![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 110% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2011 09:28 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 110% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2011 09:28 ]
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 140% gewijzigd door psychoclown op 04-08-2011 14:41 ]
[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2011 09:21 ]
| |||||
Jackson Claxon schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:15:
Ik ben wel benieuwd wat D3 gaat brengen qua gold in het spel. Alles oprapen omdat het een paar goud waard is heb ik nooit gedaan, hopelijk is dat in D3 ook niet nodig. Ik speel ook geen WoW dus heb geen idee hoe het aspect gold daar in naar boven komt.
Heeft iemand ideeën?
Thasquealer schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:19:
[...]
Ik denk dat het wel qua oprapen wel wat meer waard word, omdat er nu ook crafting bijkomt.
Lijkt mij gunstig om crap items op te pakken zodat je die kan afbreken en materials sparen voor andere items.
psychodude schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:13:
[...]
De kans is groot van wel. Alhoewel confirmatie er nog steeds niet is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze het niet mee zullen nemen.
psychoclown schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:23:
[...]
Inderdaad, crafting gaat een grotere rol spelen en crap items kun je nu mooi salvagen waardoor het nauwelijks plek inneemt. Gewoon oppakken en salvagen als je slim bent
FloydRaalte schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:28:
[...]
[...]
Ik denk dat je dat in het begin veel doet maar dat het later alleen nog maar om de betere items zal gaan qua salvagen. Je pakt dan de items op waarvan je weet: daar krijg ik salvage items uit. De rest laat je gewoon liggen. (kijk naar TwoWorld2: wat moet je op een gegeven moment met 500x wood en 500x iron in je inventory, alleen de wapens met extra attributen zoals jewels e.d. zijn interessant om te salvagen)
Gold wordt tot nu toe automatisch opgepakt wanneer je in de buurt komt. Of dat zo zal blijven is waarschijnlijk maar niet zeker.
Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:31:
Zal het niet zo zijn dat je voor het craften steeds meer duurdere materialen nodig hebt ipv trash naarmate je verder komt? Aan de andere kant kan de trash weer wel makkelijk zijn om gold te krijgen als je telkens de duurdere items gebruikt voor crafting.
kaluro2 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:35:
Wat ik dus denk is dat je goedkopere craftmaterialen om kan zetten in duurdere.
100 low grade wood -> 1 medium grade wood
10 medium grade wood -> 1 high grade wood
5 planks -> 1 superior grade plank
Beetje zoals jewels zeg maar, omdat anders de markt veeeels te snel verzadigd.
[ Voor 51% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2011 23:40 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Daar heb je inderdaad een punt en ik denk ook zeker wel dat je op een bepaald punt zeer dure items zal salvagen om hele dikke crafts te kunnen maken maar ik denk dat van die scrap / low spul nog wel nodig zal zijn.FloydRaalte schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:28:
[...]
[...]
Ik denk dat je dat in het begin veel doet maar dat het later alleen nog maar om de betere items zal gaan qua salvagen. Je pakt dan de items op waarvan je weet: daar krijg ik salvage items uit. De rest laat je gewoon liggen. (kijk naar TwoWorld2: wat moet je op een gegeven moment met 500x wood en 500x iron in je inventory, alleen de wapens met extra attributen zoals jewels e.d. zijn interessant om te salvagen)
Gold wordt tot nu toe automatisch opgepakt wanneer je in de buurt komt. Of dat zo zal blijven is waarschijnlijk maar niet zeker.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
[ Voor 3% gewijzigd door kloos2 op 15-07-2011 12:06 ]
Lees anders eens de TS, is niet voor niets zo lang
The chances of being killed by a cow are low but never 0%
Daar sluit ik me wederom, net als in alle eerste pagina's van alle 8 delen, weer helemaal bij aan, hulde!Joarie schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:51:
Geweldig! Deel 8 inmiddels en nog geen enkele beta of releasedate
Maar wederom hulde voor de nette TS.
Als het in elkaar ploft dan eet ik mijn schoen op. Nee, dan eet ik mijn beide schoenen op.Joarie schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:51:
Dat belooft trouwens wat als het daadwerkelijk van start gaat (of het ploft in elkaar als een souflé na de eerste speelweken).
