Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

kloos2 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:46:
Voor alleen een beta datum gaan ze geen pers uitnodigen, er komen uiteraard features/mechanics bij.
"Welkom allemaal, fijn dat jullie er zijn. De beta begint <insert date here>. Bedankt voor jullie aandacht. :9 "

Sowieso onthullen ze de laatste(?) features, met misschien daar bovenop de beta datum. Maar dan nog hebben ze bij alle voorgaande features (naast blizzcon) ook geen pers erbij gehaald.
Heb ergens een tijdje terug gelezen dat er informatie over Diablo3 naar buiten gebracht zal worden die nog niet eerder bekend is gemaakt.
En zover ik weet is er voor de pers gelegenheid om nu zelf een (groter) deel van de game te spelen.
Ik sta er niet van te kijken dat de beta op 1 augustus gaat beginnen omdat de pers tot dan moet zwijgen en dat tijdens die bijeenkomst op 27 juli de eerste beta invites de deur uitgaan. Als de beta's beginnen kan de pers de info over de game bekend maken zodat alle info bekend is en iedereen zich op de beta kan concentreren ipv bezig te zijn om als eerste info op youtube te zetten. En dat alles om de game nog dit jaar uit te brengen en mij van mijn verlofvijver af te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Jackson Claxon schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:03:
[...]

Een ontwikkelaar vertrouwen? Ik heb van mijn hele leven nog nooit nagedacht over het wel of niet spelen van een game omdat ik de ontwikkelaar vertrouw. Zit echt met verbazing dit soort reacties te lezen... Waar gaat dit nog over? Wat boeit een normaal mens nu wat de ontwikkelaar allemaal voor rare streken uithaalt, who cares. Waar ben je bang voor?

Ik snap dat na de release wat extra's en doorontwikkelingen welkom zijn en dat je dat soort basic dingen verwacht maar dat moet volgens mij wel goed komen. Zou ook sneu zijn als ze ineens geld gaan vragen maar volgens mij zijn dit soort zaken niet aan de orde.
Dus het maakt jou dus niet uit wat een ontwikkelaar van een MMORPG uitspookt met de 13 euro die je elke maand moet betalen? Je bent de ultieme klant van ActivisionBlizzard. Dit geld ook voor Diablo 3. Hier betaal je dan geen maandelijks bedrag voor maar het is hetzelde principe. Ik zou behoorlijk p-ssed zijn als Blizzard na de release zou besluiten om helemaal geen content meer toe te voegen. Daar zit je dan met je copy van Diablo 3, een game die dan snel zou doodbloeien zonder patches en dergelijk.

Kom op, vertrouwen in een ontwikkelaar is enorm belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ergens op het eind wordt inderdaad gesproken over off-line speelmogelijkheden en wordt gevraagd of je offline via LAN met je vrienden kan spelen, waarop hij antwoordt dat dat niet kan, en dat connectie met B-net prioriteit heeft.

Ik weet niet of de controverse inderdaad alleen maar over dit stukje gaat, maar als dat zo is, dan snap ik niet zo wat de big deal is...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Is gewoon een vorm van beveiliging, maar Diablo is altijd haar geld waard. Had D2 ook jaren illegaal gespeeld, maar uiteindelijk wel gekocht, en het zijn nog steeds de beste 10 euro's ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Anoniem: 363533 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:59:
[...]

Dus het maakt jou dus niet uit wat een ontwikkelaar van een MMORPG uitspookt met de 13 euro die je elke maand moet betalen? Je bent de ultieme klant van ActivisionBlizzard. Dit geld ook voor Diablo 3. Hier betaal je dan geen maandelijks bedrag voor maar het is hetzelde principe. Ik zou behoorlijk p-ssed zijn als Blizzard na de release zou besluiten om helemaal geen content meer toe te voegen. Daar zit je dan met je copy van Diablo 3, een game die dan snel zou doodbloeien zonder patches en dergelijk.

Ik vind dat je hier wel enigszins ongebaseerd bezig bent. Neem als voorbeeld Diablo 2. Hier wordt na 11 jaar nog steeds veel aandacht aan besteed en we hebben zowaar onlangs nog een ladder reset gehad. 50 euro(gulden) voor 11 jaar speelplezier vind ik mijn geld (en mijn vertrouwen) zeker wel waard.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 10:53
The_Sukkel schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:28:
[...]

Ergens op het eind wordt inderdaad gesproken over off-line speelmogelijkheden en wordt gevraagd of je offline via LAN met je vrienden kan spelen, waarop hij antwoordt dat dat niet kan, en dat connectie met B-net prioriteit heeft.

Ik weet niet of de controverse inderdaad alleen maar over dit stukje gaat, maar als dat zo is, dan snap ik niet zo wat de big deal is...
Hij heeft gelijk, we kunnen wel lekker gaan moraalridderren, maar het maakt inderdaad geen drol uit voor de DIII speler of diii.net wel mag komen of niet naar Blizzcon oid mag komen. Dat jij dit linkt aan updates en patches begrijp ik niet.

Het is hetzelfde als dat wanneer Samsung mensen weert uit hun bedrijf dat we dan met zijn alle geen vertrouwen in hun tv's hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Anoniem: 363533 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:59:
[...]

Ik betaal geen 13 euro per maand dus ik weet niet waar je het over hebt... Er is ook geen reden om aan te nemen dat Blizzard 13 euro per maand gaat rekenen voor Diablo 3 zoals je zelf aangeeft. Ik begrijp je punt totaal niet.

En waarom zou Blizzard Diablo 3 niet blijven patchen? Je doet aannames die werkelijk waar nergens op slaan. In mijn vorige reactie gaf ik al aan dat je de basis dingen verwacht maar "vertrouwen" in een ontwikkelaar. Het zal me de rozen interesseren, echt waar.

Het is een spelletje, die visie delen we toch?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Blizzard en geen support meer geven? Ze hebben focking 10 jaar na release nog een D2 patch uitgebracht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Tormbo schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:34:
[...]

Ik vind dat je hier wel enigszins ongebaseerd bezig bent. Neem als voorbeeld Diablo 2. Hier wordt na 11 jaar nog steeds veel aandacht aan besteed en we hebben zowaar onlangs nog een ladder reset gehad. 50 euro(gulden) voor 11 jaar speelplezier vind ik mijn geld (en mijn vertrouwen) zeker wel waard.
Jackson Claxon schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:14:
[...]

Ik betaal geen 13 euro per maand dus ik weet niet waar je het over hebt... Er is ook geen reden om aan te nemen dat Blizzard 13 euro per maand gaat rekenen voor Diablo 3 zoals je zelf aangeeft. Ik begrijp je punt totaal niet.

En waarom zou Blizzard Diablo 3 niet blijven patchen? Je doet aannames die werkelijk waar nergens op slaan. In mijn vorige reactie gaf ik al aan dat je de basis dingen verwacht maar "vertrouwen" in een ontwikkelaar. Het zal me de rozen interesseren, echt waar.

Het is een spelletje, die visie delen we toch?
Volgens mij hebben een aantal mensen me verkeerd begrepen. Eerst even een quote zodat we op dezelfde golflengte zitten.

Van Dale Woordenboek:
ver·trou·wen het; o geloof in iemands goede trouw en eerlijkheid

Mijn eerdere reactie was naar aanleiding van het mogelijke censuur geval. Als je goed mijn reactie doorleest zeg ik ook dat er geen maandelijks bedrag voor Diablo 3 betaald moet worden maar dat je toch die 60 euro (meer dan de gemiddelde game van 50) neer moet leggen om de game aan te schaffen. Tijdens die aanschaf hou je rekening met het feit dat de game goed zal werken en dat het online allemaal goed werkt. Dat noem ik 'vertrouwen'.

Mijn link naar die 13 euro per maand was richting World of Warcraft dat ook van Blizzard is. Met dat geld ik heb 'vertrouwen' dat Blizzard de 13 euro ook daadwerkelijk terug in het spel stopt door middel van stabiele servers en goede nieuwe patches en content. De laatste tijd blijkt echter steeds meer dat er enkele mensen binnen ActivisionBlizzard aan zelfverrijking doen en dat het bedrijf steeds meer ordinaire cashcow's aan het uitbrengen is. Hierdoor neemt het 'vertrouwen' van mij in Blizzard dus af aangezien ik minder terugkrijg (pappen en nathouden soort content in plaats van echt vernieuwende dingen) voor het betaalde geld. Daarnaast wil ik als betalende speler ook graag zien wat er met mijn betaalde geld gebeurd in meer of mindere mate. Als Blizzard steeds meer schuil gaat houden van zijn spelers zie ik ook niet in waarom ik 13 euro zou moeten betalen terwijl ik geen eens weet wat de toekomstplannen zijn.

Zoals ik hierboven al zeg. Diablo 3 is een iets andere situatie aangezien er geen maandelijks bedrag voor betaald hoeft te worden maar het is wel dezelfde ontwikkelaar! Je geeft toch die 60 euro uit met het 'vertrouwen' dat Blizzard regelmatig wat patches doorvoert. Gezien de recent rare handelingen van Blizzard begint dit 'vertrouwen' wat mij betreft af te brokkelen. Hoe je het ook wend of keert: Het is niet meer hetzelfde bedrijf als pakweg 5-10 jaar geleden.

Je mag het eens of oneens met me zijn maar een forum is er om over dingen te discussiëren. Als er echter dingen gezegd worden zoals dat een reactie 'nergens op slaat' ga je met drogredenen lopen gooien.

Back on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Back on topic.
Lijkt me een sterk plan.

Cooldowns:

Over the past few weeks, we've had some new information regard cooldowns and how they will potentially affect end-game skills. Cooldowns, unfortunately, are a necessary evil in order to balance the game. Because Blizzard will be using 5 (possibly more with more classes in the future) resource systems that all function differently, they cannot simply base it off of the resource system, like they did in Diablo 2, where all classes simply used Mana. For example, if Blizzard were to make a top-tier spell cost 100% of the players' resource, a Wizard would be at a much higher advantage than a Barbarian, or a Witch Doctor. This is because the Wizard's resource regenerates automatically, a lot faster than Mana does, meaning they would almost instantly have a full globe again, whereas the WD would potentially need to find some Mana Potions, and the Barbarian would need to engage in battle to regenerate his Rage. A cooldown is potentially the only way to globally balance all classes equally across the board. Also keep in mind, having a cooldown will force players to create various builds to offset the cooldown of their top-tier skill, instead of having everyone in the community just dump all of their points into the top skill and be done. Knowing that cooldowns will be in the game and keeping in mind the fast paced Diablo playstyle, what do you think the maximum length of end-game cooldowns should be, without having players cool down in between battles?

5 minutes
3 minutes
2 minutes (Blizzard's current setting)
1 minutes
30 seconds

Hier had ik dus nog niet echt goed over nagedacht. Current setting is 2 minuten wachten op een bepaalde skill! Man dat lijkt me dus al veel te veel. 30 seconden klinkt mij al niet best in de oren.,,, maar ja zoals gezegd: it's a necessary evil. Wat vinden jullie hier van?

[ Voor 3% gewijzigd door FloydRaalte op 22-07-2011 16:00 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:08
Een middenweg kiezen dan maar? 60-90 seconden? :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat ze het spel teveel op WoW willen laten lijken. Zeer slecht nieuws.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Van mij mogen ze cooldowns alleen in PVP gebruiken zodat niet iedereen gelijk een oneshot krijgt. In single / coop mode zouden cooldowns niet nodig zijn naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Cooldowns zijn prima, als ze maar binnen de perken blijven. Een cooldown zoals op Blizzard/Frozen orb zit in D2 is best redelijk.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

wat ? 2 minuten cooldown op een skill????????
huh? hoezo? waarom?

ik kan me niet herinner dat ik in D2 langer dan 10 sec op een skill moest wachten, dat was toch gewoon spamfest ???? en dan vind ik 10 sec al lang

i dont get it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem aan dat het CD's zijn op bepaalde skills waar je niet elke keer mee kun spammen omdat ze erg krachtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Die cooldowns gaan, zover ik het snap, alleen over top tier spells. Die doen "massive" damage en Blizzard wil niet dat die te spammen zijn, ze moeten een beetje speciaal blijven. Ik wacht het rustig af, ik heb er alle vertrouwen (see what I did there) in dat ze wederom een epic game gaan uitbrengen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is in WoW ook. Daar heb je bij de warrior Whirlwind zoals in D3 de barbarian heeft. Als je die continu kunt spammen ben je in een uur lvl 60 :) Niet voor niets dus dat er een CD op zit in WoW en dat zal in D3 ook wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ero-Sensei schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:04:
[...]
Hij heeft gelijk, we kunnen wel lekker gaan moraalridderren, maar het maakt inderdaad geen drol uit voor de DIII speler of diii.net wel mag komen of niet naar Blizzcon oid mag komen. Dat jij dit linkt aan updates en patches begrijp ik niet.

Het is hetzelfde als dat wanneer Samsung mensen weert uit hun bedrijf dat we dan met zijn alle geen vertrouwen in hun tv's hebben?
Wat ben jij nu allemaal aan het raaskallen? Snap totaal niet waar je nu allemaal naar verwijst met die jijbak...
Lees nog eens rustig terug waar mijn post een reactie op was en doe dan nog een poging, want op dit moment slaat je reactie als een tang op een varken :X

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:57:
Die cooldowns gaan, zover ik het snap, alleen over top tier spells. Die doen "massive" damage en Blizzard wil niet dat die te spammen zijn, ze moeten een beetje speciaal blijven. Ik wacht het rustig af, ik heb er alle vertrouwen (see what I did there) in dat ze wederom een epic game gaan uitbrengen. :)
Mee eens, de cool downs lopen op als je hoger in tier skills komt. De top tier skills hebben nu een cool down van 2 minuten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:42:
[...]

Mee eens, de cool downs lopen op als je hoger in tier skills komt. De top tier skills hebben nu een cool down van 2 minuten.
Juist een cooldown is nodig voor bepaalde skills, en alsnog willen mensen zulke skills als primaire skill gebruiken. Net als een maat van me in Titan Quest, wil gewoon achterelkaar eruption kunnen casten, en ook niets anders erbij kiezen en gebruiken, maar wel steeds ergeren dat het zo lang duurt. En als je hem niet constant kan casten dan gebruikt hij hem liever niet. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Bulls schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:23:
[...]

Juist een cooldown is nodig voor bepaalde skills, en alsnog willen mensen zulke skills als primaire skill gebruiken. Net als een maat van me in Titan Quest, wil gewoon achterelkaar eruption kunnen casten, en ook niets anders erbij kiezen en gebruiken, maar wel steeds ergeren dat het zo lang duurt. En als je hem niet constant kan casten dan gebruikt hij hem liever niet. :F
Ik denk dat het van meerdere dingen afhangt. Ik heb TQ niet gespeeld, maar ik weet wel dat Diablo een heel snel spel is. Je bent constant aan het vechten en dat gaat in Diablo 3 niet anders zijn. Ze willen alles snel houden en binnen een korte tijd heel veel monsters slachten. Dat betekent dus dat je je skills veel gaat gebruiken. Twee minuten is dan best lang in een spel als Diablo. Je loopt weinig en je vecht veel, dus dan gebruik je je skill relatief echt heel weinig. Ik vind ook wel dat je iets van restriction moet hebben bij de top skills. Maar deels heb je dat al door middel van resource. De top skills zullen veel kosten om te casten. Dus dat kan je sowieso niet de hele tijd achter elkaar doen. En daarnaast is twee minuten te lang. Het zou beter zijn om het maximaal op 1 minuut te houden DENK ik. Maar dat kan natuurlijk alleen bepaald worden door middel van het spelen en dat zal dan ook final worden na de beta.

Ik denk toch dat ze de CD's naar beneden zullen bijstellen omdat 2 minuten echt een eeuwigheid is in een spel als Diablo itt tot Wow.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Stranglem schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 06:37:
[...]

Ik denk dat het van meerdere dingen afhangt. Ik heb TQ niet gespeeld, maar ik weet wel dat Diablo een heel snel spel is. Je bent constant aan het vechten en dat gaat in Diablo 3 niet anders zijn. Ze willen alles snel houden en binnen een korte tijd heel veel monsters slachten. Dat betekent dus dat je je skills veel gaat gebruiken. Twee minuten is dan best lang in een spel als Diablo. Je loopt weinig en je vecht veel, dus dan gebruik je je skill relatief echt heel weinig. Ik vind ook wel dat je iets van restriction moet hebben bij de top skills. Maar deels heb je dat al door middel van resource. De top skills zullen veel kosten om te casten. Dus dat kan je sowieso niet de hele tijd achter elkaar doen. En daarnaast is twee minuten te lang. Het zou beter zijn om het maximaal op 1 minuut te houden DENK ik. Maar dat kan natuurlijk alleen bepaald worden door middel van het spelen en dat zal dan ook final worden na de beta.

Ik denk toch dat ze de CD's naar beneden zullen bijstellen omdat 2 minuten echt een eeuwigheid is in een spel als Diablo itt tot Wow.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. 2 minuten wachten op een bepaalde skill wordt ook gewoon problematisch in Boss fights lijkt me. Ik zie mezelf al 2 minuten lang rondjes rennen om Diablo, Baal of Mephi :/
Feit blijft dat je een systeem moet bedenken waardoor het rechargen van de verschillende soorten resoures (fury, mana, arcane dingens etc.) een beetje gelijk op gaan. Anders zou de Wizard met zijn snelle recharge gewoon dik in het voordeel zijn wanneer end-game-skills als een malle gecast kunnen worden. Een barbarian die eerst fury moet creëren doet er veel langer over.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja 2 minuten is ook heel lang, 30 seconden is al genoeg om spammen te voorkomen. Pas dan de dikte aan zodat je niet overpowered bent, ze kunnen de dps hetzelfde houden alleen de recharge korter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zal wel een gulden middenweg worden van tijd, resource en eventueel iets minder damage.Nog twee weken en we weten meer over hoe de CD's er voorlopig uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-06 22:01
http://www.mmo-champion.c...-Blizzard-Comic-Con-Panel

Afbeeldingslocatie: https://eu.battle.net/account/local-common/images/game-boxes/en-gb/d3-big.png

Het lijkt er steeds meer op dat de BETA eraan zit te komen!!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hmm die box kan zo even simpel ge-edited zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Bulls schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:45:
Hmm die box kan zo even simpel ge-edited zijn.
Nee hoor...hij is geupped op Battle.net. h**ps://eu.battle.net/account/local-common/images/game-boxes/en-gb/d3-big.png ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar dat zinnetje bij punt 3 over "it seems that Blizzard get ready for a launch soon" zal wel op de beta slaan neem ik aan.
Maar waarom een box art? Als je de beta mag doen is het dan niet gewoon een kwestie van de game downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
De boxart komt te staan als game bij je Battlenet account, daarom is het nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door Stranglem op 26-07-2011 07:28 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Supermooi! Paar dagen en dan press conference!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

FloydRaalte schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:29:
[...]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. 2 minuten wachten op een bepaalde skill wordt ook gewoon problematisch in Boss fights lijkt me. Ik zie mezelf al 2 minuten lang rondjes rennen om Diablo, Baal of Mephi :/
Feit blijft dat je een systeem moet bedenken waardoor het rechargen van de verschillende soorten resoures (fury, mana, arcane dingens etc.) een beetje gelijk op gaan. Anders zou de Wizard met zijn snelle recharge gewoon dik in het voordeel zijn wanneer end-game-skills als een malle gecast kunnen worden. Een barbarian die eerst fury moet creëren doet er veel langer over.
Ik denk niet dat "boss-fights" afhangen van 1 skill, tenminste... als je zo zou spelen heb ik het met je te doen.
het had ook 5 minuten cooldown mogen zijn van mij.

Volgens mij moet de game gewoon te doen zijn zonder deze "super-moves" en mischien dat je gedurende het gevecht... als je ineens in een hoekje ben gedreven of in de val zit, dat je dan met de skill weer kan herstellen.. een soort van "breather".

Diablo is voor mij een game waarin je je tactiek en skills kan leggen, niet het maar spammen van je super spells... of je moet iemand zijn die in D2 gelijk maar alle top-tier items kocht in een Diablo-shop?
Dan, geef ik je gelijk... maar dan doe je toch gewoon Single player... met god-mode e.d. dat is pas leuk |:(

Niet persoonlijk Floyd O+ maar ik hekel de "boosted noobs" die de game mogelijk gaan verneuken, omdat het allemaal te moeilijk is. (zoals met wow eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:34:
[...]

Ik denk niet dat "boss-fights" afhangen van 1 skill, tenminste... als je zo zou spelen heb ik het met je te doen.
het had ook 5 minuten cooldown mogen zijn van mij.
5 minuten zou veel te lang zijn aangezien Diablo altijd een fast-paced hack&slash rpg is geweest. Wel ben ik het met de rest eens, je ziet ook dat de devvers meer variatie in skills willen zien en dat je niet enkel dom spammed:
[list=X]• Potions niet of nauwelijks meer van toepassing
• Elke class een eigen resource systeem
• 7 skills in je hotbar
• Skillrunes die lage tier skills ook interessant kunnen houden
En dat is lang niet alles maar mijn inziens wel verbeteringen (die in lijn liggen met de eerdere delen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Blizzcon 2011 website is online, http://eu.battle.net/blizzcon/en/

Op de US forums staat nog wat info, http://us.battle.net/bliz...m/topic/2878771297?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik denk ook dat de cooldowns een goede toevoeging zullen zijn. In D2 was het bijvoorbeeld met je Sorc Frozen Orb spammen, hier en daar misschien een Static Field oid.

Door cooldowns krijg je juist wat meer afwisseling. Uiteraard krijg je geen cooldown op een skill als Frozen Orb, maar juist krachtigere skills zoals bijvoorbeeld bij de barbarians Call of the Ancients, die 3 ancients summoned. Als daar geen cooldown op zou wordt de barbarian een soort van Necromancer :), loop je met 28 ancients.
Je wacht op het juiste moment om je sterkere spells te gebruiken, en je gebruikt voor 1-2 monsters je wat goedkopere spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnen enkele weken of wellicht maandag weten we meer over de CD's :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Het Media Press Event is voorbij en we kunnen nu alleen maar hopen dat er iets 'leaked' voor aanstaande maandag. En anders is het gewoon even geduld hebben! ;)

Leaked Info
Troll of geen troll?
http://twitter.com/#!/D3anonymous

"And the news everyone has been waiting for..... Beta on the 15th of August"

[ Voor 34% gewijzigd door Pedr0 op 28-07-2011 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hier een opsomming van alles:
  • @nadowillis haha its funny you mention that - everyone in the room was buzzing with how much fun the game is. Never seen so much enthusiasm
  • you can inspect players in battle.net, which also shows what they have for sale
  • small cool feature in Battle.net - auto-rejoin. Rejoins you into the last game you were in (if you get disconnected)This is helpful for AMM
  • @Grug16 the beta client will feature act 1 with the last few areas removed, the arena, and a very limited amount of acts 2 and 3 (no quests)
  • @Gedy2011 We got to play for around 3-4 hours. Fansite kit has videos. Also a video demo of Battle.net features.
  • @shadowx8 hands-on demo characters each had a legendary weapon(s). Have awesome art and you can tell its legendary just by looking at it
  • indexed into groups based on level. Characters using market by default can browse items close to their level. Adjustable
  • you list your items into the market via ingame or Battle.net by putting them in the yellow-shaded area of your stash. Items are indexed.more
  • market is fully accessible in battle.net, full search functions. Also accessible in-game via NPC, similar interfaces more in next post
  • You can click on players portraits in the battle.net interface and view what they have for sale, as well as full search funct. AH for mats.
  • Town portals are in and you can use them when there are no nearby monsters. #Diablo3
  • And the news everyone has been waiting for..... Beta on the 15th of August.
  • monk can now use shields, has a new smite ability that stuns + knockbacks enemies in front of him to make shield more viable for monk
  • Blizzard stated it took a huge amount of iteration and internal discussion for trading system. Ultimately the AH was not viable #Diablo3
  • respec system is based on sliding scale gold cost. Doesn't depreciate at this time, so the more you respec the more it will cost you.
  • trading system is attached to the battle.net interface, your stash is viewable in battle.net and you can list items on the market from there
  • DH has some awesome new skills, strafe: DH kind-of jumps and does a spin with arrows spewing out from every direction very rapidly #diablo3
  • custom games are smarter, there are visual identifiers that show how complete the quest/boss progression in that particular game #diablo3
  • @damonpayne Good scary. Creepy music and creepy art. Very dark.
  • diablo3 battle.net looks scary!
  • no mailbox but shared stash also accessible on battle.net interface
  • trading system integrated with battle.net interface, Auction house for consumables and trading market for gear
  • Battle.net system is operational with AMM, automatically matches players by their level and quest progression
Ik had zelf nog gevraagd of het echt de BETA was waar ze mee mochten spelen. En of er Artisans en Followers in de BETA zitten.
  • @Pedr0vv At the beginning it was a bunch of videos and some presentations about Battle.net. When we got to playing, it was the Beta build
  • @Pedr0vv both #followers and #artisans
Dus.........Troll of geen Troll? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 28-07-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:20
Hoera! Dat is een mooi verjaardagscadeau als de Beta daadwerkelijk in die week uitkomt.
Interessante Market dingen trouwens, ook dat het vanaf de website benaderbaar is.

Dus toch townportals, maar niet meer als escape (geen vijanden in de buurt). Klinkt een beetje als: iemand lokt alles weg zodat de anderen kunnen ontsnappen?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 10:58
Neem aan dat het closed beta is. Dus ik snap niet dat mensen denken 15 augustus het spel te kunnen spelen aangezien het vrijwel altijd in waves gaat kwa invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:48
Nu dan maar hopen dat tweakers.net nog een leuke beta key giveaway krijgt ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:20
Hmm, ik voorspel drukke tijden dan op Tweakers.
Dus dan mikken ze dus op een release in Nov/Dec zoals bij SC2?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
Hoe lang duurde de sc2 beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Pedr0 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 07:43:
Het Media Press Event is voorbij en we kunnen nu alleen maar hopen dat er iets 'leaked' voor aanstaande maandag. En anders is het gewoon even geduld hebben! ;)

Leaked Info
Troll of geen troll?
http://twitter.com/#!/D3anonymous

"And the news everyone has been waiting for..... Beta on the 15th of August"
fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
6 mnd....maar de DIII beta zal niet zo groot zijn. Je kan het niet vergelijken met een SC2 beta test!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
Langer dan gebruikelijk doordat ze bnet 2.0 moesten testen(problemen fixxen) dacht ik . Daar heeft diablo3 dus minder last van , bedankt sc2 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door randomice op 28-07-2011 09:41 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
randomice schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:40:
[...]

Langer dan gebruikelijk doordat ze bnet 2.0 moesten testen(problemen fixxen) dacht ik . Daar heeft diablo3 dus minder last van , bedankt sc2 ;)
Daarnaast is de insteek van SC2 testing natuurlijk heel anders geweest, naast het testen van bnet 2.0 is er ook redelijk wat balancing aan te pas gekomen voor het multiplayer aspect gezien de reputatie welk blizzard op had te houden binnen de leagues. Met DIII is dit iets wat veel minder op de voorgrond zal staan, en het zal mij dan ook verbazen als de DIII beta test langer dan 3 maanden zal voortduren.

De focus zal met name liggen op het testen van enkele van de battle.net features, 'matchmaking' en wat eenvoudige balancing denk ik; plus het er uiteraard uithalen van zoveel mogelijke exploits pre-launch. Aspecten welk geen langdurig traject met zich mee zullen brengen.

Waarschijnlijk willen ze het nog voor black friday wel de deur uithebben, zal het goed doen qua holiday sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las gisteren dat die beta inderdaad zo'n zes maanden duurde doordat ze ook Bnett moesten testen. Maar op die website verwachtten ze dat het nu geen zes maanden gaat duren omdat heel dat Bnet verhaal wegvalt en dat kan zomaar enkele maanden verschil maken. Ze gaan er daar vanuit dat de game al grotendeels af is en het nu niet meer dan polijsten is.
Laten we het hopen, eind november/begin december zou mooi zijn. Wordt mijn kerstvakantie vier weken ipv twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker even rustig afwachten tot 1 Augustus dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
http://twitpic.com/5x4jrf . Is dit niet een beetje NDA voor Gamekings of mag dit net wel? Het kan ook zijn dat hij gewoon een plaatje van de blizzcon beta heeft gepakt om te teasen 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door randomice op 28-07-2011 15:45 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/516/medium/beatbetalarge.gif

Ik weet het niet...........we zullen het maandag wel zien allemaal!!

Edit: je ziet een doorgang onder de troon na het verslaan van de eindbaas. ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Pedr0 op 30-07-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
randomice schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:23:
http://twitpic.com/5x4jrf . Is dit niet een beetje NDA voor Gamekings of mag dit net wel? Het kan ook zijn dat hij gewoon een plaatje van de blizzcon beta heeft gepakt om te teasen 8)7
Ik zie in die pic een hp potion. In D3 hebben ze toch geen potions meer om je hp/mp bij te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hadden wel potions met enorme cool down maar ik geloof dat dat in de tussentijd verandert is maar hoe is niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

randomice schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:23:
Die pic staat op incgamers. Denk dat ze hem daarvandaan hebben. En NDA geldt natuurlijk alleen voor de mensen die hem getekend hebben niet voor de mensen die hem reposten.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 28-07-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:38:
[...]

Die pic staat op incgamers. Denk dat ze hem daarvandaan hebben. En NDA geldt natuurlijk alleen voor de mensen die hem getekend hebben niet voor de mensen die hem reposten.
nee incgamers heeft het van GKsteven ze twitter. Ik zag het plaatje voor het eerst daar in een post van die fake twitter en een half uur later had incgamers een nieuwe post gemaakt met datzelfde plaatje ;) . Over die NDA -> Ik wist niet of steven daarheen is geweest ofc.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pedr0 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:59:
[afbeelding]

Ziet eruit als act 1 ergens, wat ze ook al in de eerste filmpjes zagen met de class previews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Net DiabloPodcast van DiabloIncgamer geluisterd. Ging over de Beta. Heel interessant. Heeft er wel even voor gezorgd dat ik met beide benen weer op de grond sta. De kans om in de eerste wave te zitten tijdens het spelen is nog steeds zo enorm klein.

Bij Starcraft 2 bestond de eerste wave uit 20.000 spelers. Als je kijkt naar hoe veel mensen zich ingeschreven hebben (miljoenen), dan zal het echt een hele kleine kans zijn dat je erin komt.

Wat wel hoop gaf betreft de releasedate was dat de beta niet lang zal duren omdat er veel minder getest moet worden. We gaan waarschijnlijk alleen Act I zien zonder end-boss.Ze concludeerde dat de kans groot is dat het spel 2012 uit komt, maar doordat ze (Blizzard-mensen) constant zeggen dat ze nog steeds op 2011 aimen de hoop alsnog aanwezig blijft. Ik denk toch nog een 2011 release, ook omdat het testen met de beta niet zo lang gaat duren. Maar ik kijk wel enorm naar de beta uit. Helaas met mij nog miljoenen anderen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415569

Maja je kent blizzard als er dadelijk iets met het beta testen uit komt dan kunen ze goed de release uitstellen tot het gefixed is. Over het algemeen probeert blizzard alleen werkende producten te releasen (in tegenstelling to bv microsoft :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-06 09:41

HaX0r

n00b

Elke ontwikkelaar probeert een werkend product af te leveren. Blizzard is echter ook zijn eigen uitgever en bepalen hun eigen deadline. Hun filosophie is dat een spel beter verkoopt als het gewoon helemaal goed is. En ze geven dus minder om geïnvesteerd geld snel terug krijgen en deadlines.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 12:59
HaX0r schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:34:
Elke ontwikkelaar probeert een werkend product af te leveren. Blizzard is echter ook zijn eigen uitgever en bepalen hun eigen deadline. Hun filosophie is dat een spel beter verkoopt als het gewoon helemaal goed is. En ze geven dus minder om geïnvesteerd geld snel terug krijgen en deadlines.
Dat geinvesteerd geld krijgen ze altijd, hoe dan ook, wel terug. Daar is het Blizzard voor en daarom hebben ze ook zo'n enorme fanbase. Blizzard games == kwaliteit. Blizzard gaat niet voor rush-to-market low-effort high-profit tactieken waar menig andere uitgever wel mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Pedr0 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:59:
[afbeelding]

Doe mij ook maar zo een BETA ;-)
Kan niet wachten tot deze beschikbaar wordt. SC2 beta was ook tof

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stranglem schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:34:
Net DiabloPodcast van DiabloIncgamer geluisterd. Ging over de Beta. Heel interessant. Heeft er wel even voor gezorgd dat ik met beide benen weer op de grond sta. De kans om in de eerste wave te zitten tijdens het spelen is nog steeds zo enorm klein.

Bij Starcraft 2 bestond de eerste wave uit 20.000 spelers. Als je kijkt naar hoe veel mensen zich ingeschreven hebben (miljoenen), dan zal het echt een hele kleine kans zijn dat je erin komt.

Wat wel hoop gaf betreft de releasedate was dat de beta niet lang zal duren omdat er veel minder getest moet worden. We gaan waarschijnlijk alleen Act I zien zonder end-boss.Ze concludeerde dat de kans groot is dat het spel 2012 uit komt, maar doordat ze (Blizzard-mensen) constant zeggen dat ze nog steeds op 2011 aimen de hoop alsnog aanwezig blijft. Ik denk toch nog een 2011 release, ook omdat het testen met de beta niet zo lang gaat duren. Maar ik kijk wel enorm naar de beta uit. Helaas met mij nog miljoenen anderen.
Ergens wel tegenstrijdig natuurlijk. Aan de ene kant zeggen ze dat de beta waarschijnlijk niet lang zal duren maar aan de andere kant gaan ze uit van 2012. Blizz heeft gezegd dat ze mikken op 2011 tenzij er nog echte problemen naar voren gaan komen tijdens de beta.
Overigens zou ik het leuk vinden om in de beta te zitten maar eigenlijk ben ik met nieuwe ingame beelden van alle klassen net zo tevreden. Ik ontdek het spel dan in december zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:27
Altijd leuk om te speculeren, maar ik zat zo te denken. Zou het kunnen dat ze Diablo 3 gaan gebruiken om de verkoop van de nieuwe Starwars MMO te frustreren om zo de WoW subs op peil te houden? Diablo 3 is al erg lang in ontwikkeling, langer dan meeste andere games. Vervolgens komen ze met een beta en dus een soort van releasedate wat rond dezelfde periode is als de nieuwe Starwars MMO. Mocht het een daadwerkelijk plan zijn dan is Diablo 3 wel het meest geschikt hiervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

maniak schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:57:
Altijd leuk om te speculeren, maar ik zat zo te denken. Zou het kunnen dat ze Diablo 3 gaan gebruiken om de verkoop van de nieuwe Starwars MMO te frustreren om zo de WoW subs op peil te houden? Diablo 3 is al erg lang in ontwikkeling, langer dan meeste andere games. Vervolgens komen ze met een beta en dus een soort van releasedate wat rond dezelfde periode is als de nieuwe Starwars MMO. Mocht het een daadwerkelijk plan zijn dan is Diablo 3 wel het meest geschikt hiervoor ;)
Zelf denk ik van niet omdat de MMO-doelgroep een hele andere is dan de doelgroep die ze met de diablo serie proberen te berijken. Daarnaast is de dreiging van andere MMO's niet zo zeer aanwezig omdat verreweg de meeste spelers bezig zijn met end-game content en de overstap dus niet alleen van Pro naar newbie zou betekenen maar ook het verbreken van alle sociale contacten. Als je heel objectief kijkt is de concurentiestreid dus eigenlijk helemaal niet aanwezig en zou het ik denken dat daar helemaal geen verband tussen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat Blizz banger is voor de mensen die WoW al dan niet tijdelijk vaarwel zeggen voor D3 dan voor Star Wars. Ze hebben zelf al aangegeven dat ze er vanuit gaan dat met de release van D3 er kanibalisme op zal treden al kunnen ze niet aangeven hoeveel mensen dat zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nou ik weet het wel, Diablo above MMO anytime. Al dat saaie slome gedoe steeds en dezelfde milestone quests met dezelfde questitems die iedereen al heeft. En niet te vergeten de groupquests waar je niet omheen kan. Nee ik heb het wel gehad met MMO's. Tijd voor DIablo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Beetje kort door de bocht. Je kunt meer doen in MMO's en nu met SW:TOR heb je zeker geen saai verhaal en dezelfde milestone quests. Sloom is het ook niet (al ligt dat ook een beetje aan jezelf) want het is snellere combat dan bij de meeste fantasy MMO's. Past er ook wel bij.

Daarnaast is Diablo 2 (ieg) een erg "saaie" game. Je doet constant baal/count/etc runs op een punt op allemaal voor voornamelijk dezelfde builds en bijpassende items te gaan.
Heeft mij er natuurlijk niet van weerhouden om de game jaren te spelen. 8)7
En dat zal ik ook gaan doen met Diablo 3( en SW:TOR). :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
In grote lijnen zijn alle MMORPGS hetzelfde alleen een andere saus erover. Ik heb er echt tientallen geprobeerd, en ze lijken allemaal leuk in de eerste maand(en) maar naarmate je verder komt zie je weer het grotere plaatje en komt het weer op grinden en craften en farmen uit, daarbij spande Fallen Earth de kroon, je bent alleen maar bezig met farmen voor je ammo en dan kun je even een uurtje leuk knallen met je vuurwapens.

Voor mij geen MMO meer.

dan kun je zeggen dant Hack&slash al helemaal grinden is, maar het gaat ten minste sneller en je hebt sneller resultaat, en geen trage combat met op alle attacks een cooldown, op een bijna turnbased snelheid.

[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 31-07-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ieder zijn ding, hack&slash is fast-paced ten opzichte van de meeste MMO's. Daarnaast is Diablo ook nog eens een spel wat je naast een ander spel zou kunnen spelen. Even een uurtje grinden en de volgende dag weer verder gaat makkelijker dan in de meeste MMO's waar je endgame enkel nog raids hebt van een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me af, die 1 augustus, welke tijzone is dat eigenlijk? Hopelijk krijgen we om middernacht hier de eerste info (heb toch vakantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Dat vraag ik me eigenlijk af. Weet iemand of diablofans precies middernacht gaat posten?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat ze elkaar de loef af willen steken, dan kan het er heel snel op staan. Website klaar maken en om exact middernacht op enter drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zover ik heb begrepen geldt de NDA tot 0.01 PST, dus als het bij ons 0.00 uur is, moeten we geloof ik nog 9 uurtjes wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is niet best dan. Aan de andere kant als voor hun 1 augustus goed was hadden we het al gezien vanwege het tijdverschil met Australië. Dan zullen we tot morgenochtend moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wat kan ik/we precies verwachten van die fansite tour (of hoe moet ik het omschrijven) die gaat gebeuren dan? Was ook gebeurd met WoW een keer maar wat gebeurde er toen dan?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Nu snap ik er zelf ook niets meer van. Volgens een countdown timer kunnen we al nieuws verwachten oer 3,5 uur 8)7
Lets hope dat het dan al is :P

http://www.blizzplanet.com/categories/category/diablo-3-news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Chosen One schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:52:
Wat kan ik/we precies verwachten van die fansite tour (of hoe moet ik het omschrijven) die gaat gebeuren dan? Was ook gebeurd met WoW een keer maar wat gebeurde er toen dan?
Als het goed is weten we morgen alles over D3, inclusief nog wat nieuws over de game die ze nog niet eerder naar buiten gebracht hebben. En wanneer de beta start.
Als ze ook al maar wat meer gameplay video's vrij geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nou als jullie ff morgen alles verzamelen kom ik hier over 16 uur weer terug om het te bekijken. :+
Maf ze al vast voor die opblijven (of zo?) ;)

[ Voor 19% gewijzigd door The Chosen One op 31-07-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hmm die diablotimer blijkt niet goed ingesteld te zijn, dus nieuwe info toch ergens in de ochtend :P Sorry voor het eventuele ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Afbeeldingslocatie: http://www.gamepur.com/files/imagepicker/48/diablo_friends_list_menu_screen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamepur.com/files/imagepicker/48/diablo_account_achievement_menu_screen.jpg

Trouwens, #diablofans op freenode is 'the place to be' atm! om 09:00u is de Media release! ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Pedr0 op 01-08-2011 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/july/Auction%20House_Bidding_Currency.jpg

Nog een kleine 25min tot the full media release! :+

[ Voor 77% gewijzigd door Pedr0 op 01-08-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
is het juridisch wel mogelijk om items4money in alle landen mogelijk te maken ..... of ze moeten het doen zoals LoL , punten kopen waarmee je dan weer iets anders kan kopen. Het haalt wel het diablo trading gevoel weg imo :(

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

randomice schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 08:59:
is het juridisch wel mogelijk om items4money in alle landen mogelijk te maken ..... of ze moeten het doen zoals LoL , punten kopen waarmee je dan weer iets anders kan kopen. Het haalt wel het diablo trading gevoel weg imo :(
Als er een AH is zal er ook goldfarming zijn o.i.d. Dan kunnen ze er beter zelf aan verdienen om het in de hand te houden. Bij WoW liep het uit de hand iig ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Ziet er allemaal erg vetjes uit. Goede reden om een nieuwe pc aan te schaffen :+

Lekker guur / donker, maar het ziet er ook echt goed uit om in een party / samen te spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door RedHat op 01-08-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Afbeeldingslocatie: http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_190/gallery_35514_190_29313.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
igg de optie om items via real money of gold te kopen/verkopen.

[ Voor 7% gewijzigd door randomice op 01-08-2011 09:19 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Vraag me af hoe ze het exact willen gaan regelen omtrend de verkoop van items voor cash. Zullen verkopers er een inleg bij moeten doen á la WoW? zal er een 'tax cut' zijn zoals ingame AH's vaak in MMO's, en indien een tax cut regelt Blizzard hiermee direct de cut welk naar de belastingen zouden moeten gaan zodra een speler 'te veel' gaat verdienen middels dit?

Benieuwd tot in welke maten ze dat soort zaken geregeld hebben en hoe ze het voor ogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Waar word dan gezegt dat je met real money kan kopen, ik zie op de AH screen wel $50 staan, maar meer ook niet. Lijkt me wel lelijk als het echt zo kan, heb je weer rijke stinkerts die alles gelijk kopen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 15:40

Jan Laros

Aerschtuner

Cool :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik hoop echt dat het enkel in game money is en geen real money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Damnit, na het zien van al dat materiaal begint het nog harder te kriebelen ;)

Ik vind wel dat het hier en daar aardig leeg aandoet, vooral in de buitengebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
TrailBlazer schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:35:
Ik hoop echt dat het enkel in game money is en geen real money.
Bulls schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:29:
Waar word dan gezegt dat je met real money kan kopen, ik zie op de AH screen wel $50 staan, maar meer ook niet. Lijkt me wel lelijk als het echt zo kan, heb je weer rijke stinkerts die alles gelijk kopen enzo.
Auction House Overview:

Spoiler
We’re introducing a powerful auction house system that will provide a safe, fun, and easy-to-use way for players to buy and sell the loot they obtain in the game. Items can be sold and purchased using real-world money or in-game gold.

http://www.diablofans.com/

Lijkt toch echt om RL cash te gaan, staat tevens ook nog wat meer uitleg aldaar zie ik over hoe ze het in gedachten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Aanschaffen dmv real cash lijkt niet mogelijk te zijn in hardcore! Daar moet je het dus echt zelf blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Je kan kiezen tussen ingame money of reallife money. Zowel verkopen als kopen! ;)

Edit: @hieronder....daar lijkt het wel op jah!

[ Voor 41% gewijzigd door Pedr0 op 01-08-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283702

Betekend dat ook dat je geld kunt verdienen?
Door bv ingame items te verkopen voor Real-world money en dat weer te "exporteren" naar de echte wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Anoniem: 283702 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:48:
Betekend dat ook dat je geld kunt verdienen?
Door bv ingame items te verkopen voor Real-world money en dat weer te "exporteren" naar de echte wereld.
Zoals ik het interpreteer wel jah.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

Haha Diablo 3 kan je baan worden :P vraag me af hoelang het duurt voordat de farm bots gemaakt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang er niet gespammed kan worden zoals in WoW maakt het mij niet uit dat er mensen hele dagen farme. Zo ik het begrijp ga je er geen last van hebben zoals in WoW waar de bots telkens je mobs liepen te killen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.