Toon posts:

[PC] Diablo 3 - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 48.976 views

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 10:59
Denk niet dat ze dit jaar gaan halen of het wordt gerushed en dat doen ze niet.
Ze komen erachter in de beta dat sommige items overpowerd zijn en sommige skills unbalanced.

Dus komen ze met een mededeling dat ze nog 2/3 maanden extra nodig hebben om het te balancen.

Mijn geld staat op eind Februari.

Anoniem: 209930

hellfighter87 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:44:
[...]

Gewoon je key invoeren, wat je toch moet doen om hem te activeren en dan kan je hem downloaden
Maar krijg je ook een key via de mail toegestuurd als je Diablo buiten Blizzard om koopt? Ik heb Diablo namelijk nog niet ergens gepre-ordered en ben nu aan het overwegen de game van Blizzard zelf te kopen als dat de enige manier is om te kunnen pre-downloaden. Anders moet ik wachten totdat ik de retail versie binnen zodat ik het boekje met de key erop kan bekijken.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-05 19:12
verwacht eind oktober tijdens Blizzcon 11 een release date. Deden ze ook met Cata die vrij snel daarop uitkwam.

• Kaenargh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-03 20:00
Ik meld mezelf hier ook maar eens :)

Ik ben trouwens benieuwd naar de collecters edition van de game, die zullen ze ook uitbrengen neem ik aan

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09-2019
no00waa schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:47:
[...]

o.t. hoe kom je eigenlijk aan zo'n media pass ? Word je dan gewoon voor iedereen in de wachtrij geduwd ofzo?
Voor media schrijven is wel een must. Ik schrijf voor FOK! en regel alle contacten met uitgevers. Dus een mediapas is zo aangevraagd voor gamescom. En nee, bij Bliz is het gewoon bij de uitgang gaan staan en aangeven dat je er in wil. Of 9:00 er al zijn, ipv de 10:00 wanneer de rest van het publiek aan komt denderen.

Ik ga de komende avonden werken aan mijn D3-artikel/interview. Andere dingen hadden even prio.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:54
Anoniem: 209930 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:38:
[...]

Maar krijg je ook een key via de mail toegestuurd als je Diablo buiten Blizzard om koopt? Ik heb Diablo namelijk nog niet ergens gepre-ordered en ben nu aan het overwegen de game van Blizzard zelf te kopen als dat de enige manier is om te kunnen pre-downloaden. Anders moet ik wachten totdat ik de retail versie binnen zodat ik het boekje met de key erop kan bekijken.
als het puur om het preloaden gaat dan zal je hem denk ik toch bij blizzard zelf moeten kopen.
want ik denk niet dat je zomaar een key krijgt toegestuurd als je hem ergens anders besteld

[Voor 7% gewijzigd door hellfighter87 op 23-08-2011 09:54]

Anoniem: 182205

Cyclonic schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:37:
Ze komen erachter in de beta dat sommige items overpowerd zijn en sommige skills unbalanced.

Dus komen ze met een mededeling dat ze nog 2/3 maanden extra nodig hebben om het te balancen.

Blizzard kan alles met 1 knop aanpassen. Dat zal het probleem niet zijn.

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 22:14
http://youtu.be/7BUkYDOnj4U

http://youtu.be/7A2WaVZWGB0

Gameplay filmpje van Gamescom

[Voor 20% gewijzigd door Nadser op 23-08-2011 11:16]

• Pheno79
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:08:
[...]

Als het om values gaat wel, maar echte balancing issues wat in de core hakt, jammer, daar zullen ze voor moeten programmeren.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Cyclonic schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:37:

De beta is er om de nieuwe hardware te testen en te stressen. Uiteraard kunnen bugs ook gemeld worden maar balancing en bugshunten is inhouse al gedaan.

Zal trouwens straks wanneer ik thuis ben even een nieuw deeltje openen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-05 12:15
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:08:
[...]

Ze doen de skills niet balancen, iig niet naar PVP standaarden. Dit hebben ze zelf nog verkondigd. Puur omdat het niet te doen is, de characters zijn te verschillend. En voor hun mogen ze hopen dat het dit jaar uit komt, anders rij ik erheen en gaan der klappen vallen! :P >:) :o

Anoniem: 209930

Correct. Diablo 3 komt ook zeer waarschijnlijk met kerst. Ten eerste omdat dat op die leaked Blizzard product slate stond. Ten tweede is kerst erg belangrijk in de VS omdat, zelfs tijdens een van de ergste recessies (2008), Amerikaanse consumenten 43.1 miljard (waarvan 21.4 miljard aan games) hebben uitgegeven aan speelgoed. Dat is meer dan 20% dan het jaar daarvoor. Historisch gezien is kerst het grootste koop seizoen. Blizzard zal z'n uiterste best doen hierop in te spelen.

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-01-2018

MLM

aka Zolo

Yawn heeft een goed punt, en ik denk dat Blizzard dat ook zeker gaat proberen, maar ik denk dat Blizzard 1 van de weinige studio's is die de luxepositie heeft om later uit te geven. Desondanks, ze verwachten in de komende maand ergens de beta te starten, als het dan goed gaat, is kerst best haalbaar. Blijkt dat het niet goed genoeg is, dan word het lastig :)

-niks-

• Pheno79
psychoclown schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

De beta is er om de nieuwe hardware te testen en te stressen. Uiteraard kunnen bugs ook gemeld worden maar balancing en bugshunten is inhouse al gedaan.

Zal trouwens straks wanneer ik thuis ben even een nieuw deeltje openen.
Mwoa, ze hebben zelf gezegd dat ze ook gaan kijken waarom bepaalde skills minder worden gekozen dan andere. Zoiets als Conversion in deel 2, geen hond die daar meer dan 1 punt instopte :P

En Kesrt is belangrijk, maar niet zo voor Blizzard. Diablo III is voor velen instant buy, of het nu Kerst is of niet. Zie de hype, zie de rijen bij gamescom en zie ons al topics volblaffen. Diablo III gaat verkopen, ook zonder Kerst.

[Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 23-08-2011 14:00]

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-02 18:09
Hehe inderdaad, als hij 2 dagen voor kerst wordt uitgebracht, speelt iedereen hem die dag nog, en niet pas 1e kerstdag :P

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05 12:43
Pheno79 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:59:
[...]

Mwoa, ze hebben zelf gezegd dat ze ook gaan kijken waarom bepaalde skills minder worden gekozen dan andere. Zoiets als Conversion in deel 2, geen hond die daar meer dan 1 punt instopte :P

En Kesrt is belangrijk, maar niet zo voor Blizzard. Diablo III is voor velen instant buy, of het nu Kerst is of niet. Zie de hype, zie de rijen bij gamescom en zie ons al topics volblaffen. Diablo III gaat verkopen, ook zonder Kerst.
Akkoord dat het zowieso gaat verkopen. Maar Kerst zal wel altijd een bepaalde boost geven aan die verkoop. Ongetwijfeld dat Blizzard hier ook van wil meesnoepen zoals Yawn vertelt. Maar de vraag is of ze hier mee gaan kunnen meesnoepen. "It's done when it's done" gaat voor op een verkoopsboost van kerstmis vrees ik. Hoe graag ik ook de laatste dagen van 2011 wil doorbrengen op men kamertje met men diablo3 exemplaar :-D

Inventaris

Anoniem: 399205

ik zeg al 2-3 jaar dat het gaat uitkomen in kerst 2011 en geloof me het zal zo zijn :)
de 'its done when its done' mentaliteit is ook een marketingtruucje van hen
(beetje zoals Apple heel goed zijn speelgoed iphone en ipad aan de man heeft gebracht maar dan beter)
blizzard houdt ook rekening met beursmensen enzo en als ze 5% meer verkoop kunnen realiseren door het tegen kerst in de winkels te hebben dan zullen ze dat doen

ok ze zullen geen halfbakken spel op de markt brengen waar nog een halve fixupdate moet uitkomen na release, maar je zal al vrij snel een paar patchen zien opduiken omdat ze toch wat snelheid achter de release hebben moeten steken

nu is het gewoon even wachten op het beste spel van 2011
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee