Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Bulls schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:07:
Bah ik ben nu niet thuis en kan van mijn PC dus niet opnieuw de info updaten, pas vrijdag middag weer.

Laten we maar hopen dat het dan niet "te laat" is :'( ;)
Maak je niet druk :), beta begint pas op zijn vroegst in september waarschijnlijk (late Q3). Bovendien hebben ze aangegeven dat deze beta voornamelijk dient om hun nieuwe hardware te stress testen. Ze zullen dus waarschijnlijk met kleine aantallen beginnen en deze daarna flink verhogen om te kijken wat de servers aankunnen, vandaar dat de beta ook zo klein is (klein deel van ACT I maar). Dus goede kans dat veel mensen de beta kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:29
Klopt het dat ik geen status verandering zie bij het draaien van die tool voor de beta?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jij niks aan je hardware hebt verandert dan zul je niet of nauwelijks verschil zien nee :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

Sinned123 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:32:
Klopt het dat ik geen status verandering zie bij het draaien van die tool voor de beta?
Weet je zeker dat je hem opnieuw hebt gedownload? Er moet nu je internet snelheid op komen te staan. En je GPU geheugen moet erbij komen. Paar nieuwe belangrijke onderdelen worden nu ook genoemd en de internet snelheid is er 1 van. Heb je dit niet? dan ff opnieuw downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

DeepSeven schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:16:
[...]

Maak je niet druk :), beta begint pas op zijn vroegst in september waarschijnlijk (late Q3). Bovendien hebben ze aangegeven dat deze beta voornamelijk dient om hun nieuwe hardware te stress testen. Ze zullen dus waarschijnlijk met kleine aantallen beginnen en deze daarna flink verhogen om te kijken wat de servers aankunnen, vandaar dat de beta ook zo klein is (klein deel van ACT I maar). Dus goede kans dat veel mensen de beta kunnen proberen.
De beta is dus eigenlijk voornamelijk om de hardware te testen dan om de game zelf te testen.
De hele game wordt trouwens al volop gespeeld door het personeel. Ik ga er vanuit dat het gametechnisch wel snor zit als ze nog steeds praten over indien mogelijk nog dit jaar een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Bulls schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:07:
Bah ik ben nu niet thuis en kan van mijn PC dus niet opnieuw de info updaten, pas vrijdag middag weer.

Laten we maar hopen dat het dan niet "te laat" is :'( ;)
Ze geven mensen echt wel meer dan 24 uur de tijd om die tool (opnieuw) te draaien. ;)

Ik heb stiekem de hoop dat ik een redelijke kans maak omdat er niet zo veel mensen met een MacBook Pro + Lion zijn, in vergelijking met normale Windows gebruikers. :P Maar we wachten het af, opzich heb ik ook eigenlijk helemaal niet veel tijd om die beta te spelen.

Zou mooi zijn als de game pas na Q1 2012 uit komt, ben ik tenminste net terug van mijn vakantie. :D
Anoniem: 230001 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:49:
De beta is dus eigenlijk voornamelijk om de hardware te testen dan om de game zelf te testen.
De hele game wordt trouwens al volop gespeeld door het personeel. Ik ga er vanuit dat het gametechnisch wel snor zit als ze nog steeds praten over indien mogelijk nog dit jaar een release.
Inderdaad. En balancing is niet zo'n issue. Niet zo groot als bij Starcraft.

[ Voor 24% gewijzigd door OkkE op 04-08-2011 12:51 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reflow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:40:
[...]

Weet je zeker dat je hem opnieuw hebt gedownload? Er moet nu je internet snelheid op komen te staan. En je GPU geheugen moet erbij komen. Paar nieuwe belangrijke onderdelen worden nu ook genoemd en de internet snelheid is er 1 van. Heb je dit niet? dan ff opnieuw downloaden!
OPERATING SYSTEM:
Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1)
CPU TYPE:
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor
CPU SPEED:
3.22 GHz
SYSTEM MEMORY:
4 GB
VIDEO CARD MODEL:
ATI Radeon HD 5800 Series
VIDEO CARD DRIVER:
aticfx32.dll
DESKTOP RESOLUTION:
1360x768
HARD DISK SIZE:
474.41 GB
HARD DISK FREE SPACE:
409.49 GB (86%)

Dit krijg ik keer op keer te zien, geen intersnelheid te zien bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:29
Reflow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:40:
[...]

