstelijk zelfs, herinner je de 2v2 clan P!C nog? :p
Nu moet ik wel heel diep graven..we hadden tot een 5vs5 met nog zo'n vriend van jou hoe heet hij ook alweer? Tom ofzo?
v1nc schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:37:
[...]

Nu moet ik wel heel diep graven..we hadden tot een 5vs5 met nog zo'n vriend van jou hoe heet hij ook alweer? Tom ofzo?
Zie mijn edit.. misschien haal ik dingen door elkaar maar we hadden iig wel een 5v5 met een klasgenoot van mij destijds idd. Jij, hij, ik en wie nog meer? Wozie ofzo en nog een maatje van jou

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

matrix14 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:37:
[...]

Als je snel wilt leren aim maps en deathmatch is the way to go. Er zijn ook zat youtube filmpjes van pros die aimcontrol uitleggen. In csgo kan je niet sprayen dus je moet weten wanneer je moet stoppen etc.

Het is veel oefenen! Als je talent hebt maak je snelle stappen. Maar talentloze mensen als ik moeten er gewoon veel tijd in stoppen :) en natuurlijk maakt je gear wel uit. Muis settings, mousepad etc.
Enige wapen waar ik redelijke kd mee neer kan zetten is een Deagle :s.

Op naar youtube dan maar en deathmatch spammen.

Qua gear zit ik wel goed denk, Roccat ryos mk pro toetsenbord + razer naga 2014 (mmo versie) en een extra grote muismat.
Maar maakt de gear echt zoveel uit of is het verwaarloosbaar.

CS GO is wel een heel andere wereld dan CoD, het is veel vermakelijker naar mijn mening.

• v1nc
hmr schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:38:
[...]

Zie mijn edit.. misschien haal ik dingen door elkaar maar we hadden iig wel een 5v5 met een klasgenoot van mij destijds idd. Jij, hij, ik en wie nog meer? Wozie ofzo en nog een maatje van jou
Ja klopt met nog een maat van mij waar ik de 2vs2 ook meedeed, remy volgens mij Lee oswald ingame toen nog. Speel je ook nog cs:go?
Jup :) add me maar: uit mijn hoofd = het steamcommunity.com/user/hmrnl/

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• matrix14
wambamNL schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:40:
[...]

Enige wapen waar ik redelijke kd mee neer kan zetten is een Deagle :s.

Op naar youtube dan maar en deathmatch spammen.

Qua gear zit ik wel goed denk, Roccat ryos mk pro toetsenbord + razer naga 2014 (mmo versie) en een extra grote muismat.
Maar maakt de gear echt zoveel uit of is het verwaarloosbaar.

CS GO is wel een heel andere wereld dan CoD, het is veel vermakelijker naar mijn mening.
Als je niet competief speelt maakt je gear echt niet uit. Maar wil je beter worden dan gaat je mouse wel uitmaken hoe smooth die is en hoe snel die reageert en hoe accuraat die beweegt. Met goedekope muis heb je kans op uitschieters en dergelijke dingen. En gamemuizen kan je beter afstellen met dpi etc..

Ik heb heel lang Cod 2 gespeelt en die feeling heb ik ook met counterstrike. De nieuwere cods spreken mij niet aan.

Je kan me altijd toevoegen als je soms wat info wilt hebben. Maar we hebben hier ook een pro op de forum genaamd Xeome.
matrix14 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:54:
[...]

Als je niet competief speelt maakt je gear echt niet uit. Maar wil je beter worden dan gaat je mouse wel uitmaken hoe smooth die is en hoe snel die reageert en hoe accuraat die beweegt. Met goedekope muis heb je kans op uitschieters en dergelijke dingen. En gamemuizen kan je beter afstellen met dpi etc..

Ik heb heel lang Cod 2 gespeelt en die feeling heb ik ook met counterstrike. De nieuwere cods spreken mij niet aan.

