Ik heb die black rose al!!
Die AVA game is trouwens net geen cs 1.6
En dus ruk.
Die AVA game is trouwens net geen cs 1.6
En dus ruk.
[ Voor 51% gewijzigd door Haas_nl op 17-02-2012 13:48 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Haas_nl op 17-02-2012 13:48 ]
EindelijkUpdates to Team Fortress 2, Day of Defeat: Source and Half-Life 2: Deathmatch have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Source Engine Changes (TF2, DoD:S, HL2:DM)
Fixed a client crash related to dynamic model loading
Fixed dedicated server not receiving restart requests when updates are released
Team Fortress 2
Fixed playing incorrect sounds for The Overdose
Fixed a broken Engineer animation for The Pomson 6000
Fixed Steam inventory/trading not showing the correct item level for some items
Fixed Steam inventory/trading sort order not matching the in-game backpack
Fixed the new styles for The Brown Bomber not using team colors
Fixed some clipping issues with the Warrior's Spirit
Updated pl_hoodoo_final
Removed door frame collision to resolve bots getting stuck in the cave during stage 2
The reallity in Drachten heeft de laatste 2 jaar een TF2 competitie.bvdbijl schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:14:
Ik heb een vraag: weet er iemand of er in Nederland tf2 toernooien zijn? Lijkt me namelijk wel leuk om daar een keertje aan mee te doen
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 58% gewijzigd door Dylan93 op 20-02-2012 15:17 ]
Iemand een idee wat daarmee bedoeld wordt?Updated cp_dustbowl
- Adjusted Blue team's func_respawnroom in stage 1 to be flush against the door
Vermoedelijk hebben ze een of andere exploit gefixed in de spawnroom. De fysieke spawnroom was blijkbaar groter dan de func_spawnroom waardoor je bvb als engi zou kunnen bouwen net in de spawnroom tegen de deur of zoWiethoofd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:26:
Updated cp_dustbowl
- Adjusted Blue team's func_respawnroom in stage 1 to be flush against the door
Iemand een idee wat daarmee bedoeld wordt?
Voor een onschuldige exploit, "meet the geriatric soldier"Stage 1
Building Inside Spawn - In the BLU team's spawn area an Engineer can build right in front of the gate on the left, and in a corner off by the gate on the right.
[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 25-02-2012 12:22 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 26-02-2012 17:51 ]
Had 't zelfde probleem vandaag, een beetje hameren op de refreshknop doet wonderen...wsLy schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:51:
Kom net weer een leuke bug tegen in het spel...
Had een aantal filters ingesteld en toen kreeg ik dit te zien (nooit problemen mee gehad), filters verwijderd en TF2 opnieuw opgestart en nog niks te vinden.
[afbeelding]
edit: overigens geen problemen met favorieten, geschiedenis, vrienden etc...
[ Voor 4% gewijzigd door hardcoresmurf op 27-02-2012 13:33 ]
Er zijn dus zo goed als geen "upgrades", voor het merendeel zijn de unlocks "side-grades".Wiethoofd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:56:
Ze zijn gebalanceerd, elke 'upgrade' heeft een trade off. Zo zal je snellere kogels hebben of extra schade per kogel doen, maar er minder in je magazijn kwijt kunnen of langzamer lopen. En zo zijn er veel verschillende wapens die in elke situatie juist een betere of slechtere keuze kunnen zijn.
Het is eerder zo dat een specifieke class een andere class afslacht. Wat de posters hierboven ook al aangeven is wel waar, maar ik denk wel dat sommige wapens een lagere leercurve hebben dan de stock-wapens (da's een hele nette manier om te zeggen dat ze eigenlijk voor n00bs zijnhardcoresmurf schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:33:
zijn de wapens in dit spel wel wat gebalanceerd? dus niet zo zoals bij combat arms dat je afgeslacht wordt door anderen met betere wapens.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 27-02-2012 14:24 ]
De correctere term is in dit geval volgens mij 'pyrocar'CapTVK schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:19:
Wat het filmpje betreft, met "W+M1" is het zeker te doen.
het duurt een weekje voordat je alles onder de knie hebt. mbt de classes, wapens en besturing.hardcoresmurf schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:17:
Ok goed om te horen dat de wapens balanced zijn.
offtopic: moet nog even 15 minuten wachten tot het downloaden klaar is
medic is belangrijk maar je moet dan wel weten wat je doet en niet achter 1 speler hangenWiethoofd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:57:
Zonde Pykow dat je Medic niet noemt als een van de classes die nodig zijn, je moet per 5 tot 8 'heavy' (damage doing) classes (demo/soldier/heavy/pyro) eigenlijk een medic hebben (alles behalve quick fix).
Demo is imho een hele makkelijke classe om mee te starten (demospam anyone?), maar om echt een goede demo te zijn ben je idd wel even bezig met oefenen en spelen.
Tevens is communicatie zeer belangrijk, schreeuw naar teammates dat er een spy achter ze loopt of dat je pyro jou als medic moet extinguisen of dat er een aantal scouts over de andere flank komt of er een heavy van achteren met een medic aan komt zetten.
Mwah, 2v1 of 2v3 is weinig aan en als je als Blu compleet Red weet weg te vagen is de cart ook zo waar ie wezen moetShabbaman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:55:
PL is ook prima speelbaar als je weinig spelers hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door LUH-3417 op 29-02-2012 08:42 ]
[ Dislect ]
I'M FIREPROOF!!Haas_nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:37:
Zei er nu iemand XP in tf2 thread?? BURN IT WITH FIRE!
En Koth is wel leuk in 2v1? Wat tegenwoordig op pubs rondloopt is te dom om te cappen of te blocken.Wiethoofd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:59:
[...]
Mwah, 2v1 of 2v3 is weinig aan en als je als Blu compleet Red weet weg te vagen is de cart ook zo waar ie wezen moet
[ Voor 11% gewijzigd door Shabbaman op 29-02-2012 08:49 ]
Het highlander team staat nog steeds op etf2l ingeschreven toch? Gewoon meedoenLUH-3417 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:43:
Er komt weer een nieuw Highlander seizoen van ETF2L aan.
http://etf2l.org/2012/02/...season-2-sign-ups-opened/
Vorige keer was dat wel leuk om te doen toch? Ook al was het relatief chaotisch.
en dat heeft ervoor gezorgd dat de game niet meer leuk is om te spelen.LUH-3417 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:08:
Gisteren speelde ik nog op een pub. Defense of Badwater. Ik ben soldier en spring op die rots boven de blauwe spawn. Ik stond er met 40 HP om medic te gillen. We hadden 2 medics die allebei een heavy met 3 dominations aan het healen waren in de setup tijd. De heavy ging ook naar me schieten, naar de medics schieten en weer naar mij. Hij tikte op een gegeven moment zelfs 'Heal the soldier, plz', maar die medics bleven stug allebei die heavy healen. Zelfs die heavy zei 'Jesus Christ'. Ik kon alleen maar 'lol' zeggen en daarna iedereen doodmaken. Maar goed... dat is het niveau.
Misschien zou je eens moeten spelen met spelers die het spel wel snappen in plaats van tussen de kansloze prutsers te gaan zitten ragen.Pykow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:13:
[...]
en dat heeft ervoor gezorgd dat de game niet meer leuk is om te spelen.
[ Voor 42% gewijzigd door Shabbaman op 29-02-2012 15:10 ]
Een spawnrapende pyro. Het kan nog ook! Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht. Toch maar eens met die loadout proberen.Wiethoofd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:20:
[...]
Het highlander team staat nog steeds op etf2l ingeschreven toch? Gewoon meedoen
En de meest irritante wapens zijn iig geband: Holiday Punch, Enforcer, Spy-cicle (spy laat de nodige rommel achter), Pomson 6000 (über deny engi), Phlogistinator (solo pyro spawnrape)
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 29-02-2012 16:16 ]
Verwijderd
Ik heb dus werkelijk geen idee wat die wapens zijnWiethoofd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:20:
[...]
Het highlander team staat nog steeds op etf2l ingeschreven toch? Gewoon meedoen
En de meest irritante wapens zijn iig geband: Holiday Punch, Enforcer, Spy-cicle (spy laat de nodige rommel achter), Pomson 6000 (über deny engi), Phlogistinator (solo pyro spawnrape)
Woop woop! Highlander is leukLUH-3417 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:43:
Er komt weer een nieuw Highlander seizoen van ETF2L aan.
http://etf2l.org/2012/02/...season-2-sign-ups-opened/
Vorige keer was dat wel leuk om te doen toch? Ook al was het relatief chaotisch.
Winners never cheat, Cheaters never win
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Oh ja, in de configs voor hoodoo en cp_mountainlab zijn nu settings/SFX gevonden voor een nieuwe boss. Ze zitten echter nog niet in de GCF's dus we moeten maar afwachten wat het wordt.Added The Teufort Tooth Kicker
Fixed being able to call server votes for training maps
Fixed a case where capturing a point in overtime would end the round before time could be added
Fixed not hearing the third-person weapon sounds for The Gloves of Running Urgently, The Overdose, and The Wrap Assassin
Fixed unusual particles appearing in the wrong place for the Desert Marauder
Improved bot behaviors
Updated cp_mountainlab
Fixed several clipping issues
Updated the gamehaptics file:
Added draw/swing/stab forces to the Black Rose
Added missing forces for Three-Rune Blade
Added more detail to butterfly knife draw forces
Modified Overdose recoil force to more accurately reflect new sound effect
Refined Huntsman & Minigun recoil forces
Refined Jarate throw force
Refined Syringe Gun crit recoil forces
Arquivos de localização atualizados[1]
Koop een item van 35 cent en je hebt de volledige versieGammort schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:56:
Verder overweeg ik om de game te kopen maar weet ik nog niet precies in hoeverre de voordelen het waard zijn, is er iemand die mij kan overtuigen?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zoals hierboven gezegd, met een enkele ingame aankoop van een laag bedrag heb je de full versie. Voordelen zijn uit mijn hoofd het kunnen traden en een grotere backpack.Gammort schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:56:
Eerste post in dit topic, maar ik speel nu al een tijdje TF2 (free) en ik vroeg me af of er ook servers zijn met restrictions voor bijvoorbeeld close combat wapens only of alleen maar bepaalde classes zoals snipers of zonder spy. Ik speel momenteel vooral fort (normaal/cool/egypt) maar het begint soms een beetje te vervelen dus ik ben op zoek naar iets nieuws, uiteraard ben ik ook bekend met de andere standaard gametypes.
Verder overweeg ik om de game te kopen maar weet ik nog niet precies in hoeverre de voordelen het waard zijn, is er iemand die mij kan overtuigen?
ah zo makkelijk.. dat wist ik niet. Niet echt een drempel dusD4NG3R schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:01:
[...]
Koop een item van 35 cent en je hebt de volledige versie?
[ Voor 6% gewijzigd door glashio op 05-03-2012 15:22 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Volgens mij is er een minimum van 5 euro als je je steamwallet wilt opladen, dus 35cent zal het uiteindelijk niet wordenGammort schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:16:
[...]
ah zo makkelijk.. dat wist ik niet. Niet echt een drempel dus
[ Voor 38% gewijzigd door CapTVK op 06-03-2012 11:10 ]
Same here! , heb me ook opgegevenWiethoofd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:56:
* Wiethoofd wil zich eigenlijk hier opgeven (medic/heavy) en zit als het goed is nog in de GoT Highlander steam group.
Winners never cheat, Cheaters never win
HOI.
Die is er nog steeds!RedHat schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:23:
nu is er geen pub meer
[ Voor 12% gewijzigd door Asskicker op 10-03-2012 11:03 ]
We hebben iedereen weggejaagd omdat ze anders Arie's mumble-server ddossen.RedHat schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:23:
Valt me op dat vroeger Mumble altijd helemaal vol zat en de pub snel gevuld was, nu is er geen pub meer en mumble is zo goed als leeg
Kinderachtig. Maar wel jammer. Was vroeger echt leuk op mumble.Shabbaman schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:47:
[...]
We hebben iedereen weggejaagd omdat ze anders Arie's mumble-server ddossen.
Lees je andere berichten ook nog wel?RedHat schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:32:
[...]
Kinderachtig. Maar wel jammer. Was vroeger echt leuk op mumble.
HOI.
Hehe, er waren 2 malloten die dat probeerden ja, erg sneu.Shabbaman schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:47:
[...]
We hebben iedereen weggejaagd omdat ze anders Arie's mumble-server ddossen.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
[ Voor 71% gewijzigd door CapTVK op 10-03-2012 20:45 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Nee inderdaad, moet ik ook eens gaan uitproberen!Yonni schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:36:
Epic sandman spamming, hahaha! Ik wist trouwens niet dat je de sandman door glas kon slaan.
[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 18-03-2012 22:21 ]
Moet je het wel doen zoals wij, wij deden alles netjes in het Nederlands, dus: Word neer, duwen!skndd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:04:
BECOME DOWN, PUUUUUSH
virus problemen? ga over op linux!
Demo is ook sterk op korte afstand, 1 bommetje doet zoveel damage dat de speler wel wegvliegt en heb je een 2e kans om te schieten, daarna krijg je heel veel krit met The Bottle(melee)darkmagic schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:59:
ik vind demo maar niks. daarin tegen bevalt mij de sniper wel en de engineer ook. het nadeel is van beide dat ze op korte afstand erg slecht zijn en allebei zeer gevoelig voor spy's.(maar dat geldt grotendeels voor elke karater)
You have beat me Demoman recordShabbaman schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:14:
Omdat Wiethoofd mij misbruikt om zijn kritzkrieg te levellen had ik had gisteren zowaar een nieuw killstreak-record: 39. Volgens mij wordt het niveau er niet hoger op. Om dat te illustreren het volgende scorebord (van ergens afgelopen week):
[afbeelding]
Jawel, ik heb Koeitje's plek overgenomen. En als ik dat kan dan zegt dat heel veel over het niveau
virus problemen? ga over op linux!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq