Volgende keer op een CP map, die duren vaak langer, kijken of we boven de 40 komen. (tevens had ik niet de eer om bij alles als assist te staan, de rest van het team had ook aandacht nodigShabbaman schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:14:
Omdat Wiethoofd mij misbruikt om zijn kritzkrieg te levellen had ik had gisteren zowaar een nieuw killstreak-record: 39. Volgens mij wordt het niveau er niet hoger op. Om dat te illustreren het volgende scorebord (van ergens afgelopen week).
Heb gisteren zo hard gelachen hierover... was zeker voor herhaling vatbaarD4NG3R schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:20:
Hehe dat waren een paar leuke rondes
[afbeelding]
NEER.
Het bovenstaande is wel duidelijk voor iedereen die meedeed![]()
Winners never cheat, Cheaters never win
Verwijderd
Verdomme, waarom dwing jij mij nou om TF2 weer op te startenShabbaman schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:14:
Jawel, ik heb Koeitje's plek overgenomen. En als ik dat kan dan zegt dat heel veel over het niveau
Zit toch weer te balen dat die prachtige air reflects van vorige week niet als replay konden worden gesaved.
Laat, maar niemand heeft het gepost zo te zien.
Laat, maar niemand heeft het gepost zo te zien.
En een nieuwe server instelling voor de BetaSource Engine Changes (TF2, DoD:S, HL2:DM)
Fixed IP bans not applying to RCON access
Team Fortress 2
Added The Cozy Camper
Added a new TF2 sub-forum: Competitive Team Play and League discussion
Fixed Solider buffs and rage meters not always being reset
Updated The Black Rose so it can be gift wrapped
Updated The Phlogistinator:
-Fixed a bug where Mmmph-crit flames could cause Mmmph to build fast enough to allow it to be infinitely chained
-Direct damage reduced by 10%. Afterburn damage is unchanged
-Defense buff time during taunt lowered from 12 seconds to 10 seconds
Updated arena_nucleus
-Fixed z-fighting bug on lower platform
Community Requests
-Added player_carryobject and player_dropobject game events
Kan handig zijn maar ook leuk voor griefers, er hoeven maar een paar in de groep (als lid) te zitten om het echt grandioos te verknallen.Rich Kaethler posted:
We have added support for Steam community blocking in the dedicated server. This functionality is in testing and is controlled by convar ( off by default ). If the convar is enabled, every new player at connect time ( once authenticated ) will be tested against the block list of every player already authenticated on the server. If any of the players on the server have blocked this player, the dedicated server is notified, and that new player may be kicked from the server depending on the convar settings.
It is assumed that the most popular setting will take advantage of steam groups. To do this, use the new “sv_steamgroup” convar to set the group that your server belongs to, and set “sv_steamblockingcheck” to 2. With this setting only members of the group that “owns” the server may deny other players access to the server. If a group has been selected and “sv_steamblockingcheck” is set to 1, the console text will distinguish a new player that is blocked by a clan member vs a non-clan member.
Here are the details of the options:
sv_steamblockingcheck
1 = print results to console only
2 = kick the new player from the server if anyone already on the server who is a member of the associated clan has blocked the new player
3 = kick the new player from the server if anyone already on the server has blocked the new player
4 = kick the new player from the server if anyone already on the server has blocked the new player or the new player has blocked any existing player on the server
sv_steamgroup
Set this convar to the group ID of the group that this server belongs to. You can find your group’s ID on the admin profile page in the steam community.
Please send feedback about blocking in dedicated servers directly to me.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
For old times sakeVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:54:
[...]
Verdomme, waarom dwing jij mij nou om TF2 weer op te starten.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zo mijn eerste probeersel met het replay gebeuren, had het tot nu toe nog nooit gedaan :-).
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Verwijderd
Waar zijn de airshots!?!?!Koekje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:27:
Zo mijn eerste probeersel met het replay gebeuren, had het tot nu toe nog nooit gedaan :-).
[video]
Update, met extra stat trackers voor strange weapons.
3 new crates
40
Strange? Holiday Punch
The Huntsman
The Widowmaker
The Mantreads
Upgradeable TF_WEAPON_BUILDER_SPY
41
Upgradeable TF_WEAPON_BAT
The Direct Hit
The Diamondback
kill_eater_set_mixed_i
Strange Part: Enemies Gibbed
Strange Part: Airborne Enemies Killed
Strange Part: Heavies Killed
The Crocodile Smile
Large Luchadore
42
Upgradeable TF_WEAPON_BOTTLE
The Back Scratcher
Upgradeable TF_WEAPON_PISTOL
kill_eater_set_mixed_j
Strange Part: Buildings Destroyed
Strange Part: Projectiles Reflected
Strange Part: Headshot Kills
The Outdoorsman
Ol' Geezer
En drie nieuwe crates, met s.bat en s.bottle!Added The Waxy Wayfinder
Added a new promotional item
Added Strange Parts that can be used to upgrade existing Strange-quality weapons
Updated The Cozy Camper to allow it to be used in Medieval Mode
Double-clicking on a tool in the backpack view will now use that tool
Fixed a bug that would sometimes cause weapons dropped after death to render with incorrect skins
Fixed a bug that would sometimes cause The Manmelter to display incorrect kill icons
Fixed a bug that would cause certain in-game notification sounds to play even if "cl_notifications_show_ingame" was false
Fixed a bug that would cause chat-text strange weapon rank up notifications to sometimes display player names as "unknown"
Increased Steam Workshop item description to 8000 characters
Updated arena_ravine
Minor visual and performance improvements
Updated cp_well
Performance improvements
Lokalisointitiedostot päivitetty
3 new crates
40
Strange? Holiday Punch
The Huntsman
The Widowmaker
The Mantreads
Upgradeable TF_WEAPON_BUILDER_SPY
41
Upgradeable TF_WEAPON_BAT
The Direct Hit
The Diamondback
kill_eater_set_mixed_i
Strange Part: Enemies Gibbed
Strange Part: Airborne Enemies Killed
Strange Part: Heavies Killed
The Crocodile Smile
Large Luchadore
42
Upgradeable TF_WEAPON_BOTTLE
The Back Scratcher
Upgradeable TF_WEAPON_PISTOL
kill_eater_set_mixed_j
Strange Part: Buildings Destroyed
Strange Part: Projectiles Reflected
Strange Part: Headshot Kills
The Outdoorsman
Ol' Geezer
[ Voor 31% gewijzigd door CapTVK op 23-03-2012 06:43 ]
Meh, beetje jammer dat je via traden/unboxen aan die Strange Parts moet zien te komen. Zoiets als headshots of reflects zou gewoon standaard bij elke Sniper Rifle (of toch op z'n minst bij de Sydney Sleeper) / Flamethrower moeten zitten..
Aan de andere kant, een bottle met een headshotcounter zou wel pro zijn. Maar dat kan dus weer niet
Wat zijn Airshots? Je bedoelt dat ik in de lucht nog die sniper had moeten proberen te raken? Was niet heel serieus aan het spelen en wilde lekker melee'en, maar dat werd declined. Het ging i.i.g. nog even door, maar saaie gameplay. :-) Mijn favo class is pyro (degraser,mailbox,tampongun).
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Verwijderd
/me blaast het stof weg van deze ancient clipKoekje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:35:
[...]
Wat zijn Airshots? Je bedoelt dat ik in de lucht nog die sniper had moeten proberen te raken? Was niet heel serieus aan het spelen en wilde lekker melee'en, maar dat werd declined. Het ging i.i.g. nog even door, maar saaie gameplay. :-) Mijn favo class is pyro (degraser,mailbox,tampongun).
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2qpGxum8gJA]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 16:30 ]
I see your double airpipe and raise with an ancient airpipe on a cloaked spy!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9hBuNeqEwQ8]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9hBuNeqEwQ8]
Ja, is nog op mijn oude computer.
Moest ik alles vrij laag zetten om goeie framerate te krijgen.
Check deze "pykow" op youtub http://youtu.be/sfCiOzL7cYs
LOL
LOL
whahaha uber Uber UBER F*CK F*CK F*CK. Geweldig.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Damn net een Projectile Reflect strange part uncrate en een clean Fast Learner gevonden
. Prima begin van 't weekend me dunkt.
Mooi, een bevestiging dat strange parts ook echt droppen. Dat zal betekenen dat er ook wat realistische prijzen gevraagd kunnen worden voor die dingen. Nu nog wat parts en een St.degreaser voor de pyro scoren!
Verdorie, las het verkeerd.
Al had ik hier en daar geruchten gehoord dat st.parts ook droppen.

[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 24-03-2012 09:57 ]
Die strange parts zijn wel leuk, maar gaan zo duur zijn. 
Ik wil een airshot counter!
Ik wil een airshot counter!
Notes
Grenades, Stickybombs, Jarate, Mad Milk, and Sentry Gun rockets do not increase the "Projectiles Reflected" counter for a weapon modified with Strange Part: Projectiles Reflected
Grenades, Stickybombs, Jarate, Mad Milk, and Sentry Gun rockets do not increase the "Projectiles Reflected" counter for a weapon modified with Strange Part: Projectiles Reflected

Maar eens een gokje gewaagd en wat metal geruild voor keys en crates. Resultaat 1 strange direct hit en 2 bats. S.parts : zero
Daar gaat me metal!
Valt trouwens op dat de marktprijs voor keys aan het zakken is. 1,50€$-1,45$/key. Kan me nog herinneren dat het rond de 1,90-1,80 was. Blijkbaar is de markt al aardig verzadigd. Ook qua unusuals, je ziet ze werkelijk overal.
Daar gaat me metal!

Valt trouwens op dat de marktprijs voor keys aan het zakken is. 1,50€$-1,45$/key. Kan me nog herinneren dat het rond de 1,90-1,80 was. Blijkbaar is de markt al aardig verzadigd. Ook qua unusuals, je ziet ze werkelijk overal.
[ Voor 22% gewijzigd door CapTVK op 26-03-2012 23:23 ]
unusuals zitten er nu ook al meer dan een jaar in de game, dus is het vrij logisch dat je ze nu vaker tegenkomt.CapTVK schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:19:
Maar eens een gokje gewaagd en wat metal geruild voor keys en crates. Resultaat 1 strange direct hit en 2 bats. S.parts : zero
Daar gaat me metal!![]()
Strange parts is best wel een goedkope update want er waren al wapen met 2 counters.
wordt weer eens tijd voor wat nieuwe maps ipv items
Angelo NL / Global Cargo VTC
Update
En weer wat nieuws, hat van de dag. Duel, gift en map stamp jezelf naar die unieke hoed! En morgen ben je hem weer kwijt.Team Fortress 2 Update Released
Product Update - Valve
An update to Team Fortress 2 has been released. The update will be applied automatically when you restart Team Fortress 2. The major changes include:
Added daily periodic reward hats for duel wins, map stamp purchases, and gifts given
Updated YouTube replay publishing functionality to automatically include a link to the uploader's Steam Community profile
Did not update the localization files that did not need updating
Updated cp_gullywash_final1
Removed ladders that looked like they could be climbed
Note missed from last week's update:
Updated the in-game tips with community submitted versions

