Ja ik merk dat het schieten mij wel goed af gaat, ik krijg genoeg kills. Alleen de mappen leren kennen en de tactics en dan denk ik dat het nog een stuk beter gaat.Lawwie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:47:
[...]
Oefenen en nog meer oefenen, kan soms frustrerend zijn. Ik zou proberen een aantal mensen te vinden waar je mee gaat spelen, zo hoef je niet met russen te spelen, krijg je advies en weet je wat je van elkaar kan verwachten.
Een handige tip hierin is, als je niemand hebt om mee te spelen, om op de teamspeak van nehox te gaan en rond te vragen voor mensen om mee te spelen ( ts3.nehox.nl ).
Ik zal de teamspeak goed in de gaten houden! Thnx
Het blijft een apart spel inderdaad, vooral als je naar het aim gedeelte kijkt. Maar dat gaat mij nu wel redelijk goed af. Ik blijf inderdaad goed oefenen. ThnxSilence schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:53:
[...]
CS is indd heel anders dan CoD, niet opgeven als het niet goed gaat. Zit na 1400 uur nu op Supreme, en schiet af en toe nog niks raak. CS blijft een apart spel
Als dit het beste is wat je hebt toe te voegen dan zou ik het de volgende keer gewoon achterwege laten
Heb zelf erg veel CS Source gespeeld heeeel lang geleden, dus wel redelijk aanleg voor shooters.
Wel netjes al zeg ik het zelf toch?!
Wat was je na de 10 placement matches dan???msmeenge schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:37:
Ik ben sinds kort begonnen met CSGO, ben na 11 competitieve games LEM geranked.
Heb zelf erg veel CS Source gespeeld heeeel lang geleden, dus wel redelijk aanleg voor shooters.
Wel netjes al zeg ik het zelf toch?!
Edit 10 matchesTheAnthonyNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:40:
[...]
Wat was je na de 10 placement matches dan???
Je kan volgens mij ook niet hoger dan LEM komen na 10 matches heb ik ooit gehoord.
[ Voor 25% gewijzigd door Silence op 21-05-2015 15:46 ]
Weet iemand een goede site waar er een aantal pre-made staan? Cbb om een eigen te maken.
Dank je! Ik heb in totaal 13 games gespeeld waarvan dus 3 verloren.
Dus was zelf ook wel verbaast direct LEM te zijn. Moet wel zeggen dat ik ook wel tegen mensen speelde met een IQ van 0
http://tools.dathost.net/Luukwa schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:47:
Ik moet trouwens echt een nieuwe crosshair.. een kleintje als 't kan.
Weet iemand een goede site waar er een aantal pre-made staan? Cbb om een eigen te maken.
havefun
http://crosshairgenerator.com/Luukwa schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:47:
Ik moet trouwens echt een nieuwe crosshair.. een kleintje als 't kan.
Vind de crosshair van Shroud ontzettend fijn, in ieder geval dat lijkt zo.
Maar kan die nergens vinden
Vervolgens CSGO opstarten, start een offline map met bots, deze map selecteren uit je workshop en BAM! Nieuwe crosshairs voor het oprapen.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
cl_crosshairStyle 4Luukwa schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:52:
Dan moet ik zelf gaan knutselen, ben ik niet zo goed in.
cl_crosshairSize 5
cl_crosshairgap 1
cl_Crosshairthickness 1.5
Van Shroud.
Volgens mij gewoon in je console knallen en klaar toch?
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Als je naar shroud kijkt via titch staat ie vast en zeker ergens in zijn beschrijving.Luukwa schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:52:
Dan moet ik zelf gaan knutselen, ben ik niet zo goed in.
Dit is wat er op moment staat:
Viewmodel:
viewmodel_fov "68"
viewmodel_offset_x "2.5"
viewmodel_offset_y "1"
viewmodel_offset_z "-1.5"
Crosshair:
I change the crosshair a lot, so this may not be completely up-to-date at all times:
cl_crosshairStyle 4
cl_crosshairSize 5
cl_crosshairgap 1
cl_Crosshairthickness 1.5
mocht dit niet juist zijn,, gewoon vragen wanneer hij aant spelen is
edit: sry ieamnd was me voor
Het is maar net wat je lekker vind spelen. Ik speel zelf met alleen een pun(t)hair :PHamburgerHenk schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:17:
Maakt een custom crosshair zoveel uit dan? Ik heb iig geen problemen met de standaard
lol dat lijkt me echt k*tiLikeNoobies schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:28:
[...]
Het is maar net wat je lekker vind spelen. Ik speel zelf met alleen een pun(t)hair :P
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
sheez88 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:41:
een punt is kut omdat ie niet dynamisch is, je kunt er dus niet lekker mee sprayen
Wut ... dynamisch crosshair is iets wat je echt niet wilt hebben...sheez88 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:41:
een punt is kut omdat ie niet dynamisch is, je kunt er dus niet lekker mee sprayen
Kwestie van gewenning. Ik spray op gevoel, heb geen dynamische crosshair nodig.sheez88 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:41:
Een dynamische crosshair wordt groter als je sprayt. Als je klaar bent met sprayen wordt die weer wat kleiner. Zo kan je zien wanneer je zuiver schiet en wanneer niet.
jij misschien, ik kan niet met een static spelen, dat werkt echt niet (ik heb die feedback nodig)TheAnthonyNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:46:
[...]
Wut ... dynamisch crosshair is iets wat je echt niet wilt hebben...
[ Voor 5% gewijzigd door TI_Observer op 21-05-2015 16:52 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
ik denk dat het ook gewenning is.sheez88 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:50:
[...]
jij misschien, ik kan niet met een static spelen, dat werkt echt niet (ik heb die feedback nodig)
ik vind een dynamische echt vreselijk om naar te kijken gewoon lekker klein static kruisje vind ik persoonlijk het beste.
Over het algemeen wen je eraan na een tijdje.sheez88 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:50:
[...]
jij misschien, ik kan niet met een static spelen, dat werkt echt niet (ik heb die feedback nodig)
In het begin raakte ik ook echt niks met een statische crosshair.
maar na oefenen (en 100+ uur in aim maps) kan ik wel eens wat raken
Steam: Ryada.
waarom heb je dan gekozen voor de overstap?wambamNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:55:
[...]
Over het algemeen wen je eraan na een tijdje.
In het begin raakte ik ook echt niks met een statische crosshair.
maar na oefenen (en 100+ uur in aim maps) kan ik wel eens wat raken
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Omdat mensen mij uitgelegd hebben waarom static crosshair fijner is.
De redenen waren vooral minder beweging op je scherm dus minder afleiding, beter te mikken als je aan het lopen bent (pre aim. sidestepping etc)
En omdat ik het gewoon wou proberen.
ik heb nogal de mentaliteit van ok boeie ik probeer het.
maar crosshair is echt een gevoelskwestie. om goed te oordelen moet je beide geprobeerd hebben voor een langere periode. Ik zou nu iig niet meer naar een dynamische crosshair terug kunnen.
oh en ik vind het gewoon fijner aimen van een afstand.
Thnx, klinkt weloverwogen.wambamNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:12:
[...]
Omdat mensen mij uitgelegd hebben waarom static crosshair fijner is.
De redenen waren vooral minder beweging op je scherm dus minder afleiding, beter te mikken als je aan het lopen bent (pre aim. sidestepping etc)
En omdat ik het gewoon wou proberen.
ik heb nogal de mentaliteit van ok boeie ik probeer het.
maar crosshair is echt een gevoelskwestie. om goed te oordelen moet je beide geprobeerd hebben voor een langere periode. Ik zou nu iig niet meer naar een dynamische crosshair terug kunnen.
oh en ik vind het gewoon fijner aimen van een afstand.
Ik zou gewoon zeggen doen. Speel een paar deathmatches en beslis daarna.hexta schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:18:
[...]
Thnx, klinkt weloverwogen.Benieuwd of ik me er ook eens aan zou moeten wagen
ik kan je mijn crosshair config geven misschien dat je het wat vind.
Knife show-off!iLikeNoobies schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:28:
[...]
Het is maar net wat je lekker vind spelen. Ik speel zelf met alleen een pun(t)hair :P
Ik speel ook met een statische crosshair...
Gisteren potje gespeeld op 1080p ... ook wel weer leuk!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
CoolwambamNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:19:
[...]
Ik zou gewoon zeggen doen. Speel een paar deathmatches en beslis daarna.
ik kan je mijn crosshair config geven misschien dat je het wat vind.
Heb geen plaatje wel filmpje van hoe dat er uitziet ingame https://www.youtube.com/watch?v=L07p0pS1H0A
www.webshopmasters.nl
Had eerst ook een puntje met headshots idd lekker, maar ben toch weer terug naar een kruisjeBerktoppie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:32:
Ik heb een klein rood puntje/rondje als crosshair, vind het zo makkelijk hs te geven.
