"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dustbowl fast respawn? Dat was nog een verbetering geweest. Het niveau op een TF2 pub stelt niet veel meer voor en het feit dat veel matches niet meer helemaal vollopen en je met 3 man minder speelt helpt ook niet mee.
En ik vraag me af wat nog te customizen valt nu we we weapon skins hebben. Waar valt nog wat geld uit te wringen?
[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 29-12-2017 17:17 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
*als de rest van het team ook meewerkt.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Misschien een idee om een volgende "Credit to Team" ten bate van KWF Kankerbestrijding actie te starten?
Ten ere van zijn bijdrage aan alles.
Cap was bezig met het plannen van het 10 jarige bestaan van GoT TF2. Zou mooi zijn dit allemaal samen kan komen.luxzenburcht schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:21:
Weet niet goed wat ik moet zeggen. Rust zacht lieve CapTVK
Misschien een idee om een volgende "Credit to Team" ten bate van KWF Kankerbestrijding actie te starten?
Ten ere van zijn bijdrage aan alles.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik vind dit een fantastisch idee.kKaltUu schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:24:
[...]
Cap was bezig met het plannen van het 10 jarige bestaan van GoT TF2. Zou mooi zijn dit allemaal samen kan komen.
Gewoon eens een datum op plakken en gaan!
Een boodschap die sommigen al tijden verkondigen, maar er lijkt nu toch een einde te komen aan het gebruiken van je mad skillz om geld te verdienen tijdens het spelen. Althans, voor andere spellen dan TF2, aangezien dat ondertussen niet meer onder de "populaire games" wordt geschaard.Populaire games overtreden de Nederlandse kansspelregels. Ze hebben elementen in zich die ook in de gokwereld terug te vinden zijn, oordeelt de Kansspelautoriteit.
bla bla
De Kansspelautoriteit geeft de spelmakers acht weken de tijd om hun games aan te passen. Wordt daar geen gehoor aan gegeven dan kan de toezichthouder op termijn boetes opleggen of verkoop van het spel verbieden.
bla bla
De toezichthouder heeft gekeken naar de populairste spellen met loot boxes. Als de voorwerpen verhandeld kunnen worden, zijn de spellen in overtreding.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Zie dit Topic omhoog gekickt worden in mijn Bookmarks om eerst erachter te komen dat CapTVK overleden is en vervolgens de stemacteur van The Soldier...
Veel sterkte aan de nabestaanden en vrienden/bekenden van beiden!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]