12 van die MSI's, binnen 2 minuten weg? whoot.
HD-ready

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Harde Schijf: 2.5" 320GB/500GB SATA
duidelijk
of waren dat er 2
duidelijk
Met dit soort dingen wil het wel lekker vlotten
M'n vriendin heeft de voorloper van die laptop. Zelfde design, best een aardig ding voor dat geld.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
is die miljardair eindelijk wakker geworden?
In een 13" ?Killertjuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:47:
Harde Schijf: 2.5" 320GB/500GB SATA
duidelijkof waren dat er 2
WTF is deze zooi!?
Nee hoor. Kijk de lijst maar eens door: http://back.senver.be/
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Oeh doet het weer...wat een ruk aanbieding
dat dacht ik ook...djunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:47:
WTF is deze zooi!?
omg 99% aka ze hebben er dus ten minste 100-200
Verwijderd
Looks like someone has some required reading to do.Pietervs schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:48:
[...]
Nee hoor. Kijk de lijst maar eens door: http://back.senver.be/
Hebben ze er heel veel van. Zal wel in de box komen.
dit gaat lang duren. Ik ga mijn tas (trolley
) maar even inpakken voor mijn vakantie straks.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Bah ik ben bijna vrij en ga zo naar huis....
Wedden dat ik dan net iets mis wat ik wil hebben.
Verwijderd
Dan blijf je toch even iets langer?Armageddon_2k schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:49:
Bah ik ben bijna vrij en ga zo naar huis....![]()
Dan moet je toch echt wel spelletjes meenemen. Ik weet nog wel een paar leuke, kijk maar eens op iBoodAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:49:
dit gaat lang duren. Ik ga mijn tas (trolley) maar even inpakken voor mijn vakantie straks.
Damn, voor die Onkyo set had ik m'n oude set verkocht. Jammer dat dat niet kan in een split second.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
zo te zien weer pauze... dit duurt nog wel ff
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Blijf je toch gewoon "overwerken"Armageddon_2k schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:49:
Hallo
Overwerken?Armageddon_2k schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:49:
Een vrouw zal toch niet op ibood komenArmageddon_2k schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:49:
Voordat die het submit knopje hebben gevonden zijn we 30 minuten verder.Alpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:48:
Hopelijk genoeg oude oma's online die dit voor haar kleinkinderen willen kopen
Vriendin: "ooooh leuk bordspelletjes"

Ja overwerken.... tot hoelaat? 
Dit duurt nog wel ff...
Dit duurt nog wel ff...
Wilde jij beweren dat je nog aan het werkt bent? Mijn pc staat al bijna de hele dag stil
Jongen jij bent zo thuis met een Yamaha R6 of ben je zo een zondag rijder ?Armageddon_2k schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:50:
Ja overwerken.... tot hoelaat?
Dit duurt nog wel ff...
Ik hebb iig veel plezier van de 999 setxost schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:50:
[...]
Voordat die het submit knopje hebben gevonden zijn we 30 minuten verder.
Vriendin: "ooooh leuk bordspelletjes"
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Zo, de oma's hebben de submit knop gevonden.
Dan maar onveilig achter het stuur met mn iPhone op iBood
Shit, dan kan ik ook wel afsluiten...Distrax1988 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:50:
[...]
Een vrouw zal toch niet op ibood komen
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
mijn pc staat altijd stil, is anders zo moeilijk werken als hij beweegtArjan_25 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:51:
[...]
Wilde jij beweren dat je nog aan het werkt bent? Mijn pc staat al bijna de hele dag stil
Ik wolt een ouderwetse nieuwerwetse digitale racebaan COOOLLLLLLL
Wil al 10 jaar Kolonisten van Katan, doe die maar dan. En zonder verzendkosten dan, natuurlijk.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Die is vannacht al uitverkocht denk ik.Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:52:
Wil al 10 jaar Kolonisten van Katan, doe die maar dan. En zonder verzendkosten dan, natuurlijk.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Zijn je zaklampjes nog een keer voorbij gekomen tdw?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
pff wat gaan die onkyo sets snel zeg..
Zo, op tijdhenkjobse schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:52:
pff wat gaan die onkyo sets snel zeg..
Die rotzooi is bijna weg. Ve vant ze good stuff!
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Er zijn er een aantal voorbij gekomen ja. Heel veel maglites, maar ook nog een Fenix-dingetje. Was te laat met bestellenCLB schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:52:
Zijn je zaklampjes nog een keer voorbij gekomen tdw?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
B&D refurbished meuk?
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
de besteVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:53:
Onky net gemist... Welk type was het?
Do what you love, do it often
Ik hoop op parfum of een tasMatushki schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:53:
ok whats next

En we gaan weer stinken...
/dev/null
-
[ Voor 98% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:30 ]
Weer een luchtje... Ik ga lekker aan mijn koffie ruiken, tot zo.
Hmm jammer, die Maglites heb ik gezien, maar die hoeven we niettdw schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:53:
Er zijn er een aantal voorbij gekomen ja. Heel veel maglites,
maar ook nog een Fenix-dingetje. Was te laat met bestellen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ofwel, even pauze 
Matushki schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:54:
YES weerrrrrr en luftie
Dat was 1 spray'tje en weg...
PauzeMatushki schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:54:
YES weerrrrrr en luftie
Onee ze hebben er wel 8..
jawel, 12 mediaplayersVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:55:
Zo, weer terug van centjes verdienen en zo te zien heb ik niets gemist
Had je ook dierenmanieren spelletje kunnen halenzeef schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:55:
Daar ga ik de mrs. heel blij mee maken.+1 Gucci.

Iemand hier die de MagLED 4D heeft besteld en 'm wil doorverkopen? Zo ja, DM?
Ik was in de war... dacht het batman logo te zien...
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Verwijderd
heb nog wel twee hondjes die ze op ibood kunnen zetten.. eigenaar is ze niet komen halen zit nog in spanje...grrrr en ik moet zelf weg...
je weet nooit waar en wanneer je een mediaplayer nodig hebt!
Inderdaad, en misschien heb je er wel 12 nodigmacciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:57:
[...]
Ik ben wel een mediaspeler nodig, maar dan wel graag een goede!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Ik heb een smartphone met hdmi uitmacciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:57:
[...]
CTRL+WVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:57:
Dat zwaailicht begint me de strot uit te komen
audio/tv-meubel bouwen van mediaplayers lijkt me wel een goede lego-actie na de hunt...

Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)