[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.910 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:13
iLikeNoobies schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:21:
Ik snap echt helemaal niets van die ranking. Ik heb momenteel 44 wins, sta ontzettend vaak eerste in de match en blijf maar hangen in dat verdomde silver 3.

Ik doe veel random matches maar dan kom ik altijd met die stomme russen in het team. Ook als we verliezen ben ik alsnog beter dan de beste speler van de tegenstander. Hoe rank ik ffs!
Het gaat niet alleen om de winsten, je moet kunnen winnen van hogere ranks. Als je steeds van Silver 3 wint, maar steeds verliest van Silver 4 dan denkt het systeem dat je thuis hoort in Silver 3.

Blijven spelen, veel oefenen, rank komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 23:25
tummeke393 schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:23:
[...]

Simpel gezegd: minder verliezen dan dat je wint!

Jouw probleem zijn je random matches :)
matches zijn niet random, zeker niet op dat niveau (als je ecth veel beter bent als je zegt)

als je een beetje mapkennis, brains en een aim hebt, wordt je mg1 met twee vingers in je neus

en hierboven iemand die zegt dat die 3 matches dik wint en dan 1 map "russen/trolls" krijgt, geen excuus om niet te kunnen promoten, als je 75% wins kunt volhouden op je huidige rank, zul je zeer snel promoveren

[ Voor 3% gewijzigd door TI_Observer op 10-11-2014 12:32 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

heb zelf nog geen derankers gezien of trolls.
In iedergeval hoelaat zijn jullie vanavond ongv. online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Het komt er dus op neer dat ik gewoon meer samen moet spelen... Ik moet zeggen dat ik het ook veel leuker vind om tegen hogere ranks te spelen omdat je daar wat meer je best voor moet doen.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
ben vanavond vanaf 22:00 uur online, eens zien of ik de winning streak kan volhouden. voor wie wil adden, Prisoner523 NL (silver3) avatar is een stormtrooper ;)

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
Kser schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:19:
[...]

Ik zou dat niet proberen.
Jouw probleem is dat je bewuster moet zijn met je voetstappen, je moet jezelf leren bewust te kiezen voor het walken. Zowel het togglen als de W walk bind zullen ervoor zorgen dat je vaker vanzelf walkt, maar dat help je niet bij het bewust ervoor kiezen.
Het walken dient ervoor om niet gespot te worden, eenmaal gespot en je gaat over in actie, dan moet je gewoon op volle snelheid kunnen bewegen. Met de normale walk bind is het een kwestie van shift loslaten. Maar als je een toggle gebruikt moet je terwijl je op je vijand wilt schieten of wegrennen nog eerst even de shift knop drukken. Of als je vooruit moet rennen met de andere bind, moet je ook shift indrukken.

Oftewel, lopen is voor als je niet in actie bent, dan kun je best een extra knop drukken, maar zodra je in actie moet komen moet je met zo min mogelijk knoppen al je bewegingen kunnen maken.

Ik raad je dus aan te oefenen met bewust te kiezen voor het walken met de shift key, ipv shortcuts voor het walken dat tegelijkertijd je belemmert wanneer je in actie moet komen.

edit:
Voor een walk toggle ga naar Options > Keyboard/Mouse > Walk mode : Toggle
Ik denk dat ik het zo wel veel fijner vind hoor. En het bleek gewoon in options te staan, ik keek de hele tijd bij walk in plaats van daarboven. Nu voel ik me echt enorm dom.... |:( 8)7

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Plainside schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:32:
heb zelf nog geen derankers gezien of trolls.
In iedergeval hoelaat zijn jullie vanavond ongv. online?
Ik ben ook wat later nog wel online. Kijken of we weer Gold kunnen worden :+

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
markdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:48:
[...]
Ik denk dat ik het zo wel veel fijner vind hoor. En het bleek gewoon in options te staan, ik keek de hele tijd bij walk in plaats van daarboven. Nu voel ik me echt enorm dom.... |:( 8)7
Zoals hier boven ook al gezegd is, je moet je gewoon bewust worden van je eigen acties. Je kan het echt duizend keer beter jezelf goed aanleren, ook al duurt dat lang, dan het met walk toggle dit probleem proberen op te lossen. Je zal te vaak in situaties komen te zitten waar je had kunnen overleven als je niet aan 't walken was. Het wordt steeds lastiger om dit soort fouten af te leren hoe langer je ze maakt.

Vooral met het peaken van corners moet je gewoon NOOIT walken, een snelle strafe (maar niet zo lang dat je al weer voetstappen maakt), kijken of er iemand is en hop, gelijk weer walken. In CSGO is er een groot peakersadvantage, maak hier zelf gebruik van en anticipeer erop dat anderen het gebruiken.

Het klinkt stom, maar vraag je zelf tijdens het spelen gewoon eens een paar keer (hardop) af: hoe beweeg ik hier en waarom doe ik dat zo? Dit is een verdacht simpel maar effectieve manier om bepaalde punten van je speelstijl te verbeteren.

Dat doe ik ook regelmatig als ik weer eens dom dood ga en om mn speelstijl te verbeteren, bijvoorbeeld:
-Hoe peak ik deze corner en waarom?
-Waar zit ik met mijn crosshair en waarom?
-Kunnen er op dit punt en op dit moment vijanden in de buurt zitten, zoja hoeveel?
-Waarom gooi ik deze granaat/flash/smoke hier en nu?

Als je de vragen niet goed kan beantwoorden doe je dus iets niet goed en weet je direct wat je moet doen om te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

teupje schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:15:
[...]

Ik ben ook wat later nog wel online. Kijken of we weer Gold kunnen worden :+
Ben helaas pas in de avond online 18:00-20:00 meestal als ik niet bezig ben met Binding of Isaac : rebirth lol.
Laatste paar dagen niet bijzonder veel gespeeld gaat ook nog minder worden met AC:unity en FC4 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:27:
[...]

Zoals hier boven ook al gezegd is, je moet je gewoon bewust worden van je eigen acties. Je kan het echt duizend keer beter jezelf goed aanleren, ook al duurt dat lang, dan het met walk toggle dit probleem proberen op te lossen. Je zal te vaak in situaties komen te zitten waar je had kunnen overleven als je niet aan 't walken was. Het wordt steeds lastiger om dit soort fouten af te leren hoe langer je ze maakt.

Vooral met het peaken van corners moet je gewoon NOOIT walken, een snelle strafe (maar niet zo lang dat je al weer voetstappen maakt), kijken of er iemand is en hop, gelijk weer walken. In CSGO is er een groot peakersadvantage, maak hier zelf gebruik van en anticipeer erop dat anderen het gebruiken.

Het klinkt stom, maar vraag je zelf tijdens het spelen gewoon eens een paar keer (hardop) af: hoe beweeg ik hier en waarom doe ik dat zo? Dit is een verdacht simpel maar effectieve manier om bepaalde punten van je speelstijl te verbeteren.

Dat doe ik ook regelmatig als ik weer eens dom dood ga en om mn speelstijl te verbeteren, bijvoorbeeld:
-Hoe peak ik deze corner en waarom?
-Waar zit ik met mijn crosshair en waarom?
-Kunnen er op dit punt en op dit moment vijanden in de buurt zitten, zoja hoeveel?
-Waarom gooi ik deze granaat/flash/smoke hier en nu?

Als je de vragen niet goed kan beantwoorden doe je dus iets niet goed en weet je direct wat je moet doen om te verbeteren.
Slimme raad, ik weet dat ik meer bewust van mijn eigen acties moet worden en ik probeer mezelf ook vaak af te vragen wat ik beter had moeten doen. Maar ik zal er aan proberen te denken om zulke vragen meer aan mezelf te stellen om beter te worden.
Alleen over het (toggle) walken, ik zie wel wat ik het fijnste vind, ik probeer het nu een weekje en kijk hoe het gaat.

En nog een ding: het is niet dat je NOOIT om een corner moet walken, wanneer jij veel verder van de hoek af bent dan de tegenstander kan je rustig walken, dan zie jij hem eerder dan hij jou. Dit heeft TheWarOwl in een van zijn laatste filmpjes uitgelegd. Wat ik net zei zie je na 3:55.
Wanneer je echter dicht bij een hoekje bent moet je inderdaad snel peaken, maar dat doe ik ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En niet gaan peaken als je weet dat er een AWP om de hoek zit :)

En download een keer je eigen game. Kijk goed naar jezelf en let op wat je misschien anders had moeten doen. Denk hierbij aan positie en calls van je team. Leer met name de maps uit je hoofd zodat je weet waar bepaalde spots zijn en leer deze ook bij naam. (deze kan je googlen)

Daarna komt wat mij betreft pas je aim. In het begin bleef ik op gold nova 1/2 hangen. En sinds een week of 2 is mijn aim opeens een stuk beter geworden en raak ik veel meer. Maar de basis moet je eerst hebben.

En speel zoveel mogelijk met bekenden. Dan leer je van elkaar en zit je niet met russen opgescheept. Tweakers groep kan je hierbij goed helpen:)

Toch jongens?! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:21

Draven

It wasn't me

Nou sinds dit weekend is het dan eindelijk zover. Ik heb ook de eerste stapjes in CS:GO gemaakt, beter tien jaar te laat dan helemaal niet zullen we maar zeggen. Eerst maar wat potjes TDM opgestart om een beetje bekend te raken met het spel en dat ging opzich wel redelijk.. ik had zelf slechtere scores verwacht
Hebben al die COD uurtjes toch een beetje zin gehad. ;-)
De komende weken voornamelijk maar even de maps gaan leren en de recoil een beetje leren kennen en dan tegen de tijd denk ik ook maar eens in het competitive aspect gaan duiken. Is dit trouwens een beetje te doen solo of is het toch wel aan te raden met een pre made erin te duiken?

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Solo is prima te doen, als je zelf een heel team op sleeptouw kan nemen :p Ik zou lekker premades gaan doen (met tweakers bijvoorbeeld). Leer je meer/sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:54
pryth schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:56:
Solo is prima te doen, als je zelf een heel team op sleeptouw kan nemen :p Ik zou lekker premades gaan doen (met tweakers bijvoorbeeld). Leer je meer/sneller!
Mwoah solo spelen is erg lastig beetje te lastig.
Zat gisterenavond toevallig nog een cevo match te spelen 8-7 bij teamswitch met al een 30 bommer rest van het team had 10 of minder kills.
2de helft kon ik minder carryen daardoor de match verloren.

Ik moet als er weer actie is een 2de account kopen zodat ik met jullie mee kan spelen, kan wel meespelen maar aangezien ik supreme ben worden die ranks niet leuk verdeeld waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Ik werd bijna zonder uitzondering teleurgesteld als ik solo ging in MM op Silver Elite/Nova 1 niveau. Misschien zegt dat ook wat over mij, maar ik heb zelden gehad dat een team echt samenwerkte, ondanks dat ik dan echt m'n best deed om de samenwerking op te zoeken. Vaak zitten er dan meerderen in het team die geen mic hebben of erger nog, ook niet eens luisteren en/of typen en totaal hun eigen ding doen.
Dus heb besloten dat maar niet meer te doen... Twijfel nu wel om nog een andere account te maken om toch weer zonder zorgen lekker solo te kunnen queuen. Vind MM toch wel het leukste van heel CS GO :)

Valt me trouwens ook op dat op Nova niveau er ook opvallend veel verschil in de kwaliteiten van de spelers zit. Als ik met hogere ranks mee speel kom ik behoorlijk wat spelers tegen die ik makkelijker uit kan spelen dan spelers met mijn eigen rank.

Moet wel meer WarOwl gaan kijken zie ik! Valt een hoop te leren zie ik, dat van die corners wist ik nog niet helemaal al is het erg logisch. Als vroegere CS veteraan moet ik echt weer opnieuw beginnen na al die jaren merk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
xeoMe schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:00:
[...]

Mwoah solo spelen is erg lastig beetje te lastig.
Zat gisterenavond toevallig nog een cevo match te spelen 8-7 bij teamswitch met al een 30 bommer rest van het team had 10 of minder kills.
2de helft kon ik minder carryen daardoor de match verloren.

Ik moet als er weer actie is een 2de account kopen zodat ik met jullie mee kan spelen, kan wel meespelen maar aangezien ik supreme ben worden die ranks niet leuk verdeeld waarschijnlijk.
Daarom vind ik het juist leuk om met jou mee te doen, ik speel het liefst tegen de beste met de beste. betere leerschool is er niet.

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Berktoppie schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:20:
[...]

Daarom vind ik het juist leuk om met jou mee te doen, ik speel het liefst tegen de beste met de beste. betere leerschool is er niet.
Denk niet dat je het heel lang leuk vind, te hoge ranks leer je ook niet veel van denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat er ook al aan te denken om een nieuwe account te maken zodat ik met jullie mee kan doen (jullie = silver). Lijkt me wel gezellig. + ik kan mijn eigen rank behouden.

Al wordt ik dan wel voor smurf aangezien, en dat heb ik liever niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Failsnail, wat ook helpt is goed meekijken in matches als je dood bent. Veel 'trucjes' en gameplay leer je door te kijken bij andere mensen.

Ben nu lekker aan het rondschieten in MG1, maar kan nog wel wat hoger. Echter vind spelen met tweakers wel het leukst en de meeste tweakers waarmee ik speel zitten iets lager kwa rank. Dus eigenlijk wel prima dit.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Weet niet of het aan mij ligt, maar vinden jullie het verschil tussen Silver Elite en GN ook zo groot? Silver Elite naar GN1 lijkt wel een hele grote stap qua niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Zijn er nog mensen die minstens DMG zijn en het leuk vinden MM te spelen of liever nog faceit? (128 tick jeej!) Ik vind solo af en toe niet erg maar wordt het soms toch wel zat :)

Steam: bspin (of klik)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
Berktoppie schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:20:
[...]

Er bestaat ook zoiets als te hard van stapel lopen. Jij vind het misschien helemaal geweldig, maar je team vind een 4v5 niet zo leuk. En met 4 bedoel ik dan 1 minder omdat jij wss 0 kills hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
rolandos582 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:06:
[...]

Er bestaat ook zoiets als te hard van stapel lopen. Jij vind het misschien helemaal geweldig, maar je team vind een 4v5 niet zo leuk. En met 4 bedoel ik dan 1 minder omdat jij wss 0 kills hebt ;)
Laatste keer dat ik mee deed wonnen we gewoon, ja ik stond wel 5e met maar 8 kills en 13 deaths ofzo. Voor Gold Nova 2 toch best prima op die ranks, als je gamesense beetje oke is, je pre aimed en niet gaat rushen maar je spots houd kun je altijd wel bijdrage aan het team leveren en diverse confrontaties winnen.

Maakt niet uit hoe goed mijn tegenstander is, hij heeft net zoveel kogels in zijn hoofd nodig om dood te gaan als een silver.

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

rolandos582 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:06:
[...]

Doet me denken aan een match die ik laatst met tweakers had op zaterdag.
Speelde ik ook met GN's1+ ben zelf Silver elite dus nog een wonder dat ik nog geen eens de slechste was van het team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Berktoppie schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:13:
[...]

Laatste keer dat ik mee deed wonnen we gewoon, ja ik stond wel 5e met maar 8 kills en 13 deaths ofzo. Voor Gold Nova 2 toch best prima op die ranks, als je gamesense beetje oke is, je pre aimed en niet gaat rushen maar je spots houd kun je altijd wel bijdrage aan het team leveren en diverse confrontaties winnen.

Maakt niet uit hoe goed mijn tegenstander is, hij heeft net zoveel kogels in zijn hoofd nodig om dood te gaan als een silver. Dat vergeten mensen soms
Tuurlijk, alleen is hun aim wel 10x beter als de jouwe. Hun hebben hun spray meer under controle en zullen sneller de 1 shot headshots uitvoeren als jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
rolandos582 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:16:
[...]

Tuurlijk, alleen is hun aim wel 10x beter als de jouwe. Hun hebben hun spray meer under controle en zullen sneller de 1 shot headshots uitvoeren als jou.
Klopt, Maar door 3 keer een confrontatie te verliezen en steeds opzoek te gaan naar een manier om die confrontatie wel te winnen leer ik 100x sneller. Als ik hem de 4e confrontatie dan te slim af ben en hem kill is de adrenaline ook lekker aanwezig. Misschien kom ik in 30 confrontaties en win ik er maar 10 van, ik heb die match meer geleerd dan 25-50 matches op gold novas niveau

Ik heb al 300 competitieve matches op mn naam staan dus kan op alle ranks me wel aanpassen aan het spel niveau.

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Bananenspin schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:00:
Zijn er nog mensen die minstens DMG zijn en het leuk vinden MM te spelen of liever nog faceit? (128 tick jeej!) Ik vind solo af en toe niet erg maar wordt het soms toch wel zat :)

Steam: bspin (of klik)
Heb je toegevoegd man maar heb gehoord dat je niet zo goed bent.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Robbie.b schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:00:
[...]

Heb je toegevoegd man maar heb gehoord dat je niet zo goed bent.
Heb je niet geaccepteerd man maar heb gehoord dat je heel goed bent.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Joepie weer zo'n 3 matches tegen hackers gespeeld denk dat ik maar weer eens ESEA ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

xeoMe schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:27:
Joepie weer zo'n 3 matches tegen hackers gespeeld denk dat ik maar weer eens ESEA ga kopen.
Dan speel je toch met vertrouwde lui en shit?

http://puu.sh/cM5Eq/e9e3a2fc88.png :$ _O- kon het ff niet laten :P

[ Voor 12% gewijzigd door Plainside op 11-11-2014 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Zijn er nog mensen DMG/Eagle om regelmatig een potje mee te spelen? Vanavond ofzo? steamaccount: nehocs of NeHoX!? Plaatje met de blote vrouwenbillen :P

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

NeHoX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:51:
Zijn er nog mensen DMG/Eagle om regelmatig een potje mee te spelen? Vanavond ofzo? steamaccount: nehocs of NeHoX!? Plaatje met de blote vrouwenbillen :P
haha true.

Ik kan wel vanavond zit je alleen met een Silver Elite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
TerrorClown (plaatje van Donatello) als je wilt ik hang een beetje op MGE/DMG

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:09

Silence

Godlike

Ik kan opzich ook wel, blijf hangen op MGE / DMG / Eagle :p steeds beetje heen en weer.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Heb wel een nieuwe muis. Ga van een MadCatz R.A.T. 7 naar een Logitech g100s. Zal wel sucken haha. Plainside ik heb je al op m'n steam man, we hebben al potje gedaan volgens mij.

Zijn er trouwens al mensen die gebruik maken van m'n servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 5 min tegen bots zitten knallen. M.a.w. het was een beetje rustig :)

Maar wel een idee om daar een keer 5 vs 5 te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

NeHoX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:34:
Heb wel een nieuwe muis. Ga van een MadCatz R.A.T. 7 naar een Logitech g100s. Zal wel sucken haha. Plainside ik heb je al op m'n steam man, we hebben al potje gedaan volgens mij.

I know
Hoe laat ongeveer dan?
Zelfde TS server neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:59
Hier ook wel zin om te spelen...
DMG!

http://steamcommunity.com/profiles/76561197967399052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
NeHoX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:34:

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:45:
Ik heb er 5 min tegen bots zitten knallen. M.a.w. het was een beetje rustig :)

Maar wel een idee om daar een keer 5 vs 5 te doen.
Ik heb ook soms een paar potjes tegen bots gespeeld, maar mij lijkt het wel leuk om een keer met jullie 5 vs 5 te doen. Mij lijkt het ook wel leuk om eventjes deathmatch of armrace te spelen om te kijken hoe goed ik daarin ben vergeleken met jullie, of ik echt veel slechter ben of dat het wel meevalt. Ik had trouwens laatst bij Deathmatch TheAnthonyNL gedomineerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond wel online BTW. add me maar Jcking
Gold nova 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik zit leuk Deathmatch te spelen, ct met m4a1-s. Ik sta eerste met een kleine voorsprong, en ineens wordt ik door mijn team gevotekicked??? :? Is dit al eerder bij iemand van jullie gebeurt en waar kan het aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

markdm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:04:
Ik zit leuk Deathmatch te spelen, ct met m4a1-s. Ik sta eerste met een kleine voorsprong, en ineens wordt ik door mijn team gevotekicked??? :? Is dit al eerder bij iemand van jullie gebeurt en waar kan het aan liggen?
Waarschijnlijk een paar vriedjes van melkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Plainside schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:05:
[...]

Waarschijnlijk een paar vriedjes van melkaar
Dat zal het wel zijn ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
markdm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:18:
[...]

[...]

Ik had trouwens laatst bij Deathmatch TheAnthonyNL gedomineerd :P
Uhu ... en die awesome kills van mij dan weer niet noemen :(.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:52:
[...]

Uhu ... en die awesome kills van mij dan weer niet noemen :(.
Hahaha, er zaten inderdaad leuke kills tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:44

Rem

Ik word schijtziek van matchmaking. Heb vroeger HEEL veel cs:s gespeeld (Ook veel lans met een redelijk team) en een paar potjes cs:go tijdens de beta (jaar of 2 terug geloof ik). Nu, na 18 wins / ~4-5 losses, zit ik in de 3-sterren rank (Nova-3 i guess?). Bijna iedere match word ik een hacker/smurf/booster whatever genoemd, en ik word er kotsmisselijk van.

De reden dat ik weer wat begonnen was te spelen, was dat ik FaceIT had zitten kijken en het begon te kriebelen. Ook Fragbite masters gekeken en ESWC. OFtewel: ik ben alweer redelijk bekend met de meeste trucjes zoals wallbang/nade spots. Sta je CT-side, Mirage, op B en hoor je voetstappen? Molotov om ze tegent e houden + nade in house, ja hoor: wallhacker!

Wallbang op T-side Inferno vanaf dat bruggetje door de window van apartments omdat ze daarheen rushen? Wallhack!
Ieder lucky shot, of strakke 1-tap die je maakt? Aim/triggerbot!
Je hebt maar 50 uur op je account? Smurf! Dat ik dan 1500 uur totaal in andere games op dit account heeft maakt niet uit. Still smurf.

Fucking sick of the abuse. Blegh.
Om nog maar niet te beginnen over het gehalte van Slavisch gekrijs door de mics en "Cyka blyat noob". Fuck me.

Dat moest er ff uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
Rem schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:24:
Bijna iedere match word ik een hacker/smurf/booster whatever genoemd, en ik word er kotsmisselijk van.

Dat moest er ff uit!
Dude, het is CS, cheater beschuldigingen waren er al 15 jaar geleden in dit spel.
Één van de eerste dingen die je leert in CS, "cheater" = compliment. Negeren en nog harder pwnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-09 22:24

Hu9o

Schokkend

och, weet je. Nog een paar potjes winnnen en paar keer upranken en alles is anders.
Dan kom je in de echte cheater ranks :D

ben blij dat ik nova 3 ben. Heb nog nooit 1 cheater in MM gezien.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Laatst online: 00:05
Heb ook wel zin in een potje vanavond. LEM/SMFC, maar speel liever met mijn alt die DMG is. M'n aim suckt momenteel enzo.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

eXec schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:37:
Heb ook wel zin in een potje vanavond. LEM/SMFC, maar speel liever met mijn alt die DMG is. M'n aim suckt momenteel enzo.
Toegevoegd

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ik ga het vanavond ook weer proberen op me Silver Elite...

Doel is terug te gaan naar Gold 1 of 2 vanavond..
Meer mensen rond die rank die potje willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
teupje schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:56:
Ik ga het vanavond ook weer proberen op me Silver Elite...

Doel is terug te gaan naar Gold 1 of 2 vanavond..
Meer mensen rond die rank die potje willen?
Ik kan rond 9 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik ben vanaf een uur of 8 van de partij...Meestal op dinsdag wel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Teupje,

ben online vanaf 22:00 dus als je dan nog iemand nodig hebt......

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
En heb weer twee potjes gedaan, ging redelijk maar allebei verloren. We moeten echt wat beter qua techniek en teamwork worden, vooral ik. Maar ik ben wel eindelijk een keer eerste van het team geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Je aim was inderdaad lekker failsnail! maar we moeten vooral aan teamwork werken inderdaad.. Zoals we af en toe binnen komen druppelen op de bombsite kan écht niet. En dan maar te zwijgen over sommige van die andere blunders die we maakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Hehe dat was nog wel een leuk potje.
en m'n sens is inmiddels down naar 2.5 o.o
ga nog een grotere mouse pad kopen maar dat meot misschien even wachten tot ik weer wat geld heb >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
tummeke393 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:43:
Je aim was inderdaad lekker failsnail! maar we moeten vooral aan teamwork werken inderdaad.. Zoals we af en toe binnen komen druppelen op de bombsite kan écht niet. En dan maar te zwijgen over sommige van die andere blunders die we maakten.
Dankje :), maar er is nog altijd veel ruimte voor verbetering, ik schoot nog best veel mis. En ik merk bij mezelf echt dat ik mezelf beter moet positioneren, beter moet preaimen, meer grenades moet gebruiken en beter als team moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
2de match van vanavond en alweer een hacker joepie!

3de match weer hackers jezus...

[ Voor 25% gewijzigd door xeoMe op 12-11-2014 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Plainside schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:45:
Hehe dat was nog wel een leuk potje.
en m'n sens is inmiddels down naar 2.5 o.o
ga nog een grotere mouse pad kopen maar dat meot misschien even wachten tot ik weer wat geld heb >.>
Ik zit met m'n nieuwe muis op 1000 DPI en sense 0.8 8)7 Ik hoor echt niemand die dat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Waarom kom ik altijd in groepen met alleen maar russen 8)7 . het begint echt heel irritant te worden. ze zijn heel agressief, beginnen te schelden (denk ik?) en spreken geen woord engels..

[ Voor 32% gewijzigd door Il 2 op 12-11-2014 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Il 2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 02:44:
Waarom kom ik altijd in groepen met alleen maar russen 8)7 . het begint echt heel irritant te worden. ze zijn heel agressief, beginnen te schelden (denk ik?) en spreken geen woord engels..
Irritanter is, waarom kom ik een solo Q alleen tegen premades. In CoD/ LoL bijvoorbeeld gaat het, als je bijvoorbeeld met 4/5 speelt is de kans erg groot dat je ook tegen 4/5 man andere premade komt. Hier kom ik bijna alleen tegen premades. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
http://www.counter-strike.net/operationvanguard/ ITS LIVE!!!!

Also cases moet je gewoon instantly verkopen ze zijn nu 1,75 per stuk ...

Ander lame puntje je kan 2 missies gelijk doen en dan moet je 4 dagen wachten voor nieuwe missies...

Er zijn in totaal 44 missies die je kan doen tot 10 february ... dus hopelijk kan je 2 campagins complete vrijspelen...

[ Voor 83% gewijzigd door TheAnthonyNL op 12-11-2014 07:36 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

TheAnthonyNL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:12:
http://www.counter-strike.net/operationvanguard/ ITS LIVE!!!!

Also cases moet je gewoon instantly verkopen ze zijn nu 1,75 per stuk ...
gvd net wanneer ik op het werk ben, denk dat vanavond de case prijzen al weer lager zijn.
+ Moet ik de kans op een case ook wel hebben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Plainside schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:37:
[...]

gvd net wanneer ik op het werk ben, denk dat vanavond de case prijzen al weer lager zijn.
+ Moet ik de kans op een case ook wel hebben haha
Ehm ze schommelen maar ze hebben de rewards aangepast xD je hebt dus campaigns die je krijgt en bij eerste missies krijg je dus case xD daarna skins ... maar probleem is dit:

4 Campaigns;

2 bij de operation zelf (41 missies)

2 kan je er bij kopen (42 missies).

Elke 4 dagen krijg je dus weer nieuwe missie (hoeveel of wat weet ik niet).

Stel je koopt alles, dan heb je 83 missies voor de boeg.

Laten we zeggen dat je 4 missies per week krijgt (voor elke campaign één) dan is het nog te doen over het tijdsbestek.

Het is 12+/- weken in totaal ~90 dagen.

90 / 4 dagen = 22,5 ~ 23 x de mogelijkheid om 4 (onder voorbehoud) missies te krijgen

Dus in principe heb je een speling van 7 missies.

Maargoed het punt is dus dat wij niet weten of je nou voor operation 2 missies standaard krijgt om de 4 dagen... want bij de extra campaigns staat er dat je een extra missie kan doen elke week dus valve is weer lekker vaag bezig.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

TheAnthonyNL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:51:
[...]

Ehm ze schommelen maar ze hebben de rewards aangepast xD je hebt dus campaigns die je krijgt en bij eerste missies krijg je dus case xD daarna skins ... maar probleem is dit:

4 Campaigns;

2 bij de operation zelf (41 missies)

2 kan je er bij kopen (42 missies).

Elke 4 dagen krijg je dus weer nieuwe missie (hoeveel of wat weet ik niet).

Stel je koopt alles, dan heb je 83 missies voor de boeg.

Laten we zeggen dat je 4 missies per week krijgt (voor elke campaign één) dan is het nog te doen over het tijdsbestek.

Het is 12+/- weken in totaal ~90 dagen.

90 / 4 dagen = 22,5 ~ 23 x de mogelijkheid om 4 (onder voorbehoud) missies te krijgen

Dus in principe heb je een speling van 7 missies.

Maargoed het punt is dus dat wij niet weten of je nou voor operation 2 missies standaard krijgt om de 4 dagen... want bij de extra campaigns staat er dat je een extra missie kan doen elke week dus valve is weer lekker vaag bezig.
Meteen ff getest: Je kan meer missies spelen als je de campaigns koopt! (Had 2 missies gedaan van operation, allebij cooldown. Nieuwe campaign gekocht: mission available. Dus 4 missies, dan 4dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Rem schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:27:
[...]

Meteen ff getest: Je kan meer missies spelen als je de campaigns koopt! (Had 2 missies gedaan van operation, allebij cooldown. Nieuwe campaign gekocht: mission available. Dus 4 missies, dan 4dagen wachten.
Weet ik dat had ik ook vermeld... maar clue is ... krijg je dan 4 missies over 4 dagen of ... maargoed vandaag de rest maar kopen :D.

EDIT: net de andere 2 campaigns gekocht... vandaag hopelijk afhandelen kan ik zondag weer nieuwe missies doen. hope dat ik een AWP DRAGON LORE krijg :3.

EDIT 2: Als je de andere campaigns koopt reduceert dit de cooldown van 4 naar 2 dagen :D.

Dus je hebt naar aanleiding van mijn theorie 14 missies speling :P.

[ Voor 25% gewijzigd door TheAnthonyNL op 12-11-2014 09:54 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

TheAnthonyNL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:31:
[...]

Weet ik dat had ik ook vermeld... maar clue is ... krijg je dan 4 missies over 4 dagen of ... maargoed vandaag de rest maar kopen :D.

EDIT: net de andere 2 campaigns gekocht... vandaag hopelijk afhandelen kan ik zondag weer nieuwe missies doen. hope dat ik een AWP DRAGON LORE krijg :3.

EDIT 2: Als je de andere campaigns koopt reduceert dit de cooldown van 4 naar 2 dagen :D.

Dus je hebt naar aanleiding van mijn theorie 14 missies speling :P.
Dat probeerde ik uit te leggen: Iedere campaign heeft zijn eigen cooldown. Dus, 4 dagen nadat je een missie van een campaign hebt gecleared kan je de volgende doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Wat zijn die missies juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

"Kill 20 chickens on X map in X mode"
"Get 100 points on X map in X mode"
"Win a game on X map in X mode"

Verschillende combinaties zijn mogelijk. Ze geven rewards: cases óf een wapen uit een bepaalde collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een paar potjes met tweakers gedaan. Ging niet zo best. Mijn eigen game liep niet goed en ben daardoor ook meteen een rank lager geworden.

Volgende keer beter! Ik ga vanavond maar even de game terugkijken. Want ik maakte ook een aantal gruwelijke blunders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Blijkbaar is de missie cooldown nog maar 1 dag als je beide campaigns hebt gekocht. Dat jullie het weten.
Heel apart.

Edit: Leuke MW StatTrak Glock 18 grinder! :)
Werd al wat na al die cases met blauwe meuk.

[ Voor 28% gewijzigd door Rem op 12-11-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:20:
Gisteren een paar potjes met tweakers gedaan. Ging niet zo best. Mijn eigen game liep niet goed en ben daardoor ook meteen een rank lager geworden.

Volgende keer beter! Ik ga vanavond maar even de game terugkijken. Want ik maakte ook een aantal gruwelijke blunders.
derank naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nova 3.

Opzich prima want nu kan ik de map weer ownen :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Had hij maar met ons mee moeten spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Rem schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:26:
Blijkbaar is de missie cooldown nog maar 1 dag als je beide campaigns hebt gekocht. Dat jullie het weten.
Heel apart.
Bron? Als het klopt koop ik ze meteen, maar het klinkt wel erg onwaarschijnlijk en misschien is het gewoon een tijdelijke bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Rem schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:26:
Heel apart.

Edit: Leuke MW StatTrak Glock 18 grinder! :)
Werd al wat na al die cases met blauwe meuk.
Zeker een bug of valve kan niet tellen in tijd... daarnaast normaal zou het gewoon 2 dagen moeten zijn.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:20:

Ik heb nog nooit zo slecht gespeeld als gister.... komt door vermoeidheid denk ik. Opvallend is wel dat het enige potje van de avond waar ik niet met Tweakers speelde weer goed ging... (wellicht moet ik niet meer tactics callen.. omdat ik daardoor word afgeleid).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:58:
Nova 3.

Opzich prima want nu kan ik de map weer ownen :P 8)7
Nog steeds hoger dan mij haha.
NeHoX schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:59:
[...]

Had hij maar met ons mee moeten spelen :+
Aan mij had die dan niks he speelde bijna alleen maar slechter dan Kwarkie XD
Foei foei foei mag niet nog een keer voor komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:06:
[...]

Ik heb nog nooit zo slecht gespeeld als gister.... komt door vermoeidheid denk ik. Opvallend is wel dat het enige potje van de avond waar ik niet met Tweakers speelde weer goed ging... (wellicht moet ik niet meer tactics callen.. omdat ik daardoor word afgeleid).
Haha, overkomt de beste weleens toch?

Hoewel die friendly nade van jou op Nevatar toch echt wel het beeld van de avond schetste :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moeten we maar gewoon back to basic en dust_2 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:48:
Misschien moeten we maar gewoon back to basic en dust_2 proberen.
Lol xD... never ever go back to basic dust_2 .... pak dan inferno ofzo... anyway... waarom spelen jullie altijd tegen 9 uur en later ¬¬/

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Eerst de kindjes op bed liggen, dan het vrouwetje achter de TV installeren, en dan nog half uur deathmatch spelen om warm te worden. Tja dan is het al snel 9 uur

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Berktoppie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:52:
Eerst de kindjes op bed liggen, dan het vrouwetje achter de TV installeren, en dan nog half uur deathmatch spelen om warm te worden. Tja dan is het al snel 9 uur
Hahaha 8)7 achter de tv installeren nog wel xD, maar ok tja ik speel altijd tussen 7 en 8, dan half 9 gewoon gezellig beneden zitten achter tv.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
BACKALLEY MY OLD FRIEND !!!

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Berktoppie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:52:
Vrouw legt de kindjes in bed en jij kan al gamen ;)
Papa heeft hard gewerkt en moet gamen haha.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

markdm schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:00:
[...]

Bron? Als het klopt koop ik ze meteen, maar het klinkt wel erg onwaarschijnlijk en misschien is het gewoon een tijdelijke bug.
De bron ben ik zelf. 1 Day remaining voor al mijn missies nadat ik de laatste campaign kocht ipv 4. Heb nat wat uitgezocht, het blijkt 2 dagen te zijn. Op steam-tijd was het alleen middernacht geworden en kregen al mijn cooldowns daarom nog eens -1 dag!
TheAnthonyNL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:03:
[...]

Zeker een bug of valve kan niet tellen in tijd... daarnaast normaal zou het gewoon 2 dagen moeten zijn.
Inderdaad dus 2 dagen, geen bug. De dagen worden afgeteld op middernacht steam-tijd (Whatever that may be).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Vandaag maar de season pass van operation vanguard gekocht, de 1e kist die dropte direct open gemaakt en ik kreeg de P2000 Fire Elemental eruit, field tested dat wel. Nu te verkopen voor 14,70. Denken jullie dat de prijs gaat zakken, gelijk blijft of nog gaat stijgen en of ik deze dus het beste kan houden of direct verkopen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/obZlb5r.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Laatst online: 00:05
^ Niet te zeggen wat op langer termijn gaat gebeuren. Ik zou 'm verkopen en lekker met de winst wegrennen.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
eXec schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:13:
^ Niet te zeggen wat op langer termijn gaat gebeuren. Ik zou 'm verkopen en lekker met de winst wegrennen.
Een van de skins die ik zoiezo wil hebben :D. Helemaal in combinatie met mijn water elemental.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 21:45
Snel verkopen, deze skins zullen niet erg duur zijn in the end neem ik aan, vindt het zelf allemaal niet zo bijzonder tbh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-09 19:56
in voor games vandaag! ben nu av en heb me aangemeld op de steam groups van tweakers

nickname : 4K0nNn _BICEPS_

[ Voor 15% gewijzigd door ak0nnmgn op 12-11-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Heb hem maar gewoon verkocht, heeft me 10,88 opgeleverd. Toch mijn season pass al terug verdiend. Als ik kijk naar de skins van de p2000 en de waardes daarvan dan zullen ze denk ik niet meer zo hoog staan na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Lawwie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:41:
Heb hem maar gewoon verkocht, heeft me 10,88 opgeleverd. Toch mijn season pass al terug verdiend. Als ik kijk naar de skins van de p2000 en de waardes daarvan dan zullen ze denk ik niet meer zo hoog staan na een tijdje.
inb4 new value 100+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Als ik vrij bent om 22.30 ga ik ook maar even Operation Vanguard kopen + extra missies en even de missies uitvoeren. Ik wil mijn AWP dragonlore :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Zou het het waard zijn om die twee extra uitbreidingen te kopen? En betekend het nou dat het korter duurt om een nieuwe missie te beginnen ofzo als je die koopt? Als ik nu twee missies afrond moet ik vier dagen wachten totdat ik er weer twee kan doen. Verandert die vier dan in twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
markdm schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:19:
Zou het het waard zijn om die twee extra uitbreidingen te kopen? En betekend het nou dat het korter duurt om een nieuwe missie te beginnen ofzo als je die koopt? Als ik nu twee missies afrond moet ik vier dagen wachten totdat ik er weer twee kan doen. Verandert die vier dan in twee?
Waar vind je die 2 extra's? Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
rolandos582 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:43:
Als ik vrij bent om 22.30 ga ik ook maar even Operation Vanguard kopen + extra missies en even de missies uitvoeren. Ik wil mijn AWP dragonlore :D
Om het even kort samen te vatten en te posten wat ik eerder op steam community had gezet:
To all CS:GO geeks out here.

If you plan to buy the new operation do it like this way:

Buy the operation -> complete the 2 missions.

After you completed those missions buy the 2 campaigns which grants you 3 missions to be completed.

Complete them and find out it only takes 2 days instead of 4 days to get new missions.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
rolandos582 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:50:
[...]
Waar vind je die 2 extra's? Heb je een link?
Eerst koop je de normale pass. Dan krijg je een "journal" met daarin onder andere 2 campaigns unlocked en 2 compaigns die je extra erbij kan kopen. Je koopt de extra compaigns dus vanuit je journal.

Ik heb meteen alles gekocht en de missions gedaan, voor nieuwe missions heb ik 2 dagen cooldown.
Pagina: 1 ... 49 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic