weer tegen 4 minimale hackers gespeeld 't is gewoon niet meer leuk man dat matchmaking.
Word er ook zo agressief van haha
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zal er nooit uit gaan!xeoMe schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:53:
weer tegen 4 minimale hackers gespeeld 't is gewoon niet meer leuk man dat matchmaking.
Werkt zeker handig als je snel een hoek om moet komen etcetera.tummeke393 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:28:
Werkt bunnyhoppen weer echt in CS GO dan? Heb niet echt de indruk dat het nut heeft, zie het praktisch niemand doen.
Zijn dat de orginele gasten ja? Want ze spelen dan wel heel beroerd. Wat zijn hun ranks, gewoon global?xeoMe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:47:
Net eindelijk 2 leuke games eerste tegen ceh9 + Solek en daarna tegen s1mple en een A-Gaming dude.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah gewoon de officials, ik quote eXec inderdaad teamplay is toch stukken anders dan een random matchmaking.rolandos582 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 01:38:
[...]
Zijn dat de orginele gasten ja? Want ze spelen dan wel heel beroerd. Wat zijn hun ranks, gewoon global?
Ja nee uiteraard, maar toch verwacht je ook van dit soort gasten gewoon een redelijke score.eXec schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 01:47:
^ Een pug, of MM, is heel wat anders dan een pracc of match voor het echt. Concentratie is er niet of nouwelijks, calls zijn anders en vele malen minder goed dan in een team. En zo zijn er meer factoren die mee spelen.
True true.... gg wp.xeoMe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 01:52:
[...]
Jah gewoon de officials, ik quote eXec inderdaad teamplay is toch stukken anders dan een random matchmaking.
De kills die hij maakte waren gewoon sick maar kan natuurlijk niet alles carryen.
www.webshopmasters.nl
Omdat MM en MMRank vrij weinig zegt (in de zin van hij is niet de enige NLer die global is hoor) en landen teams toch vaak vriendjespolitiek is. Moet maar net mazzel hebben dat je de teamcaptain kent of bevriend mee bent en als je helemaal pech hebt zijn het de ego's die team mates kiezen. Spreek uit ervaring, al dan niet binnen CSGO maar ET/BF2/BF3 Team NL. Daarnaast is het ook kwestie van tijd gebrek, vaak worden captains redelijk laat gekozen, dus je kan moeilijk bij elke clan gaan vragen naar hun beste spelers en uiteindelijk een goede keuze maken tussen al die spelers. Dus dan kies je al gauw de mensen die je kent en weet wat je hen hebt.Berktoppie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:13:
XeoMe,
Waarom speel jij vanavond eigenlijk niet tegen zweden?
Kan niet geloven dat de 5 spelers die voor NL uit komen ook de 5 beste zijn, op ChrisJ na, die is gewoon eindbaas
www.webshopmasters.nl
Klinkt leuk, maar in een periode van een jaar kan een hoop gebeurenBerktoppie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:37:
Ik stel een Dutch Play offs voor. Beste 90 spelers, verdeeld over 3 games met 30 mensen.
Free 4 All deatmatch, en de top 10 gaat door naar de finale.
Beste 5 van die laatste deatmatch worden team Nl voor een jaar.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Ik heb mijn server nog niet werkend kunnen krijgen.teupje schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:28:
Is het trouwens nog gelukt met die server jongens? Zag nog wel een steam bericht voorbij komen van TheAnthonyNL, maar hebben jullie ook nog gespeeld? Was de hele avond afk eigenlijk
@eXec, mooie overwinning gisteravond, zo ben ik dan ook wel weer
Bent min of meer al beetje te laat, maar geen zorgen de LAN finals moeten nog komen.Ambition88 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:54:
hello, even een stomme vraag tussendoor, ik ga vanaf volgende maand ook cs go spelen and to be honest, i cant wait, hebben jullie misschien een link waar ik deze pro nation cup matches kan bekijken? thanks bros
#hypedlikeachild
ah okay, dat maakt me niet zoveel uit maar weetje ook waar ik deze kan bekijken?Xant0r schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:09:
[...]
Bent min of meer al beetje te laat, maar geen zorgen de LAN finals moeten nog komen.
Krijgen nog Rusland vs Frankrijk en vanavond Nederland vs Zweden
Finland en Denemarken zijn al geplaatst, de Finales worden op LAN gespeeld in Servië @ 15-16 december met prijzenpot van 10.000$
twitch.tv, csgolounge(beste want het laat zien wanneer een match begint), youtube(voor oude matches)Ambition88 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:11:
[...]
ah okay, dat maakt me niet zoveel uit maar weetje ook waar ik deze kan bekijken?
Zal kijken of ik mijn oude server config kan vinden.Plainside schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:35:
[...]
Ik heb mijn server nog niet werkend kunnen krijgen.
laatstaan dat die start....
Heb de poorten al geforward maar lijkt erop dat dat het niet is.
Ik weet niet wie anders een server had maar ik zou graag ff bij jou willen afkijken xD
[ Voor 48% gewijzigd door TehHermit op 07-11-2014 12:29 ]
www.hltv.org zie je vrijwel alle matches staan met linkjes naar de streams.Ambition88 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:11:
[...]
ah okay, dat maakt me niet zoveel uit maar weetje ook waar ik deze kan bekijken?
Mij lijkt het een grappig idee, maar ik heb het gevoel dat er niet een perfect betrouwbaar uitkomst uit komt. Dan kan je beter een wat groter toernooitje houden, deathmatch zegt lang niet alles.Berktoppie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:37:
Ik stel een Dutch Play offs voor. Beste 90 spelers, verdeeld over 3 games met 30 mensen.
Free 4 All deatmatch, en de top 10 gaat door naar de finale.
Beste 5 van die laatste deatmatch worden team Nl voor een jaar.
Inderdaad, ik zou ook wel eens mee willen kijken hoe goed jij wel niet bent.Stoffa schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:58:
XeoMe kun je de link naar de demo eens sturen van die games? Wil ze wel eens zien
Zeg het als ik nog mee kan doen!Plainside schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:35:
[...]
Ik heb mijn server nog niet werkend kunnen krijgen.
laatstaan dat die start....
Heb de poorten al geforward maar lijkt erop dat dat het niet is.
Ik weet niet wie anders een server had maar ik zou graag ff bij jou willen afkijken xD
Ja hier nog 1, wil ik zienStoffa schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:58:
XeoMe kun je de link naar de demo eens sturen van die games? Wil ze wel eens zien
www.webshopmasters.nl
[ Voor 9% gewijzigd door TehHermit op 07-11-2014 13:00 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Omdat het vriendjespolitiek is en blijft.Berktoppie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:13:
XeoMe,
Waarom speel jij vanavond eigenlijk niet tegen zweden?
Kan niet geloven dat de 5 spelers die voor NL uit komen ook de 5 beste zijn, op ChrisJ na, die is gewoon eindbaas
Thanks!teupje schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:28:
@eXec, mooie overwinning gisteravond, zo ben ik dan ook wel weer
Welnee dat is lang niet de enige reden dat captains vaak voor bekenden kiezen. Je wilt een hoog niveau spelers hebben, maar dat bepalen is heel eenvoudig.
there is no list o.o
[ Voor 20% gewijzigd door xeoMe op 07-11-2014 17:26 ]
mediafire? Google Drive? Mega?xeoMe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:16:
Team NL is gewoon vriendjespolitiek hoor ken al de mensen uit Team NL.
Beetje een vage setup zoals gewoonlijk want slaYn zou al gestopt zijn en stefan tja...
Ik zal de demo's ff downloaden en uploaden voor de geïnteresseerde.
EDIT:
http://www.speedyshare.com/hgN8t/replays.rar
Slow download kiezen, is er nog een betere site voor uploads?
