People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Niemand?
Ik heb in ieder geval hetzelfde. Bij tweakers.net moet ik ook vaak opnieuw inloggen.
Heb nog niet ontdekt wat het is. Ik lees mee.
Heb nog niet ontdekt wat het is. Ik lees mee.
Waarschijnlijk is het één van de vele bugs in Safari 5.1. En ik ben bang dat het enige wat we kunnen doen is wachten op een fix.
Dat weten we nu zeker omdat jij hetzelfde probleem hebt.
Dat weten we nu zeker omdat jij hetzelfde probleem hebt.
Voor mensen met hetzelfde probleem en die net als mij niet willen switchen naar een andere browser: Gebruik Webkit (www.webkit.org).
Daarmee gebruik je Safari met de nieuwste Webkit engine. Login problemen opgelost en toch het Safari uiterlijk en functionaliteit.
Het kan zijn dat op een enkele website iets niet helemaal goed werkt, daarvoor kun je Safari even opstarten. Maar ik ben nog niets tegen gekomen wat niet goed werkt.
Hoop dat iemand er iets aan heeft...
Daarmee gebruik je Safari met de nieuwste Webkit engine. Login problemen opgelost en toch het Safari uiterlijk en functionaliteit.
Het kan zijn dat op een enkele website iets niet helemaal goed werkt, daarvoor kun je Safari even opstarten. Maar ik ben nog niets tegen gekomen wat niet goed werkt.
Hoop dat iemand er iets aan heeft...
Nee het schijnt inmiddels een algemeen probleem te zijn. Ik heb het alleen bij HTTP HTACCESS logins.
Misschien gebruik je die niet?
Misschien gebruik je die niet?
Pagina: 1