Ik denk dat allebei de mogelijkheden reëel zijn. En ik weet dat ze al in slecht daglicht staan. Maar naar mijn mening vragen ze daar zelf om; Map flaws abusen? De CT kant op Overpass een 95%+ winrate geven? Dat hoort per direct een diskwalificatie te zijn, de map werkt niet als dat legitiem is. Dreamhack is wat mij betreft wat wazig daarmee om gegaan, vooral omdat het gerucht rondgaat dat pixelwalking helemaal niet tegen de regels is (Ja, ik vind het wel onwaarschijnlijk en een vaag gerucht).
Ze (voornamelijk Flusha) gebruiken/gebruikte ook nog eens private hacks die anders waren/zijn dan die van KQLY, SMN en SF. Daarom dus nog geen VAC ban. JW staat ook al zeer lang in de boeken als twijfelachtig. Het bewijs is wel erg sterk, daarom geloof ik weinig meer van welk persbericht of beredenering dan ook. Sooner or later... Komen ze in nog slechter daglicht te staan.
Het blijft voorlopig een wellus nietus dingetje. Maar cheater-achtig gedrag is al vastgesteld.
Hoe het management is weet ik niet. Maar zoals Minaaj aangeeft, zullen die om de forfeit gevraagd hebben.
Ze (voornamelijk Flusha) gebruiken/gebruikte ook nog eens private hacks die anders waren/zijn dan die van KQLY, SMN en SF. Daarom dus nog geen VAC ban. JW staat ook al zeer lang in de boeken als twijfelachtig. Het bewijs is wel erg sterk, daarom geloof ik weinig meer van welk persbericht of beredenering dan ook. Sooner or later... Komen ze in nog slechter daglicht te staan.
Het blijft voorlopig een wellus nietus dingetje. Maar cheater-achtig gedrag is al vastgesteld.
Dat dus, 't zijn echt geen volwassen spelers hoorKser schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:22:
[...]
Niemand wil hun de hand schudden? Eer? Denk je echt dat fnatic daar wakker van ligt?
https://www.youtube.com/watch?v=HjLHduTNxlQ
Hoe het management is weet ik niet. Maar zoals Minaaj aangeeft, zullen die om de forfeit gevraagd hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door kevz op 29-11-2014 18:34 ]