[ Voor 42% gewijzigd door Plainside op 07-11-2014 19:08 ]
Was er niet ook een manier om matches van anderen via CS:GO te bekijken net zoals je het bij je eigen matches kan? Ik weet zelf niet hoe/of het kan, hopen dat iemand anders het weet.xeoMe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:16:
Team NL is gewoon vriendjespolitiek hoor ken al de mensen uit Team NL.
Beetje een vage setup zoals gewoonlijk want slaYn zou al gestopt zijn en stefan tja...
Ik zal de demo's ff downloaden en uploaden voor de geïnteresseerde.
EDIT:
http://www.speedyshare.com/hgN8t/replays.rar
Slow download kiezen, is er nog een betere site voor uploads?
[ Voor 54% gewijzigd door Plainside op 07-11-2014 20:00 ]
En toch is het vriendjespolitiek bij Team NL. Dat is altijd zo geweest, ook bij andere games. De captain bepaalt het team uiteindelijk en die zal zijn "vrienden" natuurlijk vragen. Heb vaak zat met en tegen deze gasten gespeeld, maar zo goed zijn ze echt niet.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:10:
[...]
Welnee dat is lang niet de enige reden dat captains vaak voor bekenden kiezen. Je wilt een hoog niveau spelers hebben, maar dat bepalen is heel eenvoudig.
Veel lastiger bijvoorbeeld:
a) je wilt volwassen spelers hebben die ook onder druk normaal blijven communiceren (naar 't eigen team, naar de tegenstander en naar het publiek)
b) je wilt goede chemie in het team
c) je wilt teamspelers hebben geen ego's die zich gedurende het toernooi toch blijken te ontwikkelen
d) je wilt het mensen waar je 100% voor in kan staan dat ze niet cheaten of hebben gecheat
e) je wilt bewezen spelers, het liefst mensen die lan-proven zijn
etc. etc.
Je kan niet verwachten dat je als random pubstar je daar wel even tussen komt, dat is een tijdsintensief proces
Om te beginnen sv_cheats 0 ... dan istie perfect.Plainside schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:11:
On another note... Silver Elite JEUJ!
YES server live gekregen! whoop whoop
moet het nog steeds een beetje tweaken.. xD
weet niet waarje het over hebtTheAnthonyNL schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:36:
[...]
Om te beginnen sv_cheats 0 ... dan istie perfect.
Hahaha, ik weet ook niet waar hij het over heeft
Silver II.
[ Voor 4% gewijzigd door NeHoX op 08-11-2014 03:52 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Nice, heel veel beter dan mijne xD.NeHoX schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 03:51:
ONLINE:
Tweakers.net CS:GO TS3: ts3.nehox.nl:9991
PUBLIC 24 slots Tickrate 128: 188.142.39.100:27015
WAR Tickrate 128: 188.142.39.100:27016
Voor bovenstaand lijstje heb ik nog enkele Server admins nodig om alles in goede banen te leiden.
Voor de nerdjes: Quad-Core, 8GB, 100Mbit glasvezel.
Vergeef me voor n00b zijn, maar hoe verbind je ermee?NeHoX schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 03:51:
ONLINE:
Voor bovenstaand lijstje heb ik nog enkele Server admins nodig om alles in goede banen te leiden.
Zelfde als die van mijmarkdm schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:27:
[...]
Vergeef me voor n00b zijn, maar hoe verbind je ermee?
[ Voor 12% gewijzigd door Plainside op 08-11-2014 10:31 ]
dankje, het is gelukt!Plainside schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:29:
[...]
Zelfde als die van mij
Connect *IP*
in de console
- Invites werken ook dus als je vriedjes heb om mee te spelen
[ Voor 10% gewijzigd door markdm op 08-11-2014 10:49 ]
xeoMe schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:30:
Net met wat vrienden bij Informatique op de PC gaming days geweest.
CS:GO spelen tegen Sjilot een oude 1.6er natuurlijk gewonnen dus gratis COD AW gewonnen
BookmarkedNeHoX schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 03:51:
ONLINE:
Een idee om van de 24 slots een 1v1 ArenA server te maken met ranking?NeHoX schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 03:51:
ONLINE:
Ik verkoop em welTheAnthonyNL schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 18:59:
[...]
damnit me want COD AW
. Maar leuk dat je hebt gewonnen
, dat hadden ze vast en zeker niet verwacht
.
En terecht, download atm is €40. Toch bieden mensen ze nog voor 50 aan lawl.
Interesse?rolandos582 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:07:
[...]
En terecht, download atm is €40. Toch bieden mensen ze nog voor 50 aan lawl.
Goedkoopste atm is rond de 30-35. Dan is ook een terechte prijs voor deze game...
Dat zou wel heel makkelijk voor jou zijn hé, ik kan je wel skins ervoor geven?
Depends the value van de skins natuurlijkrolandos582 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 22:31:
[...]
Dat zou wel heel makkelijk voor jou zijn hé, ik kan je wel skins ervoor geven?
Min value? Voor een goede prijs ben ik wel geinterreseerd.
Had gewoon 0-3 moeten zijn. Maar Pronax verliest 2x een 1v1.frye schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:20:
Geweldige finale LDLC vs FNATIC!
1-3 win voor fnatic maar was echt spannend...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
27 vs 73. Geen idee, ik check die dingen nooit.Hu9o schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:31:
Hebben jullie ook teveel reward gekregen voor de fnatic win op csgolounge?
heb 0.15 op fnatic gezet, en win twee skins (0.05 en 0.11)?
odds waren 75/80% ofzo.
Misschien als je de autoexe(or whatever its called) aanpast.markdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:13:
En hier is de Counter Strike n00b weer met een andere vraag.
Tijdens het spelen vergeet ik vaak om constant shift in te drukken om te lopen wanneer ik stil moet zijn, waardoor de tegenstanders net even horen waar ik ben. Veel tweakers waar ik mee speel hebben dit ook al meerdere keren subtiel op gemerkt (STAMP STAMP STAMP).
Dus is er een manier om walk te veranderen in toggle shift in plaats van shift in te drukken? Ik zie namelijk niks in options staan...
Wat jij moet doen is met een goede koptelefoon op spelen zodat je andere kan horen lopen en je eigen gestamp ook hoort. De info die je krijgt van goed geluid is goud waard. Ik gebruik shift omdat ik anders mijn eigen voetstappen te hard hoor wat ik lastig vind want ik wil de voetstappen van de tegenstander horen. Zo herinnerd het geluid mij steeds om Shift te gebruiken, al is dat na jaren een gewoonte geworden.markdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:13:
Tijdens het spelen vergeet ik vaak om constant shift in te drukken om te lopen wanneer ik stil moet zijn, waardoor de tegenstanders net even horen waar ik ben. Veel tweakers waar ik mee speel hebben dit ook al meerdere keren subtiel op gemerkt (STAMP STAMP STAMP).
Dus is er een manier om walk te veranderen in toggle shift in plaats van shift in te drukken? Ik zie namelijk niks in options staan...
[ Voor 13% gewijzigd door Berktoppie op 10-11-2014 08:47 ]
www.webshopmasters.nl
Welk deel van Counter Strike n00b begrijp je niet?Plainside schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:18:
[...]
Misschien als je de autoexe(or whatever its called) aanpast.
In ieder geval de CFG file die dingen bepaalt xD
Ik gebruik nu de Creative Fatal1ty gaming headset en ik vind hem goed genoeg werken, alleen ik heb wel problemen met de microfoon. Alleen een goede koptelefoon is wel meteen heel duurBerktoppie schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:41:
[...]
Wat jij moet doen is met een goede koptelefoon op spelen zodat je andere kan horen lopen en je eigen gestamp ook hoort. De info die je krijgt van goed geluid is goud waard. Ik gebruik shift omdat ik anders mijn eigen voetstappen te hard hoor wat ik lastig vind want ik wil de voetstappen van de tegenstander horen. Dan weet ik heel snel hoeveel tegenstanders waar zitten.
Luister je dan ook naar de voetstappen van tegenstanders ? Of zit je onder csgo lekker youtube muziek te luisteren alsof je deatmatch speeldmarkdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:46:
[...]
Welk deel van Counter Strike n00b begrijp je niet?![]()
Maar als ik weer thuis ben dan kijk ik wel naar die autoexec en weer verder naar wat mogelijk is.
[...]
Ik gebruik nu de Creative Fatal1ty gaming headset en ik vind hem goed genoeg werken, alleen ik heb wel problemen met de microfoon. Alleen een goede koptelefoon is wel meteen heel duur
www.webshopmasters.nl
Gewoon kei harde Skrillex op de achtergrond.Berktoppie schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:48:
[...]
Luister je dan ook naar de voetstappen van tegenstanders ? Of zit je onder csgo lekker youtube muziek te luisteren alsof je deatmatch speeld
Deze hoeft niet altijd duur te zijn.markdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:46:
Alleen een goede koptelefoon is wel meteen heel duur
Competetive of demolition voor fun.Tito129 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:54:
Welke Game mode spelen jullie altijd?
Ik ben er nog niet helemaal achter wat ik nu wil.
Speelde altijd RTCW:Et vooral Objective play dus.
[ Voor 35% gewijzigd door Plainside op 10-11-2014 08:57 ]
Ik ga er naar kijken, maar misschien kom ik ook nog best ver om wat softwarematig aan te passen, en ik vraag me af hoe groot de verbetering van de F1tality naar de Sound Blaster is.Plainside schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:55:
[...]
Deze hoeft niet altijd duur te zijn.
Gebruik deze nu al jaren nooit problemen mee gehad
Ik speel vaak 's avonds competitive en 's middags deathmatch en arm race om aim te oefenen en omdat het gewoon niet zo series is en toch best leuk. Bovendien zijn dat twee gamemodes waarin ik heel vaak in de top 3 eindig, wat ook wel leuk is. Ik speelde eerste ook veel casual maar die speel ik veel minder omdat ik me steeds meer begin te ergeren aan mijn altijd geweldige teammates.Tito129 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:54:
Welke Game mode spelen jullie altijd?
Ik ben er nog niet helemaal achter wat ik nu wil.
Speelde altijd RTCW:Et vooral Objective play dus.
Zoals ik laatst al zei, je moet de keybinds op 'W' en 'Shift' even omwisselen.markdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:13:
1
2
| bind w "forward; -speed" bind shift "+speed" |
Dat ga ik een keer proberen haha.pryth schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:05:
[...]
Zoals ik laatst al zei, je moet de keybinds op 'W' en 'Shift' even omwisselen.
In je CSGO instal folder even zoeken naar Autoexec.cfg -> zoeken naar 'bind W xxxxxxxxxxx' en 'bind shift xxxxxxxxxxx' en wat daar staat even omdraaien.
Zal wel iets worden (let op, is pseudo; weet de exacte commands niet) in de trend:
code:
1 2 bind w "forward; -speed" bind shift "+speed"
Ik heb zelf altijd met een Fatal1ty headset gespeeld, stuk of drie gehad. Ik dacht altijd dat het geluid niet erg veel beter kon (althans, ik wist niet in wat voor manier 'beter' zich zou tonen).markdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:04:
[...]
Ik ga er naar kijken, maar misschien kom ik ook nog best ver om wat softwarematig aan te passen, en ik vraag me af hoe groot de verbetering van de F1tality naar de Sound Blaster is.
Toen je zei dat ik de keybind op w (in settings) 'forward' en de keybind op shift 'walk' om moest draaien dacht ik dat dat niet zou werken omdat je dan niet meer vooruit loopt als je op w drukt.pryth schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:05:
[...]
[...]
Zoals ik laatst al zei, je moet de keybinds op 'W' en 'Shift' even omwisselen.
In je CSGO instal folder even zoeken naar Autoexec.cfg -> zoeken naar 'bind W xxxxxxxxxxx' en 'bind shift xxxxxxxxxxx' en wat daar staat even omdraaien.
Zal wel iets worden (let op, is pseudo; weet de exacte commands niet) in de trend:
code:
1 2 bind w "forward; -speed" bind shift "+speed"
Ik ben nu nog steeds met mijn eerste aan het spelen en hij is na een jaar nog niet kapot, dus die van mij gaat wel meer dan een jaar mee. Maar €240 euro voor een headset, dat is wel erg duur.pryth schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:10:
[...]
Ik heb zelf altijd met een Fatal1ty headset gespeeld, stuk of drie gehad. Ik dacht altijd dat het geluid niet erg veel beter kon (althans, ik wist niet in wat voor manier 'beter' zich zou tonen).
Tot ik maar besloot om eens een echt fatsoenlijke headset te kopen (Astro A40). Man man man, wat een verschil. Heel vaak als ik mensen volg als ik dood ben, hoor ik ze al van mijlen ver aan komen zonder dat diegene reageert (en dus de enemy niet hoort, neem ik aan).
De kwaliteit an sich is ook vele malen beter. Daar waar ik elk jaar een nieuwe Fatal1ty nodig had, doe ik nu al bijna 3 jaar met dezelfde headset.
Verwijderd
Zeker ervaring mee! gisteren een potje gehad waarbij er 2 trolls in mijn team zaten. Dus geen bom willen planten, blokkeren bij deuren. Geen kill willen maken omdat ze anders de ronde winnen. Geen wapens kopen (alleen handguns). Ze maken geen teamkills enzo anders worden ze gebanned en ik kan ze niet kicken omdat ze met z'n 2e zijn.mystiqu schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:51:
Even tussendoor, ik speel zelf op 2 accounts CSGO, een m'n main waar ook alle andere steam games die k heb op staan, en een smurf waarmee ik begon op MG2.
Nou speel ik alleen in een clan die tussen GN1-MG zwerft, met een hoop inconsistente spelers die ook niet heel regelmatig spelen (is en blijft een funclan, no blame on them). Maar ik wil graag wat hoger komen in de rankings in MM, omdat ik het idee heb dat ik daar thuis hoor (ala MG2+).
Ik kom er alleen niet, met public matches- ragequitters - veel betere smurfers etc etc etc.
Toegegeven, ik speel zelf ook allesbehalve consistent op een redelijk niveau, maar juist om die consistentie erin te krijgen zou ik graag wat vaker tegen betere tegenstanders spelen. Maar hoe? Zelfs al carry ik met 20 punten verschil drie games op rij en win de matches, kom ik daarna weer in een match met een quitter terecht en kom ik nog niet hoger.
Iemand hier ervaring mee?
Ik zou dan liever voor deze gaan:markdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:04:
[...]
Ik ga er naar kijken, maar misschien kom ik ook nog best ver om wat softwarematig aan te passen, en ik vraag me af hoe groot de verbetering van de F1tality naar de Sound Blaster is.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Het Grote CS:GO Betting TopicDa_maniaC schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:50:
Ik ben me de laatste tijd iets meer aan het verdiepen in de Marketplace mbt alle custom guns enzo.
Nu zie ik hier nogal veel mensen praten over 'keys' in plaats van euro's. Wordt hier hetzelfde mee bedoeld? Of mis ik iets?
Ben zelf erg hard op zoek om meer valuta te genereren voor mezelf (zonder cheats ofc).
Ik ben eigenlijk al zo'n 2 maanden op zoek naar een M4A1 Knight maar kennelijk is de gun momenteel nogal zeldzaam waardoor de prijs erg hoog blijft.
Ik kan echt geen 100+ echte euro's neertellen voor een geweertje in een spel (gaat me iets te ver eigenlijk).
[ Voor 3% gewijzigd door Plainside op 10-11-2014 10:12 ]
Verwijderd
Wat is daar hypocriet aan?pryth schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:28:
smurfen vind ik zo kansloos hè ...
Die kerels die jij tegen kwam waren gewoon derankers die in de lagere ranks willen spelen (wat smurfs dus ook doen). Beetje hypocriet om hier boos om te worden, als je het mij vraagt.
Oh sorry; ik dacht dat jij zelf ook aan het smurfen was. Maandagochtend zullen we maar zeggen
Hier heb ik nog nooit van gehoord ben wel benieuwd naar de werking.Plainside schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:29:
Btw, ik zag laatst een cfg dat zorgt dat je automatisch stopt wanneer je aan het side steppen bent.
Ik wou deze uitproberen maar kan hem niet terug vinden weet iemand hoe dit cfg heet?
Of hoe die er uit hoort te zien?
Ik heb die config maar het automatische stoppen is gepatched door valve, je moet dus nog steeds zelf counter strafen.Plainside schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:29:
Btw, ik zag laatst een cfg dat zorgt dat je automatisch stopt wanneer je aan het side steppen bent.
Ik wou deze uitproberen maar kan hem niet terug vinden weet iemand hoe dit cfg heet?
Of hoe die er uit hoort te zien?
Dat is een mythe, in eerdere versies van CS was dat wel zo maar nu niet meer. De animatie is iets sneller maar daarna kan je een korte tijd niet schieten, zodat het precies hetzelfde is. Het is wel handig om meteen overzicht te houden en niet de verdere inzoem langs te moeten gaan.tummeke393 schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:31:
Hmm interessant.. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een werkende config voor het automatisch wisselen naar je knife (en terug) na een AWP schot. Bestaat deze nog? Heb wel wat gevonden, maar het nog niet werkend gekregen helaas...
Het nut daarvan overigens zou zijn dat je sneller reloaded bent door te wisselen, dan door te wachten op je normale reload.
Bedankt voor de tip.xeoMe schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:45:
[...]
Ik zou dan liever voor deze gaan:
pricewatch: Plantronics GameCom 788 7.1
Dit is de vernieuwde versie van de pricewatch: Plantronics GameCom 780 7.1
Heb zelf de oude 780 gehad erg fijn maar toch overgestapt op een Sennheiser PC350SE
[ Voor 34% gewijzigd door markdm op 10-11-2014 11:50 ]
Tijdens het rennen op safe positions hou je Q (of een andere knop) ingedrukt door deze bind pak je je knife bij Q ingedrukt te houden. Laat je Q los switch je snel terug naar je last weapon.alias +knife slot3
alias -knife lastinv
bind q +knife
[ Voor 18% gewijzigd door xeoMe op 10-11-2014 12:06 ]
Ik zou dat niet proberen.markdm schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:19:
Toen je zei dat ik de keybind op w (in settings) 'forward' en de keybind op shift 'walk' om moest draaien dacht ik dat dat niet zou werken omdat je dan niet meer vooruit loopt als je op w drukt.
Maar op jouw manier in de instal folder denk ik dat het wel zou moeten werken. Dan ga ik dit ook wel proberen als ik thuis kom van school.
[ Voor 7% gewijzigd door Kser op 10-11-2014 12:24 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Simpel gezegd: minder verliezen dan dat je wint!iLikeNoobies schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:21:
Ik snap echt helemaal niets van die ranking. Ik heb momenteel 44 wins, sta ontzettend vaak eerste in de match en blijf maar hangen in dat verdomde silver 3.
Ik doe veel random matches maar dan kom ik altijd met die stomme russen in het team. Ook als we verliezen ben ik alsnog beter dan de beste speler van de tegenstander. Hoe rank ik ffs!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq