over...
Ik wacht nog steeds op een klapper, maar die zal wel niet meer komen.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik heb de printer weten te bemachtigen!
Fuuuuuuu had nog zo gehoopt op die Dune 

Eej, die heb ik vandaag nog niet eerder gezien.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
wanneer is de volgende 

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Jammer, niks gekocht.
Maar ja, er zullen genoeg mensen geweest zijn hier die wel wat hebben!
Maar ja, er zullen genoeg mensen geweest zijn hier die wel wat hebben!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Heren, dames, bedankt voor de lol hier, voor de mensen die de box gekocht hebben, veel plezier met het unboxen en tot een andere hunt 
* Krusher heeft wederom niets gekocht tijdens de hunt

:+
Begin al te trillen van de ontwenningsverschijnselen
Toen liep de iBood pagina bij mij vast en bijna de browser tabblad ook....

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Jaahaa, nu weten we het wel.

mediaspeler waar ik niets aan heb voor 30 en een maglite 4D. Nou ja, was vermakelijk 

I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verzoekje aan de kopers van de box: gaarne inhoud posten 

No good deed goes unpunished.
Geen zwaailichten dus...
Dan maar even verder in de DM kijken.
Dan maar even verder in de DM kijken.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Jammer dat ik geen Maglite 4d kon bemachtegen. Toch blij met de 2D variant 

Crap. Geen MagLED 4D meer voorbij gekomen... 

* Megamind neitherKrusher schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:19:
Heren, dames, bedankt voor de lol hier, voor de mensen die de box gekocht hebben, veel plezier met het unboxen en tot een andere hunt

Pfoe, had wel gehoopt op meer elektronica ofzo. Vond hem deze keer erg slecht naar mijn idee.
Ik had graag deze nog willen aanschaffen.
Gyration Draadloos Toetsenbord en Afstandsbediening met Ingebouwde Muis
Gyration Draadloos Toetsenbord en Afstandsbediening met Ingebouwde Muis
Ah, dat was het idd weer. Dank voor de gezelligheid en tot over een paar maanden! 
Ik heb dus eigenlijk niets bijzonders voorbij zien komen en heb dus ook niets gekocht.

Ik heb dus eigenlijk niets bijzonders voorbij zien komen en heb dus ook niets gekocht.
pfff, wilde die fenix ld10...
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
zo, nou eens kijken wat ik met die 20 flessen davidof ga doen 

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
NicenFo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:20:
Kunnen we hier weer op drukken:![]()
http://nooooooooooooooo.com/

Je weet dat je je bestelling nog kunt annuleren?brama schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:19:
mediaspeler waar ik niets aan heb voor 30 en een maglite 4D. Nou ja, was vermakelijk
Waar kan ik een overzicht vinden van alles wat is geweest vandaag?
Alles in 1 x op doen en dan door een winkelstraat gaan lopen.blobber schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:21:

Nu welpven schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:21:
[...]
Je weet dat je je bestelling nog kunt annuleren?

I mentioned it once, but I think I got away with it.
Really nice
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Doorverkopen. Op de site waar ik altijd parfum koop was ie al een tientje duurder, laat staan in de winkel. Ik heb gewoon beschaafd 1 fles gekochtblobber schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:21:

Doe er wat meer dan een jaar mee (toevallig vorig jaar juli ook Hot Water gekocht en daar zit nog best wat in)
[Voor 15% gewijzigd door nadroJ op 11-08-2011 21:23]
Canon, Apple & Samsung spul
Ok zal ik doen.ardana schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:20:
Verzoekje aan de kopers van de box: gaarne inhoud posten

[Voor 192% gewijzigd door nFo op 11-08-2011 21:24]
Als iemand straks een Yamaha Receiver + Jamo speakerset heeft en er niks mee wilt doen, houd ik me graag aanbevolen!
De hunt in Londen was goedkoper... 

_██_
(ಠ_ృ)
Niks gekocht, maar ook niet het idee dat ik iets ben misgelopen.... Betekent denk ik dat er niet zo veel boeiends te halen was! Mensen die de box hebben, ik lees graag nog wat er in zit 

mag ik wel een gasmasker aanschaffenAMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:22:
[...]
Alles in 1 x op doen en dan door een winkelstraat gaan lopen.

Ik was laatst trouwens in London, daar waren de TV's goedkoper!
De JS counter schijnt nog te werken?! Zou je hiermee elke dag kunnen kijken of je nog genoeg tijd hebt om te kopen?
Ja: http://www.ibood.com/js/stock/nl.jsKluutmaran schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:24:
De JS counter schijnt nog te werken?! Zou je hiermee elke dag kunnen kijken of je nog genoeg tijd hebt om te kopen?
Denk het wel. die houdt ook bij of het uitverkocht is later op de dag enzo.Kluutmaran schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:24:
iPhone 12 128GB | MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)
Dat valt te proberen.Kluutmaran schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:24:
Er viel me iets op, dit keer zaten er geen sandisks bij...
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Open? Middelmuisknop.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Nee hoor, dat wordt waarschijnlijk server side gedaan, stock.js wordt nergens geinclude op de huidige iBood pagina.jvsjmedia.nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:25:
[...]
Denk het wel. die houdt ook bij of het uitverkocht is later op de dag enzo.
DitoAnoniem: 131036 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:26:
IEDEREEN EEN DIKKE KUS XXX.

iPhone 12 128GB | MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)
Als ik er op klik vraagt hij of ik hem wil openen en dan verdwijnt het weer.Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:26:
Open? Middelmuisknop.
Ben je een tweaker, of niet?Hakulaku schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:27:
[...]
Als ik er op klik vraagt hij of ik hem wil openen en dan verdwijnt het weer.
Dan run (etc.) en dan komt er 'n percentage bij het balkje te staan 

Klikken?
Middelste is het percentage wat er nog op voorraad is. Aangezien hij nu ook nog terug blijft lopen doet hij het vandaag in ieder geval nog wel, morgen weer eens kijken.
Anoniem: 131036
Tot nog eens,,het was mij een waargenoegen vandaag, Ibood,Internet,[ga nuu slapen,,,quote]jvsjmedia.nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:27:
[...]
Dito
[/quote]
[...]
Dito

[/quote]
Ja maar mijn vakantie komt eraan dus ik ben nu een luie tweaker. Zal het wel gaan uitzoeken, toch bedankt

Iemand die Sony in-ears gekocht? Wie hem kwijt wil, stuur maar een dm!
Bij mij loopt het percentage trouwens op... stond net op 94, nu op 9596...
[Voor 5% gewijzigd door Ardana op 11-08-2011 21:30]
Die gasten dachten gewoon dat de Hunt nog bezig was en besloten de voorraad omlaag te brengen door te doen alsof ze bestelden 

Oke ik ben er inmiddels achter, sorry maar ik dacht gewoon dat ik iets fout deed.
Maarehhhh ik ga naar bed, een goede nacht allemaal.
Wat!? Wanneer? Ik ben aan het kijken naar een speler, en houd iBood de hele dag al in de gaten tussen de werkzaamheden door. Da's een tegenvaller...TheBoef schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:28:
Vond de hunt een beetje tegen vallen, veelste veel mediaplayers

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all kijk hier maar even wat je gemist hebt en klik even op Alles weergeven dan zie je het helemaal
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
De mediaspelers gingen tenminste nog snel. De geurtjes daarintegen.Bastiaan schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:31:
[...]
Wat!? Wanneer? Ik ben aan het kijken naar een speler, en houd iBood de hele dag al in de gaten tussen de werkzaamheden door. Da's een tegenvaller...

Hmmm... Mocht iemand een MediaPlayer teveel hebben gekocht (brama, bijvoorbeeld
)
Edit:
Die geurtjes heb ik dan wel regelmatig voorbij zien komen!

Edit:
Dat was het probleem juistAMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:40:
[...]
De mediaspelers gingen tenminste nog snel. De geurtjes daarintegen.

[Voor 63% gewijzigd door Bastiaan op 11-08-2011 21:42]
Toch netjes, 7700 posts in 1 dag hier in dit topic.
Lekker kort.
Anoniem: 22659
Leuk voor de modforce... o wait.Hoite schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:57:
Toch netjes, 7700 posts in 1 dag hier in dit topic.

Was me weer een waar genoegen in dit topic, ben vooral vannacht en vanochtend actief geweest maar heb me goed vermaakt met de reacties hier.
Helaas niet kunnen kopen omdat het soms gewoon te snel ging en omdat er niet zo veel leuke dingen voorbij kwamen.
Hopen dat de volgende Hunt niet al te lang op zich laat wachten
Helaas niet kunnen kopen omdat het soms gewoon te snel ging en omdat er niet zo veel leuke dingen voorbij kwamen.
Hopen dat de volgende Hunt niet al te lang op zich laat wachten

Ik heb een Ibood-box, ik heb een Ibood-box.
Ik heb er 2 ! ..painkill schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:59:
Iemand interesse omgeving denhaag ? pm maar.
:)
Gefeliciteerd, wel even zeggen wat er in zit hepainkill schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:59:

Ik was er net iets te laat voor.
Hou ze lekker zelf. Daarvoor koop je ze.DutchGamer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:01:
[...]
Ik heb er 2 ! ..

Dit is een account.
Nee, je krijgt er maar 1. Zie de voorwaarden op die pagina.DutchGamer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:01:
[...]
Ik heb er 2 ! ..

_██_
(ಠ_ృ)
Nou, heb maar 4 uurtjes geslapen vannacht maar het was het zoals vanouds niet waard
. Ach, het is denk ik een deel van de Hunt z'n charme.

Ja je kon er ook maar maximaal 1 kopen.. bij andere producten 4.Atomsk schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:11:
[...]
Nee, je krijgt er maar 1. Zie de voorwaarden op die pagina.
En ik heb 2x de box besteld, apart van elkaar.
:)
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)