Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Ik heb die black rose al!!
Die AVA game is trouwens net geen cs 1.6
En dus ruk.

[ Voor 51% gewijzigd door Haas_nl op 17-02-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
Updates to Team Fortress 2, Day of Defeat: Source and Half-Life 2: Deathmatch have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Source Engine Changes (TF2, DoD:S, HL2:DM)
Fixed a client crash related to dynamic model loading
Fixed dedicated server not receiving restart requests when updates are released
Team Fortress 2
Fixed playing incorrect sounds for The Overdose
Fixed a broken Engineer animation for The Pomson 6000
Fixed Steam inventory/trading not showing the correct item level for some items
Fixed Steam inventory/trading sort order not matching the in-game backpack
Fixed the new styles for The Brown Bomber not using team colors
Fixed some clipping issues with the Warrior's Spirit
Updated pl_hoodoo_final
Removed door frame collision to resolve bots getting stuck in the cave during stage 2
Eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 21:29
Heb Black Rose is een mooi mes maar AVA is niet echt free to play materiaal eerder een beta je kan niet inloggen met steam account (naam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 14:40
Ik heb een vraag: weet er iemand of er in Nederland tf2 toernooien zijn? Lijkt me namelijk wel leuk om daar een keertje aan mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvdbijl schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:14:
Ik heb een vraag: weet er iemand of er in Nederland tf2 toernooien zijn? Lijkt me namelijk wel leuk om daar een keertje aan mee te doen
The reallity in Drachten heeft de laatste 2 jaar een TF2 competitie.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 09:51

skndd

aka skeej

De grootste Reality was juist 3 jaar geleden, met ook een paar internationale teams. Een movie daarvan is hier ook eerder gepost:

1 editie van The Reality daarna waren er alleen maar NL mixteams (vrijwel geheel GoT) en Alpha Omega, nu bekend als Team Divi5ion. Indien er genoeg opkomst is op The Reality wordt er altijd wel een funcompo geregeld, maar volgens mij waren er de laatste keer niet eens genoeg teams (lees: 10 man die TF2 spelen).

In datzelde jaar als dat grote The Reality TF2 tournament was er ook een community-georganiseerde "The Community TF2 LAN". Een TUP (turn-up-and-play, geen eigen pc) LAN in WZZRD in Enschede, met iets van 8 teams met ook bezoekers uit diverse plekken in Europa.

Er is sinds 2009, dat gouden jaar voor competitive TF2 in Nederland, eigenlijk geen groot toernooi geweest in NL, de community is daar gewoonweg te klein voor. Er moet gerekend kunnen worden op opkomst vanuit het buitenland om een zaal vol te krijgen.

Er is echter op dit moment een nieuw toernooi "in the works". EGS, de organisators van Battle of Amsterdam kijken naar de mogelijkheid voor een TF2 TUP toernooi, wat zelfs groter kan worden dan de bovengenoemde grote Reality en TCL (16 teams is is waar ze op mikken). Dit toernooi zou dan 7 en 8 juli plaatsvinden. Het staat echter nog niet vast. Eerst nog wachten op de officiële announcement, en dan zien of we 16 teams ingeschreven kunnen krijgen. Ik neem aan van wel, gezien het enthousiasme in de Europese community.

Natuurlijk zijn al deze toernooien wel in het 6v6 competitive format, meestal volgens de ETF2L regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
Wat doet het spel eigenlijk bij "Retrieving server info..." ? De eerste keer dat ik een server join duurt dit namelijk 5-8 minuten voordat ik er dan inzit. Als ik eenmaal 1x een map heb geladen dan join ik elke willekeurige server instant...

[ Voor 58% gewijzigd door Dylan93 op 20-02-2012 15:17 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
offtopic:
Mijn laptop is eindelijk in productie genomen door Dell. Dus hopelijk kan ik zaterdag of anders aankomende week weer gaan schieten met jullie :+ Houden we een RedHat's back avond :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heerlijk die updates van Valve aan TF2, zorgen ervoor dat de trade meteen op z'n gat ligt voor een paar uur, trade stability en game stability fixen ho maar :')
Updated cp_dustbowl
- Adjusted Blue team's func_respawnroom in stage 1 to be flush against the door
Iemand een idee wat daarmee bedoeld wordt?

Tevens 2 nieuwe paints (Added A Mann's Mint & After Eight paints) en een nieuwe serie crate met nieuwe stranges (nog geen lijst gezien wat er dan in kan zitten).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:50
Wiethoofd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:26:
Updated cp_dustbowl
- Adjusted Blue team's func_respawnroom in stage 1 to be flush against the door

Iemand een idee wat daarmee bedoeld wordt?
Vermoedelijk hebben ze een of andere exploit gefixed in de spawnroom. De fysieke spawnroom was blijkbaar groter dan de func_spawnroom waardoor je bvb als engi zou kunnen bouwen net in de spawnroom tegen de deur of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is inderdaad nog een hele oude exploit. Blijkbaar zijn ze wat aan het opruimen op de to-do list. Nu de gravelpit overtime bug.

http://wiki.teamfortress.com/wiki/Exploits#Dustbowl
Stage 1

Building Inside Spawn - In the BLU team's spawn area an Engineer can build right in front of the gate on the left, and in a corner off by the gate on the right.
Voor een onschuldige exploit, "meet the geriatric soldier" :P

[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 25-02-2012 12:22 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopsuiker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 19:42
Wat gebeurt er hier precies? Wel grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals je kunt zien komt de soldier amper vooruit. Je ziet ook dat hij zijn benen niet eens kan optillen. Alleen langzaam vooruitschuiven met z'n voeten. Opa doet ook nog mee op z'n leeftijd zogezegd. (met succes) <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Kom net weer een leuke bug tegen in het spel...
Had een aantal filters ingesteld en toen kreeg ik dit te zien (nooit problemen mee gehad), filters verwijderd en TF2 opnieuw opgestart en nog niks te vinden. :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nn9jj.jpg

edit: overigens geen problemen met favorieten, geschiedenis, vrienden etc...

[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 26-02-2012 17:51 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
wsLy schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:51:
Kom net weer een leuke bug tegen in het spel...
Had een aantal filters ingesteld en toen kreeg ik dit te zien (nooit problemen mee gehad), filters verwijderd en TF2 opnieuw opgestart en nog niks te vinden. :')

[afbeelding]

edit: overigens geen problemen met favorieten, geschiedenis, vrienden etc...
Had 't zelfde probleem vandaag, een beetje hameren op de refreshknop doet wonderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Ik ben tf2 nu aan het downloaden, even kijken of ik het leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Het is best wel chaos in het begin omdat je al die wapens niet kent, maar daar wen je vanzelf wel aan ;) Er zijn gelukkig zat tutorials in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

In het begin heb je trouwens zelf nauwelijks andere dan vanilla wapens en zal je altijd vol in random crit gespam lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

zijn de wapens in dit spel wel wat gebalanceerd? dus niet zo zoals bij combat arms dat je afgeslacht wordt door anderen met betere wapens.

[ Voor 4% gewijzigd door hardcoresmurf op 27-02-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ze zijn gebalanceerd, elke 'upgrade' heeft een trade off. Zo zal je snellere kogels hebben of extra schade per kogel doen, maar er minder in je magazijn kwijt kunnen of langzamer lopen. En zo zijn er veel verschillende wapens die in elke situatie juist een betere of slechtere keuze kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Wiethoofd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:56:
Ze zijn gebalanceerd, elke 'upgrade' heeft een trade off. Zo zal je snellere kogels hebben of extra schade per kogel doen, maar er minder in je magazijn kwijt kunnen of langzamer lopen. En zo zijn er veel verschillende wapens die in elke situatie juist een betere of slechtere keuze kunnen zijn.
Er zijn dus zo goed als geen "upgrades", voor het merendeel zijn de unlocks "side-grades".
Enkel de meeste melee unlocks zijn upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-10 23:13
hardcoresmurf schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:33:
zijn de wapens in dit spel wel wat gebalanceerd? dus niet zo zoals bij combat arms dat je afgeslacht wordt door anderen met betere wapens.
Het is eerder zo dat een specifieke class een andere class afslacht. Wat de posters hierboven ook al aangeven is wel waar, maar ik denk wel dat sommige wapens een lagere leercurve hebben dan de stock-wapens (da's een hele nette manier om te zeggen dat ze eigenlijk voor n00bs zijn :+ ).

Om een voorbeeld te nemen: de heavy (die dikzak). De heavy heeft standaard een minigun. Er zijn veel varianten op de minigun, waarbij de variatie zit in hoeveel damage de gun doet, hoe snel je kan bewegen of hoe lang de spinup-time duurt. Als je wat ervaring met deze class hebt weet je wel wanneer je moet opspinnen, maar als je niet zo heel goed bent dan weet je dat misschien nog niet. Een wapen zonder spinup-time (de Tomislav) lijkt dan beter, maar als je wat handiger bent kan je meer rendement halen uit de standaard-minigun omdat die meer damage doet. Aan de andere kant kan je met de Tomislav wel ninja heavy gaan, maar daar moet je je speelstijl wel op aanpassen. Om een lang verhaal kort te maken: als je gepwnd wordt ligt dat aan jezelf, niet aan de wapens van de tegenstander.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Minigun is OP, beetje met de cart meelopen en om je heen schieten om spy te checken en alles wat op je afkomt lopen neer te halen, beetje degelijke medic blijft dan in jou buurt om te helpen met de sentries en de ambushes :>

Volgens mij was deze hier nog niet gepost, maar zo schijn je dus het beste Pyro te spelen (al zou je nog meer overpowered zijn als je met die Phlogistinator rond gaat lopen (dat die nog niet generved is....))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Ok goed om te horen dat de wapens balanced zijn.

offtopic: moet nog even 15 minuten wachten tot het downloaden klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

@ dat filmpje: hoe kan je ooit een fps spelen met een stuur? dat is toch fking onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig aan toe te voegen. De meeste wapens zijn gewoon sidegrades en bieden niet echt een voordeel tov de standaard wapens. Als je die onder de knie hebt kan je je de meeste situaties al redden. Al zijn er een paar "easy mode" wapens die het gemakkelijker maken of gewoon aan te klooien zonder direct dood te gaan. Tomislav voor de heavy is met lage spinup er een van. De spy met z'n "verlaat de gevangenis zonder te betalen"-kaartjes: de deadringer en spy-cicle is een ander voorbeeld.

Wat het filmpje betreft, met "W+M1" is het zeker te doen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 27-02-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

CapTVK schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:19:
Wat het filmpje betreft, met "W+M1" is het zeker te doen. ;)
De correctere term is in dit geval volgens mij 'pyrocar' :P

Als medic zijn die W+M1 pyro's als teammates maar ook als tegenstanders ontzettend irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardcoresmurf schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:17:
Ok goed om te horen dat de wapens balanced zijn.

offtopic: moet nog even 15 minuten wachten tot het downloaden klaar is :)
het duurt een weekje voordat je alles onder de knie hebt. mbt de classes, wapens en besturing.

ik ben er zelf 3 maanden mee gestopt ongeveer en merk dat mijn aim nu niet meer is zoals voorheen. omdat de muis anders reageerd dan in moderne shooters als MW3 en BF3.

makkelijkste class om te beginnen is Pyro,heavy en soldier.
de moeilijkste zijn Sniper,spy en demoman. Daar moet je echt pas aan beginnen als je de gameplay goed begrijpt.
Daarnaast speel een class die je leuk vindt en echt NODIG is. dus niet als spy spawnen als er al 2 zijn in je team. je kan beter meer soldiers,demomans, heavies, scouts hebben dan de overige classes.

Daarna raad ik je aan om te kiezen voor de SERVER LIST en niet Start game.
je komt dan meestal op een server van valve zelf en daar zitten hele slechte spelers in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zonde Pykow dat je Medic niet noemt als een van de classes die nodig zijn, je moet per 5 tot 8 'heavy' (damage doing) classes (demo/soldier/heavy/pyro) eigenlijk een medic hebben (alles behalve quick fix).

Demo is imho een hele makkelijke classe om mee te starten (demospam anyone?), maar om echt een goede demo te zijn ben je idd wel even bezig met oefenen en spelen.

Tevens is communicatie zeer belangrijk, schreeuw naar teammates dat er een spy achter ze loopt of dat je pyro jou als medic moet extinguisen of dat er een aantal scouts over de andere flank komt of er een heavy van achteren met een medic aan komt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiethoofd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:57:
Zonde Pykow dat je Medic niet noemt als een van de classes die nodig zijn, je moet per 5 tot 8 'heavy' (damage doing) classes (demo/soldier/heavy/pyro) eigenlijk een medic hebben (alles behalve quick fix).

Demo is imho een hele makkelijke classe om mee te starten (demospam anyone?), maar om echt een goede demo te zijn ben je idd wel even bezig met oefenen en spelen.

Tevens is communicatie zeer belangrijk, schreeuw naar teammates dat er een spy achter ze loopt of dat je pyro jou als medic moet extinguisen of dat er een aantal scouts over de andere flank komt of er een heavy van achteren met een medic aan komt zetten.
medic is belangrijk maar je moet dan wel weten wat je doet en niet achter 1 speler hangen ;)
niks is erger dan een medic in het team hebben die niet weet wat hij doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Een medic die je ubered als jij vol in een sentry loopt en dan besluit van target te wisselen (zonder 2 of 3 tegelijk van uber te voorzien) is zo ontzettend irritant, of als hij je healt, meeloopt en dan zodra jij de hoek om bent iemand anders gaat healen en jij vol gepakt wordt door wat er maar om die hoek staat...

Zat laatst op een reddit server, prima te doen, maar dan heb je een medic die met z'n quick fix pocket scout gaat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Een medic met een enkele buddy is al nuttiger dan de derde spy of sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

En een medic met quick fix is nuttiger dan de vierde spy of sniper :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
En vergeet de demopan niet! :+

Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/c/ce/Demopan_Large.png/250px-Demopan_Large.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Ik heb dit spel nu zitten spelen maar, de enige servers waar mensen op zitten zijn van die xp-booster servers. ligt dat nu aan hoe laat ik speel? (10.00 uur s'morgens) of is dat altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Euh... xp booster? Maar goed, de laatste keer dat ik een TF2 server om tien uur 's ochtends vol heb gezien is wel een tijdje geleden. Probeer bijvoorbeeld een van deze servers als ze een beetje gevuld zijn rond een uur of vier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

ik bedoel zo'n server waar je mensen kunt dood maken zonder dat ze wat terug doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Oh, een idle server. Ja, da's niet heel spannend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Kijk naar de map naam, gaat waarschijnlijk iets van "idle_" instaan, die niet joinen.
Normale maps zijn: cp_, pl_, ctf_, koth_, plr_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De quickplay optie is er ook een. Daarmee kom je altijd bij servers uit met standaard vanilla settings. Al heb je ook nog de minder scrupeleuze server beheerders die hun server settings faken om toch op de quickplay lijst te komen. Plus het voordeel dat het publiek op Valve/quickplay servers -ahem- niet zo goed is. Dus ook een beginner kan goed rondkomen.

P.S
Misschien is het toch handig om een paar koth maps op de maplist van de GoT server te zetten. Die zijn ook speelbaar als je weinig spelers hebt rondlopen. En er is maar een CP bij koth map. Dus ook maar een focus punt zodat spelers niet zomaar de andere kant van de map gaan op rennen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
PL is ook prima speelbaar als je weinig spelers hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Shabbaman schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:55:
PL is ook prima speelbaar als je weinig spelers hebt.
Mwah, 2v1 of 2v3 is weinig aan en als je als Blu compleet Red weet weg te vagen is de cart ook zo waar ie wezen moet :P Medieval is wel prima met weinig spelers, maar je moet dan wel spelers hebben met itemdrops, vanilla is daar weinig aan (geen demoknights, geen huntsman :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Zei er nu iemand XP in tf2 thread?? BURN IT WITH FIRE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt weer een nieuw Highlander seizoen van ETF2L aan.

http://etf2l.org/2012/02/...season-2-sign-ups-opened/

Vorige keer was dat wel leuk om te doen toch? Ook al was het relatief chaotisch. :)

[ Voor 20% gewijzigd door LUH-3417 op 29-02-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 09:21

skabouter

Skabouter

oe oe ik ben weer van de partij! ;)

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Haas_nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:37:
Zei er nu iemand XP in tf2 thread?? BURN IT WITH FIRE!
I'M FIREPROOF!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Wiethoofd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:59:
[...]

Mwah, 2v1 of 2v3 is weinig aan en als je als Blu compleet Red weet weg te vagen is de cart ook zo waar ie wezen moet :P
En Koth is wel leuk in 2v1? Wat tegenwoordig op pubs rondloopt is te dom om te cappen of te blocken.

[ Voor 11% gewijzigd door Shabbaman op 29-02-2012 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren speelde ik nog op een pub. Defense of Badwater. Ik ben soldier en spring op die rots boven de blauwe spawn. Ik stond er met 40 HP om medic te gillen. We hadden 2 medics die allebei een heavy met 3 dominations aan het healen waren in de setup tijd. De heavy ging ook naar me schieten, naar de medics schieten en weer naar mij. Hij tikte op een gegeven moment zelfs 'Heal the soldier, plz', maar die medics bleven stug allebei die heavy healen. Zelfs die heavy zei 'Jesus Christ'. Ik kon alleen maar 'lol' zeggen en daarna iedereen doodmaken. Maar goed... dat is het niveau. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

LUH-3417 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:43:

Vorige keer was dat wel leuk om te doen toch? Ook al was het relatief chaotisch. :)
Het highlander team staat nog steeds op etf2l ingeschreven toch? Gewoon meedoen :>

En de meest irritante wapens zijn iig geband: Holiday Punch, Enforcer, Spy-cicle (spy laat de nodige rommel achter), Pomson 6000 (über deny engi), Phlogistinator (solo pyro spawnrape)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:08:
Gisteren speelde ik nog op een pub. Defense of Badwater. Ik ben soldier en spring op die rots boven de blauwe spawn. Ik stond er met 40 HP om medic te gillen. We hadden 2 medics die allebei een heavy met 3 dominations aan het healen waren in de setup tijd. De heavy ging ook naar me schieten, naar de medics schieten en weer naar mij. Hij tikte op een gegeven moment zelfs 'Heal the soldier, plz', maar die medics bleven stug allebei die heavy healen. Zelfs die heavy zei 'Jesus Christ'. Ik kon alleen maar 'lol' zeggen en daarna iedereen doodmaken. Maar goed... dat is het niveau. :)
en dat heeft ervoor gezorgd dat de game niet meer leuk is om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pykow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:13:
[...]

en dat heeft ervoor gezorgd dat de game niet meer leuk is om te spelen.
Misschien zou je eens moeten spelen met spelers die het spel wel snappen in plaats van tussen de kansloze prutsers te gaan zitten ragen.

[ Voor 42% gewijzigd door Shabbaman op 29-02-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiethoofd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:20:
[...]

Het highlander team staat nog steeds op etf2l ingeschreven toch? Gewoon meedoen :>

En de meest irritante wapens zijn iig geband: Holiday Punch, Enforcer, Spy-cicle (spy laat de nodige rommel achter), Pomson 6000 (über deny engi), Phlogistinator (solo pyro spawnrape)
Een spawnrapende pyro. Het kan nog ook! Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht. Toch maar eens met die loadout proberen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 29-02-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:20:
[...]

Ik heb dus werkelijk geen idee wat die wapens zijn 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
LUH-3417 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:43:

Woop woop! Highlander is leuk :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Iemand is vandaag ten huwelijk gevraagd via TF2, best leuk gedaan van haar :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Oeh, staat in de changelog van de update van 1 maart:
Fixed a case where capturing a point in overtime would end the round before time could be added
Zou het dan eindelijk....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is inderdaad gefixt, blijkbaar zat de bug wat dieper want hij kwam ook bij andere maps voor.
Added The Teufort Tooth Kicker
Fixed being able to call server votes for training maps
Fixed a case where capturing a point in overtime would end the round before time could be added
Fixed not hearing the third-person weapon sounds for The Gloves of Running Urgently, The Overdose, and The Wrap Assassin
Fixed unusual particles appearing in the wrong place for the Desert Marauder
Improved bot behaviors
Updated cp_mountainlab
Fixed several clipping issues
Updated the gamehaptics file:
Added draw/swing/stab forces to the Black Rose
Added missing forces for Three-Rune Blade
Added more detail to butterfly knife draw forces
Modified Overdose recoil force to more accurately reflect new sound effect
Refined Huntsman & Minigun recoil forces
Refined Jarate throw force
Refined Syringe Gun crit recoil forces
Arquivos de localização atualizados[1]
Oh ja, in de configs voor hoodoo en cp_mountainlab zijn nu settings/SFX gevonden voor een nieuwe boss. Ze zitten echter nog niet in de GCF's dus we moeten maar afwachten wat het wordt.

Vandaag weer leuke ervaring gehad met het gemiddelde pub niveau op cp_freight. Twee engineers die direct bij de spawn al hun shit gingen bouwen en daar bleven zitten. Met twee man minder, geen medic en een niet zo goed team natuurlijk gerolled op central CP. Binnen een minuut de volgende CP kwijt en stonden we al snel de laatste CP te verdedigen. Wat een geluk dat de sentries er intussen stonden. Alleen jammer dat ze niet zo op spies letten of de spullen van je fellow engy. Dus, dat was de laatste CP.

Credit to team jongens! 8)7

Dit is ongeveer zoals het eigenlijk behoort te gaan.

Eindelijk eens een mooi voorbeeld van goede TF2 pubplay. Of lijkt het maar zo goed omdat het gemiddelde niveau zo verdomde laag ligt. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Ik weet niet of deze game ook al langs is gekomen hier:
http://www.loadoutgame.com/

Ziet er wel grappig uit en qua grafische stijl wel in het straatje van TF2. Tevens ook Free 2 Play en je kunt je aanmelden voor de beta.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder hoedjes kan het nooit wat worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Eerste post in dit topic, maar ik speel nu al een tijdje TF2 (free) en ik vroeg me af of er ook servers zijn met restrictions voor bijvoorbeeld close combat wapens only of alleen maar bepaalde classes zoals snipers of zonder spy. Ik speel momenteel vooral fort (normaal/cool/egypt) maar het begint soms een beetje te vervelen dus ik ben op zoek naar iets nieuws, uiteraard ben ik ook bekend met de andere standaard gametypes.

Verder overweeg ik om de game te kopen maar weet ik nog niet precies in hoeverre de voordelen het waard zijn, is er iemand die mij kan overtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

D4NG3R

kiwi

:)

Gammort schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:56:
Verder overweeg ik om de game te kopen maar weet ik nog niet precies in hoeverre de voordelen het waard zijn, is er iemand die mij kan overtuigen?
Koop een item van 35 cent en je hebt de volledige versie :+ ?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Gammort schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:56:
Eerste post in dit topic, maar ik speel nu al een tijdje TF2 (free) en ik vroeg me af of er ook servers zijn met restrictions voor bijvoorbeeld close combat wapens only of alleen maar bepaalde classes zoals snipers of zonder spy. Ik speel momenteel vooral fort (normaal/cool/egypt) maar het begint soms een beetje te vervelen dus ik ben op zoek naar iets nieuws, uiteraard ben ik ook bekend met de andere standaard gametypes.

Zoals hierboven gezegd, met een enkele ingame aankoop van een laag bedrag heb je de full versie. Voordelen zijn uit mijn hoofd het kunnen traden en een grotere backpack.

Voor wat betreft servers en mods, er zijn er zoveel .... ook met de dingen die jij zegt. Persoonlijk vind ik TF2 leuk, maar dan ook alleen als je een beetje redelijk team hebt en er teamplay is.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
D4NG3R schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:01:
[...]

Koop een item van 35 cent en je hebt de volledige versie :+ ?
ah zo makkelijk.. dat wist ik niet. Niet echt een drempel dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 09:06

glashio

C64 > AMIGA > PC

Je kan niet meer in pl_goldrush op het lampenkapje staan boven op het spawngebouw van RED in Stage A :'( Achja... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door glashio op 05-03-2012 15:22 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-10 01:31
Gammort schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:16:
[...]

ah zo makkelijk.. dat wist ik niet. Niet echt een drempel dus :P
Volgens mij is er een minimum van 5 euro als je je steamwallet wilt opladen, dus 35cent zal het uiteindelijk niet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeft geen probleem te zijn als je in de toekomst van plan bent nog andere games op steam aan te schaffen. Dat wordt altijd eerst afgeschreven vanaf je steamwallet. Ik neem aan dat het je main steam account is. Gewoon wat geld op je steamwallet zetten, een goedkoop item kopen (ik raad de stickyjumper aan) en je bent klaar.
Voordeel is inderdaad een grotere backpack van 300 ipv 50 en trading rechten. Vooral het grotere backpack voor andere wapens is handig. De normale class unlocks alleen zijn al 9x3=27 items. Tel daarbij je drops en met af en toe een paar uur spelen zit je na een paar weken al vol.

Wat betreft sniper maps waar je alleen tegen sniper vs. sniper kan spelen. Ja, die zijn er. Ik probeer me voor de geest te halen wat ook alweer de namen voor die typische sniper maps waren. Maar ik kan er niet opkomen momenteel. Ze zijn zeker te vinden als je eens door de serverbrowser scrollt.
Wat betreft close combat maps. Ik neem aan dat je melee only bedoelt? Er zijn een paar servers/maps zoals cp_degrootkeep waar je melee mode kan spelen. Kijk in de server browser ook eens bij de server tags of er melee bij staat.

[ Voor 38% gewijzigd door CapTVK op 06-03-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 20:36

DNB

Even een oproep voor de mensen die dit seizoen mee willen doen met het GoT ETF2L highlander team.
Momenteel hebben we 6 namen (skabouter, b34mer, shabbaman, decloak, become en ikzelf), en dat is wat magertjes voor 9v9.

Dus als je interesse hebt geef je dan op op teamfortress.be alhier: http://www.teamfortress.b....php?f=2&t=2622&start=240
Details over het toernooi: http://etf2l.org/2012/02/...season-2-sign-ups-opened/

Het is gewoon hartstikke leuk, en zoals een wijs man ooit zei: "Bijzijn is meemaken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

* Wiethoofd wil zich eigenlijk hier opgeven (medic/heavy) en zit als het goed is nog in de GoT Highlander steam group.

Cabo moet eigenlijk ook als spy en Spawn als sniper :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Wiethoofd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:56:
* Wiethoofd wil zich eigenlijk hier opgeven (medic/heavy) en zit als het goed is nog in de GoT Highlander steam group.
Same here! , heb me ook opgegeven :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Voor als er nog ruimte is enzo, heb ik me ook maar opgegeven :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Laptop binnen, eindelijk tijd om te gamen.

Valt me op dat vroeger Mumble altijd helemaal vol zat en de pub snel gevuld was, nu is er geen pub meer en mumble is zo goed als leeg :'(

Ook heb ik paar uurtjes gespeeld maar het is spyro fortress (Op de pubs althans) geworden. Waar blijven de GoT-avonden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik heb anders net prima lol gehad met Bananenspin, Descriptor, Kingmöb, BlackeagleNL op Mumble op No Heroes Badwater/Goldrush :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Die is er nog steeds!

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.205:27015/b_560_95_1.png
http://www.gametracker.com/server_info/93.190.140.205:27015/

[ Voor 12% gewijzigd door Asskicker op 10-03-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
RedHat schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:23:
Valt me op dat vroeger Mumble altijd helemaal vol zat en de pub snel gevuld was, nu is er geen pub meer en mumble is zo goed als leeg :'(
We hebben iedereen weggejaagd omdat ze anders Arie's mumble-server ddossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Shabbaman schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:47:
[...]

Kinderachtig. Maar wel jammer. Was vroeger echt leuk op mumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

RedHat schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:32:
[...]

Kinderachtig. Maar wel jammer. Was vroeger echt leuk op mumble.
Lees je andere berichten ook nog wel? :o

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Shabbaman schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:47:
[...]

Hehe, er waren 2 malloten die dat probeerden ja, erg sneu.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop tweakers op de server nu, kom erbij!

Weer wat geleerd. De wrangler heet in de Nederlandse versie de beteugelaar. Ik weet dat veel mensen Steam op Ned hebben staan. Maar toch :P

[ Voor 71% gewijzigd door CapTVK op 10-03-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

net weer ff mee gespeeld was wel weer leuk idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
ik heb inmiddels een item aangeschaft en heb nu eindelijk die grotere backpack, moest wel op een nieuw account doen want m'n oude was op iemands anders e-mail adres en daar ging steeds een confirmation code heen als ik via de site wilde inloggen.

In ieder geval, tweakers die TF2 spelen, plz add my steam: gammortos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh, had twee prachtige air reflects als pyro op Gravelpit. Heb ik een error bij me replay.. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.205:27015/b_560_95_1.png
http://www.gametracker.com/server_info/93.190.140.205:27015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zijn er nog mensen nodig voor dat Highlander team?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Er staan echt wel leuke items in de Steam Workshop: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=15169 Ipv een Flamethrower een 'Icethrower', brandende teammates blussen en tegenstanders bevriezen. En er is de nodige aandacht besteed aan de aankondigingsposter:
Team Fortress 2 - The Cryogenator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Wow dat is wel gaaf, er zijn nog niet veel 'ice' related wapens in de game dus deze kan er nog wel bij. Vraag me af in hoeverre ze van het pyro = vuur principe zouden willen afstappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk vind ik die robot heads die iemand maakt wel interessant. Ze hebben trouwens niks te maken met de toekomstige "tobor"-update.

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/487752425926903025/FA62FC04A75D9FB0C972A40454FEDB8EEB7C21B8/268x268.resizedimage

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/487752425920789027/725EEEE9E31F47D127CA7842235C3D8E11A4B27C/600x337.resizedimage

En nog wat ouderwetse sandman fun.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dhT16rMVqJI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Was dat nou een dubbele Bonk! ?? :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Epic sandman spamming, hahaha! Ik wist trouwens niet dat je de sandman door glas kon slaan.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Yonni schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:36:
Epic sandman spamming, hahaha! Ik wist trouwens niet dat je de sandman door glas kon slaan.
Nee inderdaad, moet ik ook eens gaan uitproberen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

YES, eindelijk een nerf voor de Phlogistinator, een whopping -10% damage penalty :')

Je krijgt nog steeds full crits ipv minicrits en je health blijft vol, alsof je een wandelende kritzkrieg hebt die vuur spuwt :/

En dan te bedenken dat de crits en het healen 10 seconden duren, waar een übercharge slechts 8 seconden is! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hehe dat waren een paar leuke rondes :D

Afbeeldingslocatie: http://tf2wiki.net/w/images/f/fd/Demoman.png
NEER.

Het bovenstaande is wel duidelijk voor iedereen die meedeed O-)

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 18-03-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 09:51

skndd

aka skeej

BECOME DOWN, PUUUUUSH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Moet je het wel doen zoals wij, wij deden alles netjes in het Nederlands, dus: Word neer, duwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Omdat Wiethoofd mij misbruikt om zijn kritzkrieg te levellen had ik had gisteren zowaar een nieuw killstreak-record: 39. Volgens mij wordt het niveau er niet hoger op. Om dat te illustreren het volgende scorebord (van ergens afgelopen week):

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/470863759229238605/633C39C3C9728E172C3C5056D1D13535C22CFE6E/

Jawel, ik heb Koeitje's plek overgenomen. En als ik dat kan dan zegt dat heel veel over het niveau :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wiet had het er gister al over ja, lekkere killstreak :Y . Mijn record als demo is 26 of 27. ( Ik werd 2x kritzkrieged gevolgd door een uber 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmagic
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-04 13:25
ik vind demo maar niks. daarin tegen bevalt mij de sniper wel en de engineer ook. het nadeel is van beide dat ze op korte afstand erg slecht zijn en allebei zeer gevoelig voor spy's.(maar dat geldt grotendeels voor elke karater)

virus problemen? ga over op linux!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkmagic schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:59:
ik vind demo maar niks. daarin tegen bevalt mij de sniper wel en de engineer ook. het nadeel is van beide dat ze op korte afstand erg slecht zijn en allebei zeer gevoelig voor spy's.(maar dat geldt grotendeels voor elke karater)
Demo is ook sterk op korte afstand, 1 bommetje doet zoveel damage dat de speler wel wegvliegt en heb je een 2e kans om te schieten, daarna krijg je heel veel krit met The Bottle(melee)
Shabbaman schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:14:
Omdat Wiethoofd mij misbruikt om zijn kritzkrieg te levellen had ik had gisteren zowaar een nieuw killstreak-record: 39. Volgens mij wordt het niveau er niet hoger op. Om dat te illustreren het volgende scorebord (van ergens afgelopen week):

[afbeelding]

Jawel, ik heb Koeitje's plek overgenomen. En als ik dat kan dan zegt dat heel veel over het niveau :+
You have beat me Demoman record :( mijn record zit op 31 voor de demoman
Mijn hoogste killstreak heb ik gehaald met mijn soldier. 60 kills op CP_badlands,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmagic
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-04 13:25
wie gaat ermee vanavond op de Tweakers TF2?

virus problemen? ga over op linux!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Sure :) . Met z'n allen weer op mumble :9?

Pagina: 1 ... 23 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]