Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Toch lijkt me het sterk dat je van bepaalde set items of elite gear de recepies oneindig kan gebruiken, dat zal de markt flooden. Ze zullen wel beperkt bruikbaar zijn of zo duur in materials en gold dat het niet simpel is om er 100 van te maken
Pensmaster-B schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:56:
[...]

en dan kun je altijd wel een lijst maken in de topic start met welke tweakers welke artisans hebben met welke uber recipies :P helpt elkaar voort enzovoort (altijd leuk)

kheb er echt veel zin in

kheb nog wel even tijd om een naam te verzinnen voor men witchdokter.
Naam voor je Witchdoktor? --> Bjulhukan (net even bedacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Rmg schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:07:
[...]

Bij WoW was/is het zo dat je met craften een prima pvp, hardcore dungeons of startend raid setje kon maken. een prima opstap naar het 'zwaardere' werk. en daarnaast waren er ook nog items die niet onder doen voor high en raid/pvp spul. (alleen erg duur qua materials)

Ik verwacht persoonlijk dat D3 een soort zelfde iets zal hebben. dat je dus een prima set met crafting kan krijgen. en dat crafting ook nuttig zal blijven door het adden van sockets/gems.
Het diablo craft systeem lijkt in geen opzicht op het craftsysteem van WoW. Aangezien WoW gewoon met standaard items werkt ( verzamel 2 bars en 2 stukjes hout en maak een schild met 150 armor en +2 stam en +2 str ).

Met diablo is het compleet random, dus je maakt een schild van 2 bars en 2 hout, en dan heb je de volgende kansen:

1-5 str
1-5 stamina
130-160 armor

Oftewel, het craften is een stuk intressanter omdat je niet 50x dezelfde troep aan het maken bent om te vendoren.. Nee, het kan zelfs nog zo"proccen" dat je nog een extra modifier hebt waardoor er nog een extra stat bijkomt, zoals block of crit of whatever.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Bulls schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:13:
Toch lijkt me het sterk dat je van bepaalde set items of elite gear de recepies oneindig kan gebruiken, dat zal de markt flooden. Ze zullen wel beperkt bruikbaar zijn of zo duur in materials en gold dat het niet simpel is om er 100 van te maken
Gold is niet zoals in D2, waar je met een rondje Travincal al weer vol zat. Het schijnt allemaal een stuk meer waard te moeten worden dan in D2, waar je uit puur rijkdom maar ging gamblen, omdat het kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Wat is nu het verschil tussen de single player en de multi player? Is het dezelfde insteek als bijv titans quest? Waar je dezelfde levels kan doen als single player alleen dan met een buddy en waarom dan bijv weer de hoeveelheid monsters/loot is aangepast? Of meer zoals shooters, dat je single player een verhaal lijn volgt en multiplayer elkaar a la WOW pvp probeert af te maken?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Er is geen verschil idd je volgt dezelfde verhaallijn. Het enige verschil is dat als je alleen speelt een hulpje met je meeloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:13:
In principe is dit heel makkelijk te reguleren, bijv. (artisan) levels aan recipes binden.
Daarnaast zullen de lage level recipes weinig gold en materials behoeven maar hoe hoger het recipe level hoe meer dit kost. Tevens zal er gevarieerd worden met materials, hoge level recipes die bijv. materiaal x of y nodig hebben maar waarvoor je een level 50+ unique item of tier 6+ skillrune moet salvagen.
Dakreal schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:38:
[...]

Oftewel, het craften is een stuk intressanter omdat je niet 50x dezelfde troep aan het maken bent om te vendoren.. Nee, het kan zelfs nog zo"proccen" dat je nog een extra modifier hebt waardoor er nog een extra stat bijkomt, zoals block of crit of whatever.
Dit ook en zoals ik een jaar geleden ook al zei lijkt mij een random op een recipe ook wel heel erg leuk want dat levert nog meer variatie. Bijv. met recipe X kun je een Grand Belt of Fortunate Wealth maken met 5 random stats waarvan er 1-2 per recipe X ook nog kunnen verschillen.
TrailBlazer schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:00:
Er is geen verschil idd je volgt dezelfde verhaallijn. Het enige verschil is dat als je alleen speelt een hulpje met je meeloopt.
En die Follower loopt ook met je mee in multiplayer wanneer je alleen loopt. (Let wel, singleplayer en multiplayer chars zijn gescheiden en niet uitwisselbaar).
Eigenlijk is er dus geen reden om niet multiplayer te willen spelen want je kan altijd een private game maken als je solo wilt :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

heb je dan singleplayer characters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Hmm dat lijkt me ook niet meer? Aangezien je toch altijd online moet zijn lijkt het me niet dat ze nog single player toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ze staan wel degelijk toe dat je alleen kunt spelen, anders zijn de followers toch zinloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Je kan natuurlijk in je eentje spelen, maar dus niet offline.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja ik zei het onder voorwaarde dat het nog bestaat maar zelf zat ik ook met hetzelfde idee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

Man o man.. beginnen nu toch niet weer heh.. tegenwoordig is alles online. Ja- je kan solo spelen in een gesloten game (online). En als je diablo 3 onderweg wilt spelen wat niet aan te raden is dan is tegenwoordig de optie wifi of via kabeltje aan de telefoon verbinding voor 3G/H verbinding. Of simkaart optie en dan kan je ook overal op internet.

Vroegen in de tijd dat D2/lod uitkwam was dit een probleem geweest ja. Maar nu bij D3 mogen we toch niet meer klagen? ik heb zoiets als ze het spel op sommige vlakken beter kunnen maken door de singleplayer weg te halen, zoals hackers tegen te houden dan vind ik dat een goede stap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb zoiets als ze het spel op sommige vlakken beter kunnen maken door de singleplayer weg te halen, zoals hackers tegen te houden dan vind ik dat een goede stap!

Als je verplicht met anderen moet spelen zullen er een hoop afhaken want niet iedereen wil met onbekenden samenspelen. Of jij moet met singleplayer offline spelen bedoelen, daar ben ik het volledig mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verplicht? Je kunt toch gewoon een private game maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 230001 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:33:
ik heb zoiets als ze het spel op sommige vlakken beter kunnen maken door de singleplayer weg te halen, zoals hackers tegen te houden dan vind ik dat een goede stap!

Als je verplicht met anderen moet spelen zullen er een hoop afhaken want niet iedereen wil met onbekenden samenspelen. Of jij moet met singleplayer offline spelen bedoelen, daar ben ik het volledig mee eens.
Hij bedoelt singleplayer offline waarschijnlijk :)
Pheno79 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:35:
Verplicht? Je kunt toch gewoon een private game maken?
Inderdaad, zie verder het probleem ook niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Met singeplayer bedoel ik offline ja, zo noemde ze dat ok in D2/lod. Maar zoals Pheno al zegt je kan een private gesloten game maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reflow schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:37:
Met singeplayer bedoel ik offline ja, zo noemde ze dat ok in D2/lod. Maar zoals Pheno al zegt je kan een private gesloten game maken.
Dan zijn we het eens :)
Alleen kun je met dat karakter nooit meer samen met anderen spelen toch als je eenmaal een private game hebt aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Jawel, heb je nooit D2/lod gespeeld? Je kan hierna gewoon weer een nieuwe game maken met de zelfde character maar dan zonder password en kan je dus ook met je vrienden spelen ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Reflow op 15-08-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo zou dat niet kunnen? Als er geen onderscheid meer is tussen een single- en multiplayer dan werkt het hetzelfde als Diablo 2 multiplayer, wil je even alleen verder dan maak je gewoon voor jezelf een private game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Zeiden ze bij de release van SC2 ook niet dat een verbinding ten alle tijde vereist was? Dat is nu toch ook niet meer zo, je kunt nu toch ook in offline modus spelen. Ik neem dit punt voor D3 met een korreltje zout en verwacht dat ditzelfde hier ook voor gaat gelden.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Dat denk ik niet, aangezien de server voor een groot gedeelte gaat bepalen wat er in jouw game gebeurt (monsters besturen, item drops, etc).
Blizzard wil het server gedeelte van de code niet op de clients hebben, daarom denk ik ook dat de enige single player een private online game zal zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door kloos2 op 15-08-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Mij boeit het geen reet. 3G aan, gamen maar. Als ik onderweg zou willen, maar ik voel die behoefte nooit zo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-06 18:13

flessuh

Set sail for fail!

Pheno79 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:30:
Mij boeit het geen reet. 3G aan, gamen maar. Als ik onderweg zou willen, maar ik voel die behoefte nooit zo :')
tja, maar met die datalimieten die ze in willen stellen voor mobiel kan dat een probleem worden dan he....

eerst maar eens kijken hoeveel data er verstookt word tijdens spelen, zoiets lijkt de beta me wel geschikt voor

[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 15-08-2011 14:34 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

flessuh schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:33:
[...]

tja, maar met die datalimieten die ze in willen stellen voor mobiel kan dat een probleem worden dan he....

eerst maar eens kijken hoeveel data er verstookt word tijdens spelen, zoiets lijkt de beta me wel geschikt voor
Voor mij niet :) t-mobile iphone abbo lekker snel en onbeperkt

Edit: Ik ben trouwens wel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.. iedereen aimt op 16 augustus. Aangezien deze melding zo sarcastisch op de website staat bij events:

"As a side note, any rumors you may have heard about a gate to Diablo’s Burning Hells opening in Cologne are completely unfounded. Seriously, nothing is happening at Rudolfplatz from the evening of August 16 — especially nothing to do with demonic invasions."

[ Voor 35% gewijzigd door Reflow op 15-08-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-06 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Beta? :9~

[ Voor 22% gewijzigd door The Chosen One op 15-08-2011 17:43 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

we hopen het allen:P

maar zal in ieder geval meer info worden vrijgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een beta aankondiging doen op de grootste Europese gamesconventie om vervolgens de beta te starten in NA lijkt me erg onwaarschijnlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/525/medium/death-durability1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:00:
Een beta aankondiging doen op de grootste Europese gamesconventie om vervolgens de beta te starten in NA lijkt me erg onwaarschijnlijk :)

[afbeelding]
Waarschijnlijk 1 van de meest bekende screenshots over een jaar van nu :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Nooooooooooooo, ik speel uitsluitend HC

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik dacht dat in D3 de durability afgeschaft zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Bulls schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:37:
Ik dacht dat in D3 de durability afgeschaft zou zijn.
durability is juist samen met craften 1 van de grootste goldsinks in het spel. Dit blijft er wel in, anders komt er veel te veel goud in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Meestal toch geen groot probleem tenzij je vaak in korte tijd doodgaat.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
batsma schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:58:
[...]

durability is juist samen met craften 1 van de grootste goldsinks in het spel. Dit blijft er wel in, anders komt er veel te veel goud in het spel.
Ik mee te hebben gelezen ooit een tijd terug dat ze durability afgeschaft hebben omdat het amper wat scheelde, en aangezien ze ook pleiten voor een vlotte gameplay zonder om de haverklap terug te moeten naar town om potions te kopen en te repareren. Of kun je nu ook gewoon rechtstreeks vanuit je inventory repareren zonder blacksmit, dan kunnen ze net zo goed de decay afschaffen en rechtstreeks per hit die je krijgt gold laten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:40:
[...]

Dan zijn we het eens :)
Alleen kun je met dat karakter nooit meer samen met anderen spelen toch als je eenmaal een private game hebt aangemaakt?
Ik meende dat er een tijd geleden werd gezegd dat je een keuze moest maken tussen alleen of samen maar ik zit waarschijnlijk abuis met online/offline maar dat is ondertussen duidelijk dat je sowieso altijd online moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

http://www.amazon.co.uk/g...6&cdThread=Tx5T2D2R6ZFGUJ

Zo kun je van elke game wel iets maken dat die beter is dan Diablo 3... 8)7

(gaat over dat Torchlight beter/mogelijk beter is dan Diablo 3 met wat (vage) beredeneringen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
The Chosen One schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 20:19:
http://www.amazon.co.uk/g...6&cdThread=Tx5T2D2R6ZFGUJ

Zo kun je van elke game wel iets maken dat die beter is dan Diablo 3... 8)7

(gaat over dat Torchlight beter/mogelijk beter is dan Diablo 3 met wat (vage) beredeneringen)
Nou ik ben met TL1 bezig geweest afgelopen week, maar ik vind het echt te kinderachtig, de items en de skills kunnen mij totaal niet boeien. Ik weet ook niet wat het is, maar Diablo heeft gewoon een bepaalde charme over zich. Ik weet haast wel zeker dat als ik D3 heb dat ik dan in één keer wel echte interesse toon in de items.

Kan ook nostalgie zijn though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
ik vond het ook niet boeien.
Even was leuk, maar langer.. nee..

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan de stijl van Torchlight wel waarderen maar ben er mee gestopt omdat het niets anders dan meppen is terwijl je bij D3 je ook nog met crafting bezig kunt houden en het niet zo een eenheidsworst is wat omgevingen betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

@Diablo Hey, since you are answering ?s, I am wondering how the new Mac desktop will fare with D3? Will it run well on it? Thank you.
@jbpillpusher System requirements and recommendations are yet to come, but the game is designed to be very scalable for a wide range of PCs.

@Diablo any news about the beta you could share please? :)
@highlifejewelry We're workin on it! It's going to be a little while. In the meantime watch for info coming out of #Gamescom

@Diablo How long should we be waiting for beta on a scale of ghoul to baal? I don't think i can wait any longer :'(
@cionze Radament.
@Diablo Diablo 3 beta release date (ghoul-baal) vs (Date) graph. September 6th, I figured you out! ^_^
@Diablo woops, think i forgot to link graph, maybe i didn't though, D3 is driving me insane. http://imageshack.us/photo/my-images/855/releasedate.png/

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Lol das wel beetje spoken zien he :D gezien in September Q4 al begint lijkt de graph niet erg betrouwbaar ;-)

Knip aub in lange quotes.

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 16-08-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Hoezo, de graph ziet er toch officieel uit?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Mooi om te zien toch, hoe obsessed sommige zijn met Diablo 3 en de release date? :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:29
OkkE schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:13:
Mooi om te zien toch, hoe obsessed sommige zijn met Diablo 3 en de release date? :D
Het leven begint pas weer met Diablo 3!

Nee maar serieus, voor vele is nog steeds Diablo 2 de beste hack & slash RPG out there en niets wat maar ook in de buurt komt, Titan Quest komt het meeste in de buurt denk ik but still far from it. Als de gameplay van Dungeon Siege in Dungeon Siege 3 zat hadden we ons op dit moment nog wel prima kunnen vermaken maar dat heeft Square Enix echt HARD verkloot. Of dat Torchlight 2 op tijd was uitgekomen...

Kortom wij hack and slash fanaten zijn hongerig, en we hebben al een tijdje niets te eten gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Dakreal schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:06:
Lol das wel beetje spoken zien he :D gezien in September Q4 al begint lijkt de graph niet erg betrouwbaar ;-)
Uh, hoe dat zo?

Sept is maand 9. Q1 is maand 1-3, 2 is 4-6, Q3 is 7-9 en Q4 is 10-12 (oktober, november, december).

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

sbmuc schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:24:
Kortom wij hack and slash fanaten zijn hongerig, en we hebben al een tijdje niets te eten gehad!
Ik ben ook erg benieuwd naar Diablo 3, maar ik vind het vooral leuk om te zien hoe veel tijd/moeite sommige steken in dingen als gokken/uitzoeken wanneer bijv. de bèta gaat uitkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
OkkE schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:36:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd naar Diablo 3, maar ik vind het vooral leuk om te zien hoe veel tijd/moiete sommige steken in dingen als gokken/uitzoeken wanneer bijv. de bèta gaat uitkomen. :)
True, ik zit er ook op te wachten maar ik ga er idd weinig moeite voor doen. Check zo nu en dan dit topic en krijg wel een mailtje binnen wanneer ik of een van mijn vrienden is uitgenodigd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

sbmuc schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:38:
[...]

True, ik zit er ook op te wachten maar ik ga er idd weinig moeite voor doen. Check zo nu en dan dit topic en krijg wel een mailtje binnen wanneer ik of een van mijn vrienden is uitgenodigd :P
Ik krijg dus elke dag wel mail van Blizzard, alleen is dat waarschijnlijk niet echt. (phishing e.d.) Maar nu zit ik wel met een probleem, hoe weet ik nu wanneer het wel echt blizzard is die mij een mail stuurt? :S

[ Voor 98% gewijzigd door FloydRaalte op 16-08-2011 13:00 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

FloydRaalte schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:58:
[...]

Ik krijg dus elke dag wel mail van Blizzard, alleen is dat waarschijnlijk niet echt. (phishing e.d.) Maar nu zit ik wel met een probleem, hoe weet ik nu wanneer het wel echt blizzard is die mij een mail stuurt? :S
Als ze je niet vragen om je password of username of om op een link te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

er is al aangegeven dat als de beta er komt, er alleen een melding komt dat je op battle.net in moet loggen om te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

[...]

Ik ken ze inderdaad, of ik mijn WoW accountgegevens wel even wil bevestigen. Ik speel alleen helemaal geen WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392984

Reflow schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:28:
Man o man.. beginnen nu toch niet weer heh.. tegenwoordig is alles online. Ja- je kan solo spelen in een gesloten game (online). En als je diablo 3 onderweg wilt spelen wat niet aan te raden is dan is tegenwoordig de optie wifi of via kabeltje aan de telefoon verbinding voor 3G/H verbinding. Of simkaart optie en dan kan je ook overal op internet.

Vroegen in de tijd dat D2/lod uitkwam was dit een probleem geweest ja. Maar nu bij D3 mogen we toch niet meer klagen? ik heb zoiets als ze het spel op sommige vlakken beter kunnen maken door de singleplayer weg te halen, zoals hackers tegen te houden dan vind ik dat een goede stap!
Het is wel zo dat veel andere landen deze luxe niet hebben. Dat is dan ook de reden waarom veel mensen in die landen klagen, omdat ze geen vaste constante internet verbinding hebben daar of geen internet hebben op andere plekken dan hun eigen huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Tegenwoordig geven veel mailproviders ook al waarschuwingen voor phishing. Maar wat het meest praktische is: nooit inloggen op een dienst van Blizzard middels een linkje uit een mail. Klik je wel op een linkje uit een mail, kijk dan heel goed naar het domein waar je op beland. Dus http://www.blizzard.com bijvoorbeeld en niet http://www.bllizzard.com. Zo sneaky zijn ze.

Gebruik je eigen bookmarks of surf zelf naar de site, om in te loggen.
Anoniem: 392984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Het is wel zo dat veel andere landen deze luxe niet hebben. Dat is dan ook de reden waarom veel mensen in die landen klagen, omdat ze geen vaste constante internet verbinding hebben daar of geen internet hebben op andere plekken dan hun eigen huis.
Dat is ongetwijfeld lullig natuurlijk. Maar bekijk het van de andere kant: de meeste omzet zal uit de landen komen waar die internetverbinding er wel praktisch altijd is. Dat is hun doelgroep nu eenmaal. :) Ze hebben er ongetwijfeld aan gedacht, maar het is gewoon een kosten/baten analyse (als je kijkt naar piraterij).

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 16-08-2011 15:02 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:01:
Dat is ongetwijfeld lullig natuurlijk. Maar bekijk het van de andere kant: de meeste omzet zal uit de landen komen waar die internetverbinding er wel praktisch altijd is. Dat is hun doelgroep nu eenmaal. :) Ze hebben er ongetwijfeld aan gedacht, maar het is gewoon een kosten/baten analyse (als je kijkt naar piraterij).
True, ik vind het zelf ook een goede beslissing van Blizzard. Ik vind het alleen pijnlijk om te zien hoe een hele grote groep mensen zich massaal tegen Blizzard keert vanwege de Real Money auction house en no-offline features. Ik vraag me af of Blizzard had verwacht dat de reactie van de fans zo negatief zou zijn. Ik hoop niet dat Diablo 3 net als Dragon age 2 massaal lage stemmen krijgt van de users vanwege deze features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 12:59
Anoniem: 392984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:06:
[...]

True, ik vind het zelf ook een goede beslissing van Blizzard. Ik vind het alleen pijnlijk om te zien hoe een hele grote groep mensen zich massaal tegen Blizzard keert vanwege de Real Money auction house en no-offline features. Ik vraag me af of Blizzard had verwacht dat de reactie van de fans zo negatief zou zijn. Ik hoop niet dat Diablo 3 net als Dragon age 2 massaal lage stemmen krijgt van de users vanwege deze features.
Dat negatieve gebeuren was er ook met SC2. Heeft dat invloed gehad op SC2? Nauwelijks. Hetzelfde zal hierop van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Alsof lage ratings mij zullen weerhouden van het te spelen, je moet toch zelf oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:15:
[...]

Alsof lage ratings mij zullen weerhouden van het te spelen, je moet toch zelf oordelen.
Natuurlijk, ik zal hem sowieso wel kopen, maar dat betekent niet dat het me niet uitmaakt wat anderen ervan vinden. Ik heb liever een game met een grote actieve community en dat het geliefd wordt door velen.
Flowmo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:08:
[...]

Dat negatieve gebeuren was er ook met SC2. Heeft dat invloed gehad op SC2? Nauwelijks. Hetzelfde zal hierop van toepassing zijn.
Ja dat is waar inderdaad. Maar dan toch kan je redeneren dat Diablo 3 een PvE game is en SC2 een competitive PvP game.

Ik ben overigens zeer benieuwd wie van de diablo 2 classes nou werkelijk Diablo vermoord heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ach al die mensen die nu zitten te zeuren kopen de game toch wel, want wie D2 gespeeld heeft en fan is die wil D3 hebben. En ook al gaan ze demonstratief hem niet op de release halen, als ze dan aan het mokken zijn en andermans ervaringen lezen begint het toch wel te jeuken. Niets van aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 392984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:33:
[...]

Ik ben overigens zeer benieuwd wie van de diablo 2 classes nou werkelijk Diablo vermoord heeft.
Het Barbarian broekie in D2 is inmiddels een flinke opa veteraan waarvan ik wel verwacht dat hij er mee te maken heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 22:23
psychoclown schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:48:
[...]

Het Barbarian broekie in D2 is inmiddels een flinke opa veteraan waarvan ik wel verwacht dat hij er mee te maken heeft ;)
De ma van de wizard!! De ma zeg ik u!

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:48:
[...]

Wel gek eigenlijk dat de Barb nu wel alle skills weer verleerd is, en slap is geworden (terwijl hij nog wel uber muscled is) Kan ook zijn dat de volledige "powerlevel" van de wereld afgestemd is op het eindlevel van D2, maar dat verklaard nog steeds niet dat hij zn skills kwijt is :D

Trouwens echt een opa is hij niet, hij is hooguit ~42. (20 in D2 en 20 jaar later)

Eigenlijk hadden ze de Lore ook parallel kunnen laten lopen met huidige tijdslijn, en het verhaal in D3 10 tot 12 jaar later kunnen laten afspelen. Maargoed aan de andere kant lijkt het ook wel 20 jaar geduurd te hebben voordat D3 eindelijk uit komt. Of ze hebben nog een dikke 6 jaar speling :D

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 16-08-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Hoe bedoel je de barb is slap geworden? Leap/Whirlwind/smash/... ? Zit er toch nog allemaall in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ward Vr schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:35:
Hoe bedoel je de barb is slap geworden? Leap/Whirlwind/smash/... ? Zit er toch nog allemaall in?
Wat Bulls bedoeld is dat je nu weer op level 1 begint zonder skills terwijl hij wel alle skills had op het eind van Diablo 2. Daar is een logische verklaring voor want de Barbarian heeft na de vernietiging van Mt Arreat geholpen met de wederopbouw en geen tijd gehad zijn skills op peil te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bulls schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:02:
Wel gek eigenlijk dat de Barb nu wel alle skills weer verleerd is, en slap is geworden (terwijl hij nog wel uber muscled is)
Zou overigens wel leuk zijn als je zou beginnen met een iel mannetje, die steeds gespierder kan worden. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:45:
[...]

Wat Bulls bedoeld is dat je nu weer op level 1 begint zonder skills terwijl hij wel alle skills had op het eind van Diablo 2. Daar is een logische verklaring voor want de Barbarian heeft na de vernietiging van Mt Arreat geholpen met de wederopbouw en geen tijd gehad zijn skills op peil te houden.
Of het is gewoon 1 van de vele mensen van Mount Arreat, aangezien "onze" barbarian zeker niet de enige van het volk was :) Misschien hebben ze nu pas Mount Arreat volledig gerepareerd en gaan ze zoals Psycho ook aangaf nu pas weer aan de slag met bijl en zwaard ipv zaag en hamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
via http://www.diablo-3.net/

um 19 Uhr eine nicht öffentlich zugängliche Pressekonferenz am Rudolfplatz geben, bei der zahlreiche Blizzard-Mitarbeiter zugegen sein werden.

oftewel een prive press meeting om 19:00

ook staan hier plaatsjes van de grondschildering op RudolfPlatz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Kan ik dat live bekijken?

Hmz je heb het zeker over Sony en niet over Blizzard :)

[ Voor 54% gewijzigd door Nadser op 16-08-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 26-12-2024
[...]

Een simpel verschil: DA 2 is een afgeraffelde emmer ellende die de naam Dragon Age onwaardig is (mijn mening, geen feit uiteraard ;) ), bij D3 kun je in ieder geval afgeraffeld al wegstrepen :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ze zijn 8 jaar bezig geweest met het bedenken van een alternatief voor een cow level en 2 met de game.
[...]

Mja Singleplayer kan toch op zich prima offline? Als je multi wilt moet je gewoon verplicht inloggen/online (duh).

Ik koop de game regardless maar toch.

[ Voor 77% gewijzigd door The Chosen One op 16-08-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
The Chosen One schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:16:
Ze zijn 8 jaar bezig geweest met het bedenken van een alternatief voor een cow level en 2 met de game.
Zo simpel moeilijk is een secret level niet te bedenken, een paar voorbeelden nu ter plekke uit mijn duim:

Een portal naar Hel zelf waar je Diablo's lair hebt (soort van river of flame maar dan van het formaat cowlevel)
Een portal naar Protos area waar je Zealots hebt als enemy (van StarCraft) Of Zerg pas misschien beter in het thema.
Valley of Kings remake

En zo kun je nog wel meer bedenken.
Mja Singleplayer kan toch op zich prima offline? Als je multi wilt moet je gewoon verplicht inloggen/online (duh).

Dan zullen ze het weer moeten aanpassen, want je hebt dan geen AH, en heel veel data word van hun servers gestuurd voor droprates en mobspawns. Het is veel beter om dat in 1 keer online te regelen, want 9 van de 10 mensen spelen Diablo toch online. Maar goed het is wel jammer dat je het niet zonder kan spelen als je dat wil.

[ Voor 49% gewijzigd door Bulls op 16-08-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

lol @ zealot level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

The Chosen One schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:16:

En dan moet je weer opnieuw starten met een char, omdat Blizzard van die eventuele off-line game(s) niet kan garanderen dat het zonder cheats gedaan is.

Nee ik vind de keuze voor always-on prima. Bij Starcraft heb ik er ook totaal geen probleem mee, en het grote voordeel; betere mogelijkheden om cheats tegen te gaan én omdat alles op de server staat, kan je bij een vriend inloggen op zijn PC en direct verder met jouw game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Offline en online was in Diablo 2 ook gescheiden dus cheats tegengaan is onzin lijkt me. Geen achievements offline desnoods. Wil je AH, moet je online.

Ik heb ook prima internetverbinding maar in theorie kan het prima. Als ze het wilden doen had het prima gekunnen denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
was niks anders dan een veredelde q&a blijkbaar, back to sleep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er was ook al gezegd dat er vandaag niets te verwachten viel en dat het niet cryptisch bedoeld was. Ze hebben echter niets over de rest van de week gezegd zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:48:
Er was ook al gezegd dat er vandaag niets te verwachten viel en dat het niet cryptisch bedoeld was. Ze hebben echter niets over de rest van de week gezegd zover ik weet.
Klopt, ik denk dat enkel bij de pers Q&A wat leuke dingen gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

psychoclown schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:38:
[...]

Klopt, ik denk dat enkel bij de pers Q&A wat leuke dingen gaan komen :)
inderdaad, maar ik kan niet zeggen dat ik info kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Chosen One schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:31:
Offline en online was in Diablo 2 ook gescheiden dus cheats tegengaan is onzin lijkt me. Geen achievements offline desnoods. Wil je AH, moet je online.

Ik heb ook prima internetverbinding maar in theorie kan het prima. Als ze het wilden doen had het prima gekunnen denk ik dan.
Slecht voorbeeld, want Diablo 2 zat vol met cheaters en mensen die items kopieerde. Ze wisten hoe ze dit moesten doen omdat ze de save files (van onderandere single player) wisten te decrypten en konden met die codes op manieren de game files veranderen waardoor ze items kregen in multiplayer. Dit soort dingen willen ze tegengaan, door helemaal GEEN save files op de computer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Diablo 3 systeem voor online gebruiken en Diablo 2 systeem (modified of niet) voor offline kan wel. Dat het misschien niet kostenefficient is is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:53

Rmg

[...]

ik denk niet eens dat dat de grootste groep spelers is maar vooral de luidste ;) denk ook dat blizzard daar wel mee om kan gaan (je hebt dezelfde typetjes bij WoW, die elke patch keihard om nerfs roepen)

Als het RM AH systeem niet goed werkt of de markt verziekt past blizz het wel aan.

geen offline.. hoe groot is die groep spelers nou echt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
The Chosen One schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:14:
Diablo 3 systeem voor online gebruiken en Diablo 2 systeem (modified of niet) voor offline kan wel. Dat het misschien niet kostenefficient is is wat anders.
Dus jij stelt voor om alle data van items etc dubbel te coden? En dat alleen voor offline singleplayer?
Weet je wat ze daarop zeggen?

Due to some requests we are getting about an off-line single-player mode the release of Diablo 3 is rescheduled to third quarter 2014, we are sorry to inform you about this but apparently 3% of the players want to screw-over the other 97%

Als de developers naar alle wensen van gebruikers luisteren dan krijg je games die nergens op slaan en trouwens wat de ene wel wil hekelt een andere weer, je kan nooit iedereen behagen...

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 16-08-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Anoniem: 392984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:08:
[...]

Slecht voorbeeld, want Diablo 2 zat vol met cheaters en mensen die items kopieerde. Ze wisten hoe ze dit moesten doen omdat ze de save files (van onderandere single player) wisten te decrypten en konden met die codes op manieren de game files veranderen waardoor ze items kregen in multiplayer. Dit soort dingen willen ze tegengaan, door helemaal GEEN save files op de computer te zetten.
Je mag er toch vanuit gaan dat Blizzard aardig wat ervaring heeft opgedaan met WoW en dit gaan gebruiken in Diablo III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Dat doen ze door alles online only te doen. Net zoals bij WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Hopelijk hebben ze toch iets in petto, misschien zaterdag?

Witness Diablo unleash his wrath in Cologne at Rudolfplatz

Afbeeldingslocatie: http://www.diablo-3.net/wp-content/gallery/zeug/blizzard-gamescom2011-programm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de grondtekening van Diablo die gisteren gemaakt is :)

[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 17-08-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
lol ok, crap :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Rmg schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:29:
[...]

ik denk niet eens dat dat de grootste groep spelers is maar vooral de luidste ;) denk ook dat blizzard daar wel mee om kan gaan (je hebt dezelfde typetjes bij WoW, die elke patch keihard om nerfs roepen)
en die nerfs ook krijgen ;) ( blizzard heeft een paar favoriete classes in WoW waar ze niet aan raken. buiten andere ... ze eerst snoeihard buffen en 2 patches nadien weer de grond in nerfen :)

Haters op een functie in de game heb je zoiezo. Voor de "Always Online" functie heb ik geen problemen mee. Maar met het AH wel.
Als zij een % krijgen op iets dan vrees ik zelfs dat die % op een buy illegaal is in bepaalde landen. (weet het niet zeker. Vriend van me zei dit, econoom)

anyway. Zondag ga ik naar gamescom en zal ik verslag uitbrengen :) aangezien Diablo 3 op men mainlist staan op #1 :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 17-08-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ze hebben al gezegd dat er een fixed fee is om iets op de RMAH te gooien. En je een aantal items per week(/maand/uur/whatever) gratis erop kan zetten.
Ik denk niet dat de gedachte erachter is om er dik aan te verdienen voor Blizzard. Eerder compensatie voor de kosten die in de plus uitkomt.
En zoals iedereen zegt, wil je hem niet gebruiken, gebruik je hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 24-05 22:23
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:54:
[...]

en die nerfs ook krijgen ;) ( blizzard heeft een paar favoriete classes in WoW waar ze niet aan raken. buiten andere ... ze eerst snoeihard buffen en 2 patches nadien weer de grond in nerfen :)

Haters op een functie in de game heb je zoiezo. Voor de "Always Online" functie heb ik geen problemen mee. Maar met het AH wel.
Als zij een % krijgen op iets dan vrees ik zelfs dat die % op een buy illegaal is in bepaalde landen. (weet het niet zeker. Vriend van me zei dit, econoom)

anyway. Zondag ga ik naar gamescom en zal ik verslag uitbrengen :) aangezien Diablo 3 op men mainlist staan op #1 :D
Zelf ben ik econoom en ik betwijfel of er landen zijn die hierop een duidelijke wet hebben staan.
Als dit toch ergens onder een bepaalde vage wet terug te vinden is kan Blizzard dit tijdelijk ontwijken door EULA te laten ondertekenen bij install van de game.
Ook dacht ik gelezen te hebben dat Blizzard niet van plan is om een % op buys te nemen?
Anyway, als econoom ben ik hier niet 100% zeker van. Wel kan ik dit eens aan een jurist vragen die gespecialiseerd is in wetgeving op digitale betalingen etc.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:54:
[...]
Denk je dat blizzard dit zelf niet weet?

Uit blizzards Auction House FAQ:
Which regions will have currency-based auction house support?
We plan to roll out the currency-based version of the auction house in as many regions as possible with the launch of Diablo III. In regions where the currency-based auction house will not be available, players will still have access to a gold-based auction house. We'll share more details in the future

Kortom, ze zijn er zelf prima van bewust dat dit in bepaalde gebieden niet mag. En zullen hier dan ook een gold only AH beschikbaar stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

sbmuc schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:08:
[...]

Denk je dat blizzard dit zelf niet weet?

Uit blizzards Auction House FAQ:
Which regions will have currency-based auction house support?
We plan to roll out the currency-based version of the auction house in as many regions as possible with the launch of Diablo III. In regions where the currency-based auction house will not be available, players will still have access to a gold-based auction house. We'll share more details in the future

Kortom, ze zijn er zelf prima van bewust dat dit in bepaalde gebieden niet mag. En zullen hier dan ook een gold only AH beschikbaar stellen
wist ik dus niet ;) thanks for the update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je geen auction house op die manier doet, komen er weer tig d2jsp en d2items sites die het wel doen.
Wees blij dat Blizzard er zoveel aandacht aan besteed. De enige manier om dat te bestrijden is het zelf doen.

Gastjes die alles kopen met echt geld omdat ze rijk zijn, en de beste willen zijn, kopen ook alles als er geen in-game auction house is, maar dan via die 3rd party sites. Dan is het veel beter dat blizzard het controleert en uiteindelijk voor het zeggen heeft.

Die auction house is echt de slimste zet in tijden in de strijd tegen dat soort 3rd party sites.

Al dat geklaag, is imo kortzichtigheid van gamers die bang zijn dat ze bij wijze van 200 baalruns moeten doen voor een Sword of a thousand truth's, terwijl Ali de Olie Sjeik uit de verenigde emiraten even 1000$ neerlegt en binnen 1 minuut dat zwaard heeft. Nou ik heb nieuws voor je, dat gebeurt toch wel, wel of geen auction house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 36835 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:38:
Als je geen auction house op die manier doet, komen er weer tig d2jsp en d2items sites die het wel doen.
Wees blij dat Blizzard er zoveel aandacht aan besteed. De enige manier om dat te bestrijden is het zelf doen.

Gastjes die alles kopen met echt geld omdat ze rijk zijn, en de beste willen zijn, kopen ook alles als er geen in-game auction house is, maar dan via die 3rd party sites. Dan is het veel beter dat blizzard het controleert en uiteindelijk voor het zeggen heeft.

Die auction house is echt de slimste zet in tijden in de strijd tegen dat soort 3rd party sites.

Al dat geklaag, is imo kortzichtigheid van gamers die bang zijn dat ze bij wijze van 200 baalruns moeten doen voor een Sword of a thousand truth's, terwijl Ali de Olie Sjeik uit de verenigde emiraten even 1000$ neerlegt en binnen 1 minuut dat zwaard heeft. Nou ik heb nieuws voor je, dat gebeurt toch wel, wel of geen auction house.
Ja en mocht je hem zelf vinden dan verkoop je hem toch aan die rijke stinkerd?

Als je zelf je items vind of met ingame gold koopt die je ook zelf gespaard hebt, geeft het toch meer voldoening, wat voor fun is het nou een max char te kopen met uber gear en dan even dik zijn, en weer weg gaan....

Zijn dezelfde figuren die cheaten in online shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ik zou zelf ook niet snel een item kopen met echt geld, maar ik zou het dan wel begrijpen als je minder tijd om te spelen hebt, en je moet nog 1 item om je character te 'voltooien'. Dat je na te lang zoeken wel een paar euro ervoor overhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Inferno modus is de 4e moeilijkheids graat van Diablo 3! source: http://kotaku.com/5831680...th-new-inferno-difficulty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:04:
[...]

Ja en mocht je hem zelf vinden dan verkoop je hem toch aan die rijke stinkerd?

Als je zelf je items vind of met ingame gold koopt die je ook zelf gespaard hebt, geeft het toch meer voldoening, wat voor fun is het nou een max char te kopen met uber gear en dan even dik zijn, en weer weg gaan....

Zijn dezelfde figuren die cheaten in online shooters.
Jij begrijpt het niet. Wat weerhoud je er precies van om dat niet te doen?
Gold & euro's zijn ook ruilbaar in Diablo 3 via het auction house. Op die manier blijft het in Balans, aangezien een relatieve waarde heeft.

Of je het sword nou voor 20000000 gold op een auction house zet , of voor de represtatieve waarde van 20000000 gold in euros. Dat maakt voor een koper niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ah dat had ik al gehoopt, ook op de manier hoe ik het gedacht had. Eigenlijk ook wel logisch als je aan het eind van Hell lvl 60 zou zijn (toch?) Eigenlijk een beetje zoals Borderlands, waar je in de laatste difficulty ook allemaal enemies van max level en ietsjes hoger tot 5 levels hebt puur om te item hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:04
Ik heb Diablo altijd kickass gevonden, maar het herspelen op een hoger level vond ik niet altijd zo geweldig. In Titan Quest had ik het in het begin van de 3e replay wel gezien, dus Inferno als 4e replay... Hmmm, hoop dat D3 echt gaat ownen dan :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
Oei dat wordt wel een uitdaging op HC dan . Ik neem de uitdaging graag aan :Y) })

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Titan Quest is toch nooit echt dezelfde Diablo feeling geweest.. En bij Diablo vond ik het juist uitdagend dus denk dat de meerderheid van de oude diablo spelers dit wel leuk nieuws vinden :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.