Heb geen plaatje wel filmpje van hoe dat er uitziet ingame https://www.youtube.com/watch?v=L07p0pS1H0A
...
Heb zelf trouwens deze crosshair, alleen met een andere kleur. Vindt hem erg fijn: is niet static, maar gaat maar een heel klein beetje open en ik lekker klein
https://gfycat.com/GivingExcellentFugu
Speelde je nou met mij mee of niet?Dancing Lobster schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:23:
Ik heb vanavond voor het eerst met wat Tweakers gespeeld en moet zeggen dat het een erg fijn potje was. En zal ook wel goed geweest zijn voor mijn rank aangezien we met een mix van GN4 tot MGE tegen allemaal MG's aan het spelen waren, dus thanks
Heb zelf trouwens deze crosshair, alleen met een andere kleur. Vindt hem erg fijn: is niet static, maar gaat maar een heel klein beetje open en ik lekker klein
https://gfycat.com/GivingExcellentFugu
Ben erg slecht in namen onthouden
Volgende week weer een nieuwe kans
Nee, was iets eerder op de avond. Rond 21.40u volgens CSGOwambamNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:30:
[...]
Speelde je nou met mij mee of niet?
Ben erg slecht in namen onthouden
Too bad, maar dan ben je high aan het rollen met je team man! Keep it up (: Also, misschien leuk om te posten wanneer je iets ' belangrijks' speelt? Kan chill zijn om te kijkenxeoMe schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:36:
Zojuist kwartfinale van gfinity cup verloren van MINLATE, sterkte gasten zullen denk de final ook wel winnen.
Volgende week weer een nieuwe kans
[ Voor 132% gewijzigd door mystiqu op 22-05-2015 00:15 ]
Je speelde dus wel gewoon met mij.Dancing Lobster schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:44:
[...]
Nee, was iets eerder op de avond. Rond 21.40u volgens CSGO
[afbeelding]
Ik dacht al die naam komt me bekend voor maar kon em even niet plaatsen xd.
Was een leuke game alleen jammer dat we toch nog zoveel rondes verloren uiteindelijk.
Jawel, kan beter we zijn nog niet heel lang bij elkaar.mystiqu schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:09:
[...]
Too bad, maar dan ben je high aan het rollen met je team man! Keep it up (: Also, misschien leuk om te posten wanneer je iets ' belangrijks' speelt? Kan chill zijn om te kijken
GOTV's waren er ng niet anders had ik die gepost.
Cool ! Heb je toevallig een linkje naar de demo? Ben wel benieuwd (A)xeoMe schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:27:
[...]
Jawel, kan beter we zijn nog niet heel lang bij elkaar.
Lineup?xeoMe schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:27:
[...]
Jawel, kan beter we zijn nog niet heel lang bij elkaar.
Xeome + Chrisj + MikeS + Cruc1al
www.webshopmasters.nl
Erbis er altijd 1 zonder mvp ster he XDtherobber schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:25:
Dit potje was ook een leuke gisteren, we werder vanaf ronde 2 al voor cheaters uitgemaakt, mike hebben ze wel 100 keer gereport.
[afbeelding]
Maar de meesre games met tweakers zijn leuk. Laatste tijd roflstomp je ook gewoon echt hard in mm over het algemeen. Ik verlies 1 van de 4 games die ik speel tegenwoordig en de rest win je met 16 5 ofzo. (Dit is globaal gezien je hebt uitzonderingen)
Wel jammer dat ik niet mee kon doen maarja moet vandaag werken dus ging vroeg naar bed toe
uiteindelijk was het nog half 2 voordat we er mee ophielden, en iedereen moest werken haha dus zal wel fris en fruitige ochtend zijn voor velewambamNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:35:
[...]
Erbis er altijd 1 zonder mvp ster he XD
Maar de meesre games met tweakers zijn leuk. Laatste tijd roflstomp je ook gewoon echt hard in mm over het algemeen. Ik verlies 1 van de 4 games die ik speel tegenwoordig en de rest win je met 16 5 ofzo. (Dit is globaal gezien je hebt uitzonderingen)
Wel jammer dat ik niet mee kon doen maarja moet vandaag werken dus ging vroeg naar bed toe
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
gisteren niet eens opgelet eigenlijk kon gewoon connecten naar ts3. Maar mooi dat het weer goed werktNeHoX schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:11:
ts3.nehox.nl werkt weer als vanouds. Stink DNS problemen
Ah dacht dat je er misschien nog eentje had gespeeld hierna, vandaar de verwarringwambamNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:25:
[...]
Je speelde dus wel gewoon met mij.
Ik dacht al die naam komt me bekend voor maar kon em even niet plaatsen xd.
Was een leuke game alleen jammer dat we toch nog zoveel rondes verloren uiteindelijk.
Ik ben al om 11 uur gaan slapen hoor dus voor mij valt het allemaal wel meetherobber schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:38:
[...]
uiteindelijk was het nog half 2 voordat we er mee ophielden, en iedereen moest werken haha dus zal wel fris en fruitige ochtend zijn voor vele
Ik kan gewoon niet na 12en gaan slapen aangezien ik 7 dagen in de week werk, dat is gewoon niet te doen voor een langere periode
Ah ja, ik snap wat je bedoelt.Dancing Lobster schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:19:
[...]
Ah dacht dat je er misschien nog eentje had gespeeld hierna, vandaar de verwarring. En ja inderdaad jammer, maar ja, we waren ook niet meer heel serieus aan het spelen hé
Maar ik stop over het algemeen rond 11 uur (of als de game voor 11en niet voorbij kan zijn begin ik geen nieuwe game)
Zo serieus speelde we inderdaad niet meer maar het was wel echt heel gezellig en dat is wat telt.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Vind het wel grappig dat wij elke match uitgemaakt worden voor hackers, terwijl we gewoon goed spelen.
Gisteren gaf iemand van ons op Mirage een gozer 4 rondes achter elkaar een instant met een deagle van top mid naar window, we piste allemaal in onze broek van het lachen.
Nee, ik speel meestal 4/5 potjes savonds en dan is het ongeveer 23:00 en dan heb ik pas tijd om beetje te chillen (omdat ze meestal achter elkaar doorgaan na matches). en dan zit ik een beetje youtube te checken.hexta schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:57:
over op tijd slapen gesproken, ben ik de enige die na comp CSGO nog even een uurtje moet chillen voor ik weer ontspannen genoeg ben om te slapen?
Nee hoor, zit zelf wel tot half 12 altijd nog op de app, en facebook met mensen te praten en youtube te kijken maar dat is eigenlijk al slapen voor mij hahahexta schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:57:
over op tijd slapen gesproken, ben ik de enige die na comp CSGO nog even een uurtje moet chillen voor ik weer ontspannen genoeg ben om te slapen?
Uiteindelijk 14-16 verloren.. door wat stomme fouten van die twee mensen en gebrek aan communicatie. Communicate aan de zijde van die gasten bestond uit stomme zinloze onzin!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
dan heb je het nog niet verkeerd gedaan volgensmij want je stond 3-11 achterofzo eerst als ik de goede match voor me hadhmr schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:43:
Gisteren voor het eerst gespeeld met mensen die echt bijna nooit competitive spelen... Wat een ellende.. Wilde eerst niet eens droppen met 8k bankrol, omdat zijn bank belangrijker was (kerel raakte geen hol).
Uiteindelijk 14-16 verloren.. door wat stomme fouten van die twee mensen en gebrek aan communicatie. Communicate aan de zijde van die gasten bestond uit stomme zinloze onzin!
Je hebt zeker de goede match voor je ... haha de CT helft ging redelijk goed! Als t's werden we geraped.. ik raakte ook niets!therobber schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:50:
[...]
dan heb je het nog niet verkeerd gedaan volgensmij want je stond 3-11 achterofzo eerst als ik de goede match voor me had
Als CT's begon het raken te lukken..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hé! Die ster kwam er uiteindelijk nog hoorwambamNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:35:
[...]
Erbis er altijd 1 zonder mvp ster he XD
Beetje jammer dat robber nou juist die screenshots moest laten zien
ssstt ik heb ook nog een ander screenshot waarbij die andere surrender gafHamburgerHenk schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:08:
[...]
Hé! Die ster kwam er uiteindelijk nog hoor
Het is een inside joke van mij met nog een paar mensen waarbij iemand aan het klagen was en prestige zei: "he wie is hier nou de noob zonder mvp ster"HamburgerHenk schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:08:
[...]
Hé! Die ster kwam er uiteindelijk nog hoor
De rest van de game had hij geen mvp ster.
Volgende game had prestige geen mvp ster gekregen
Wij kwamen niet meer bij van het lachen.
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
723 gewonnen games zijn inderdaad heel wat uurtjes.Robbie.b schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:56:
Eindelijk na teveel uur en teveel games Supreme geworden
Steam: Grim
En wat wil je hiermee zeggen?
Niets speciaal, vond het wel grappig. Ik zit zelf niet te wachten op echte veranderingen maar er zijn blijkbaar tochd ingen gelinkt aan MM, servers en hitboxes die veel mensen wel storen.
Mwa heb erger gezienNuCl3aR schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:00:
[...]
723 gewonnen games zijn inderdaad heel wat uurtjes.
Zit nu op 1800 uur, waarvan ik er 1000 in de DMG hel heb doorgebracht.
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Laat me denken aan dat potje dat ik 10 mpv sterren had en jij geen, terwijl je toch goed bezig was. De laatste ronde had jij de bom defuse, maar kreeg ik toch de mvp wegens meeste killswambamNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:51:
[...]
Het is een inside joke van mij met nog een paar mensen waarbij iemand aan het klagen was en prestige zei: "he wie is hier nou de noob zonder mvp ster"
De rest van de game had hij geen mvp ster.
Volgende game had prestige geen mvp ster gekregen![]()
Wij kwamen niet meer bij van het lachen.
Ja, dat soort games waren dat.markdm schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:07:
[...]
Laat me denken aan dat potje dat ik 10 mpv sterren had en jij geen, terwijl je toch goed bezig was. De laatste ronde had jij de bom defuse, maar kreeg ik toch de mvp wegens meeste kills
Maar 1 groot verschil, ik gaf het team niet de schuld van sommige dingen
Ik vond het zelf ook wel grappig toen XD
Ah ik begrijp wat je bedoelt.
zwiep666 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:07:
[...]
Niets speciaal, vond het wel grappig. Ik zit zelf niet te wachten op echte veranderingen maar er zijn blijkbaar tochd ingen gelinkt aan MM, servers en hitboxes die veel mensen wel storen.
Ik ben niet zon fan van een plaatje posten als enige content van een post daarom dacht ik zo van, "wat moet ik hiermee doen"
Maar ik vind mm etc etc wel meevallen 90% van iedereen die er problemen mee heeft is volgens mij alleen maar dat aan het schreeuwen vanwege dat het een makkelijke uitweg is. (Denk ik kan ook minder aantal % zijn of meer.)
Zit zelf niet echt op een major update te wachten, vind het spel opzich prima zoals het nu is.
[ Voor 46% gewijzigd door Ryada op 22-05-2015 17:25 ]
De plant-, ladder- en jump hitboxes mogen anders wel echt eens gefixed worden. Verder is het inderdaad allemaal wel prima.wambamNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:14:
[...]
Ja, dat soort games waren dat.
Maar 1 groot verschil, ik gaf het team niet de schuld van sommige dingen
Ik vond het zelf ook wel grappig toen XD
[...]
Ah ik begrijp wat je bedoelt.
Ik ben niet zon fan van een plaatje posten als enige content van een post daarom dacht ik zo van, "wat moet ik hiermee doen"
Maar ik vind mm etc etc wel meevallen 90% van iedereen die er problemen mee heeft is volgens mij alleen maar dat aan het schreeuwen vanwege dat het een makkelijke uitweg is. (Denk ik kan ook minder aantal % zijn of meer.)
Zit zelf niet echt op een major update te wachten, vind het spel opzich prima zoals het nu is.
Ik bedoel...
Voor vandaag misschien... maar hoogste was volgens mij 60k.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik hier tot nu toe echt geen last van heb gehad.Dancing Lobster schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:30:
[...]
De plant-, ladder- en jump hitboxes mogen anders wel echt eens gefixed worden. Verder is het inderdaad allemaal wel prima.
[video]
[video]
[video]
Ik bedoel...
Tuurlijk. Ware het niet dat de problemen waar jij op doelt ook voorkomen in matches waar het om $250.000 draait. Het probleem doet zich nu echter steeds vaker voor en waarom? No-one knows. Ik merk het zelf ook. Buiten dat het op MM echt elke ronde wel een keer gebeurd, gebeurd het ook steeds meer op 128 tick lijkt het wel. Hitbox issues moeten gewoon gefixt worden.wambamNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:14:
we stonden 10-3 achter op cache tegenstander zegt 10-3 EASY WIN.
en toen gingen we CT
16-10 win hoppa niks weg gegeven op CT
BESTEtherobber schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:07:
lol
en toen gingen we CT
[afbeelding]
GAME
OOOOOOOOOOIT
En even mooie carry
Winners never cheat, Cheaters never win
10-3 eztherobber schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:07:
lol
en toen gingen we CT
[afbeelding]
Was een mooie gametherobber schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:07:
lol
en toen gingen we CT
[afbeelding]
net weer zo'n comeback alleen werd het nu 15-15
Schaamteloos, 10-11-23.therobber schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:07:
lol
en toen gingen we CT
Nou ik heb soms wel eens momenten gehad in het spel, waarvan ik zeker wist dat ik een headshot schoot maar dit niet geregistreerd werd. Als ik zo deze video's bekijk kan het nog best eens daar aan liggen. Vooral dat laatste schot met die bomb plant is gewoon zwaar fucked up.wambamNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:35:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik hier tot nu toe echt geen last van heb gehad.
Tuurlijk kan het zijn dat dat af en toe het geval is. maar bijviirbeeld het eerste filmpje, voelt voor mij meer aan dat die gast aan het ragen is. Want die jump spot waar hij het over heeft waar serverside geen hit is maar client side wel, is gewoon bs je kan daar zo makkelijk iemand raken die springt. In de games die ik gisterem gespeeld had 2 mensen zaten daar en sprongen mijn te geeft ze een kogel dpor de kop. Maar dat moet volgens het filmpje compleet onmogelijk zijn. Maarja ik praat ook alleen uit mijn ervaring, em daaruit heb ik er nog geen last van gehad.k1NG schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 01:14:
[...]
Nou ik heb soms wel eens momenten gehad in het spel, waarvan ik zeker wist dat ik een headshot schoot maar dit niet geregistreerd werd. Als ik zo deze video's bekijk kan het nog best eens daar aan liggen. Vooral dat laatste schot met die bomb plant is gewoon zwaar fucked up.
Overigens gister een draw daarna een win gekregen, en laatste game verloren. Rip dmg the dream.
Edit: gg ez loose, die gast heeft ff gecarried zeg... rip rankup naar MGE.
[ Voor 25% gewijzigd door Brogala op 23-05-2015 12:21 ]
Mijn aim was niet goed, maar gewoon spray and pray met de P90.
En ja ik weet het dat mijn tegenstander een aim had waar ze een olifant op 1 meter nog niet hadden geraakt.
Vanmorgen op Dust 2 nog een aardige comeback gehad. Op T gestart en met 11-4 achter. Vervolgens met 16-13 winnen.
Verwijderd
Gerben word van het weekend nog DMG, toch?Brogala schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:48:
Eerste potje vandaag, komen we tegen een smurf met 0,7 uur die z'n eerste potje doet. Hij is kennerlijk global, gg wp.
Edit: gg ez loose, die gast heeft ff gecarried zeg... rip rankup naar MGE.
Anyhow gasten, Een carry is niet als je bovenaan staat. Je carried pas als je veel beter gaat dan degene die 2e staat. Dus Discriminator, je stond top, dat was echt geen carry.
Haha, ik probeer het... maar niemand wil met mij spelen (Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:55:
[...]
Gerben word van het weekend nog DMG, toch?
Anyhow gasten, Een carry is niet als je bovenaan staat. Je carried pas als je veel beter gaat dan degene die 2e staat. Dus Discriminator, je stond top, dat was echt geen carry.
Een carry is iemand die het team naar de overwinning sleept, alhoewel ik vind dat je ook kunt carryen terwijl je team verliest. Dat kunnen ook twee of meer mensen zijnVerwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:55:
[...]
Gerben word van het weekend nog DMG, toch?
Verwijderd
Ja, dus als je als gehele team +-5k/d dezelfde score haalt heb er niemand gecarried.dylan_ schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:07:
[...]
Een carry is iemand die het team naar de overwinning sleept, alhoewel ik vind dat je ook kunt carryen terwijl je team verliest. Dat kunnen ook twee of meer mensen zijn
Of allemaalVerwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:14:
[...]
Ja, dus als je als gehele team +-5k/d dezelfde score haalt heb er niemand gecarried.
Nee, dan heeft er niemand gecarried.
Steam: Grim
[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 23-05-2015 22:04 ]
...
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic