Nee, die staan er elke keer bij. Die kan je niet kopen.AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:47:
Die zwaailichten die vaak komen, is dat vaak een setje van twee?
Dat is idd wel netjespven schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:46:
[...]
270 euro excl verzenden, goedkoopste in PW is 355 euro (pricewatch: Dune HD Duo)
Mogen wat mij betreft meteen de prullenbak in die dingen.AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:47:
Die zwaailichten die vaak komen, is dat vaak een setje van twee?
lachen met jouw zeg... hahaha..xXRazorWireXx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:48:
[...]
Nee, die staan er elke keer bij. Die kan je niet kopen.

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
HahaxXRazorWireXx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:48:
[...]
lies, krijg je extra gratis bij elke bestellingxXRazorWireXx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:48:
[...]
Weer een laptop
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Sta nu op de bestelpagina. Zal 't een leuke laptop zijn? Effe de specs lezen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Stomme Trolley's..xXRazorWireXx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:49:
[...]
Ja, obvious troll is obvious. Sorry:P

Dan ben je te laat tenzij je betalen heb aangekliktSiempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:49:
Lampje
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Een zaklampje ...
Tja ik kon het even een keer niet laten. Normaal ben ik er niet zo van. Maar ik word moe van het wachten op de volgende aanbieding.
Minstens al 3 keer geweest ja
Een zaklamp die portable is. Goh, dat zie je toch niet vaak.
Yeah, moet m'n Rabo random reader code invullen.MeijsteR schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:50:
[...]
Dan ben je te laat tenzij je betalen heb aangeklikt
Maar denk niet dat dit 'm voor mij wordt. Vind 'm gewoon te duur. Voor dat geld kan ik ook een Tab 10.1 kopen. Of jij moet 'm willen? xD
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
ik zat ook op de betaalpagina, maar heb hem laten lopen na het lezen van de specs..... En nu voor de afwisseling weer een zaklamp, die laat ik ook maar aan mij voorbij gaan. Gaat denk ik voor mij een verloren hunt wordenSiempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:49:
Mijn MagLite 5D is anders stukken minder portable.
Lekker kort.
je kan hem ook nog outdoor gebruiken... toppie dusMAZZA schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:51:
Een zaklamp die portable is. Goh, dat zie je toch niet vaak.
Dat zaklampje gaat weer lang duren heb ik het idee. even pauze.
:)
Toen ik die vanochtend in de verte op mijn scherm zag (hij is dus al eerder geweest) dacht ik dat het een dikke camera was.AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:50:
Een zaklampje ...
Outdoor zaklamp, jammer als ie voor binnen was had ik em gekocht...
Heb ik ook, prima ding. En ooit via iBood gekocht.Hoite schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:51:
Mijn MagLite 5D is anders stukken minder portable.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zaklamp = Rookpauze.
Lekker kort.
fenix lampjes zijn wel geniaal. Als je nog geen fatsoenlijke hebt wel een aanrader
Eigenlijk is het toch wel heel veel onzin die je niet nodig hebt... Het gaat ook lang niet meer zo snel als eerder op de dag.. Zijn we misschien een beetje Huntmoe??
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Mehh.... Wie was er weer eten toen de Eastpak voorbij kwam
Ik heb ook niks aan de specs. Sure, die CPU is een grote verbetering, maar de GPU totaal niet. Heb wel een laptop nodig voor school, maar denk dat ik liever een cheape tablet met een RDP app gebruik.luappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:51:
[...]
ik zat ook op de betaalpagina, maar heb hem laten lopen na het lezen van de specs..... En nu voor de afwisseling weer een zaklamp, die laat ik ook maar aan mij voorbij gaan. Gaat denk ik voor mij een verloren hunt worden![]()
Iemand ervaring met HBO ICT en een tablet met RDP naar een Windows laptop?
Sommige dingen gaan toch nog steeds erg snel. Deze ochtend zag ik een pannenset binnen een minuut verdwijnen.M@cer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:52:
Eigenlijk is het toch wel heel veel onzin die je niet nodig hebt... Het gaat ook lang niet meer zo snel als eerder op de dag.. Zijn we misschien een beetje Huntmoe??
Deze ochtend ja, je zegt het zelf.pven schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:53:
[...]
Sommige dingen gaan toch nog steeds erg snel. Deze ochtend zag ik een pannenset binnen een minuut verdwijnen.
Ja idd! Lekker vooraan vastpakken en die grote teddybeer helemaal doorlaten!!!G-Tus schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:53:
Geef mij maar een Maglite.... veel intimiderender
Mja, leuk deze lamp, maar ik wil toch wel een iets grotere. Ze anders even zo'n Fenix 20 of 40 serie neer voor deze prijs dan klik ik snel op bestel en kunnen we allemaal weer verder.
zo, speciaal voor jullie heb ik er maar 1 gekocht.
kon nog wel een goede kleine outdoor zaklamp gebruiken
kon nog wel een goede kleine outdoor zaklamp gebruiken
Fujifilm X-Pro1
'Helaas, je betaling is niet geslaagd.'
fuck it
fuck it
Stoer manVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:54:
Toch wel handig twee schermen op 1080p tijdens het wachten..
[afbeelding]
Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:55:
'Helaas, je betaling is niet geslaagd.'
fuck it

ik dacht serieus dat deze ongeveer even groot was als een maglite tot ik net ff op youtube een review opzocht..... Wat een lullig klein dingetje! blij dat ik niet besteld hebdjunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:54:
Mja, leuk deze lamp, maar ik wil toch wel een iets grotere. Ze anders even zo'n Fenix 20 of 40 serie neer voor deze prijs dan klik ik snel op bestel en kunnen we allemaal weer verder.
Ik heb ook al een 1x cr123a, en wil een iets grotere er bijdjunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:54:
Ik heb zo'n Maglite en een knuppel. Das pas anti inbreker.
Is niet alleen tijdens de Hunt, is ook met heel veel andere dingen.M@cer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:52:
Dat lullige dingetje blaast een ouderwetse maglite uit het water thoughluappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:56:
[...]
ik dacht serieus dat deze ongeveer even groot was als een maglite tot ik net ff op youtube een review opzocht..... Wat een lullig klein dingetje! blij dat ik niet besteld heb
maglite en een ploertendoder
Welk?
Toevallig zeg, toen ik vanmiddag op het punt stond de deur uit te gaan was de aanbieding die Fenix LD10 zaklamp. En nu ik weer thuis ben is het weer die Fenix LD10... net alsof die er de hele middag heeft gestaan
Gaat weg man. Dit ding werkt op 1AA. Ik heb er die op 2AA werken, kan geen Mag meer tegen op. Slaan alleen wat minder lekkerluappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:56:
[...]
ik dacht serieus dat deze ongeveer even groot was als een maglite tot ik net ff op youtube een review opzocht..... Wat een lullig klein dingetje! blij dat ik niet besteld heb
Bijna 20 uur, gaan we door?
Baas!
maar goed. Ik ga er vandoor. Wordt toch niks meer denk ik. Eten enzo

niet 2 maglites?AMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:56:
[...]
Ik heb zo'n Maglite en een knuppel. Das pas anti inbreker.
ZekerAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:57:
Bijna 20 uur, gaan we door?
xXRazorWireXx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:53:
[...]
Deze ochtend ja, je zegt het zelf.
White Collar, toffe serie.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:54:
[afbeelding]
* Tronic wilt ook 2* 1080p schermen
Een inbreker je terrein af meppen is echter een stuk moeilijkerRobsel_NL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:57:
[...]
Dat lullige dingetje blaast een ouderwetse maglite uit het water though

Jammer dat het de finaleaflevering was vandaagTronic schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:58:
[...]
White Collar, toffe serie.
* Tronic wilt ook 2* 1080p schermen
.
Gewoon een schop pakken. Kan je 'm meteen begraven, want inbrekers slaan is not done, natuurlijk.
Verwijderd
Voor de zomer jaruyckske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:59:
[...]
Jammer dat het de finaleaflevering was vandaag
zo ffe naar t oilet...ffe ibood app laden op de SGSII. je weet t nooit.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
welke inbreker?Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:59:
Gewoon een schop pakken. Kan je 'm meteen begraven, want inbrekers slaan is not done, natuurlijk.
*doet varkensschuurdeur dichtgooien*
Zijn wel mooie lampjes hoor, die van Fenix.
Volgens Rutte en Wilders wel, maar ja... Ben er zelf ook op tegen.Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:59:
Zover ik weet is het een zomer serie? Dus weer x aantal maanden wachten
Oh nee, nog 4 episodes
[ Voor 6% gewijzigd door Tronic op 11-08-2011 20:01 ]
Verstuiver met ammoniak doet ook zijn werk.luappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:58:
[...]
Een inbreker je terrein af meppen is echter een stuk moeilijker
Hij verblindt een stuk beterluappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:58:
[...]
Een inbreker je terrein af meppen is echter een stuk moeilijker
Verwijderd
Dat wel ja, maar dan beginnen de reguliere series binnenkort ook weerTronic schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:00:
[...]
Zover ik weet is het een zomer serie? Dus weer x aantal maanden wachten
Als de wind de goede kant op staat wel...cc12 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:00:
[...]
Verstuiver met ammoniak doet ook zijn werk.
Waren die namaakproducten niet verboden tegenwoordig?Zuluman schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:00:
zo ffe naar t oilet...ffe ibood app laden op de SGSII. je weet t nooit.
Maar je hebt ook Maglite sleutelhanger lampjes
Welk?
Hey ik heb even een echte noobvraag, maar hoe kan ik een avatar voor het forum uploaden?
daarom gebruik ik m alleen op toiletReiben schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:01:
[...]
Waren die namaakproducten niet verboden tegenwoordig?
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Kwestie van een goede verstuiver nemen, niet die goedkope cheapass consumenten shit!tss68nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:01:
[...]
Als de wind de goede kant op staat wel...
Als iemand er hier: MSI 13inch HD-ready notebook eentje teveel van heeft gekocht neem ik er graag eentje over
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Door eerst wat te kopen op iBood. Liefst NU.xXRazorWireXx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:02:
Hey ik heb even een echte noobvraag, maar hoe kan ik een avatar voor het forum uploaden?
ruyckske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:03:
Geen slowchat aub
Fujifilm X-Pro1
Zegt iemand zonder avatarmaartend schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:03:
[...]
Door eerst wat te kopen op iBood. Liefst NU.
Was even een minuutje eerder danboombes schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:02:
Als iemand er hier: MSI 13inch HD-ready notebook eentje teveel van heeft gekocht neem ik er graag eentje over
Stond een paar minuten op de betaalpagina. Had 'm graag voor je besteld. Maar 1 troost: hij komt dus iig nog een keer
daarom tik me de krampenruyckske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:03:
Geen slowchat aub
Kijk je naar de zomer finale?Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:54:
[afbeelding]
Die service is toch al langsgekomen op de hunt?xXRazorWireXx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:02:
Uit de topicregels:ruyckske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:03:
Geen slowchat aub
Kortom, slowchatten mag.Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
volgens de regels: Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.ruyckske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:03:
Geen slowchat aub
Volgens mij is het nog de hunt, dus het mag?
edit: spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 11-08-2011 20:04 ]
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)