Je kan me altijd toevoegen als je soms wat info wilt hebben. Maar we hebben hier ook een pro op de forum genaamd Xeome.
Zou altijd fijn zijn om samen met mensen te kunnen gaan spelen zodat ik meer tips en dergelijke zou kunnen krijgen.
Mij lijkt het wel leuk om competetive te gaan spelen met een team, al zal het een lange tijd duren voor ik daar ook maar een beetje geschikt voor ben.
Naja vannavond dan maar gaan oefenen en dit keer iets anders dan de Deagle gebruiken.
Wat is je IGN dan als ik vragen mag, want zonder dat word adden moeilijk ;)

• Plainside

Plainside

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Woohoo! Eindelijk een Knife met Stattrack!

★ StatTrak™ Flip Knife | Urban Masked

Nu heb ik alle wapens die ik gebruik in MM als Stattrack variant!

http://steamcommunity.com/id/yurivodka/inventory/

Alles verdiend door vooral slim te traden en een paar lucky drops.

www.webshopmasters.nl

• matrix14
wambamNL schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:58:
[...]

Zou altijd fijn zijn om samen met mensen te kunnen gaan spelen zodat ik meer tips en dergelijke zou kunnen krijgen.
Mij lijkt het wel leuk om competetive te gaan spelen met een team, al zal het een lange tijd duren voor ik daar ook maar een beetje geschikt voor ben.
Naja vannavond dan maar gaan oefenen en dit keer iets anders dan de Deagle gebruiken.
Wat is je IGN dan als ik vragen mag, want zonder dat word adden moeilijk ;)
Zou idd niet teveel op deagle gaan vertrouwen in dit spel. Glock,usp,cz zijn de pistols die je sws moet oefenen gewoon.Teams zijn er op alle niveaus he :) en in team kan je sneller leren of course.

als goed is kan je me hiermee vinden. http://steamcommunity.com/profiles/76561197993957660

Verwijderd

Waar haal je die stats vandaan?
Kan ik ook even bij mijzelf kijken:)

• Berktoppie
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:02:
[...]

Hier de mijne, al 620 uur gespeeld haha

http://csgo-stats.com/yurivodka/

Gewoon YuriVodka veranderen in je eigen steam name

www.webshopmasters.nl

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:02:
[...]

http://csgo-stats.com/
matrix14 schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:02:
[...]

Zou idd niet teveel op deagle gaan vertrouwen in dit spel. Glock,usp,cz zijn de pistols die je sws moet oefenen gewoon.Teams zijn er op alle niveaus he :) en in team kan je sneller leren of course.

als goed is kan je me hiermee vinden. http://steamcommunity.com/profiles/76561197993957660
Nou op naar de training grounds dan maar.
En inderdaad daarom speel ik liever in team verband al is er niemand die met mij CS GO speelt atm.

Ik zal je toevoegen zodra ik thuis ben.

• Plainside

Plainside

Zijn er mensen die FaceIT gebruiken?
Wil er graag mee experimenteren.

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-11 16:27
Mensen die MG2/MGE/DMG hangen voeg me toe http://steamcommunity.com/id/0649885228

CU Ingame :D

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• matrix14
http://csgo-stats.com/76561197993957660/

nog beter dan ik had verwacht haha! had niet verwacht dat ik 40% HS rate had. en gewoon 1.2 kdrate nog op dit niveau

• reletivity
  • Laatst online: 23-08-2021
Ben nu MG2 en zoek nederlanders om mee te spelen, voeg me maar toe op dit acc:
http://steamcommunity.com/id/reletiv
http://steamcommunity.com/id/hmrnl

ook hier MG2 > voeg maar toe.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeoMe
Snap die csgo-stats nogsteeds niet en weet niet of het helemaal klopt.
800 uur ingame terwijl ik bijna aan de 1200 zit nu.

http://csgo-stats.com/76561197960415464/
xeoMe schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:49:
Snap die csgo-stats nogsteeds niet en weet niet of het helemaal klopt.
800 uur ingame terwijl ik bijna aan de 1200 zit nu.

http://csgo-stats.com/76561197960415464/
Je competetive en normal word appart genomen.

• matrix14
wambamNL schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:55:
[...]

Je competetive en normal word appart genomen.
Ik denk eerder dat alleen de tijd telt dat je echt in een server zit en niet wanneer je csgo hebt opgestart
matrix14 schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:57:
[...]

Ik denk eerder dat alleen de tijd telt dat je echt in een server zit en niet wanneer je csgo hebt opgestart
Die mogelijkheid is er ook nog ja.
zo erg is het ook weer niet.

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ben gehacked gisteravond, me hele inventory is leeg incl m'n hunstman knife.
De manier waarop is nog dommer; het is dezelfde kerel die ik hier een week geleden nog aanraadde als je keys wilde kopen. Had een aantal keys gekocht via paypal en dat werkt allemaal prima zonder problemen.
Gisteravond vroeg hij of ik mee wilde spelen via ESEA met z'n maten tegen een ander team, stuurde me een tooltje door wat er allemaal goed uitzag en door al me scanners heen is gegaan. Mega stom natuurlijk want paar minuten later was mijn inventory leeg. Ondertussen ligt alles bij Steam support incl screenshot enz en hoop maar dat ik me items terug krijg. Als ik het internet doorzoek hebben heel veel mensen dit gehad en de meeste hebben het ook teruggekregen, maar even afwachten dus..

Kortom; wees niet zo achterlijk als ik en vertrouw gewoon never nooit iemand, altijd gezegd dat ik niet zo dom kan zijn om zoiets te doen, maar voor je het weet is het gebeurd ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• xeoMe
teupje schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:40:
Ben gehacked gisteravond, me hele inventory is leeg incl m'n hunstman knife.
De manier waarop is nog dommer; het is dezelfde kerel die ik hier een week geleden nog aanraadde als je keys wilde kopen. Had een aantal keys gekocht via paypal en dat werkt allemaal prima zonder problemen.
Gisteravond vroeg hij of ik mee wilde spelen via ESEA met z'n maten tegen een ander team, stuurde me een tooltje door wat er allemaal goed uitzag en door al me scanners heen is gegaan. Mega stom natuurlijk want paar minuten later was mijn inventory leeg. Ondertussen ligt alles bij Steam support incl screenshot enz en hoop maar dat ik me items terug krijg. Als ik het internet doorzoek hebben heel veel mensen dit gehad en de meeste hebben het ook teruggekregen, maar even afwachten dus..

Kortom; wees niet zo achterlijk als ik en vertrouw gewoon never nooit iemand, altijd gezegd dat ik niet zo dom kan zijn om zoiets te doen, maar voor je het weet is het gebeurd ;)
Awh damn dat is echt zonde :(
Zeker voor een tweaker verwacht ik wel wijzer te zijn.
Maar inderdaad zoals je zegt vertrouw nooit iemand!

Hopelijk heb je nog iets aan de steam support en kunnen ze nog wat voor je bieden zou zonde zijn als je echt alles kwijt bent en niks meer terug kan halen :(
Maar de volgende dag en alles was weg dan heb je wellicht een RAT binnen gehaald want anders had je een 7 day trade dus ik zou je computer maar eens formatteren just in case.

• kevz
Een tooltje? Waarvoor? :')

Mijn YouTube

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
xeoMe schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:51:
[...]

Awh damn dat is echt zonde :(
Zeker voor een tweaker verwacht ik wel wijzer te zijn.
Maar inderdaad zoals je zegt vertrouw nooit iemand!

Hopelijk heb je nog iets aan de steam support en kunnen ze nog wat voor je bieden zou zonde zijn als je echt alles kwijt bent en niks meer terug kan halen :(
Maar de volgende dag en alles was weg dan heb je wellicht een RAT binnen gehaald want anders had je een 7 day trade dus ik zou je computer maar eens formatteren just in case.
Ja echt uber stom gewoon dit, heb al honderden van die maffe pogingen gehad toen ik me karambit nog had en was er altijd scherp op.
Mijn inventory was direct leeg. Hij ging offline en het was gebeurd.
Daarna Malware scan gedaan en gechecked of er keyloggers op stonden, malware scanner heeft wel 3 dingen eruit gehaald. Heb al me wachtwoorden veranderd dus hoop dat het nu in orde is..

En de 'tool' was zogenaamd een bestandje wat er voor zorgde dat je gewoon kon inloggen bij esea zonder te dokken...best wel dom dus..i know

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• rolandos582
  • Nu online
Had er afgelopen week ook last van, was een avondje op de community 1v1 servers, was zo´n gozer wel redelijk goed. Voegde me toe om wat mm te spelen, was voorderest ook erg vriendelijk dus ik dacht why not. En toen begon het :
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/16lw9ky.png
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2m4974i.png

Ik had al het gevoel dat er iets niet klopte, omdat hij heel erg stuurde op ''raidcall'' ik heb het programma wel eens voorbij horen komen, maar weet er voorderest niks van. Een keer zoeken op google op ''raidcall scam'' en ik wist voldoende. Toen ik die links stuurde wist hij al dat de scam niet ging lukken en verwijderde hij mij snel ;) Gerapporteerd voor scam, maarja voor zo'n sub account boeit dat vast niet.

• xeoMe
Mwoah raidcall is inderdaad gewoon een voice communication programma zelf ook wellis geïnstalleerd met andere games.
Denk als je Teamspeak scam googled dat je ook wel wat dingen zult vinden.
Maar alsnog ik vertrouw zo min mogelijk en run zoveel mogelijk sandboxed zeker aangezien ik een soort van "hack" verleden heb weet ik wat er allemaal kan gebeuren en dat is best bizar.

• EricNL
Ok, wat is nou "the way to go". Als je iemand tegen komt, wel of niet bukken + schieten?

1. Ik hoor vrijwel iedereen zeggen dat je niet moet bukken en schieten
2. Ik zie eigenlijk elke pro het juist wel doen

Ok, de pro's hebben ongeveer 1.938.837 keer betere aim/spray-control dan ik... Maar toch?

• markdm
Ik ben wel erg teleurgesteld als ik naar mijn statistieken kijk. :( Een te laag ratio bij competitive en een veel te laag percentage headshots/accuraty.
EricNL schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:20:
Ok, wat is nou "the way to go". Als je iemand tegen komt, wel of niet bukken + schieten?

Ok, de pro's hebben ongeveer 1.938.837 keer betere aim/spray-control dan ik... Maar toch?
Ik denk dat bukken beter is op de lange afstand maar dat je van dichtbij/medium afstand gewoon moet blijven staan.

• rolandos582
  • Nu online
markdm schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:27:
Ik ben wel erg teleurgesteld als ik naar mijn statistieken kijk. :( Een te laag ratio bij competitive en een veel te laag percentage headshots/accuraty.
Tja als je net als mij veel awp speelt, dan krijg je weinig hs %. Puur omdat je niet op hoofd aimt ;)

• Berktoppie

Nee, zitten of staan heeft 0,0 effect op recoil, als je zit ben je een stil target en dus makkelijker te raken.

Op korte afstand gebruik ik wel de duck als ik iemand neer moet "sprayen". vuur ik staand, zodat de 1e 2 kogels richting hoofd van tegenstander vliegen, daarna buk ik, om tegestanders kogels over me heen te laten gaan, maar vooral omdat daardoor mijn crosshair nu ongeveer op hun buik/borst gemikt staat maar door de recoil de kogels nu in hun hoofd komt. (ik maak vaker dan gemiddeld HS met mijn 5e of 6e kogel)

Als je na een burst van 10 kogels de tegenstander niet dood heb (en zelf nog leeft..)sta je weer op om verder te straffle/aim springen etc ligt er aan hoe dichtbij hij is. Het hele bukken en bursten duurt maar max 1-2 seconde.

Vooral op lage ranks werkt dat bukken en bursten geniaal goed, maar in de meeste situaties kun je beter in beweging blijven ipv te bukken.

[ Voor 5% gewijzigd door Berktoppie op 01-12-2014 16:46 ]

www.webshopmasters.nl

• Plainside

Plainside

Ik weet haast wel zeker dat er geen tooltjes zijn voor het gratis inloggen in de ESEA client.
Volgens mij zijn de betalingen user bound dus zelfs als er een crack was zou dat betekenen dat de hackers toegang hebben tot de servers.

• markdm
rolandos582 schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:32:
[...]

Tja als je net als mij veel awp speelt, dan krijg je weinig hs %. Puur omdat je niet op hoofd aimt ;)
Maar ik speel ook veel met de m4, en dan moet het echt beter kunnen.

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Where's my coin goddamnit :p

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04

In aanvulling op Berktoppie, kan je voor jezelf de vraag beantwoorden waarom een pro op dat moment wel of niet bukt op de manier/locatie waarop hij dat doet? Ze doen dat altijd met een specifieke reden in die specifieke situatie.

Wat ook geldt is dat pro matches een heel ander meta-game hebben en dat wat werkt tegen pro's niet persé werkt in games met silvers/nova's/mg's.

Bovendien heb je pro's en je hebt pro's. Gasten zoals Get_Right, JW en shoxie doen dingen die op het eerste gezicht nergens op slaan en waar normale stervelingen NOOIT mee weg kunnen komen. :)

Mijn advies blijft om eerst goed te leren spelen zonder te bukken in vuurgevechten en daarna pas bukken tactisch te introduceren in je gameplay maar het moet geen standaard reactie worden.

• Terranova
wow lang leve competitive, zit je met 2 debiele hongaren waardoor je ze niet eens kan kicken -_-

• rolandos582
  • Nu online
Net wederom een game verloren met 15-4 tegen 4 duitsers. 3 leden van mijn team krijgen een 24h timeout en ik verlies dus wederom mijn rankup match. Beetje triest weer. 2e keer deze week dat 3 man uit mijn team leaven omdat ze niet kunnen winnen..

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/9bbt3t.png
Nog zo'n vage scammer die mij opeens adde

• matrix14
Sorry roland maar als je raidcall gewoon via officiële site download is er niks aan de hand. Als hij een andere site geeft dan is er pas wat aan de hand.

Ik heb maanden raidcall gebruikt persoonlijk omdat het veel beter dan teamspeak werkt. maar in csgo kennen ze alleen maar teamspeak en als het geen teamspeak is vertrouwen ze het gelijk niet ;p

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06

• TheAnthonyNL
matrix14 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:13:
Sorry roland maar als je raidcall gewoon via officiële site download is er niks aan de hand. Als hij een andere site geeft dan is er pas wat aan de hand.

Ik heb maanden raidcall gebruikt persoonlijk omdat het veel beter dan teamspeak werkt. maar in csgo kennen ze alleen maar teamspeak en als het geen teamspeak is vertrouwen ze het gelijk niet ;p
Het is niet zozeer dat csgo.community dat denkt. Het is gewoon dat mensen lui zijn om zelf te googlen naar het programma... want random links van anderen accepteren doe je niet 123 als je beetje tweaker/ gevorderde gebruiker bent.

Ikzelf word zodra er en pannekoek weer gehacked is door een of andere truc door zowat 3-4 steamgroepen gespamt met info xD.

Maargoed ik weet wat er in de onderwereld allemaal speelt.

Add me on Steam

Pagina: 1 ... 55 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic