Gelukkig dat ze eindelijk wat gedaan hebben aan de pistol nerf en de timings van rondes en bomb timers hebben veranderd, mag imo wel terug naar 35 sec en 1.45 per ronde
Die ESL tijden zijn gewoon getest en dat is toch prima, waarom afwijken...Scrtz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:13:
Revolver krijgt sowieso nog een nerf, hopelijk nog voor morgen, dan beginnen de esea lan finales namelijk, een complete lan vol revolver rounds zou vrij kansloos zijn..
Gelukkig dat ze eindelijk wat gedaan hebben aan de pistol nerf en de timings van rondes en bomb timers hebben veranderd, mag imo wel terug naar 35 sec en 1.45 per ronde
En de ESEA kan altijd nog gewoon de revolver uit het toernooi halen, gelukkig.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je bedoeld met ESL tijden de 35 sec en 1.45 roundtime neem ik aan? Snap ook niet waarom ze daar vanaf wijken, ze willen een goeden middenweg tussen casual en competitive..Jo0Lz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:48:
[...]
Die ESL tijden zijn gewoon getest en dat is toch prima, waarom afwijken...
En de ESEA kan altijd nog gewoon de revolver uit het toernooi halen, gelukkig.
Ja. Echt, revolver rounds zijn een dingetje. Armor, niet nodig.hmr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:54:
Kijk net heel even een stream en fuck die gun is OP!
Precies, beetje raar, want casual is compleet anders dan competitive, in alle opzichten.Scrtz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:02:
[...]
Je bedoeld met ESL tijden de 35 sec en 1.45 roundtime neem ik aan? Snap ook niet waarom ze daar vanaf wijken, ze willen een goeden middenweg tussen casual en competitive..
Hoop dat ze daar op terug komen, evenals die revolver. Er schijnt een bug te zijn met rechts en links klikken, en de damage is nog niet eens zo hoog als 't hoort te zijn. Ridiculous.
Verwijderd
Ja als je rechts inhoud kun je door 2x links te klikken vol accuraat schieten zonder 'warm-up' timer. Je pre-"cocked" dat pistool en de tweede linksklik schiet.Jo0Lz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:17:
[...]
Ja. Echt, revolver rounds zijn een dingetje. Armor, niet nodig.
[...]
Precies, beetje raar, want casual is compleet anders dan competitive, in alle opzichten.
Hoop dat ze daar op terug komen, evenals die revolver. Er schijnt een bug te zijn met rechts en links klikken, en de damage is nog niet eens zo hoog als 't hoort te zijn. Ridiculous.
Min of meer zoals het zou werken bij een echte? Wel raar je schiet dan dus eerst een kogel om te cocken.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:29:
[...]
Ja als je rechts inhoud kun je door 2x links te klikken vol accuraat schieten zonder 'warm-up' timer. Je pre-"cocked" dat pistool en de tweede linksklik schiet.
Vind het wel jammer dat het niet een grotere revolver is, Rick Grimes, ;D
Verwijderd
Nja normaal houd je 'm in en dan schiet ie na een seconde of wat, en nu kun je van te voren als preloaden zegmaar. Heel het idee van die gun weg.Jo0Lz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:31:
[...]
Min of meer zoals het zou werken bij een echte? Wel raar je schiet dan dus eerst een kogel om te cocken.
Vind het wel jammer dat het niet een grotere revolver is, Rick Grimes, ;D
Verwijderd
Lol, ik ben het wel eensch met die post op reddit over dat 't een decoy is hoor. Niiiemand zeikt over de ak/m4 nerfScrtz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:33:
inb4 100 pagina's over die revolver, nerf komt toch wel jongens..
Klopt maar ook wel logisch, ze hebben de pistols generfd dus geven ze de rifles ook een kleine nerf.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:34:
[...]
