Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Das eng allemaal.. Gaat ook vele te snel, dat ben ik nie gewend
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
dikkepeer zaag
[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 11-08-2011 05:25 ]
Nop.. dat is iemand anders dan.mouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 05:26:
Volgens mij zie ik je dat elke keer zeggen.. Niet erg snugger
~ James May
Ik zoek een laptop voor appel en een ei.
[ Voor 66% gewijzigd door nFo op 11-08-2011 05:28 ]
Niet allemaal.. Porsche 928 heeft alleen maar V8'sArchimond schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 05:32:
Porsche heeft toch Straight 6 motor?
[ Voor 88% gewijzigd door tdw op 11-08-2011 05:34 ]
~ James May
Anoniem: 163694
Signature
Alleen geen idee wat ik met 2x dezelfde troep moet
Hopen dat er wat moois in zit.
:)
Gezien de boxen zo makkelijk verkrijgbaar waren, ga ik er van uit dat er meer zijn. Denk dat de inhoud ook wat minder is en baal ik enigzins van mn box. Maar goed, we zien wel. Succes met je 2 boxen iig!DutchGamer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 05:44:
Voor de 2e keer probleemloos de iboodbox besteld.
Alleen geen idee wat ik met 2x dezelfde troep moet![]()
Hopen dat er wat moois in zit.
Signature
Nu heb je ruim de tijd om reviews te zoeken.
Ik had gelukkig nachtdienst tot 7.. en kan nog even wakker blijven haha
Straks om 16:00 zal ik wel automatisch op mijn bureau slapen
Vergeet je kussen niet op je toetsenbord te leggen anders heb je daarna allemaal lettertjes in je voorhoofd staanArchimond schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 06:08:
Ik kon om 00:00 niet slapen, ben nog steeds wakker.
Straks om 16:00 zal ik wel automatisch op mijn bureau slapen
Anoniem: 19894

Anoniem: 19894
Nog steeds die matfotografie999 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 06:32:
Als Krusher koffie gaat zetten komt zometeen snel zijn favo item voorbij en kan hij de hele dag huilie huilie doen
Verder heb ik nog niet veel interessants gezien. Qua electronica heb ik het meeste wel.
Als ze nou een leuke subwoofer er tussen proppen

No animals were harmed in the making of this comment.
Laat maar..
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Als je er nu 4 tegelijk koopt, vallen de verzend kosten mee (en gaat iBood sneller verder = win-win)pven schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 07:02:
3,95 voor een Credit Card Etui, verzendkosten 5,95 euro. Nou, laat maar.
Anoniem: 131036
Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.
Denk je echt dat ik nog geen koffiezet apparaat bezit of een laptop?Anoniem: 131036 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 07:13:
Als je dat van pas komt is het altijd goed! Ik ben voorzien van dat.
Zelfs die Netgear was niet echt interessant, kost bij Informatique maar een paar euro meer.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Dat is precies de goeie instellingFrameWork. schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 07:24:
Ach maar als je de tijd hebt, is het best gezellig om de hunt te volgen

Forum was weer super gezellig maar volgende x toch eens skippen
Tweede keer meer geluk, mailtje is van 5:36

Soort verslaving denk ik
Wat een tijden, toen lag ik inmiddels al diep in slaap. Ga ervan uit dat je vandaag een vrije dag hebthansR schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 07:42:
1-ste keer weet ik niet precies, zal rond half 5 zijn geweest. Miste ik door een database error.
Tweede keer meer geluk, mailtje is van 5:36
Koekje d'r bij?
En de box :(((((
but anyway >.>
Koekje d'r bij?
zijn er vannacht leuke dingen langs geweest? Was niet online

met 5 uur slaap opstaan in de hoop dat ik iets EPICS zou vinden....
zaklamp... pannen die te snel uitverkochten en horloges >.>
Koekje d'r bij?
Dat weet ik ook niet of dat iets is voor zoon prijs..Paultje3181 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:11:
Heb de mediaspeler van zojuist gekocht. 29,95 is best prima te doen.

Komt de box altijd maar 1x dan?Gropah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:10:
jammer dat de ibood box al langs is geweestvoor de rest een beetje een meh gevoel
En dan is het gewoon afwachten wat er in zit ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door Armageddon_2k op 11-08-2011 08:13 ]
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)