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn er nog steeds geen skills zoals Battle Orders en andere party buffs bekend... Niet te verwarrend met AoE skills trouwens.... Veel mensen schijnen te denken dat bijvoorbeeld Slow-Time een party skill is. Misschien heeft de party er profijt van maar het is puur een AoE skill lijkt me....Joarie schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:51:
Zijn er trouwens al wat party-supporting skills bekend of is het eigenlijk nog steeds 4 solospelers in een multigame?
[ Voor 10% gewijzigd door FloydRaalte op 15-07-2011 13:18 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Od anders de video's waarin ook 'Salvage items' wordt uitgelegdpsychoclown schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:16:
[...]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Inderdaad echte party skills zijn helaas (nog) niet bekend gemaakt.FloydRaalte schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:13:
[...]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn er nog stees geen skills zoals Battle Orders bekend....
Die heb ik al eens helemaal bekeken een tijdje terug maar dat is een eenmalige actie van mijn kant. Niet alles onthouden blijkbaar. Gelukkig zijn er mensen die er wel gewoon een reactie op kunnen geven, wel zo prettig.psychoclown schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:16:
[...]
Dank voor deze reactie. Helemaal helderkloos2 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:05:
Items opbreken in onderdelen waarmee je weer items kunt maken (craften).
[ Voor 32% gewijzigd door Jackson Claxon op 15-07-2011 13:38 ]
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Het kan een bewuste keuze zijn om dit soort skills eruit te laten en meer te leunen op het principe "melee chars fungeren als buffer tussen de ranged/glass chars". Laten we eerlijk zijn, de BO was toch wel een beetje OP tezamen met stacked aura's.psychoclown schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:18:
[...]
Inderdaad echte party skills zijn helaas (nog) niet bekend gemaakt.
Mee eens, een MMO aanpak zie ik dan ook wel gebeuren zeker gezien de bosses nu ook wel enig tactiek zullen vergen.Joarie schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:38:
[...]
Het kan een bewuste keuze zijn om dit soort skills eruit te laten en meer te leunen op het principe "melee chars fungeren als buffer tussen de ranged/glass chars". Laten we eerlijk zijn, de BO was toch wel een beetje OP tezamen met stacked aura's.
Anoniem: 241964
Het is zowiezo heel lastig om een goede balance te maken met aura's, vooral met deze skills zit er een hele dunne lijn tussen overpowered en underpowered. Dan komt er ook nog eens bij dat deze mechanics ook goed moeten functioneren in de multiplayer. Het zou mij ook niets verbazen als ze deze skills weglaten.Joarie schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:38:
Het kan een bewuste keuze zijn om dit soort skills eruit te laten en meer te leunen op het principe "melee chars fungeren als buffer tussen de ranged/glass chars". Laten we eerlijk zijn, de BO was toch wel een beetje OP tezamen met stacked aura's.
[ Voor 87% gewijzigd door Pedr0 op 16-07-2011 08:41 ]
The Scoundrel, Level 10 abilities:…...your followers will chime in during dialogue or with playful banter as you adventure. For instance, “The Scoundrel will flirt with the female Wizard, and she’ll flirt back,” Martens explains, “But when he flirts with the female Monk, she’ll tell him, “You have no chance.”
[ Voor 19% gewijzigd door Pedr0 op 16-07-2011 09:00 ]
Gave abilities, vooral de tempelar lijkt me handig. Ook leuk detail dat we nu de namen weten, Lyndon, Kormc en Eirena. Of zal dat per player veranderen?
[ Voor 72% gewijzigd door Stranglem op 16-07-2011 17:31 ]
Leven en laten leven!
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
DankjewelBibosjakie schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:26:
Heerlijke topic!
Ik kijk hier vaker dan op de site van Blizzard (D3) zelf.
Psychoclown dank voor al je inzet. In één woord; fantastisch.
Het wordt de currency dus ja behoorlijk belangrijk. Enkel moet je je wel beseffen dat, zoals eerder gezegd, followers alleen aan je zijde staan/vechten wanneer je solo speelt. Daarnaast denk ik dat je er veilig vanuit kunt gaan dat de mobs niet meer 20-30k kunnen droppen en dat chest pieces en maces niet meer verkopen voor 35kAngeloonie schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 21:40:
Ben benieuwd hoe belangrijk gold wordt als currency. Als je follower al 20% meer geeft dan denk ik dat het niet echt een belangrijke currency gaat worden..
mmmm dat zegt menpsychoclown schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 22:27:
Klopt maar ik denk dat er in het begin meteen wel wat tweaker games gestart worden en dan heb je in principe goede rugdekking
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Niet geschoten is altijd mis.
Valt wel mee toch?HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:23:
Heb me altijd erg vermaakt met Diablo 2. Maar ik vind deze cartoony style helemaal niks. Wie vind dit wel mooi? Ik had liever een super realistische grove stijl gehad. Vind dit er persoonlijk nogal kiddie uitzien.
Ziet er naar mijn mening prachtig en gelikt uit, dusja ik vind het wel mooiHaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:23:
Heb me altijd erg vermaakt met Diablo 2. Maar ik vind deze cartoony style helemaal niks. Wie vind dit wel mooi? Ik had liever een super realistische grove stijl gehad. Vind dit er persoonlijk nogal kiddie uitzien.
Heb je het al gezien/gespeeld? Ik wel namelijk, al 2x (Gamescom) en ik kan je zeggen dat het op beeld veel beter uitziet dat de video's/screens die released zijn!HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:23:
meldt zich! Ik vind het ook mooi en kan niet wachten maar ja...HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:23:
Bij het eerst demofilmpje was er een hele ophef dat het te kiddy was. Volgens mij hebben ze het wel iets darker gemaakt. Maar ik vond het toen al mooi en nu ook. In de filmpjes zit heel veel sfeer.HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:23:
Leven en laten leven!
Volgens mij gebruiken ze dezelfde techniek als dat ze bij starcraft 2 hebben gebruikt.HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 10:02:
[...]
Het is gewoon een soort cell shaded. Ik vind dat gewoon cheap. Kom gewoom met mooie high-res textures en goede grapics. Zo maken ze zich er gewoon makkelijk vanaf. Cellshaded skins zijn echt te makkelijk..
Vond ik er ook niet mooi uitzien, het oogt mij meer op een iets verbeterde stijl van warcraft.hellfighter87 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 10:05:
[...]
Volgens mij gebruiken ze dezelfde techniek als dat ze bij starcraft 2 hebben gebruikt.
Nou vind ik de graphics eigenlijk geen probleem, wat mij meer boeit is gameplay en dat is waarom blizzard bekent staatniet voor zijn high end graphics ;o.
Inderdaad, gameplay is toch hetgeen waar het om draait in de meeste games van Blizzard. Zolang de gameplay geweldig is dan maakt het niet of nauwelijks uit hoe de graphics zijnhellfighter87 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 10:05:
[...]
Volgens mij gebruiken ze dezelfde techniek als dat ze bij starcraft 2 hebben gebruikt.
Nou vind ik de graphics eigenlijk geen probleem, wat mij meer boeit is gameplay en dat is waarom blizzard bekent staatniet voor zijn high end graphics ;o.
Ik vind Starcraft 2 niet eens zo lelijk hoor op high res. Ik had gelezen dat als je starcraft 2 kan draaien, dat je dan Diablo 3 ook kan draaien.HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 10:07:
[...]
Vond ik er ook niet mooi uitzien, het oogt mij meer op een iets verbeterde stijl van warcraft.
Hmm dat is eigenlijk wel waar ja. Ik kan me eigenlijk geen echt grapisch hoogstaande game van Blizzard bedenken.Ga waarschijnlijk wel weer plezier beleven aan dit deel.
Leven en laten leven!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat is jou persoonlijke mening. Het gaat er eigenlijk om of het verkoopt.Bulls schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:05:
Het gaat om inhoud, gameplay en herspeelwaarde. Daarbij komt het dat het goed moet draaien en niet alleen op high-end systemen.
Anoniem: 224536
Ik denk dat je hierin wel eens kan vergissen. De hardcore Diablo fans, fans van het genre en de casual gamers zullen er juist anders over denken. Tuurlijk zijn er ook genoeg mensen die om gameplay geven maar ook wel wat moois willen zien en dan is hetgeen wat Blizzard voorschotelt een goed compromis.HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:27:
[...]
En een groot deel van de gebruikers wil gewoon goede graphics.
How wrong you are. De meest gespeelde games zijn vaak al jaren oud (Halo 3, Team Fortress, en ja, diablo 2 heeft ook nog iedere avond duizenden spelers) en de meest gekochte games zijn juist de meer simpele games (vraag dat maar eens aan PopCap Games).HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:27:
[...]En een groot deel van de gebruikers wil gewoon goede graphics.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 224536
Precies. Ik speelde tot voor kort nog steeds QuakeWorld (Quake 1) omdat daar gewoon geen vervanging voor is. De sfeer, de wapens, de beweging (physics), maken het spel zo anders dan de andere Quakes dat ik, nadat ik de nieuwere gespeeld had, weer terug ging naar QuakeWorld.Boeboe schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:24:
[...]
How wrong you are. De meest gespeelde games zijn vaak al jaren oud (Halo 3, Team Fortress, en ja, diablo 2 heeft ook nog iedere avond duizenden spelers) en de meest gekochte games zijn juist de meer simpele games (vraag dat maar eens aan PopCap Games).
De distinctieve grafische stijl van StarCraft2 is daarbij ook weer die statement van Blizzard: Het op artistiek vlak zo goed mogelijk in orde krijgen terwijl het toch op zoveel mogelijk systemen draait, zodat zoveel mogelijk mensen het kunnen spelen.
Jij zoekt blijkbaar geen knap spel. Je zoekt een spel om jouw systeen te stressen. Dat je de (overigens prachtige) artistieke stijl van The Witcher als "grauw" omschrijft spreekt boekdelen.
Ik was ook altijd graphics whore, maar sinds ik nu een redelijk dated systeem heb ben ik allang blij dat D3 niet top of the line zwaar gaat zijn. Ik draai wel het liefst alles op max setting omdat het daarvoor designed is, maar uiteindelijk gaat het om de beleving van de game, en bij een RPG gaat het meer om de inhoud dan hoe het eruit ziet. Het had me zelfs niet uitgemaakt als D3 in Isometric 2D was gemaakt.HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:27:
[...]
Dat is jou persoonlijke mening. Het gaat er eigenlijk om of het verkoopt.Het spel is gewoon een product.
De ontwikkelaar moet zorgen dat ze iedereen hierin tegemoet komen. En een groot deel van de gebruikers wil gewoon goede graphics. Ik heb een ziek game systeem. En er is bijna geen spel die daar daadwerkelijk ten volle gebruik van maakt. En ik vind Just Cause en Crysis gewoon saaie shooters..
The Witcher 2 bijvoorbeeld is helemaal niet zo mooi als iedereen zegt. Heel erg grauw en simpele textures..
[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 18-07-2011 00:23 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zoals je hier eigenlijk zelf zegt, gameplay gaat boven graphics. Je vind Just Cause en Crysis saais shooters terwijl ze erg goede graphics hebben.HaX0r schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:27:
[...]
En een groot deel van de gebruikers wil gewoon goede graphics. Ik heb een ziek game systeem. En er is bijna geen spel die daar daadwerkelijk ten volle gebruik van maakt. En ik vind Just Cause en Crysis gewoon saaie shooters..
The Witcher 2 bijvoorbeeld is helemaal niet zo mooi als iedereen zegt. Heel erg grauw en simpele textures..
Leven en laten leven!
Waarom? In D2 konden meen ik alle classes ook shields dragen. En ik kan me nog wel een Monk inbeelden met een klein rond rieten schildje. Er was slechts 1 character in D2 die er actief wat mee kon doen (Barb -> Shield Bash).Stranglem schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:49:
Bekend is geworden dat alle classes shields kunnen gebruiken, maar ik vind het toch een beetje raar als een Wizzard of een Monk een shield gaat gebruiken.
+ Paladin Smite / Holy ShieldJoarie schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:26:
[...]
Waarom? In D2 konden meen ik alle classes ook shields dragen. En ik kan me nog wel een Monk inbeelden met een klein rond rieten schildje. Er was slechts 1 character in D2 die er actief wat mee kon doen (Barb -> Shield Bash).
[ Voor 17% gewijzigd door kloos2 op 18-07-2011 13:30 ]
Ik zie het probleem hier niet in? Een shield + wapen combinatie zorge toch voor wat meer mogelijkheden qua character builds en effectiviteit.Joarie schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:26:
[...]
Waarom? In D2 konden meen ik alle classes ook shields dragen. En ik kan me nog wel een Monk inbeelden met een klein rond rieten schildje. Er was slechts 1 character in D2 die er actief wat mee kon doen (Barb -> Shield Bash).
-
Ja, puur functioneel is het wel goed. Meer diversiteit natuurlijk en meer builds, maar uit het roleplay-perspectief is het toch moeilijk te verklaren om een Monk met een groot stalen schild te zien. Maar zoals je al zegt. Misschien dat elke class zijn eigen type schild gaat krijgen. Dan zou het nog wel beetje kunnen. Maar ik zie niet een Witch Doctor met een plate shield rondlopen terwijl hij al zelf gebukt rondloopt constant.Joarie schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:26:
[...]
Leven en laten leven!
Ja ben ik het mee eens. In het eerste gameplay filmpje (met barb) zeggen ze ook dat elk item custom designed is. Hoop dat ze daarmee dan ook bedoelen dat dus elke item er anders uit ziet tijdens het dragen. Mn. de wapens dan.FloydRaalte schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:19:
Ben al blij zat dat elke type wapen of schild er ook echt anders uit ziet wanneer je de boel equipt. Dat vond ik altijd zo nep aan D2. Had je een gaaf Towerschield gevonden en ziet dat ding er uber gelikt uit in je inventory, blijkt het een kiteschild uiterlijk te hebben als je de boel equipt. Bummer dude.
Leven en laten leven!
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
"gelikte items" doen mij dus totaal niks in een gameFloydRaalte schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:19:
Ben al blij zat dat elke type wapen of schild er ook echt anders uit ziet wanneer je de boel equipt. Dat vond ik altijd zo nep aan D2. Had je een gaaf Towerschield gevonden en ziet dat ding er uber gelikt uit in je inventory, blijkt het een kiteschild uiterlijk te hebben als je de boel equipt. Bummer dude.
Ik hoor dit meerdere mensen zeggen. Het is niet dat ik niet wil dat ontwikkelaars met mensen rekening houden met een crap systeem. Dit doen ze namelijk echt wel ivm verkoop. Er wordt echter bijna geen rekening gehouden met mensen met een high-end systeem. Vind ik gewoon erg jammer.kloos2 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:13:
Ik vind het persoonlijk ook belangrijker dat vrienden van me, die wat minder gamen en dus een minder goede pc hebben, ook gewoon gezellig mee kunnen spelen. Verder denk ik dat wanneer je alles op High/Ultra/whatever zet, het er prima uit zal zien.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.Dalyxia schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:47:
[...]
"gelikte items" doen mij dus totaal niks in een game
ik speel juist als het even kan met een vrouwelijk character, en die moet juist zo min mogelijk aan hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door HaX0r op 18-07-2011 17:57 ]
ik ben het totaal niet met die vrouw eensHaX0r schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:56:
[...]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Leuk filmpje:
http://www.collegehumor.com/video/6550847/female-armor-sucks
[ Voor 8% gewijzigd door Pedr0 op 18-07-2011 19:22 ]
Anoniem: 230001
Blizzard gaat er zelf vanuit dat er mensen over zullen stappen en dat ze met D3 het aantal spelers bij WoW zullen beïnvloeden. Hoeveel spelers over zullen stappen weet ik niemand maar ik denk ook dat er nu nog mensen WoW spelen alleen maar omdat ze op D3 wachten. Het aantal actieve spelers neemt sowieso al af en Blizzard geeft aan liever zelf WoW te kannibaliseren dan dat een ander dat doet.Stranglem schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:49:
Ze zullen er echt wel netto op voorruit gaan hoor haha. Die hard spelers van WoW zullen nog blijven raiden, maar iets minder om diablo 3 te kunnen spelen. Casual wow gamers zullen misschien stoppen met wow of minder spelen, maar niet helemaal overstappen.
Ik denk dat maar een klein deel helemaal zal overstappen van Wow naar diablo 3. Maar netto zullen ze er echt veel op voorruit gaan. Maar deze mensen maken art. Geld komt er gewoon vanzelf bij. Daarom is Blizzard zo top.
Bekend is geworden dat alle classes shields kunnen gebruiken, maar ik vind het toch een beetje raar als een Wizzard of een Monk een shield gaat gebruiken.
Mensen die op diablo 3 wachten spelen diablo 2Anoniem: 230001 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:21:
[...]
Hoeveel spelers over zullen stappen weet ik niemand maar ik denk ook dat er nu nog mensen WoW spelen alleen maar omdat ze op D3 wachten.
Anoniem: 230001
Ik ken verschillende mensen die geen Diablo 2 spelen maar door de gameplay filmpjes op youtube enthousiast zijn geworden. Zelf speel ik heel af en toe D2.Boeboe schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:07:
[...]
Mensen die op diablo 3 wachten spelen diablo 2
same hereAnoniem: 230001 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:34:
[...]
Ik ken verschillende mensen die geen Diablo 2 spelen maar door de gameplay filmpjes op youtube enthousiast zijn geworden. Zelf speel ik heel af en toe D2.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik vind het echt super dat iedereen's eigen loot dropt. Is zoveel beter dan oude systeem. Betere loot als je MP doet is dan ook niet nodig, je krijgt al bonus door sneller killen. Jammer aan de ene kant dat de bonussen voor het droppen nu per persoon zijn. Kan je niet meer een party maken en maximaal drop rates hebben. Is wel logischer en eerlijker though.In DiabloWiki.com - Diablo IIDiablo II, there were some advantages and disadvantages to playing on-line with other players. When players would enter your game, Diablo's minions would grow stronger. This would result in them rewarding more experience for their deaths and yielding more loot drops. This would allow for each player to get their fair share of the loot. However, this rarely occurred as smoothly as intended. Any player was able to pick up any and all of the loot. It became it's own game of who could click their mouse button first, especially in end-game during Baal runs. This looting issue became a problem and multiple fights would ensue over the drops that someone may or may not have gotten.
With DiabloWiki.com - Diablo IIIDiablo III, the developers looked into fixing this problem. There appeared to be one quick and easy decision on this since it was revealed at the same time as the game itself. In this new installment, each player will be getting their own loot drops that only they can see and pick up. This stops the hustle to click on items first and allow players to play the game without worrying about fighting for drops.
While the system sounds simple enough, there has been a lot of discussion and debate on the intricacies of the system. There have been debates on whether or not there was any advantage to playing multi-player or single-player to get the best gear quickest. With multi-player, each player gets their own drops but can share their loot by picking it up and dropping it back on the floor. This allows every other player to be able to see it and pick it up. With four players in one game, this essentially increases the drop rate by four. To compensate for this increase, some have mentioned the idea that single-player drops would have a better chance of dropping better gear. However, this doesn't seem to be the case. CherubDown asked Bashiok this question about the separation of gear from multi-player and single-player. At first, his response was that there was better drop rates in multi-player. However, he soon recanted this statement and corrected himself.
Official Blizzard Quote:
[Blizzard Source]
Diablo: @cherubdown Sorry that was an incorrect answer. Drops don't change while playing in a group vs. alone.
It appears that there is no difference whether you are playing multi-player or single-player as far as drop rates go per individual player. You will not be at an advantage or disadvantage based upon how you want to play the game (excluding the fact that each player can share their drops in multi-player and you will kill things quicker). However, this does not mean there is absolutely no way to increase your drop rate in single-player. As we know, Diablo III now has DiabloWiki.com - FollowersFollowers, a system where a NPC will follow you around and fight along with you. With these NPC's, there are skill choices that the player gets to make to customize their Follwers to their liking. A leak from the August PC Gamer announced that each Follower has a skill option that increases either rune and gems drops, magic item drops, or gold drops. By choosing this, a player playing alone can help to compensate for the trading and sharing that they could be getting in multi-player. While this does not exactly encourage players to play on-line in groups, which Blizzard is trying to push, it does not penalize those who do not want to play with others either.
In addition to the fact that there is no separation between the different modes, Bashiok also added the fact that Magic Find and other attributes will effect only the person's drops who is wearing the gear with those attributes. This, again, makes it so playing in a group will not give anyone an advantage to someone not playing in a group with MF stacked between the group.
Official Blizzard Quote:
[Blizzard Source]
I've gotten this same question wrong in the past, I don't know why it continues to confuse me.
Drops are not different in co-op. The fact that you're killing faster (which you will) in a group means more items in less amount of time, means we don't need to provide other incentives.
Your own drop modifiers will affect your personal drops, such as magic and gold find. But that's the same while playing alone or in a group.
Special thanks to Doomscream for finding this additional news on MF.
Leven en laten leven!
Diablo 2 kan ook al vrij ingewikkeld worden als dat is wat je er van wilt maken. Bij al dit soort info wat je vooraf krijgt te lezen moet je in acht houden dat er vele diehard fans elk klein detail bij Blizzard boven water proberen te krijgen.The_Sukkel schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:21:
Weer een nieuw deel, mooi hoor Psychoclown ;-)
Ik weet wel dat Diablo niet bedoeld is voor kleine kinderen, maar ik speel D2 nog steeds, maar dan nu met mijn twee dochters (inmiddels 8 en 10 jaar, maar ik deed het al toen ze 6 en 8 waren), D2 is daar namelijk "simpel genoeg" voor. Ik vraag me echter af of D3 niet een beetje te ingewikkeld wordt met alle aanpassingen, waardoor niet alleen de kids, maar ik ook ga afhaken... Maar ja... we kunnen dan altijd verder gaan met D2... Of niet? (wordt D2 afgesloten van B-net op het moment dat S3 uitkomt?)
Leven en laten leven!
Ik totaal niet... Laatst weer D2 geinstalleerd maar de brakke looks trok ik toch echt te slecht. Even gedaan weer maar daarna niet meer aangeraakt.Boeboe schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:07:
[...]
Mensen die op diablo 3 wachten spelen diablo 2
[ Voor 12% gewijzigd door Pedr0 op 19-07-2011 10:28 ]
Ja hopen is het enige wat we kunnen doen. Heb alleen geen zin meer in teleurstellingenkloos2 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:08:
Moet haast wel BETA zijn, voor alle andere systemen/mechanics die ze onthult hebben, hebben ze toch ook geen pers nodig gehad?
Leven en laten leven!
Dit is toch best oud nieuws? Done when it's Done bladiebla van Blizzard. Wordt er zo moe vanPedr0 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:22:
Twitter update, http://twitter.com/#!/diablo
We're still shooting to have it out before the end of the year, but as always, we only want to release it when we think it's ready. --Diablo
Ik weet niet hoor, klinkt allemaal niet echt veel belovend. Ze hebben het over features. Een deadline of een beta is nu niet echt een feature. Ik verwacht er persoonlijk niet veel van en ga eerder met Kloos mee: nieuwe game mechanics wat ook zeker tof is.Haay schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:45:
Twitter bericht van het officiële Blizzard Diablo Twitteraccount, gisteravond:
@Diablo: We've invited press to Blizzard HQ to help us make some important announcements on August 1st. What features do you hope/think we'll reveal?
Spannend! Ben benieuwd wat we op 1 augustus voor nieuws krijgen!!!
[ Voor 4% gewijzigd door FloydRaalte op 19-07-2011 10:40 ]
Ongelooflijk.. dit is de fansite en dan omdat de SC2 divisie zogenaamd iets slechts zou hebben geschreven wordt heel het incgamers netwerk maar geblacklist.. Zeer corrupte gang van zaken van de Blizzard PR.Pedr0 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:20:
Ben nu het verhaal aan het lezen waatom Diabloiii.net (Inc.Gamers) niet is uitgenodigd voor de 27ste. Erg flauw van Blizzard!!
http://diablo.incgamers.c...hp?p=7917555&postcount=40
http://diablo.incgamers.c...hp?p=7917826&postcount=44
Voor mij is dit toch echt wel de Nr.1 Diablo site....kijk hier dagelijks op!
Jammer dat ze zich zo moeten opstellen. Zo zie je maar wat macht met je kan doen. Misschien is er een of andere onwetende baas geweest die dit besloten heeft zonder er echt bij na te denken of zich te verdiepen in de situatie, want je ziet dat mensen waar ze goede contacten mee hebben nergens vanaf weten zoals Bashiok. (Of ze spelen mee)psychoclown schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:47:
[...]
Ongelooflijk.. dit is de fansite en dan omdat de SC2 divisie zogenaamd iets slechts zou hebben geschreven wordt heel het incgamers netwerk maar geblacklist.. Zeer corrupte gang van zaken van de Blizzard PR.
Leven en laten leven!
Inderdaad! Wat een gekonkel zeg, dat stelt mijn kijk op Blizzard wel bij. Blizzard heeft uiteraard ook een aantal hoge pieten die de baas spelen en voor het grote geld gaan. Helaas voor hun werken dit soort praktijken, mits het publiekelijk wordt, alleen maar tegen ze.psychoclown schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:47:
[...]
Ongelooflijk.. dit is de fansite en dan omdat de SC2 divisie zogenaamd iets slechts zou hebben geschreven wordt heel het incgamers netwerk maar geblacklist.. Zeer corrupte gang van zaken van de Blizzard PR.
Ze hebben een vermoeden dat het met negatieve bla op SC2 te maken heeft, en het "data minen".FloydRaalte schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:53:
[...]
Inderdaad! Wat een gekonkel zeg, dat stelt mijn kijk op Blizzard wel bij. Blizzard heeft uiteraard ook een aantal hoge pieten die de baas spelen en voor het grote geld gaan. Helaas voor hun werken dit soort praktijken, mits het publiekelijk wordt, alleen maar tegen ze.
Anoniem: 363533
Als dat echt waar is...en als blijkt dat het al vaker is gebeurd..ouch.psychoclown schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:47:
[...]
Ik snap sowieso niet waarom ze zouden censureren. Hun policy is juist dat ze samen met de community een goed spel maken. En luisteren. Dat er nu kritiek ergens op is, zou juist aangemoedigd moeten worden zodat ze er iets mee kunnen doen of het met sterke tegenargumenten kunnen wegleggen. Dat is toch constant wat ze zeggen, Lekker tegenstrijdig allemaal...Anoniem: 363533 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:38:
[...]
Als dat echt waar is...en als blijkt dat het al vaker is gebeurd..ouch.
Ben de laatste tijd al steeds huiveriger tegenover Blizzard aan het worden. Al die rare announcements en doorvoering zoals RealID een tijdje terug, de 'premium' service in WoW die je eigenlijk gewoon gratis zou moeten krijgen en nu dit. Allemaal zonder enige vorm van dialoog tussen de playerbase en de ontwikkelaars. Ik weet het niet meer. Diablo 3 wordt een goede game maar als je een ontwikkelaar niet meer kan vertrouwen..moeilijk.
Daarbij komt ook nog dat Blizzard nogal 'fan-driven' is. Infinity Ward kan dit soort dingen gewoon flikken aangezien een hoop mensen hersenloos elk jaar Call of Duty kopen. Bij Blizzard wordt dit moeilijker aangezien ze elk jaar de Blizzcon hebben en als veel mensen pissed worden op Blizzard...
Afgezien dat dit een gerucht is kan dit erg grote gevolgen hebben. Censuur is BAD, hoe je het ook wend of keert.
Leven en laten leven!
Tsja, ik denk dat het probleem er een beetje in zit dat er tegenwoordig 2 grote componenten een rol spelen, de spelen en sich en battle.net.Stranglem schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:15:
[...]
Ik snap sowieso niet waarom ze zouden censureren. Hun policy is juist dat ze samen met de community een goed spel maken. En luisteren. Dat er nu kritiek ergens op is, zou juist aangemoedigd moeten worden zodat ze er iets mee kunnen doen of het met sterke tegenargumenten kunnen wegleggen. Dat is toch constant wat ze zeggen, Lekker tegenstrijdig allemaal...
Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar dat beruchte antwoord.http://diablo.incgamers.c...hp?p=7917826&postcount=44
[...]
Just prior to this we got a call from the SC2 community team in Europe who had a problem with a news story that had been posted about the LAN play ommision. The week before we had interviewed Frank Pearce in London and one of the questions we asked was why it was not included. Frank made a joke, that's the kind of guy he is, he's a really nice guy. Anyway, in the interview there were around 4 PR people monitoring the interview for bad questions. Everything went well and we posted the interview.
Going back to my call, I was told that Blizzard were not happy with the interview because of Frank's response.
[...]
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Ik denk dat het deze is:The_Sukkel schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 06:15:
Vreemde gang van zaken...
[...]
Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar dat beruchte antwoord.
Heeft iemand misschien een link naar dat interview?
Een ontwikkelaar vertrouwen? Ik heb van mijn hele leven nog nooit nagedacht over het wel of niet spelen van een game omdat ik de ontwikkelaar vertrouw. Zit echt met verbazing dit soort reacties te lezen... Waar gaat dit nog over? Wat boeit een normaal mens nu wat de ontwikkelaar allemaal voor rare streken uithaalt, who cares. Waar ben je bang voor?Anoniem: 363533 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:38:
[...]
Als dat echt waar is...en als blijkt dat het al vaker is gebeurd..ouch.
Ben de laatste tijd al steeds huiveriger tegenover Blizzard aan het worden. Al die rare announcements en doorvoering zoals RealID een tijdje terug, de 'premium' service in WoW die je eigenlijk gewoon gratis zou moeten krijgen en nu dit. Allemaal zonder enige vorm van dialoog tussen de playerbase en de ontwikkelaars. Ik weet het niet meer. Diablo 3 wordt een goede game maar als je een ontwikkelaar niet meer kan vertrouwen..moeilijk.
ik zie nou niet echt veel negatief georienteerde vragen en antwoorden....psychodude schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:26:
[...]
Ik denk dat het deze is:
http://www.incgamers.com/...-frank-pearce-interview/1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq