Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-07 09:15
Ik denk dat ik die gasten moet gaan ontvoeren als ik alle vragen gesteld wil krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Wat ik nog nergens gezien heb, is dat items aldaniet soulbound worden (aka WoW) of dat het systeem hetzelfde is als bij D1/D2? MAW kan je items die je zelf gebruikt hebt nog doorgeven aan alts/vrienden/op AH zetten?

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 11:39

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Enkel bij superduperelite items worden ze geloof ik BoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Bulls schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:00:
Nog een vraag voor de presscon:

De skills in de skillbar kun je die ten alle tijden wisselen of moet je daarvoor terug naar town of iets dergelijks.

Ik neem aan dat de enchantments verdwijnen nadat je de skill uit de skillbar haalt, maar hoogstwaarschijnlijk zullen die onder de passives vallen met of zonder energy penalty.
Is volgens mij al beantwoord, je kunt skills altijd verwisselen behalve in combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:00:
Nog een vraag voor de presscon:

De skills in de skillbar kun je die ten alle tijden wisselen of moet je daarvoor terug naar town of iets dergelijks.

Ik neem aan dat de enchantments verdwijnen nadat je de skill uit de skillbar haalt, maar hoogstwaarschijnlijk zullen die onder de passives vallen met of zonder energy penalty.
Die kun je gewoon swappen voor zover bekend :)
Bulls schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:04:
[...]

Is die affix zichtbaar voordat je de rune plaatst? of kom je dat pas te weten wanneer je hem in een skill plaatst.

Zijn die skillrunes in de drop al een bepaalde tier, en moet je ze opvolgend plaatsen in de skill? (ook nog op dezelfde kleur) of kun je ze willekeurig upgraden of plaatsen ongeacht welke tier/kleur je al in de skill hebt, en zijn ze allemaal zonder level maar tier je ze in de skill als je ze bij elkaar voegt.
Het type skillrune en de affix(es) krijg je pas te zien wanneer je socket, je zult dus eerst steeds moeten socketen alvorens je weet of het dezelfde type rune is. Unsocketen en dan weer socketen zorgt er niet voor dat de affixes/type opnieuw gerolled worden (dat zou ook wel lame zijn).
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:18:
Het zou mijn inziens belachelijk zijn als switchen van runes geld kost maar dat je totaal niet weet wat voor rune je in de skill stopt. Gaat je dan wel heel veel geld kosten voor je ook maar eerst het goede vaste effect krijgt waar je naar op zoek was? Om nog niet te spreken van een goede affix.
Volgens mij kun je skillrunes gratis swappen maar je weet maar nooit bij Blizzard of ze het alweer veranderd hebben of niet :)
Pheno79 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:10:
Ik denk dat ik die gasten moet gaan ontvoeren als ik alle vragen gesteld wil krijgen :')
Als je hulp nodig hebt help ik graag mee als ik mijn vragen beantwoord krijg :+
BlaSfem0n schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:23:
Wat ik nog nergens gezien heb, is dat items aldaniet soulbound worden (aka WoW) of dat het systeem hetzelfde is als bij D1/D2? MAW kan je items die je zelf gebruikt hebt nog doorgeven aan alts/vrienden/op AH zetten?
TrailBlazer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:36:
Enkel bij superduperelite items worden ze geloof ik BoE
Nee, dat systeem hebben ze alweer laten vallen, geen enkel item (behalve quest items) zullen gebind worden op welke manier dan ook.
Staat overigens ook in de TS onder Features.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt dat ook voor de items die een Artisian maakt dat ze niet gebind zijn? Want dan hoef je alleen de Artisians van één karakter te levelen en laat je de andere karakters de materialen aanleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
psychoclown schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:57:

Het type skillrune en de affix(es) krijg je pas te zien wanneer je socket, je zult dus eerst steeds moeten socketen alvorens je weet of het dezelfde type rune is. Unsocketen en dan weer socketen zorgt er niet voor dat de affixes/type opnieuw gerolled worden (dat zou ook wel lame zijn).
Nu vraag ik me nog steeds af of je de affix van een bekende rune die je unsocket zichtbaar blijft, anders kun je hem op de AH zetten terwijl je zelf weet welke affix hij heeft en de koper niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:35:
Geldt dat ook voor de items die een Artisian maakt dat ze niet gebind zijn? Want dan hoef je alleen de Artisians van één karakter te levelen en laat je de andere karakters de materialen aanleveren.
Weet ik niet zeker, misschien een goede vraag voor Pheno :)
Bulls schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

Nu vraag ik me nog steeds af of je de affix van een bekende rune die je unsocket zichtbaar blijft, anders kun je hem op de AH zetten terwijl je zelf weet welke affix hij heeft en de koper niet.
Het werkt hetzelfde als items, als je een item identified dan kan degene waaraan jij het item geeft de stats zien die jij gerolled hebt. Snap ook niet wat de lol zou zijn want op die manier koopt niemand je runes omdat je nooit kan weten wat de stats zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja dat leek me ook logisch zo, niet dat ik mensen crappy runes wil verkopen, maar je weet hoe mensen zijn. Als er iets is om anderen te pesten, dwars te liggen of geld uit de zakken te kloppen dan zijn er genoeg kandidaten te vinden vooral op internet.

Weet je nog wel van die "offer unidentified gold ring" games in D2, zelf weten waar je hem gevonden hebt en in een latere difficulty aanbieden zodat hij dik lijkt.

Of Hellfire Torch af scammen door een 1 of andere sneaky manier.

[ Voor 31% gewijzigd door Bulls op 09-08-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://games.fok.nl/nieuw...lo-3-en-vijf-classes.html

Mooie poster ook op de achtergrond.

Ik hoop dat er ook eens wat meer gameplay video's komen waarin de verschillende skills getoond worden. Nu zijn het elke keer dezelfde skills die je te zien krijgt. En aangezien ik twee klasses wil spelen zou het de keuze een stuk makkelijker maken. Vooral van de Monk is nog niet veel verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08 13:32

flessuh

Set sail for fail!

humor...ik zou net een linkje naar IGN posten, zie ik dat bovenstaand dat al gedaan heeft..

die filmpjes geven toch wat meer info over de classes zelf en lokt mij steeds meer naar de wizard >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er van overtuigd dat ik naast zekerheidje barbarian een witch doctor aan zou maken. Ik ben daar echt over gaan twijfelen en ging twijfelen tussen een wizard en witch doctor waarbij die laatste inmiddels afgevallen is. Ik wil echter meer info over de monk hebben omdat de wizard mij op zich wel trekt maar toch ook een beetje teveel aan mijn mage in WoW doet denken en die staat ondertussen sinds ze lvl 85 aangetikt heeft wortel te schieten.
Daarom zou ik van alle klassen eens een overzicht van de verschillende skills willen hebben in woord en beeld zodat je een betere keuze kunt maken.
Wellicht dat de beta ons veel youtube plezier gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:26:
Ik was er van overtuigd dat ik naast zekerheidje barbarian een witch doctor aan zou maken. Ik ben daar echt over gaan twijfelen en ging twijfelen tussen een wizard en witch doctor waarbij die laatste inmiddels afgevallen is. Ik wil echter meer info over de monk hebben omdat de wizard mij op zich wel trekt maar toch ook een beetje teveel aan mijn mage in WoW doet denken en die staat ondertussen sinds ze lvl 85 aangetikt heeft wortel te schieten.
Daarom zou ik van alle klassen eens een overzicht van de verschillende skills willen hebben in woord en beeld zodat je een betere keuze kunt maken.
Wellicht dat de beta ons veel youtube plezier gaat opleveren.
Waarom is de witch doctor afgevallen als ik vragen mag?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel demon gebeuren. Het ziet er best goed uit allemaal maar ik vrees dat ik die demon en skeletons beu ga raken na verloop van tijd. Het is niet echt helemaal mijn ding maar ze maken wel onderdeel uit van je skills. Wellicht dat ik nog eens een derde karakter aanmaak en dan wordt het wel een witch doctor maar om mee te beginnen zeker niet.
Hopelijk krijg ik de kans voor de beta zodat ik de wizard, monk en witch doctor uit kan proberen (barbarian is zekerheid van wel, demonhunter is zekerheid van niet). Want de monk lijkt me best leuk maar het gaat allemaal erg snel bij de monk wat ik op videos zie en ik vrees dat ik daardoor na een avondje spelen scheel van de koppijn zie doordat ik het allemaal heb proberen te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 18:54
Ik mag toch echt hopen dat er geen guilds in D3 komen.. clans okè, dat had je in Diablo 2 ook, maar guilds? het is geen MMO mensen, en het is ook geen world of warcraft.. ik zie daar totaal geen voordeel in , het zou mijns inziens ook echt niet bij de diablo 3 feel passen. laat D3 in vredesnaam op bepaalde punten van het platgetreden pad afwijken, dat maakt de game alleen maar leuker.

Voor de rest zie ik als class de Barb en de Demon Hunter wel zitten , dat zijn mijn eerste 2 keuzes :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ach wat maakt het ook uit welke class je eerst wil spelen, ik wil ze allemaal spelen, en ga het ook zeker doen.

Mijn keus lag eerst op de monk en demonhunter, maar het maakt me eigenlijk niet uit. Wat ik uit verschillende gameplay movies heb gezien, lijkt me de 1000 punches van de monk snel vervelen -> groepje: jab jab jab jab jab, volgende groepje: jab jab jab jab jab etc. Maargoed je hoeft nu niet je build meet te focussen op 1 of 2 skills zoals in D2, dus het kan dan wel leuk zijn het af en toe te gebruiken bij echte dikke groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:00:
Ik mag toch echt hopen dat er geen guilds in D3 komen.. clans okè, dat had je in Diablo 2 ook, maar guilds? het is geen MMO mensen, en het is ook geen world of warcraft.. ik zie daar totaal geen voordeel in , het zou mijns inziens ook echt niet bij de diablo 3 feel passen. laat D3 in vredesnaam op bepaalde punten van het platgetreden pad afwijken, dat maakt de game alleen maar leuker.

Voor de rest zie ik als class de Barb en de Demon Hunter wel zitten , dat zijn mijn eerste 2 keuzes :)
Het zullen geen guilds worden zoals in WoW, kan ook niet. Mij maakt het niets uit, wil ik niet in een guild dan ga ik er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Visgek24 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:00:

guilds/clans ik bedoel eigenlijk gewoon de basic features.

Allemaal in een zelfde groep kunnen zitten alla de Tweakers diablo clan met een tag boven je hoofd :P
eigen chat channel waarin je kunt spreken met guildies
offline online lijst van clan games

dat soort dingen lijkt me wel leuk om te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pensmaster-B schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:16:
[...]

guilds/clans ik bedoel eigenlijk gewoon de basic features.

Allemaal in een zelfde groep kunnen zitten alla de Tweakers diablo clan met een tag boven je hoofd :P
eigen chat channel waarin je kunt spreken met guildies
offline online lijst van clan games

dat soort dingen lijkt me wel leuk om te hebben
Je bedoelt dus een WoW stijl guild |:(
Als je per se ingame met je vaste vrienden wil praten is er je battle.net ingame chat ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor PvP lijkt een guild of clan me nog een goed idee, misschien ook wel vr item trade
maar zeker geen noodzaak

en ja ik denk dat als eerste char een barbarian ga spelen maar uiteindelijk zal ik in alle classes wel een poppetje maken

en voor de artisans maakt volgens mij inderdaad niet uit op welke char je ze levelt door je shared stash kan je toch de goodies doorgeven, waarschijnlijk zal je ze wel willen uppen omdat het toch niet zoveel zal kosten, gewoon voor het gemak dat je niet altijd je andere account moet openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:51:

en ja ik denk dat als eerste char een barbarian ga spelen maar uiteindelijk zal ik in alle classes wel een poppetje maken
Ik blijf het raar vinden als iemand 'poppetje' zegt in een rpg :-D
Maar ik ben dan ook vlaming, vandaar misschien de verwarring...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:51:
voor PvP lijkt een guild of clan me nog een goed idee, misschien ook wel vr item trade
maar zeker geen noodzaak

en voor de artisans maakt volgens mij inderdaad niet uit op welke char je ze levelt door je shared stash kan je toch de goodies doorgeven, waarschijnlijk zal je ze wel willen uppen omdat het toch niet zoveel zal kosten, gewoon voor het gemak dat je niet altijd je andere account moet openen
Voor hogere level items zul je hogere level items die je loot moeten salvagen, als je dat met 1 karakter doet is dat best te doen en dan kun je met je andere karakters die hogere level items aan een vendor verkopen voor gold, want ook dat heb je nodig. Ik denk dat hoe hoger het level des te lastiger om een Artisian te levelen dus als je een Artisian voor meerdere karakters kunt gebruiken zou dat erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
Echt op voorhand weet ik niet welke character ik ga spelen, weet wel dat ik ze negen kansen op tien allemaal zal spelen. Mage zit er wel wat overpowered uit in vergelijking met demon hunter, deze lijkt me nogal squishy, was ook nooit fan van de amazon in D2.

Het enige waar ik me vooral op verheug is om goeie ouwe Deckard Cain terug te zien.

En is er al ergens iets gezegd van een D3 Cow Level?

Guild, clans, orgies maakt mij allemaal niet uit, het is het speelplezier dat telt, denk dat er vele ook samen gaat spelen. Op zich zal het nooit zijn zoals op WoW, ook wat 'dwaas' om D3 met WoW te vergelijken imo.

Het is geen MMO maar toch kan je interactief met andere samen spelen wat er ergens dan wel op lijkt.

Stel me wel de vraag welke andere characters ze van plan zijn om uit te brengen. Vond pally wel altijd heerlijk om mee te spelen en necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ModaSo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:21:
Echt op voorhand weet ik niet welke character ik ga spelen, weet wel dat ik ze negen kansen op tien allemaal zal spelen. Mage zit er wel wat overpowered uit in vergelijking met demon hunter, deze lijkt me nogal squishy, was ook nooit fan van de amazon in D2.

Het enige waar ik me vooral op verheug is om goeie ouwe Deckard Cain terug te zien.

Guild, clans, orgies maakt mij allemaal niet uit, het is het speelplezier dat telt, denk dat er vele ook samen gaat spelen. Op zich zal het nooit zijn zoals op WoW, ook wat 'dwaas' om D3 met WoW te vergelijken imo.

Het is geen MMO maar toch kan je interactief met andere samen spelen wat er ergens dan wel op lijkt.

Stel me wel de vraag welke andere characters ze van plan zijn om uit te brengen. Vond pally wel altijd heerlijk om mee te spelen en necro.
alle 5 de classes zijn al bekend gemaakt. En er zijn er maar 5 met de relase. Dus ik snap je vraag persoonlijk niet :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Dakreal schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:24:
[...]

alle 5 de classes zijn al bekend gemaakt. En er zijn er maar 5 met de relase. Dus ik snap je vraag persoonlijk niet :(
Niet ondenkbaar dat ze met een uitbreiding 2 nieuwe classes toevoegen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou heel goed kunnen dat ze hun oren en ogen goed open houden/hebben gehouden en dat er half 2013 bij een uitbreiding opeens een nieuwe klasse tevoorschijn komt. Je moet niet al het lekkers in een keer serveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:21:
[...]

Voor hogere level items zul je hogere level items die je loot moeten salvagen, als je dat met 1 karakter doet is dat best te doen en dan kun je met je andere karakters die hogere level items aan een vendor verkopen voor gold, want ook dat heb je nodig. Ik denk dat hoe hoger het level des te lastiger om een Artisian te levelen dus als je een Artisian voor meerdere karakters kunt gebruiken zou dat erg handig zijn.
Ik denk ook dat dat een zeer logische aanname is. Zo krijg je per character ook een soort van 'profession'.
Ik weet wel dat ik bij het begin meteen aan een begin (zodra het kan) en die flink ga uitbouwen en dan kan ik met andere tweakers die andere artisans hebben, spul uitwisselen :)
ModaSo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:21:
Voor zover ik weet komt een D3 cow level er niet in, andere easter eggs zijn niet uit te sluiten.
Mee eens, men moet het gewoon zien als een groepering voor de leuk en omdat het handig kan zijn. Waarom toch steeds de vergelijkingen met de Guilds in WoW gemaakt worden is mij ook niet duidelijk, Diablo 3 is geen MMO en zich daar ook niet naar gedragen.
Ze hebben aangegeven mogelijk meer characters vrij te geven met expansions maar dat is dus nog allemaal koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
OkkE schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:32:
[...]

Niet ondenkbaar dat ze met een uitbreiding 2 nieuwe classes toevoegen. :)
Mja :P maar is het niet wat naief om nu al over een expension en eventuele extra's te gaan praten terwijl de release datum van de originele nog niet eens bekend is? ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
tboheeren schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:55:
[...]

Ik blijf het raar vinden als iemand 'poppetje' zegt in een rpg :-D
Maar ik ben dan ook vlaming, vandaar misschien de verwarring...
Hehe, ik vind "Toon" anders weer belachelijk klinken, en een aantal jaren geleden was "Mob" ook zoiets mafs als term, maar nu is het er zo in gegroeid dat alle npc tegenstanders mobs zijn in mijn ogen.

Een class build noem ik meestal "char" of "ava". "build" wil ik ook wel eens gebruiken, maar aangezien je eigenlijk geen build meer maakt in D3 omdat alle skills gewoon te gebruiken zijn en niets te builden is, lijkt me die term onjuist voor D3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ach ik vind juist de Engelse benaming wel humor: toon.

Tijden veranderen, begrippen ook. Dingen als aggro, mob, build, komen en gaan, maar zijn over het algemeen gangbaar.

Ik ben wel van mening dat er zeker wel "builds" zijn voor D3. Ten eerste kan je verschillende skilltree combo's maken, maar dus ook skills opwaarderen met verschillende runes die voor extra effecten zorgen.

Om even te reageren op de toevoeging van nieuwe classes met nieuwe uitbreidingen:

Ik had begrepen dat ze zoveel mogelijk nieuwe content in D3 wilden stoppen, de Wizard van D3 en de Sorceress van D2 lijken in essentie wel op elkaar, maar hebben compleet verschillende skillsets en speelstijlen. Ik begrijp heel goed, dat de Barbarian zeker raakvlakken heeft in deel 2 en 3, maar dat is eigenlijk het enige herkenbare gezicht. Ze willen diverse classes met uiteenlopende speelstijlen (ook weer per class dan) en geen 1 op 1 kopieen van deel 2.

Het is niet ontdenkbaar, dat mogelijk toekomstige classes raakvlakken zullen hebben met die van D2, maar het zal geen 1 op 1 kopie worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja ik zie het zo dat bijvoorbeeld de Witchdoctor veel weg heeft van de Necromancer en ook wel wat van de Druid. De DemonHunter heeft dingen van de Amazon en Assassin terwijl de Monk ook wel wat Assassin elementen heeft, wellicht heeft hij ook wel wat weg van de Paladin misschien met aura's die ook in team werken? Maar we kennen de volledige skillsets niet dus dat blijft seculeren.

Over de builds in D3, je kan op elk moment elke skill combo build maken mits je ze unlocked hebt. Dus daarin zit niet echt de build, maar over de skillrunes heb je gelijk. Je gaat natuurlijk alleen de skills echt dik "up-runen" die je daadwerkelijk gebruikt.

Uiteraard zul je wel elke soort rune in elke skill willen testen om de uitwerking te zien, maar dat is puur voor het begin als je het nog allemaal moet ontdekken. En kort daarop zullen de skillcalcs en wikis al weer overal uit de grond schieten.

En je kan nog "kiezen" welke Artisan je neemt. Eigenlijk zul je ze allemaal tegelijk moeten kunnen hebben, maar ik denk dat er een algemene Artisan plek is per town, en andere spelers zien op die plek hun eigen Artisan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Voor de TS.

De logo is lichtelijk aangepast, deze hebben ze uit de Diablo3 Fansite kit gevist die blizzard geupdate heeft een paar dagen geleden.

http://d3cauldron.com/wp-...lo-3-Old-Logo-620x275.jpg

Nieuw.

http://d3cauldron.com/wp-...lo-3-New-Logo-620x275.jpg

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModaSo
Dakreal schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:24:
[...]

Aantal maanden geleden, kan me niet echt herinneren hoe lang, is er een 'timetable' van blizzard gelekt. Kan het voor het moment niet pasten door blokkering op men werk. Daar zag je dat ze van plan zijn om 2 expansions uit te brengen. En nog een aantal interessante zaken...Was om de aandeelhouders hun muil te houden fzo:p

Hoe dan ook op dit moment irrelevant aangezien het spel nog geen release datum heeft.

Naja mag toch al een beetje wegdromen? :)

EDIT: toch gevonden: http://www.geek.com/artic...arge-data-breach-2010126/

Zie je dat de release ook voor Q4 is gepland, wat wer ergens allemaal al zagen aan komen:)

[ Voor 13% gewijzigd door ModaSo op 09-08-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonnio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 17:25
Kan iemand dat programma voor Beta Profile downloaden van Battle.net? Ik kan niet bij het bestand komen, hij zegt bestand niet gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Laatst online: 29-07 16:05
Tonnio schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:46:
Kan iemand dat programma voor Beta Profile downloaden van Battle.net? Ik kan niet bij het bestand komen, hij zegt bestand niet gevonden..
"bottomright cornor change it to 'Europe - English (EU)', then try it again"

http://img27.imageshack.us/img27/8440/42010314.png

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:28

The Chosen One

Zie signature!

ZOMBIEBEAR LEVEL! ;)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

er zullen vast genoeg easter-eggs in diablo 3 komen, ben alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat men ze vind:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
vast ook wel weer van die merge combos, maar dat het dan een secret craft recept is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q u o t e:
So apparently the way it works now is that if you die and youre not near the boss when you do so, you get no xp or loot.... so if I die and the bosss is close enough to dead that my team can handle it by himself and still drag the boss far enough away to make me not get any loot or xp, and hes too much of an ***hat to come and res me for just that reason... im screwed. thats basically what youre telling us?

Your party member isn't going to get any additional rewards or loot if she kills the boss while you're dead. In fact, it'd be more beneficial for her if you were alive, as something might drop for you she wants. If she kills the boss alone, she gets loot for one person. If you kill the boss together, you each get loot for one person, slightly increasing the odds something good will drop for one or both of you. If you're a good sport and share drops you can't use, but she can, then you're encouraging teamwork and fair play.

If your party member is going to make sure you stay dead, it'd be for no other reason beyond causing you grief -- like I said, this person won't benefit at all from you being dead. In that case, this isn't a person you should continue to group with.

En dat is dus de reden dat ik niet met onbekenden in een groep ga. Als je minstens 75% van een bossfight meedoet en op het laatste moment gaat er iets fout dan krijg je niets als de groepsleden jou niet weer overeind helpen. Dat is toch wel jammer, dan speel ik net zo lief alleen dan hoef ik het alleen mezelf maar te verwijten. Ik zie ook niet waarom Blizz dit besloten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Voor zover ik weet kun je gewoon respawnen en dan weer op de banner klikken zodat je instant bij je team bent.
Wie zegt dat je moet wachten op een ressurect het is geen raid ofzo in een MMO.

Verder vind ik dit verhaal nog wel interessant over de items die droppen, het is dus niet dat de loot die dropt verdeeld word over het aantal spelers, maar dat iedereen zijn eigen loot krijgt.

Laat zeggen er dropt voor 1 persoon 2 items 1 magical en 2 potions en wat gold (als voorbeeld) Dan dropt er dus voor 3 man in totaal 6 items waaronder wellicht 2 magical en 1 rare, verder nog 6 potions en meer gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:41:
Voor zover ik weet kun je gewoon respawnen en dan weer op de banner klikken zodat je instant bij je team bent.
Wie zegt dat je moet wachten op een ressurect het is geen raid ofzo in een MMO.

Verder vind ik dit verhaal nog wel interessant over de items die droppen, het is dus niet dat de loot die dropt verdeeld word over het aantal spelers, maar dat iedereen zijn eigen loot krijgt.

Laat zeggen er dropt voor 1 persoon 2 items 1 magical en 2 potions en wat gold (als voorbeeld) Dan dropt er dus voor 3 man in totaal 6 items waaronder wellicht 2 magical en 1 rare, verder nog 6 potions en meer gold.
Ik hoorde daarstraks dat je door een groepslid weer tot leven gewekt moest worden maar als dat alleen je eigen verantwoordelijkheid is dan geeft het niet, dan is het allemaal wel logisch. Het werd gebracht als dat een teamlid er belang bij heeft om je weer te resureccen omdat er wellicht bij jouw loot iets zit wat je niet kunt gebruiken maar ik wel. Dus dan is het ook in jouw belang dat ik het einde levend haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wellicht krijg je bij res geen penalty en bij respawn wel.

Maar ik kan het ook verkeerd hebben hoor, ik heb er verder niets over gelezen of gehoord, maar het lijkt me sterk dat ze de res volledig van een ander laten afhangen, er zou waarschijnlijk een countdown timer zijn nadat je gekilled bent. En trouwens lijkt me het ook aanneembaar dat resurrection een channeling spell is zodat je toch niet in combat geressed kan worden.

[ Voor 76% gewijzigd door Bulls op 09-08-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Bulls schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:27:
Wellicht krijg je bij res geen penalty en bij respawn wel.

Maar ik kan het ook verkeerd hebben hoor, ik heb er verder niets over gelezen of gehoord, maar het lijkt me sterk dat ze de res volledig van een ander laten afhangen, er zou waarschijnlijk een countdown timer zijn nadat je gekilled bent. En trouwens lijkt me het ook aanneembaar dat resurrection een channeling spell is zodat je toch niet in combat geressed kan worden.
Nou volgens mij is het zo dat ze juist proberen om coop te stimuleren en moet je alive zijn als je loot/XP wilt ontvangen. Ik denk eigenlijk dat dat ervoor gaat zorgen dat mensen veel defensiever gaan spelen bij een boss. Dus je kan wel degelijk geresst worden tijdens een bossfight,alleen moet de resser niet geraakt worden want het is idd een channeled spell.
Ik had liever gezien dat iedereen gewoon XP krijgt en loot, ook al ben je dood. "Come on, kill him. Only you are left. Do it!"-sort of thing zou je dan krijgen. Veel leuker imo. :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Check http://d3cauldron.com voor wat nieuwe gameplay screen van het Media event. Hier zie je ook de interface!

Edit: Zitten ook oude screens tussen! ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Pedr0 op 10-08-2011 07:52 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Meh, ik moet niet zoveel in dit topic lezen. Dan duurt het zolang voordat D3 uitkomt ;-)
Hoe gezellig ook, ik spreek jullie over paar weekies weer als Beta actief is (en ik ook ben uitgenodigd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dakreal schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:30:
Meh, ik moet niet zoveel in dit topic lezen. Dan duurt het zolang voordat D3 uitkomt ;-)
Hoe gezellig ook, ik spreek jullie over paar weekies weer als Beta actief is (en ik ook ben uitgenodigd).
Haha dat riep ik ook al maanden geleden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
Idd de dagelijkse routine is pc opstarten, kijken bij dfans en hier en dan de rest haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pedr0 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 07:51:
Check http://d3cauldron.com voor wat nieuwe gameplay screen van het Media event. Hier zie je ook de interface!

Edit: Zitten ook oude screens tussen! ;)
Hoeveel equipment slots zijn er nou?

Ik zie:

Head
Shoulder
Neck (amulet)
Torso
Wrist/Hand
Arm
Waist
Finger 2x (ring)
Legs
Feet
Weapon Left
Weapon Right

Dus Arm, Leg en Shoulder zijn nieuw.
Alleen maar beter want hoe meer verschillende dingen je aan kan hoe meer affixes je hebt van de items.
En de setjes kunnen veel groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stranglem schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 07:18:
[...]

