[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.881 views

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:56:
[...]

Demos zijn hooguit 16mb als je 30 rondes hebt etc. Maar download links zijn ook prima ja. Wil ze wel via de email hebben alsnog xd.
Is dat zo? Dan heb ik mss veel downloads?
Kopieerde die directory na opnieuw installeren en stond 900+ MB in :P

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Jo0Lz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:57:
[...]

Is dat zo? Dan heb ik mss veel downloads?
Kopieerde die directory na opnieuw installeren en stond 900+ MB in :P
Ik had er gister 1 van 16mb die ik overkopieerde van mn game omgeving naar mn edit omgeving. (ik heb csgo op 2 schijven ivm configs) dit was een demo van gister.

Steam: Ryada.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Ik vind de R8 ook echt complete onzin, zelf merkte ik gisteren dat we nog steeds te vaak assault rifles kopen in plaats van een R8, want vaak is die gewoon beter. Dat kan echt niet, dat iets van 850 dollar simpelweg beter is dan iets van 3000 dollar. Ik merk ook wel duidelijk dat ik nog erg aan het wapen moet wennen. Mid (Mirage) peaken ermee gaat nog best slecht omdat ik die timing nog niet onder de knie heb.

Maar een van de dingen waar ik me het meest aan erger is de randomness van de spread als je met de rechter muisknop schiet. Ik sta vlak voor iemand en schiet 3 keer met mijn crosshair recht op hem en dan is hij niet dood, terwijl hij de andere kant op kijkt en mij door geluk in een keer neerschiet. Dit geeft een enorm nieuw element van geluk in het spel, wat echt niet in csgo thuishoort. Zelf vind ik dit eerlijk gezegd het grootste probleem van de R8, want ik weet wel zeker dat valve de damage zal laten dalen. Maar ik verwacht niet dat ze iets aan de lucky spray gaan doen.

Zelf vind ik het wel een grappig wapentje, als er community servers zouden zijn die R8 only zijn ga ik er voor de lol soms wel eens op zitten. Maar in compeditive, daar mag dat ding wel wegblijven.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Terranova schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:51:
[...]

Flikker toch op man met je elitaire gedrag. Je kan er ook iets van proberen te maken ipv overal op te gaan zeiken.

Ik ben ook niet blij met de R8 omdat eco rondes verdwenen zijn en je erg moet oppassen als je nu smg's koopt na winst in de pistol round. Maar als losstaand wapen is het gewoon een fijn ding als je hem een beetje onder de knie hebt. Hij schiet niet snel en weinig kogels, maar je moet hem ook niet als je enige wapen gebruiken.
Ik heb me prima vermaakt hoor met een P90 en een revolver. Maar dat is gewoon geen CSGO meer. Het wapen past gewoon niet in de competitive scene van CS zoals het was. Voor casual play is het misschien even leuk.

Sorry als jij je aangevallen voelt hoor, maar ik vond je comment gewoon een typisch iets voor een casual speler.

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Terranova schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:51:
[...]
Flikker toch op man met je elitaire gedrag.. Je kan er ook iets van proberen te maken ipv overal op te gaan zeiken.

Ik ben ook niet blij met de R8 omdat eco rondes verdwenen zijn en je erg moet oppassen als je nu smg's koopt na winst in de pistol round. Maar als losstaand wapen is het gewoon een fijn ding als je hem een beetje onder de knie hebt. Hij schiet niet snel en weinig kogels, maar je moet hem ook niet als je enige wapen gebruiken.
Flink in de file gestaan? :>

Feit is dat het de hele game mechanics heeft weten te slopen. Ga maar eens na wat voor een gevolgen dit voor de (professionele) comp scene heeft. Ik snap gezien hoe groot de game is, ook niet helemaal dat Valve dit soort updates gewoon uitrolt.

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 19:09
Persoonlijk vind ik dat volvo zo'n updates niet moet doen. Voor mij is het spel af zoals het voor deze update was. Hiermee bedoel ik de game mechanics. Nieuwe guns hoeft niet, nieuwe spray patterns en nerfing guns moet ook niet. Als het éénmaal goed is, laat het dan toch gewoon?

Wat ze wel moeten aanpassen en blijven updaten zijn de maps, af en toe wel is leuk om nieuwe maps te spelen. Voor de rest mogen ze ook cases en operations blijven uitbrengen, deze zorgen er in mijn ogen voor dat de spelers het spel nog blijven spelen. Desnoods moeten ze het ranking system eens aanpakken maar zo'n updates als gisteren moet voor mij niet meer.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Ik vind die revolver om eerlijk te zijn niet echt ergens overgaan, je kan met dat ding door muren schieten en 1 tappe. Ik ben gisteren vaker voor cheater uitgemaakt dan het hele jaar ervoor.

BTW. Als er nog iemand een knife wil winnen trouwens check even mijn website bij giveaway!

• remystr
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2022
manii schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:18:
[...]

De irritatie ader op mijn voorhoofd gaat overuren maken met dit wapen..

Denk dat eco rounds hierbij ook niet echt bestaan meer?
R8 + armor?
Denk het ook niet, de kans dat je nu de 2e ronde wint nadat je de pistolround hebt gewonnen is ook wat kleiner. Wel goed dat hij nog niet in de 1e te verkrijgen is.

Gisteren een kill gemaakt vanuit de pit (dust2) naar iemand achter de barels op A met de R8, wel mooi allemaal. Maar is eigenlijk te gek.
Darkvisje schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:18:
Ik vind die revolver om eerlijk te zijn niet echt ergens overgaan, je kan met dat ding door muren schieten en 1 tappe. Ik ben gisteren vaker voor cheater uitgemaakt dan het hele jaar ervoor.

BTW. Als er nog iemand een knife wil winnen trouwens check even mijn website bij giveaway!
Volgens mij is dit niet te plaats om te adverteren :D.

Haha ik ben zo erg benieuwd naar die ESL wedstrijden van dit weekend.... De aim van een pro player + deze gun... WAY000

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 15:52
hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:37:
[...]

Haha ik ben zo erg benieuwd naar die ESL wedstrijden van dit weekend.... De aim van een pro player + deze gun... WAY000
Zou die R8 niet geband worden?

• Loetn
  • Laatst online: 19-09 15:46

Loetn

All-time lurker

hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:37:
[...]

ESL wordt gespeeld op de vorige patch. 8)

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Loetn schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:39:
[...]

ESL wordt gespeeld op de vorige patch. 8)
Kutzooi.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Loetn

Loetn

All-time lurker

Kan je het mij vergeven? :+

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Lijkt me alleen al goed. +R8 is misschien ok, maar spray patterns? Tap interval verschillen...

Lijkt me dat die lui nu eerst flink moeten spelen om hun muscle memory en techniek weer terug te krijgen.

n33n.

On-topic: Wanneer gaan de pro's spelen met deze patch?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

remystr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:27:
[...]

Denk het ook niet, de kans dat je nu de 2e ronde wint nadat je de pistolround hebt gewonnen is ook wat kleiner. Wel goed dat hij nog niet in de 1e te verkrijgen is.

Gisteren een kill gemaakt vanuit de pit (dust2) naar iemand achter de barels op A met de R8, wel mooi allemaal. Maar is eigenlijk te gek.
Gister van t spawn door de deuren op mid een kill gemaakt 100 in 1 beetje te gek idd.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:42:
[...]

n33n.

On-topic: Wanneer gaan de pro's spelen met deze patch?
Ik denk nooit. Die zullen een paar patches later spelen denk ik :D

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
dus eigenlijk gewoon een AWP op handformaat?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:07:
dus eigenlijk gewoon een AWP op handformaat?
Yup een awp maar dan beter.

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Zet er een scope op en je kan de AWP verwijderen uit 't spel.

Wat ik overigens niet snap is dat Valve maar blijft aanpassen. Het lijkt erop dat ze na een patch analyseren welk wapen hoeveel gebruikt word en aan de hand hiervan maar dingen gaan aanpassen en nerfen. Je kan toch niet bij iets wat op zulk niveau gespeeld word, zulke grote wijzingen gaan doorvoeren? Is een beetje in de range van Fifa die plots bepalen dat voetbal in het vervolg 6vs6 is en de bal vervangen word door een rugby, omdat bepaalde speler posities niet gebruikt worden.

• markdm
Zelf vind ik eerlijk gezegd de AWP in de meeste gevallen nog steeds superieur aan de R8, simpelweg omdat je met de AWP meteen kan schieten terwijl je met de R8 eerst moet wachten. Maar voor dat verschil in prijs.....

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:55
xeroamd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:16:
[...]

Wat ik overigens niet snap is dat Valve maar blijft aanpassen. Het lijkt erop dat ze na een patch analyseren welk wapen hoeveel gebruikt word en aan de hand hiervan maar dingen gaan aanpassen en nerfen. Je kan toch niet bij iets wat op zulk niveau gespeeld word, zulke grote wijzingen gaan doorvoeren? Is een beetje in de range van Fifa die plots bepalen dat voetbal in het vervolg 6vs6 is en de bal vervangen word door een rugby, omdat bepaalde speler posities niet gebruikt worden.
Volgens mij gaan ze helemaal stuk bij valve :p Gisteren ging ik er met tegenzin in met die achterlijke r8 maar kon uiteindelijk niet meer stoppen met lachen. Ja het spel is even anders maar ik geloof niet dat iemand hierdoor gedownranked is ofzo. Vind het inderdaad wel kwalijk dat ze gaan lopen kutten met spraypatterns, moeten ze echt mee stoppen.

Je gaat je inderdaad afvragen of ze het doen voor de LuLz

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Verwijderd

xeroamd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:16:
[...]

De reden is opzich best logisch. Hoe meer wapens valve bruikbaar maakt, hoe meer de skins waard worden voor die wapens. Meer skins=meer geld=meer spelers=meer geld :+

edit: En dit is ook helemaal niet gek. Valve is gewoon een bedrijf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2015 12:44 ]

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:36:
[...]

De reden is opzich best logisch. Hoe meer wapens valve bruikbaar maakt, hoe meer de skins waard worden voor die wapens. Meer skins=meer geld=meer spelers=meer geld :+
Idd, aangezien de revolver nu OP is kopen mensen er eerder een skin voor die mooi is omdat ze het nu veel gebruiken.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Jelle Brolnir schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:32:
[...]

Volgens mij gaan ze helemaal stuk bij valve :p Gisteren ging ik er met tegenzin in met die achterlijke r8 maar kon uiteindelijk niet meer stoppen met lachen. Ja het spel is even anders maar ik geloof niet dat iemand hierdoor gedownranked is ofzo. Vind het inderdaad wel kwalijk dat ze gaan lopen kutten met spraypatterns, moeten ze echt mee stoppen.

Je gaat je inderdaad afvragen of ze het doen voor de LuLz
Ik heb ook erg gelachen. Potjes zijn niet meer zo serieus te nemen als voorheen. :+
Wat voor casual comp spelers geen probleem is, maar in pro-gaming en mensen die serieus spelen om beter te worden is het natuurlijk fucked up.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
markdm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:32:
Zelf vind ik eerlijk gezegd de AWP in de meeste gevallen nog steeds superieur aan de R8, simpelweg omdat je met de AWP meteen kan schieten terwijl je met de R8 eerst moet wachten. Maar voor dat verschil in prijs.....
Als we uberhaupt al een discussie gaan voeren welk wapen beter is, dat van 4750 dollar of dat van 850 dollar, dan weet je dat we niet helemaal meer op het juiste spoor zitten.

• markdm
Stoffa schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:05:
[...]

Als we uberhaupt al een discussie gaan voeren welk wapen beter is, dat van 4750 dollar of dat van 850 dollar, dan weet je dat we niet helemaal meer op het juiste spoor zitten.
Dat was ook wel punt ;) .

De R8 zal een erg goed wapen kunnen zijn.

Als primary.

Voor 5000 dollar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
Oh jongens laten we nou niet pagina's vol vullen met die r8 revolver, negeer dat ding gewoon want die wordt toch nog wel generfd. Kunnen wel pagina's lang over precies hetzelfde praten maar het is gewoon hooi toevoegen op de al zo grote berg.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

hexta schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:55:
[...]

Ik heb ook erg gelachen. Potjes zijn niet meer zo serieus te nemen als voorheen. :+
Wat voor casual comp spelers geen probleem is, maar in pro-gaming en mensen die serieus spelen om beter te worden is het natuurlijk fucked up.
Tja, zoals hmr ook al zei, eco rondes bestaan niet meer. Gewoon die R8 kopen en kijken wat je er nog bij kan kopen :D
markdm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:11:
[...]

Dat was ook wel punt ;) .

De R8 zal een erg goed wapen kunnen zijn.

Als primary.

Voor 5000 dollar....
Mja, gewoon een AWP met revolver eraan. Voor de 1 shot aces.
Scrtz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:19:
Oh jongens laten we nou niet pagina's vol vullen met die r8 revolver, negeer dat ding gewoon want die wordt toch nog wel generfd. Kunnen wel pagina's lang over precies hetzelfde praten maar het is gewoon hooi toevoegen op de al zo grote berg.
Ach joh, dit is wat mensen bezig houdt op 't moment, dat veranderd toch niet. Het enige dat nu wel geregeld is, is die domme smoke glitch. Voor de rest blijft alles zoals 't was en heb je problemen met spray patterns. :(

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
Jo0Lz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:21:
[...]

Tja, zoals hmr ook al zei, eco rondes bestaan niet meer. Gewoon die R8 kopen en kijken wat je er nog bij kan kopen :D

[...]

Mja, gewoon een AWP met revolver eraan. Voor de 1 shot aces.

[...]

Ach joh, dit is wat mensen bezig houdt op 't moment, dat veranderd toch niet. Het enige dat nu wel geregeld is, is die domme smoke glitch. Voor de rest blijft alles zoals 't was en heb je problemen met spray patterns. :(
Kunnen het dan beter hebben over de rifle nerf en de pistol nerf, dat zijn toch wel blijverdjes, de timings die veranderd zijn, genoeg om het over te hebben.

Altijd dat gehap hier over al die factoren die of toch nooit veranderen, of binnen een paar dagen/week toch wel veranderd worden.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Scrtz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:23:
[...]

Kunnen het dan beter hebben over de rifle nerf en de pistol nerf, dat zijn toch wel blijverdjes, de timings die veranderd zijn, genoeg om het over te hebben.

Altijd dat gehap hier over al die factoren die of toch nooit veranderen, of binnen een paar dagen/week toch wel veranderd worden.
Nou die nieuwe spray patterns merk ik niet zoveel van, van het verschil tussen de tijden dat je kan tappen echter wel, wtf man. Ik raak niets meer, 3-4 keer tappen is gewoon compleet anders, sprayen is schijnbaar makkelijker nu, gewoon recht naar beneden trekken 4-5 kogels.

Pistols zijn meer random, maar merk er nog niet zo heel veel van, zoek meestal de close confrontatie. Bovendien koop ik eigenlijk alleen de revolver :+ (oh, shit. <3)

[...]

Maar ik vind de r8 juist wel leuk :x instagib CS:GO haha

@j00lz. ik ook r8 nade en een smg. 1 tap en een instant of afmaken met mijn secondary smg ;x

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 10-12-2015 13:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
[...]
Hier heb je wel een punt. We hebben het meestal over factoren die wel of niet veranderen. Goed gezien. _/-\o_

:'(

• hexta
hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:37:
[...]

@j00lz. ik ook r8 nade en een smg. 1 tap en een instant of afmaken met mijn secondary smg ;x
nu nog een -Two Towers- Map _O_

hexta schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:17:
[...]

nu nog een -Two Towers- Map _O_
<3 Dat zou zo fucking vet zijn.. die gun en dan CTF op die map! Alleen nog een redeemer ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 16:18
Ga TF2 spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
Nee, ik wil alleen extra hoedjes in cs:go.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Vergeet even de revolver talk en kijk ook even wat de update met de pistols heeft gedaan! No more running usp headies meer.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Dat bepaal ik nog altijd zelf wel amice. Mijn reactie was gericht op Hoxta en daarnaast, we hadden het over UT99.

Bovendien, gezien je rank lijkt het me beter dat jij TF2 gaat spelen. :D:D:D:D

Ontopic: Pistol vragen nu iets meer skill, dat vind ik wel ok. Gewoon tapfiren als je heel even stilstaat.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:00:
[...]

Dat bepaal ik nog altijd zelf wel amice. Mijn reactie was gericht op Hoxta en daarnaast, we hadden het over UT99.

Ontopic: Pistol vragen nu iets meer skill, dat vind ik wel ok. Gewoon tapfiren als je heel even stilstaat.
Gister gwn nog met p2k running headshot gemaakt was gwn deadcenter rng or skill?

wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:02:
[...]

Gister gwn nog met p2k running headshot gemaakt was gwn deadcenter rng or skill?
Zou iets meer RNG moeten zijn.. de first shot accuracy running is gewijzigd.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:02:
[...]

Zou iets meer RNG moeten zijn.. de first shot accuracy running is gewijzigd.
Voor mn gevoel is die van de p2k nog best nice maar is idd meer rng was ook denk ik mazzel.

• r4ptor
[...]

Wauw really?

Ik was vergeten dat alleen LE+ grappig opmerkingen mogen maken.
r4ptor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:10:
[...]

Wauw really?

Ik was vergeten dat alleen SMFC+ grappig opmerkingen mogen maken.
Los van het feit dat ik nergens een grap zie in: "Ga TF2 spelen"; waren de 5 :D-smileys je misschien niet opgevallen?

m.a.w. ik maakte slechts een bescheiden grapje terug over je rank.

Daarnaast heb ik je bericht hierboven even verbeterd. }:O

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:13:
[...]

Los van het feit dat ik nergens een grap zie in: "Ga TF2 spelen"; waren de 5 :D-smileys je misschien niet opgevallen?

Yes ik mag nog steeds grappig zijn :)
Maar hoe is de r8 nu of heb je nog niet getest.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
[...]
Uhu zeg dat maar tegen mijn pistol ace ;).

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:26:
[...]

Uhu zeg dat maar tegen mijn pistol ace ;).
We needz video b4 we berieve.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:20:
[...]

Mocht je nog een leuke actie op demo hebben stuur die indien je het wilt naar mij toe (via pm kan je naar de email vragen of upload hem en stuur de link naar mij via pm samen met de ronde waarover het gaat en wat voor actie het is) ik kan mijn leuke acties niet meet tussen de demos vinden die ik heb gedownload en ik zou graag wat meer footage voor mijn volgende fragmovie hebben. Alvast bedankt.
Neem mijn scout wallbang maar :p
SmokingSig schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:47:
[...]

Neem mijn scout wallbang maar :p
Heb je de demo? Want ik neem clips op in 500 fps (ivm editten)

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:52:
[...]

Heb je de demo? Want ik neem clips op in 500 fps (ivm editten)
Ik heb nog wel een leuke 4K, zal de demo sturen zodra ik op mijn andere pc zit.

Do what you love, do it often

Ok vanwege het aantal mensen stuur een demo naar wambamnl@gmail.com dan kan ik een overzicht maken etc en er leuke clips van maken hopelijk (je naam word erin vermeld en je kom in de beschrijving van de video) graag dan demo: beschrijving als titel van de email en in de body van de email de ronde aangeven ;) mss met genoeg aanbod maak ik wel een hele tweakers fragathon xd

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 10-12-2015 17:57 ]

• markdm
Ik kijk net even naar mijn matches om een leuke demo voor wambam te zoeken. Kom ik de match tegen van 15 november tegen een spinbotter. Hij heeft nog steeds geen VAC, gg valve.

markdm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:26:
Ik kijk net even naar mijn matches om een leuke demo voor wambam te zoeken. Kom ik de match tegen van 15 november tegen een spinbotter. Hij heeft nog steeds geen VAC, gg valve.
Nee ik hoef geen spinbotter in mijn videos. :(

• r4ptor
Ik haat die R8 echt.. Als ik hem gebruik, maak ik dan hits van 80 in 1 of 90 in 1.. Flikker toch op, al de rest knalt er op los en killt erop los..

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:56:
Ok vanwege het aantal mensen stuur een demo naar wambamnl@gmail.com dan kan ik een overzicht maken etc en er leuke clips van maken hopelijk (je naam word erin vermeld en je kom in de beschrijving van de video) graag dan demo: beschrijving als titel van de email en in de body van de email de ronde aangeven ;) mss met genoeg aanbod maak ik wel een hele tweakers fragathon xd
Hoe kan ik makkelijk demo/video's maken ?
manii schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:13:
[...]

Hoe kan ik makkelijk demo/video's maken ?
Als je de game hebt gespeeld bij watch en dan your matches kan je een share link vinden (als je die binnen ?? Dagen) doorstuurt kan ik de demo downloaden. Of bedoelde je dat niet?

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:37:
[...]

Mja, dat is de nieuwe meta. :) Eerst die R8 en dan kijken waar je nog geld voor hebt. Dat is hoe ik de afggelopen potjes heb gedaan, echt lachen. :D
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:26:
[video]
Vergeet even de revolver talk en kijk ook even wat de update met de pistols heeft gedaan! No more running usp headies meer.
Mja, en de spray van de rifles. One taps, etc. Het is allemaal net ff anders, en daar moet iedereen aan wennen. :{
wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:16:
[...]

Als je de game hebt gespeeld bij watch en dan your matches kan je een share link vinden (als je die binnen ?? Dagen) doorstuurt kan ik de demo downloaden. Of bedoelde je dat niet?
Ik denk dat hij bedoelde hoe je kan maken wat wij maken. 8)

Jo0Lz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:43:
[...]

Mja, dat is de nieuwe meta. :) Eerst die R8 en dan kijken waar je nog geld voor hebt. Dat is hoe ik de afggelopen potjes heb gedaan, echt lachen. :D

[...]

Mja, en de spray van de rifles. One taps, etc. Het is allemaal net ff anders, en daar moet iedereen aan wennen. :{

[...]

Ik denk dat hij bedoelde hoe je kan maken wat wij maken. 8)
Sony vegas <3

• r4ptor
hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:13:
[...]

Die SMFC zijn toch zoooooo overrated. :D

Beter zo? ;)

Verwijderd

Sluit dit topic maar, spel is klar.

• macciez
Inderdaad, ben er helemaal klaar mee.

Verwijderd

Iemand mee blackops 3 doen voor een echte competative shooter?

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Verwijderd

Is die R8 een UT99 Instagib-like mod of is die er standaard in?
Ik ga nu even een potje doen. Ben benieuwd!

• Junia
  • Laatst online: 19-09 22:11
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:49:
Iemand mee blackops 3 doen voor een echte competative shooter?
Eindbazen opmerking _/-\o_

• macciez
Tot alles weer normaal is en ik niet super gefrustreerd van DMG word afgeknald, ga ik alleen maar granaten op elke map gooien zodat ik alle mogelijke granaten ken.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
En dit moet de beste esport van 2015 zijn ;(

Verwijderd

macciez schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:45:
Inderdaad, ben er helemaal klaar mee.
Met stupid, net nog een pot comp gedaan, d'r is echt geen fuck meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 15:25
Potverdorie valve. Wat heb ik toch een haat liefde verhouding met jullie. Maar dit keer zijn ze te ver gegaan. Ik kan matchmaking echt niet serieus meer nemen. En dan heb ik het niet eens over de revolver, ik denk dat die met een paar flinke tweaks best een leuke toevoeging kan zijn. De rifle nerfs nekken mij zwaar. Ik heb net 2 maanden ESEA gespeeld en lem+ matchmaking was tegenwoordig een eitje maar zelfs dat lukt niet meer. Wordt ik niet ge one shot op longe range door die revolver dan is het wel mijn spray waardoor ik kills mis. Aan de ene kant lach ik me rot om die revolver en aan de andere kant wordt ik ontzettend gefrustreerd van de rifle changes.

Sorry voor post nummer 1000 hierover maar ik moest het even kwijt (deze patch heeft mijn lurking mode gebroken).

Spelen er verder mensen hier esea? Los van de patch vind ik esea toch wel wat leuker om beter te worden. Ik zit gemiddeld op de 10 rws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsiaan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:24:
Potverdorie valve. Wat heb ik toch een haat liefde verhouding met jullie. Maar dit keer zijn ze te ver gegaan. Ik kan matchmaking echt niet serieus meer nemen. En dan heb ik het niet eens over de revolver, ik denk dat die met een paar flinke tweaks best een leuke toevoeging kan zijn. De rifle nerfs nekken mij zwaar. Ik heb net 2 maanden ESEA gespeeld en lem+ matchmaking was tegenwoordig een eitje maar zelfs dat lukt niet meer. Wordt ik niet ge one shot op longe range door die revolver dan is het wel mijn spray waardoor ik kills mis. Aan de ene kant lach ik me rot om die revolver en aan de andere kant wordt ik ontzettend gefrustreerd van de rifle changes.

Sorry voor post nummer 1000 hierover maar ik moest het even kwijt (deze patch heeft mijn lurking mode gebroken).

Spelen er verder mensen hier esea? Los van de patch vind ik esea toch wel wat leuker om beter te worden. Ik zit gemiddeld op de 10 rws.
net een half jaar faceit premium (of unlimited, de goedkoopste ...) gekocht. dus ga voorlopig dat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batsiaan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:24:

Ik zit rond de 10 rws gemiddeld. Zoek maar op esea naar wambam en je zou me moeten vinden. Ik moet alleen v9or deze maand ff mn subscription verlengen. Ben er nog niet helemaal uit want ik zal niet zo veel meer soeken (komt niet door de r8 of rifle maar door mezelf en het plezier in csgo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
R8 is nerfed! Alleen instakill bij HS (als je armor hebt)

Maw nu ist een scout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
r4ptor schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 05:21:
R8 is nerfed! Alleen instakill bij HS (als je armor hebt)

Maw nu ist een scout
Eindelijk, nu het oostblok nog eruit gooien ;).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn

Loetn

All-time lurker

Well, well, damage control. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:16:
[...]

Ja denk ik, weet niet wat de mogelijkheden zijn, ben niet zo bekend met het opnemen van in game content.
Is er goeie opneem software die goed met CS werkt, heb een AMD graphic kaart.

Als ik die demo doorstuur, zie je alles alleen van mij in first/third person ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
manii schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:02:
[...]

Ja denk ik, weet niet wat de mogelijkheden zijn, ben niet zo bekend met het opnemen van in game content.
Is er goeie opneem software die goed met CS werkt, heb een AMD graphic kaart.

Als ik die demo doorstuur, zie je alles alleen van mij in first/third person ?
Mogelijkheden genoeg. Je hebt programmas zoals obs waar je mee kan streamen en opnemen. Of je hebt daar andere programmas voor. Of zoals ik het doe ik maak 200 screenshots per seconde speeltijd in de game en zet het dan om naar een avi bestand. Cinematics doe ik met 500 screenshots (dus 500fps) maar dat is echt alleen nuttig als je het gaat editen.

Als je de demo doorstuurt kan ik alles van iedereen zien. First/third person en free camera kan allemaal. Demos zijn niet gelocked op 1 persoon. (De demos die je kan downloaden niet tenminste) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
wambamNL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:21:
[...]

Mogelijkheden genoeg. Je hebt programmas zoals obs waar je mee kan streamen en opnemen. Of je hebt daar andere programmas voor. Of zoals ik het doe ik maak 200 screenshots per seconde speeltijd in de game en zet het dan om naar een avi bestand. Cinematics doe ik met 500 screenshots (dus 500fps) maar dat is echt alleen nuttig als je het gaat editen.

Als je de demo doorstuurt kan ik alles van iedereen zien. First/third person en free camera kan allemaal. Demos zijn niet gelocked op 1 persoon. (De demos die je kan downloaden niet tenminste) ;)
Check! ga ik vanmiddag eens even kijken hoe het exact werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
manii schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:22:
[...]

Check! ga ik vanmiddag eens even kijken hoe het exact werkt!
Als je er niet uitkomt gewoon vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samcro
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 00:07

Samcro

Geen grapjes over de neus

wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:56:
Dan zal ik vanavond ook eens kijken :9 , laatst wel me pc opnieuw geinstalleerd dus redelijk wat demo's verloren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krakaka schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:41:
[...]

Dan zal ik vanavond ook eens kijken :9 , laatst wel me pc opnieuw geinstalleerd dus redelijk wat demo's verloren..
Alvast bedankt. Laat me maar weten of je iets leuks hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samcro

Samcro

wambamNL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:45:
[...]

Alvast bedankt. Laat me maar weten of je iets leuks hebt gevonden.
Ja daarom, moet vanavond eens even kijken. Een ace in een potje met zo'n 16/17k kijkers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krakaka schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:55:
[...]

Ja daarom, moet vanavond eens even kijken. Een ace in een potje met zo'n 16/17k kijkers >:)
Zon groote viewerbase heb ik niet :p
Ik maak filmpjes voor mn plezier ook al zouden maar 10 man het zien zolang hun het leuk vinden om te kijken is het prima ^.^

Vriend van me is een custom mix aan het maken voor een fragmovie hopelijk pakt dit goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Zat er aan te denken om CS:GO maar weer eens uit m'n Steam library te downloaden, maar dat klinkt nu heel onaantrekkelijk na de updates. Het ziet er naar uit dat ik heel erg moet wennen als ik weer wil beginnen. :+

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SwooX schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:45:
Zat er aan te denken om CS:GO maar weer eens uit m'n Steam library te downloaden, maar dat klinkt nu heel onaantrekkelijk na de updates. Het ziet er naar uit dat ik heel erg moet wennen als ik weer wil beginnen. :+
De r8 is sinds vandaag generfed dus hij zal nu iig niet meer random oneshots geven.
Ik zou gewoon zeggen ga et weer spelen en kijk wat je ervan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
wambamNL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:53:
[...]

De r8 is sinds vandaag generfed dus hij zal nu iig niet meer random oneshots geven.
Hoe zit het nu met de spraycontrol dan? Is dat nog een beetje onder de knie te krijgen?

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samcro

Samcro

wambamNL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:25:
[...]

Zon groote viewerbase heb ik niet :p
Ik maak filmpjes voor mn plezier ook al zouden maar 10 man het zien zolang hun het leuk vinden om te kijken is het prima ^.^

Vriend van me is een custom mix aan het maken voor een fragmovie hopelijk pakt dit goed uit :D
Ik ook niet :P Drukte alleen op tab en zag toen dat aantal viewers staan 8)7 .

Ben benieuwd, moet toch wel wat te fabriceren zijn met al die csgo'ers hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SwooX schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:54:
[...]

Hoe zit het nu met de spraycontrol dan? Is dat nog een beetje onder de knie te krijgen?
Sprayen volgt nogsteeds het oude patroon maar de spread van de kogels is anders waardoor je soms kogels random ziet doen. Maar over het algemeen zou je gewoon nog kunnen sprayen. (Zelf awp ik aangezien ik main awper ben, dus rifle ik niet zoveel)
Krakaka schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:
[...]

Zal vast wel iets te fabriceren zijn. Ik ga ook erg mn best doen om zowieso 1 folmpje per week te maken en ze steeds beter te maken. De tweakers fragmovie gaat mss wat langer duren omdat die een stuk complexer zal worden (ivm lengte en het aantal mensen)

[ Voor 37% gewijzigd door Ryada op 11-12-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samcro

Samcro

wambamNL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:
[...]

Sprayen volgt nogsteeds het oude patroon maar de spread van de kogels is anders waardoor je soms kogels random ziet doen. Maar over het algemeen zou je gewoon nog kunnen sprayen. (Zelf awp ik aangezien ik main awper ben, dus rifle ik niet zoveel)

[...]

Zal vast wel iets te fabriceren zijn. Ik ga ook erg mn best doen om zowieso 1 folmpje per week te maken en ze steeds beter te maken. De tweakers fragmovie gaat mss wat langer duren omdat die een stuk complexer zal worden (ivm lengte en het aantal mensen)
Added you on steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal je accepteren zodra steam op mobiel werkt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
wambamNL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 01:43:
[...]

Ik zit rond de 10 rws gemiddeld. Zoek maar op esea naar wambam en je zou me moeten vinden. Ik moet alleen v9or deze maand ff mn subscription verlengen. Ben er nog niet helemaal uit want ik zal niet zo veel meer soeken (komt niet door de r8 of rifle maar door mezelf en het plezier in csgo)
@MyQe en wambam: Ik ben er ook niet niet helemaal uit of ik verder speel. Kijk het nog heel even aan met deze patch maar als ik weer esea neem voeg ik jullie gelijk toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Batsiaan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:14:
[...]

@MyQe en wambam: Ik ben er ook niet niet helemaal uit of ik verder speel. Kijk het nog heel even aan met deze patch maar als ik weer esea neem voeg ik jullie gelijk toe.
Misschien leuk op de TS3 van nehox te komen ?
Daar zitten veel tweakers de hele dag door op om samen competitive te spelen.
link van de TS3 vind je op de 1 pagina van deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
manii schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:17:
[...]

Misschien leuk op de TS3 van nehox te komen ?
Daar zitten veel tweakers de hele dag door op om samen competitive te spelen.
link van de TS3 vind je op de 1 pagina van deze post.
Bedankt voor de tip. Heb inderdaad al eerder met een aantal tweakers gespeeld op nehox. Was gezellig en heb ze in mn friendlist maar valve matchmaking ben ik sowieso behoorlijk klaar mee. Wil graag verder met ESEA (mits ik kan wennen ana de patch) vandaar dat ik hier nog even rondvroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Batsiaan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:26:
[...]

Bedankt voor de tip. Heb inderdaad al eerder met een aantal tweakers gespeeld op nehox. Was gezellig en heb ze in mn friendlist maar valve matchmaking ben ik sowieso behoorlijk klaar mee. Wil graag verder met ESEA (mits ik kan wennen ana de patch) vandaar dat ik hier nog even rondvroeg :)
voeg mij ook maar toe.. RedMaNii met het plaatje van dagobert duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Ja, ze moeten wel hè.
wambamNL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:53:
[...]

Vandaag ff potje gedaan, die R8 wordt alleen gebruikt door mensen die niet wisten dat hij generfd is en hadden liever een Deagle gehad :D
Krakaka schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:
[...]

Dat heeft te maken met de manier waarop GOTV nu werkt; dat is ook gewijzigd met de afgelopen patch... Tenminste, zoiets had ik gelezen. Vanochtend ff snel potje gedaan, had 127 viewers...
wambamNL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:
[...]

[...]

Jammer dat je met Vegas niet co-op een filmpje kan maken, haha. Heb inmiddels behoorlijk wat tijd gestoken in het onder de knie krijgen van het programma. Met wat goed materiaal is het niet moeilijk om wat leuks in elkaar te knutselen; heb al behoorlijk wat leuke korte snippets gemaakt, al zeg ik 't zelf.

Deze vond ik nog 't leukst, samen met het motion tracken rondom wat filmpjes in een Aztec match :D

[ Voor 33% gewijzigd door Jo0Lz op 11-12-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 18-09 16:40
@ wambamNL : ik kan mijn demos herbekijken in die watch matches tab. Is dat ook de file die je nodig hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

Lees ik goed dat de R8 vanochtend generfd is? Gisteravond heb ik me kapot zitten ergeren (net zoals de meesten waarschijnlijk). Spel was echt verpest naar mijn mening. Maar nu ben ik weer blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

SmokingSig schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:07:
@ wambamNL : ik kan mijn demos herbekijken in die watch matches tab. Is dat ook de file die je nodig hebt ?
Dat linkje wat je vind rechts bovenin (share link) moet je doorsturen. :)
MJN schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:07:
Lees ik goed dat de R8 vanochtend generfd is? Gisteravond heb ik me kapot zitten ergeren (net zoals de meeste waarschijnlijk). Spel was echt verpest naar mijn mening. Maar nu ben ik weer blij. :)
Klopt. Maar dit is nog niet blijvend. Ze blijven nog tweaken aan alle recente wijzigingen, zo schrijven ze.
Op dit moment wordt er iig niet meer zo mee gespeeld als afgelopen dagen.

[ Voor 45% gewijzigd door Jo0Lz op 11-12-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jo0Lz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:08:
[...]

Dat linkje wat je vind rechts bovenin (share link) moet je doorsturen. :)
Tenzij hij meer dan een maand geleden is gespeeld dan moet ik echt de file hebben omdat het linkje niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:09:
[...]

Tenzij hij meer dan een maand geleden is gespeeld dan moet ik echt de file hebben omdat het linkje niet meer werkt.
Ah okay, is dat linkje dan nog wel beschikbaar? Zou CS:GO niet zo slim zijn dan dat linkje gewoon te verbergen? :)

Pagina: 1 ... 201 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic