Gelukkig zijn ze bijna weg, op naar de volgende!
nu gaat het snel!
Do what you love, do it often
De volgende mediaplayer!donker11 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:25:
Gelukkig zijn ze bijna weg, op naar de volgende!
/dev/null
Hahaha, ik dacht dat die 100 terwijl ik even kippen ging voeren en daarna 15 toen ik door die vorige 100 heen bladerde al veel was
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Twitter:
@ibood: We zijn nog lang niet aan het einde, blijf vooral kijken, want straks iets met een appel!
@ibood: We zijn nog lang niet aan het einde, blijf vooral kijken, want straks iets met een appel!
Signature
Op naar de volgende mediaspeler, of bestuurbaar voertuig, of luchtje.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
als ze die 15 euro player nou effe weer doen...
Kunnen wel wel kwijt op de zaak
Kunnen wel wel kwijt op de zaak
Kut, na dat gezeik met Samsung heb ik besloten nooit meer wat van Apple te kopen. Niet dat 't evengoed goedkoop genoeg zal zijn om me te verleiden, maar toch.mouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:26:
Twitter:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Appel Media Speler?mouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:26:
Twitter:
Sinaasappelpers?
/dev/null
De teller loopt op

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Verwijderd
APPELTAART!mouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:26:
Twitter:
Ja, maar je hebt er nix aanBacspin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:26:
Kan de robomop ook op vloerbedekking?
Ow, na 3x F5en loopt hij hier ook op
WTF, looptie nu weer op?
staat toch echt op 6% hier
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Ze vonden er nog een in het magazijn.
/dev/null
Nu weer naar 6%...klote mediaspelers
Lol 6% -> 12%
Kwestie van meerdere mensen die bij het koopproces bezig waren en toen annuleerden, waarschijnlijk.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
godverdomme, net bespreking. kom terug, 200 berichten. Heb ik die zo ongeveer gescand, hoppa er zijn 65 berichten.
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
15 minuten geleden was iemand hier erg gelukkig, dat hij nog _net_ op tijd 1 kon bestellen... lol
* BadpunK is funny
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Heb maar even geteld.. In deze hunt zijn nog maar 14 media spelers langsgekomen

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
en die komen allemaal nog 4xtdw schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:29:
Nee joh, die liggen op hun luie reet mee te kijken (Via een mediaspeler)
Die zijn druk bezig met het refurbishen van al die B&D's!Alpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:28:
Ik vraag me af hoe het nu bij iBood achter de schermen uitziet
1 groot feest? xD!
Straks de grande finale met de Apple TV.tdw schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:29:
6%!!! #woop
Koekje d'r bij?
Die F5'en dit topic en zetten meer mediaplayer neerAlpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:28:
Ik vraag me af hoe het nu bij iBood achter de schermen uitziet
1 groot feest? xD!
/dev/null
robomop is chill btw. Gebruik em voor mn slaapkamer. voor onder het bed
Waar tel jij?tdw schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:29:
Ik heb er maar 8 gevonden, ook al erg, maar goed.
Wohooo bijna weg
omg nog maar 5%

www.casarodriguillo.com
Dan heb ik niks aan een Robomop, alleen in de keuken tegels, de rest is tapijt. Heb nog geen mediaplayer (maar wel een xbox-classic en htpc)
Nice, Xbox!
omfg het onmogelijke
EINDELIJK! op naar de volgende media spelert
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Ik denk dat ze gewoon een kist Appels bedoelen..!!
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#alldjunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:29:
[...]
Waar tel jij?
Ik heb er maar 8 gevonden, ook al erg, maar goed.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Een Popcorn Hour C2000 mag wel van mij

Let op! De volgende mediaplayer komt eraan!
Yeah nu kun je je mediaplayers verwerken.
/dev/null
BBQ, niet slecht... Maar niet nodig
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Een BBQ!! Past goed bij de Mediaplayers
Ipv dat ze een boxxe box aanbieden, dat zou ik wel willen kopen
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Gas bbq's zijn voor mietjes
Wilde eerst een rampage gaan schrijven over mensen die dit soort dingen kopen, maar voor dit geld blame ik je niet.
als het nou een offset smoker was... Gas bbq is geen bbq.
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Ook deze gaat weer pijlsnel!
Nu nog een kratje bier in de Hunt en we hebben een feestje!
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
QFTPaganstars schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:31:
als het nou een offset smoker was... Gas bbq is geen bbq.
+100Armageddon_2k schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:31:
Gas bbq's zijn voor mietjes
Wel mooi prijsje, heb alleen geen tuin
Koekje d'r bij?
Dude; To smoke or not to smoke! Brisket, Babybacks and Pulled pork
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Je weet maar nooit wat je in de iBood box kan vinden!
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)