Nou volgens mij is het zo dat ze juist proberen om coop te stimuleren en moet je alive zijn als je loot/XP wilt ontvangen. Ik denk eigenlijk dat dat ervoor gaat zorgen dat mensen veel defensiever gaan spelen bij een boss. Dus je kan wel degelijk geresst worden tijdens een bossfight,alleen moet de resser niet geraakt worden want het is idd een channeled spell.
Ik had liever gezien dat iedereen gewoon XP krijgt en loot, ook al ben je dood. "Come on, kill him. Only you are left. Do it!"-sort of thing zou je dan krijgen. Veel leuker imo. :)
Inderdaad. Ik vind het dan ook wel in lijn met de boss fights die ze tactischer en moeilijker proberen te maken.
Daarnaast nog de followers die teamplay zouden moeten zorgen dat lonewolfs ook teamplay willen uitproberen en zo zijn er nog wel meer dingen :)
Bulls schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

Hoeveel equipment slots zijn er nou?

Dus Arm, Leg en Shoulder zijn nieuw.
Alleen maar beter want hoe meer verschillende dingen je aan kan hoe meer affixes je hebt van de items.
En de setjes kunnen veel groter zijn.
Dat klopt en eerlijk gezegd ben ik wel heel benieuwd wat ze nu doen met charms aangezien de Talisman een hele poos terug er al is uit gesloopt en we nog geen vervangend systeem hebben gezien. (Vandaar ook één van de vragen voor Pheno ;)).

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 10-08-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:22:
Q u o t e:
So apparently the way it works now is that if you die and youre not near the boss when you do so, you get no xp or loot.... so if I die and the bosss is close enough to dead that my team can handle it by himself and still drag the boss far enough away to make me not get any loot or xp, and hes too much of an ***hat to come and res me for just that reason... im screwed. thats basically what youre telling us?

Your party member isn't going to get any additional rewards or loot if she kills the boss while you're dead. In fact, it'd be more beneficial for her if you were alive, as something might drop for you she wants. If she kills the boss alone, she gets loot for one person. If you kill the boss together, you each get loot for one person, slightly increasing the odds something good will drop for one or both of you. If you're a good sport and share drops you can't use, but she can, then you're encouraging teamwork and fair play.

If your party member is going to make sure you stay dead, it'd be for no other reason beyond causing you grief -- like I said, this person won't benefit at all from you being dead. In that case, this isn't a person you should continue to group with.

En dat is dus de reden dat ik niet met onbekenden in een groep ga. Als je minstens 75% van een bossfight meedoet en op het laatste moment gaat er iets fout dan krijg je niets als de groepsleden jou niet weer overeind helpen. Dat is toch wel jammer, dan speel ik net zo lief alleen dan hoef ik het alleen mezelf maar te verwijten. Ik zie ook niet waarom Blizz dit besloten heeft.
toon volledige bericht
Wat verwacht je dan? Eerder was het nog oneerlijker, dan viel er loot en had iemand in je groep wel pickit. Nu ligt er tenminste iets als je wel leeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:08

Rmg

Pheno79 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:20:
[...]
Wat verwacht je dan? Eerder was het nog oneerlijker, dan viel er loot en had iemand in je groep wel pickit. Nu ligt er tenminste iets als je wel leeft :P
of bij boss:

tp, unequip, die,

als boss bijna dood is respawn en loot pakken (dan wel met pickit of nie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Als je solo speelt en je gaat dood bij een boss heb je ook nog geen loot ;)

Ik vind het niet meer dan logisch dat je geen loot krijgt als je niet levend in de buurt bent van de boss. Moet je maar niet doodgaan. Mocht je alsnog doodgaan kan je waarschijnlijk altijd nog respawnen op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
bij D2 had je nog voor een bepaalde patch dat je met Sorc items kon oppakken door middel van een spell telepathie ... iets dergelijks.

dat was pas ninja'n :P

Maar dit item drop systeem is veel beter.

Speelde eens met een nederlander online op zijn barb, niks anders dan whirlwind natuurlijk. Valt er een unique en ja als spellcaster kun je dan gelijk oppakken want de barb animatie liep nog door. Weet niet meer of ik het gehouden heb, als hij het kon gebruiken had ik het wel aan hem gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kloos2 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:42:
Als je solo speelt en je gaat dood bij een boss heb je ook nog geen loot ;)

Ik vind het niet meer dan logisch dat je geen loot krijgt als je niet levend in de buurt bent van de boss. Moet je maar niet doodgaan. Mocht je alsnog doodgaan kan je waarschijnlijk altijd nog respawnen op een of andere manier.
Zoals eerder al gezegd is er een soort van resurrection systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Rmg schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:26:
[...]

of bij boss:

tp, unequip, die,

als boss bijna dood is respawn en loot pakken (dan wel met pickit of nie)
Eerste keer dat ik met anderen op internet een boss deed was mephisto, iedereen vol meppen tot de laatste millimeter, en iedereen stopt met hakken. Ik dacht wtf? Dus sla hem dood en hop alle loot verdwenen.
Proberen ze het in town ook nog aan je te traden voor iets... Get lost man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
wat ik altijd deed met een maatje was hell mephisto runs. en dan was de regel dat als er een unique kwam die je wilde hebben dan kreeg je die. en dan was de ander aan de beurt om iets te krijgen wat die wilde.

alle loot die tussenin dropte was gewoon om en om per keer dat je hem kilde.

werkte prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 16:53

anu

Met vrienden zo spelen wel inderdaad, met vreemden heb je altijd de kans dat er iemand tussen zit die niet zo eerlijk is :P
Dat is wel een voordeel van dit lootsysteem, zo krijgt tenminste iedereen iets :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
off-topic: @bulls: ha ook aoe fan? :) already is met 1 l :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ward Vr schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:01:
off-topic: @bulls: ha ook aoe fan? :) already is met 1 l :p
ah thnx niet gezien :D, is wel van AOE maar niet zo bedoeld, eerder naar Diablo 3 dat ie eindelijk eens mag komen :z

edit, leuk dat de smilies nu ook klein worden met small text :D

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 10-08-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
psychoclown schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:44:
[...]
(Vandaar ook één van de vragen voor Pheno ;)).
Ik heb net twintig minuten echte Q&A erbij gekregen, dus ik zit wat ruimer in de tijd. Ik moet die tijd wel delen maar niet met zo veel als bij de grote, waar je blij mag zijn dat je een vraag of twee kan stellen, als de rest niet durft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Pheno79 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Ik heb net twintig minuten echte Q&A erbij gekregen, dus ik zit wat ruimer in de tijd. Ik moet die tijd wel delen maar niet met zo veel als bij de grote, waar je blij mag zijn dat je een vraag of twee kan stellen, als de rest niet durft :')
tijd delen maakt toch niks uit als de rest ook goede vragen stelt?

iets dat neem ik aan het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pheno79 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Heb je al een lijst opgesteld met de belangrijkste vragen die je in elk geval wilt stellen? O-)

Ben echt benieuwd naar de antwoorden, ik neem aan dat je hier ook neerzet als je weer terug bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Afbeeldingslocatie: http://www.diablowiki.net/images/a/a3/Slaughtered-calf-inn2.jpg

......one of the early areas in the game is an Inn in Tristram, where your character seeks out Leah. While talking to her the other villagers start to act weird, and soon enough they go full zombie and the battle is on.

This shot appears to be from that area, as a brand new Wizard chats up Leah and downs a pint, just before all undead hell breaks loose. The pic isn’t great quality, but I gave it some quick clean up in Photoshop to at least make it not be diagonal.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModaSo
Stop putting spoilers:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

inderdaad, krijg zo echt te veel zin in diablo 3...word erg als ik dan niet in de beta kom:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 21:09
Wel knap hoe ze elke class hun eigen resource gaan geven.

Barb: Fury
Wizard: Arcane Power
Monk: Spirit
Witch Doctor: Mana
Demon Hunter: Hatred en Discipline (oid)

Ben ook benieuwd hoe ze dit allemaal gaan balancen, gezien het feit er ook PVP komt.

Weet wel dat de demon hunter mijn eerste char wordt :)

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:50:
[...]

inderdaad, krijg zo echt te veel zin in diablo 3...word erg als ik dan niet in de beta kom:(
Maar als je in de beta komt en je moet na de beta weer enkele weken wachten dan is het ook niet leuk. Je geeft een kind een speeltje om het vervolgens weer af te pakken.
Zou in de beta willen om de klassen te kunnen spelen maar aan de andere kant ook weer niet.
Hoorde gisteren overigens dat het best kan dat er erg veel beta keys uitgedeeld gaan worden om zo de serverbelasting het beste te kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

GibMaster schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:51:
Ben ook benieuwd hoe ze dit allemaal gaan balancen, gezien het feit er ook PVP komt.
Ze hebben al aangegeven (kan het even niet vinden zo snel) dat ze de balance bij PVP niet echt belangrijk vinden. Maar omdat de Skilltree nu vast staat, is dat natuurlijk al weer wat makkelijker; je weet iig welke Skills een speler ter beschikking heeft (incl. Runes).

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Pedr0 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:52:
[afbeelding]

[i]......one of the early areas in the game is an Inn in Tristram, where your character seeks out Leah.
'We all remember Leah don't we?' ... Voor de mensen die de vorige delen van dit topic niet gevolgd hebben :)
Afbeeldingslocatie: http://www.diablo3.net.ua/userfiles/Image/leah_concept.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Ward Vr op 10-08-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Ward Vr schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:12:
[...]

'We all remember Leah don't we?' ... Voor de mensen die de vorige delen van dit topic niet gevolgd hebben :)
[afbeelding]
ze heeft een beetje een hol ruggetje :(

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:13:
[...]
ze heeft een beetje een hol ruggetje :(
die kromt wel als ze voorover buigt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zat Leah in Act 5? Midden in dat dorp?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flessuh schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:35:
[...]

tijd delen maakt toch niks uit als de rest ook goede vragen stelt?

iets dat neem ik aan het geval is
Er zitten ook altijd wel weer gasten tussen die van die standaard vragen stellen waarvan wij het antwoord kunnen dromen ;)
GibMaster schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:51:
Wel knap hoe ze elke class hun eigen resource gaan geven.

Weet wel dat de demon hunter mijn eerste char wordt :)
Ze balancen primair voor PVE, PVP komt erin maar ze gaan niet speciaal voor PVP balancen.
Ziet er mooi en gezellig uit (voor zover dat te bepalen is van deze onscherpe foto ).
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:53:
[...]

Maar als je in de beta komt en je moet na de beta weer enkele weken wachten dan is het ook niet leuk. Je geeft een kind een speeltje om het vervolgens weer af te pakken.
Zou in de beta willen om de klassen te kunnen spelen maar aan de andere kant ook weer niet.
Hoorde gisteren overigens dat het best kan dat er erg veel beta keys uitgedeeld gaan worden om zo de serverbelasting het beste te kunnen testen.
Ze zullen de serverbelasting hoog willen houden en dus telkens nieuwe keys uitdelen wanneer de belasting van de server daalt :)
The Chosen One schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:19:
Zat Leah in Act 5? Midden in dat dorp?
Nee ze is nieuw, het 'nichtje' van Deckard Cain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Hmm de rol van Leah is niet volledig bekend denk ik

"Leah is a beautiful young woman, Deckard Cain's adopted daughter and assistant." (diablo3wiki.net)

"I likewise found it odd that there seemed to be only elderly people in the village, with the exception of one beautiful young woman whose father was quite insistent I keep my distance from her. Though he was rude on this point, I found him to be a rather sociable sort once convinced I was not interested in his daughter. He introduced himself as Pablo DeSoto." (diablo.wikia.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:18:
[...]

Er zitten ook altijd wel weer gasten tussen die van die standaard vragen stellen waarvan wij het antwoord kunnen dromen ;)
Haha ik zie het alweer voor me:

Q: Does Diablo 3 require a monthly fee to play?
A: |:( :X :O :'( :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
:') Of iets over de releasedate ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zo zeg wat een gedoe en gezeik op amazon.com (diablo 3 game -> forum) over AH, online moeten spelen etc.
Topics over wie de game allemaal gaat cancellen etc...

Ben ook niet blij met alles maar wow.

• Bulls
Ik was eerst ook totaal teleurgesteld, eerst over de RMAH en toen ik las dat je geen skills meer kon kiezen ging ik helemaal over de rooie, maar ben nu allang weer tevreden, en uiteindelijk is alle skills die je hebt voor handen hebben wel een goede vooruitgang, want dan gebruik je ook skills die je anders nooit zal kiezen, zoals leap ofzo van de barb, heb ik echt nooit gebruikt. Nu begrijp ik dat in D3 zulke "escape skills" essentieel zijn omdat je anders bepaalde obstakels niet voorbij komt.

Maar het feit ook dat alle skills gewoon mee levellen hoef je geen zorgen meer te maken wat je nu moet kiezen, en of iets anders niet beter was geweest.

Trouwens dat gedreig met cancellen, allemaal onzin, wie heeft überhaupt hem gepreordered, krijg je hem vast een week later dan de release omdat er te weinig aangeleverd zijn. Je kan hem beter gewoon halen op de dag van release, en anders zelfs gewoon online kopen bij blizzard.

Verwijderd

Vanaf de eerste dag dat het mogelijk is wordt de game ge-preorderd bij Blizz door mij. Gewoon downloaden op de dag van release en spelen.

Dat je online moet zijn maakt mijzelf niet uit maar ik kan me voorstellen dat er mensen minder blij mee zijn. Het is echter geen reden om een game niet te kopen en anders ben je snel uitgegamed in de nabije toekomst. En dat AH is iets wat je totaal kunt negeren zonder dat het invloed op je eigen spel heeft.

Ik snap werkelijk niet waarom iedereen nu al hoog in de boom zit terwijl de beta nog niet eens begonnen is en dan blijkt alles mee te vallen en heeft Blizz gewoon weer goed werk afgeleverd. En eind van het jaar zitten al die mensen die nu zogenaamd de preorder cancelen gewoon naast de kerstboom D3 te spelen.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-07 23:36

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Bulls schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:00:
Trouwens dat gedreig met cancellen, allemaal onzin, wie heeft überhaupt hem gepreordered, krijg je hem vast een week later dan de release omdat er te weinig aangeleverd zijn. Je kan hem beter gewoon halen op de dag van release, en anders zelfs gewoon online kopen bij blizzard.
Wanneer je hem pre-orderd bij Blizzard, dan krijg je dus een code of serial nummer waarmee je de game kunt downloaden? Ik zou hem namelijk wel willen pre-orderen maar ik wil dat doosje plus het boekie ook zo graag! Diablo 1 en 2 plus HF staan hier nog gewoon op de boekenplank en daar komt D3 gewoon bij :)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Verwijderd

FloydRaalte schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:17:
[...]

Wanneer je hem pre-orderd bij Blizzard, dan krijg je dus een code of serial nummer waarmee je de game kunt downloaden? Ik zou hem namelijk wel willen pre-orderen maar ik wil dat doosje plus het boekie ook zo graag! Diablo 1 en 2 plus HF staan hier nog gewoon op de boekenplank en daar komt D3 gewoon bij :)
Ja je kunt hem dan gewoon downloaden bij Blizzard tegen die tijd, denk ik. Zo werkt het met andere games wel iig.

Als je per se een doosje + boekje wilt, zou ik gewoon ff wachten tot de betrouwbare pre-order sites iets aanbieden. Ik geloof dat de Free record store altijd wel redelijk goed is met pre-orders, maar pin me er niet op vast.

Even wat anders, ik denk echt dat Diablo 3 alles van zn troon stoot en HET spel is komende 5 jaar. Het kan niet anders dan mega populair worden. Blizzard levert echt een knap staaltje werk dit keer...ongelofelijk.

• Bulls
FloydRaalte schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:17:
[...]

Ja ik ga hem ook retail halen, Diablo is wel echt een game die je fysiek moet hebben, geeft toch een extra meerwaarde. Ik heb Starcraft 2 wel digitaal en het voelt gewoon als een 13 in een dozijn STEAM game aan, of erger nog illegale download. Misschien neem ik wel een CE of SE van D3 mocht die er komen, want D2 is toch echt mijn meest gespeelde game, ookal kocht ik hem pas jaren om hem via internet te spelen, Diablo is gewoon zijn geld waard, en dat moet je tastbaar hebben :D

• Hrethgir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04 20:40
Ward Vr schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:33:
Hmm de rol van Leah is niet volledig bekend denk ik

"Leah is a beautiful young woman, Deckard Cain's adopted daughter and assistant." (diablo3wiki.net)

"I likewise found it odd that there seemed to be only elderly people in the village, with the exception of one beautiful young woman whose father was quite insistent I keep my distance from her. Though he was rude on this point, I found him to be a rather sociable sort once convinced I was not interested in his daughter. He introduced himself as Pablo DeSoto." (diablo.wikia.com)
Leah is de dochter van Adria the Witch van D1.
http://diablo.wikia.com/wiki/Adria_the_Witch

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik was eerst ook totaal teleurgesteld, eerst over de RMAH en toen ik las dat je geen skills meer kon kiezen ging ik helemaal over de rooie, maar ben nu allang weer tevreden, en uiteindelijk is alle skills die je hebt voor handen hebben wel een goede vooruitgang, want dan gebruik je ook skills die je anders nooit zal kiezen, zoals leap ofzo van de barb, heb ik echt nooit gebruikt. Nu begrijp ik dat in D3 zulke "escape skills" essentieel zijn omdat je anders bepaalde obstakels niet voorbij komt.
Mee eens,
Ik was ook half boos, maar toen bedacht ik me dat ik als barb alleen leap en whirlwind heb gebruikt, andere dingen was zonde omdat je daar dan al je punten in moest gaan stoppen.
het was echt of:
-1 of 2 skills die echt goed zijn,
-een hoop skills die allemaal nog heel erg zwak zijn.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Pheno79
Leap-barb is geniaal. De enige skill dat echt hopeloos is, is conversion van de pala. Voor de rest heb ik eigenlijk wel met elke skill een hell viable build kunnen maken. Dus Bliz weet wat ze doen. Daarom ook straks de beta: welke skills werken nog niet lekker? Moeten ze sterker, zien ze er niet uit, spreken ze niet aan?

Diablo wordt een CE voor mij, als dat er komt. Vast wel, ik ben er van overtuigd. Pre-orderen is zinloos tegenwoordig, want je hebt de game later dan als je gewoon naar de winkel gaat :')
Bulls schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:23:
[...]

Haha ik zie het alweer voor me:

Q: Does Diablo 3 require a monthly fee to play?
A: |:( :X :O :'( :F ;w
Dat soort vragen. Of zoals vorig jaar: wanneer komt ie uit. |:( Dat is zoiets als met je monitor uit in ubertrist rond gaan lopen. Zonde van de tijd voor iedereen.

Ik ga vanavond of morgen een vragenlijst maken in ieder geval. En natuurlijk pleur ik die antwoorden online, anders vraag ik ze niet :+

[ Voor 19% gewijzigd door Pheno79 op 11-08-2011 07:54 ]

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 18:35
Ik heb ook vier keer diablo2 gekocht nadat mijn cd-rom speler de cd's had opgegeten :F . Dus ik denk dat ik het spel de eerste keer download en nog een CE aanschaf voor mijn zoontje (smoes voor de vrouw ;) ).

Bah had gewoon gratis naar gamescom gekund, ware het niet dat ik moet werken en geen vrij kan/mag nemen ;w

Diablo 3 Profiel

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Als het goed is kun je je retail versie ook gewoon registreren bij battle.net, zodat je, mocht je problemen met je discs hebben, je de digitale versie gewoon kunt downloaden.

Zo werkt het iig wel met Diablo2 en SC2.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• randomice
Tormbo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:34:
Als het goed is kun je je retail versie ook gewoon registreren bij battle.net, zodat je, mocht je problemen met je discs hebben, je de digitale versie gewoon kunt downloaden.

Zo werkt het iig wel met Diablo2 en SC2.
Dat kan natuurlijk ook maar ik vind het altijd zo een gedoe met cd's en de lange installatie tijd, en je moet hem ook eerst kopen (drama als er geen gameshop in je dorp is ;) ). Daarom download ik hem liever, dia2 is ook zo geinstalleerd op een ssd met de gedownloade versie. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door randomice op 11-08-2011 08:55 ]

Diablo 3 Profiel

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:56
randomice schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:54:
[...]
Dat kan natuurlijk ook maar ik vind het altijd zo een gedoe met cd's en de lange installatie tijd, en je moet hem ook eerst kopen (drama als er geen gameshop in je dorp is ;) ). Daarom download ik hem liever, dia2 is ook zo geinstalleerd op een ssd met de gedownloade versie. >:)
Gedoe met cd's en lange installatie tijd? Hoe vaak installeer je een game?... Crashed je pc elke dag dat je alles opnieuw moet installeren? |:(

• randomice
sbmuc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:06:
[...]

Gedoe met cd's en lange installatie tijd? Hoe vaak installeer je een game?... Crashed je pc elke dag dat je alles opnieuw moet installeren? |:(
Het gaat er mij niet om hoe vaak ik hem installeer , maar ik denk nog met weemoed terug aan het installeren van d2. Toen stond ie nog op 3 /4 cd's , hele tijd wisselen etc. Zal nu wel 1 dvd zijn, maar toch vind ik downloaden prettiger. Dat is geheel mijn mening natuurlijk O-)

Ook het vrouwtje vindt het prettiger met betrekking tot "troep" . Ik heb nu al een shitload aan cd's van spellen rondslingeren _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door randomice op 11-08-2011 09:14 ]

Diablo 3 Profiel

• Pheno79
randomice schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 07:56:
Ik heb ook vier keer diablo2 gekocht nadat mijn cd-rom speler de cd's had opgegeten :F . Dus ik denk dat ik het spel de eerste keer download en nog een CE aanschaf voor mijn zoontje (smoes voor de vrouw ;) ).

Bah had gewoon gratis naar gamescom gekund, ware het niet dat ik moet werken en geen vrij kan/mag nemen ;w
En anders kost het 15 euro dacht ik. Ik heb een vrij druk programma op de beursdagen zelf, maar voor Big D wijkt alles. En met een mediapas kom je toch vaak vooraan :+

En ja, CE bestel ik en daarna registreren, dan kun je voortaan braaf via Battle.net de boel installeren.

• sbmuc
randomice schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:10:
[...]

Het gaat er mij niet om hoe vaak ik hem installeer , maar ik denk nog met weemoed terug aan het installeren van d2. Toen stond ie nog op 3 /4 cd's , hele tijd wisselen etc. Zal nu wel 1 dvd zijn, maar toch vind ik downloaden prettiger. Dat is geheel mijn mening natuurlijk O-)
True ieder zijn ding.
Ik moet en zal alles van blizzard gewoon op cd/dvd hebben. Toevallig heb ik vorige week de Starcraft 2 Collectors edition gewonnen!(en de logitech G19, G700, G13 en G930 /RAWR!) / lekker offtopic

Het probleem met digitaal je games kopen bij Blizzard of Steam(wanneer er geen aanbieding is) is dat ze vaak duurder(of hetzelfde bedrag) zijn dan wanneer je ze in de winkel koopt. En dan krijg je geen boekje/DVD of whatever.... Wanneer ik mijn game ergens van een server vandaan haal verwacht ik dat het een stuk voordeliger is dan dat het in de winkel zou zijn.
Ik wil het beste voor mijn euro's, dus wanneer ik ergens mijn game fysiek kan halen / bestellen en hij is 5 tot 30 euro goedkoper dan de digitale variant, dan heb ik hem liever een dagje later (of 5 minuten later, ik woon om de hoek bij Dynabyte)

(dit is geen rant persoonlijk aan iemand gericht, gewoon mijn mening!)

Ben ik overigens een van de weinigen die de beta NIET wil spelen? Ik zal hem installeren om te kijken hoe / of het draait, en dan is het weer uninstall en wachten op de full release.

• anu

anu

Ik kan me er heel goed iets bij voorstellen :).
Ik wil hem heel graag spelen, maar aan de andere kant is het wel weer vervelend dat je dan vervolgens alleen bijvoorbeeld act 1 kunt doen, en tussen de beta en release weer niet kunt spelen. Ook weet je niet wat er nog allemaal gaat veranderen na de beta dus wellicht leer je je weer dingen verkeerd aan etc.
Voordeel is wel dat je alle classes al kunt uitproberen en alvast kunt kiezen wat je het leukste vind om bij release mee te beginnen:)

• sbmuc
anu schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:46:
Ik wil hem heel graag spelen, maar aan de andere kant is het wel weer vervelend dat je dan vervolgens alleen bijvoorbeeld act 1 kunt doen, en tussen de beta en release weer niet kunt spelen. Ook weet je niet wat er nog allemaal gaat veranderen na de beta dus wellicht leer je je weer dingen verkeerd aan etc.
Voordeel is wel dat je alle classes al kunt uitproberen en alvast kunt kiezen wat je het leukste vind om bij release mee te beginnen:)
Binnen 2 dagen zullen de meeste van ons van alle classes wel 1 char hebben denk ik. Al is het alleen maar om een naam te claimen!

• Bulls
anu schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:46:
Het probleem met zo'n beta is dat je dat eerste stukje helemaal grijs gaat spelen, en mocht je de full version spelen, dan is dat stuk altijd weer de demo level. Zo was dat ook met Left4Dead2 demo of Battlefield2 demo, de maps die je in de demo/beta speelt voor de release aan blijven altijd demo maps.
sbmuc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:53:
[...]

Binnen 2 dagen zullen de meeste van ons van alle classes wel 1 char hebben denk ik. Al is het alleen maar om een naam te claimen!
Namen doe ik nooit zo moeilijk over, ik verzin ze ter plekke met mijn eigen random name generator zoiets als: Hirbularian, Dmerkor of Shulicsa :+

[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 11-08-2011 10:02 ]

• randomice
Met zo een kleine beta wordt je juist "uitgenodigd" om het spel te kopen. Je wilt natuurlijk weten hoe het verhaal verder gaat na de skeleton king. Ik vind het zeker prettiger dan gelijk het hele spel uit te kunnen spelen in een beta.

Diablo 3 Profiel

• Bulls
randomice schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:06:
Met zo een kleine beta wordt je juist "uitgenodigd" om het spel te kopen. Je wilt natuurlijk weten hoe het verhaal verder gaat na de skeleton king. Ik vind het zeker prettiger dan gelijk het hele spel uit te kunnen spelen in een beta.
Ja ik weet toch al dat ik hem ga kopen, juist voor de slechte games moeten ze demos uitbrengen tijdens of voor de release zoals Homefront wat een kµt spel was dat zeg, door de filmpjes was je helemaal verkocht en toen je het ging spelen was het 5x bagger

• ModaSo
I'm starting to get a Diablo 3 frenzy...

Must play quick!

• anu

anu

[...]

True, dat zal ik ook wel doen, alleen ik denk niet dat ik ze allemaal tegelijk ga levelen :), maar wanneer ik niet in de beta kom denk ik dat ik wel in het begin alle classes een klein stukje level, om te kijken wat mij het meeste bevalt, als ik wel in de beta zit kan ik dat dan al doen :)

• OkkE

OkkE

[...]

Net als met WoW, begin ik met één class en level ik die eerst een lange tijd; zoals het er nu naar uit ziet zal het Wizard worden. :)

Voor de naam hoef ik het niet te doen, de namen die ik in WoW heb gekozen zijn ook nog steeds uniek. :o

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.