Hoe noem je in WoW?
Anoniem: 230001
Kun je uberhaupt wel een naam aan je karakter geven? Volgens mij wordt er een naam door Blizzard gemaakt voor jou.
Anoniem: 36835
lolAnoniem: 230001 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:27:
Kun je uberhaupt wel een naam aan je karakter geven? Volgens mij wordt er een naam door Blizzard gemaakt voor jou.
Hehe, goede grap
[ Voor 10% gewijzigd door kloos2 op 11-08-2011 11:31 ]
Lol dan krijg je taferelen als Barbarian_18260340 en Witchdoctor_16592301 hehe
edit:
wel handig om te zien hoeveel classes gemaakt zijn in totaal ooit
edit:
wel handig om te zien hoeveel classes gemaakt zijn in totaal ooit
[ Voor 34% gewijzigd door Bulls op 11-08-2011 11:34 ]
Info van incgamers:
Does the game allow private games as well as game searching? (like Diablo2) — MaxwellZierath
Yes, yes, -and- there’s a matchmaker that will automatically help you find games with people on your same quest. –Diablo
Is 10 characters per account still final? Or rather, more final than anything else Blizzard is doing right now? –grug16
Less final than the witch doctor is a class, and more final than what happens to hardcore characters when they die in the arena. –Diablo
so @Diablo 3 will require a constant internet connection? Another game I won’t be getting. And I was really looking forward to it… –notdix
Correct, it’s a client/server based architecture (not too unlike World of Warcraft) so it will be online-only. –Diablo
Diablo 3 required to be online to play, so much for solo questing, @Blizzard the mmorpg model does not fit the rpg model for gaming… –neotericity
It’s online-only, but that doesn’t mean you can’t play alone. And in fact it’s the default setting. –Diablo
where will the servers be located? playing diablo 3 on a wow like ping for Australians will be #unplayable — duanedibly
We’re looking to follow the StarCraft II server locations currently: Australia would default to SEA but have access to NA. –Diablo
rumor has it this game is catered towards toddlers. i.e. no skill tree development. –dontplacateme
Toddlers loved skill points actually (clicking the shiny button). We removed skill points because it makes sense for adults. –Diablo
Whats taken the beta so long if its just a short demo? –drhighlen
Amount of content is just one part of delivering, patching, and running a game. We’re working on it! –Diablo
I remember reading a Bashiok quote once upon a time that said load times were so fast that they were close to nonexistent, much like Diablo 2. I don’t have the exact source but I think it was a few years back. Is this still the case? –Kloud135
On my rather meager work computer, load times are very, very fast. –Bashiok (This is actually a forum post, but like a mean girl, I”m grading on length.)
this is a good start, but also make items soulbound on use. Economy is going to end up just like d2 –foldberg1
Don’t forget the Diablo II economy was largely affected by dupes. We don’t intend for that course to repeat itself. Assuming we’re up on our game on that kind of thing, and we believe we are, there shouldn’t be a huge glut of Windforce bows, etc Even 10 years later items that should be insanely rare among all Diablo II players are completely common due purely to hacks.–Diablo
but over time won’t the best items always become saturated? Regardless of hack control? Won’t binding them on use resolve that? –foldberg1
Absolutely, but let’s be crazy and say 1% of end game items are awesome. So if we have soulbinding we’re only taking 1% of drops out of the economy. 1% is ridiculous because the best items will be far, far rarer that 1%. 1% is common in how many drops fly out. But anyway… Of course keeping in mind 1% is a silly high number. –Diablo
Leuke antwoorden!
Does the game allow private games as well as game searching? (like Diablo2) — MaxwellZierath
Yes, yes, -and- there’s a matchmaker that will automatically help you find games with people on your same quest. –Diablo
Is 10 characters per account still final? Or rather, more final than anything else Blizzard is doing right now? –grug16
Less final than the witch doctor is a class, and more final than what happens to hardcore characters when they die in the arena. –Diablo
so @Diablo 3 will require a constant internet connection? Another game I won’t be getting. And I was really looking forward to it… –notdix
Correct, it’s a client/server based architecture (not too unlike World of Warcraft) so it will be online-only. –Diablo
Diablo 3 required to be online to play, so much for solo questing, @Blizzard the mmorpg model does not fit the rpg model for gaming… –neotericity
It’s online-only, but that doesn’t mean you can’t play alone. And in fact it’s the default setting. –Diablo
where will the servers be located? playing diablo 3 on a wow like ping for Australians will be #unplayable — duanedibly
We’re looking to follow the StarCraft II server locations currently: Australia would default to SEA but have access to NA. –Diablo
rumor has it this game is catered towards toddlers. i.e. no skill tree development. –dontplacateme
Toddlers loved skill points actually (clicking the shiny button). We removed skill points because it makes sense for adults. –Diablo
Whats taken the beta so long if its just a short demo? –drhighlen
Amount of content is just one part of delivering, patching, and running a game. We’re working on it! –Diablo
I remember reading a Bashiok quote once upon a time that said load times were so fast that they were close to nonexistent, much like Diablo 2. I don’t have the exact source but I think it was a few years back. Is this still the case? –Kloud135
On my rather meager work computer, load times are very, very fast. –Bashiok (This is actually a forum post, but like a mean girl, I”m grading on length.)
this is a good start, but also make items soulbound on use. Economy is going to end up just like d2 –foldberg1
Don’t forget the Diablo II economy was largely affected by dupes. We don’t intend for that course to repeat itself. Assuming we’re up on our game on that kind of thing, and we believe we are, there shouldn’t be a huge glut of Windforce bows, etc Even 10 years later items that should be insanely rare among all Diablo II players are completely common due purely to hacks.–Diablo
but over time won’t the best items always become saturated? Regardless of hack control? Won’t binding them on use resolve that? –foldberg1
Absolutely, but let’s be crazy and say 1% of end game items are awesome. So if we have soulbinding we’re only taking 1% of drops out of the economy. 1% is ridiculous because the best items will be far, far rarer that 1%. 1% is common in how many drops fly out. But anyway… Of course keeping in mind 1% is a silly high number. –Diablo
Leuke antwoorden!
Ben benieuwd hoe "meager" zijn computer is dan.Reflow schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:34:
Diablo 2 heeft ook nooit lange laadtijden gekend. Ook op tragere systemen niet.GibMaster schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:00:
[...]
Ben benieuwd hoe "meager" zijn computer is dan.
Ik neem aan dat de laadtijden nu ook weer gewoon 0-3(misschien 5 op de tragere systemen) seconden zijn. En als je de laadtijden verder wil verkorten neem je een SSD
SSD's hebben vaak geen effect op games..sbmuc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:15:
[...]
Diablo 2 heeft ook nooit lange laadtijden gekend. Ook op tragere systemen niet.
Ik neem aan dat de laadtijden nu ook weer gewoon 0-3(misschien 5 op de tragere systemen) seconden zijn. En als je de laadtijden verder wil verkorten neem je een SSD.
Wel bij het inladen van schijfdata naar het geheugen natuurlijk, niet voor de kwaliteit van wat er op je scherm komt.
Klopt maar ik denk niet dat dat op gaat voor Diablo 3 aangezien het half server based opgeslagen is. Ik heb toch het vermoede dat de internetsnelheid op die beta-opt daarin meespeelt.kloos2 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:26:
Wel bij het inladen van schijfdata naar het geheugen natuurlijk, niet voor de kwaliteit van wat er op je scherm komt.
SSD's hebben vaak een vrij significant effect op games, maar het is enkel een luxe voor de ongeduldigen onder ons.Reflow schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:22:
[...]
SSD's hebben vaak geen effect op games..
Ingame zul je er niets van merken, maar load times kunnen bijv. in WoW met gemak met meer dan 50% gereduceerd worden waarbij 30 naar 15 seconden inladen in een crowded town aardig wat scheelt. Het uiteindelijke effect is ook een beetje game afhankelijk, als het normaal slechts 3 seconden duurt, dan wordt het niet echt merkbaar minder.
Ben benieuwd, maar no matter wat het percentage, zodra het echt farmbaar is verzadigd te markt. Of dit percentage nu 1%, 0.1%, 0.01% of 0.00001% is. Uiteindelijk zal het aantal doen toenemen. Dit zal ZEKER gelden zodra er een extra stimulans is deze items in de economie te behouden (te verkopen voor cash) zodra je wilt gaan stoppen met D3.Reflow schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:34:
Ze zullen moeten gaan werken met items welk enkel binnen een bepaalde season beschikbaar zijn willen ze rarity echt kunnen behouden.
Alles wat op je scherm getoond wordt moet worden ingeladen, alle textures en models staan waarschijnlijk gewoon op je hardeschijf. Tenzij ze iets als OnLive gaan gebruiken, maar dat is niet het geval.Reflow schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:30:
[...]
Klopt maar ik denk niet dat dat op gaat voor Diablo 3 aangezien het half server based opgeslagen is. Ik heb toch het vermoede dat de internetsnelheid op die beta-opt daarin meespeelt.
Heb je daar een bron van?Reflow schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:30:
[...]
Klopt maar ik denk niet dat dat op gaat voor Diablo 3 aangezien het half server based opgeslagen is. Ik heb toch het vermoede dat de internetsnelheid op die beta-opt daarin meespeelt.
Ik dacht eigenlijk dat Diablo alleen af en toe een sync met de server doet om vals spelen te voorkomen? Bij WoW komt ook vrijwel alle content van je eigen PC.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
http://forums.battle.net/...51&pageNo=12&sid=3000#238OkkE schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:35:
[...]
Heb je daar een bron van?
Ik dacht eigenlijk dat Diablo alleen af en toe een sync met de server doet om vals spelen te voorkomen? Bij WoW komt ook vrijwel alle content van je eigen PC.
Hoop dat je daar wat aant hebt. Eerst alinea
Dit betekend gewoon dat de server beslist wat er dropt en wat een monster doet. Dus de server zegt bijvoorbeeld 'Diablo cast fireball' dat moet jouw eigen machine nog wel gaan renderen.Diablo III doesn’t function in all of the exact same ways, but things like monster randomization, dungeon randomization, item drops, the outcomes of combat, among others, are all handled and verified by the client talking to the server, and vice versa.
Als ik die post lees staat dus juist wél het meeste van de data op de client.Reflow schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:37:
[...]
http://forums.battle.net/...51&pageNo=12&sid=3000#238
Hoop dat je daar wat aant hebt. Eerst alinea
[...]
This is not too unlike World of Warcraft where the world itself, the art, the sounds, etc. are on your machine, but all of the NPC’s and enemies are controlled by the server. Diablo III doesn’t function in all of the exact same ways, but things like monster randomization, dungeon randomization, item drops, the outcomes of combat, among others, are all handled and verified by the client talking to the server, and vice versa.
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik laat het wel weten zodra ik de beta op me systeem heb staan
Dan lees jij het denk ik helemaal verkeerdOkkE schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:04:
[...]
Als ik die post lees staat dus juist wél het meeste van de data op de client.
[...]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Mee eensPedr0 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:08:
[...]
Dan lees jij het denk ik helemaal verkeerd
Het probleem met zo'n systeem is dat als ze ooit de support beëindigen kun je niet meer spelen, maar ik denk dat je met diablo daar de eerste 10 jaar niet druk over hoeft te maken
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 11-08-2011 14:15 ]
OkkE leest het wel goed, alleen bedoelen jullie wat anders met 'data'. OkkE bedoeld de data die gebruikt wordt als in textures, geluiden, muziek, graphics. De dingen die je PC in het geheugen moet laden (wat dus door een SSD sneller gebeurd.)
Jullie bedoelen daarmee de data als hoeveel monsters erop je scherm moeten komen te staan, hoeveel gold je zojuist gedoode monster dropt.
Jullie bedoelen daarmee de data als hoeveel monsters erop je scherm moeten komen te staan, hoeveel gold je zojuist gedoode monster dropt.
Dit bedoel ik inderdaad.kloos2 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:17:
OkkE leest het wel goed, alleen bedoelen jullie wat anders met 'data'. OkkE bedoeld de data die gebruikt wordt als in textures, geluiden, muziek, graphics. De dingen die je PC in het geheugen moet laden (wat dus door een SSD sneller gebeurd.)
Dan zijn we eruit
mis-communicatie

Leuke errors in de chat

Leuke errors in de chat
[ Voor 58% gewijzigd door Reflow op 11-08-2011 15:36 ]
Wat ik eigenlijk bij Diablo zie is uniek in PRG's voor zover ik weet wat betreft het uiterlijk van de armor uitrusting.
Bij de meeste RPG's zie je dat je een item vind en als je het aan trekt ziet het er exact zo uit op de character als dat de item er los uit ziet, maar in Diablo heeft elke class zijn eigen look voor de items. Wat je vind is gewoon een basis afbeelding voor het betreffende onderdeel, maar als je het draagt dan verandert het in een item die aannemelijk is voor de class.
Uiteindelijk vind ik dat wel een goede zaak, want zo heb je diversiteit in looks tussen de classes, bij de meeste RPG's kun je niet eens zien wat voor class je bent aan het uiterlijk, want iedereen ziet er hetzelfde uit als hij dezelfde items zal dragen.
Wat in D2 met unique's gebeurde was weer minder, want dan heb je een speciale look voor een item maar dan ziet het op het mannetje er gewoon uit als een basis model van de betreffende item. Ik hoop dat ze dat in D3 wel gaan veranderen, want unique's hebben natuurlijk wel apart uiterlijk. Kunnen ze wellicht hier en daar wat kleine verschillen tussen de classes maken, maar voor een groot deel moet het wel overeenkomen met het plaatje.
/mindfart
Bij de meeste RPG's zie je dat je een item vind en als je het aan trekt ziet het er exact zo uit op de character als dat de item er los uit ziet, maar in Diablo heeft elke class zijn eigen look voor de items. Wat je vind is gewoon een basis afbeelding voor het betreffende onderdeel, maar als je het draagt dan verandert het in een item die aannemelijk is voor de class.
Uiteindelijk vind ik dat wel een goede zaak, want zo heb je diversiteit in looks tussen de classes, bij de meeste RPG's kun je niet eens zien wat voor class je bent aan het uiterlijk, want iedereen ziet er hetzelfde uit als hij dezelfde items zal dragen.
Wat in D2 met unique's gebeurde was weer minder, want dan heb je een speciale look voor een item maar dan ziet het op het mannetje er gewoon uit als een basis model van de betreffende item. Ik hoop dat ze dat in D3 wel gaan veranderen, want unique's hebben natuurlijk wel apart uiterlijk. Kunnen ze wellicht hier en daar wat kleine verschillen tussen de classes maken, maar voor een groot deel moet het wel overeenkomen met het plaatje.
/mindfart
Ene kant wel jammer dat ze de skill points weg hebben gedaan, want op d2 had ik net als pheno rare builds die viable waren op hell (hardcore). Zoals een rift-adin, paladin met wapen Rift in een Normal mace voor choas sanc runs. Conviction aura en Zeal en de procs het werk doen, summoner/stun druid, hydra sorc en een Double Swing barb.
Procs was mijn ding in diablo 2
Procazon
Nu met deze all skills heb je niet meer dan 1 char nodig van elke class.
Scheelt je een hoop lvlen zo maar maakt het spelen met builds toch anders.
Het is niet dat ik er op tegen ben maar ik denk dat ik het wel gaat missen.
Iig hoop ik dat er weer wapens uit komen met ctc meteor of amp. damage
edit.
Op mijn nog te doen lijst was een Melee Necro die het wapen oath benutten (is wapen met ctc Bone Spirit toch ?) Bone Spirit synergies buffen zo heb je 20 sill points die weer ergens anders in kunnen
maar ik speel geen diablo 2 meer omdat ik gewoon niet weer opnieuw wil gaan questen en ergens gear vandaan moet halen voor deze builds /edit
De AH heb ik geen probleem mee, ik verdien er toch niet mee want ik ben een hardcore player.
Zal misschien een SC char hebben omdat ik met maten speel die geen hardcore spelen, maar RMAH zal ik weinig mee te doen hebben.
Procs was mijn ding in diablo 2
Procazon

edit.
Op mijn nog te doen lijst was een Melee Necro die het wapen oath benutten (is wapen met ctc Bone Spirit toch ?) Bone Spirit synergies buffen zo heb je 20 sill points die weer ergens anders in kunnen
De AH heb ik geen probleem mee, ik verdien er toch niet mee want ik ben een hardcore player.
Zal misschien een SC char hebben omdat ik met maten speel die geen hardcore spelen, maar RMAH zal ik weinig mee te doen hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 12-08-2011 11:58 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Er natuurlijk niets dat je tegenhoud, je kunt als nog meerdere chars van de zelfde class levellen en andere skills gebruiken. Dat je de skills kan swappen betekend niet dat je ze moet swappen.Derr_Hans schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:54:
Natuurlijk nog heel even afwachten doe die runes nu uiteindelijk gaan werken, maar als je die mee neemt in het geheel, kan ik me voorstellen dat je als nog meerdere chars van de zelfde class wil hebben; om zo toch verschillende builds te maken.
Wat wel zo is, je kan nu niet speciaal specialiseren in 1 of 2 skills, maar je bent over alle skills redelijk. Uiteindelijk zal het niet zo zijn dat je alle skills maxed hebt denk ik, maar meer een middenweg.
Laten we zeggen dat je de skills die je echt wilde gebruiken max op lvl 20 had (de bonussen daargelaten)
Maar nu zal je elke skill ongeveer op lvl 15 hebben ofzo. Lijkt me sterk dat ze alle skills nu gaan maxen.
Of nog iets anders, zeg maar een tier 1 skill die je op level 1 haalt en je bent level 30 dat de skill dan ook lvl 30 zal zijn, terwijl als je een skill hebt die je op lvl 15 unlocked (ik noem maar wat) die is op lvl 30 pas lvl 15.
Ik weet niet of ze het zo bedoelen met mee-levelen
edit:
En het moet natuurlijk niet ook zo zijn, met het huidige systeem dat met het halen van een nieuwe tier skills gelijk de rest afgeschreven is.
Maar toegegeven omdat de low tier skills nu wel mee levelen blijven ze wel langer bruikbaar terwijl als je zelf zou kiezen je er nooit meer dan 1 punt aan uitgaf.
Laten we zeggen dat je de skills die je echt wilde gebruiken max op lvl 20 had (de bonussen daargelaten)
Maar nu zal je elke skill ongeveer op lvl 15 hebben ofzo. Lijkt me sterk dat ze alle skills nu gaan maxen.
Of nog iets anders, zeg maar een tier 1 skill die je op level 1 haalt en je bent level 30 dat de skill dan ook lvl 30 zal zijn, terwijl als je een skill hebt die je op lvl 15 unlocked (ik noem maar wat) die is op lvl 30 pas lvl 15.
edit:
En het moet natuurlijk niet ook zo zijn, met het huidige systeem dat met het halen van een nieuwe tier skills gelijk de rest afgeschreven is.
Maar toegegeven omdat de low tier skills nu wel mee levelen blijven ze wel langer bruikbaar terwijl als je zelf zou kiezen je er nooit meer dan 1 punt aan uitgaf.
[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 12-08-2011 12:11 ]
Waarschijnlijk zal het gewoon net zo zijn als in bijv. WoW, waarbij je skills meeschalen met je lvl en je dus niet eens een 'skill lvl 3' of 'skill lvl 10' hebt maar gewoon enkel 'skill'. En wat betreft de kracht van skills zal een skill welk je dan op lvl 1 krijgt per x aantal levels een stapje omhoog gaan zonder dat je er buiten de tooltip echt veel over terug leest, terwijl een skill welk je pas op lvl 15 krijgt al sterker zal starten.Bulls schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:06:
Wat wel zo is, je kan nu niet speciaal specialiseren in 1 of 2 skills, maar je bent over alle skills redelijk. Uiteindelijk zal het niet zo zijn dat je alle skills maxed hebt denk ik, maar meer een middenweg.
Skill levels zouden tenslotte toch geen betekenis meer hebben als het spel zelf het levelen ervan voor je regelt.
Klopt, alleen als je een rune niet kan her gebruiken kan je er voor kiezen om meerdere chars te hebben van 1 classOkkE schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:59:
[...]
Er natuurlijk niets dat je tegenhoud, je kunt als nog meerdere chars van de zelfde class levellen en andere skills gebruiken. Dat je de skills kan swappen betekend niet dat je ze moet swappen.
Natuurlijk nog heel even afwachten doe die runes nu uiteindelijk gaan werken, maar als je die mee neemt in het geheel, kan ik me voorstellen dat je als nog meerdere chars van de zelfde class wil hebben; om zo toch verschillende builds te maken.
--
Ik ben wel een voorstander van alle skills mee lvlen en geen skill points.
De meer skills ter beschikking maakt het spel leuker.
De builds die ik maakte zoals de riftadin was zeal en conviction, en de procs deden de rest.
2 skills, nu switch ik natuurlijk wel aura's afhankelijk van de betreffende baal run party enzo maar solo was het 1 skill 1 aura en raggen. Dat is gelukkig niet meer het geval.
alleen zal ik best missen het spelen met skills/stats plannen hoe en waar te plaatsen per lvl enzo.
Ik was daar behoorlijk actief mee
Enigste char die ik maakte die meer als 3 skills gebruikte was mijn support smiter.
Resist aura, insight op switch met de poison cleanse aura (stacking passive heal) en een heal aura merc en Charge en smite bij gloams lightning resist aan vooral in combinatie met een conviction aura gloam. Deze char was ook leuk vanwegen het skill switchen daar waar nodig is/was, d3 word dit en daar ben ik wel blij om.
[ Voor 40% gewijzigd door Derr_Hans op 12-08-2011 12:30 ]
Daarbij komt dat het levelen van een class gewoon heel erg leuk is, lijkt me stom om alleen van elke class 1x een "toon" te maken en vervolgens nooit meer een build te beginnen.Derr_Hans schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:16:
[...]
Klopt, alleen als je een rune niet kan her gebruiken kan je er voor kiezen om meerdere chars te hebben van 1 class
Ja en het lijkt me ook raar dat op elk moment elke skill even sterk zou zijn, bijvoorbeeld de tier 1 skill op lvl 15 even sterk is als de tier 3 skill die je unlocked op lvl 15.psychodude schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:13:
[...]
Waarschijnlijk zal het gewoon net zo zijn als in bijv. WoW, waarbij je skills meeschalen met je lvl en je dus niet eens een 'skill lvl 3' of 'skill lvl 10' hebt maar gewoon enkel 'skill'. En wat betreft de kracht van skills zal een skill welk je dan op lvl 1 krijgt per x aantal levels een stapje omhoog gaan zonder dat je er buiten de tooltip echt veel over terug leest, terwijl een skill welk je pas op lvl 15 krijgt al sterker zal starten.
Skill levels zouden tenslotte toch geen betekenis meer hebben als het spel zelf het levelen ervan voor je regelt.
[ Voor 50% gewijzigd door Bulls op 12-08-2011 12:23 ]
Waarschijnlijk zullen ze niet 1 op 1 even sterk worden, maar zal een tier 1 skill zeker niet waardeloos worden. Denk bijv hele lage CD op de tier 1 skill en een hogere CD op de tier 3 skill. Zodat je uiteindelijk een soortgelijke hoeveelheid dmg per minuut eruit kunt halen, maar de tier 3 skill een hogere hoeveelheid in 1 keer zou kunnen hitten, waarbij je echter langer moet wachten voor je het kunt hergebruiken.Bulls schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:22:
Ja en het lijkt me ook raar dat op elk moment elke skill even sterk zou zijn, bijvoorbeeld de tier 1 skill op lvl 15 even sterk is als de tier 3 skill die je unlocked op lvl 15.
Ik speel hardcore dus ik zal ongetwijfeld wel vaker opnieuw moeten starten, d2 @ start was op hell ook zeker wel moeilijk. Toen de trading en runewords kwamen werd hell ook makelijk.Bulls schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:22:
[...]
Daarbij komt dat het levelen van een class gewoon heel erg leuk is, lijkt me stom om alleen van elke class 1x een "toon" te maken en vervolgens nooit meer een build te beginnen.
Maar als je builds wil testen test je dat toch op Hell daar waar het pas echt begint imo, als je dan toch al een hell char heb waarom zou je dan opnieuw beginnen voor die ene build. Mijn chars werden geboost met een enchantress en een raven claw's bow (fire splash damage), got Chaos/Cow/baal runs gear lag al klaar stats en skill points was al uitgestippeld. Dus in feite is dat het zelfde als wat je nu in d3 krijg (1 char), alleen koste het een paar uur voor het zelfde resultaat.
Nu is het op HC anders, daar ga je niet even met je lvl +50 char een build testen om vervolgens te zwak te zijn en dood te gaan in d3 en aangezien ze nu effectief aan het voorkomen zijn dat zulke boosts nog mogelijk zijn is het dood gaan extra pijnlijk. Dus wellicht heb ik later wel 2 wizards of Demon Hunters.
Op die manier spelen heb ik nooit echt leuk gevonden, ik speelde gewoon "standaard" door normal en nightmare. In hell was meestal niet echt te doen of je moet van allerlei ubergear hebben liggen. Het is me een enkele keer geluk om Hell door te komen, dat was met een assasin met Natalyas setje.
Maar goed het gaat me meer om het spelen en levelen dan per se het eind halen.
Was altijd bezig met skills te plannen om het perfect te hebben als je max level bent, terwijl je het bijna nooit wordt want dan was ik al weer een keer met een andere build begonnen.
Maar goed het gaat me meer om het spelen en levelen dan per se het eind halen.
Was altijd bezig met skills te plannen om het perfect te hebben als je max level bent, terwijl je het bijna nooit wordt want dan was ik al weer een keer met een andere build begonnen.
Je kunt nog steeds meerdere karakters aanmaken van dezelfde klasse. Ik heb de skills door zitten nemen op het Blizzforum en weet niet welke ik moet kiezen als ik er maar 6 mag gebruiken. Ik kan zo makkelijk van zowel de barbarian als Wizard twee karakters elk aanmaken met een andere build.
En met runes kun je er weer een heel andere draai aangeven. Ik denk dat het best mogelijk is om van eenzelfde klasse twee heel verschillende builds te maken.
En met runes kun je er weer een heel andere draai aangeven. Ik denk dat het best mogelijk is om van eenzelfde klasse twee heel verschillende builds te maken.
Uiteraard kan dat, maar het is nu mogelijk om je skills on-the-fly aan te passen. Zonder kosten of iets dergelijks. Je kunt dus proberen of een build goed werkt, werkt het niet, kun je wat skills aanpassen, werkt dat weer niet, kun je alles nogmaals omgooien.
Eigenlijk lijkt mij het wel interessant, de builds waarvan je dacht dat gaat toch nooit werken, daar ga ik geen tijd insteken, kun je gewoon even testen en misschien wordt het toch heel leuk.
Eigenlijk lijkt mij het wel interessant, de builds waarvan je dacht dat gaat toch nooit werken, daar ga ik geen tijd insteken, kun je gewoon even testen en misschien wordt het toch heel leuk.
Je kunt inderdaad je skills zonder problemen aanpassen en voor elke situatie een andere skill toevoegen of verwijderen. Maar ik kan me voorstellen dat je bv twee verschillende speelstijlen wilt hebben en daarvoor aparte karakters aanmaakt omdat je door runes hele andere speelstijlen kunt maken.
Wizard kun je zo maken dat die vooral geschikt is voor damage van een afstand maar je kunt de wizard ook voor damage van heel dichtbij maken. Ik weet niet hoe het precies met de gear zit maar ik kan me voorstellen dat je bij de wizard die van afstand damage doet gear pakt met meer damage en voor de wizard die midden tussen de mobs staat meer armor of hitpoints.
Wizard kun je zo maken dat die vooral geschikt is voor damage van een afstand maar je kunt de wizard ook voor damage van heel dichtbij maken. Ik weet niet hoe het precies met de gear zit maar ik kan me voorstellen dat je bij de wizard die van afstand damage doet gear pakt met meer damage en voor de wizard die midden tussen de mobs staat meer armor of hitpoints.
Dat maakte D2 voor mij juist zo leuk, useless skills/gear voor een ander omzetten naar een viable build op hell.kloos2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:02:
Om voor elke nieuwe build een nieuwe char aan te maken wordt dat een beetje onzinnig en op ten duur vervelend.
Vandaar dat ik mijn chars dus rush door Norm en NM in d2 tot +/- lvl 70 om dan te beginnen in hell.
Builds gaan nu idd meer in de gear en runes zitten, skills heb je en die zijn on the fly aan te passen en daar heb je geen tweede char voor nodig. Gear die heb je vind je of trade je, daar heb je ook geen 2de char voor nodig van de zelfde class.Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:11:
Je kunt inderdaad je skills zonder problemen aanpassen en voor elke situatie een andere skill toevoegen of verwijderen. Maar ik kan me voorstellen dat je bv twee verschillende speelstijlen wilt hebben en daarvoor aparte karakters aanmaakt omdat je door runes hele andere speelstijlen kunt maken.
Laat alleen de runes over, zijn deze te hergebruiken ja of nee ?
Zo nee dan kan het nuttig zijn voor een 2de char van de zelfde class, anders heb je ook hier geen 2de char voor nodig. Dan kan je natuurlijk altijd zelf nog kiezen om alsnog een 2de char te maken met de zelfde class
Dus het levelen vind je niet leuk?Derr_Hans schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:27:
[...]
Dat maakte D2 voor mij juist zo leuk, useless skills/gear voor een ander omzetten naar een viable build op hell.
Om voor elke nieuwe build een nieuwe char aan te maken wordt dat een beetje onzinnig en op ten duur vervelend.
Vandaar dat ik mijn chars dus rush door Norm en NM in d2 tot +/- lvl 70 om dan te beginnen in hell.
Dan is de nieuwe (d3) situatie toch ideaal in jouw geval?
Je kunt nog steeds tijd besteden aan het uitdenken van builds, je kunt ze nu zelfs meteen testen en perfectioneren.
edit: voor zover ik begreep zijn runes nu nog eruit te halen, zonder ze kapot te maken. Maar Blizzard had sowieso nog wat open puntjes bij runes, dat met die random suffixes. Veranderd vast nog wat aan.
[ Voor 13% gewijzigd door kloos2 op 12-08-2011 13:35 ]
Zo kun je het ook doen maar dan ben je constant bezig met gear en skills wisselen terwijl met een tweede karakter je de speelstijl met bijbehorende gear meteen bij de hand hebt zonder te moeten kijken welke skills je ook al weer hebt gebruikt.Derr_Hans schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:27:
[...]
Dat maakte D2 voor mij juist zo leuk, useless skills/gear voor een ander omzetten naar een viable build op hell.
[...]
Builds gaan nu idd meer in de gear en runes zitten, skills heb je en die zijn on the fly aan te passen en daar heb je geen tweede char voor nodig. Gear die heb je vind je of trade je, daar heb je ook geen 2de char voor nodig van de zelfde class.
Laat alleen de runes over, zijn deze te hergebruiken ja of nee ?
Zo nee dan kan het nuttig zijn voor een 2de char van de zelfde class, anders heb je ook hier geen 2de char voor nodig. Dan kan je natuurlijk altijd zelf nog kiezen om alsnog een 2de char te maken met de zelfde class
Je zou ook de beide speelstijlen en skillsets kunnen runen in 1 build. Alleen de gear is dan nog een punt.Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:11:
Hangt natuurlijk af van hoeveel en welke runes je vind.
Maar inderdaad, je kan het beste focussen op 1 soort build en die helemaal up-runen zonder bezig te houden met andere skills.
Kun je alle skills al bekijken dan van elke class? of is er alleen nog een handvol bekend. Aan 1 kant wil ik het wel weten, maar aan de andere kant wil ik het ook pas zien als het spel uit komt.Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:58:
Je kunt nog steeds meerdere karakters aanmaken van dezelfde klasse. Ik heb de skills door zitten nemen op het Blizzforum en weet niet welke ik moet kiezen als ik er maar 6 mag gebruiken. Ik kan zo makkelijk van zowel de barbarian als Wizard twee karakters elk aanmaken met een andere build.
[ Voor 26% gewijzigd door Bulls op 12-08-2011 14:03 ]
Dat denk ik ook wel, zal er waarschijnlijk wel een van zijn die dat zal gaan doen. Bij Wizard 1 heb ik 6 bepaalde skills waar passives A, B en C heel goed bij passen en Wizard 2 met 6 andere skills en passives D, E ,F..Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:11:
Daarnaast lijken veel mensen te vergeten dat de attributes nu ook anders werken en dus ook invloed kunnen hebben, niet te vergeten de gems, items etc
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Precies. Als je dat allemaal met 1 karakter wilt doen ben je meer bezig met boekhouden dan met spelen.
Welke gear en welke skills en passives moet je telkens weer aanpassen en bijhouden.
Welke gear en welke skills en passives moet je telkens weer aanpassen en bijhouden.
Levelen is leuk, maar niet na al die jaren dat ik diablo 2 heb gespeeldkloos2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:33:
[...]
Dus het levelen vind je niet leuk?
Dan is de nieuwe (d3) situatie toch ideaal in jouw geval?
Je kunt nog steeds tijd besteden aan het uitdenken van builds, je kunt ze nu zelfs meteen testen en perfectioneren.
edit: voor zover ik begreep zijn runes nu nog eruit te halen, zonder ze kapot te maken. Maar Blizzard had sowieso nog wat open puntjes bij runes, dat met die random suffixes. Veranderd vast nog wat aan.
Hell is waar de moeilijkheids graad leuk is om weer door te lopen dit is niet het geval op Normal/Nightmare.
De nieuwe situatie is idd goed voor mij, alleen zal ik wel missen met het uit rekenen van +skill en skillpoints icm met gear die ik heb liggen. Stats plaatsen icm de gear om zo te min maxen
Builds zijn er nog steeds, alleen shift dat naar runes en gear alle andere factoren zijn weg gevallen.
Mijn D2 builds was voornamelijk georienteerd op mij gear, zo kreeg ik een afgedankte doombringer.
Dat bracht mij aan een Dual Wield Doombringer barb, met battle orders en de stats (+20% health per doom bringer) van het wapen had ik een immense health pool en richte de rest van mijn gear in op meer health.
Dat is wat D3 nu voor mij wordt en ben daar tevreden over
Het vele opnieuw lopen van de quests/lore na een 100 tal keer wordt saai, dus dit is een goede uitkomst.
In WoW vind ik questen en levelen ook het meest vervelendste wat er is
Ik ben liever met gear en talents bezig, al is diablo niet te vergelijken met wow qua levelen en quests.
Diablo is vele male beter voor mijn speel stijl en heb dan ook diablo1 en 2 en beide expensions met vele plezier gespeeld.
Ik heb wel een keer een double throw barb gemaakt met 4x Gimmershred (was anders te vaak terug om te repareren) En double throw gebruikte ik samen met frenzy, beetje "charge up - finishing move" stijl van spelen.
Ik had gisteren met iemand een discussie over het DRM in D3 en het altijd online moeten zijn. Die persoon vond daarin een geldige reden om dan maar te gaan downloaden als er een crack uit is. Maar ik vroeg me later af, als er zoveel op de server staat, is er dan wel een mogelijkheid tot het illegaal spelen van D3? Je kunt immers de game wel van je PC kopiëren maar dat deel van de data wat op de servers van Blizzard staat is een stuk lastiger.
Maak ik hier een denkfout?
het feit dat de gebruiksvoorwaarden je niet aan staan is natuurlijk nooit een reden om het te gaan spelen als er een crack uit komt.
Verder betwijfel ik idd of het spel zal functioneren omdat er nogal wat serverside gebeurt.
Verder betwijfel ik idd of het spel zal functioneren omdat er nogal wat serverside gebeurt.
Vind ik wel. Cracks zijn gewoon legaal als je het spel hebt gekocht. Ik gebruik cracks voor al mijn spellen want ik heb een hekel aan cd's verwisselen.TrailBlazer schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 08:35:
het feit dat de gebruiksvoorwaarden je niet aan staan is natuurlijk nooit een reden om het te gaan spelen als er een crack uit komt.
Er zullen heus geen textures en dergelijke worden geladen vanaf de server. Gewoon een simpele authenticatie. Ik geef het 3 maanden. Dan kan je gewoon Diablo 3 downloaden. Gebeurde ook bij Assasins Creed.
Niet geschoten is altijd mis.
World of Warcraft kun je ook downloaden en op een eigen server spelen, daarbij wordt nog veel meer serverside geregeld.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 07:50:
Ik had gisteren met iemand een discussie over het DRM in D3 en het altijd online moeten zijn. Die persoon vond daarin een geldige reden om dan maar te gaan downloaden als er een crack uit is. Maar ik vroeg me later af, als er zoveel op de server staat, is er dan wel een mogelijkheid tot het illegaal spelen van D3? Je kunt immers de game wel van je PC kopiëren maar dat deel van de data wat op de servers van Blizzard staat is een stuk lastiger.
Het zal bij Diablo 3 wrs wel een stuk lastiger zijn om eventjes een crack te maken als bij iedere andere game, gezien ze serverside het nodige regelen qua mob spawns etc. Dit zal ertoe leiden dat men niet zozeer enkel een crack moet maken, maar een emulator. Echter, bij een populair spel als deze zal dat slechts een kwestie van tijd zijn eer dat geregeld is.
De speelervaring zal waarschijnlijk nooit helemaal hetzelfde worden als Blizzard DIII regelmatig zal gaan updaten en hoog inzet op multiplayer features, want dan lopen dat soort emulatoren toch altijd wel achter de feiten aan.
En gezien je DIII wrs voor 35 ~ 40 Eur al kunt aanschaffen in sommige webshops, mss nog minder via UK import, zal het voor velen ook niet zo interessant zijn.
Het probleem wat die persoon had was het altijd online moeten zijn en het betalen in het AH met echt geld.
Dat online moeten zijn kan een punt zijn waar je terecht problemen mee kunt hebben al is dat ook steeds minder bezwaarlijk omdat je op bv vakantie tegenwoordig overal wel wifi hebt. En in een berghut ga je geen D3 spelen.
Maar het punt van het AH slaat werkelijk nergens op. Als je een gedownloade versie speelt kun je daar geen gebruik van maken maar als je legaal speelt hoef je er geen gebruik van te maken, dus wat is het verschil?
Als je de game legaal koopt en een illegale versie download voor "campinggebruik" heb ik daar helemaal geen problemen mee maar ik heb de indruk dat een hoop mensen sowieso niet de legale versie wilden spelen. Je mist straks wel de beleving van het origineel.
Dat online moeten zijn kan een punt zijn waar je terecht problemen mee kunt hebben al is dat ook steeds minder bezwaarlijk omdat je op bv vakantie tegenwoordig overal wel wifi hebt. En in een berghut ga je geen D3 spelen.
Maar het punt van het AH slaat werkelijk nergens op. Als je een gedownloade versie speelt kun je daar geen gebruik van maken maar als je legaal speelt hoef je er geen gebruik van te maken, dus wat is het verschil?
Als je de game legaal koopt en een illegale versie download voor "campinggebruik" heb ik daar helemaal geen problemen mee maar ik heb de indruk dat een hoop mensen sowieso niet de legale versie wilden spelen. Je mist straks wel de beleving van het origineel.
Ach waar gaat het ook over, die paar centen dat het spel kost. Als je ziet hoe lang je met Diablo 2 kon spelen dat was het geld meer dan waard. Sommige games koop je en leg je na een week weer weg om vervolgens niet eens meer naar te kijken. (kuch MW2 kuch)
Voor speelwaarde is Diablo 2 wel 200 euro waard. En dat is nog een koopje aangezien hoeveel uren je er in kan steken.
Laten we hopen dat D3 dat ook is. (a $ 40 game worth a K)
Voor speelwaarde is Diablo 2 wel 200 euro waard. En dat is nog een koopje aangezien hoeveel uren je er in kan steken.
Laten we hopen dat D3 dat ook is. (a $ 40 game worth a K)
[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 13-08-2011 12:26 ]
volgens mij worden alle drops op de server gegenereerd. Laat dat nou meteen van de key factors zijn van Diablo. Je moet dus inderdaad iets gaan bouwen wat die drops emuleert. Dan kan je metee zorgen dat je dat superduperwapen meteen krijgt als je het 1e monster sloopt wat je tegenkomt. Wel zo makkelijkHaX0r schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:07:
[...]
Vind ik wel. Cracks zijn gewoon legaal als je het spel hebt gekocht. Ik gebruik cracks voor al mijn spellen want ik heb een hekel aan cd's verwisselen.
Er zullen heus geen textures en dergelijke worden geladen vanaf de server. Gewoon een simpele authenticatie. Ik geef het 3 maanden. Dan kan je gewoon Diablo 3 downloaden. Gebeurde ook bij Assasins Creed.
Vervolgens zal je met dat character ook nooit meer online kunnen spelen denk ik.
Oftewel 500 keer drops/exp noobservers.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dus ze verplichten gamers gewoon op internet te zitten? Wat een onzin. Ik ga het nu niet meer kopen. De lijn tussen MMO en normale singleplayer RPG is bij blizzard te vaag geworden. Ben dan toch te druk met SW:TOR, TES5 en BF3.TrailBlazer schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:07:
[...]
volgens mij worden alle drops op de server gegenereerd. Laat dat nou meteen van de key factors zijn van Diablo. Je moet dus inderdaad iets gaan bouwen wat die drops emuleert. Dan kan je metee zorgen dat je dat superduperwapen meteen krijgt als je het 1e monster sloopt wat je tegenkomt. Wel zo makkelijk
Vervolgens zal je met dat character ook nooit meer online kunnen spelen denk ik.
Alsof je met SWTOR en BF3 niet constant online moet zijn, wat een nonsense zeg...HaX0r schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:55:
[...]
Dus ze verplichten gamers gewoon op internet te zitten? Wat een onzin. Ik ga het nu niet meer kopen. De lijn tussen MMO en normale singleplayer RPG is bij blizzard te vaag geworden. Ben dan toch te druk met SW:TOR, TES5 en BF3.

SWTOR is een MMO dus daar zit ook geen singleplayer in. In principe hebben ze ook gelijk. Vind het zelf ook niet geweldig maar ik ga deze game toch voornamelijk online spelen en deze game ga ik niet mislopen.
[ Voor 58% gewijzigd door The Chosen One op 13-08-2011 15:07 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Diablo 2 kan je gewoon offline spelen. Het gaat mij er om dat de lijnen vervagen. Straks wil Blizzards echt geld gaan gebruiken voor Diablo 3 etc. Item store en dat soort dingen.Bulls schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:58:
[...]
Alsof je met SWTOR en BF3 niet constant online moet zijn, wat een nonsense zeg...
Dat soort dingen moeten ze helemaal niet opzoeken. Diablo is voor mij gewoon een singleplayer adventure. En daarvoor hoef ik niet online te zitten nee. En voor de singleplayer van BF3 hoef je ook niet online te zijn.
Volgens mij ben je een paar weken te laatHaX0r schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:10:
[...] Straks wil Blizzards echt geld gaan gebruiken voor Diablo 3 etc. Item store en dat soort dingen.
Is dat geschrapt dan?
Diablo en niet online kunnen is geen item trading en dus ook geen nieuw toegevoegde AH. Zelfs ookal zou ik het uitsluitend alleen spelen, dan zou ik nog wel willen traden met items. En iedereen zit toch standaard vastgegroeid aan het internet, waarom zou je er geen gebruik van maken. Als internet een halfuur eruit ligt staat iedereen al op hoge poten, laat staan als stroom uit valt, dan "is er niets meer te doen"
Dezelfde mensen die lopen klagen dat D3 online only word, die zitten wel de hele dag op de verschillende forums te ranten dat diablo online verbinding verplicht. Hoezo hypocriet.
De mensen die niet online kunnen die weten het ook nog niet, en tegen de tijd dat ze het kopen staat wel op de box dat je een connectie vereist bent.
Dezelfde mensen die lopen klagen dat D3 online only word, die zitten wel de hele dag op de verschillende forums te ranten dat diablo online verbinding verplicht. Hoezo hypocriet.
De mensen die niet online kunnen die weten het ook nog niet, en tegen de tijd dat ze het kopen staat wel op de box dat je een connectie vereist bent.
[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 13-08-2011 15:25 ]
Ze maken nu eenmaal een keuze en die keuze is anders dan bij Diablo 2 of BF3, so be it.HaX0r schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:10:
[...]
Diablo 2 kan je gewoon offline spelen. Het gaat mij er om dat de lijnen vervagen. Straks wil Blizzards echt geld gaan gebruiken voor Diablo 3 etc. Item store en dat soort dingen.
Dat soort dingen moeten ze helemaal niet opzoeken. Diablo is voor mij gewoon een singleplayer adventure. En daarvoor hoef ik niet online te zitten nee. En voor de singleplayer van BF3 hoef je ook niet online te zijn.
Het zal toch maar een klein deel van de spelersbase zijn die er niet tevreden over is, waarschijnlijk de spelers die liever Diablo 2.5 hadden gezien.
Je plaatjes doen het niet.
(zie de plaatjes prima)
Denk eerder de spelers die veel onderweg zijn, reizen, bij mensen/plekken zijn die geen/slecht/gebrekkig internet hebben. Klein gedeelte alsnog maar toch.
Denk eerder de spelers die veel onderweg zijn, reizen, bij mensen/plekken zijn die geen/slecht/gebrekkig internet hebben. Klein gedeelte alsnog maar toch.
[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 13-08-2011 21:25 ]
Voor die paar kan ik me er iets bij voorstellen, maar voor het overgrote deel zie ik idd het probleem niet !The Chosen One schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:24:
(zie de plaatjes prima)
Deze man is het er ook niet mee eens
http://games.fok.nl/nieuw...-is-boos-op-blizzard.html
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
HOLYSHIT
Hij heeft wel gelijk...
Hij heeft wel gelijk...
Uhmm, zodra je idioten gelijk gaat geven, ga je de verkeerde richting op
Die gast is een typetje.
De laatste zin heeft hij wel gelijk in, maar je weet dat hij het speelt met zn nep slis, net als Adam Savage zn nerd typetje.
Z'n boodschap zal allicht nog echt zijn lijkt me.TrailBlazer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:07:
Die gast is een typetje.
Ach is net zo'n soort filmpje als dat joch die helemaal in tranen en woest is over Black Ops en zn eigen pols bijna breekt als hij boos op de muur slaat.
Wat een bullshit. Diablo II speelde je ook alleen maar om online te spelen, ook al ging je solo-en.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Kheb Diablo 2 bijna alleen maar offline gespeeld omdat ik toen alleen nog maar een modem had en geen breedband mogelijkheid.Angeloonie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:38:
Wat een bullshit. Diablo II speelde je ook alleen maar om online te spelen, ook al ging je solo-en.
Nu is het wel anders.
yep ik kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die Diablo III onderweg in de trein willen spelen. Bovendien ook met Diablo 2 kon je niet meer online als je offline gespeeld had dus je hele character zouden dan ook nog eens verschillend zijn.
Sterker nog, je moet speciaal een B.net char aanmaken mocht je online willen, en voor singleplayer was het zelfde als voor lan. (en misschien open b.net?)
Snap niet waar die kerel in dat filmpje zich zo druk over maakt , er zijn voor zover ik weet 2 auction houses. 1 voor ingame geld en een voor echt geld. je hoeft het niet te gebruiken als je dat niet wilt.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Nope.Angeloonie schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:38:
Ik denk 5 minuten online gespeeld om even te kijken.
Verder nooit meer.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik speelde het vroeger alleen maar via LAN, ook illegaal zelfs. Maar toen er steeds beter internet kwam hebben we D2+LOD gekocht om het via B.net te spelen. En dan ook gelijk 3 porties cd-keys gekocht. Daar nog jaren mee gedaan.
D3 word instant buy!
D3 word instant buy!
[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 14-08-2011 15:21 ]
Wel een zwak excuus. Gaat gewoon om het principe. Alle gevoel voor itemwaarde is weg, je weet nu niet of iemand er hard voor gewerkt heeft of ff snel $5 er tegen aan geknalt heeft. Maar is nu ook wel 10 keer gezegd hier.Visgek24 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:54:
Snap niet waar die kerel in dat filmpje zich zo druk over maakt , er zijn voor zover ik weet 2 auction houses. 1 voor ingame geld en een voor echt geld. je hoeft het niet te gebruiken als je dat niet wilt.
En het belangrijkste; Alle goede items komen dus nooit op het gold AH omdat iedereen er geld mee wilt verdienen. Al is het maar heel erg weinig.
Zal de game nog net zo goed kopen maar blijf het niet leuk vinden.
Anoniem: 36835
Dat is natuurlijk onzin. Gold is gewoon ook geld waard. Dus er zijn genoeg die er gewoon gold voor willen.The Chosen One schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:43:
[...]
En het belangrijkste; Alle goede items komen dus nooit op het gold AH omdat iedereen er geld mee wilt verdienen. Al is het maar heel erg weinig.
Niet mee eens.The Chosen One schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:43:
[...]
Wel een zwak excuus. Gaat gewoon om het principe. Alle gevoel voor itemwaarde is weg, je weet nu niet of iemand er hard voor gewerkt heeft of ff snel $5 er tegen aan geknalt heeft. Maar is nu ook wel 10 keer gezegd hier.
Itemwaarde is "in the eye of the beholder". Ik was in Diablo 2 al heel blij met een simpele Oculus , terwijl iemand anders dat niets waard vind. het gaat om hoeveel waarde de persoon aan gevonden/gekochtte items hecht.
En wat maakt het uit of iemand daar 5 dollar voor betaald heeft? 5 dollar is tenslotten op die manier ook gewoon ingame gold, daar zit ook een vaste waarde aan. net als dat gold , verkocht kan worden voor real-life geld.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Als je je druk maakt of iemand die je tegenkomt op het internet een item heeft gevonden of gekocht heb je wel een hele kleine e-peen IMHO.The Chosen One schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:43:
[...]
Wel een zwak excuus. Gaat gewoon om het principe. Alle gevoel voor itemwaarde is weg, je weet nu niet of iemand er hard voor gewerkt heeft of ff snel $5 er tegen aan geknalt heeft. Maar is nu ook wel 10 keer gezegd hier.
Het mooiste zijn de mensen die een gedownloade versie van D3 gaan spelen vanwege dat AH. Dan hebben ze er geen last van zeggen ze. Maar in de legale versie heb je er ook geen last van, alleen gemak (als je zou willen).
En anders kopen ze het via een Chinees, wat maakt het dan uit dat het nu veilig gebeurd?
En anders kopen ze het via een Chinees, wat maakt het dan uit dat het nu veilig gebeurd?
Ik zal wel te laat zijn, maar ik zoek eigenlijk informatie over de system requirements. De kans is uiteraard groot dat het antwoord zal zijn dat dat nog bepaald wordt, maar wat dan interrestant is hoe dit wordt aangegeven. Is er een bepaalde rating tool waarmee wordt aangegeven wat de requirements zijn (windows systeem index, passmark), nadruk op cpu of gpu?Pheno79 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:32:
Ah, net een uitnodiging om bij de blizzard persconferentie (Q&A) in Keulen te zijn. Hebben jullie nog vragen die ik kan stellen? Zelf heb ik er tig
Ik moet namelijk op zoek naar een nieuwe laptop, en hoewel een top of the line vast wel alles kan draaien betaal je dan teveel.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Sterker nog, omdat het nu om echt geld gaat zullen er heel veel maatregelen tegen dupen genomen worden.Anoniem: 230001 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:53:
Het mooiste zijn de mensen die een gedownloade versie van D3 gaan spelen vanwege dat AH. Dan hebben ze er geen last van zeggen ze. Maar in de legale versie heb je er ook geen last van, alleen gemak (als je zou willen).
Lijkt mij een goede zaak.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ja een Ocu kop je gewoon voor een pul, en die ruil je weer voor 35 of 40 pgms, zo kom je ook snel aan je items. Als je alle goede items zelf wilt vinden ben je echt heel lang bezig, en op de hogere difficulties kun je pas goed overleven met goede items, en de echte items droppen ook pas laat in de game. Dus as je alles zelf wilt opbouwen en steeds verder weten te komen met de items die je toevallig vind, kan heel leuk zijn natuurlijk, maar ook erg langdradig.Visgek24 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:09:
[...]
Niet mee eens.
Itemwaarde is "in the eye of the beholder". Ik was in Diablo 2 al heel blij met een simpele Oculus , terwijl iemand anders dat niets waard vind. het gaat om hoeveel waarde de persoon aan gevonden/gekochtte items hecht.
En wat maakt het uit of iemand daar 5 dollar voor betaald heeft? 5 dollar is tenslotten op die manier ook gewoon ingame gold, daar zit ook een vaste waarde aan. net als dat gold , verkocht kan worden voor real-life geld.
Ik weet nog toen ik vroeger alleen op LAN speelde dat Nightmare haast niet te doen was, je speelt alleen met items die je toevallig in dat potje vond, want overhevelen was uit de boze.
Pas toen ik op internet ging spelen en ook ging traden met gems sparen etc, toen ging het pas exponentieel vooruit.
Je kan natuurlijk ook altijd dan gold sparen en via de RMAH verkopen voor $$ en dan je gewenste item daar kopen. Alleen ik vraag me nu af hoe snel de gold value daalt.The Chosen One schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:43:
[...]
Het was prima te controleren zonder RMAH maar nu er weer een reallife value aan gegeven wordt, kan het snel tegen de klippen op lopen. En als de $ waarde van items omhoog gaat, gaat de gold waarde naar benden. En dan krijg je guildwars taferelen, daar kreeg je amper gold door te spelen, en alle items op de AH waren 10k of hoger. Je kon wel materials die je loot verkopen maar dat zette ook geen zoden aan de dijk.
[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 14-08-2011 17:37 ]
Ach, ik kijk wel wat er voor gewoon gold te koop is. Maar ik ga toch vooral alles zelf maken en als het dan wat langer duurt dan duurt het maar wat langer. Ik ga geen echt geld neertellen voor een beter zwaard.
Je kunt het jezelf ook te makkelijk maken en dan is de lol er snel vanaf. Maar ieder zijn ding.
Je kunt het jezelf ook te makkelijk maken en dan is de lol er snel vanaf. Maar ieder zijn ding.
Toch heb ik het gevoel dat crafted items niet zo speciaal zijn als gevonden uniques. Tuurlijk je kan hele goede recepten/blueprints vinden, maar dan zal ik ze nog zien als hele goede special item en niet als unique (geel en niet goud) puur omdat het "gemaakt" is. Uiteraard gaat het om de stats maar toch..
Ik denk niet dat een crafted item zo goed/sterk zal zijn als de beste uniques.
Al zal een high level craften niet direct makkelijk/goedkoop zijn zullen uniques vaak toch nog zeldzamer zijn en dan uiteindelijk sterker zijn.
Wel logisch op zich natuurlijk.
Al zal een high level craften niet direct makkelijk/goedkoop zijn zullen uniques vaak toch nog zeldzamer zijn en dan uiteindelijk sterker zijn.
ik denk dat je de kracht van crafted items wel kan vergelijken met WOW....
de zeer unieke items zullen vast zeer sterk zijn, en de veel gevonden items, normaaltjes
@hieronder
je hebt verschillende item kwaliteit voor craften,
de zeer unieke items die ik bedoel zijn de legendaries, deze hebben maar een paar mensen op een server en op het moment dat ze toegevoegd worden in WOW zijn het de beste items, daaronder heb je verschillende soorten epic kwaliteit, denk dat je soort instap-model kan craften, en een upgrade kan looten zegmaar, althans dat is mijn verwachting.
de zeer unieke items zullen vast zeer sterk zijn, en de veel gevonden items, normaaltjes
@hieronder
je hebt verschillende item kwaliteit voor craften,
de zeer unieke items die ik bedoel zijn de legendaries, deze hebben maar een paar mensen op een server en op het moment dat ze toegevoegd worden in WOW zijn het de beste items, daaronder heb je verschillende soorten epic kwaliteit, denk dat je soort instap-model kan craften, en een upgrade kan looten zegmaar, althans dat is mijn verwachting.
[ Voor 55% gewijzigd door flessuh op 14-08-2011 21:57 ]
Hoe zit dat dan? Ik speel geen wow maar zou het wel graag weten. Is het gewoon useless om te craften omdat je altijd beter spul vind?flessuh schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:35:
ik denk dat je de kracht van crafted items wel kan vergelijken met WOW....
Ze hadden het ook over incomplete setjes kunnen aanvullen met crafts, nu denk ik niet dat je een onderdeel kan craften voor een lootable setje, maar dat ze als vervanging kunnen gelden met verlaagde stats ofzo. Ik denk ook dat er crafted only setjes zijn.
Maar hoe zit dat nu met de recepies, zijn die 1x bruikbaar ofzo? En zijn de droprate van speciale recepten net zo schaars als de lootable items zelf bijvoorbeeld.
Ik zie ook dat de verschillende artisans allemaal dingen hebben die je wel nodig hebt en dat je jezelf moeilijk kan beperken tot 1. En dan zie je weer dat men op alts alle artisans tegelijk gaan hebben (voorbeeld in FallenEarth MMO daar heeft iedereen zelf een alt-crafter voor alles ammo, food, weapons etc.)
Gelukkig gaat craften in D3 vrij rap en simpel en hoef je niet uren houtjes staan te slijpen in een workshop
Soms heb ik ook het idee dat ze een MMO extra sloom en langdraderig maken zodat je zoveel mogelijk uur kwijt bent van je monthly fee speeltijd met irritante slome dingen
Maar hoe zit dat nu met de recepies, zijn die 1x bruikbaar ofzo? En zijn de droprate van speciale recepten net zo schaars als de lootable items zelf bijvoorbeeld.
Ik zie ook dat de verschillende artisans allemaal dingen hebben die je wel nodig hebt en dat je jezelf moeilijk kan beperken tot 1. En dan zie je weer dat men op alts alle artisans tegelijk gaan hebben (voorbeeld in FallenEarth MMO daar heeft iedereen zelf een alt-crafter voor alles ammo, food, weapons etc.)
Gelukkig gaat craften in D3 vrij rap en simpel en hoef je niet uren houtjes staan te slijpen in een workshop

Soms heb ik ook het idee dat ze een MMO extra sloom en langdraderig maken zodat je zoveel mogelijk uur kwijt bent van je monthly fee speeltijd met irritante slome dingen
[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 14-08-2011 22:50 ]
Zal wel meevallen. Ik heb nog nooit gecraft in een MMO. Het voelt nooit aan als nodig. Tevens maak ik ook bijna nooit gebruik van AH dingen. Bijna alle MMO's bieden je alle items op een gegevenmoment. Als je niet kan wachten betaal je een hoop geld teveel in een AH. Je kan die tijd ook gewoon stoppen in spelen. Dan kom je vaak veel beter spul tegen.Bulls schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:49:
Je gaat toch niet een spel spelen wat als werk aanvoelt? Dat slaat helemaal nergens op.
Nouja in zo'n MMO als LOTRO kun je redelijk gold verdienen door materials te harvesten en te verwerken en die op de AH te plaatsen. Door gewoon te questen krijg je amper gold. Dus je bent haast verplicht om te farmen. En vervolgens zit je voortdurend dezelfde rondjes te lopen met de zelfde nodes te pakken. en dan zie je de nutteloosheid in en stop je met de MMO (meestal na 3 maand soms eerder, langer als dat kan een MMO mij nooit boeien) Om maar niet te spreken over de "to slow fucker" en "Go away this is my spot" gasten ...HaX0r schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:03:
[...]
Zal wel meevallen. Ik heb nog nooit gecraft in een MMO. Het voelt nooit aan als nodig. Tevens maak ik ook bijna nooit gebruik van AH dingen. Bijna alle MMO's bieden je alle items op een gegevenmoment. Als je niet kan wachten betaal je een hoop geld teveel in een AH. Je kan die tijd ook gewoon stoppen in spelen. Dan kom je vaak veel beter spul tegen.
Je gaat toch niet een spel spelen wat als werk aanvoelt? Dat slaat helemaal nergens op.

Maar genoeg offtopic over "Many Morons Or Retards Playing Games"
[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 14-08-2011 23:31 ]
Nee, je bent niet te laatleuk_he schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:56:
[...]
Ik zal wel te laat zijn, maar ik zoek eigenlijk informatie over de system requirements. De kans is uiteraard groot dat het antwoord zal zijn dat dat nog bepaald wordt, maar wat dan interrestant is hoe dit wordt aangegeven. Is er een bepaalde rating tool waarmee wordt aangegeven wat de requirements zijn (windows systeem index, passmark), nadruk op cpu of gpu?
Ik moet namelijk op zoek naar een nieuwe laptop, en hoewel een top of the line vast wel alles kan draaien betaal je dan teveel.
Ze willen juist dat de spelers niet enkel met unique gear rondloopt maar juist een mix van allerlei soorten items. Dat je net zo goed rares en crafts die even goed, zo niet beter zijn naast je unique/legendary items.The Chosen One schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:09:
Ik denk niet dat een crafted item zo goed/sterk zal zijn als de beste uniques.
Ik denk dus juist wel dat er ook super zeldzame crafts mogelijk zullen zijn.
Volgens mij als je ze eenmaal aanleert dan zullen ze gebind zijn (wat mijn inziens een goede zet is).Bulls schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:49:
Daarnaast werkt het geloof ik met een boek en pages systeem, je hebt een boek nodig en daarbij x pages wat vervolgens een recipe vormt (random?).
Volgens mij moet je je juist beperken tot een artisan en die blijft vervolgens met je meereizen wanneer je hun vertrouwen hebt gewonnen met quests. Daarnaast moet je er geld en resources in steken om je artisan naar een hoger level te brengen, het kan wel op een alt maar zeker in het begin kun je beter samenwerken met wat anderenIk zie ook dat de verschillende artisans allemaal dingen hebben die je wel nodig hebt en dat je jezelf moeilijk kan beperken tot 1. En dan zie je weer dat men op alts alle artisans tegelijk gaan hebben (voorbeeld in FallenEarth MMO daar heeft iedereen zelf een alt-crafter voor alles ammo, food, weapons etc.)
Omdat ik bijvoorbeeld bij elke artisan wel iets zie wat handig is voor permanent gebruik zoals:psychoclown schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:01:
[...]
Ze willen juist dat de spelers niet enkel met unique gear rondloopt maar juist een mix van allerlei soorten items. Dat je net zo goed rares en crafts die even goed, zo niet beter zijn naast je unique/legendary items.
Ik denk dus juist wel dat er ook super zeldzame crafts mogelijk zullen zijn.
[...]
Volgens mij als je ze eenmaal aanleert dan zullen ze gebind zijn (wat mijn inziens een goede zet is).
Daarnaast werkt het geloof ik met een boek en pages systeem, je hebt een boek nodig en daarbij x pages wat vervolgens een recipe vormt (random?).
[...]
Volgens mij moet je je juist beperken tot een artisan en die blijft vervolgens met je meereizen wanneer je hun vertrouwen hebt gewonnen met quests. Daarnaast moet je er geld en resources in steken om je artisan naar een hoger level te brengen, het kan wel op een alt maar zeker in het begin kun je beter samenwerken met wat anderen
Blacksmith: Voor items craften en kan socketen
Mystic: skill runes maken en items enchanten
Jeweler: voor gems unsocketen en gems mergen.
Dat zijn allemaal dingen die wel handig zijn, maar ik denk dat ze het zo gedaan hebben om juist handel te stimuleren.
Snap wel dat ze alle drie handig zijn en tuurlijk wil ik ze ook allemaal maar als het niet verandert is en je moet je, zoals ik al zei, nog steeds beperken tot een artisan dan is het samenwerken met anderen zeker in het begin aan te raden.
en dan kun je altijd wel een lijst maken in de topic start met welke tweakers welke artisans hebben met welke uber recipiespsychoclown schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:25:
Snap wel dat ze alle drie handig zijn en tuurlijk wil ik ze ook allemaal maar als het niet verandert is en je moet je, zoals ik al zei, nog steeds beperken tot een artisan dan is het samenwerken met anderen zeker in het begin aan te raden.
kheb er echt veel zin in
kheb nog wel even tijd om een naam te verzinnen voor men witchdokter.
Bij WoW was/is het zo dat je met craften een prima pvp, hardcore dungeons of startend raid setje kon maken. een prima opstap naar het 'zwaardere' werk. en daarnaast waren er ook nog items die niet onder doen voor high en raid/pvp spul. (alleen erg duur qua materials)HaX0r schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:13:
[...]
Hoe zit dat dan? Ik speel geen wow maar zou het wel graag weten. Is het gewoon useless om te craften omdat je altijd beter spul vind?
Ik verwacht persoonlijk dat D3 een soort zelfde iets zal hebben. dat je dus een prima set met crafting kan krijgen. en dat crafting ook nuttig zal blijven door het adden van sockets/gems.
[ Voor 27% gewijzigd door Rmg op 15-08-2011 12:11 ]
Dit topic is gesloten.