Koekje d'r bij?

Net apparaat voor een nette prijs.
/dev/null
Verwijderd
Of gewoon plakken, zeker met die dure metaltapes loonde datohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:10:
[...]
En dan uit pure ellende meteen het bandje in de prullenbak keilen...
Thanks
Helaas de afgelopen maanden niet langsgekomen. Eigenlijk helemaal geen strijkijzers (alleen zo'n strijksysteem
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
radio de gehele dag aan.. met bandje op rec en pauze in de aanslag alleen maar wachtend op dat ene nummer.ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:10:
[...]
En dan uit pure ellende meteen het bandje in de prullenbak keilen
Jup, nostalgie
donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:11:
Netgear EVA 2000 HDTV Mediaspeler met HDMI en YouTube Ondersteuning
[afbeelding]
Net apparaat voor een nette prijs.
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
sorryKecin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:56:
Ik keek de hele tijd naar die tv, zit ik blijkbaar ineens op ibood.be? lol.
yup. En dan lukt het eindelijk en kom je erchter dat je over een ander nummer hebt overgenomen waardoor je nog meer moet wachten...leosand schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:12:
[...]
radio de gehele dag aan.. met bandje op rec en pauze in de aanslag alleen maar wachtend op dat ene nummer.
Jaaaaaa! En dan die STOMME stem van die DJ dwars door je lievelingsliedje heen!leosand schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:12:
[...]
radio de gehele dag aan.. met bandje op rec en pauze in de aanslag alleen maar wachtend op dat ene nummer.
Koekje d'r bij?
Alles is 5,95. Grote dingen zijn dus niet duurder, maar kosten ook €5,95.leosand schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:01:
Hebben ze nou wel wat aan die verzendkosten gedaan? bij grote producten betaal je meer dat snap ik maar bij enveloppe dingen dan?
nog steeds 5,95
[off-topic] Hey Sander, eindelijk een echt merk auto gekocht?Entity schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:11:
Auto-reverse FTW!
Of anders de hele show tapen en dan de nummers die je wilde hebben, dubben met zo'n dubbel cassette-deck. En vloeken als de DJ door het begin of het einde heen begon te lullen. Of nog erger, meezong.leosand schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:12:
[...]
/dev/null
ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:13:
[...]
Jaaaaaa! En dan die STOMME stem van die DJ dwars door je lievelingsliedje heen!
ja precies
Volgens mij 19.99Brm-G schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:13:
Wat waren de prijzen van die 2 netgear NAS'sen? Zie nergens een prijs.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
149 en 349 euroBrm-G schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:13:
Wat waren de prijzen van die 2 netgear NAS'sen? Zie nergens een prijs.
Verwijderd
das niet helemaal waar. ik heb voor mijn pannenset 8,95 moeten betalenfrickY schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:13:
[...]
Alles is 5,95. Grote dingen zijn dus niet duurder, maar kosten ook €5,95.
Elke vrijdag bij de rabobank de Charts ophalen om te kijken waar je lievelingsnummers staan zodat je niet de hele middag bij de radio hoeft te wachten
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
So ?leosand schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:13:
wel vreemd belgische ibood hunt had toch wel een strijkijzer en playstations...
Ten eerste is dit nederland en ten tweede is de hunt volgens mij nog niet afgelopen.
zover terug gaat het voor mij nou weer niet, maar dat heb ik eerder gehoordMagic schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:14:
Ah nostalgie,
Elke vrijdag bij de rabobank de Charts ophalen om te kijken waar je lievelingsnummers staan zodat je niet de hele middag bij de radio hoeft te wachten
lexi schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:13:
[...]
[off-topic] Hey Sander, eindelijk een echt merk auto gekocht?[/off-topic]
Haha ja, maar dagelijks rij ik nog steeds Peugeot hoor Björn
klopt helemaal gelijkHoyden schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:15:
[...]
So ?
Ten eerste is dit nederland en ten tweede is de hunt volgens mij nog niet afgelopen.
maar in het verleden was het toch vrij gelijk?
zelfs moment van de hunt?
De afzettersVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:14:
das niet helemaal waar. ik heb voor mijn pannenset 8,95 moeten betalen
Bij gezeik om hoge verzendkosten halen ze altijd aan "jaa, maar grote dingen zijn ook zo duur, dus dat trekt elkaar recht". Is dus niet waar
De enige echte: Trolley
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
/dev/null
Alles dat ik hiervoor gekocht heb...technicum schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:17:
Ik ga op reis en neem mee...
Sterkte dan als je voor 1 product zolang de hunt gaat volgen.Possible schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:15:
Hmmmm Ik hoop dat er weer een Logitech harmony (one) voorbij komt! Daar zit ik op te azen
Is dat nu echt de moeite waard wetende dat Ibood nu niet bekend staat om de kwaliteit van alle producten etc..
AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:17:
Daar issie weer:
De enige echte: Trolley
[afbeelding]
Also. ook goeiemorgen weer!
Koekje d'r bij?
Verwijderd
NopefrickY schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:16:
[...]
De afzetters
Bij gezeik om hoge verzendkosten halen ze altijd aan "jaa, maar grote dingen zijn ook zo duur, dus dat trekt elkaar recht". Is dus niet waar
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Mogguh ook! Heb de Onkyo gemist vannacht zie ik
Nouja.. proberen een beetje in de gaten te houden vandaag
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
HAHA! Ik ook iddGropah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:19:
ik heb ineens het gevoel dat in elke mystery box een weekend tas of trolley gaat zitten...
Of een box in een trolley / weekendtas.Gropah schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:19:
ik heb ineens het gevoel dat in elke mystery box een weekend tas of trolley gaat zitten...
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:20:
is vannacht eem tweepack philipstandenborstels geweest
nog beter. spullen in een doos in een trolley. Matrouskass ftw
http://www.ibood.com/stat...tlist/index-20110811.html
/dev/null
Kijk daarvoor HIER!AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:20:
Eens dit topic terug lezen of ik wat gemist heb.
Le man is still asleep... so far 1 ding voor mezelf gekocht, vandaag wordt een 'ik blijf in mn pjs omdat er ibood hunt is-dag'
heeft ie pech
Koekje d'r bij?
Volgens mij kun je hier zien wat je hebt gemist..AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:20:
Eens dit topic terug lezen of ik wat gemist heb.
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
Er zijn wel wat leuke aanbiedingen geweest... Helaas vannacht
Trolleys, batterijen, zaklampen, horloges, parfums....AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:24:
We worden gewoon ouderwetsch getrolled denk ik voor de trolley
Ibood houdt daar wel van.
Koekje d'r bij?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Er is geen vaste eind tijdArchimond schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:26:
De hunt gaat toch tot 12:00 uur?
[ Voor 31% gewijzigd door donny007 op 11-08-2011 09:27 ]
/dev/null
Ooh wat heb je aan de haak kunnen slaan?ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:22:
[...]
Le man is still asleep... so far 1 ding voor mezelf gekocht, vandaag wordt een 'ik blijf in mn pjs omdat er ibood hunt is-dag'
heeft ie pech
Ik vond al die langskomende producten zo slecht, dus ben maar gaan slapen om half 2.
Heb ook niks gemist zag ik bij 1Dagskoopjes.
volgens de regels:BlackthunderAwf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:25:
Lijkt meer op een slowchat hier ^^
Er zijn wel wat leuke aanbiedingen geweest... Helaas vannacht
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Ofwel, het mag
Hij kan het uiteindelijk na schrijven of wat
Een usb 'back up battery' met usb poorten, perfect voor lange trein/autoreizenJPtjee007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:26:
[...]
Ooh wat heb je aan de haak kunnen slaan?
Ik vond al die langskomende producten zo slecht, dus ben maar gaan slapen om half 2.
Heb ook niks gemist zag ik bij 1Dagskoopjes.
maar dat was redelijk recent
Koekje d'r bij?
/dev/null
Wachtende op de volgende slechte aanbieding, dan ga ik even koffie halen.
en ik had een tv nodig en die is al langs gekomen
blup
Het lijkt niet, het IS een slowchat.BlackthunderAwf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:25:
Lijkt meer op een slowchat hier ^^
waarschijnlijk komen er nog meer, is meestal zoBezulba schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:28:
ik kom er pas net achter, op het werk, dat de hunt begonnen is
en ik had een tv nodig en die is al langs gekomen
Idd altijd handig bij lange reizen!ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:28:
[...]
Een usb 'back up battery' met usb poorten, perfect voor lange trein/autoreizeneerder was ie 20 euro +6 euro, nu heb ik er 19 euro inclusief voor betaald
maar dat was redelijk recent(een uurtje terug)
Toewan schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:29:
Nou, ik heb eens de historie terug gekeken maar ik vind er maar bar weinig tussen zitten waarvan ik heb: Dat MOET ik hebben. Ben wel benieuwd wat mensen in de iBood Box vinden. Las vorige keren dat er wat tijdschriften en kauwgom in zaten.
Ze krijgen dit jaar een Trolley + die mooie Skull candy headset uiteraard!
Heb net de historie van de belgische hunt bekeken, dat zag er toch een stuk beter uit dan de nederlandse tot nu toe.Toewan schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:29:
Nou, ik heb eens de historie terug gekeken maar ik vind er maar bar weinig tussen zitten waarvan ik heb: Dat MOET ik hebben. Ben wel benieuwd wat mensen in de iBood Box vinden. Las vorige keren dat er wat tijdschriften en kauwgom in zaten.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Iedereen wil blijkbaar zo'n geval.
Als ik Ibood was stopte ik er producten van een paar euro in
Vorige keer duurde de hunt tot 8 uur 's avonds... dus we zullen zienxPhantom schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:30:
[...]
Heb net de historie van de belgische hunt bekeken, dat zag er toch een stuk beter uit dan de nederlandse tot nu toe.
Koekje d'r bij?
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)