Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.812 views
Vandaag de hele tijd ging het goed, wonnen we overduidelijk.
Toen besloten sommige om te stoppen, prima inviten we andere mensen.
Gelukt we gaan ingame, echt die loss had zo niet mogen gebeuren.
Ik ben voor het eerst echt kwaad op mijn team geweest omdat ze niet eens begrijpen dat er altijd iemand de rug moet houden als je slow speelt als t.
1 klein voorbeeld, ik een iemand in mijn team zaten in palace op mirage, en ik besluit met mijn awp de site te scannen, gelukt zag er 1 en die heeft een headie gekregen prima, niemand pushed als ik zeg pick op a. 2 blijven in ramp zitten en diegene achter mij was naar mijn kont aan het kijken ofzo.
1 minuut voorbij wil ik net gaan pushen wantja niemand pushde dus moest ik het wle doen, word degene die naar mijn kont aan het staren was geknifed en daarna krijg ik ook een knife in mijn rug.....
Vraag ik gewoon normaal waarom hij mijn rug niet covered komt hij aanzetten met een klote smoes van: "ik hoorde hem niet" komop zeg 1 minuut voorbij kan je toch verwachtten dat er 1 achter ons komt.
Maarja game was in het begin al verloren want mensen luisteren niet naar calls die gemaakt worden, worden er 2 mensen fgeschoten hoor ik niks door de ts behalve gehuil over dat hij hun een headie gaf.
Of in de warmup al zeggen "die gast is echt een smurf dit is al verloren"
Maarja dit was weer mijn rant ik noem geen namen en neem het niet persoonlijk op, want ik heb ook fouten gemaakt, maar die game hadden we moeten winnen.

On other news: thanks voor de 2 wins van vanacht degene die daarbij waren.

Steam: Ryada.

Laatste rondje van de avond met de mannen van Tweakers :). Speciaal voor Anthony even wat screenshots.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/46505189876828174/9A4182BACD2AE15B48BB4B8C8D265D98081DAE8C/

Tijdens CT had ik mega lagg en kon ik niemand zien :(, wel grappig de ranks van deze dudes.. Er klopt niets van, of ik moet geen DMG meer zijn.. :F

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/46505189876828982/86EF970AFFE7CB62F7943B42F5DC23581460A0E9/

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Lolz. Pathetic dit. SoloQ :>

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/537397674682615945/EB8A7353F3A3F519C0F3DDC5AFD759235C4BF713/

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 00:21:
Vandaag de hele tijd ging het goed, wonnen we overduidelijk.
Toen besloten sommige om te stoppen, prima inviten we andere mensen.
Gelukt we gaan ingame, echt die loss had zo niet mogen gebeuren.
Ik ben voor het eerst echt kwaad op mijn team geweest omdat ze niet eens begrijpen dat er altijd iemand de rug moet houden als je slow speelt als t.
1 klein voorbeeld, ik een iemand in mijn team zaten in palace op mirage, en ik besluit met mijn awp de site te scannen, gelukt zag er 1 en die heeft een headie gekregen prima, niemand pushed als ik zeg pick op a. 2 blijven in ramp zitten en diegene achter mij was naar mijn kont aan het kijken ofzo.
1 minuut voorbij wil ik net gaan pushen wantja niemand pushde dus moest ik het wle doen, word degene die naar mijn kont aan het staren was geknifed en daarna krijg ik ook een knife in mijn rug.....
Vraag ik gewoon normaal waarom hij mijn rug niet covered komt hij aanzetten met een klote smoes van: "ik hoorde hem niet" komop zeg 1 minuut voorbij kan je toch verwachtten dat er 1 achter ons komt.
Maarja game was in het begin al verloren want mensen luisteren niet naar calls die gemaakt worden, worden er 2 mensen fgeschoten hoor ik niks door de ts behalve gehuil over dat hij hun een headie gaf.
Of in de warmup al zeggen "die gast is echt een smurf dit is al verloren"
Maarja dit was weer mijn rant ik noem geen namen en neem het niet persoonlijk op, want ik heb ook fouten gemaakt, maar die game hadden we moeten winnen.

On other news: thanks voor de 2 wins van vanacht degene die daarbij waren.
Beetje apart om dan pissig op je team te worden... je geeft nu net zelf aan dat je verwacht dat ze in je rug komen. Waarom zit jij dan nog naar de spot te staren als je weet dat ze achter je komen? Dan is het omdraaien en ze opwachten. Tevens als je teammate geknifed is, moet dat meer dan genoeg tijd voor jou geven om je om te draaien en die gast neer te maaien. Overigens had je ook altijd nog zelf kunnen coachen in dat geval, door je teammate te vertellen om duidelijk op de achterkant te letten.

Beetje makkelijk dit...

edit: met name met je ervaring uit LoL moet je nu toch wel weten dat je niet 100% blind op je teammates kunt vertrouwen, ook al is het een premade. Als jij informatie hebt die niet bij je medespelers aanwezig is, dan is het aan jou om het te delen.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 20-05-2015 07:54 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Damienx2 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:51:
[...]

Beetje apart om dan pissig op je team te worden... je geeft nu net zelf aan dat je verwacht dat ze in je rug komen. Waarom zit jij dan nog naar de spot te staren als je weet dat ze achter je komen? Dan is het omdraaien en ze opwachten. Tevens als je teammate geknifed is, moet dat meer dan genoeg tijd voor jou geven om je om te draaien en die gast neer te maaien. Overigens had je ook altijd nog zelf kunnen coachen in dat geval, door je teammate te vertellen om duidelijk op de achterkant te letten.

Beetje makkelijk dit...

edit: met name met je ervaring uit LoL moet je nu toch wel weten dat je niet 100% blind op je teammates kunt vertrouwen, ook al is het een premade. Als jij informatie hebt die niet bij je medespelers aanwezig is, dan is het aan jou om het te delen.
Je hebt gelijk. Na afloop van de match had ik ook mn excuses aangeboden.
Zeker aan degene op wie ik zo boos was. Maarja na even gepraat te hebben zijn we weer even goede vrienden. Maar diegene op wie ik boos was, speel ik heel vaak mee en hij weet dat ik dan wil dat hij mn rug houd maar dat was hij vergeten zei hij later op de avond. Prima maar zeg dan meteen dat je het was vergeten dan was er niks aan de hand.
en optijd reageren als die maat geknifed word lukte niet (stond echt vlak achter me) want tegen de tijd dat de call er was en ik unscoped op hem mikte zat die knife ook in mij ;)

Maw ik heb de fout gemaakt door boos te worden, en denk dat dat ook uiteindelijk de reden is dat we verloren hebben. Maar ondertussen is het al opgelost. ^.^ ik had gewoon niet moeten ragen dat is hetgeen wat die match fout is gegaan.

Edit: ik call bijna altijd waar ik iemand zag. Als ik footsteps hoor en als ik tracers zie smoke popt of wat dan ook (sinds een paar dagen) maar ik kan ook niet zonder info. en blind vertrouwen kan ik normaal gesproken op die gasten doen want heb vaker met ze gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 20-05-2015 08:12 ]

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:09:
[...]

Je hebt gelijk. Na afloop van de match had ik ook mn excuses aangeboden.
Zeker aan degene op wie ik zo boos was. Maarja na even gepraat te hebben zijn we weer even goede vrienden. Maar diegene op wie ik boos was, speel ik heel vaak mee en hij weet dat ik dan wil dat hij mn rug houd maar dat was hij vergeten zei hij later op de avond. Prima maar zeg dan meteen dat je het was vergeten dan was er niks aan de hand.
en optijd reageren als die maat geknifed word lukte niet (stond echt vlak achter me) want tegen de tijd dat de call er was en ik unscoped op hem mikte zat die knife ook in mij ;)

Maw ik heb de fout gemaakt door boos te worden, en denk dat dat ook uiteindelijk de reden is dat we verloren hebben. Maar ondertussen is het al opgelost. ^.^ ik had gewoon niet moeten ragen dat is hetgeen wat die match fout is gegaan.

Edit: ik call bijna altijd waar ik iemand zag. Als ik footsteps hoor en als ik tracers zie smoke popt of wat dan ook (sinds een paar dagen) maar ik kan ook niet zonder info. en blind vertrouwen kan ik normaal gesproken op die gasten doen want heb vaker met ze gespeeld.
Tja ken mijn vaste duo maatje denk ik al 15 jaar en ik vertrouw hem ook, maar alsnog laten we samen nog vaak steken vallen. Die dingen gebeuren en er is opzich niets mis mee. Overigens ook wel het tegenovergestelde, we liepen laatst appartments in op de_inferno en hij keek rechts terwijl er vanuit boiler iemand aankwam die ik gelijk neerschoot. Dus ik zei: "saved your ass", waarop hij zegt, nee hoor ik verwachtte dat je dat zou afdekken :+. Goed punt, want dat is idd wat je aan cover hoort te leveren.

Nadeel is als er ineens zo'n oostblokker in je team gaat lopen tieren omdat er een keer iets mis gaat. Ook zo'n iemand die zichzelf god waant terwijl hij nog de ene na de andere fout maakt, maar blind is voor zijn eigen fouten.

Ik had er laatst ook 1, die callde daarentegen wel. Maar het ging van: "Reft, reft reft..." (hij probeerde left te zeggen maar schijnbaar was de L te lastig dus kwam het nogal speciaal uit zijn smoel) dus nadat ik een aantal keren 360 graden had gedraaid en inmiddels nog geen enemy had gespot, het vertrouwen had verloren in deze call en al duizelig naar de bom toe zwalk, komt daar ineens achter de stapel buizen op de_cache (LINKSACHTERIN) de enemy uitzetten en helaas verloor ik de shootout. Nu geef ik mijzelf hiervan maar de schuld dat ik de call niet begreep, maar er werd al "reft" geroepen toen ik nog bij Highway stond...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 18:19
hmr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 00:41:
Laatste rondje van de avond met de mannen van Tweakers :). Speciaal voor Anthony even wat screenshots.

[afbeelding]

Tijdens CT had ik mega lagg en kon ik niemand zien :(, wel grappig de ranks van deze dudes.. Er klopt niets van, of ik moet geen DMG meer zijn.. :F

[afbeelding]
Kill jatter :)
nee was een mooie carry zo HMR
Damienx2 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:37:
[...]

Tja ken mijn vaste duo maatje denk ik al 15 jaar en ik vertrouw hem ook, maar alsnog laten we samen nog vaak steken vallen. Die dingen gebeuren en er is opzich niets mis mee. Overigens ook wel het tegenovergestelde, we liepen laatst appartments in op de_inferno en hij keek rechts terwijl er vanuit boiler iemand aankwam die ik gelijk neerschoot. Dus ik zei: "saved your ass", waarop hij zegt, nee hoor ik verwachtte dat je dat zou afdekken :+. Goed punt, want dat is idd wat je aan cover hoort te leveren.

Nadeel is als er ineens zo'n oostblokker in je team gaat lopen tieren omdat er een keer iets mis gaat. Ook zo'n iemand die zichzelf god waant terwijl hij nog de ene na de andere fout maakt, maar blind is voor zijn eigen fouten.

Ik had er laatst ook 1, die callde daarentegen wel. Maar het ging van: "Reft, reft reft..." (hij probeerde left te zeggen maar schijnbaar was de L te lastig dus kwam het nogal speciaal uit zijn smoel) dus nadat ik een aantal keren 360 graden had gedraaid en inmiddels nog geen enemy had gespot, het vertrouwen had verloren in deze call en al duizelig naar de bom toe zwalk, komt daar ineens achter de stapel buizen op de_cache (LINKSACHTERIN) de enemy uitzetten en helaas verloor ik de shootout. Nu geef ik mijzelf hiervan maar de schuld dat ik de call niet begreep, maar er werd al "reft" geroepen toen ik nog bij Highway stond...
Ja klopt. De ene keer gaat het heel goed de andere wat minder met doen wat de ander verwacht. Alsnog geen reden voor mij om te gaan ragen though. Ging ook te veel bij mij fout hoor die game. Dat was juist de reden van frustratie ik misde schoten die ik nooit had mogen missen. En we waren aan het veliezen van een paar nova2's Qua niveau.

Ik heb liever een nederlander van tweakers of een vriend die zich kapot raged dan een oostblokker.

Ja maar dan called hij tenminste nog. En dan kan je in principe nog iets doen. Maarja blame game geen nut. Ik heb mn frustratie kunnen uiten en nu geef ik mezelf de fout dat we verloren hebben (is ook grotendeels zo)

Ik wou dat de rankings waren gebleven zoals ze waren voor de banwave... er klopt echt geen hol van.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
hmr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:26:
Ik wou dat de rankings waren gebleven zoals ze waren voor de banwave... er klopt echt geen hol van.
Het is gewoon van slag door de snelle verschuivingen, het zal langzamerhand wel weer goed komen hoor.

steam: failsnail, Letterbox

markdm schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:29:
[...]

Het is gewoon van slag door de snelle verschuivingen, het zal langzamerhand wel weer goed komen hoor.
Dat geloof ik ook wel, maar er klopt gewoon al een tijd niets van. Mensen die echt tijden nova waren zijn nu MG+ en vinden zichzelf opeens ook echt veel beter dan de nova's. Dat terwijl er in feite niet zoveel is veranderd. Die MGE's van gister waren een stel silvers bij mekaar, om over die DMG maar te zwijgen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• markdm
  • Laatst online: 07-11 19:09
hmr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:30:
[...]

Dat geloof ik ook wel, maar er klopt gewoon al een tijd niets van. Mensen die echt tijden nova waren zijn nu MG+ en vinden zichzelf opeens ook echt veel beter dan de nova's. Dat terwijl er in feite niet zoveel is veranderd. Die MGE's van gister waren een stel silvers bij mekaar, om over die DMG maar te zwijgen.
Ik als iemand die eerst tijden nova was en nu MG+ herken me er wel in :+

Maar je hebt wel gelijk, ik kom genoeg tegenstanders tegen die gewoon veel te slecht zijn voor hun rank. Vaak ook andersom, dat ze gewoon een stuk beter zijn, maar dan is het juist weer de vraag of ik zelf niet te hoog zit.

steam: failsnail, Letterbox

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
xeroamd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:44:
[...]

Iemand die na gescammed te zijn blij is met z'n vette pot mag dat imho hier gerust even posten, dat betting topic is sowieso maar dooie boel.

Wat is de wear van die howl overigens Noobie?
Je mag dit inderdaad wel melden, maar er wordt te veel op doorgegaan imho. Vandaar dat ik het even aangaf.

Yavu Steam Profile Lanithro

• dannbla
  • Laatst online: 28-11 14:24
Communicatie is key, callen dus ook. Ik speel nu sinds een paar dagen op mn smurf met wat Tweakers (ben zelf Supreme) en wat mij opvalt is dat veel mensen de namen van veel spots niet kennen. Hierdoor word er niet goed gecommuniceerd en gaan er een hoop dingen fout.

Er wordt dan aan van alles de schuld gegegeven behalve het feit dat men niet de moeite neemt om even wat steam guides door te spitten en de maps beter te leren kennen.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

okaydanny schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:15:
Communicatie is key, callen dus ook. Ik speel nu sinds een paar dagen op mn smurf met wat Tweakers (ben zelf Supreme) en wat mij opvalt is dat veel mensen de namen van veel spots niet kennen. Hierdoor word er niet goed gecommuniceerd en gaan er een hoop dingen fout.

Er wordt dan aan van alles de schuld gegegeven behalve het feit dat men niet de moeite neemt om even wat steam guides door te spitten en de maps beter te leren kennen.
Speel alleen mappen waar ik de calls van weet.
Maar soms weet ik het ook niet omdat die spot door iedereen anders genoemd word.
zoals fireboxed/noobsopt/dark op mirage.

• dannbla
Daarnaast scheelt het ook een hoop als iemand een beetje gamesense/situation awareness (wat een termen) heeft. Als ik jou palace zie kijken dan ga ik er vanuit dat je dat dekt en ga ik mij daar niet mee bezig houden (ik kijk dan bv ramp) of dek in jou geval je rug. Dan wel vanaf mid, hoor je ook gelijk een stuk meer :)

[ Voor 0% gewijzigd door dannbla op 20-05-2015 11:29 . Reden: Typ vanaf telefoon gaat van alles fout ]

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 18:19
wambamNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:19:
[...]

Speel alleen mappen waar ik de calls van weet.
Maar soms weet ik het ook niet omdat die spot door iedereen anders genoemd word.
zoals fireboxed/noobsopt/dark op mirage.
dat is inderdaad vervelend ja, sommige spots op mirage heb ook al meerdere namen van voorbij horen komen. :|

• dannbla
therobber schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:26:
[...]

dat is inderdaad vervelend ja, sommige spots op mirage heb ook al meerdere namen van voorbij horen komen. :|
Ik zou zeggen pak dan met je lobby die steam guide er bij en houd met zn allen die calls aan :)

okaydanny schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:28:
[...]

Ik zou zeggen pak dan met je lobby die steam guide er bij en houd met zn allen die calls aan :)
Heb je je inet nou al gefixed? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• v1nc
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-11 14:47
Dann blaaaaa hoe is het met Rob dan?! Regelt hij nog steeds alles voor dedicated? hahah

• dannbla
v1nc schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:38:
Dann blaaaaa hoe is het met Rob dan?! Regelt hij nog steeds alles voor dedicated? hahah
Haha die is nu drill instructor bij de Isis SCHIJNT. Wie ben jij dan :D

• v1nc
okaydanny schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:40:
[...]

Haha die is nu drill instructor bij de Isis SCHIJNT. Wie ben jij dan :D
Hahaha schitterende tijd was dat! Wij hebben nog samen lan gehad in Wijchen bij Olympic en veel 2vs2 tegen elkaar gedaan. Ik was samen met Remy geen idee wat onze nicks waren ;)
v1nc schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:41:
[...]

Hahaha schitterende tijd was dat! Wij hebben nog samen lan gehad in Wijchen bij Olympic en veel 2vs2 tegen elkaar gedaan. Ik was samen met Remy geen idee wat onze nicks waren ;)
v1nc en nyxx als ik het me goed herinner.

Noobs :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• v1nc
hmr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:44:
[...]

v1nc en nyxx als ik het me goed herinner.

Noobs :p
Die ja 8)
okaydanny schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:25:
Daarnaast scheelt het ook een hoop als iemand een beetje gamesense/situation awareness (wat een termen) heeft. Als ik jou palace zie kijken dan ga ik er vanuit dat je dat dekt en ga ik mij daar niet mee bezig houden (ik kijk dan bv ramp) of dek in jou geval je rug. Dan wel vanaf mid, hoor je ook gelijk een stuk meer :)
Zo iets ja, als 4 man naar a gaat bij mirage ga ik altijd mid of in underpass.
Zodat ik informatie over hun rotate kan doorspelen ;)

• Luukwa
  • Laatst online: 21-11 15:27

Luukwa

o/

Heeft tweakers een teamspeak server? Anders stel ik graag de mijne ter beschikking :)

Soundcloud!

Luukwa schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:58:
Heeft tweakers een teamspeak server? Anders stel ik graag de mijne ter beschikking :)
Ja voor cs go is dat:
ts3.nehox.nl
Gehost door onze nehox

• Luukwa

Luukwa

o/

wambamNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:05:
[...]

Ja voor cs go is dat:
ts3.nehox.nl
Gehost door onze nehox
Alright! Top :)

Ben overigens gold nova master, nadat ik 2 maanden geleden nog in dit topic poste om te klagen wat een hell silver 2 is.
Nu dus mooi omhoog geklommen =) :*)

Soundcloud!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
wambamNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:46:
[...]

Zo iets ja, als 4 man naar a gaat bij mirage ga ik altijd mid of in underpass.
Zodat ik informatie over hun rotate kan doorspelen ;)
Als ct kan ik me dat nog voorstellen, maar als maar als t's vind ik dat wel een merkwaardige standaard strategie op mirage.

Het is op Mirage als Ts toch veel effectiever om eerst met zijn allen zo snel mogelijk de site te pakken en daarna eventuele rotates af te stoppen? Tenzij je héél slow speelt als t's zou ik daar geen standaard strategie van maken. Vanuit mid of underpass is het vrij lastig om veilig rotates van B naar A af te stoppen. Kills én informatie is altijd meeer waard dan routate routes.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 10:41
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:24:
[...]

Als ct kan ik me dat nog voorstellen, maar als maar als t's vind ik dat wel een merkwaardige standaard strategie op mirage.

Het is op Mirage als Ts toch veel effectiever om eerst met zijn allen zo snel mogelijk de site te pakken en daarna eventuele rotates af te stoppen? Tenzij je héél slow speelt als t's zou ik daar geen standaard strategie van maken. Vanuit mid of underpass is het vrij lastig om veilig rotates van B naar A af te stoppen. Kills én informatie is altijd meeer waard dan routate routes.
Nouja het kan goed werken hoor, mits je er van overtuigd ben dat A te pakken is door de mensen die gaan. Dan kan de mid/underpass altijd rotaters pakken of eventueel bij springen via connector(al krijg je vaak wel kogels vanaf short :( )

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
[...]

Ja typisch bait gevalletje is dat, je moet gewoon met zn allen de spot gaan overnemen en ondertussen wel rekening houden met eventuele rotates tegen houden. Als je zit te wachten met de kans niemand tegen te komen om 'informatie door te spelen' ben je gewoon aan het baiten en heb je weinig tot geen meerwaarde ( geen als je dus niemand hoort of tegen komt, dus geen info ) voor je team hebt. Als je naar een spot toe gaat hoor je eventuele rotaters ook wel rennen en kun je die info prima doorgeven.

• A.W.E.S.O.M.-0
HamburgerHenk schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Nouja het kan goed werken hoor, mits je er van overtuigd ben dat A te pakken is door de mensen die gaan. Dan kan de mid/underpass altijd rotaters pakken of eventueel bij springen via connector(al krijg je vaak wel kogels vanaf short :( )
Standaard set-up voor ct's op mirage is 3 A, 1 mid/window/short, 1 B.

Ervan uitgaande dat je nog geen picks hebt gehad, dan is 4 t's op A vs 3 ct's in dekking absoluut geen zekerheidje. Wat je zelf ook zegt, je bent zelf vrij kwetsbaar mochten mensen over short rotaten. De B speler rotated meestal over CT spawn, dus die hoor je uberhaubt al niet als je in underpass zit.

Bovendien hebben de ct's al lang doorgegeven/radar dat er 4 spelers op site zijn gepushed. De rotate spelers zouden dan per definitie naar de meest logische posities moeten kijken tijdens de rotate: mid en underpass. Als er iemand short speelt, dan is een rotate via ladder room/window de betere optie dan direct via middle naar connector.
Scrtz schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:32:
[...]
Ja typisch bait gevalletje is dat, je moet gewoon met zn allen de spot gaan overnemen en ondertussen wel rekening houden met eventuele rotates tegen houden. Als je zit te wachten met de kans niemand tegen te komen om 'informatie door te spelen' ben je gewoon aan het baiten en heb je weinig tot geen meerwaarde ( geen als je dus niemand hoort of tegen komt, dus geen info ) voor je team hebt. Als je naar een spot toe gaat hoor je eventuele rotaters ook wel rennen en kun je die info prima doorgeven.
Dit dus. :)

• Terranova
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:46:
[...]

Standaard set-up voot ct's op mirage is 3 A, 1 mid/window/short, 1 B.

Ervan uitgaande dat je nog geen picks hebt gehad, dan is 4 t's op A vs 3 ct's in dekking absoluut geen zekerheidje. Wat je zelf ook zegt, je bent zelf vrij kwetsbaar mochten mensen over short rotaten. De B speler rotated meestal over CT spawn, dus die hoor je uberhaubt al niet als je in underpass zit.

Bovendien hebben de ct's al lang doorgegeven/radar dat er 4 spelers op site zijn gepushed. De rotate spelers zouden dan per definitie naar de meest logische posities moeten kijken tijdens de rotate: mid en underpass. Als er iemand short speelt, dan is een rotate via ladder room/window de betere optie dan direct via middle naar connector.

[...]

Dit dus. :)
Dan ga je er vanuit dat er maar eentje op B zit, de meeste potjes die ik speel is het 2 a 2 b 1 mid. Waarbij de mid vaak snel op A kan zijn, dus dan is het gewoon goed te doen.

• mystiqu
HamburgerHenk schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:58:
[...]

Dan ga je er vanuit dat er maar eentje op B zit, de meeste potjes die ik speel is het 2 a 2 b 1 mid. Waarbij de mid vaak snel op A kan zijn, dus dan is het gewoon goed te doen.
Beide is grotendeels hetzelfde - zolang de tweede man op B een beetje aggro speelt op mid, er een bench speelt of apps en er drie op a zitten op triple box > ramp, stairs > palace en connector > underpass heb je - eigenlijk - een 3-1-1 setup. Die on the fly ook werkt als 2-1-2 ;)

Maar zo zijn er 100 verschillende defense strats neer te zetten op alleen mirage. Het verschilt per team, hoeveel je op elkaar ingespeeld bent en in grote mate in hoeverre je elkaar vertrouwt wat voor strat je speelt.

• A.W.E.S.O.M.-0
HamburgerHenk schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:58:
[...]

Wij spelen vrijwel nooit 2b vanaf de start van een ronde.

De mid speler dekt short af (en kan snel ondersteund worden door mensen vanuit jungle/a site), dan is B site alleen nog maar te bereiken door B apartments. Een B push is door 1 speler met een m4 (+smokes, flashes/he nade) hetzij te verdedigen, hetzij flink wat damage te doen alvorens dood te gaan.

Dan zijn er nog 4 cts voor de retake. De window speler duikt underpass in en gaat via b apps achterlangs. De jungle/stairs speler gaat via short. Afhanklelijk van de callouts gaan de overige A spelers door kitchen.

Als de cts gezamenlijk pushen tegen een gelijk aantal (maar gedamagede) t's, dan is een B site retake veel makkelijker dan A site te houden met 2 man. A retaken met 3 nog levende cts is een veel grotere uitdaging.

Dit is natuurlijk voor directe rushes, bij slow play en picks, is het natuurlijk weer een heel andere kwestie van rotates op basis van de beschikbare informatie.
[...]

Over het algemeen doe ik dit om window te scouten en om te weten of ze kopen of niet.
Vaak genoeg zitten de mensen in window te dicht op de hoek waardoor je ze rustig een kogel door de kop kan geven.
En 2B 2A 1mid is gebruikelijker dan 3A 1 mid 1 b kan me niet voorstellen dat die setup goed is, ivm dat b dan wel erg makkelijk te taken is.
Mid kan nooit snel genoeg rotaten om te helpen die push te verdedigen en je kan geen crossfire opzetten, dus lijkt mij niet heel aan nemelijk.
Maargoed iedereen zijn eigen mening over wat goed en slecht is, dit werkt voor mij als andere dingen voor jou beter werken moet je dat vooral blijven doen.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
wambamNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:16:
[...]

Over het algemeen doe ik dit om window te scouten en om te weten of ze kopen of niet.
Vaak genoeg zitten de mensen in window te dicht op de hoek waardoor je ze rustig een kogel door de kop kan geven.
En 2B 2A 1mid is gebruikelijker dan 3A 1 mid 1 b kan me niet voorstellen dat die setup goed is, ivm dat b dan wel erg makkelijk te taken is.
Mid kan nooit snel genoeg rotaten om te helpen die push te verdedigen en je kan geen crossfire opzetten, dus lijkt mij niet heel aan nemelijk.
Maargoed iedereen zijn eigen mening over wat goed en slecht is, dit werkt voor mij als andere dingen voor jou beter werken moet je dat vooral blijven doen.
Zal ik je wat sterks vertellen: 9 van de 10 keer is het een A rush ... heb ik al zo vaak meegemaakt...

Add me on Steam

• A.W.E.S.O.M.-0
TheAnthonyNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:24:
[...]
Zal ik je wat sterks vertellen: 9 van de 10 keer is het een A rush ... heb ik al zo vaak meegemaakt...
Behalve de openingsronde. Die is als T vrijwel altijd beter op B, zolang de ct's geen m4s hebben, dan is met 1 (of zelfs 2) ct met pistols een push door appartments tegen 5 t's vrijwel niet te stoppen en is de plant vaak wel een zekerheidje.
Net een bescheiden win gepakt op Skinarena.com :) 390,06 gepakt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
hmr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:34:
Net een bescheiden win gepakt op Skinarena.com :) 390,06 gepakt!
En mij maar tegenspreken he :+, maar gefeliciteerd laat je winnings maar zien :D.

[ Voor 11% gewijzigd door TheAnthonyNL op 20-05-2015 14:37 ]

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:24:
[...]

Zal ik jou wat leuks vertellen, ik rush alleen A op de eerste ronde als mijn team dat wilt en op een armor tec ronde.
Voor de rest, slow smokes etc etc

• mystiqu
LOL.

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/1dd487eaaac10362c6385e8273bf323c.png

[ Voor 9% gewijzigd door mystiqu op 20-05-2015 16:47 ]

• TheAnthonyNL
Alweer een winnaar :(, gefeliciteerd :).

Add me on Steam

Het duurt toch 2 weken totdat je iets kan traden als je hem net hebt gekocht? Ik vind 't ff nergens... Wil graag m'n m4a4 dragon king MW 'betten' of traden.

Een keer 10 euro op csgo skinarena zetten leek me ook wel leuk, maar denk dat je heel veel geluk moet hebben om dan 200 euro aan skins binnen te halen... En gezien ik nog nooit geluk heb gehad met dat soort dingen denk ik dat het eigenlijk rip 10 euro is :P

edit: woeps, moest in 't trading topic...

Edit: lol, wat mij opvalt is dat sommige mensen 1400 uur in de game hebben en nog steeds niet eco en :+

[ Voor 17% gewijzigd door Brogala op 20-05-2015 17:08 ]

• TheAnthonyNL
Brogala schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:59:
Het duurt toch 2 weken totdat je iets kan traden als je hem net hebt gekocht? Ik vind 't ff nergens... Wil graag m'n m4a4 dragon king MW 'betten' of traden.

Een keer 10 euro op csgo skinarena zetten leek me ook wel leuk, maar denk dat je heel veel geluk moet hebben om dan 200 euro aan skins binnen te halen... En gezien ik nog nooit geluk heb gehad met dat soort dingen denk ik dat het eigenlijk rip 10 euro is :P

Edit: lol, wat mij opvalt is dat sommige mensen 1400 uur in de game hebben en nog steeds niet eco en :+
1: 7 dagen untradeable... daarnaast staat het aangegeven op de item pagina zelf en in het koop scherm.
2: uren in een game hoeft niet direct aan te geven dat ze pro zijn ... kijk maar naar mij 900+ uur waarvan er heel veel gewoon voor fun was (deathmatch enzo en cod noob toen) en niet competitief.

Add me on Steam

Brogala schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:59:

Ik raad je aan niet zomaar te gaan betten. je kan het op geluk spelen maar als je dat doet verlies je 90%. Betten moet je eigenlijk alleen doen als je echt in die scene zit en achtergrond info van scrims hebt etc.

TheAnthonyNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:19:
[...]

1: 7 dagen untradeable... daarnaast staat het aangegeven op de item pagina zelf en in het koop scherm.
2: uren in een game hoeft niet direct aan te geven dat ze pro zijn ... kijk maar naar mij 900+ uur waarvan er heel veel gewoon voor fun was (deathmatch enzo en cod noob toen) en niet competitief.
Ja oke, maar na 1400 uur moet je toch wel geleerd hebben dat je niet moet kopen met 2000 als je 0-2 achterstaat.

Maar wel vaag, CSGOlounge ziet al m'n items behalve m'n dragon king MW.
wambamNL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:30:
[...]

Ik raad je aan niet zomaar te gaan betten. je kan het op geluk spelen maar als je dat doet verlies je 90%. Betten moet je eigenlijk alleen doen als je echt in die scene zit en achtergrond info van scrims hebt etc.
Hmm oke dan trade ik dure sorry noobies, bedoelde goedkope dingen (jij hebt een paar knifes van 400 euro >:) ).dingen wel. Ik heb nu een 1 euro skin op fnatic ingezet, denk dat ze wel winnen van TSM, gewoon leuk om een keertje te proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 20-05-2015 17:48 ]

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:30:
[...]

Maar wel vaag, CSGOlounge ziet al m'n items behalve m'n dragon king MW.
Dat had ik ook ja. Geen idee, ik heb m weer verkocht want m4a1s.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Brogala schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:47:
[...]

Hmm oke dan trade ik dure sorry noobies, bedoelde goedkope dingen (jij hebt een paar knifes van 400 euro >:) ).dingen wel. Ik heb nu een 1 euro skin op fnatic ingezet, denk dat ze wel winnen van TSM, gewoon leuk om een keertje te proberen.
Fnatic - TSM ga maar niet uit van de win voor Fnatic. Geschiedenis leert dat TSM hard uit de hoek kan komen.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
i.v.m. DNS problemen bij mijn hoster kan het zijn dat teamspeak niet te bereiken is via ts3.nehox.nl.

alternatieve DNS: ts.nehox.nl of op IP 37.187.17.212

[ Voor 4% gewijzigd door NeHoX op 20-05-2015 18:22 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

NeHoX schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:00:
i.v.m. DNS problemen bij mijn hoster kan het zijn dat teamspeak niet te bereiken is via ts3.nehox.nl.

alternatieve DNS: ts3.ditismijn.nl of op IP 37.187.17.212
Bedankt voor het melden, vond het al zo raar dat ik geen connectie kreeg.

bbblije schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:53:
[...]

Fnatic - TSM ga maar niet uit van de win voor Fnatic. Geschiedenis leert dat TSM hard uit de hoek kan komen.
Jup, is twijfelde ook een beetje. Maar gezien ik teveel fan ben van JW en Olofmeister moest ik voor fnatic gaan :+

Wat ik wel heel irritant vind is de haat op JW, oké hij is niet heel mooi maar de hele tijd die 'oink oink oink' en JWonderpig spam is heel irritant. Snap sowieso niet echt waarom je bij een game naar de looks van de speler kijkt...

@merijn; ik wil 'm eigenlijk traden voor een m4a1-s atomic alloy MW of FT, anders moet ik 'm maar verkopen op de market... Maar hij heeft een nametag en een sticker dus vind eigenlijk dat hij meer waard is (voor de mensen die graag een NiP sticker willen).

Geloof dat er iets van 21% naar GabeN gaat via steam market :'(

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41

Wel mooi hoor ;)

EDIT: Dit is trouwens ook wel epic!
http://motherboard.vice.c...-if-we-could-live-on-mars
The crew whittled away their year and a half in the module by playing video games, reading books, and watching movies. According to Urbina, the crew was particularly fond of Counter Strike.

“It was the favorite game by far,” he recalled. “It’s funny, I tried to introduce some other video games, but none of them caught on. It was exciting because it was a real team activity—the Russians against the rest of the world.”

The crew emerged from the module on November 4, 2011 wide-eyed with smiles plastered across their faces, looking somewhat stunned as members of the media exploded with questions and bulb flashes. As Diego related to me, the crew managed to learn a lot during their time on Mars, not only about the finesse of Counterstrike, but also about the physical and psychological stressors inherent in a long-duration journey to the Red Planet.

[ Voor 87% gewijzigd door Marc J op 20-05-2015 20:32 ]

/id/itsmarcj

• svdheuvel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2017
Ik moest lachen. Nog een keer gekeken en moest weer lachen :). Nu weer terug naar de_dust2 O+
svdheuvel schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:41:
[...]

Ik moest lachen. Nog een keer gekeken en moest weer lachen :). Nu weer terug naar de_dust2 O+
Dust2 is een goede map maar de meeste smurfs spelen dust2, ik heb nu een week geen dust2 gedaan en nog maar 1 smurf tegengekomen :) En de meeste russen spelen ook dust2...

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Zojuist een heerlijke pot gespeeld. Nu eindelijk Gold Nova 1. Ze geloofden niet dat ik Silver Elite Master was... Heerlijk is dat.. Uitgemaakt worden voor een smurt terwijl je dat niet bent.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/39749915860193005/821F64F269478779E4C411331BD4A74512F15F65/

Yavu Steam Profile Lanithro

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Zo vandaag Supreme geworden, nog 1 rank te gaan haha

Inventaris - Steam

• k1NG
  • Laatst online: 26-11 14:54
Vandaag op MMORPG wat virtual items verkocht voor real cash. Hiermee maar even mooi m'n eerste knife meegekocht. Fuck yeah!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

k1NG schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:35:
Vandaag op MMORPG wat virtual items verkocht voor real cash. Hiermee maar even mooi m'n eerste knife meegekocht. Fuck yeah!
Welke? :)

• k1NG
http://steamcommunity.com...sked%20%28Field-Tested%29

Alleen nog even een mooiere AK skin & een M4A1-S skin halen en ik ben weer helemaal klaar mee. :)

• Lawwie

Lawwie

k1NG schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:52:
[...]

http://steamcommunity.com...sked%20%28Field-Tested%29

Alleen nog even een mooiere AK skin & een M4A1-S skin halen en ik ben weer helemaal klaar mee. :)
Hyperbeast en vulcan? :9

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Lawwie schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:10:
[...]

Hyperbeast en vulcanfireserpent? :9

• NKpri
  • Laatst online: 29-02-2024
Brogala schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 19:37:
[...]

Jup, is twijfelde ook een beetje. Maar gezien ik teveel fan ben van JW en Olofmeister moest ik voor fnatic gaan :+
Helaas was JW er niet maar was erg spannend! gelukkig heb ik ingezet op TSM!
Jij niet te veel verloren hoop ik ;)

edit: om on-topic te blijven (want dit hoort natuurlijk in het betting topic)
Ik volg dit topic al een tijdje en reageer nu eindelijk een keer :P
Ben GN2 en heb eigenlijk nooit echt last van smurfs. Ze zijn er vast wel maar zie het meer als een goede speler en daar moet/kan ik van leren. Grootste moeite heb ik nog wel om niet te ragen. Alle verdere frustraties over communicatie enzo herken ik ook. Zijn daar nog tips voor? Kopje thee tussendoor ofzo :P

[ Voor 39% gewijzigd door NKpri op 20-05-2015 23:43 ]

• Lawwie

Lawwie

NKpri schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:32:
[...]

Helaas was JW er niet maar was erg spannend! gelukkig heb ik ingezet op TSM!
Jij niet te veel verloren hoop ik ;)
Helaas 6 euro op verloren, fnatic had hem eerder moeten closen helaas.

• k1NG
Haha dat niet, heb wel een cyrex gehaald. Binnenkort kan ik op die MMORPG nog even aan 160€ virtuele items verkopen. Denk dat ik daarvan een mooie 144hz scherm haal als ik de rest van het bedrag bijleg. :)

• TheAnthonyNL
k1NG schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:42:
[...]

Haha dat niet, heb wel een cyrex gehaald. Binnenkort kan ik op die MMORPG nog even aan 160€ virtuele items verkopen. Denk dat ik daarvan een mooie 144hz scherm haal als ik de rest van het bedrag bijleg. :)
Welke mmorpg dan???

Add me on Steam

• Luukwa

Luukwa

o/

Soms zou ik wel eens terug willen naar silver 2, gewoon weer 's een keer winnen, want de laatste games zijn ronduit triest :')

Soundcloud!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Luukwa schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:25:
Soms zou ik wel eens terug willen naar silver 2, gewoon weer 's een keer winnen, want de laatste games zijn ronduit triest :')
en dan tegen een smurfclan komen, terwijl je zelf met russen zit? :)

Ben overigens weer helemaal blij met het spel, door een paar potjes met mensen hier weet ik weer hoe leuk het kan zijn. O+ _/-\o_
En nog wat goede feedback gekregen ook O+ vooral qua strategie en overzicht kan ik nog wat leren.

En eco onthouden. :') :D

[ Voor 30% gewijzigd door hexta op 21-05-2015 10:34 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Luukwa

Luukwa

o/

hexta schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:32:
[...]

en dan tegen een smurfclan komen, terwijl je zelf met russen zit? :)

Ben overigens weer helemaal blij met het spel, door een paar potjes met mensen hier weet ik weer hoe leuk het kan zijn. O+ _/-\o_
Speel nu ook het meest met russen, zal 't verschil niet maken.

Soundcloud!

• k1NG
ROSE Online

• TheAnthonyNL
Misschien een ideetje om start post aan te vullen met alle jackpot like sites :).

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:07:
Misschien een ideetje om start post aan te vullen met alle jackpot like sites :).
Is daar het bet topic niet beter voor?

• Terranova
TheAnthonyNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:07:
Doe maar niet, ga ik ze dadelijk allemaal proberen, RIP skins :(

• TheAnthonyNL
hexta schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Is daar het bet topic niet beter voor?
Naja, kan maar in dit startpost staat veel meer informatie.

Add me on Steam

• TheAnthonyNL
We hebben een speciaal betting topic ;)

[ Voor 73% gewijzigd door BM op 22-05-2015 07:53 ]

Add me on Steam

• Marc J
Zijn er meerdere geïnteresseerd in FaceIT i.p.v. Matchmaking vanavond :3

P.S. Wat is jullie mening of het ESEA drama? Meer info: http://www.reddit.com/r/G...o0c9/boycott_esea/crfsbk0

/id/itsmarcj

• hexta
TheAnthonyNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:39:
man man man wat een vieze snipe is dit dan : [afbeelding]
dit kan ook beter in het bettingtopic :)

ook omdat ik nu de drang heb ook ook mijn skins in te gaan zetten en ik weet al dat ik ze dan kwijt ben. :'(

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11 13:48
Hoe zit het eigenlijk qua volgorde van rangen?
Ik heb al zon 50 uur in de game zitten en eindig vaak ook wel bovenaan, maar heb nog niet zoveel competitive games gedaan. Ik begon na 10 wins op gold nova 3 en nu naar 14 wins sta ik op gold nova master. Wat is nu precies de indeling qua rangen?

• Lawwie

Lawwie

dicee schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:33:
Ik heb al zon 50 uur in de game zitten en eindig vaak ook wel bovenaan, maar heb nog niet zoveel competitive games gedaan. Ik begon na 10 wins op gold nova 3 en nu naar 14 wins sta ik op gold nova master. Wat is nu precies de indeling qua rangen?
Dat is niet zo moeilijk he ;) http://bit.ly/1EZwADi

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/532871246070774091/31403BEFD00407DF9D16EBDDE500EB7FE32E18B3/

Ook staat het in de topic start... :X

• Lawwie

Lawwie

dicee schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:33:

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/532871246070774091/31403BEFD00407DF9D16EBDDE500EB7FE32E18B3/

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lawwie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:36:
[...]

[afbeelding]

Ja maar dan moet je wat doen, en dat kan niet meer tegenwoordig :X

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• dicee
Lawwie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:36:
[...]

[afbeelding]

Die heb ik ook gevonden, maar hoe moet ik die lezen? Van links naar rechts of van boven naar onder?

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 16:25
Van onder naar boven van rechts naar links.

• Lawwie

Lawwie

dicee schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:39:
[...]

Die heb ik ook gevonden, maar hoe moet ik die lezen? Van links naar rechts of van boven naar onder?
Mij lijkt het logisch dat het van silver 1 naar silver elite master, goild nova 1 naar master guardian 2 en van master guardian elite naar global elite. Je zit dus op een goed niveau met je gold nova 3, ergens in het midden dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Lawwie op 21-05-2015 12:43 ]

• dicee
jeroenm17 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:40:
Van onder naar boven van rechts naar links.
Oke bedankt!

En misschien had ik mijn eerste vraag beter moeten formuleren. Ik heb het wel degelijk geprobeerd op te zoeken.

Ik kom van cod 1 af en probeer nu actief cs go op te pakken en het lijkt mij nog wel goed af te gaan tot nu toe

• Lawwie

Lawwie

dicee schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:44:
[...]

Oke bedankt!

En misschien had ik mijn eerste vraag beter moeten formuleren. Ik heb het wel degelijk geprobeerd op te zoeken.

Ik kom van cod 1 af en probeer nu actief cs go op te pakken en het lijkt mij nog wel goed af te gaan tot nu toe
Oefenen en nog meer oefenen, kan soms frustrerend zijn. Ik zou proberen een aantal mensen te vinden waar je mee gaat spelen, zo hoef je niet met russen te spelen, krijg je advies en weet je wat je van elkaar kan verwachten.

Een handige tip hierin is, als je niemand hebt om mee te spelen, om op de teamspeak van nehox te gaan en rond te vragen voor mensen om mee te spelen ( ts3.nehox.nl ).

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

dicee schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:44:
[...]

Oke bedankt!

CS is indd heel anders dan CoD, niet opgeven als het niet goed gaat. Zit na 1400 uur nu op Supreme, en schiet af en toe nog niks raak. CS blijft een apart spel :p

Inventaris - Steam

dicee schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:39:
[...]

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 22:45
Marc J schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:04:
Zijn er meerdere geïnteresseerd in FaceIT i.p.v. Matchmaking vanavond :3

P.S. Wat is jullie mening of het ESEA drama? Meer info: http://www.reddit.com/r/G...o0c9/boycott_esea/crfsbk0
ESEA gaat wel heel erg ver en de ESEA client lijkt ook niet helemaal goed te werken met de BSOD's die het veroorzaakt. ESEA kan in principe nu gewoon alles zien wat je op je pc doet en dat lijkt me niet echt een fijn idee bij hun. Helemaal niet door hun eerdere bitcoin mining verhaal. Ook de eigenaar, lpkane, is nogal shady en niet echt een persoon die ik zou vertrouwen als ik naar zijn antwoorden op het ESEA forum kijk. Ik heb voorheen wel ESEA gebruikt en zat er ook weer aan te denken om een subscription te nemen, maar hier zie ik nu zeker van af. Ik houd het eerst wel bij FaceIt en matchmaking.

Gisteren nog een paar leuke matchmaking games gehad met wat Duitsers. Valt me toch wel op dat het vaak Duitsers zijn die cheaten. Dat stereotype lijkt aardig te kloppen. Hopelijk vandaag wat meer geluk. Denk dat ik op de rand van degraderen naar LE zit. Wil toch wel graag mijn lem houden. O-) Ik zal me trouwens eens toevoegen aan dat lijstje aan de topicstart!

• hexta
Het begint tijd te worden dan het volgende seizoen begint, operation...

• TheAnthonyNL
hexta schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:18:
Het begint tijd te worden dan het volgende seizoen begint, operation...
Inderdaag hopelijk begint het wel nadat ik mijn 6 stickers heb verkocht :), want ja supply en demand he :D.

Add me on Steam

• Terranova
Een nieuwe operation zou wel leuk zijn, ben wel toen aan wat nieuwe maps op matchmaking

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Nog een keer voor de mensen die het niet hebben meegekregen. Teamspeak zit tijdelijk op ts.nehox.nl

• TheAnthonyNL
NeHoX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:24:
Nog een keer voor de mensen die het niet hebben meegekregen. Teamspeak zit tijdelijk op ts.nehox.nl
Enig idee wanneer dns weer werkt van oude adres?

Add me on Steam

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
TheAnthonyNL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Enig idee wanneer dns weer werkt van oude adres?
De hoster zei vanavond. Maar is altijd maar even afwachten he.

• Terranova
huh, ik zat er gister gewoon op. ts3 dan

• Marc J
Over nieuwe operation gesproken, mapmaker FMPONE (maker van de_cache, de_season en werkende aan de_santorini)
https://twitter.com/FMPONE/status/600649022899118081
CS:GO mappers, especially beginners looking to make their mark on the scene, should prepare for something extremely epic soon.
Dit kan mogelijk iets betekenen zoals Hammer 2, of misschien een update aan CS:GO.

Misschien zien we betere mappen in de operation :3

/id/itsmarcj

• Lawwie

Lawwie

HamburgerHenk schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:48:
huh, ik zat er gister gewoon op. ts3 dan
Je eigen DNS cache waarschijnlijk dan ;)

• TheAnthonyNL
Marc J schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:54:
Over nieuwe operation gesproken, mapmaker FMPONE (maker van de_cache, de_season en werkende aan de_santorini)
https://twitter.com/FMPONE/status/600649022899118081

[...]

Dit kan mogelijk iets betekenen zoals Hammer 2, of misschien een update aan CS:GO.

Misschien zien we betere mappen in de operation :3
Drag & Drop :O zou geweldig zijn...

Add me on Steam

Pagina: 1 ... 111 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic