Eerlijk gezegd vind ik Level 60 wel een beetje karig. Diablo 2 was juist gaaf dat je level 99 kon worden, en dat dat echt AGES duurde. Maargoed, wie weet in de toekomst.
Er staan ook expensions in de rij voor Dia 3 hehAnoniem: 36835 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:14:
Eerlijk gezegd vind ik Level 60 wel een beetje karig. Diablo 2 was juist gaaf dat je level 99 kon worden, en dat dat echt AGES duurde. Maargoed, wie weet in de toekomst.
Wat maakt het nou uit of het eindpunt 60 is of 99 als de duur/tijdslijn even lang is, nu zijn de stapjes alleen groter, het zou vast niet zo zijn dat lvl 60 in D3 even makkelijk te halen is als lvl 60 in D2 was.
Nu was 99 halen in D2 bijna onhaalbaar omdat er gewoon geen end content was Dus dan is lvl 90 in vergelijking met 60 in D3 een beter standpunt.
Nu was 99 halen in D2 bijna onhaalbaar omdat er gewoon geen end content was Dus dan is lvl 90 in vergelijking met 60 in D3 een beter standpunt.
[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 17-08-2011 15:19 ]
pfffff ik kan niet wachten totdat de beta start. en oh oh oh wat ga ik balen als ik geen beta key krijg bij de start ervan. dan word het weer F5 spammen op tweakers in de hoop dat ze een handje vol keys mogen weggeven
al met al verwacht ik voor het eind van deze maand meer info m.b.t. de start van de beta.
al met al verwacht ik voor het eind van deze maand meer info m.b.t. de start van de beta.
Precies, het is op dit punt goed te merken dat ze kijken naar de goede en slechte punten van hoe dit bij WoW heeft uitgepakt inclusief de expansion mogelijkhedenReflow schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:15:
[...]
Er staan ook expensions in de rij voor Dia 3 hehalles is nog mogelijk!
Precies, zolang de ervaring aanvoelt zoals Diablo hoort aan te voelen dan is het helemaal goedBulls schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:18:
Wat maakt het nou uit of het eindpunt 60 is of 99 als de duur/tijdslijn even lang is, nu zijn de stapjes alleen groter, het zou vast niet zo zijn dat lvl 60 in D3 even makkelijk te halen is als lvl 60 in D2 was.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Niet helemaal mee eens. Als je vaker een "Ding" hoort/ziet dat je weer een level er bij hebt is dat altijd wel een goed gevoel. Tevens trekt het meer om sneller te levelen als je ziet dat je al weer bijna bij het volgende level bent. Dus meer "yes" momenten in dezelfde tijdslijn is een goed iets.psychoclown schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:23:
Precies, zolang de ervaring aanvoelt zoals Diablo hoort aan te voelen dan is het helemaal goed
[ Voor 6% gewijzigd door thewizard2006 op 17-08-2011 15:41 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ja want in Diablo 2 was je wel blij na een half uurtje boosten dat je lvl 70 was ( 69x ding ). Nee de "ding" factor is in diablo niet zo heel erg belangrijk.thewizard2006 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:40:
[...]
Niet helemaal mee eens. Als je vaker een "Ding" hoort/ziet dat je weer een level er bij hebt is dat altijd wel een goed gevoel. Tevens trekt het meer om sneller te levelen als je ziet dat je al weer bijna bij het volgende level bent. Dus meer "yes" momenten in dezelfde tijdslijn is een goed iets.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Opzich snap ik zijn redenatie wel, niet iedereen power leveled in Diablo 2 zoals wij deden maar die spelers kwamen dan veelal ook niet verder dan 85-90 terwijl wij wel tot 95+ gingen.Dakreal schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:44:
[...]
Ja want in Diablo 2 was je wel blij na een half uurtje boosten dat je lvl 70 was ( 69x ding ). Nee de "ding" factor is in diablo niet zo heel erg belangrijk.
Mijn inziens is het huidige systeem wel een goed compromis om 'redelijk snel' te levelen maar tegelijkertijd de casual spelers de volledige 60 levels te bieden als ze normaal doorspelen.
Jij vind de ding factor niet belangrijk. Ik vond het altijd leuk als ik levelde en hoop dat het max lvl gewoon weer 99 is zoals het hoort. Het zou jammer zijn als het levelen net zo lang duurt als in mmo's.Dakreal schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:44:
[...]Ja want in Diablo 2 was je wel blij na een half uurtje boosten dat je lvl 70 was ( 69x ding ). Nee de "ding" factor is in diablo niet zo heel erg belangrijk.
Boosten was/is gewoon lame en ik hoop dat dat in D3 niet meer kan.
[ Voor 33% gewijzigd door EnigmaNL op 17-08-2011 15:50 ]
Een 'ding' is toch veel meer rewarding als je er wat voor moet doen? Als je na elke zone een level up zou gaan is er ook geen reet aan...
Reken er maar niet op dat ze de cap nog omhoog gooien, ze zijn nu content met hoe ze het nu voor elkaar hebben.EnigmaNL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:50:
[...]
Jij vind de ding factor niet belangrijk. Ik vond het altijd leuk als ik levelde en hoop dat het max lvl gewoon weer 99 is zoals het hoort. Het zou jammer zijn als het levelen net zo lang duurt als in mmo's.
Tja meningen verschillen, zelf ben ik er niet vies van maar ik hoop niet dat het zo erg is als in Diablo 2 dat je met rushen (30-60min) + UT (60min, voor 1.13) level 90 bent.Boosten was/is gewoon lame en ik hoop dat dat in D3 niet meer kan.
Wat zou je er dan voor moeten doen? Gewoon mobs doden... Dat is onafhankelijk van in welke zone je bent.kloos2 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:52:
Een 'ding' is toch veel meer rewarding als je er wat voor moet doen? Als je na elke zone een level up zou gaan is er ook geen reet aan...
Ik zal proberen uit te leggen waarom ik een auction house voor echt geld niet goed voor een game vindt.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:38:
Als je geen auction house op die manier doet, komen er weer tig d2jsp en d2items sites die het wel doen.
Wees blij dat Blizzard er zoveel aandacht aan besteed. De enige manier om dat te bestrijden is het zelf doen.
Gastjes die alles kopen met echt geld omdat ze rijk zijn, en de beste willen zijn, kopen ook alles als er geen in-game auction house is, maar dan via die 3rd party sites. Dan is het veel beter dat blizzard het controleert en uiteindelijk voor het zeggen heeft.
Die auction house is echt de slimste zet in tijden in de strijd tegen dat soort 3rd party sites.
Al dat geklaag, is imo kortzichtigheid van gamers die bang zijn dat ze bij wijze van 200 baalruns moeten doen voor een Sword of a thousand truth's, terwijl Ali de Olie Sjeik uit de verenigde emiraten even 1000$ neerlegt en binnen 1 minuut dat zwaard heeft. Nou ik heb nieuws voor je, dat gebeurt toch wel, wel of geen auction house.
Nu staat het kopen van items eigenlijk voor cheaten. Dat wil zeggen dat het eigenlijk 'not done' is, ook al gebeurt er op grote schaal natuurlijk wel. Mensen (zoals ik) die hier niet aan mee willen doen kunnen kunnen echter deze handel lekker links laten liggen.
Nu er een AH komt verandert het speelveld. Het wordt nu onderdeel van het spel en is duidelijk geen cheaten meer. Sterker nog, Blizzard zal het ongetwijfeld aanmoedigen als ze er zelf op kunnen verdienen. Dan krijg je een hele andere situatie ineens waarbij het zomaar kan gebeuren dat mensen die NIET gold/items kopen geen realistische kans meer maken op de betere items. Omdat het KOPEN van items legitiem onderdeel van de hardcore game wordt krijg je potentieel een veel grotere toplaag van fanatieke gamers die hier aan mee doen. --> geen goede zaak imo.
Ik hoop dan ook dat je servers krijgt waarbij je geen geld kan kopen en/of je op de een of andere manier in je profiel/achievements kan zien of je 'clean' bent of niet.
Ik snap niet wat de lol ervan is als je op die manier lvl90 wordt. Je character heeft dan toch helemaal geen waarde meer?psychoclown schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:54:
[...]
Reken er maar niet op dat ze de cap nog omhoog gooien, ze zijn nu content met hoe ze het nu voor elkaar hebben.
[...]
Tja meningen verschillen, zelf ben ik er niet vies van maar ik hoop niet dat het zo erg is als in Diablo 2 dat je met rushen (30-60min) + UT (60min, voor 1.13) level 90 bent.
Ik hoop echt dat boosten niet kan in Diablo 3, in ieder geval niet op de manier van Diablo 2. Het zou mooi zijn dat je gewoon geen exp krijgt als een gebied te hoog lvl voor je is.
Dat ligt aan je doelEnigmaNL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:01:
![]()
[...]
Ik snap niet wat de lol ervan is als je op die manier lvl90 wordt. Je character heeft dan toch helemaal geen waarde meer?
Ik hoop echt dat boosten niet kan in Diablo 3, in ieder geval niet op de manier van Diablo 2. Het zou mooi zijn dat je gewoon geen exp krijgt als een gebied te hoog lvl voor je is.
Ik snap niet helemaal hoe je tot deze conclusie komt. Dat er mensen zijn die hier gebruik van maken heeft toch geen enkele invloed op het vinden van betere items door jou en je (ingame) vrienden? Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen alleen maar dingen gaan verkopen en niet meer een item voor een item traden, is dat waar je bang voor bent?SeamusXanthus schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:59:
[...]
Dan krijg je een hele andere situatie ineens waarbij het zomaar kan gebeuren dat mensen die NIET gold/items kopen geen realistische kans meer maken op de betere items.
Zo'n 'clean' achievement is wel een leuk idee
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Het idee van blizzard is de AH instellen zodat je "Veilig" items kan kopen, want hoe je het ook went of keert het gebeurd toch wel... alleen nu heeft blizzard er vat op, en weet je 100% zeker dat je je item ook krijgt.SeamusXanthus schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:59:
[...]
Ik zal proberen uit te leggen waarom ik een auction house voor echt geld niet goed voor een game vindt.
Nu staat het kopen van items eigenlijk voor cheaten. Dat wil zeggen dat het eigenlijk 'not done' is, ook al gebeurt er op grote schaal natuurlijk wel. Mensen (zoals ik) die hier niet aan mee willen doen kunnen kunnen echter deze handel lekker links laten liggen.
Nu er een AH komt verandert het speelveld. Het wordt nu onderdeel van het spel en is duidelijk geen cheaten meer. Sterker nog, Blizzard zal het ongetwijfeld aanmoedigen als ze er zelf op kunnen verdienen. Dan krijg je een hele andere situatie ineens waarbij het zomaar kan gebeuren dat mensen die NIET gold/items kopen geen realistische kans meer maken op de betere items. Omdat het KOPEN van items legitiem onderdeel van de hardcore game wordt krijg je potentieel een veel grotere toplaag van fanatieke gamers die hier aan mee doen. --> geen goede zaak imo.
Ik hoop dan ook dat je servers krijgt waarbij je geen geld kan kopen en/of je op de een of andere manier in je profiel/achievements kan zien of je 'clean' bent of niet.
Er is altijd een bepaalde groep mensen die graag trade, en welke vorm dan ook.. tegenhouden kan niet, veilig maken wel.
Of ben jij iemand die net alsof doet de chinese farmers niet bestaan?
Items kopen deed ik in D2 ook niet, en in D3 zal ik het ook niet doen... maar het verkopen van eventuele dubbele items... tja ach, mischien probeer ik het een keer.
[ Voor 8% gewijzigd door 3xNix op 17-08-2011 16:16 ]
Anoniem: 117217
Ik vind je redenering niet correct:SeamusXanthus schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:59:
Ik zal proberen uit te leggen waarom ik een auction house voor echt geld niet goed voor een game vindt.
- Er komen door de AH niet méér items in het spel... ze veranderen gewoon van eigenaar.
- Zonder RMAH moest je items zelf vinden of moest je een gelijkwaardig item vinden om dan te kunnen ruilen voor droom item. Dat is nu nog altijd het geval. Of je vindt het zelf of je vindt een gelijkwaardig item dat je kan verkopen en zo je droom item kan kopen.
- Het enige verschil is dat mensen die geen tijd hebben om te item hunten ook aan goede items kunnen geraken.
Ik denk/hoop inderdaad dat er hier enkele misvattingen zijn. Blizzard zal naar mijn weten zelf geen items in het AH gaan zetten, dit zal puur een playerbased trade community worden. Het kopen/verkopen van items via beide AH's zal geen invloed hebben op de droprates van items.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Ik verwacht wel dat Blizzard zelf items gaat verkopen. Ze zouden gek zijn als ze het niet doen. Misschien dat ze gewoon items gaan verkopen als "speler"
.
In Diablo 2 kon je ook maar tot 60. Pas in LoD 99.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:14:
Zoals ik liet zien, meningen verschillen nu eenmaal.EnigmaNL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:01:
[...]
Ik snap niet wat de lol ervan is als je op die manier lvl90 wordt. Je character heeft dan toch helemaal geen waarde meer?
Als je sowieso een beetje hebt opgelet weet je dat het een en ander sowieso heel anders werkt in Diablo 3. Skillsysteem, snelheid levelen etc.
Ze hebben aangegeven dat ze niet zelf items zullen gaan verkopen.EnigmaNL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:38:
Ik verwacht wel dat Blizzard zelf items gaat verkopen. Ze zouden gek zijn als ze het niet doen. Misschien dat ze gewoon items gaan verkopen als "speler".
Ik denk dat sommigen ook een verkeerd idee hebben over de achterliggende gedachte van de RMAH.
Anoniem: 36835
Dit kan nog steeds, door alleen de gold auction house open te trekken. Hier in zijn ook alle items te koop.SeamusXanthus schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:59:
[...]
Blizzard bemoeid zich niet met het auction house, er is een flat rate voor item verkoop ingesteld. Het is geen item mall zoals je vaak bij Free MMORPG's ziet.Nu er een AH komt verandert het speelveld. Het wordt nu onderdeel van het spel en is duidelijk geen cheaten meer. Sterker nog, Blizzard zal het ongetwijfeld aanmoedigen als ze er zelf op kunnen verdienen.
Waarom niet? voor gold kan je ook gewoon items kopen?Dan krijg je een hele andere situatie ineens waarbij het zomaar kan gebeuren dat mensen die NIET gold/items kopen geen realistische kans meer maken op de betere items.
Waarom geen goede zaak? Hoe meer gamers, hoe meer items te koop. Ik zie alleen maar voordelen.Omdat het KOPEN van items legitiem onderdeel van de hardcore game wordt krijg je potentieel een veel grotere toplaag van fanatieke gamers die hier aan mee doen. --> geen goede zaak imo.
Er komen geen servers. Het is geen mmorpg. Het is opgedeeld in contintenten; europa, usa oost/west etc..Ik hoop dan ook dat je servers krijgt waarbij je geen geld kan kopen en/of je op de een of andere manier in je profiel/achievements kan zien of je 'clean' bent of niet.
Zoals ik eerder beschreef, de waarde van gold is gerelateerd aan een aantal euros. MOCHT het zo zijn, dat er een item alleen op de Real money auction house te koop staat, wat highly unlikely is natuurlijk. Dan kun je alsnog met je gold gewoon dat item kopen, door je gold te verkopen naar euros op je B.net account. De waarde zal relatief zijn, dus je bent net zoveel kwijt.
Hoe wil je dit links laten liggen dan? Trading chatrooms die leeg raken, de economie die langzaam naar de klote gaat, enorme inflaties etc. hele aziatische volkstammen die ongecontroleerd hun gang kunnen gaan met hun 3rd party websites, die ook op de realm spelen waar jij op speelt.Mensen (zoals ik) die hier niet aan mee willen doen kunnen kunnen echter deze handel lekker links laten liggen.
Allemaal indirecte gevolgen, waar je in 1e gedacht misschien niks van merkt. Maar geloof me, het verneukt een spel zo hard.
Ik ben trouwens niet tegen een AH (juist niet) maar wel tegen het koppelen van real-life money. Omdat het legaal wordt gaat het volgende gebeuren (voorspel ik)Khiu schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:12:
[...]
Ik snap niet helemaal hoe je tot deze conclusie komt. Dat er mensen zijn die hier gebruik van maken heeft toch geen enkele invloed op het vinden van betere items door jou en je (ingame) vrienden? Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen alleen maar dingen gaan verkopen en niet meer een item voor een item traden, is dat waar je bang voor bent?
Zo'n 'clean' achievement is wel een leuk idee
1) VEEL meer mensen gaan real life geld erin pompen
2) top gear dus naar een relatief grote groep
3) relatief krijgen traditionele hardcore gamers dus relatief minder goede gear
4) hardcore gamers 'moeten' mee met de trend (a), of haken af (b)
4a) Versterkt punten 1 t/m 3 nog meer
4b) Geen uitleg nodig lijkt me
5) Risico --> Blizzard maakt 'end-game' content die bijna onmogelijk te halen is zonder flinke bak cash neer te leggen
Dus daarom ben ik als 'purist' hier zo tegen, en is het potentieel een veel groter gevaar dan de huidige goldfarmers al zijn.
Ik vermoed vooral dat de manier zoals we straks D3 spelen drastisch gaat veranderen op die manier. De trend van 'je goede items koop je maar voor echt geld' zie je ook terug komen op de phone/tablet markt en ik vind het echt verschrikkelijk.
Dat is appels met peren vergelijken, omdat je bij die markt geen andere currency hebt zoals gold.SeamusXanthus schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:53:
[...]
Ik vermoed vooral dat de manier zoals we straks D3 spelen drastisch gaat veranderen op die manier. De trend van 'je goede items koop je maar voor echt geld' zie je ook terug komen op de phone/tablet markt en ik vind het echt verschrikkelijk.
Gold staat relatief aan real money in diablo 3. Waarom snap je dat niet? Alle items zijn voor gold te koop, en voor real money. Het maakt geen verschil? Het aantal items blijft gewoon hetzelfde, omdat je het in de wereld vind. Of je het nou verkoopt voor gold of real money, dat veranderd niks aan de hoeveelheid items die mensen hebben. De groepen hardcore gamers zullen altijd als 1e de beste gear hebben, dat maakt ook geen verschil.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 17-08-2011 17:00 ]
Ik snap niet helemaal waarom iedereen zich zo druk maakt om wat anderen in de AH doen.. Het is geen MMORPG, je kunt met maximaal 4 spelers in een game zitten. Wat boeit dat nou dat iemand duizenden dollars/euros in zijn gear en character stopt, wanneer jij gezellig met je 3 vrienden rustig in een game aan het levelen bent. Je komt die kerel toch nooit tegen in een game.
Ja, hij zal misschien sneller levellen omdat hij hele goede gear heeft en dus sneller bepaalde monsters aan kan, maar dat is voor jou toch geen drama..
Ik verwacht wel dat echt zeldzame items sneller op de real money AH aangeboden worden dan op de ingame money AH. Het is immers leuk om er wat geld aan te verdienen.
Ik zie hier overigens staan dat ingame money gekoppeld is aan real money, maar is dat echt zo? Er zal door marktwerking waarschijnlijk wel een soort van koers ontstaan, maar het blijft toch een veilinghuis? Ik zou verwachten dat het zo werkt: Je biedt 100.000 gold aan op het real money AH, met eventueel een minimumprijs die je er voor wil hebben, en dan kan daar voor een gestelde tijd op geboden worden. Bied er niemand, krijg je je gold terug (met aftrek van een bepaalde veiling fee), bieden er wel mensen, dan krijgt de hoogste bieder jouw gold voor de geboden real money waarde (na aftrek van wat veiling fee).
Ja, hij zal misschien sneller levellen omdat hij hele goede gear heeft en dus sneller bepaalde monsters aan kan, maar dat is voor jou toch geen drama..
Ik verwacht wel dat echt zeldzame items sneller op de real money AH aangeboden worden dan op de ingame money AH. Het is immers leuk om er wat geld aan te verdienen.
Ik zie hier overigens staan dat ingame money gekoppeld is aan real money, maar is dat echt zo? Er zal door marktwerking waarschijnlijk wel een soort van koers ontstaan, maar het blijft toch een veilinghuis? Ik zou verwachten dat het zo werkt: Je biedt 100.000 gold aan op het real money AH, met eventueel een minimumprijs die je er voor wil hebben, en dan kan daar voor een gestelde tijd op geboden worden. Bied er niemand, krijg je je gold terug (met aftrek van een bepaalde veiling fee), bieden er wel mensen, dan krijgt de hoogste bieder jouw gold voor de geboden real money waarde (na aftrek van wat veiling fee).
1) Hier heb jij als individuele speler totaal geen last van, wat is dus het probleem?SeamusXanthus schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:53:
[...]
1) VEEL meer mensen gaan real life geld erin pompen
2) top gear dus naar een relatief grote groep
3) relatief krijgen traditionele hardcore gamers dus relatief minder goede gear
4) hardcore games 'moeten' mee met de trend (a), of haken af (b)
4a) Versterkt punten 1 t/m 3 nog meer
4b) Geen uitleg nodig lijkt me
5) Risico --> Blizzard maakt 'end-game' content die bijna onmogelijk te halen is zonder flinke bak cash neer te leggen
2) top gear wordt niet gecreeerd in de AH, het moet vooralsnog eerst droppen voordat iemand het kan verkopen, waarna iemand het pas weer kan kopen. Normaal traden (item voor item) kan ook nog steeds.
3) relatief veranderd er helemaal niets, aangezien AH geen items creeerd en dropchances gelijk blijven.
4) Hardcore gamers krijgen voor zover bij mij bekend geen RMAH
4a) punten 1t/m3 slaan op een natte paling in een emmer snot
4b) zie punt 4a in het kwadraad
5) gaat ook nergens over aangezien nogmaals de AH geen items creeerd, het moet nog steeds eerst voor een willekeurig iemand droppen voordat het verkocht kan worden.
bedenk je ook nog ff dat wanneer je iets van de RMAH wilt kopen zonder geld te "investeren", jij je eigen gold kunt verkopen op de RMAH, hier krijg je euro's voor, en met deze euro's kun je je item kopen. Voila, toch het item wat je wilde, en het heeft je geen cent gekost.
@Supreme & batsma ik ga me er eens beter in verdiepen. Ik ben niet helemaal thuis in D3 (volg het zijdelings) dus wellicht maak ik daarom gewoon de verkeerde aannames. Ik ben gewoon heel conservatief in dit soort dingen (waarschijnlijk mijn leeftijd
) en heb dan ook nog nooit een 'buy with real money' implementatie gezien die ik leuk vind.
Heb wel veel vertrouwen in Blizzard dus als het wel wat wordt ben ik ook de eerste om het toe te geven.
Heb wel veel vertrouwen in Blizzard dus als het wel wat wordt ben ik ook de eerste om het toe te geven.
Hij bedoelt met hardcore niet HC maar die hard gamers, mensen die veel spelen.batsma schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:06:
[...]
4) Hardcore gamers krijgen voor zover bij mij bekend geen RMAH
(denk ik)
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
ah zou inderdaad goed kunnen, denk dat ik games gelezen heb ipv gamersKhiu schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:09:
[...]
Hij bedoelt met hardcore niet HC maar die hard gamers, mensen die veel spelen.
(denk ik)
maar dan blijven punt 1,2&3 nog staan.
Als het ingame gold gerelateerd wordt aan real cash, zal dat dus mensne aantrekken die op een of andere manier geld eraan willen verdienen ipv van plezier aan het spel.batsma schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:06:
[...]
1) Hier heb jij als individuele speler totaal geen last van, wat is dus het probleem?
Dan krijg je mensen met een ander doel dus. De (semi-)professionele cheaters en spammers gaan zich er dan mee bemoeien. Daar moet blizzard dan tijd/geld in steken en beslissinengen nemen hoe het spel zich gaat ontwikkelelen. Bepaalde beslissingen zullen dan niet mogelijk zijn omdat bepaalde acties teveel cheaters/goldfarmers zou aantrekken.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Wat ook had gekund is alleen een gold voor money kopen/verkopen optie op de AH, en de rest gewoon in gold, heb je hetzelfde effect, want in principe heeft alles straks een gold value en een money value.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:48:
Zoals ik eerder beschreef, de waarde van gold is gerelateerd aan een aantal euros. MOCHT het zo zijn, dat er een item alleen op de Real money auction house te koop staat, wat highly unlikely is natuurlijk. Dan kun je alsnog met je gold gewoon dat item kopen, door je gold te verkopen naar euros op je B.net account. De waarde zal relatief zijn, dus je bent net zoveel kwijt.
Als de RMAH toch merendeel zo word gebruikt. Was het misschien simpeler om het zo toe te passen inplaats van 2 gescheiden AH's. Zo kun je nogsteeds geld "verdienen" aan items en ook nog steeds dikke items voor geld kopen. Misschien iets om te suggesten aan Blizzard, maar ik neem aan dat ze zoiets toch niet aannemen.
Zie het als bij EVE online, daar kun je een "plex" (30 dagen gametime) kopen voor ingame credits, en die kun je op hun site voor echt geld kopen, daarmee worden credits verhandeld ingame, en mensen kunnen hun credits voor fee inzetten.
het enige probleem wat je hier volgens mij van kan hebben is dat item X met dropchance 0,0000000001% 1 keer per maand vaker op de AH staat dan wanneer de "goldfarmers" dit niet zouden doen. Volgens mij is dit eerder een voordeel dan een nadeel. Cheaters en spammers, of pogingen tot, zul je toch blijven houden ongeacht of je wel of geen door blizzard aangeboden RM-AH hebt, of dat dit via semi-louche sites op teh interwebz gebeurt.leuk_he schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:11:
[...]
Als het ingame gold gerelateerd wordt aan real cash, zal dat dus mensne aantrekken die op een of andere manier geld eraan willen verdienen ipv van plezier aan het spel.
Dan krijg je mensen met een ander doel dus. De (semi-)professionele cheaters en spammers gaan zich er dan mee bemoeien. Daar moet blizzard dan tijd/geld in steken en beslissinengen nemen hoe het spel zich gaat ontwikkelelen. Bepaalde beslissingen zullen dan niet mogelijk zijn omdat bepaalde acties teveel cheaters/goldfarmers zou aantrekken.
Ik speelde in D2 meer op de skilltree wanneer de volgende tier vrij kwam, alles er tussen is leuk mee genomen maar het ging vooral om de nieuwe skills. En na level 30 uiteraard om de equipment requirements. Zo snel mogelijk naar lvl 42 voor de items.EnigmaNL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:50:
[...]
Jij vind de ding factor niet belangrijk. Ik vond het altijd leuk als ik levelde en hoop dat het max lvl gewoon weer 99 is zoals het hoort. Het zou jammer zijn als het levelen net zo lang duurt als in mmo's.
Boosten was/is gewoon lame en ik hoop dat dat in D3 niet meer kan.
Maar het hele AH gebeuren is gekomen omdat het traden in D2 zo omslachtig ging/gaat. Je bent uren bezig met game lijstjes te refreshen of je staat zelf uren te afken in een game in de hoop dat iemand langs komt. En dan ben je net naar de WC en als je terug komt staat er in de chat:SeamusXanthus schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:59:
[...]
Player XXXX has joined the game
Hi,
Hello....
Bye.
Player XXXX has left the game
En dan kun je er achter aan gaan lopen messagen als ie al niet offline is .
In dat opzicht vind ik de AH een heel goede ontwikkeling want je kan ten alle tijden op zoek naar items (en niet eerst op wiki kijken welke je eigenlijk wil hebben maar gewoon lekker browsen)
Dat je nu met echt geld even snel funds regelt is wel lame, maar als men dat wil moeten ze het maar doen.
Anoniem: 230001
Je vecht tegen mobs, niet tegen andere spelers, jij zult dus nooit last krijgen van mensen die geld spenderen aan goede gear. Daarnaast is voor zowel de farmers als voor jou de kans net zo groot (liever, net zo klein) dat er een top item dropt. Ikzelf zal zoiets zoiets voor mezelf gebruiken of ruilen met een ander voor iets bruikbaars. Als dat niet mogelijk is gaat het voor gold op het AH, zelf heb ik geen behoefte aan nog meer geld.SeamusXanthus schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:08:
@Supreme & batsma ik ga me er eens beter in verdiepen. Ik ben niet helemaal thuis in D3 (volg het zijdelings) dus wellicht maak ik daarom gewoon de verkeerde aannames. Ik ben gewoon heel conservatief in dit soort dingen (waarschijnlijk mijn leeftijd) en heb dan ook nog nooit een 'buy with real money' implementatie gezien die ik leuk vind.
Blizzard wil geen geld aan het AH verdienen, de fee die ze krijgen gebruiken ze om de servers te onderhouden.
Lees op je gemak eens dit topic door en je weet meteen een hele hoop over deze game.
Hoezo was ik dan lvl 95 op de ladder in Diablo 2 versie 1.04?sjakietrekhakie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:42:
[...]
In Diablo 2 kon je ook maar tot 60. Pas in LoD 99.
Blizzard verdient zoveel aan WoW dat ze makkelijk diablo "gratis" kunnen onderhouden, ze hebben het zelfs gratis kunnen maken en uitdelen als ze wilden. (en voordat iemand begint over onderhoud van WoW ze hebben zelf aangetoond dat ze de helft winst maken op de fee)Anoniem: 230001 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:32:
[...]
Je vecht tegen mobs, niet tegen andere spelers, jij zult dus nooit last krijgen van mensen die geld spenderen aan goede gear. Daarnaast is voor zowel de farmers als voor jou de kans net zo groot (liever, net zo klein) dat er een top item dropt. Ikzelf zal zoiets zoiets voor mezelf gebruiken of ruilen met een ander voor iets bruikbaars. Als dat niet mogelijk is gaat het voor gold op het AH, zelf heb ik geen behoefte aan nog meer geld.
Blizzard wil geen geld aan het AH verdienen, de fee die ze krijgen gebruiken ze om de servers te onderhouden.
Lees op je gemak eens dit topic door en je weet meteen een hele hoop over deze game.
En het is denk ik voor een deel op de RM AH ook bedoelt om AH trading/spam tegen te gaan. Door de fee kun je niet ongestraft 100 items opkopen/opnieuw verkopen en er zal ook iets minder snel een item voor een belachelijk hoog bedrag worden aangeboden.Anoniem: 230001 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:32:
Bron? Ik heb zelf altijd wel dat idee gehad (dat ze er lekker aan verdienen), maar nooit een bron gevonden.Bulls schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:36:
(en voordat iemand begint over onderhoud van WoW ze hebben zelf aangetoond dat ze de helft winst maken op de fee)
[ Voor 27% gewijzigd door OkkE op 17-08-2011 18:39 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Niet helemaal, want hoe meer mensen voor echt geld gold kopen en items, dan daalt de waarde van het gold, en worden items in de gold AH steeds maar duurder. Uiteindelijk zijn items in de AH zo duur dat het amper nog representatief is voor de gold die je loot en de waarde van dingen ingame zelf. En als je dus dingen op de overpriced AH wilt kopen dan kun je al niets anders meer dan zelf gold kopen voor geld.batsma schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:06:
[..1) VEEL meer mensen gaan real life geld erin pompen..]
1) Hier heb jij als individuele speler totaal geen last van, wat is dus het probleem?
Aan de andere kant zijn dingen die je zelf verkoopt op de AH dan ook wel vele malen duurder. Maar gewoon van je loot en vendor sell gold kun je niets kopen.
Nee hoor, in Classic kon je ook al tot lvl 99, of heeft GERBarb gecheatsjakietrekhakie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:42:
[...]
In Diablo 2 kon je ook maar tot 60. Pas in LoD 99.
http://diablo2.diablowiki.net/Archives:_GerBarb
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Nieuwe Gamescom 2011 screenshots!! @ http://diablo.incgamers.com/gallery/showgallery.php/cat/625

[ Voor 13% gewijzigd door Pedr0 op 17-08-2011 19:56 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik zie vaak dat de angle van de camera anders is op verschillende screenshots, je kon zelf de camera toch niet draaien, zoomen of tilten?
volgnes mij kan je wel inzoemen gedeeltelijkBulls schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:08:
Ik zie vaak dat de angle van de camera anders is op verschillende screenshots, je kon zelf de camera toch niet draaien, zoomen of tilten?
Dat was eerder zo maar begin 2010 hebben ze bekend gemaakt dat ze dat eruit hebben gesloopt behalve een zoom tijdens gesprekken (al geloof ik dat dat later ook weer was verandert).
Die zoomed-in screenshots zijn denk ik gemaakt in een dev-build voor wat spectaculaire actie shots
Die zoomed-in screenshots zijn denk ik gemaakt in een dev-build voor wat spectaculaire actie shots
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 17-08-2011 20:27 ]
Anoniem: 182467
Screens vanuit gamescon + Video from the Diablo 3 panel;
http://www.diablo-3.net/
Gameplay video from the gamescon floor;
http://www.videogamer.com...lo_iii_gamescom_2011.html
Wel een oude build zo te zien!, de Talisman zit er nog in terwijl die eruit is gehaald en ze nog niet weten op welke manier ze het mechanisme het beste kunnen implementeren.
Anoniem: 182467
Volgens mij was het al bekend dat ze met de Build van vorige jaar langs kwamen...psychoclown schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:07:
Wel een oude build zo te zien!, de Talisman zit er nog in terwijl die eruit is gehaald en ze nog niet weten op welke manier ze het mechanisme het beste kunnen implementeren.
Ik vind die Health en Mana Orbs (in de GUI) echt heel erg mooi gedaan, je ziet echt een (vloei)stof in die orbs zitten. Vooral de resource van de Sorc is echt heel erg mooi geanimeerd !
Owja dat is waar ookAnoniem: 182467 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:11:
[...]
Volgens mij was het al bekend dat ze met de Build van vorige jaar langs kwamen...
De link naar de video draait op niets uit bij mij, "kan pagina niet laden"Anoniem: 182467 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:51:
Alleen als Blizzard zelf gold gaat aanmaken en verkopen (gaan ze dat doen)? Dan zou het een soort van Dollar wordenBulls schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:50:
[...]
Niet helemaal, want hoe meer mensen voor echt geld gold kopen en items, dan daalt de waarde van het gold, en worden items in de gold AH steeds maar duurder. Uiteindelijk zijn items in de AH zo duur dat het amper nog representatief is voor de gold die je loot en de waarde van dingen ingame zelf. En als je dus dingen op de overpriced AH wilt kopen dan kun je al niets anders meer dan zelf gold kopen voor geld.
Aan de andere kant zijn dingen die je zelf verkoopt op de AH dan ook wel vele malen duurder. Maar gewoon van je loot en vendor sell gold kun je niets kopen.
Blizzard gaat zelf helemaal niets verkopen via het AH. Hooguit zou Blizzard via Battle.net wat dingen aan kunnen gaan bieden die geen invloed op de game hebben zoals ze dat in WoW met mounts en pets doen.
Laat het voor iedereen even duidelijk zijn: Blizzard gaat zelf GEEN items of gold in de AH verkopen. De AH wordt gevuld puur met de items van de spelers zelf. Vind het een beetje jammer dat iedereen van dat soort hypothetische situaties uitgaat terwijl Blizzard zelf aan heeft gegeven dat niet te gaan doen... Dat zou zoals hierboven al aangegeven een enorme inflatie veroorzaken wat ze zelf ook wel snappen. Dat gaan ze dus niet doen.
Je kan als player wel je gold verkopen in de AH. Daardoor is zal er een koers ontstaan tussen gold en echt geld, waardoor het voor een speler die ZELF geen geld in dit spel wilt pompen, allemaal geen ruk verschil maken.Flowmo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:15:
Laat het voor iedereen even duidelijk zijn: Blizzard gaat zelf GEEN items of gold in de AH verkopen. De AH wordt gevuld puur met de items van de spelers zelf. Vind het een beetje jammer dat iedereen van dat soort hypothetische situaties uitgaat terwijl Blizzard zelf aan heeft gegeven dat niet te gaan doen... Dat zou zoals hierboven al aangegeven een enorme inflatie veroorzaken wat ze zelf ook wel snappen. Dat gaan ze dus niet doen.
Dat blizzard geen item mall gaat hosten is al vanaf het begin vrij duidelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 17-08-2011 22:18 ]
Is er al bekend hoe ze voorkomen dat ingame geld bijna geen waarde meer heeft? Ik neem aan dat als je oneindig, of iig bijna oneindig, er zal een grens aan moeten zitten, gold kan bezitten het min of meer opgelost is. Wel zou het dan kunnen gebeuren dat items wel steeds duurder worden in gold, omdat iedereen meer gold krijgt. Eigenlijk zou je goed moeten kunnen gambelen of iets dergelijks om gold uit het systeem te krijgen.
Gold droprate zal wel verminderd zijn.
Daarnaast vind ik dat iedereen Blizzard moet vertrouwen met hun oplossing. Ik geloof er heilig in dat ze echt met een rocksolid systeem komen. Het is Blizzard, ze hebben de grootste MMORPG van de wereld gemaakt, komop!
Ze zijn ook niet dom. Die auction house gaat goed komen, trust me
Ze laten hun nieuwe juweeltje echt niet verpesten door wat aziatische sweatshops
Daarnaast vind ik dat iedereen Blizzard moet vertrouwen met hun oplossing. Ik geloof er heilig in dat ze echt met een rocksolid systeem komen. Het is Blizzard, ze hebben de grootste MMORPG van de wereld gemaakt, komop!
Ze zijn ook niet dom. Die auction house gaat goed komen, trust me
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 17-08-2011 22:23 ]
Ik weet wel dat al het gold op de AH ingame geloot is en dergelijk, maar toch als men die gold dus koopt voor geld, zal het voor de RM spelers simpeler zijn om items te kopen en daarom worden ze wel duurder.
Maargoed het is wel totaal anders dan in Entropia waar je de PED koopt van MindArk en zo komt er steeds meer ingame (even afgezien van de withdrawals)
Maargoed het is wel totaal anders dan in Entropia waar je de PED koopt van MindArk en zo komt er steeds meer ingame (even afgezien van de withdrawals)
Die lagere droprate zal wel kunnen want als ik zie hoe ik in bv T1 geld verdien dan kan ik me niet voorstellen dat het in D3 ook zo gaat. In T1 had ik bij lvl 21 al zoveel gold dat je je afvroeg wat je er mee moest.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:22:
Ze zijn ook niet dom. Die auction house gaat goed komen, trust meZe laten hun nieuwe juweeltje echt niet verpesten door wat aziatische sweatshops
En bij WoW was het in de beginjaren ook niet makkelijk om aan veel gold te komen. En toen het makkelijker werd stegen de prijzen in AH. En niet iedereen heeft zin om eindeloos te grinden. Er zullen er genoeg zijn die het een keer doorlopen en het dan mooi vinden en naar een ander karakter overstappen. Het lost zich vanzelf op.
Samengevat,Anoniem: 182467 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:51:
naast normal, nightmare en hell, komt er ook een inferno moeilijkheidgraad.
Elke graad heeft weer extra soorten drops, en de monsters worden ook meoilijker per graad.
-oa extra soorten armor, runes en gems op elk nivo.
Playercap is 60, monsters op infernot gaan vanaf/tot 61 blijft dus echt een uitdaging.
er is vast iemand die een betere samenvatting zal maken.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Probleem met mensen die teveel gold krijgen ingame terwijl de reguliere gold vergaring niet vergroot wordt, dat dan wel de prijzen op de AH stijgen. En voor een beginneling is dan alles onbetaalbaar op de AH, en word je bijna gedwongen om zelf ook te storten.Anoniem: 230001 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:31:
[...]
Die lagere droprate zal wel kunnen want als ik zie hoe ik in bv T1 geld verdien dan kan ik me niet voorstellen dat het in D3 ook zo gaat. In T1 had ik bij lvl 21 al zoveel gold dat je je afvroeg wat je er mee moest.
En bij WoW was het in de beginjaren ook niet makkelijk om aan veel gold te komen. En toen het makkelijker werd stegen de prijzen in AH. En niet iedereen heeft zin om eindeloos te grinden. Er zullen er genoeg zijn die het een keer doorlopen en het dan mooi vinden en naar een ander karakter overstappen. Het lost zich vanzelf op.
Deze ervaring had ik een beetje met Guildwars, (heb ik al eerder genoemd in deze thread) maar daar kon je amper wat leuks kopen op de AH dat geen 10k gold koste. En dat terwijl je met uren questen en mobs grinden een paar luizige centjes bij elkaar schraapte, ik was al blij dat ik 10 gold had na weken.
Je kon wel soms iets speciaals looten zoals ectoplasm wat dan wat waard was op de AH, maar daar kwam ik veel later achter want je had ook nog verschillende prijzen bij verschillende vendors. Dus kreeg ik leuk 10 silver voor iets terwijl het eigenlijk 5 gold was bij een speciale material trader. en omdat de aankoop prijs dan 10g was kon je het dan voor 7 of 8 op de AH slijten.
Maar voor zover ik doorheb willen ze alles een gold sink maken,zodat je weinig gold binnen krijgt en veel kwijt bent. Ook de 1000 gold van monsters loten is dan maar 10 ofzo, Misschien moet je het zo zien dat de aankoop prijzen te vergelijken zijn met D2 maar de verkoop prijs en loot hoogte 10% van D2 is.
Ik hoop ook trouwens dat ze geen silver en copper als munt eenheden gaan gebruiken zoals in MMO's maar gewoon lekker diablo gold only houden.
[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 17-08-2011 22:51 ]
Als mensen de waarde van iets niet zien kopen ze het niet voor enorm hoge bedragen en dalen de prijzen vanzelf.
En niet iedereen met veel gold is van plan daar het AH mee onveilig te maken. Ik ga er vanuit dat het allemaal goed zal komen, ik zal sowieso niet veel in het AH te vinden zijn.
En niet iedereen met veel gold is van plan daar het AH mee onveilig te maken. Ik ga er vanuit dat het allemaal goed zal komen, ik zal sowieso niet veel in het AH te vinden zijn.
Nou ja ik kan me herinneren dat ik graag Natalyas setje wilde hebben en dat ik er behoorlijk lang over gedaan had het bij elkaar te traden. En dan is een AH wel een handige plaats. Maar ik vrees ook dat het nu te simpel word om maar even een item te kopen. Dus elk extra gold gaat naar de AH als je jezelf niet in de hand kan houden, en dat terwijl zelf items vinden veel leuker is, maar de verleiding word wel groot.Anoniem: 230001 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:51:
Als mensen de waarde van iets niet zien kopen ze het niet voor enorm hoge bedragen en dalen de prijzen vanzelf.
Nu word het meer zoiets van items vinden die je niet nodig hebt en op de AH plaatsen, en zelf kopen wat je nodig bent. Opzich een leuke handel maar heeft toch niet het zelfde als zelf looten.
Time will tell...
Nog mensen die een "leuke" discussie willen voeren?
Go here; http://www.amazon.com/gp/...UTD15LR2G#Mx2MXRAIXZ53CPT
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Het gameplay filmpje?Bulls schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:02:
[...]
De link naar de video draait op niets uit bij mij, "kan pagina niet laden"
Dat was 2:30min gameplay en 2:30 zwart beeld dus je mist niet bijzonder veel
Volg je het nieuws wel? Er zijn voldoende goldsinks, zoals:Diablow schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:19:
Is er al bekend hoe ze voorkomen dat ingame geld bijna geen waarde meer heeft? Ik neem aan dat als je oneindig, of iig bijna oneindig, er zal een grens aan moeten zitten, gold kan bezitten het min of meer opgelost is. Wel zou het dan kunnen gebeuren dat items wel steeds duurder worden in gold, omdat iedereen meer gold krijgt. Eigenlijk zou je goed moeten kunnen gambelen of iets dergelijks om gold uit het systeem te krijgen.
[list=X]• Crafting
• Socketing
• Levelen van je artisan(s)
• Auction House fee
Als de gold:RM ratio redelijk gelijk blijft heeft een RM echt niet meer voordeel om aan items te komen.Bulls schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:31:
Ik weet wel dat al het gold op de AH ingame geloot is en dergelijk, maar toch als men die gold dus koopt voor geld, zal het voor de RM spelers simpeler zijn om items te kopen en daarom worden ze wel duurder.
Of hij nou 50000 gold koopt voor 10 euro en dan het item of de item die hij graag wilt maar meteen voor 10 euro. De prijs zal daardoor niet gaan dalen mijn inziens.
Dat sowieso, het voelt wel goed om veel gold op zak te hebben maar om nou per drop een halve ton te vinden maakt het voor de economie niet makkelijker. Diablo 2 had dan ook niet voldoende goldsinks om gold een waarde te geven als handelsmiddelAnoniem: 36835 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:22:
Dat klopt, beter kan ik niet makenleuk_he schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:31:
[...]
Samengevat,
naast normal, nightmare en hell, komt er ook een inferno moeilijkheidgraad.
Elke graad heeft weer extra soorten drops, en de monsters worden ook meoilijker per graad.
-oa extra soorten armor, runes en gems op elk nivo.
Playercap is 60, monsters op infernot gaan vanaf/tot 61 blijft dus echt een uitdaging.
er is vast iemand die een betere samenvatting zal maken.
dear god, een bende pubers die 99% zekerheid nog nooit een diablo game aangeraakt hebben en nu gaan zeggen hoe het hoortThe Chosen One schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:49:
Nog mensen die een "leuke" discussie willen voeren?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar me wel ingelezen in het AH systeem en ik blijf bij mijn conclusie dat dit hele grote gevolgen kan hebben hoe wij D3 spelen, en ook voor mensen die denken dat ze er niet mee te maken krijgen. Let op he, alles wat ingame dropt vertegenwoordigt nu een echt geld!Anoniem: 230001 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:32:
[...]
Je vecht tegen mobs, niet tegen andere spelers, jij zult dus nooit last krijgen van mensen die geld spenderen aan goede gear. Daarnaast is voor zowel de farmers als voor jou de kans net zo groot (liever, net zo klein) dat er een top item dropt. Ikzelf zal zoiets zoiets voor mezelf gebruiken of ruilen met een ander voor iets bruikbaars. Als dat niet mogelijk is gaat het voor gold op het AH, zelf heb ik geen behoefte aan nog meer geld.
Dit was theoretisch eerst ook zo, maar tot nu toe moest men de illegaliteit in. Ik weet niet hoe het percentage nu is, maar stel dat voor echt geld handelt nu van 5% tot 50% gaat heeft dit enorme invloed hebben op de gameplay en moet je niet gek kijken als ubergear nauwelijks haalbaar is zonder grote hoeveelheden geld te besteden.
Maar goed , welk kamp gelijk gaat krijgen zien we in de toekomst wel
Zoiets denk ik ook, omdat het makkelijk voor handen is en niet een louche site of shady onder de toonbank dealtjes, gaat het wel meer common worden. Iedereen die het spel start heeft gelijk toegang tot de RMAH, dus in zekere mate zal het ook meer gebruikt gaan worden.SeamusXanthus schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:08:
[...]
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar me wel ingelezen in het AH systeem en ik blijf bij mijn conclusie dat dit hele grote gevolgen kan hebben hoe wij D3 spelen, en ook voor mensen die denken dat ze er niet mee te maken krijgen. Let op he, alles wat ingame dropt vertegenwoordigt nu een echt geld!
Dit was theoretisch eerst ook zo, maar tot nu toe moest men de illegaliteit in. Ik weet niet hoe het percentage nu is, maar stel dat voor echt geld handelt nu van 5% tot 50% gaat heeft dit enorme invloed hebben op de gameplay en moet je niet gek kijken als ubergear nauwelijks haalbaar is zonder grote hoeveelheden geld te besteden.
Maar goed , welk kamp gelijk gaat krijgen zien we in de toekomst wel
Aan de andere kant als je zelf die echte uber gear loot, dan kun je ook een flinke duit scoren. dus brengt wel een zekere thrill met zich mee.
Ik heb jaren Entropia gespeeld, en met het idee in het achterhoofd dat je een flinke loot kan krijgen maakt het verslavend en boeiend. Alleen in Entropia kan je ook dik verliezen, en die factor heeft Diablo 3 niet, tenzij je ook runs kan hebben met "verlies" omdat je meer repair kosten hebt dan wat je geloot hebt. En mocht je dus Gold moeten "bij kopen" om door te gaan. Ik ben blij dat ik tijden geleden met Entropia gestopt ben, je kan er makkelijk €20000 in verliezen (ik niet gelukkig)
We're honored to receive the award for "Best PC Game" of gamescom for Diablo III!
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Diablo III's beta will hit by September, hopefully before, Blizzard game director Jay Wilson said during a Gamescom press conference today.
When's the game coming out? "When it's ready."
Bashiok: That's weird, they originally had the exact quote in their Inferno article and then pulled it out and only quoted "When it's ready." in that new mini-blip thing. I think his original quote on Kotaku was "by the end of September" but I didn't copy it down.
Anyway, to set expectations straight, beta in August is unlikely. But it shouldn't be too long after.
When's the game coming out? "When it's ready."
Bashiok: That's weird, they originally had the exact quote in their Inferno article and then pulled it out and only quoted "When it's ready." in that new mini-blip thing. I think his original quote on Kotaku was "by the end of September" but I didn't copy it down.
Anyway, to set expectations straight, beta in August is unlikely. But it shouldn't be too long after.
[ Voor 54% gewijzigd door Pedr0 op 18-08-2011 07:36 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Wat ik niet snap is dat mensen zich nu al druk maken dat ze mogelijk tekortkomen in de game omdat andere mensen items kopen. Ben je ook boos als de buurman een porsche heeft en jij rijdt in een Opel?
Speel omdat je het leuk vind, en gebruik de RM AH om gewoon een zakcentje te verdienen. Het zal mij echt een worst wezen als iemand ( Stel dat het gevonden wordt) met de beste end-game items rondloopt en aan het pimpen is met de spullen die hij heeft gekocht op de RM AH, op zulke manieren kan ik namelijk ook cashen door dergelijke items op de AH te zetten.
Mensen maken zich zo druk om wat andere mensen doen terwijl je het spel koopt voor jezelf, en zoals we allemaal weten, moet je jezelf niet vergelijken met anderen.
Speel omdat je het leuk vind, en gebruik de RM AH om gewoon een zakcentje te verdienen. Het zal mij echt een worst wezen als iemand ( Stel dat het gevonden wordt) met de beste end-game items rondloopt en aan het pimpen is met de spullen die hij heeft gekocht op de RM AH, op zulke manieren kan ik namelijk ook cashen door dergelijke items op de AH te zetten.
Mensen maken zich zo druk om wat andere mensen doen terwijl je het spel koopt voor jezelf, en zoals we allemaal weten, moet je jezelf niet vergelijken met anderen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Kijk, hier kan ik me dus helemaal in vinden!Dakreal schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:09:
Wat ik niet snap is dat mensen zich nu al druk maken dat ze mogelijk tekortkomen in de game omdat andere mensen items kopen. Ben je ook boos als de buurman een porsche heeft en jij rijdt in een Opel?
Speel omdat je het leuk vind, en gebruik de RM AH om gewoon een zakcentje te verdienen.
knip
Tevens is het ook gewoon leuk om items te farmen, zolang er dan maar iets dropt
En ik denk dat na verloop van tijd de trades net zoals in D2 ook wel weer terug zullen komen.
Precies. En zoals eerder gezegd, een beetje vertrouwen in Blizzard is wel op z'n plaats, aangezien zij imo het elke keer weer bewijzen.Dakreal schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:09:
Hoe kan je dat nou al zeggen? Hoe ga je aan je items komen dan? Ik wil hier nog wel eens op terug komen als de game een tijdje uit is.Anoniem: 230001 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:51:
ik zal sowieso niet veel in het AH te vinden zijn.
Ander mooi discussiepunt uit een Eurogamer-artikel van gisteravond: de consoleversie van Diablo 3 komt nu wel heel dichtbij. Daar gaan we natuurlijk niet op wachten, maar zijn er mensen die deze zouden kopen zodra die uitkomt? Ik vond Sacred 2 bijvoorbeeld best aardig werken met een gamepad.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Ik heb niet eens een console
dus voor mij word het hem niet, ik kan persoonlijk ook nooit echt goed overweg met een gamepad, doe mij maar ouderwets een toetsenbord en muis 
Verder ben ik het ook met Darkreal eens, je speelt voor je eigen plezier, en persoonlijk vind ik het ook leuker om een item te vinden dan het te kopen, In diablo 2 heb ik ook nauwelijks getrade, en daardoor was ik redelijk beperkt in mn gear, maar dat maakte het niet minder leuk
was alleen maar extra leuk als je eens iets goeds vond.
Het kan zijn dat het al eens vermeld is ergens in deze topics, maar komt er ook in diablo 3 zoiets als magic find?
Verder ben ik het ook met Darkreal eens, je speelt voor je eigen plezier, en persoonlijk vind ik het ook leuker om een item te vinden dan het te kopen, In diablo 2 heb ik ook nauwelijks getrade, en daardoor was ik redelijk beperkt in mn gear, maar dat maakte het niet minder leuk
Het kan zijn dat het al eens vermeld is ergens in deze topics, maar komt er ook in diablo 3 zoiets als magic find?
Ja magic find is ook weer aanwezig
Bashiok Explains Inferno and End Game
I’ve seen a lot of comments about inferno (since we’ve now got it officially) and it’s overall very positive.
But the team has constantly said that they want to work on end game when the game is out, or something along those lines.
What, exactly, do they want to do with it? I’m not asking for specifics, I’m just wondering if you could elaborate on what their goals are for us as players in end game, what they would like to achieve with it. Kind of the philosophy behind it.
Bashiok: The general philosophy is that we want to make finding better loot at the end game more enjoyable, and attempt to address ‘path of least resistance’ style gameplay.
There’s a couple ways we’re doing that, some of which we’re not talking about just yet.
Primarily it’s focused around Inferno and creating a consistent difficulty across the entire act. By having a flat difficulty across the entire game in Inferno it evens things out so that no matter where you want to go you’re being challenged, and you have a good chance at getting good drops. That’s intended to open the game up so there’s simply more freedom for the player to go anywhere in the game and have an equal chance at good drops.
There will probably still be a slight difficulty curve in Inferno, as enemies simply become more complex and have greater abilities later in the game, but we’re making an effort to make it as even across the board as possible. It’s something we’ll very likely have to keep tweaking after release.
In addition we’re attempting to de-emphasize path of least resistance by creating a more equal value across monster types. We’re not going to get into specifics about who can drop what or how much, but our intent is that being out in the world exploring should be as lucrative (potentially more) as simply aiming for the quickest-to-reach boss and running that over and over.
Getting people out into the world of the game and away from repetitive boss runs is essentially our goal. It’s going to be tough because people will find a path of least resistance, and they will make that the game. We’re going to have to keep on top of it, and truthfully it’s something we’re still working on. We’ll likely want to have some additional features to support these ideals, but just getting Inferno tuned right is our current end-game goal for ship.
But inferno is exactly what a lot of people have been asking for since D3 was announced (and even before, during LoD development) so it is certainly a welcome addition to the game. But there’s still lots of questions surrounding it that probably can’t be answered yet.
Bashiok: I don’t think it’s ultimately what we want for the end game either, but it’s a great start, and we think plenty to keep people engaged for the initial release.
so if people flock towards the path of resistance, you believe jumping in their way and resisting their primal urge is the right thing to do?
Bashiok: If we believe it will make their play experience more enjoyable or rewarding, absolutely.
The problem is people do boss runs over, and over, and over, for years, and it’s not because the boss run is fun, it’s because it’s the path of least resistance to finding an awesome item. No one wants to do repetitive boss runs.
If we can instead say the path of least resistance is the entire game, that there’s no single boss you have to repetitively farm to get the most items per hour, then the game is better for it and the players are liberated. They now have options to go anywhere they want to look for items. Hitting that perfect balance is probably near impossible, but we think we can get pretty close.
Yah. I think “extra content” is what people were going for, as in, unique content to that difficulty or maybe even different ways to play, but that’s outside the intended goal of the developers, I think. From what I understand, at least.
All others, here’s a pic from judgehype from the gamescom presentation. Directly on subject.
Bashiok: And we probably think most of those ideas are awesome, but what we’re talking about right now is purely Diablo III at release day.
Anything beyond that we’re keeping close to the vest.
Forcing players do kill monsters because blizzard believes thats the fun part is just ignant.
Bashiok: Well… but that is the game. Killing monsters and seeing if they drop something awesome.
I wouldn’t count out potential improvements to that idea, or something complimentary, but our intent isn’t to change the Diablo formula.
But as the Beebs says (or Fievel), never say never.
Inferno difficulty will not solve the issue of running the same thing over and over, due to the fact that you have to be level 60. Yes, for item hunters @ level 60, it solves the problem. But for players who are trying to get to level 60, (lets say a lvl 55 player) they will run the last area in hell over and over to get the most XP until 60.
On a side note, I wonder how they Inferno difficulty will be altered once the level cap increases in the expansion.
Bashiok: Our intent is to create a fairly smooth leveling curve between difficulties. When you finish Normal you should be around 30, and you’ll be ready for Nightmare, you should be around 50 when you finish Nightmare, and you’ll be ready for Hell, and when you finish Hell you should be around 60, and ready for Inferno.
We don’t expect that people are going to play start to finish, Normal to Inferno, in one sitting. Because of that it implies replays of specific areas (as enemies/bosses respawn when you leave and start a new game) which adds in some guess work on XP gains. It may be that you need to stick around in Hell difficulty for a bit longer because you beat the game at level 58 or something, but it shouldn’t be a long drawn out XP farming situation just so you can advance – if we do it right.
Again, personal play habits will influence leveling curves but we’ll do our best to make it smooth.
Do random events/quests reward experience, and if so, is there some kind of way to tell how to get to them when you start a fresh game? Questing to the cap sounds good to me, but if it isn’t implemented in a way where you’ll know where to go to find them, then I forsee a lot of aimless wandering hoping to find them.
Bashiok: They do, but you’re not going to be required to seek them out just to advance. They’re intended to be bonuses when they happen, because they do appear randomly, and not primary leveling devices. If they encourage someone to explore the entire map or dungeon to see if they can find one, then cool, we hope they enjoyed their choice to do that. But we’re not forcing anyone to.
What kind of predictions do you have for someone who DOES sit and play straight through in a single game?
Bashiok: They might be under-leveled and have to run a few more dungeons to be where they should. But again it’s really dependent on playstyle as well as randomization. Also running around getting more chances at awesome loot isn’t exactly terrible, that’s sort of the whole game.
We could both sit and play straight through but I have 100 more champions that spawned in my character’s play time and thus I’m out leveling you. Or you’re a completionist and exploring everything and I’m just hitting main quests so you’ve out leveled me. It’s tough to really gauge, which is why we’re going to do our best to test these scenarios as much as possible and just set a leveling curve based on expectations for how most people will play.
* More aggressive monster behavior with modified AI
Bashiok: True!
new skills and abilities.
Bashiok: We may hold some specific champion affixes for Inferno, but it’s not set in stone just yet. What we’re definitely doing is making more difficult affixes and affix combos more likely to roll up.
I don’t know if this has been answered yet, but is Inferno going to be available at release?
Bashiok: That’s the plan Stan.
[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2011 10:11 ]
wat leuker is, op de ah kopen of looten is sowieso persoonlijk, maar als iedereen alleen maar de zooi die hij niet wilt, wie wil dat dan wel?Bulls schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:39:
[...]
Nou ja ik kan me herinneren dat ik graag Natalyas setje wilde hebben en dat ik er behoorlijk lang over gedaan had het bij elkaar te traden. En dan is een AH wel een handige plaats. Maar ik vrees ook dat het nu te simpel word om maar even een item te kopen. Dus elk extra gold gaat naar de AH als je jezelf niet in de hand kan houden, en dat terwijl zelf items vinden veel leuker is, maar de verleiding word wel groot.
Nu word het meer zoiets van items vinden die je niet nodig hebt en op de AH plaatsen, en zelf kopen wat je nodig bent. Opzich een leuke handel maar heeft toch niet het zelfde als zelf looten.
Time will tell...
zeker op zo'n mini schaal als in een mmo reguleert het systeem zichzelf wel.
niemand heeft nog een idee over dingen als droprates en itemvalue, dus hoe het AH systeem gaat werken weet niemand. Wat wel bekend is is dat blizzard in wow een prima AH systeem heeft met een vrij goede stabiliserende economie.ervaring hebben ze wel. items die veel waard zijn zullen veel kosten dus zul je nog steeds veel moeite voor moeten doen.
ik vrees persoonlijk dan ook echt niet dat je voor een minimale hoeveelheid gold in unique endgame stuff rond zal lopen. De AH is voor mijd an ook een extra boost om te spelen itt tot wat de meesten vinden. na 10meph runs had ik het altijd wel gezien met d2... nu zit er een extra spelelement in de game wmb
Als er een xbox 360 versie komt koop ik hem ( en een nieuwe xbox omdat die ik nu heb gebanned isKooj1980 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:37:
Ander mooi discussiepunt uit een Eurogamer-artikel van gisteravond: de consoleversie van Diablo 3 komt nu wel heel dichtbij. Daar gaan we natuurlijk niet op wachten, maar zijn er mensen die deze zouden kopen zodra die uitkomt? Ik vond Sacred 2 bijvoorbeeld best aardig werken met een gamepad.
WoW heb ik ook een tijd met de xbox 360 controller gespeeld dat speelde echt prima.
[ Voor 6% gewijzigd door Rmg op 18-08-2011 10:09 ]
Gave video, ik vind de game er hier erg goed uit zien.Anoniem: 182467 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:51:
Als ik Bashioks reacties lees, lijkt het alsof ze nog steeds veel dingen moeten bepalen en nog veel meer moeten balanceren. Met nog 4,5 maand te gaan lijkt een 2011 release toch wel erg krap, misschien met de kerst of begin 2012.
[ Voor 29% gewijzigd door DeepSeven op 18-08-2011 10:15 ]
Als elke mob even veel droprate heeft voor elke loot, alleen afhankelijk van de mob level. Dat zou het al random genoeg zijn. Dus geen verhoogde droprates bij bosses. Maar meer een marge als "item X kan droppen van mob level 20 tot 35" Maar natuurlijk kan er geen maximum aan mob level zijn om een lagere item te looten, anders is het te simpel farmen op specifieke mob levels.psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:57:Bashiok Explains Inferno and End Game
[..If we can instead say the path of least resistance is the entire game, that there’s no single boss you have to repetitively farm to get the most items per hour, then the game is better for it and the players are liberated. They now have options to go anywhere they want to look for items. Hitting that perfect balance is probably near impossible, but we think we can get pretty close..]
Super dat er een boomer zit in DIII, en hij explodeert zelfs als hij dood gaat, net zoals in l4d.
Anoniem: 116278
Gister even wizard geprobeerd op gamescom, speelde erg lekker. Droprate van de runestones lijkt ook erg hoog. na vijf minuten spelen had ik er al drie. (eentje voor alle drie de skills die ik op dat moment had). Monsters klappen lekker uit elkaar en het daarbij behorende geluid klinkt goed. Interface zag er ook slick uit.
Bedenk goed dat het een build van vorig jaar betreft en er in de tussen tijd veel veranderingen zijn geweest en dat ze nog met sommige systemen aan het spelen zijn (zoals de runestones).
En hoelang heb je hiervoor in de rij mogen staan?Anoniem: 116278 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:31:
Gister even wizard geprobeerd op gamescom, speelde erg lekker. Droprate van de runestones lijkt ook erg hoog. na vijf minuten spelen had ik er al drie. (eentje voor alle drie de skills die ik op dat moment had). Monsters klappen lekker uit elkaar en het daarbij behorende geluid klinkt goed. Interface zag er ook slick uit.
Ik neem ook aan dat de droprates daarvoor zijn aangepast.Anoniem: 116278 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:31:
Zo kan je tenminste nog wat dingen uitproberen in je speeltijd.
Anoniem: 116278
NietNadser schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
En hoelang heb je hiervoor in de rij mogen staan?
Dat zou goed kunnen. Ze hadden wel meer dingen aangepast. Ik kon bijvoorbeeld ook niet in het hoofdmenu komen of in het options menu kijken.Thasquealer schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:58:
[...]
Ik neem ook aan dat de droprates daarvoor zijn aangepast.
Zo kan je tenminste nog wat dingen uitproberen in je speeltijd.
oh yeah! zaterdag naar gamescom. eindelijk ff diablo 3 testen in person
mischien dat dat de honger alvast een beetje stilt... om daarna weer erger te worden
Als alle monsters evenveel kunnen droppen en zo dan heb je alsnog een pad in de game dat je constant zult volgen.
Je zoekt een pad op of een gebied met de meeste mobs en gaat daar constant farmen.
Je zoekt een pad op of een gebied met de meeste mobs en gaat daar constant farmen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Inderdaad ik hoop ook niet op gelijke drops in Inferno want als de mobs (bijna) evenveel kans hebben als de bosses om iets goeds te droppen dan zal men juist gebieden opzoeken met veel mobs inderdaad.The Chosen One schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:39:
Als alle monsters evenveel kunnen droppen en zo dan heb je alsnog een pad in de game dat je constant zult volgen.
Het lijkt me bij uitstek juist goed om bossruns in inferno wel 'toe te staan' want als het pad naar de bosses al een uitdaging op zich zijn en de boss een fikse fight dan ben je wel even zoet zonder dat het aanvoelt als een bossrun
als mobs evenveel drop kans hebben als bosses dan zie ik het nut er niet van in om een boss te verslaan.
tenzij bijvoorbeeld een boss 4 keer iets dropt terwijl een normale mob maar 1 keer en champions bijv 2 keer, ergens in die lijn
tenzij bijvoorbeeld een boss 4 keer iets dropt terwijl een normale mob maar 1 keer en champions bijv 2 keer, ergens in die lijn
De bosses zullen uiteraard dikke XP geven en quest gebonden zijn, maar dat telt in Inferno niet. (in elk geval het eerste, want wellicht kun je in Inferno wel gewoon de storyline doorlopen.hellfighter87 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:36:
als mobs evenveel drop kans hebben als bosses dan zie ik het nut er niet van in om een boss te verslaan.
Blizzard kennende is "heel dichtbij" ergens eind 2013, als het al op de PS 3 en 360 uitkomt en niet op de volgende generatie afhankelijk van die introductiedata.Kooj1980 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:37:
Ik zal het sowieso op de PC spelen. Racegames en Fifa is alles wat ik nog met de console doe.
Nou de tijd tussen aankondiging en release heeft met D3 voor de PC duurt ook al 4 tot 5 jaar, dus als we er vanuit gaan dat ze al bezig zijn met een Console Diablo, dan kan het nog steeds jaren duren voordat het uitkomt. Ze waren maar pas geleden aan het kijken of er mogelijkheden waren tot een console versie (wat geen D3 kloon zou worden, maar zal waarschijnlijk gewoon "Diablo" heten met nog een toevoeging, Iets als "Hell on Earth" Omdat het een compleet andere tak wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 18-08-2011 21:32 ]
Ik 2 uur, helemaal einde van de "officiele" queue ( met paaltjes aangegeven ) tot op het moment dat ik binnen was! ZEER gave game btw, ook al is het een oudere build ( zoals aangegeven? ) en nog best lastig ook soms met een Wizard.Nadser schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
En hoelang heb je hiervoor in de rij mogen staan?
edit; langer dan 2 uur kan ook niet echt dus
En voor de geinteresseerden; volgens de aanwezige medewerkers daar zijn ze allemaal van het "Customer Support" team uit Frankrijk, de duitse support dus
[ Voor 27% gewijzigd door no00waa op 18-08-2011 21:34 ]
Ik heb Diablo 3 vandaag ook op de Gamescom gespeelt. Speelt erg goed, ik speelde Demon Hunter.
Leuke class, met toffe ability's. Game voelt erg goed aan, speelt soepel, kreeg wel een beetje de Diablo 2 vibe ondanks dat het er toch behoorlijk anders uit ziet.
Leuke class, met toffe ability's. Game voelt erg goed aan, speelt soepel, kreeg wel een beetje de Diablo 2 vibe ondanks dat het er toch behoorlijk anders uit ziet.
Anderhalf uur epic 
40 minuten interview with Jay
Epic
En nee, runes kun je niet upgraden of craften. De rest zet ik nog neer, maar dat is al een dingetje
En ik ben blij met een mediapas. Gewoon voorkruipen, wachttijd is nihil. Morgen nog maar een keer doen
40 minuten interview with Jay
Epic
En nee, runes kun je niet upgraden of craften. De rest zet ik nog neer, maar dat is al een dingetje
En ik ben blij met een mediapas. Gewoon voorkruipen, wachttijd is nihil. Morgen nog maar een keer doen
[ Voor 23% gewijzigd door Pheno79 op 18-08-2011 23:51 ]
Goed nieuws, anders zou het allemaal wel heel erg makkelijk gemaakt wordenPheno79 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:50:
Ben erg benieuwd naar de rest van je bevindingen Pheno!
Over die skill runes, kun je ze wel over elkaar heen doen in de skill of moet dan eerst de oude eruit. Maar je kan ze in elk geval niet stacken om dikker te maken.
o.t. hoe kom je eigenlijk aan zo'n media pass ? Word je dan gewoon voor iedereen in de wachtrij geduwd ofzo?Pheno79 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:50:
Begin van het einde voor pc gamers? Als Blizzard hier officieel mee gaat beginnen zijn "we" de laatste pc game producers kwijt. Voor Diablo 3 zal het weinig uitmaken, daar gaan ze nu geen concessies op maken (kan ook niet meer) maar ik zie het nu al somber in voor de volgende generatie games van Blizzard (Titan). Hm!Kooj1980 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:37:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dit topic is gesloten.