Dat beaam ik
Al uitverkocht 

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
35 euro is dan zeker niet slecht.,
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
En weg...
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
zie die voorraad veranderen hea, heen en terug ...
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Dat kan toch niet anders, net als die laptops
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Naar Paulien Cornelisse geweest?Actual schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:07:
Dat beaam ik
laat deze maar voorbijkomen op ibood:
YouTube: LEGO Pirates Imperial Flagship Review : LEGO 10210 Review - YouTube
YouTube: LEGO Pirates Imperial Flagship Review : LEGO 10210 Review - YouTube
Burp
Ik hoop dat er nog een zwaailampje gaat komen.
trololololy!
Thinkpad T470 | HP N54L
Nee idd, maar als je hem straks niet meer tegenkomt en 90 euro te veel vind, dan is er nog hoop

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Media spelert! en weg 

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
zo, eindelijk.. ff avondeten maken
Fujifilm X-Pro1
Hunt gaat wel lang door dit keer.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Viewsonic? Meuk! Kom eens met die Dune HD Duo! Boefjes..
Kwam er pas een uur geleden achter dat de Hunt bezig was, zat gelukkig nog niks bijzonders voor mij bij.
Geen MKV ondersteuning....
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Tijdverdrijf voor mensen die niet zo blij zijn met de huidige 3d Sonic games omdat de controls slecht zijn en het niet speelbaar is etc.
YouTube: ソニックワールドアドベンチャー シャマールAct1 - YouTube
YouTube: ソニックワールドアドベンチャー シャマールAct1 - YouTube
Turbo Turbo! 

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Gaat wel erg rap nu allemaal. Zijn dit de laatste restjes?
Aansluiten op je 8-bit console?Wii4all schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:12:
wtf moet je met die pico play?
:+
Haha. Dacht ik al. Echt goed spul. Heb een reistas van dat merk in gebruik. Al wel 5 jaar oud, maar doet het nog prima.
Zijn er al media players voorbij gekomen?
Zo dit gaat wel heel erg snel... Zullen we de 12 uur nog halen?
Als je een android tablet op de scanner legt kun je flash apps printen, duh!Pinooo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:14:
Waarom staat er een flash logo bij die printer?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Neee. Alleen maar dune's enzo. Wel dus.mcdronkz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:14:
Ik wordt gewoon getrolled op iBood
?

24h bedoel jaHakulaku schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:14:
Zo dit gaat wel heel erg snel... Zullen we de 12 uur nog halen?

you kiddin' right?mcdronkz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:14:
Waar blijft de nespresso.
DDPEEKIW
Helaas, vandaag heb ik er nog geen eentje gezien.mcdronkz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:14:
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Nee ik bedoel de 12 uur vanacht, in totaal dus 24 uur ja.
ibood onwaardig bijnapven schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:15:
[...]
Helaas, vandaag heb ik er nog geen eentje gezien.
volgens mij ging er niet wat helemaal goed bij mij net

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Enhanced optische zoom, wtf?
[Voor 26% gewijzigd door Dadona op 11-08-2011 21:17]
Had bij mijn werk een HP Storageworks X311 voor nog geen 100 euro op de kop getikt, inclusief 1tb hardeschijfluappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:16:
waar blijven de NASsen, en anders nog zo'n box om toch iig iets te hebben!

Sicke CPU.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Da's marketing voor 8x zoom en 10x geinterpoleerd o.i.d.Dadona schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:16:
Enhanced optische zoom, wtf?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
OH NO, you didn't.
Wie heeft die oude DELL nou weer gekocht?
idd niet te missen pronkstuk in de antiek collectieWii4all schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:17:
laptop iedereen stopt met reagerenen koopt hem.

Ik weet dat het om pure marketing ging, maar echt die naam. Het zou bijna naar misleiding gaan.brama schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:17:
[...]
Da's marketing voor 8x zoom en 10x geinterpoleerd o.i.d.
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)