Lol, ik ben het wel eensch met die post op reddit over dat 't een decoy is hoor. Niiiemand zeikt over de ak/m4 nerf
Verwijderd
Dat vind ik allemaal wel mooi. Die R8 moet gewoon rond de 2000 kosten, heel 't probleem al weg. (en die precock bug dan)Scrtz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:36:
[...]
Klopt maar ook wel logisch, ze hebben de pistols generfd dus geven ze de rifles ook een kleine nerf.
Ja, maar het kost je wel 1 v/d 16 kogels... Schieten tijdens de buy tijd is ook een dingetje nu, omdat je ook kan schieten tijdens defusen...Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:33:
[...]
Nja normaal houd je 'm in en dan schiet ie na een seconde of wat, en nu kun je van te voren als preloaden zegmaar. Heel het idee van die gun weg.
En dan niet ipv de deagle.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:37:
[...]
Dat vind ik allemaal wel mooi. Die R8 moet gewoon rond de 2000 kosten, heel 't probleem al weg. (en die precock bug dan)

Verwijderd
Hmhm.Jo0Lz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:44:
[...]
Ja, maar het kost je wel 1 v/d 16 kogels... Schieten tijdens de buy tijd is ook een dingetje nu, omdat je ook kan schieten tijdens defusen...
[...]
En dan niet ipv de deagle.
-Ja, maar het kost je wel 1 v/d 16 kogels..
wat? wat verwacht je dan, dat je gratis kan schieten?
Het kost je 1 van de 16 kogels om hem te cocken. Rechtsklikken vuurt een kogel af, immers.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:47:
[...]
Hmhm.
-Ja, maar het kost je wel 1 v/d 16 kogels..
wat? wat verwacht je dan, dat je gratis kan schieten?
Je kunt rechtsklikken en snel schieten, die kan je spammen zonder dat "opladen", alleen is minder accuraat.
[ Voor 14% gewijzigd door Jo0Lz op 09-12-2015 14:01 ]
Verwijderd
ja ik snap het nu ja, foutje.Jo0Lz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:01:
[...]
Het kost je 1 van de 16 kogels om hem te cocken. Rechtsklikken vuurt een kogel af, immers.
Je kunt rechtsklikken en snel schieten, die kan je spammen zonder dat "opladen", alleen is minder accuraat.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Is dit sarcastisch?Meneer de Bruin schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:31:
Goh, heeft iemand al gemerkt dat er nu een revolver in het spel zit? Hij is best wel krachtig. Heb het nog niet veel kunnen testen, maar hij lijkt net zo sterk als de AWP. En misschien ook wel zo accuraat!
Ofwel spray pattern is andersmacciez schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:42:
De recovery is tussen elk individueel schot. Aangezien je in spray snel achter elkaar schiet, is de recovery tussen de schoten slechter en dus zal je spray pattern groter en meer inaccurate worden. Uiteindelijk geldt het voor elke manier van schieten. Alle manieren zijn slechter geworden, alleen taps en bursts minder slecht ^^
Verwijderd
Of heb ik het verkeerd?
Nope. Dit soort dingen zijn "geprogrammeerd". Muscle memory; gamesense. Dat wordt nu verstoord door de aanpassingen die ze hebben gedaan...r4ptor schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:02:
Maar als de spray pattern groter zijn, zijn ze dan niet makkelijker om uit te voeren?
Of heb ik het verkeerd?
En dat staat mij ook erg tegen.Jo0Lz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:19:
[...]
Nope. Dit soort dingen zijn "geprogrammeerd". Muscle memory; gamesense. Dat wordt nu verstoord door de aanpassingen die ze hebben gedaan...
Ik speel net weer 2,5 weken, ik heb CS van 1.2 tot 1.6 gespeeld. Persoonlijk vind ik cs:source kont!
In die 2,5 weken dat ik weer speel ben ik DMG geworden (vind ik goed) maar dat komt veel door ervaring maar vooral muscle memory!
Ik werk bij defensie, daar wordt je ook getraind op muscle memory en niet alleen bij schieten. Een aanpassing kan behoorlijk veel frustratie veroorzaken.
Speel wel minder de laatste tijd en merk dat ik slechter word.. :x
[ Voor 61% gewijzigd door hmr op 09-12-2015 15:39 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het merendeel van de mensen klaagt over performance issues, over dingen die niet af zijn...manii schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:25:
[...]
En dat staat mij ook erg tegen.
Ik speel net weer 2,5 weken, ik heb CS van 1.2 tot 1.6 gespeeld. Persoonlijk vind ik cs:source kont!
In die 2,5 weken dat ik weer speel ben ik DMG geworden (vind ik goed) maar dat komt veel door ervaring maar vooral muscle memory!
Ik werk bij defensie, daar wordt je ook getraind op muscle memory en niet alleen bij schieten. Een aanpassing kan behoorlijk veel frustratie veroorzaken.
Als je koopt, dan is het plaatje boven je teammate niet scherp voor die nieuwe revolver, bijvoorbeeld..
Gewoon slordig. Als alles zometeen rustig is, dan gaan mensen merken dat ze dit opnieuw moeten leren
Noobies heeft toch 1 vd market?hmr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:36:
Damn, zag net dat een m9 bayo | crimson web 1500 keys waard is of meer?
[ Voor 66% gewijzigd door Jo0Lz op 09-12-2015 15:40 ]
Die heeft volgens mij een ander mes..Jo0Lz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:39:
[...]
Het merendeel van de mensen klaagt over performance issues, over dingen die niet af zijn...
Als je koopt, dan is het plaatje boven je teammate niet scherp voor die nieuwe revolver, bijvoorbeeld..
Gewoon slordig. Als alles zometeen rustig is, dan gaan mensen merken dat ze dit opnieuw moeten leren
[...]
Noobies heeft toch 1 vd market?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Huntsman? Crimson web is 't wel volgens mij.
Ja! Een m9 bayo is echt fucking rare schijnt.. Ik ga ook weer proberen up te traden, vind dat wel leuk eigenlijk!Jo0Lz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:48:
[...]
Huntsman? Crimson web is 't wel volgens mij.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Do what you love, do it often
Hmm. Heb nog een flip knife rust coat. En die Icarus Fell. Mss ook maar eens gaan tradenhmr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:54:
[...]
Ja! Een m9 bayo is echt fucking rare schijnt.. Ik ga ook weer proberen up te traden, vind dat wel leuk eigenlijk!
Het zou ook niet leuk zijn als het heel makkelijk was natuurlijkmacciez schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:08:
Probeer ook al een paar weken mijzelf naar een Poseidon te traden, echt eenvoudig is dat niet.
Even wachten op de nieuwe patch.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
En je hebt per side 1 timeout. Gebruik jij em op t kan de enemy die niet meer op t gebruiken -.-rnenator schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:21:
Ik ga voorlopig niet meer spelen
[video]
Even wachten op de nieuwe patch.
Steam: Ryada.
''at this point they are just trolling us''wambamNL schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:25:
[...]
En je hebt per side 1 timeout. Gebruik jij em op t kan de enemy die niet meer op t gebruiken -.-
Inb4 cod global offensive.Brogala schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:31:
[...]
''at this point they are just trolling us''
De post van allu was ook geweldig.
"I would like to know what csgo developers smoke. I need the same stuff ASAP. @csgo_dev"
Dit bedoelde ik eerder:
Everyone already knows how broken the game is now with the addition of this beautiful weapon, but I also discovered one interesting thing about timeouts.
So Valve listened to some awesome idea and implemented timeouts, but I found hilarious mistake on their part.
So instead of making it 1 timeout per TEAM, they made it 1 timeout per SIDE.
That means that when Team A uses timeout on T-side, Team B won't be able to use it when they switch to terrorists, while Team A still can use their 2nd one on CT-side.
It just shows how little effort they put into this game.
[ Voor 48% gewijzigd door Ryada op 09-12-2015 17:02 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Game moet fullscreen zijn en smoke moet in je gezichtsveld zitten als je alt tabbed volgens mij moet sound continue in background ook uitstaanhmr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:12:
Iemand daadwerkelijk die smoke bug al voor elkaar gekregen?
Voor de trollers:
https://www.reddit.com/r/...meout_terrorist_start_to/
[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 09-12-2015 17:25 ]
Volgens mij kon je de R8 niet kopen in pistol rounds, not sure thoWizz3rd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:34:
Iemand al wat pistol rondes gedaan? Is het nu moeilijker als T?
Are you a one or a zero
Klopt omdat hij 850 kost.iTeV schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:32:
[...]
Volgens mij kon je de R8 niet kopen in pistol rounds, not sure tho
Had vandaag een mooie 4k round met dat ondingr4ptor schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:28:
Net een potje MM gedaan. Een tie gespeeld. Ben er vrij zeker van dat we zonder die revolver hadden gewonnen. Een paar van het andere team gebruikten dit constant.. Bam 1 hit 1 kill..
Hahaha dat filmpje is met elke ondertiteling gewoon zo grappig en blijft grappig
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oFba4nKYElY]
Steam: Grim
1. Merk je dit bij alle 4:3 stretched resoluties of alleen bij lage resoluties omdat je vaak pro's daar mee ziet spelen?
2. Iemand nog tips over de gevoeligheid van de muis? Ik zet de muis altijd op 400dpi zonder muisacceleratie voor csgo en ingame staat de muis gevoeligheid op 4.
Qua resolutie probeer het uit of het bevalt. Over het algemeen zal het geen directe gevolgen op je aim hebben.Michielodc schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:01:
Ik speel met een full screen windowed resolutie van 1440p. Zit er nu alleen aan te denken om misschien toch naar een 4:3 stretched resolutie te gaan, omdat het voordelen kan hebben. Had iets gelezen over grote hoofden (N64 GoldenEye).
1. Merk je dit bij alle 4:3 stretched resoluties of alleen bij lage resoluties omdat je vaak pro's daar mee ziet spelen?
2. Iemand nog tips over de gevoeligheid van de muis? Ik zet de muis altijd op 400dpi zonder muisacceleratie voor csgo en ingame staat de muis gevoeligheid op 4.
Muis sens persoonlijk wat te hoog maar als jij het fijn vind prima.
Het is allemaal wat je pretig vind.
Een m9 bayonet crimson web ST FN is het meest geduped samen met de dragonlore FN. Een non duped m9 bayo ging een tijdje genoeg op reddit nog voor 15 of 25k Dollar.hmr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:54:
[...]
Ja! Een m9 bayo is echt fucking rare schijnt.. Ik ga ook weer proberen up te traden, vind dat wel leuk eigenlijk!

Exact dit. Net een pot op Mirage gedaan, speelde eco en andere team was gewoon full buy. Als ct zijnde speelde we stock positions, uiteindelijk in een 2vs5 situatie aanbeland met bomb geplant op A. Mijn teammate trade zodat het een 1vs4 is. Vervolgens dus gewoon kunnen clutchen op single body shots.. 2x104 1x110 en 1x 385 in 1. Imho hoort dat niet met zulk gemak te kunnen. Je hoort al helemaal niemand vanaf jungle te kunnen oneshotten met een bodyshot wanneer mensen under in bij palace staan.TheAnthonyNL schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:34:
[...]
Had vandaag een mooie 4k round met dat onding. Net zo fijn als een deagle alleen dan anders... het zou verboden moeten worden...
Jup maar die duped meuk is ook minder waardevol. Word sowieso louche manieren geld gemaakt bij sommige super high tier trades. Tijd terug een kerel gezien met welgeteld 26FN lore's in zijn inventory. Zelfde volk wat ze tegen belachelijke bedragen quicksellen of verkopen voor skrill cash. Groot deel van de tijd hebben ze niet gek veel later tradeban, maar de vogel is al gevlogen met z'n gecashte items.TheDutchMrLQ schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:53:
[...]
Een m9 bayonet crimson web ST FN is het meest geduped samen met de dragonlore FN. Een non duped m9 bayo ging een tijdje genoeg op reddit nog voor 15 of 25k Dollar.(terug te vinden op het yt kanaal van DeliciousMilkGG)
[ Voor 33% gewijzigd door xeroamd op 10-12-2015 00:25 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2015 01:08 ]
Alleen omdat het een bug is en geen hack denken mensen dat het ineens aanvaardbaar en toegestaan isVerwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 01:06:
Sodeju, het aantal gevallen dat die smoke bug misbruikt is wel vrij bizar. Hele veld wordt vol smokes geflikkerd en je wordt van alle kanten domweg afgeschoten met die klote revolver. Komende dagen toch maar eens wat meer overwatch doen, dit is wel heel smerig en het blijft imho een vorm van wallhacken.

Broud schreef op donderdag 10 december 2015 @ 01:19:
[...]
Alleen omdat het een bug is en geen hack denken mensen dat het ineens aanvaardbaar en toegestaan is
Of het eerlijk is of niet laten we maar even in het midden, maar het is mogelijk door een fout van Valve en mogelijk door hun tekortkomingen met het testen van wederom een van hun updates. Echter is dit volgens Valve niet verboden, exploits worden over het algemeen alleen verboden door tournaments. Om hier nu mensen voor te gaan overwatchen..Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 01:06:
Sodeju, het aantal gevallen dat die smoke bug misbruikt is wel vrij bizar. Hele veld wordt vol smokes geflikkerd en je wordt van alle kanten domweg afgeschoten met die klote revolver. Komende dagen toch maar eens wat meer overwatch doen, dit is wel heel smerig en het blijft imho een vorm van wallhacken.

Verwijderd
1. Pro's spelen ermee omdat ze dit vanuit vroeger gewend zijn. (cs 1.5 / 1.6)Michielodc schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:01:
Ik speel met een full screen windowed resolutie van 1440p. Zit er nu alleen aan te denken om misschien toch naar een 4:3 stretched resolutie te gaan, omdat het voordelen kan hebben. Had iets gelezen over grote hoofden (N64 GoldenEye).
2. muis: iedereen voor zich, zoek op youtube filmpje voor je eigen muis sense

zoveel geld verdienen ze aan die cases etc, maar even een testteam inzetten voor een major patch, nah doen we niet. Laat de community dit maar doen.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Fixed exploits with the R8 Revolver, including being able to fire during freezetime or defusal, and the ability to hold the primary hammer back indefinitely.
Fixed a disappearing smoke exploit.
Fixed a timeouts-related exploit.
Fixed competitive UI flickering at the end of rounds.
Fixed a regression in logaddress_add to allow DNS hostname resolve.
Fixed a rare game server crash after replay.
R8 Revolver now correctly shows up in weapon_fire events.
Added map mode to game stats integration.
Wat fixes.. Blijkbaar zou de R8 nog altijd 850 kosten,maar gaat er slechts 700 van je budget (er is 850 nodig om te kunnen kopen dus niet in pistol round mogelijk)
Dat is die load bug of ...??? If so rip r8.the ability to hold the primary hammer back indefinitely
De gun is nog altijd OP. Maar wel wat fixes, dus dat scheelt weer ergernis. Smoke glitch was toch wel erg jammer...TheAnthonyNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 06:57:
[...]
Dat is die load bug of ...??? If so rip r8.
Ja maar die oneshots waren zo verdomd fijn...Jo0Lz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:47:
[...]
De gun is nog altijd OP. Maar wel wat fixes, dus dat scheelt weer ergernis. Smoke glitch was toch wel erg jammer...
Zo denken sommige mensen vast ook over het schieten tijdens defusen, kunnen "wegtoveren" van de smoke en de extra damage van dat pistoolTheAnthonyNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:04:
[...]
Ja maar die oneshots waren zo verdomd fijn...
Maar dat is gewoon complete bullshit...die load optie moet gewoon terug of zorg ervoor dat het als primary gebruikt kan wordenJo0Lz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:07:
[...]
Zo denken sommige mensen vast ook over het schieten tijdens defusen, kunnen "wegtoveren" van de smoke en de extra damage van dat pistool
Zit je in een eco, dan heb je stukken meer zelf vertrouwen dan vroeger.
Zowiezo zal dit wel aangepast worden of het zal nooit meer hetzelfde zijn

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Ik vind hem zo veel beter imo. Nu moet je timen en kan je niet opeens meteen 1 kogel schieten op 100% accuracy ongeacht wat je aan het doen bent.TheAnthonyNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:10:
[...]
Maar dat is gewoon complete bullshit...die load optie moet gewoon terug of zorg ervoor dat het als primary gebruikt kan worden(ingedrukt om gelijk te schieten als normaal met delay of twee keer klikken voor load en dan schieten).
Iets heel anders:
Mocht je nog een leuke actie op demo hebben stuur die indien je het wilt naar mij toe (via pm kan je naar de email vragen of upload hem en stuur de link naar mij via pm samen met de ronde waarover het gaat en wat voor actie het is) ik kan mijn leuke acties niet meet tussen de demos vinden die ik heb gedownload en ik zou graag wat meer footage voor mijn volgende fragmovie hebben. Alvast bedankt.
Dan pak ik de deagle wel weer... of die delay moet wegwambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:20:
[...]
Ik vind hem zo veel beter imo. Nu moet je timen en kan je niet opeens meteen 1 kogel schieten op 100% accuracy ongeacht wat je aan het doen bent.
Ik heb waarschijnlijk wel iets met de R8 (3k). In mijn ogen toch..wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:20:
[...]
Ik vind hem zo veel beter imo. Nu moet je timen en kan je niet opeens meteen 1 kogel schieten op 100% accuracy ongeacht wat je aan het doen bent.
Iets heel anders:
Mocht je nog een leuke actie op demo hebben stuur die indien je het wilt naar mij toe (via pm kan je naar de email vragen of upload hem en stuur de link naar mij via pm samen met de ronde waarover het gaat en wat voor actie het is) ik kan mijn leuke acties niet meet tussen de demos vinden die ik heb gedownload en ik zou graag wat meer footage voor mijn volgende fragmovie hebben. Alvast bedankt.

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Hopelijk vanavond al...joeri681 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:27:
Waarschijnlijk wordt hij dit weekend generfd
Ik hoop natuurlijk ook dat het zo snel mogelijk gebeurd ja!
Die hele delay is de balance van het pistool. Zonder die delay kan je klikken als je crosshair op zn body zit. Nu moet je of tracen of je flick timen. Is gelukkig beter alleen die spam modus mag weg van mij xd.TheAnthonyNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:25:
[...]
Dan pak ik de deagle wel weer... of die delay moet weg.
Verwijderd
Het is een vorm van wallhacken, Overwatch zelf vraagt alleen of er sprake is van "visual assistance" en dat is er zeker, maar het lijkt erop dat het is opgelost gelukkig.xeroamd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 01:44:
Of het eerlijk is of niet laten we maar even in het midden, maar het is mogelijk door een fout van Valve en mogelijk door hun tekortkomingen met het testen van wederom een van hun updates. Echter is dit volgens Valve niet verboden, exploits worden over het algemeen alleen verboden door tournaments. Om hier nu mensen voor te gaan overwatchen..Probleem ligt bij Valve, niet bij mensen die al dan niet onsportief gebruik maken van fouten.
Dat het oneerlijk is klopt.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:49:
[...]
Het is een vorm van wallhacken, Overwatch zelf vraagt alleen of er sprake is van "visual assistance" en dat is er zeker, maar het lijkt erop dat het is opgelost gelukkig.
Maar visual assistance is dat je hulpmiddelen hebt om meer te zien dan je zonder hulpmiddelen kan zien. Dat is in dit geval niet zo dus zou dit niet als wallhacken tellen dit zou hooguit als bug abuse gezie kunnen worden maar daar is geen optie voor in overwatch.
Verwijderd
Leuk ... erg leuk als je het net geleerd hebt. dit was juist iets van cs
Deze fixes hebben m al flink generfed. Zat gisteren 5 man premade, aan het begin van het potje die glitch/bug uitgelegd met de hamer, en het ging gelijk goedr4ptor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 05:27:
MISC
Fixed exploits with the R8 Revolver, including being able to fire during freezetime or defusal, and the ability to hold the primary hammer back indefinitely.
Fixed a disappearing smoke exploit.
Fixed a timeouts-related exploit.
Fixed competitive UI flickering at the end of rounds.
Fixed a regression in logaddress_add to allow DNS hostname resolve.
Fixed a rare game server crash after replay.
R8 Revolver now correctly shows up in weapon_fire events.
Added map mode to game stats integration.
Wat fixes.. Blijkbaar zou de R8 nog altijd 850 kosten,maar gaat er slechts 700 van je budget (er is 850 nodig om te kunnen kopen dus niet in pistol round mogelijk)
die is ook met de laaste update mee gekomen, maar kan je in de opties gewoon uit zettenReleases schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:25:
De game balans is voor mijn gevoel helemaal weg nu. Sinds wanneer is er een killcam, heb ik zit slapen of is dit tijdelijk en of uit te zetten?
thx voor de tip. Ik heb in ieder geval fps drops... Moet nog uitzoeken waarommklkhanou schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:30:
Mensen die performance issues hebben, check even je videosettings. Bij mij zijn alle settings namelijk op auto gegaan na de update en koos cs go iets te optimistisch voor een te hoge kwaliteit.
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Mooi typisch voorbeeld van een vieze casual die de R8 een heerlijk wapen vind. Ga toch weg man. Dit is geen CS:GO meer.Terranova schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:21:
Die R8 is echt een heerlijk wapen, met de delay is ook weinig mis vind ik. Gewoon knop indrukken en dan pas de hoek om lopen, je kan er echt heel goed me prefiren. Gister een paar leuke kills om die manier mee gemaakt, waaronder een blinde prefire HS door de muur met alsnog 440 dmg
Verwijderd
Ik heb nog wel een spel als aanrader voor mensen die de R8 een heerlijk wapen vinden, Het heet call of duty en je kan ook prefirend het hoekje om komen en random kills maken.k1NG schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:35:
[...]
Mooi typisch voorbeeld van een vieze casual die de R8 een heerlijk wapen vind. Ga toch weg man. Dit is geen CS:GO meer.
De killcam kan je uit zetten in de game settings(gelukkig).Releases schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:25:
De game balans is voor mijn gevoel helemaal weg nu. Sinds wanneer is er een killcam, heb ik zit slapen of is dit tijdelijk en of uit te zetten?
De revolver is leuk om een dagje of 2 mee te kloten maar niet zo leuk voor de balance van de game
[ Voor 13% gewijzigd door Wizz3rd op 10-12-2015 10:12 ]
De irritatie ader op mijn voorhoofd gaat overuren maken met dit wapen..remystr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:11:
De R8 is een mooi wapen om zelf te gebruiken, maar niet als het tegen je wordt gebruikt :")
Denk dat eco rounds hierbij ook niet echt bestaan meer?
R8 + armor?
Thx! Ik ga het filmpje al ik thuis ben kijken.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 02:11:
[...]
1. Pro's spelen ermee omdat ze dit vanuit vroeger gewend zijn. (cs 1.5 / 1.6)
2. muis: iedereen voor zich, zoek op youtube filmpje voor je eigen muis sense
[video]
Niet nodig joh armor als er met dat ding op je wordt geschoten..
Gister 2 aces met de r8 en een paar 4k's.. zal eens kijken. Overigens allemaal zonder die bug!wambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:20:
[...]
Iets heel anders:
Ik vind die r8 echt een geweldig ding, alleen ik merk dat ik te cocky ga spelen en andere guns niet meer gebruik.. Ook vind ik het jammer dat de volledige metagame anders is... ik ECO nooit meer.. altijd dat kut ding en rennen maar. Ik drop normale guns voor team genoten en elke pot toch minimaal 20 kills alleen met dat onzin ding. En dat op Supreme niveau...
Gister wel iets opmerkelijks, was mee aan het spelen met een paar mensen op MG/MGE/DMG niveau en vind het daar soms echt lastiger om goed te spelen dan tegen surpreme's / globals. Weet niet waar het aan ligt..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ken het gevoel, ik vind de "noobs" altijd moeilijk te voorspellen. Ze doen gewoon de meest random shit en verder speel je natuurlijk niet op je uiterste best als je niet hoeft.hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:31:
[...]
Gister wel iets opmerkelijks, was mee aan het spelen met een paar mensen op MG/MGE/DMG niveau en vind het daar soms echt lastiger om goed te spelen dan tegen surpreme's / globals. Weet niet waar het aan ligt..
Hmmmm sounds like boosted.hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:31:
[...]
True, was maar een knife kwijt om deze rank te behalen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zou je de demos willen downloaden en die naar mij willen emailen? Het liefst met welke ronde intressant is erbij. Als ik het mag gebruiken voor een youtube clip dan. Dm me dan even dan geef ik je de email.hmr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:31:
[...]
Gister 2 aces met de r8 en een paar 4k's.. zal eens kijken. Overigens allemaal zonder die bug!
Ik vind die r8 echt een geweldig ding, alleen ik merk dat ik te cocky ga spelen en andere guns niet meer gebruik.. Ook vind ik het jammer dat de volledige metagame anders is... ik ECO nooit meer.. altijd dat kut ding en rennen maar. Ik drop normale guns voor team genoten en elke pot toch minimaal 20 kills alleen met dat onzin ding. En dat op Supreme niveau...
Flikker toch op man met je elitaire gedrag. Je kan er ook iets van proberen te maken ipv overal op te gaan zeiken.k1NG schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:35:
[...]
Mooi typisch voorbeeld van een vieze casual die de R8 een heerlijk wapen vind. Ga toch weg man. Dit is geen CS:GO meer.
Ik ben ook niet blij met de R8 omdat eco rondes verdwenen zijn en je erg moet oppassen als je nu smg's koopt na winst in de pistol round. Maar als losstaand wapen is het gewoon een fijn ding als je hem een beetje onder de knie hebt. Hij schiet niet snel en weinig kogels, maar je moet hem ook niet als je enige wapen gebruiken.
Dit heb ik zo goed als elk potje gister gedaan, haha! fuck de meta gewoon YOLO! Alleen kut dat soms mijn kogels dan op zijn.Terranova schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:51:
[...]
maar je moet hem ook niet als je enige wapen gebruiken.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hij kan je beter de download links geven, die gedownloadde demo's zijn vrij grootwambamNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:50:
[...]
Zou je de demos willen downloaden en die naar mij willen emailen? Het liefst met welke ronde intressant is erbij. Als ik het mag gebruiken voor een youtube clip dan. Dm me dan even dan geef ik je de email.
Demos zijn hooguit 16mb als je 30 rondes hebt etc. Maar download links zijn ook prima ja. Wil ze wel via de email hebben alsnog xd.Jo0Lz schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:54:
[...]
Hij kan je beter de download links geven, die gedownloadde demo's zijn vrij groot
Dit topic is gesloten.
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic