met ingebouwde snijbrander
Die wil ik niet eens voor niks

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Een echte man bakt z'n frikandellen op een rooster direct boven een groot open vuur.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
leuke bbq, gaat wel een beetje traag. Zit iedereen te wachten op een mediaspeler ofzo.. 
Verder jammer van het gas en dat mijn buren het niet zouden kunnen waarderen bbqen op het balkon.
Verder jammer van het gas en dat mijn buren het niet zouden kunnen waarderen bbqen op het balkon.
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Een echte man eet zn vlees nog levend
Do what you love, do it often
Gewoon in de vetpan. Een echte man gaat geen moeite doenSiempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:33:
Een echte man bakt z'n frikandellen op een rooster direct boven een groot open vuur.

Een echte man laat zijn vrouw de frikadellen klaarmaken...
Even niets...
Een echte man eet geen honing.. die kauwt bijen.
[ Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 11-08-2011 15:34 ]
Signature
Would be nice.... dat zekerNeus schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:33:
[...]
Je weet maar nooit wat je in de iBood box kan vinden!
Also... waar blijft die BOX!!!
Koekje d'r bij?
ff koffie halen........hopen dat ik niks mis....
Verwijderd
gewoon doen op balkon.. heb ik ook gedaan.. bovenburen wegroken waar ik toch ruzie mee hebd3lph schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:34:
leuke bbq, gaat wel een beetje traag. Zit iedereen te wachten op een mediaspeler ofzo..
Terwijl het nog aan het wegrennen is.macciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:34:
Een echte man eet zn vlees nog levend
Haal maar een kan, voordat de BBQ warm isMatushki schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:34:
ff koffie halen........hopen dat ik niks mis....
ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:34:
[...]
Would be nice.... dat zekerLeuk om met huisgenoten te delen

/dev/null
Misschien komt er wel een electrische langsxost schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:35:
Ff tandenpoetsen...goedemorgen
Thee graag
(ja ik doe nu ook meereed niet door...)
(ja ik doe nu ook meereed niet door...)
Om eerlijk te zijn hoop ik op die philips sonicare dingenxost schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:35:
[...]
Misschien komt er wel een electrische langs
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Ik vrees dat met deze BBQ mijn hele balkon in 1 keer vol staat. Jammer. Misschien tijd voor een grote tuin
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Verwijderd
Of een gebruiktexost schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:35:
[...]
Misschien komt er wel een electrische langs
Waarom zou je een box bestellen, ik denk dat je redelijk kan vaststellen wat er in de box gaat zitten adhv de trage producten. Dus begin maar met een mediaspeler, een geurtje en als die bbq zo doorgaat dan hebben we er een kanshebber bij....ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:34:
[...]
Would be nice.... dat zekerLeuk om met huisgenoten te delen
Verwijderd
Jonge jonge.. zelf een echte vrouw houd niet van bbqen op een gasbrander! Als je het doet, doe het dan goed en ga voor de nostalgie en gezelligheid!
Zijn al geweestPaganstars schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:35:
[...]
Om eerlijk te zijn hoop ik op die philips sonicare dingen
I WANT IT...
Koekje d'r bij?
Waarom verkopen ze dit? Het is echt geen zomer hoor, kennende het weer

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
En een box kost €50? Die bbq raak je vast wel kwijt op MP voor dat geld, heb je dat luchtje nog om je collega mee te pesten en die mediaplayer om naar blaffende honden te gooien. Ik zeg doen!d3lph schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:36:
Waarom zou je een box bestellen, ik denk dat je redelijk kan vaststellen wat er in de box gaat zitten adhv de trage producten. Dus begin maar met een mediaspeler, een geurtje en als die bbq zo doorgaat dan hebben we er een kanshebber bij....
Met die mediaspeler verdien je grof geld. De hiervoor al aangehaalde 'smash my' en 'will it blend?' ideeën gaan je rijk maken bij de volgende Hunt.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:37:
[...]
En een box kost €50? Die bbq raak je vast wel kwijt op MP voor dat geld, heb je dat luchtje nog om je collega mee te pesten en die mediaplayer om naar blaffende honden te gooien. Ik zeg doen!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Zomer is afgeschaft he, wat moet je dan nog met een bbq.
http://frontpage.fok.nl/n...nederland-afgeschaft.html
Hoeveel van die dingen BBQ's zullen ze eigenlijk op voorraad hebben?
38% damn dat ding wordt toch nog verkocht dan.....
Ik zou even het domein registreren
teveelxost schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:39:
Hoeveel van die dingen BBQ's zullen ze eigenlijk op voorraad hebben?
Wel een mooie grapjip_86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:38:
Koekje d'r bij?
'Welkom op FOK!, GOT'ter!'jip_86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:38:
Lol, nice one
Beste Tweakert, wij hebben op dit moment 48.894 BBQ's op voorraad in ons iBood magazijn.
Als je benieuwd bent hoe het er aan toe gaat achter de schermen bij iBOOD
YouTube: Hoe gaat dat achter de schermen bij iBOOD? - YouTube
Verwijderd
Nice found! +1remco111 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:40:
Cool thanks!remco111 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:40:
Hehe nice...maar als je zulke partijen inkoopt krijg je ook wel swaffelkortingremco111 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:40:
BBQ-s zijn wat minder mobiel, duurt even...Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:42:
Ze nemen we de tijd...
Zijn de zwaailichtjes al eens geweest?
swaffel of staffelkorting?xost schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:43:
[...]
Hehe nice...maar als je zulke partijen inkoopt krijg je ook wel swaffelkorting
Volgens mij niet.AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:43:
Die muziek echtremco111 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:40:
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 11-08-2011 15:43 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Heb er nog 4 thuisAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:43:

Je zegt het alsof je er trots op bent
Niet echt, ik doe d'r niks meeArmageddon_2k schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:44:
[...]
Dus zoals het er in iedere webwinkel aan toe gaat, nee we willen die lachende gezichten achter de verkoopafdeling zien die GoT refreshen en mediaplayers posten
/dev/null
nice, maar ik ben al voorzien van een onkyo.
Hebben jullie al veel gekocht, of meerdere soorten artikelen? (dus niet 2x een zaklampje bijvoorbeeld)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Weet je wel niet hoe gaaf die dingen zijnArmageddon_2k schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:44:
[...]
Nou dat ging weer snel
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
lol die was weg voor ik kon kijken
Verkeerde Onkyo
En binnen 3 seconden weg.. zo snel kan ik niet over 500+EU beslissen

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Net zoals bij ieder ander distributiebedrijf ... Vind het niet echt bijzonder, enige wat ze uniek maakte was het idee om een product 24 uur lang aan te bieden.remco111 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:40:
10 seconden -> UITVERKOCHT!
LOL
LOL
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
mja mijn onkyo werkt nog perfect... heb ik dus niet meer nodig...
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Ik zou die zwaailichten wel willen hebben, dan ga ik iets klussen dat ze licht gaan geven als er een nieuw product is op de hunt.
t was er 1 denk ik dan maar..
Fujifilm X-Pro1
Bam... And i'ts gone, heerlijk
jammer, daar had ik wel interesse
Is hier uberhaupt wat van verkocht, of hebben ze deze er voor de lol tussen gezet met voorraad 0 ?
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
haha, 3 stuks lol, 100-66-33-0
Laptop... is ook zo weg.
Uitverkocht!
/dev/null
welke?Timbootje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:46:
die onkyo maar weer geannuleerd
Waarom?Timbootje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:46:
die onkyo maar weer geannuleerd
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
lelijk lapdoosje...
toch best en aardig ding die MSI laptop? ik vind m niet zo lelijk.
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)