Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Hmm als D3 net zo lang mee gaat als D2 weet ik wel zeker dat ik daarna geen games meer speel, althans lang niet meer zo veel als nu, (terwijl het al fors afgenomen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
http://www.gamona.de/vide...1974880,screen-video.html

Slecht interview maar misschien toch even leuk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:10:
Over die skill runes, kun je ze wel over elkaar heen doen in de skill of moet dan eerst de oude eruit. Maar je kan ze in elk geval niet stacken om dikker te maken.
Je kunt ze inderdaad niet stacken en je zult eerst de oude eruit moeten halen en dan pas de nieuwe erin.
no00waa schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:47:
[...]

o.t. hoe kom je eigenlijk aan zo'n media pass ? Word je dan gewoon voor iedereen in de wachtrij geduwd ofzo?
Iets met journalisten ed. ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-05 13:59

anu

Zondag ook naar gamescom ,eens proberen, ben erg benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:41:
[...]

Je kunt ze inderdaad niet stacken en je zult eerst de oude eruit moeten halen en dan pas de nieuwe erin.
Dit vind ik wel beter, want ik heb sacred in mijn achterhoofd, en daar droppen de skillrunes echt met bosjes tegelijk. En die kun je wel bij elkaar op stacken, waarna je dus de skill level verhoogd. Alleen worden ze zo snel te dik waardoor je cooldown weer drastisch verhoogd wordt.

Nu rest alleen nog de vraag of ge-unsockete runes nog bruikbaar zijn of dat ze kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Anyway, to set expectations straight, beta in August is unlikely. But it shouldn't be too long after.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-04 13:14
Bulls schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:41:
[...]
Nu rest alleen nog de vraag of ge-unsockete runes nog bruikbaar zijn of dat ze kapot gaan.
Dat eerste, anders zou je niet kunnen traden.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Khiu schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:53:
[...]

Dat eerste, anders zou je niet kunnen traden.
Ik denk juist dat ze verdwijnen? Als je wilt traden moet je ze maar niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Dat denk ik ook inderdaad. Om te zorgen dat er geen overvloed aan runes is, of het zal een veelgebruikt item bij crafting opleveren als je het salvaged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Laten we het een runesink noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Daar staat niets over of een rune heel blijft of niet, toch...?
Ik volg het topic wel aardig, en al het andere D3 nieuws, maar volgens mij is daar nog niets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Bashiok:Pretty unlikely you won’t know what’s available with an auction house at your finger tips.

Waarmee hij bedoelt dat je de affixes kan checken op de AH, wat betekent dat er runes op staan wat betekent dat ze niet kapot gaan aangezien ze de affixes pas krijgen na gesocket te zijn. Zo interpreteer ik het iig.
Volgens mij is er in een filmpje ook al iets over gezegd maar die kan ik niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Hmm, ja zo had ik het niet bekeken.

Maar dan is dat random affixes systeem ook onzin, dan stop je hem even in een socket (eigenlijk identify je hem even) ziet dat hij minder is en je gooit je oude rune er weer in.
Voor runes waren veel dingen nog niet zeker dus er zal nog wel iets veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kloos2 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:52:
Hmm, ja zo had ik het niet bekeken.

Maar dan is dat random affixes systeem ook onzin, dan stop je hem even in een socket (eigenlijk identify je hem even) ziet dat hij minder is en je gooit je oude rune er weer in.
Voor runes waren veel dingen nog niet zeker dus er zal nog wel iets veranderen..
Maar om de rune eruit te halen kost waarschijnlijk gold dus dan is dat weer een goldsink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:59:
[...]

Maar om de rune eruit te halen kost waarschijnlijk gold dus dan is dat weer een goldsink.
Inderdaad, en zoals bekend zal je ze ook kunnen salvagen voor materialen.

Het enige wat ik nog steeds niet snap is waarom ze het type ook unidentified zouden willen hebben maar goed ze zijn er nog bezig en de skillrunes zitten niet in de beta build dus wie weet wat ze nog veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
De mensen die hier nu posten zijn dat ook fanatieke diablo2 spelers geweest?

Ik speel zelf nog dagelijks diablo2, en ben me ook aan het oriënteren voor de overstap naar diablo3, maar omdat diablo2 nog zo populair is ben ik benieuwd hoeveel mensen er mee zullen gaan :)

En ik ben deels bang dat diablo3 zwaar gaat tegen vallen voor mij. Met name omdat ik zo ben ingeburgerd met diablo2, dat ik niets anders kan spelen :P Op de kop af speel ik het nu 10 jaar :/

Aan de andere kant ben ik ook super nieuwsgierig! Eindelijk wat betere graphics enzo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ik speel zo nu en dan ook nog diablo2.
Tot nu toe vind ik veel minpunten van d2 verbeterd in d3. (Ook veel dingen waarvan je nu pas ziet dat het eigenlijk onzinnig was in d2. bv stats en dat je character pas af is qua skills op lvl 70-80).

Ik kan niet wachten op d3 :P

Wat betreft de runes... Als het een goldsink is om runes in en uit je items te halen, kunnen ze ze net zo goed unidentified maken en dat je bij cain X gold betaald om te zien wat het is. Scheelt weer wat geklooi met runes swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

* Long time D2 speler meldt ;)

Heb je het niet een keer gehad met D2 dan? De laatste keer dat ik het intensief met vrienden speelde hadden we op een gegeven moment echt alles. Mn dual-dream/fortitude/last-wish/conviction-shocksynergy-zealert tankte Tritram in zn eentje, zelfs de lol-builds verloren hun charme op den duur ;) Ik zou niet weten wat ik nou nog in D2 moest doen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

anu schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:43:
Zondag ook naar gamescom ,eens proberen, ben erg benieuwd! :D
Veel plezier, en zorg dat wij hier een beetje informatie krijgen :) neem toch je camera mee haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Reflow schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:24:
[...]

Veel plezier, en zorg dat wij hier een beetje informatie krijgen :) neem toch je camera mee haha!
Ja gewoon je telefoon in je borstzak sneaky aan het filmen door een gaatje, anders ga je nog eerst even een spy-cam button/knoop/broche halen :D
psychoclown schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:01:
[...]

Inderdaad, en zoals bekend zal je ze ook kunnen salvagen voor materialen.

Het enige wat ik nog steeds niet snap is waarom ze het type ook unidentified zouden willen hebben maar goed ze zijn er nog bezig en de skillrunes zitten niet in de beta build dus wie weet wat ze nog veranderen :)
Ik snap net waarom ze het hele identifyen niet weglaten, ok het is leuk om iets te vinden wat unidentified is maar het maakt de boel ook traag, en aangezien ze alles in het veld willen laten doen met de AH en quicksellen en salvagen etc. dan moet identify ook ook wel makkelijk zonder scroll gaan lijkt me.

[ Voor 49% gewijzigd door Bulls op 19-08-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:33

Rmg

Beta schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:09:

En ik ben deels bang dat diablo3 zwaar gaat tegen vallen voor mij. Met name omdat ik zo ben ingeburgerd met diablo2, dat ik niets anders kan spelen :P Op de kop af speel ik het nu 10 jaar :/
waarschijnlijk wel want zo te horen heb je liever een D2.5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Lol, mijn GSM is net zo oud als D2, dus dat gaat hem niet worden, maar we gaan met een paar man dus als het mogelijk is zullen we proberen wat opnames te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
anu schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:37:
Lol, mijn GSM is net zo oud als D2, dus dat gaat hem niet worden, maar we gaan met een paar man dus als het mogelijk is zullen we proberen wat opnames te maken :)
Van wat ik heb gehoord zijn ze erg streng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

MrVegeta schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:11:
[...]

Begin van het einde voor pc gamers? Als Blizzard hier officieel mee gaat beginnen zijn "we" de laatste pc game producers kwijt. Voor Diablo 3 zal het weinig uitmaken, daar gaan ze nu geen concessies op maken (kan ook niet meer) maar ik zie het nu al somber in voor de volgende generatie games van Blizzard (Titan). Hm!
Maak je maar geen zorgen, het gaat om de speelervaringen bij Blizzard en als je ziet hoe groot WoW is geworden dan zal Blizzard echt de PC niet vaarwel gaan zeggen of er gewoon maar bij doen. Een game als WoW was op de console nooit zo groot geworden, is ook niet te doen met alle spells.
Daarnaast toont Dice met BF3 juist aan dat de PC nog steeds erg belangrijk is, de consoleversie is de mindere van de PC versie en zo zal het bij Blizzard ook zijn.
Daarnaast zijn ze zich zover ik weet aan het orienteren en dat is niet hetzelfde als dat ze al een besluit genomen hebben. Zal wellicht ook afhangen van de levensduur van de huidige generatie consoles. Over twee jaar een versie voor de PS3 klaar hebben terwijl rond die tijd ook de PS4 uitkomt zal ook niet prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:09:
Diablo 2 wat is dat? :+

Aan de andere kant ben ik ook super nieuwsgierig! Eindelijk wat betere graphics enzo! _/-\o_
Lees eens wat hands-ons zou ik zeggen, staan volgens mij ook wat links in de nieuwssectie (misschien even de archieven doorbladeren), de meesten (zo niet alle) die het eens gespeeld hebben op een beurs oid vinden het net zo aanvoelen als Diablo 2.
Bulls schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:30:
[...]

Ik snap net waarom ze het hele identifyen niet weglaten, ok het is leuk om iets te vinden wat unidentified is maar het maakt de boel ook traag, en aangezien ze alles in het veld willen laten doen met de AH en quicksellen en salvagen etc. dan moet identify ook ook wel makkelijk zonder scroll gaan lijkt me.
Kan me deels in je reactie vinden maar aan de andere kant vind het indentifyen wel een leuk aspect.
Je weet niet wat het is of welke stats het heeft totdat je identified. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Ik vind het logischer om een scroll te gebruiken, dan iets in een skill moeten stoppen om erachter te komen wat het doet om deze er volgens weer voor geld te moeten halen om het te kunnen verkopen? Doe mij maar een scroll ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Runes identifien met een scroll kan niet omdat de rune na het socketen(?) altijd verandert in een rune voor die skill. Ik vind het ook een beetje een rare manier van identifien, ik hoop dat ze er iets voor bedenken.
Verder heb ik het idee dat je geen gold hoeft te betalen om de rune uit je skill te halen. Jay zegt het niet letterlijk maar zo komt het wel over in een interview met hem, van Force, over runes.

[ Voor 13% gewijzigd door Khiu op 19-08-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Hmz op die fiets, dus dezelfde rune zou in elke skill een ander effect kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Khiu schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:04:
Runes identifien met een scroll kan niet omdat de rune na het socketen(?) altijd verandert in een rune voor die skill. Ik vind het ook een beetje een rare manier van identifien, ik hoop dat ze er iets voor bedenken.
Verder heb ik het idee dat je geen gold hoeft te betalen om de rune uit je skill te halen. Jay zegt het niet letterlijk maar zo komt het wel over in een interview met hem, van Force, over runes.
Hmm inderdaad, even het filmpje gekeken: YouTube: Diablo 3 - Runestone Changes Coming - Jay Wilson Interview - YouTube
Hij zegt inderdaad dat als je een Rank 3 Indigo Rune (zoals je hem vind uit een monster) in een skill stopt (bv. Magic Missile), je Indigo Rune of Magic Missile Rank 3 krijgt, met prefixes/suffixes. Dan krijg je wel echt een poeplading aan verschillende runes..

[ Voor 5% gewijzigd door kloos2 op 19-08-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Goed filmpje, klinkt goed zoals hij het zegt. Maar zoals je zegt krijg je inderdaad heel veel verschillende runes. En zelfs de runes die voor de zelfde skill en lvl zijn kunnen flink van elkaar verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik meen vernomen te hebben, dat de basis skill change wel rune kleur gebonden is maar dat alleen de extra affix random zou zijn. Je moet natuurlijk wel zelf kunnen bepalen in welke vorm je de skill wilt veranderen. De affix is een random extraatje zoals extra damage of speed of wat dan ook.

Verder ben ik benieuwd of je ook unidentiefied items/runes op de auction kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on Item Affixes

Have affixes been “streamlined.”
Bashiok: No, what you saw in the tooltips from gamescom is really just an example and not indicative of what we have planned. Affixes are one of those areas, like weapons and armor, that we’re going to get in as much as we can before the game ships, and then we’ll be adding more afterward. We have pretty much all the basics covered, adds to base stats, adds elemental damage, increases attack and cast speed, and then we have some of the crazier stuff like regenning arcane power on a critical hit, spending fury heals you, extra health from health globes, health globe pickup radius, gold pickup radius … to name a few.

The tooltips from gamescom are more or less indicative of what’s actually implemented in the internal builds right now this second (quite a bit less really), but not of what will be available at release, and certainly not what we plan for down the road.

Please tell me Armor of Lucien was just an example and not really an item, such a boring name.
Bashiok: All items in the game are named after Lucien.

If you’re still up for sharing more info on this subject, will unique items (aka legendaries) have some unique stats that don’t appear as normal affixes on other items? Similar to some in D2, where some uniques had a theme, for example azurewrath which focused heavily on elemental/non-physical damage and had an aura on-equip. I really liked that about D2 uniques, it set them apart from rares.
Bashiok: Yes, there are legendary specific affixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
quote: Diablo Facebook
Diablo III is up for a People's Choice Award at IGN UK. If we win we'll release the beta, or will we!? Only one way to be sure.
http://uk-microsites.ign.com/ign-pca/

Voten maar, als ze winnen kunnen ze bijna niet anders dan hem snel uitbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heeft Bashiok ook al op gereageerd:
Bashiok: We didn't say when.
En iets later:
Doesn't change the fact that the results have no effect on the beta release date ;)
Bashiok: That is technically correct.
Verwacht er dus niet teveel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
'Hopefully before sept'
Samen met bovenstaande quote creeeren ze toch verwachtingen ...
Als ze die dan niet inlossen snijden ze gewoon in hun eigen vlees imo.

[ Voor 28% gewijzigd door Ward Vr op 20-08-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Och hun hoeven echt niet bang te zijn voor tegenvalllende verkoop cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
zojuist terug gekomen van GamesCom heb eindelijk demo van Diablo 3 even kunnen spelen. helaas mag je maar 20 minuten spelen dus ik heb niet echt op de drops/stats/of andere opties gekeken maar gewoon lekker hakken en beuken door de dungeons heen om zoveel mogelijk te zien. (je moest er immers 4 uur voor in de rij staan) :S.

in het kort kan ik alleen zeggen dat het er al erg strak uitziet en je krijgt meteen het gevoel van een lekkere hack en slash met het goede van diablo 2. voelt erg vertrouwd het zal alleen wel even wennen worden met alle nieuwe features / items die je ineens op je bordje krijgt. ook ziet het verschil tussen male en female characters er goed uit. totaal verschillend zeg maar.

mocht ik volgende keer naar GamesCom gaan word het echt wel een doordeweekse dag want 4 uur diablo 3 wachtrij is echt te lang.. niet te spreken over Battlefield 3 met een slordige wachtrij van jawel... 9 uur!!!!!!!!!! O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Och, wat is 4 uur wachten. Sommige wachten al 5 jaar om D3 te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:03:
Och, wat is 4 uur wachten. Sommige wachten al 5 jaar om D3 te kunnen spelen :)
Maar niet staand in de rij, op je zelf hangend en van voet wisselend om te steunen, en dan weer tegen de muur of het hek :D Ik ben er niet geweest maar ik kan precies bedenken hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Heb ik iets gemist? Waarom word er in de daily recap van gamescon niet gesproken over D3? Heb nu afl 1 2 en 3 gekeken maar word niet over gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vermoed dat het is omdat Diablo 3 vorige week uitgebreid aan bod is gekomen. Er viel nu niets nieuws te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 230001 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 09:12:
Ik vermoed dat het is omdat Diablo 3 vorige week uitgebreid aan bod is gekomen. Er viel nu niets nieuws te melden.
Vond het ook enigszins opvallend maar ik denk dat dit wel een logische redenering is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Maarja voor onze Diehards is het nooit genoeg, ookal is het dezelfde info uit een andere hoek, het is altijd interessant te lezen/kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Naja in elk geval het intervieuw/item van PU was makkelijk te verslaan, die kwamen een beetje kneuzig over vond ik. Vind dat er weinig goede interviews en/of samenvattingen zijn van D3 op Gamescon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-04 15:12
http://www.ad.nl/ad/nl/10...amesbeurs-Duitsland.dhtml

Ziet er uit als een gezellige boel jungs! Vraag me dan af of ze niet geleerd hebben van de Loveparade. Sorry mayb stomme vergelijking maar dat is dan het eerste wat me te binnen schiet.

"Kort voor vijf uur 's middags zouden er volgens diverse websites 100.000 mensen binnen zijn, terwijl er officieel slechts plaats was voor 62.000 bezoekers."

[ Voor 20% gewijzigd door KarmaPolice op 21-08-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
KarmaPolice schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:32:
http://www.ad.nl/ad/nl/10...amesbeurs-Duitsland.dhtml

Ziet er uit als een gezellige boel jungs! Vraag me dan af of ze niet geleerd hebben van de Loveparade. Sorry mayb stomme vergelijking maar dat is dan het eerste wat me te binnen schiet.

"Kort voor vijf uur 's middags zouden er volgens diverse websites 100.000 mensen binnen zijn, terwijl er officieel slechts plaats was voor 62.000 bezoekers."
Als vee naar het slachthuis... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Dit zal vandaag ook wel gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
het was inderdaad gezellig druk :) ben gelukkig niet 1 van de kleinste dus de meeste gingen netjes automatisch aan de kant indien mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:13

The Chosen One

Zie signature!

Je stonk gewoon. :+

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 21-08-2011 16:43 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 20:59
We hebben nog geen specs enzo, maar verwachten jullie dat ik Diablo 3 met alles op HQ kan spelen met deze config? wenslijst: PC 2011-2012 Pedro

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:03
Pedr0 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:45:
We hebben nog geen specs enzo, maar verwachten jullie dat ik Diablo 3 met alles op HQ kan spelen met deze config? wenslijst: PC 2011-2012 Pedro
Ik kijk even in mijn crystal bal.

NEE! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Pedr0 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:45:
Ja, ben daar maar niet zo bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 20:59
Cyclonic schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:53:
[...]

Ik kijk even in mijn crystal bal.

NEE! >:)
Nee, een grapje neem ik aan? Die videokaart zal toch wel genoeg zijn.....ik verwacht niet dat D3 veel meer zou vragen dan b.v. Starcraft 2

Edit: @Reflow: Thx! >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Pedr0 op 21-08-2011 17:55 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Gewoon ongeveerteken, mijn toetsenbord doet weird en shift alt werkt niet..., Starcraft 2.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Het ziet er naar uit dat blizzard aan de D3 site en forum aan het werken is, zie link:

http://eu.battle.net/d3/en (resulteert in een apache error)

Normaal moet een foute pagina juist in een blizzard error veranderen (Page not found)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Was al bekend. Je moet nu ook Diablo 3 bezitten om dat forum in te kunnen. Banned op forum = ook nieuwe game kopen dan volgens mij.
En je moet dus ook een SC2 (alsnog) en WoW kopen om die forums te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reflow schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:58:
Het ziet er naar uit dat blizzard aan de D3 site en forum aan het werken is, zie link:

http://eu.battle.net/d3/en (resulteert in een apache error)

Normaal moet een foute pagina juist in een blizzard error veranderen (Page not found)
Wie weet...

Vanochtend trouwens wel even een heel blij gevoel toen ik zag dat ik mail had van Blizz en daarbij de woorden beta en Diablo 3 zag. De vreugde was echter snel over toen ik zag dat het slechts een mailing is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Chosen One schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:01:
Was al bekend. Je moet nu ook Diablo 3 bezitten om dat forum in te kunnen. Banned op forum = ook nieuwe game kopen dan volgens mij.
En je moet dus ook een SC2 (alsnog) en WoW kopen om die forums te kunnen bekijken.
Forum is dus tot nader order gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Verdere details weet ik ook niet precies. Las het gisteren ergens. (Kotaku, inc. diablo?)
Volgens mij was er wel nog iets met de beta dat je er dan inkon tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ander forum is nog gewoon open, niets aan de hand.

http://forums.battle.net/...ml?forumId=12007&sid=3000

Of is dit een ander forum?

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 21-08-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dat komt ook wanneer het "nieuwe forum" komt. Waarschijnlijk gelijktijdig met Diablo 3 dus.

[ Voor 33% gewijzigd door The Chosen One op 21-08-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
of dat :) net zoals alle mensen die lekker bezweet rondliepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die het nog niet wiste (niet gepost omdat het voor de rest vrij weinig met Diablo 3 zelf te maken heeft):
does this mean forums before beta perhaps?!
Bashiok: Most indubitably. They’ll require an active WoW or SC2 license to post, though, since there won’t be a Diablo III beta license yet.

We won’t allow “classic” Battle.net keys. I think that was probably obvious, though.

Why wouldn’t you put in a restriction on just having a B.net ID? Why require other games?
Bashiok: We have a concept of high-level Battle.net accounts, but there’s no such thing as an account-wide ID, so to allow people to post we have to have some kind of attachment to a product.

One, because we want there to be some way to actually have a punishment mean something if they’re suspended/banned from the forums they can’t just make a new Battle.net account and keep breaking whatever rules they want to, but second so we actually have an identity to display which they create in either StarCraft II or World of Warcraft.

How about when the beta is finally out. Will you then lock it down to D3 Beta users only?
Bashiok: No, because there’s only a limited number of people that are going to get into the beta and we want people to be able to talk about the game assuming they won’t have a game license until they can buy it.

We will have specific beta forums where only people with beta licenses can post, though.

…We’re planning to leave this forum open until release of the game for those that don’t own WoW or SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@ Pheno, kom eens op met je bevindingen! Altijd leuk om de ervaringen en info te lezen van gelijkgestemde maatjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
tollo71 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:34:
@ Pheno, kom eens op met je bevindingen! Altijd leuk om de ervaringen en info te lezen van gelijkgestemde maatjes O+
Ja en hoe zit het met dat interview, is die al geweest? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:03
psychoclown schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:18:
Voor de mensen die het nog niet wiste (niet gepost omdat het voor de rest vrij weinig met Diablo 3 zelf te maken heeft):

[...]
Hmm mijn wow account is frozen, dus ik kan niet meedoen met diablo 3 beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Nee dat wil enkel zeggen dat je niet op het D3 forum kan (ofzo), als ik het goed begrijp heb je zelfs geen SC2 of WoW nodig om kans te maken op de D3 beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet minstens 1 Blizz game hebben voor een kans op een beta. Zonder game kun je niet op de beta voorkeursite komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

GameStar editor Michael Graf spoke at gamescom 2011 with Max Schaefer, head of Runic Games. The primary topic was the upcoming action roleplaying game Torchlight 2. But Diablo 3 came also up in the interview. After all, Blizzard’s action RPG is at the same time role model and competitor for Torchlight 2. Furthermore, Schaefer was director of Blizzard Entertainment until 2003 before becoming co-founder of Flagship Studios and later taking lead of Runic Games. In his time at Blizzard, Schaefer was involved significantly in the development of the Diablo series. You should know that much and also that Schaefer still has good contacts to Blizzard when he is saying: “Diablo 3 won’t be coming in 2011, but in the first quarter of 2012 at the earliest”.

Naturally, Schaefer does not reveal if there is a direct source for this information. Nevertheless, the industry veteran feels confident that a release of the action role playing game within the year is not possible. Schaefer does not believe that Blizzard can finish the beta test and the evaluation until christmas. Furthermore, there is no official release date for Diablo 3. In that respect, Blizzard has always held off. But lately the end of 2011 has been seen as a quite safe period of time.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Wie is hij om dat te zeggen, ik hecht er weinig waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 26-12-2024
Meh, als ik me niet vergis begon Blizz ook rond augustus/september met de beta van Cataclysm en die kwam vervolgens op 7 december uit. En die expansion met bijgaande continent overhaul zal toch heel wat meer content zijn geweest waaraan nog gesleuteld moest worden.

Maar als ze nog dit jaar D3 in de winkels willen leggen zal die beta nu inderdaad wel redelijk vlug moeten beginnen anders zal het een krappe planning worden (of in Blizzard's geval schuift de releasedatum gewoon op naar 2012).

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-05 12:41
Anoniem: 230001 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:22:
Je moet minstens 1 Blizz game hebben voor een kans op een beta. Zonder game kun je niet op de beta voorkeursite komen.
Als je een WoW trial account neemt of een SC2 starter kit dan kun je je volgens mij ook al voor de beta registreren. In ieder geval voor de mensen zonder recente game bij Blizzard de moeite waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
zag dit door diablo op facebook gepost zijn:

Seven minutes of hard-hitting action from all five classes, including never before seen skills, rune effects, and locations.

YouTube: Diablo III Gameplay Preview - YouTube

oh wacht ik zie dat dit op youtube op 27 juli is geüpload door diablo ;x afijn, wellicht had je het nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-03 07:18
Op Bol.com staat "Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 03.11.2011" bij Diablo3. Toch gewoon een wild guess als je het mij vraagt of niet?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 20:34
Alsof Bol.com, een op wereldschaal bekeken klein webwinkeltje, meer zou weten dan de rest van de wereld! 8)7

En wat Max Schaefer betreft ... Vergeet niet dat hij een concurrerend produkt (Torchlight II) wil verkopen en het in zijn grootste belang is dat de release van D3 zo lang mogelijk uitgesteld wordt. Hoe eerder D3 uitkomt, hoe meer het de verkoop van Torchlight II (verwachte release rond oktober/november ?) zal schaden! Hij zal echt niet D3 de hemel in prijzen en mensen aanraden op D3 te wachten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Haay schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:59:
Alsof Bol.com, een op wereldschaal bekeken klein webwinkeltje, meer zou weten dan de rest van de wereld! 8)7
Jup dat dacht ik dus ook ;-). Ach ja lets continue the waiting process...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ward Vr schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:03:
Wie is hij om dat te zeggen, ik hecht er weinig waarde aan.
Hij is wel het hoofd van Blizzard North geweest ten tijde van Diablo 2, dusja hij weet wel het een en ander.
Echter ben ik wel van mening dat hij een zeer gewaagde opmerking maakt. Flux was er ook al flink verbaasd over.
tboheeren schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:53:
Op Bol.com staat "Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 03.11.2011" bij Diablo3. Toch gewoon een wild guess als je het mij vraagt of niet?
Ja en eentje die er al maanden op staat.
Daarnaast staat ook duidelijk op de website dat het een fictieve releasedatum betreft maarja ze brengen de minder belezen Diablo fans wel op een verkeerd spoor.

Blizzard zal altijd zelf de aankondiging maken van een releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Anoniem: 230001 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:22:
Euh? Heb je hier een bron van want ik heb gewoon in mijn battle.net account aangegeven dat ik graag meedoe met de Diablo 3 beta en de systeem-check utility gedraaid. Het enige spel wat in mijn account staat is Diablo 2.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Nvidiot schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:22:
[...]

Euh? Heb je hier een bron van want ik heb gewoon in mijn battle.net account aangegeven dat ik graag meedoe met de Diablo 3 beta en de systeem-check utility gedraaid. Het enige spel wat in mijn account staat is Diablo 2.
Ja...Diablo 2 is toch een blizz game?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Nvidiot schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:22:
[...]

Juist, daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
quote: Warlock @ frontpage
Op de Bol.com site staat:

Let op:

Verschijningsdatum is fictief. Deze zal gewijzigd worden wanneer er een officiele datum beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dat was allang bekend dat het een verzonnen datum is. Ik snap ook niet dat het zo vermeld wordt op de frontpage. Iedereen die ook maar iets van Blizzard weet, weet dat hun de release datum zelf vrijgeven en tot dan is het "when its ready"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad het is ook niet eens nieuw op de bol.com website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat meneer Schaefer iets durft te zeggen over D3. Zijn eigen game moet ie ook nog maar in de schappen zien te krijgen dit jaar want ze kunnen nog steeds niets aangeven wanneer het klaar is. Alsof iemand hem serieus neemt met zijn concurrerende game, het ligt er net effe te dik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Hij had ook al eens geroepen dat Torchlight 3 voor Diablo 3 zou worden gelanceerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Zo gister "eventjes" in de rij gestaan voor D3 @ gamescom. Moet zeggen dat het het zeker waard was. Ik vond het een ontzettende verbetering van de build van vorig jaar; meer sfeer en de gameplay voelde beter aan. Ondanks dat de build niet current was (ik gok dat deze van de vorige blizzcon is), omdat er nog een skilltree inzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 33272 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:08:
Zo gister "eventjes" in de rij gestaan voor D3 @ gamescom. Moet zeggen dat het het zeker waard was. Ik vond het een ontzettende verbetering van de build van vorig jaar; meer sfeer en de gameplay voelde beter aan. Ondanks dat de build niet current was (ik gok dat deze van de vorige blizzcon is), omdat er nog een skilltree inzat.
Was het onlangs niet neergezet dat deze build dezelfde als de blizzcon build is van 2010? dus mogelijk ook degene die jij vorig jaar gespeelt heb.

En, hoe dan ook :p ik ben jaloers.. ik zat gisteren nog even het filmpje te kijken van Jay Wilson... en ik vind dat het nu echt tijd wordt dat ik mag gaan spelen. We zijn allemaal zo geduldig, maar ik merk dat het op begint te raken (uiteraard niet negatief). Wil gewoon deze game hebben en ervan kunnen genieten.. i need my FIX!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Rij viel op zich nog mee, 1.5 uur ongeveer toch?, maar het was inderdaad de moeite waard, het speelde erg lekker, lekker soepel, de 20 minuten waren zo om :O.
Grafisch zag het er supermooi uit vond ik, lekker aparte stijl, en toch voelde het meteen heel vertrouwd. I'm hooked! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Dakreal schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:11:
[...]

Was het onlangs niet neergezet dat deze build dezelfde als de blizzcon build is van 2010? dus mogelijk ook degene die jij vorig jaar gespeelt heb.

En, hoe dan ook :p ik ben jaloers.. ik zat gisteren nog even het filmpje te kijken van Jay Wilson... en ik vind dat het nu echt tijd wordt dat ik mag gaan spelen. We zijn allemaal zo geduldig, maar ik merk dat het op begint te raken (uiteraard niet negatief). Wil gewoon deze game hebben en ervan kunnen genieten.. i need my FIX!
Nee, daar was ik dus ook bang voor. Maar deze versie was totaal anders dan de versie van vorige jaar @gamescom. Of die van 2010 blizzcon is dat weet ik niet, daar kom ik nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hoe graag ik hem ook wil proberen, ik denk dat het wachten alleen maar ondraaglijker zou worden als ik hem al een keer heb mogen spelen. Ik wacht gewoon braaf tot de beta of release.

edit:

Zou het trouwens mogelijk zijn D3 te pre-loaden voor de release? Net als dat met Cataclysm kon, als ik het goed heb. Want als je hem via B.net koopt en op de release zelf nog moet gaan lopen downloaden van een overloaded downloadserver, dan is toch een hard-copy halen sneller/mooier.

[ Voor 45% gewijzigd door Bulls op 22-08-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:09
De server is gewoon p2p dus zolang iedereen ook wat upload zou der geen probleem moeten zijn.
al heb je dan natuurlijk het probleem dat zodra iemand hem gedownload heeft hij niet meer shared omdat hij het venster sluit ;'(

[ Voor 41% gewijzigd door hellfighter87 op 22-08-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik me van WoW herinner is dat ik een aantal dagen voor de release van Cataclysm al kon downloaden, opstarten ging echter pas vanaf middernacht op de dag van de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:15

flessuh

Set sail for fail!

Anoniem: 230001 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:12:
Wat ik me van WoW herinner is dat ik een aantal dagen voor de release van Cataclysm al kon downloaden, opstarten ging echter pas vanaf middernacht op de dag van de release.
yup, laatste paar MB's konden toen worden gedownload:)

systeem werkte goed genoeg wat mij betreft

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 22-08-2011 22:13 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Is dat downloaden van battle.net alleen mogelijk als je Diablo koopt van Blizzard zelf? Of is het voor iedereen beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Is er nou al een officiële release datum? Het wachten wordt zo wel erg lang! :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:09
Anoniem: 209930 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:18:
Is dat downloaden van battle.net alleen mogelijk als je Diablo koopt van Blizzard zelf? Of is het voor iedereen beschikbaar?
Gewoon je key invoeren, wat je toch moet doen om hem te activeren en dan kan je hem downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HardCoreGamer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:27:
Is er nou al een officiële release datum? Het wachten wordt zo wel erg lang! :(
Hoe kun je een releasedatum vragen als we niet eens de beta aankondiging hebben gehad. Geduld is een schone zaak ;)

Ga er vanuit dat Blizzard dit jaar nog Diablo 3 uit wil brengen, spreek dus nog niets af voor de kerstdagen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hahaha, ik denk niet dat ze het voor de kerst dagen gaan uitbrengen, Zal wel ergens maart volgend jaar worden... De beta, ik heb het niet gevolgd, maar is die open? :$

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:17:
Hahaha, ik denk niet dat ze het voor de kerst dagen gaan uitbrengen, Zal wel ergens maart volgend jaar worden... De beta, ik heb het niet gevolgd, maar is die open? :$
Een pagina terug nog uitgelegd door iemand.
Blizzard kent geen open beta's, het werkt via een opt-in waarvoor je kunt inschrijven op je battle.net account.
Om een battle.net account aan te maken moet je een Blizzard game registreren.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.