Heb ergens een tijdje terug gelezen dat er informatie over Diablo3 naar buiten gebracht zal worden die nog niet eerder bekend is gemaakt.kloos2 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:46:
Voor alleen een beta datum gaan ze geen pers uitnodigen, er komen uiteraard features/mechanics bij.
"Welkom allemaal, fijn dat jullie er zijn. De beta begint <insert date here>. Bedankt voor jullie aandacht."
Sowieso onthullen ze de laatste(?) features, met misschien daar bovenop de beta datum. Maar dan nog hebben ze bij alle voorgaande features (naast blizzcon) ook geen pers erbij gehaald.
En zover ik weet is er voor de pers gelegenheid om nu zelf een (groter) deel van de game te spelen.
Ik sta er niet van te kijken dat de beta op 1 augustus gaat beginnen omdat de pers tot dan moet zwijgen en dat tijdens die bijeenkomst op 27 juli de eerste beta invites de deur uitgaan. Als de beta's beginnen kan de pers de info over de game bekend maken zodat alle info bekend is en iedereen zich op de beta kan concentreren ipv bezig te zijn om als eerste info op youtube te zetten. En dat alles om de game nog dit jaar uit te brengen en mij van mijn verlofvijver af te helpen