meestal wel, dacht ik...
Normaal 99 en dat is wel een standaardprijs... Voor wat ik er mee doe (af en toe filmpje, maar vooral flac afspelen) zal het wel voldoende zijn...Killertjuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:12:
[...]
Dat weet ik ook niet of dat iets is voor zoon prijs..
En wat zit er in dan
of is dat het hele idee, dat je dat neit weet
Leuke aanbieding als je een iphone hebt en op vakantie gaat. Valt de prijs wel mee.
Nou wat ... een geweldig product die XtremeMac zeg. Wie wil er nou niet 2 USB apparaten tegelijk opladen! voor een normale prijs van 60 euro.
Anoniem: 383121
Vorige keer Hunt was er geen box langs gekomen en deze hunt zijn er al 2 geweest. Daar is dus geen pijl op te trekken 
Happy hunting!
Happy hunting!
26779
@Soru: Zeker Jack... it's an amazing discovery.....

[ Voor 9% gewijzigd door 26779 op 11-08-2011 08:18 ]
Ik neem m! 
zat de vorige keer al te twijfelen, maar ik heb m nu
zat de vorige keer al te twijfelen, maar ik heb m nu
Koekje d'r bij?
wat zit er in een box?
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
lees mijn post hiervoor en die daarboven... dan moet je het wel weten
haha ja nee dat snap ik..Gropah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:19:
lees mijn post hiervoor en die daarboven... dan moet je het wel weten
Maar weet je toev. van iemand anders die een heeft gekocht wat er toen in zat
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Fu! Ik wou net op 'ik neem er een' klikken toen hij uitverkocht was
. Was eventjes met de hond aan het spelen, schijnbaar niet handig tijdens de hunt

naar wat ik heb begrepen doen ze er restjes in. Soms gaan dingen te langzaam, of soms hebben ze spul retour gekregen... Dat gaat er, naar mijn begrip, vaak in
26779
Tja.... het ding heeft wel 2200mAH capaciteit... Dat is minder dan een beetje penlight batterij.... *sigh*
Hij is al 2x geweest. Rond half 5 en rond half 6.Armageddon_2k schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:12:
[...]
Komt de box altijd maar 1x dan?
En dan is het gewoon afwachten wat er in zit ofzo?
Rest voorraad. Van receiver tot plasma tot zwaailicht.Jrz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:18:
wat zit er in een box?
Je hebt geen idee, maar gemiddeld is het zijn prijs meer dan waard.
Kijk op youtube eens op ibood box unboxing
[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 11-08-2011 08:27 ]
Maar nog even voor de duidelijkheid: dat is dus wat er toen in zat. Deze keer zullen het compleet andere dingen zijn of heel misschien een enkel dingen dat er vorige keer ook in zat.Soru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:22:
@jrz er zijn wat filmpjes op youtube te vinden.
YouTube: iBOOD BOX MYSTERY UNBOXING - YouTube
Helaas de Plantronics headset gaat snel kapot: http://reviews.cnet.com/h...505-13831_7-32657305.html
http://www.zdnet.com/revi...-645-usb-headset/32748963
Hij ziet er ook al niet zo stevig uit op t plaatje, vind dit typisch een box itemArchimond schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:26:
Helaas de Plantronics headset gaat snel kapot: http://reviews.cnet.com/h...505-13831_7-32657305.html
Koekje d'r bij?
Damm.. heb verschillende filmpjes gekeken. Ik zou er toch geen 1 willen hebbenSoru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:22:
@jrz er zijn wat filmpjes op youtube te vinden.
YouTube: iBOOD BOX MYSTERY UNBOXING - YouTube
Ik kijk altijd om 00:00 wat de nieuwe iBood is. Vandaag 1 keer niet en ik mis meteen het begin van de iboodhunt
Gelukkig niet al te veel gemist
Hier is iets spannenders voor de mensen die niet zo in de tas zijn geïnteresseerd.
YouTube: JAPAN WORLD CUP 3 トロヤンホース ジャパンワールドカップ(直線) - YouTube
What the...Soru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:30:
Hier is iets spannenders voor de mensen die niet zo in de tas zijn geïnteresseerd.
Ik ging het kijken.Soru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:30:
WTF did I just watch?! XD
Koekje d'r bij?
Deze krijgt een koffieapparaat?Killertjuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:30:
[...]
Damm.. heb verschillende filmpjes gekeken. Ik zou er toch geen 1 willen hebben

http://www.youtube.com/wa...0sIDh6R_Q&feature=related
nou sorry die geloof ik echt niet. een saeco met touchscreen eum dikke 400 euries.... ze zijn niet gekGoingwrong schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:33:
[...]
Deze krijgt een koffieapparaat?En ook nog een mooie ook !
http://www.youtube.com/wa...0sIDh6R_Q&feature=related
Dat dacht ik ook.. zal wel fake zijnleosand schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:36:
[...]
nou sorry die geloof ik echt niet. een saeco met touchscreen eum dikke 400 euries.... ze zijn niet gek
Wow.... just... wow...Soru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:30:
(edit)hey, een heggenschaar met draadloze stroom
[ Voor 62% gewijzigd door M-Opensource op 11-08-2011 08:40 ]
"Find what you love and let it kill you"
Overigens niet te vergeten, de Belgische iBood heeft ook wel een hele mooi staan vandaag.
Geen hunt, dat dan weer niet.
Black en Decker 
En zelfs dán nog "opnieuw gecertificeerd als nieuw"
En zelfs dán nog "opnieuw gecertificeerd als nieuw"
[ Voor 59% gewijzigd door technicum op 11-08-2011 08:42 ]
Wacht, het is al twee keer refurbished? Derde hands producten ftw(opnieuw gecertificeerd als nieuw)
Maar die versturen helaas niet naar Nederland, dus wij Nederlanders hebben daar niet zo veel aan.frickY schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:39:
Overigens niet te vergeten, de Belgische iBood heeft ook wel een hele mooi staan vandaag.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Cool kan je via usb je muur opladen
Niet te letterlijk bedoelt.. Hiermee kun je dus jouw USB apparatuur opladen.Anoniem: 382668 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:46:
waarom moet een muur opgeladen worden ? Wat is dat veur ding?
Klik op het plaatje van de 'wall charger' voor meer info. 'Wall charger' is gewoon de Engels/Amerikaanse naam voor een lader.
[ Voor 37% gewijzigd door Wildfire op 11-08-2011 08:48 ]
#textfail
. Maar idd. wat valt er op te laden aan een muur? en trouwens, een muur in mijn slaapkamer heeft geen stopcontact, en nu ?!
Goh daar zijn ze ook heel behulpzaam.Wildfire schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:47:
Klik op het plaatje van de 'wall charger' voor meer info. 'Wall charger' is gewoon de Engels/Amerikaanse naam voor een lader.
*klik*
USB Wall Charger
http://www.ibood.com/img/...1/igo.wallcharger.600.jpg voor meer info
Levertijd: 4-7 werkdagen
Maar vooruit, ik hoef het alsnog niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Soru op 11-08-2011 08:49 ]
Draadloze stopcontacttechnicum schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:48:
#textfail. Maar idd. wat valt er op te laden aan een muur? en trouwens, een muur in mijn slaapkamer heeft geen stopcontact, en nu ?!
heb hem voor de heb gekocht...
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Tja, een foutje..Soru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:48:
[...]
Goh daar zijn ze ook heel behulpzaam.
*klik*
USB Wall Charger
Kan toch gebeuren ?
Anoniem: 382668
haha klik op link 404 error.. en geen info wat voor ding het nou is. PassWildfire schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:47:
Hmm, dat moet haast wel. ik ga even plaatje met specs checken. even kijke of ie ook wireless werkt

Heb al 20 van deze dingen XD gehehe.... next plz
Koekje d'r bij?
Pff zal ik het dan maar neerzetten, blijkbaar is lezen een vak

Alsof je niet direct kon zien dat het een oplader is.

Alsof je niet direct kon zien dat het een oplader is.
Op DX zijn ze nog goedkoper ook (zeker met die verzendkosten).
/dev/null
Ach, bij de infopagina voor dit ding stond het volgende:Soru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:48:
[...]
Goh daar zijn ze ook heel behulpzaam.
*klik*
USB Wall Charger
Maar vooruit, ik hoef het alsnog niet.
Dus ik dacht, dan klik ik op het plaatje zoals hier een beetje onduidelijk staat vermeldhttp://www.ibood.com/img/...1/igo.wallcharger.600.jpg voor meer info
Damnit, word ik wakker, zit al op het werk en zie nu pas dat de hunt begonnen is!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik geloof niet dat je heel veel hebt gemistKecin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:51:
Damnit, word ik wakker, zit al op het werk en zie nu pas dat de hunt begonnen is!
trouwens, ook geschikt voor mn eSATA/USB combi aansluiting?
nee je bent net op tijd voor deze fantastische laderDennie-DP schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:52:
[...]
Ik geloof niet dat je heel veel hebt gemist

Ik heb nog geen interessante aanbieding gezien, het meeste heb ik al, of is goedkoper op DX.
/dev/null
Precies, want daar heeft menig mens er gemiddeld maar al een paar van liggen xDhans_1990 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:53:
[...]
nee je bent net op tijd voor deze fantastische lader
Gelukkig maar :)!Dennie-DP schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:52:
[...]
Ik geloof niet dat je heel veel hebt gemist
USB Lader uitverkocht, ze hadden er zeker maar 2 op voorraad?
[ Voor 8% gewijzigd door donny007 op 11-08-2011 08:56 ]
/dev/null
Had die Acer Liquid E wel leuk gevonden, of anders die LG Optimus.
(Ja, ik heb een nieuw telefoontje nodig, why do you ask?)
(Ja, ik heb een nieuw telefoontje nodig, why do you ask?)
Ik keek de hele tijd naar die tv, zit ik blijkbaar ineens op ibood.be? lol.
Fuck, is die ook al geweest? Ik zoek al weken naar een goedkope viool voor mijn kat.cc12 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:55:
Je zal de hele nacht maar opgebleven zijn voor de kat z'n viool
Of je er gelukkig mee bent moet ook maar blijken.JPtjee007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:55:
Wie is een gelukkige eigenaar van de BOX?!
ikJPtjee007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:55:
Wie is een gelukkige eigenaar van de BOX?!
No animals were harmed in the making of this comment.
Ben er nu al blij mee !!!cc12 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:57:
[...]
Of je er gelukkig mee bent moet ook maar blijken.

Idd!cc12 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:57:
[...]
Of je er gelukkig mee bent moet ook maar blijken.
Ben blij dat ik ben gaan slapen, want er is echt niets leuks geweest.
hopelijk komen de 10 euro en 25 euro boxen nog voorbij loop je wat minder risico dat je erg ontevreden bent met wat je gekregen hebt. Dan kost het toch bijna niets
Bij zo'n tas hoort zoiets, maar da's natuurlijk niet compatible met het kabelgaatje 

Hebben ze nou wel wat aan die verzendkosten gedaan? bij grote producten betaal je meer dat snap ik maar bij enveloppe dingen dan?
nog steeds 5,95
nog steeds 5,95
Walkmans! NostalgieEntity schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:00:
Bij zo'n tas hoort zoiets, maar da's natuurlijk niet compatible met het kabelgaatje
[afbeelding]
Koekje d'r bij?
zelfs mij zijn die niet onbekend en ik ben net 18 :
[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 11-08-2011 09:04 ]
Volgens mij weten de meeste personen in dit topic niet wat dit is, zo aan de meeste reacties in dit topic te zien
edit - meh plaatje is alweer weg
Goeie Photoshop ook! Hoe die ballen erbij zijn gezet
[ Voor 35% gewijzigd door Utoka op 11-08-2011 09:05 ]
haha.. Faila.manders schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:05:
[afbeelding]
/me lacht uita.manders schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:05:
edit - meh plaatje is alweer weg
die dingen zijn gewoon awesome! vooral als ze bijna leeg zijn, dan gaat het geluid langzamer en word de hele zooi lager in toonHoyden schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:04:
[...]
Volgens mij weten de meeste personen in dit topic niet wat dit is, zo aan de meeste reacties in dit topic te zien
Ballen

Ook in een oude Mercedes doen ze het.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Check! En erachter komen dat je geen nieuwe batterijen bij je hebtGropah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:06:
[...]
die dingen zijn gewoon awesome! vooral als ze bijna leeg zijn, dan gaat het geluid langzamer en word de hele zooi lager in toon

Hmm, ik ga op mezelf wonen en heb een strijkijzer nodig 
Nu had ik de Phillips GC4891 (for men
) op het oog, is er ergens een lijst met voorgaande iboods om te zien of die al eens langs is gekomen?
Nu had ik de Phillips GC4891 (for men
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Jup en als je te snel een bandje er uit haalde kon je met een beetje pech het bandje om zeep helpen, waarna je geduldig weer de tape op mocht rollen XDGropah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:06:
[...]
die dingen zijn gewoon awesome! vooral als ze bijna leeg zijn, dan gaat het geluid langzamer en word de hele zooi lager in toon
Koekje d'r bij?
Hij's al uitverkocht. Nu een digitale camera, wel een nette prijs
.
ja hoor bij bespreek hunt op iboodMagic schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:08:
Nu had ik de Phillips GC4891 (for men) op het oog, is er ergens een lijst met voorgaande iboods om te zien of die al eens langs is gekomen?
yup, om er vervolgens achter te komen dat de tape daar beschadigd is, waardoo het nog raarder klinktohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:08:
[...]
Jup en als je te snel een bandje er uit haalde kon je met een beetje pech het bandje om zeep helpen, waarna je geduldig weer de tape op mocht rollen XD
als je op de ibood site klikt op bespreek deze hunt dan kan je zien wat er geweest is.Magic schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:08:
Nu had ik de Phillips GC4891 (for men) op het oog, is er ergens een lijst met voorgaande iboods om te zien of die al eens langs is gekomen?
Mooie tijd, mooie tijdGropah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:09:
[...]
yup, om er vervolgens achter te komen dat de tape daar beschadigd is, waardoo het nog raarder klinkt
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)