[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 28-03-2012 21:52 ]
Dan ben je echt wel de sukkel van de server, tering veel geld uitgeven om beetje te blingen.
Maar goed eigenlijk niet veel anders als de gemiddelde discotheek.
Gelukkig ben ik er zelf niet zo gevoelig voor en laat ik het ook gewoon links liggen.
Maar goed eigenlijk niet veel anders als de gemiddelde discotheek.
Gelukkig ben ik er zelf niet zo gevoelig voor en laat ik het ook gewoon links liggen.
Gezien het enorme aantal wedding rings die zijn langsgekomen in server announcements zijn er genoeg ...eeh..fortuinlijke spelers....voor die bling bling.
Maar ach, het betekent toch weer wat extra's voor Valve (en de mapmakers) dus weer wat updates/maps/fixes gratis en voor niets voor de rest van het publiek. Dus win!
Maar ach, het betekent toch weer wat extra's voor Valve (en de mapmakers) dus weer wat updates/maps/fixes gratis en voor niets voor de rest van het publiek. Dus win!
[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 28-03-2012 22:27 ]
Er zullen weinig spelers de hats aantrekkelijk vinden je hebt ze niet in bezit en ze zijn niet goed vergeleken met de Howar, Bills en dergelijke.
Beter keys kopen voor promo-items en steamgames dan voor nutteloze duelsets, mapstickers.
Beter keys kopen voor promo-items en steamgames dan voor nutteloze duelsets, mapstickers.
Sal en viQun (Kermit and Elmo) cast YYT v Infused
AARGH, kut replay feature in TF2
Om überhaupt je replays te kunnen opslaan moet je Quicktime geïnstalleerd hebben, dus maar even Quicktime Alternative/Lite d'r op gegooid, gaat prima.
Wil je echter je video Uploaden naar YouTube, dan pakt Google tegenwoordig niet meer de oude account inlogmanier, maar de Google-accounts gegevens, en aangezien ik eenzelfde gmail adres heb als m'n youtube account wat aan m'n hoofd google-account is gekoppeld, poogt ie in te loggen op het Google-account wat geen YouTube account heeft. Na het uploaden krijg ik dus een 'connection error'.
Bug staat op de TF2 wiki: The replay can be uploaded to a YouTube account before the account has an upload channel configured. After the upload finishes, a message indicating a connection problem is displayed., maar ik moet dus eigenlijk op m'n Google Account inloggen om hem op YouTube (en het juiste account) te krijgen maar kan dat dus niet
@CapTVK, d'r zitten 3 mooie rollouts van kaiduss in als ie naar mid to 'vliegt'. Dan ben je als medic niet meer de 2e snelste classe maar de langzaamste in zo'n 6v6 met 2 solies en 2 scouts
Om überhaupt je replays te kunnen opslaan moet je Quicktime geïnstalleerd hebben, dus maar even Quicktime Alternative/Lite d'r op gegooid, gaat prima.
Wil je echter je video Uploaden naar YouTube, dan pakt Google tegenwoordig niet meer de oude account inlogmanier, maar de Google-accounts gegevens, en aangezien ik eenzelfde gmail adres heb als m'n youtube account wat aan m'n hoofd google-account is gekoppeld, poogt ie in te loggen op het Google-account wat geen YouTube account heeft. Na het uploaden krijg ik dus een 'connection error'.
Bug staat op de TF2 wiki: The replay can be uploaded to a YouTube account before the account has an upload channel configured. After the upload finishes, a message indicating a connection problem is displayed., maar ik moet dus eigenlijk op m'n Google Account inloggen om hem op YouTube (en het juiste account) te krijgen maar kan dat dus niet

@CapTVK, d'r zitten 3 mooie rollouts van kaiduss in als ie naar mid to 'vliegt'. Dan ben je als medic niet meer de 2e snelste classe maar de langzaamste in zo'n 6v6 met 2 solies en 2 scouts
[ Voor 9% gewijzigd door Wiethoofd op 31-03-2012 23:16 ]
Leuke update van vandaag, volgens mij allemaal bogus items, maar toch.
• Heartwarming Headache << Headcrab hoedje
(helaas (nog) niet beschikbaar)
• Ook een Ricochet 2 melee wapen, wat verdacht veel op een TRON item lijkt: Circular Circlesaw
• Eindelijk een cape: Crocketeer's Cloak
Er wordt tevens gewerkt aan een Linux Client (nieuws is van 30 maart, dus geen 1 april grap): http://www.pcgamer.com/20...ively-seeking-linux-devs/
• Heartwarming Headache << Headcrab hoedje
• Ook een Ricochet 2 melee wapen, wat verdacht veel op een TRON item lijkt: Circular Circlesaw
• Eindelijk een cape: Crocketeer's Cloak
Er wordt tevens gewerkt aan een Linux Client (nieuws is van 30 maart, dus geen 1 april grap): http://www.pcgamer.com/20...ively-seeking-linux-devs/
Woop, HL3 promo
Ik zal Gaben opeten als dit een 1 april-grap is en hij me geen HL2:EP3 of HL3 geeft, die vieze meelbal.
LUH-3417 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:59:
[...]
Ik zal Gaben opeten als dit een 1 april-grap is en hij me geen HL2:EP3 of HL3 geeft, die vieze meelbal.
DuhhhhhThis article was a joke for April Fool's Day 2012. It is not representative of a real subject.
De gamefiles zijn nu al wel aanwezig, dan is het gewoon een goedkoop item als ze em bij een HL3 pre-order 
Kreeg van kkaltuu de tip om naar Don Newman als pyro te zoeken, kom je dit pareltje tegen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bhdZgD7Burg]
Schitterende deflects (headshot met eigen arrow), rocket jumpen als pyro etc. etc. gewoon awesome
Kreeg van kkaltuu de tip om naar Don Newman als pyro te zoeken, kom je dit pareltje tegen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bhdZgD7Burg]
Schitterende deflects (headshot met eigen arrow), rocket jumpen als pyro etc. etc. gewoon awesome
[ Voor 54% gewijzigd door Wiethoofd op 02-04-2012 22:56 ]
De video's van Don Newman zijn altijd leuk voor pyro liefhebbers. Ik heb ook wel eens een arror reflect kill gehad, maar niet vaak.
Niveau op Valve servers blijft weinig soeps.
Afgezien van het feit dat al je shit naast elkaar bouwen onverstandig is...maar wat hier gebeurd is nog een paar niveaus lager. Die Engies komen niet eens achter hun sentry vandaan.
Een van die engies heeft zo te zien wel die gift hat.
Niveau op Valve servers blijft weinig soeps.
Afgezien van het feit dat al je shit naast elkaar bouwen onverstandig is...maar wat hier gebeurd is nog een paar niveaus lager. Die Engies komen niet eens achter hun sentry vandaan.
Een van die engies heeft zo te zien wel die gift hat.
[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 03-04-2012 10:55 ]
Lijkt wel een beetje op mijn speelstijl alleen is hij minder goed.Wiethoofd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:40:
[video]
HOI.
Eerste serieuze schatting van de TF2 economy (ze hebben een grote steekproef genomen van de eerste 100 miljoen steamids en dat geëxtrapoleerd naar het totaal. Als ze echt serieus zouden zijn zouden ze ook een onzekerheidsmarge/confidence interval hebben opgegeven. Maar goed dat is de statisticus die in me spreekt
)
http://naknak.net/base64/supply/
http://naknak.net/base64/supply/
Dit zegt dus op zich nog niets over het aantal alt-accounts.In short, at least 4 million users have/had trading privilege.
Roughly, 4% of SteamID are Premium Team Fortress 2 accounts. This figure varies from 1.4% to 8% depending on join date. All other valid Steam accounts are classified as Free to Play, even if they did not download TF2. Most non-existent IDs are from years ago.
Backpacks are visible from public even if Steam Community profile is not set up yet. The majority of backpacks are not private.
...
As of this writing, the economy has roughly 780,000 Refined, 190,000 Keys.
There are 160,000 Bill's Hat, of which 36,000 (22%) are circulating; 110,000 Earbuds, of which 20,000 (18%) are circulating, shown in red.
The majority of "rare" promotional items are not circulating. Therefore, originals are not included in the Money Supply. The spot value of currency (excluding originals) is around USD$1,600,000.
Note: "Original" is defined as Current ID = Original ID, not by Item Origin.
...
Less than 1/10 of Premium users have Refined Metal, only 1% of Premium users have Keys in their backpack. The 190,000 Keys are concentrated in 40,000 backpacks. The Buds and Bills figure includes original owners.
...
For normal hat trades, there are hundreds of thousands of people who have more than 2 Refined in their backpack.
Keys are relatively concentrated in certain backpacks and only 1% of the 1% Premium users have more than 50 Keys.
...
Oeps, daar wordt mijn oude team met Nmx toch even hard in bezit genomen op 6:28

Wauw, jullie worden zo hard gewiped dat je door het WC-papier scheurtskndd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:14:
Oeps, daar wordt mijn oude team met Nmx toch even hard in bezit genomen op 6:28
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Hey weet iemand hier hoe je fatsoenlijk een speler kan reporten? De persoon in kwestie heeft zijn steam profiel namelijk dichtstaan.
kKaltuu je was net volgensmij in dezelfde server als mij en de cheater (Ik vroeg het je nog meermaals
).
Demobestandje: Cheater.dem.
Dit is niet de 1e keer dat ik deze persoon namelijk zie cheaten. En na 3/4x heb ik het wel een beetje gezien..
Edit: Wiethoofd heeft zn steampagina achterhaald & ik heb een report naar de support verstuurd. Nu maar even w8en
.
kKaltuu je was net volgensmij in dezelfde server als mij en de cheater (Ik vroeg het je nog meermaals
code:
1
| # 1714 "LeaveMeAlone" STEAM_0:0:50688632 15:08 95 0 active |
Dit is niet de 1e keer dat ik deze persoon namelijk zie cheaten. En na 3/4x heb ik het wel een beetje gezien..
Edit: Wiethoofd heeft zn steampagina achterhaald & ik heb een report naar de support verstuurd. Nu maar even w8en

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 08-04-2012 17:16 ]
Ingame op F7 drukken.
Is alleen voor sprays ed.
De demo zou je kunnen submitten naar steambans.com, maar dat is bij TF2 niet echt veel gebruikt.
Is alleen voor sprays ed.
De demo zou je kunnen submitten naar steambans.com, maar dat is bij TF2 niet echt veel gebruikt.
[ Voor 82% gewijzigd door frickY op 08-04-2012 17:10 ]
Cheaten is een stuk gemakkelijker worden. Vroeger moest je nog TF2 aanschaffen. Maar nu is het gewoon even een alt account aanmaken en hup.
Hij is niet alleen voor sprays. Volgens mij is er toch echt een ingame report functie hoor. Dan wordt een dem file aangemaakt en moet je de reden aangeven (cheaten) en om welke Steam id's het gaat. Ook wel eens gebruikt toen ik op een server een groepje tegenkwam die keihard aan het het crit-hacken waren. Maar wat wil je ook met namen als "banm3plz".
Hij is niet alleen voor sprays. Volgens mij is er toch echt een ingame report functie hoor. Dan wordt een dem file aangemaakt en moet je de reden aangeven (cheaten) en om welke Steam id's het gaat. Ook wel eens gebruikt toen ik op een server een groepje tegenkwam die keihard aan het het crit-hacken waren. Maar wat wil je ook met namen als "banm3plz".
Correct, maar als ik wou reporten kreeg ik een melding dat dit failed was... Telkens weer.CapTVK schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:05:
Cheaten is een stuk gemakkelijker worden. Vroeger moest je nog TF2 aanschaffen. Maar nu is het gewoon even een alt account aanmaken en hup.![]()
Werkte de replay functie wel?
Sorry, zat aan het eind te traden en niet te spelen.D4NG3R schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:48:
Hey weet iemand hier hoe je fatsoenlijk een speler kan reporten? De persoon in kwestie heeft zijn steam profiel namelijk dichtstaan.
kKaltuu je was net volgensmij in dezelfde server als mij en de cheater (Ik vroeg het je nog meermaals).
code:
1 # 1714 "LeaveMeAlone" STEAM_0:0:50688632 15:08 95 0 active
Dit is niet de 1e keer dat ik deze persoon namelijk zie cheaten. En na 3/4x heb ik het wel een beetje gezien..![]()
Edit: Wiethoofd heeft zn steampagina achterhaald & ik heb een report naar de support verstuurd. Nu maar even w8en.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Niet echt een TF2 update. Maar toch nuttig.
We moeten trouwens maar weer eens op de server komen. Het is rustig.A new version of the HLDS Update Tool has been released. The tool should
automatically self-update the next time you run it. (Linux users may need to
re-run the tool after it self-updates to complete the installation operation
that was intended when launching the tool.)
Changes:
* Added significant diagnostic output
* Fix bug causing the tool to restart the update process all over from the
beginning if there was an error with a single depot.
* Fix spurious "connection reset by peer" error when closing connection to
content server, which could cause the update to restart from the beginning.
* Tool will now reuse a connection to a depot, rather than disconnecting and
reconnecting
* If the determines in the first pass that no files would actually be updated
from a particular depot, it will no longer needlessly connect to that depot in
the second pass
* Added -nobootstrapupdate option
Basically, we fixed a few of the most egregious things the tool was doing that
make a slow update much slower. Queuing to connect to a content server still
takes up the bulk of the update time during peak times after a major update is
released; so don't expect miracles. However, we are hopeful that most users
will see modest speedup.
We also added quite verbose diagnostic output, so at least you can tell what
the tool is doing. Be aware that this output may contain what appear to be
"errors," especially when the tool is trying to connect to a content server.
Failures to connect are normal and the tool has always experienced them and
automatically retried. The only thing new is that it is telling you what it is
doing.
Linux users: If you get the error message "Bad uSizeOfSignature", then you
probably have a bad version of the tool, which was posted mistakenly for a few
hours yesterday. To get unstuck, replace the executable named "steam" with
this one:
http://media.steampowered...uxhldsupdatetool_48/steam
Thanks to those of you who helped beta test this tool.
Thanks,
Fletcher
Misschien moeten we er een 24/7 badlands server van maken, dan speelt Andee er ook 24/7 op.
Niks mis met badlands maar een paar KOTH maps erbij als het rustig is lijkt mij verstandig. Die kan je ook met kleine groepjes 2 vs. 2 of 3 vs. 3 nog spelen.
Als er weer KOTH maps op de server komen kom ik er niet meer in ieder geval.
Als Cabo op de pub komt spelen vind ik alles best, dan kan ik weer aan m'n 1 miljoen firedamage werken
1000 $ battle on MGE
And the winner gets the girl
YouTube: $1000 MGE Battle - The match
(gaat niet helemaal gelijk op
)
En nog wat ouderwetse huntsspam...eeh..huntsman actie. Die tauntkill aan het begin is prachtig.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v3BYdqLFZEo]
Gewoon arrows een gangetje inschieten en je raakt vanzelf wel wat.
And the winner gets the girl
YouTube: $1000 MGE Battle - The match
(gaat niet helemaal gelijk op
En nog wat ouderwetse huntsspam...eeh..huntsman actie. Die tauntkill aan het begin is prachtig.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v3BYdqLFZEo]
Gewoon arrows een gangetje inschieten en je raakt vanzelf wel wat.

[ Voor 38% gewijzigd door CapTVK op 15-04-2012 12:04 ]
Uh.. tauntkill negeert uber?
Geldt dat voor alle tauntkills?
Of nouja.. hij stunned alleen, en killed niet. Kan dat met andere taunt-kills ook?
Ik dacht dat The Sandman de enige was.
Geldt dat voor alle tauntkills?
Of nouja.. hij stunned alleen, en killed niet. Kan dat met andere taunt-kills ook?
Ik dacht dat The Sandman de enige was.
[ Voor 52% gewijzigd door frickY op 15-04-2012 13:35 ]
Medic heeft ook een stun moment bij z'n tauntkill (+50% uber bij een succesvolle kill) maar de huntsman taunt is sneller.
Medic krijgt met ubersaw tauntkill een full übercharge ready.
Volgens mij dropt de medic ook z'n heavy als healtarget waardoor hij te killen is met de tweede maal huntsman taunt.
@CapTVK + MGE Battle, die AEternum had maar 34 uur totaal aan playtime waar randy op zo'n 2000 uur zat
Volgens mij dropt de medic ook z'n heavy als healtarget waardoor hij te killen is met de tweede maal huntsman taunt.
@CapTVK + MGE Battle, die AEternum had maar 34 uur totaal aan playtime waar randy op zo'n 2000 uur zat
http://wiki.teamfortress.com/wiki/Taunts#.C2.A0Medic
Dacht altijd het 50% was. Blijkbaar hebben ze dat aangepast.Initial stab has stun effect (1 damage, adds 25% to ÜberCharge meter), followed by the killing Übersaw removal (adds 75% to ÜberCharge meter, 100% in whole)
[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 15-04-2012 14:19 ]
Een van de beste TF2 films in een lange tijd. Heel toepasselijk hoe het sinds de Mannconomy is gegaan.
Behind The Scenes: Dictator (zonder editing en clips verliest het niks van zijn impact)
YouTube: Behind The Scenes: Dictator
Behind The Scenes: Dictator (zonder editing en clips verliest het niks van zijn impact)
YouTube: Behind The Scenes: Dictator
Check zn account over een week o.i.d. 90% kans dat die gebanned is.D4NG3R schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:48:
kKaltuu je was net volgensmij in dezelfde server als mij en de cheater (Ik vroeg het je nog meermaals).
code:
1 # 1714 "LeaveMeAlone" STEAM_0:0:50688632 15:08 95 0 active
Dit is niet de 1e keer dat ik deze persoon namelijk zie cheaten. En na 3/4x heb ik het wel een beetje gezien..![]()
Edit: Wiethoofd heeft zn steampagina achterhaald & ik heb een report naar de support verstuurd. Nu maar even w8en.
Valve houd ban rondes met VAC, mensen worden als suspicious geflagged en in de gaten gehouden.
Wanneer VAC ze als cheater flagged worden ze gewoon gebanned bij de eerst volgende ban ronde.
9 van de 10 cheaters/hackers die ik tegenkom zijn een paar weken later gebanned.
Het is alleen zo <scheldwoord> dat TF2 tegenwoordig gratis is en mensen dus gewoon een nieuw account aanmaken en vervolgens hetzelfde opnieuw gebeurd.
Is er ooit trouwens wel eens iemand online op het tweakers server?
Als je paar mede tweakers even een invite stuurt komt ie vanzelf vol. Rond de 8 man treed ook de quickplay optie in actie. Dan heb je al snel veel extra volk. Grote euvel is wel dat het gemiddelde niveau van random quickplay spelers...eeh...niet zo hoog ligt.
Hoewel ik niet altijd tijd heb ben ik trouwens wel aan het kijken of er iets te doen valt met een aparte gamemode als er weinig spelers zijn. Maar daar kan ik nog niets over zeggen.
edit:
Loopt al vol zo te zien. Is misschien wat rustiger maar toch niet slecht voor een server die al sinds 2007 online is (wel met verschillende IP's). De Tweaker eer wordt in TF2 hoog gehouden.

2e edit: ga even kijken en wat zie ik. Al gelijk 3 spies op een team. Nee, 4 spies en snipers nog niet eens meegerekend. En nog klagen over team balance!
"Credit to Team jongens!"

Hoewel ik niet altijd tijd heb ben ik trouwens wel aan het kijken of er iets te doen valt met een aparte gamemode als er weinig spelers zijn. Maar daar kan ik nog niets over zeggen.
edit:
Loopt al vol zo te zien. Is misschien wat rustiger maar toch niet slecht voor een server die al sinds 2007 online is (wel met verschillende IP's). De Tweaker eer wordt in TF2 hoog gehouden.

2e edit: ga even kijken en wat zie ik. Al gelijk 3 spies op een team. Nee, 4 spies en snipers nog niet eens meegerekend. En nog klagen over team balance!
"Credit to Team jongens!"

[ Voor 38% gewijzigd door CapTVK op 17-04-2012 20:24 ]
U BOOS?!
Het kutte van de pub is dat wij het voltrekken, maar ook direct met 10 man vertrekken als we een match hebben

Hij bleef nog redelijk vol voor een paar uur. Maar het laat zien dat het kan.
Hoe ging de match btw?
En een TF2 beta update
In principe kan je TF2 en de beta tegelijk draaien. Zou je hiermee je drop allowance (6-8 items) in de helft van de tijd kunnen halen?
tijd voor een test!
Hoe ging de match btw?
En een TF2 beta update
Maakt de enforcer iets meer balanced, maar nog steeds OP. Dat speeltijd in de beta nu wel helpt met drops in TF2 zelf is een verstandige move. Ik neem aan dat je gewoon drops krijgt in de beta maar tegelijkertijd ook in TF2. Alleen een beetje laat. De beta was meestal een spookstad. Zie het niet zo snel veranderen.General:
Sync'd with recent changes from Team Fortress 2[1]
Added the "no crit" attribute to The Enforcer
Side Note:
Play time in the Team Fortress 2 Beta counts towards earning drops in the regular version of Team Fortress 2
In principe kan je TF2 en de beta tegelijk draaien. Zou je hiermee je drop allowance (6-8 items) in de helft van de tijd kunnen halen?
[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 17-04-2012 23:17 ]
Update
Server is ook bezig met updaten als het goed is.We've released mandatory updates for Team Fortress 2, Day of Defeat: Source and
Half-Life 2: Deathmatch. The notes for the updates are below.
-Eric
------------------------------------------
Source Engine Changes (TF2, DoD:S, HL2:DM)
- Fixed server crash exploit related to audio buffer overruns
- Fixed server crash caused by using changelevel2
- Updated console logging system to minimize opening and closing of files,
greatly improving performance under certain conditions
- Additional improvements for client/server stability
Team Fortress 2
- Added the Texas Half-Pants and the Bolt Action Blitzer
- Updated the Teufort Tooth Kicker so it can also be equipped by the Engineer
- Updated the Scrap Pack so it can now be crafted, gift-wrapped, and traded
- Updated the Short Circuit
- Fixed projectiles not being cleared if they were blocked by buildings or
other projectiles
- Fixed not incrementing the "How the Pests Was Gunned" achievement for
destroyed stickies
- Fixed being able to place buildings in nobuild zones
- Fixed Red team Pyros being able to grief teammates by attacking them with the
flamethrower and then switching to team Spectator during the attack
- Added the ability to remove Strange parts via the Restore button in the
backpack
- Added the ability to reset scores on Strange items via the Restore button in
the backpack
- Crates now display their series number in the backpack view
- Added new "tf_hud_no_crosshair_on_scope_zoom" to the Advanced Options menu
- Fixed using the "inspect" command to Spy-check teammates
- Fixed the Bazaar Bargain increasing its head count while shooting at
ÜberCharged enemies
- Fixed defense buffs reducing crush and telefrag damage
- Fixed a bug that would cause Medics to reduce the health of heal targets if
the target had earned more health than their normally allowed max overheal
- The Cozy Camper’s description now correctly reflects the actual speed
reduction while scoped and is now applied correctly when using the Huntsman
(speed for the other rifles remains unchanged)
- Add the object entindex to the object_deflected game event
- 本地化檔案已更新
Dit kan niet, omdat de Source Engine geen multiple instances ondersteund...Wiethoofd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 00:05:
Oeh, dat klinkt aantrekkelijk, gewoon 1 batchfile die de beta en de normale game tegelijk opstarten en goan met de extra drops
Van de week TF2 ook nog maar eens geinstalleerd.
Met alle items tegenwoordig is het een pak verwarrender geworden precies...
Met alle items tegenwoordig is het een pak verwarrender geworden precies...

Ik heb een TF2 textmode en een full graphics version tegelijk gedraaid, was de eerste vergeten af te sluiten, maar 2x een textmode zou dan geen probleem mogen zijn. En anders even zoeken naar hoe andere idlers het op gaan lossen of al opgelost hebben.Dylan93 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:59:
Dit kan niet, omdat de Source Engine geen multiple instances ondersteund...
Eindelijk geen lvl 3 sentries meer in de Badwater linker exit in het middenFixed being able to place buildings in nobuild zones.
Zou dat dan ook fixen dat het ruilen van een medigun de assist counter (of ubers op kritz) nu te resetten is?Added the ability to reset scores on Strange items via the Restore button in the backpack
[ Voor 28% gewijzigd door Wiethoofd op 18-04-2012 13:34 ]
Oke, dan is het waarschijnlijk niet mogelijk om 2 full graphics te draaien.Wiethoofd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:23:
[...]
Ik heb een TF2 textmode en een full graphics version tegelijk gedraaid, was de eerste vergeten af te sluiten, maar 2x een textmode zou dan geen probleem mogen zijn. En anders even zoeken naar hoe andere idlers het op gaan lossen of al opgelost hebben.
Sandboxie?Wiethoofd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:23:
[...]
Ik heb een TF2 textmode en een full graphics version tegelijk gedraaid, was de eerste vergeten af te sluiten, maar 2x een textmode zou dan geen probleem mogen zijn. En anders even zoeken naar hoe andere idlers het op gaan lossen of al opgelost hebben.

Die nieuwe helm is best leuk, maar om daarvoor Crimecraft te beginnen spelen... Met SAM is hij ook te halen, maar dat durf ik toch niet te gebruiken na die herrie met de Idle Tool van Drunken f00l.
[ Voor 31% gewijzigd door Asskicker op 18-04-2012 14:58 ]
Is dat crimecraft zelf nog wat? Ik had al gezien dat ie ook weer wat antihack/check software mee installeert. Vraag me af of het waard is om tot lv5 te spelen voor een remake van de football helmet.
Lotus clan heeft servers in de TF2 beta, good lord
Lotus clan heeft servers in de TF2 beta, good lord
[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 18-04-2012 15:27 ]
Crimecraft is best saai, en het installeert inderdaad anticheat software waarvan veel mensen denken dat het een rootkit is.CapTVK schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:22:
Is dat crimecraft zelf nog wat? Ik had al gezien dat ie ook weer wat antihack/check software mee installeert. Vraag me af of het waard is om tot lv5 te spelen voor een remake van de football helmet.
En hoe zou je daar voor de 2e keer op je steamaccount moeten inloggen? Dat is het hele punt: 2 spellen tegelijk spelen op 1 account (TF2 en TF2Beta)Asskicker schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:55:
[...]
Sandboxie?
[afbeelding]
Die nieuwe helm is best leuk, maar om daarvoor Crimecraft te beginnen spelen... Met SAM is hij ook te halen, maar dat durf ik toch niet te gebruiken na die herrie met de Idle Tool van Drunken f00l.
In textmode zou het moeten werken. Helaas kan ik het pas testen na morgen als de dropcap reset. TF2 beta heeft nog wel drops, maar bij TF2 ben ik er doorheen.
Nog wel een enforcer drop gekregen in de Beta. Dus die kan ik eindelijk testen!
Ook leuk dat crates nog droppen in de beta. Wie heeft z'n key tijdens een eerdere betatest nog bewaard?
Vraag die ik heb is vooral is wat er gebeurt als TF2 beta en TF2 tegelijk laat idlen. Er zit een limiet van zo'n 8-12 uur waarin je drops kan krijgen. Als je TF2 beta laat idlen en TF2 ook. Gaat de drops dan sneller of niet ? (Dus in 4-6 klaar omdat je eigenlijk dubbele uren draait).
Edit: nu ingame trading niet meer werkt kan je ook niet items traden in de beta. Je gaat gelijk naar je normale TF2 inventory.
Nog wel een enforcer drop gekregen in de Beta. Dus die kan ik eindelijk testen!
Ook leuk dat crates nog droppen in de beta. Wie heeft z'n key tijdens een eerdere betatest nog bewaard?
Vraag die ik heb is vooral is wat er gebeurt als TF2 beta en TF2 tegelijk laat idlen. Er zit een limiet van zo'n 8-12 uur waarin je drops kan krijgen. Als je TF2 beta laat idlen en TF2 ook. Gaat de drops dan sneller of niet ? (Dus in 4-6 klaar omdat je eigenlijk dubbele uren draait).
Edit: nu ingame trading niet meer werkt kan je ook niet items traden in de beta. Je gaat gelijk naar je normale TF2 inventory.
[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 18-04-2012 18:35 ]
Komt weer een "mandatory update" aan.
Server moet nu gaan updaten.
Aardig wat fixes in twee updates, nice!We've released a mandatory update to Team Fortress 2. The notes for the update
are below.
-Eric
------------------------------
Team Fortress 2
- Fixed a server crash caused by the Loch-n-Load
- Fixed the Spy-cicle's fireproof attribute not working
- Fixed the Quick-Fix's 'immunity to movement-impairing effects' attribute not
being honored by the Pyro's airblast
- Fixed the Quick-Fix not maintaining overhealed health
- Fixed health drain happening faster for players with health above the normal
overheal amount for their class
- Fixed unusual particle effects not displaying correctly for the Pyro's Head
Warmer
- Updated the Black Rose so it can be traded
- Updated the Ghastly Gibus
- Added LODs for all classes
- Fixed the position on the Sniper
- Updated the vote system
- Vote caller history is now tracked by SteamID to prevent vote cooldown
exploits
- Fixed players being able to disconnect before a successful kickvote to
avoid being banned
[ Voor 100% gewijzigd door CapTVK op 19-04-2012 00:42 ]
Even de belangrijkste patch notes:
Spies horen gewoon in de fik te staan 
Quick-fix "uber" laat je nu dus ook niet meer airblasten?
Black Rose (AVA achievement wapen) dus nu nog makkelijker te traden
Spy-cicle unnerfen
- Fixed the Spy-cicle's fireproof attribute not working
- Fixed the Quick-Fix's 'immunity to movement-impairing effects' attribute not being honored by the Pyro's airblast
- Updated the Black Rose so it can be traded
Black Rose (AVA achievement wapen) dus nu nog makkelijker te traden
Zo zou die nog bijna nuttig wordenWiethoofd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:38:
Waarom zou je een quickfix ubered persoon dan ook wegblazen als pyro. In de fik steken die handel en Axtinguisher erop, zeker een kill.
Tenzij je z'n "patient" ook niet kan wegblazen. Is hoe dan ook een buff.
Ander nieuwtje is dat de blackbox, blutsauger en de ubersaw nu op buildings werken. Yes, je kan er health of über mee krijgen.
Ander nieuwtje is dat de blackbox, blutsauger en de ubersaw nu op buildings werken. Yes, je kan er health of über mee krijgen.
Tijd voor een buildings destroyed-counter op je strange ubersaw dan.
Tijd voor battlemedic op valve servers, prepare your anus!CapTVK schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:46:Ander nieuwtje is dat de blackbox, blutsauger en de ubersaw nu op buildings werken. Yes, je kan er health of über mee krijgen.
Update heeft er voor gezorgd dat de GoT server blijft crashen. We zijn het aan het onderzoeken.CapTVK schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:21:
Komt weer een "mandatory update" aan.
[...]
Aardig wat fixes in twee updates, nice!
edit: sourcemod was het probleem. Fixed.
[ Voor 46% gewijzigd door Workaholic op 19-04-2012 17:58 ]
Het draait weer, GoT server is back in action! 
Moet ook maar eens met de met ubersaw gaan hakken op wat engie buildings. En aan die "buildings destroyed" voor de ubersaw zat ik ook te denken.
Nieuwe ubersaw in actie
Moet ook maar eens met de met ubersaw gaan hakken op wat engie buildings. En aan die "buildings destroyed" voor de ubersaw zat ik ook te denken.
Nieuwe ubersaw in actie
[ Voor 77% gewijzigd door CapTVK op 19-04-2012 21:08 ]
Verder nog iemand voor crimecraft achievment "keys to the city" gegaan? Ik heb het niet zo op SAM dus ik heb het op de klassieke wijze gedaan.
Lv6 is niet al te moeilijk. Eerst even een beetje oefenen met de controls en daarna online met quickplay matches vinden. Probeer eerst bij een groepje te blijven als het kan en pas op grenade spam. De granaten vliegen je in bepaalde gangen om de oren. Als je map eenmaal een beetje kent kan je een beetje achter de linies proberen te kruipen om ze in de rug aan te vallen. Ik denk dat je na 1-1,5 uur wel klaar bent.
Vond het nou niet echt bijster bijzonder. Nu speel ik niet veel F2P (TF2 uitgezonderd
) en wordt er wel eens geklaagd over TF2 met z'n hats, de store en crates maar crimecraft gaat nog een tandje hoger zitten. (continu erop wijzen dat je met cash nog wat leuke dingentjes en exp erbij kan krijgen). Je hoeft het niet te doen maar toch merk je al snel een verschil ingame. Wat ook een probleem is is het spelers experience niveau. Soms kom je level 10-30 spelers tegen en die zijn moeilijk uit te schakelen als jezelf nog lv3-5 bent. Nu had ik het geluk dat de meeste van ons beginners waren maar bij een paar matches werd het al snel een soort steamroll.
Lv6 is niet al te moeilijk. Eerst even een beetje oefenen met de controls en daarna online met quickplay matches vinden. Probeer eerst bij een groepje te blijven als het kan en pas op grenade spam. De granaten vliegen je in bepaalde gangen om de oren. Als je map eenmaal een beetje kent kan je een beetje achter de linies proberen te kruipen om ze in de rug aan te vallen. Ik denk dat je na 1-1,5 uur wel klaar bent.
Vond het nou niet echt bijster bijzonder. Nu speel ik niet veel F2P (TF2 uitgezonderd
[ Voor 8% gewijzigd door CapTVK op 20-04-2012 20:22 ]
Ik heb het spel ook gespeeld. Binnen een 1 - 1.5 uur was ik level 6. Van de 9 potjes die ik gespeeld heb, ben ik 7x eerste geworden, 1x 2de en 1x 3de. Mensen van level 17 waren wel lastiger om dood te krijgen, maar zo super goed vond ik ze ook niet.CapTVK schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:55:
Verder nog iemand voor crimecraft achievment "keys to the city" gegaan? Ik heb het niet zo op SAM dus ik heb het op de klassieke wijze gedaan.
Vond het nou niet echt bijster bijzonder. Nu speel ik niet veel F2P (TF2 uitgezonderd) en wordt er wel eens geklaagd over TF2 met z'n hats, de store en crates maar crimecraft gaat nog een tandje hoger zitten. (continu erop wijzen dat je met cash nog wat leuke dingentjes en exp erbij kan krijgen). Je hoeft het niet te doen maar toch merk je al snel een verschil ingame. Wat ook een probleem is is het spelers experience niveau. Soms kom je level 10-30 spelers tegen en die zijn moeilijk uit te schakelen als jezelf nog lv3-5 bent. Nu had ik het geluk dat de meeste van ons beginners waren maar bij een paar matches werd het al snel een soort steamroll.
het is een kwestie van rondlopen, Af en toe F2 drukken voor je nades, en F4 als healthkit (+35 hp) gebruiken en F5 als speedboost. Speel gewoon voornamelijk CTF of Riot (FFA) maps, en je bent binnen no time level 6.
Winners never cheat, Cheaters never win
F5 is speed boost? Ah, daarom waren sommige zo snel weg aan het rennen. Ik kwam met quickplay vooral op een CP type map. Daar werd er juist gigantisch gespammed op de point. Wat ik vooral van mezelf merkte was dat ik zo gewend was/ben aan spawntimes. Ik keek in alle rust rond om te zien of er niet toevallig iemand van achter kwam sneaken terwijl de rest al als een blinde lemming naar voren ging rennen. Maar dat ongeduld zie je wel bij meer online shooters.
Ieder geval begrijp ik weer wat beter waarom sommigen klagen over de spawntimes in TF2. Ze zijn er voor een goede reden: teamplay (je spawned in waves zodat je gezamelijk kan aanvallen).
Ieder geval begrijp ik weer wat beter waarom sommigen klagen over de spawntimes in TF2. Ze zijn er voor een goede reden: teamplay (je spawned in waves zodat je gezamelijk kan aanvallen).
Ohja, je hebt natuurlijk ook nog SAM. Bedankt voor de tip.
Volgens mij is er een undocumented change in een van de laatste patches geweest die niet in de 'Undocumented changes' op de TF2 wiki bij de updates staat.
De 'Strange' en 'Vintage' (en Genuine?) attributen worden niet meer als zodanig vermeld als je een item inspect van een andere player. De kleur moet nu duidelijk genoeg zijn en bij de Strange items staat het level in de description (waar het volgens mij sowieso ook al stond) naast de hoeveelheid kills (en eventuele extra strange parts).
De 'Strange' en 'Vintage' (en Genuine?) attributen worden niet meer als zodanig vermeld als je een item inspect van een andere player. De kleur moet nu duidelijk genoeg zijn en bij de Strange items staat het level in de description (waar het volgens mij sowieso ook al stond) naast de hoeveelheid kills (en eventuele extra strange parts).
Blijkbaar wordt er weer wat gesleuteld aan de basis ipv al die hoedjes. Ben wel blij met al die fixes opeens.
Maar wie echt wat leuks wil. Het Valve employee handbook. Vers van de digitale pers! Mooi leesmateriaal.
http://cdn.flamehaus.com/Valve_Handbook_LowRes.pdf
Valve is zich bewust van wat ze wil en kan. Maar ook niet kan. Ik denk dat we van Valve nog wel wat verrassingen mogen verwachten komende jaren.
Ik ben benieuwd.
Maar wie echt wat leuks wil. Het Valve employee handbook. Vers van de digitale pers! Mooi leesmateriaal.
http://cdn.flamehaus.com/Valve_Handbook_LowRes.pdf
Valve is zich bewust van wat ze wil en kan. Maar ook niet kan. Ik denk dat we van Valve nog wel wat verrassingen mogen verwachten komende jaren.
Ik ben benieuwd.

[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 21-04-2012 22:01 ]
Wat betreft ontwikkelingen op de server. We gaan eens een poosje met bots draaien zodat er wat te doen is. Op dit moment staat ie nog op alleen badwater maar dat kunnen we gemakkelijk aanpassen.
Pro market gardener kill(s)
Pro market gardener kill(s)
Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]