Vandaag 2x gehad dat mijn hele macbook vastliep tijdens gebruik, verschillende applicaties en geen flash.. iTunes speelt vrolijk door overigens en mijn muis beweegt wel maar klikken doet niets.
Helemaal bevroren, harde reset was nodig om hem weer aan de praat te krijgen. Schijf gescand met Schijfhulpprogramma, niets aan de hand.. In de logs zie ik weinig paniek vanuit het systeem.. Lijkt erop dat er dusdanig iets gebeurd dat het daarna niet meer gelogd kan worden.
Het enige wat er onlangs gewijzigd is aan mijn systeem is de installatie van CS5..
De regels van dit topic zijn 'geen vragen' dus alles hierboven zonder 1 vraagteken, dit is mijn ervaring..
Verder ziet alles er fancy uit maar hier en daar wel over the top.. Overigens viel mij bij het herstarten na de crashes op dat het Apple logo op het witte scherm nu het populaire verzonken effect heeft....
EDIT: ik vind de icoontje bij het inloggen echt verschrikkelijk lelijk... moest ik nog even kwijt...
UPDATE: Probleem wordt veroorzaakt door het openen van een encrypted sparsebundle.. kan het ding ook niet scannen, er gebeurd gewoon niets.. Wordt er niet vrolijk van, het betekent dat al mijn documentatie van vandaag en gisteren weg is..
UPDATE2..: Opgelost, bestand kopieren, plakken, openen...

Zou mij HD dan een klappertje hebben gemaakt?
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 02-08-2011 17:51
. Reden: ja.. frustratie.. ]