Ik word keer op keer naar een blizzard support site geleid.
Waar de voorwaarden staan.
Volgens mij moet ik gewoon in aanmerking komen, aangezien ik 4 van de 5 titels bezit.
Erg raar.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:29
Je moet dan je land/taal op English (EU) of English (US) zetten. Staat ergens onderaan, dan moet het goedkomen. Bij mij werkte om de één of andere reden English (EU) niet, maar English (US) wel. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
je moet je taal op Americas english US zetten, dan krijg je de goeie. Dit zou trouwens kunnen betekenen dat ze alleen maar US toelaten in de beta voor testdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yepp, nu werkt het wel, errug vreemd. Op deze manier gaan ze niet van iedereen gegevens binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

batsma schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:00:
je moet je taal op Americas english US zetten, dan krijg je de goeie. Dit zou trouwens kunnen betekenen dat ze alleen maar US toelaten in de beta voor testdoeleinden.
Dat hebben ze ook al gezegd dat het vooral Amerikanen zullen zijn. Geeft niet, als ze maar HD filmpjes op youtube zetten, ik wil weer eens wat andere filmpjes zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Indien ze het alleen voor bepaalde regio's/landen toestaan zou dat ook duidelijk vermeld moeten zijn in de voorwaarden. Voor zover ik weet is dit niet het geval dus zal er hier waarschijnlijk sprake zijn van een bug(je) in de site.

Edit: Wel jammer dat je niet meerdere systemen kan opgeven, aangezien er thuis 2 laptops en 2 pc's staan. Dan zouden ze kunnen kiezen welke er in aanmerking komt/komen. :)

Edit2: My bad psycho, had ik beter moeten lezen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Tormbo op 04-08-2011 13:19 ]

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tormbo schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:02:
Indien ze het alleen voor bepaalde regio's/landen toestaan zou dat ook duidelijk vermeld moeten zijn in de voorwaarden. Voor zover ik weet is dit niet het geval dus zal er hier waarschijnlijk sprake zijn van een bug(je) in de site.

Edit: Wel jammer dat je niet meerdere systemen kan opgeven, aangezien er thuis 2 laptops en 2 pc's staan. Dan zouden ze kunnen kiezen welke er in aanmerking komt/komen. :)
In de beta FAQ staat dat ze beginnen met een beta server in NA en later zullen uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Anoniem: 230001 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:53:
[...]

OPERATING SYSTEM:
CPU TYPE:
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor
CPU SPEED:
3.22 GHz
SYSTEM MEMORY:
4 GB
VIDEO CARD MODEL:
ATI Radeon HD 5800 Series
VIDEO CARD DRIVER:
aticfx32.dll
DESKTOP RESOLUTION:
1360x768
HARD DISK SIZE:
474.41 GB
HARD DISK FREE SPACE:
409.49 GB (86%)

Dit krijg ik keer op keer te zien, geen intersnelheid te zien bij mij.
Hij hoort er zo uit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_178/gallery_44052_178_12881.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ziet ie er nu ook uit nadat ik de English US heb aangevinkt. Ik vrees echter voor Blizz dat er vele dat niet weten en dat ze dus ook na de update onvolledige info zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok's defense on non-customizable characters

But Bash, it doesn’t address the drawback…no more character customization. Surely you guys recognize that RPG’s are about building a unique DiabloWikicharacter? If everyone has access to the same skills, at the same power level, aren’t we all now inter-changable? (besides our gear?)
Bashiok: Leveling to 60, finding gear, finding DiabloWikirunes, all go toward making a viable build with 6 skills and 3 passives.

Diablo III is a more complex game, DiabloWikicombat-wise, you can’t max out a single attack skill and DiabloWikiWhirlwind to victory. We have around eight different types of skills (attack, cc, escape, etc.), each class has around twenty four, and with only six slots that’s some hard decisions on how you can build your character. Limits mean variety if we do our job right.

Yes you’ll be able to see some guy with his skills and passives set a certain way and copy him, but that’s always been the case. What’s important is experimenting and finding unique builds, and finding the items to support it.

There’s far more build potential in Diablo III, especially with the recent changes.

Did you guys ever explore the idea that perhaps you could freely be able to add subtract and move skill points freely? That would address the issues you experienced while testing and allow for people to keep unique builds based of skill distribution. That can’t be too bad of an alternative?
Bashiok: Yeah, I mean that’s essentially what respecs are, just a bit more wholesale.

The base problem with skill points is that we found they simply put too much incentive toward pumping up one or two DiabloWikiskills. If we wanted to balance the game it means we’d have to let someone be able to essentially beat the game with that build since it’s the most obvious. You’re not going to put a few points here, a few there, you’re going to go the D2 route, horde points, and dump them all into a core skill or two. It really limited builds since points always went toward specific types of attacks that scaled well with additional points, and we’re not going to keep systems that are stifling (viable) build potential and (meaningful) character customization.

I think when they test and work through things they try and eliminate the cookie cutter builds from the game so everybody isn’t doing the exact same thing to be “good”. While it does take away customization changing it they way they did it makes all builds viable regardless of which skill you choose (= which if you think about it is really cool, cause you can still be unique through runes, especially with how they changed the runes. I kinda have sad feelings over not being able to make a oddball build like I could in D2 even if it did suck but I much would rather make a oddball build thats viable rather than a oddball build that can’t progress in the game if you know what i mean.
Bashiok: There’s definitely still “wrong” builds, and thus plenty of non-optimal builds to tinker with. You have a big set of skills, but it’s important to note that not all of those skills serve the same purpose. If you pick a bunch of CC/escape/buff type skills, you’re going to be hurting. But if you build your character in a way where you’re sopping up DiabloWikiresources, using damage reduction and control skills, and one giant damage output, it could work. Change any one of those skills though and the whole build could break.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Anoniem: 230001 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:24:
Zo ziet ie er nu ook uit nadat ik de English US heb aangevinkt. Ik vrees echter voor Blizz dat er vele dat niet weten en dat ze dus ook na de update onvolledige info zullen krijgen.
Als wij (GoT) mensen het maar weten haha. Hoe meer mensen er van ons in komen des te gezelliger! :D

[ Voor 37% gewijzigd door Reflow op 04-08-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het zo lees denk ik dat je inderdaad nog genoeg mogelijkheden hebt. Hij heeft volgens mij wel een punt als hij zegt dat je ook met talentpoints weinig variatie hebt omdat iedereen toch alles in hetzelfde stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

@Psycho: Misschien handig om in de TS te vermelden dat je de language beter op English US kan zetten voor de systeem specs opt-in. Het blijkt dat meer mensen in Europa dit probleem ondervinden: http://forums.battle.net/...icId=27822632945&sid=3000

Op deze manier komen er misschien des te meer GoT mensen in de beta :)

Ook leuke info voor de mensen die een fansite maken, logo is een beetje aangepast:

http://d3cauldron.com/201...as-been-reworked-updated/

[ Voor 19% gewijzigd door Reflow op 04-08-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mmm... Language onder communication preferences ook gewoon op US English gezet, (stond op UK (EU)).

Toch krijg ik de _enGB (1.0.0.7) system info beta opt-in te zien. Zelfs als ik via us.battle.net inlog...

De file verspreiden heeft geen zin, of staat de voorkeurstaal ook nog ergens anders?

Jammer dat het zo gaat... Ik hoop dat ze snel de Beta ook naar andere Regio's uitbreiden. Ik denk namelijk niet dat het zo heel prettig is om met ~200ms ping te spelen. Dat was het in D2 in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
die internet connection speed klopt voor geen meter... 300kB/s..... ook ziet ie niet dat ik 1 ssd heb en 2 hd in raid-0 :(

[ Voor 29% gewijzigd door randomice op 04-08-2011 18:22 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Bij mij staat er maar 3,5 MB/s dat moet minstens 15MB/s zijn klopt inderdaad helemaal niet.
Voor de rest klopt er wel wat er staat.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

djunicron schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:14:
Mmm... Language onder communication preferences ook gewoon op US English gezet, (stond op UK (EU)).

Toch krijg ik de _enGB (1.0.0.7) system info beta opt-in te zien. Zelfs als ik via us.battle.net inlog...

De file verspreiden heeft geen zin, of staat de voorkeurstaal ook nog ergens anders?

Jammer dat het zo gaat... Ik hoop dat ze snel de Beta ook naar andere Regio's uitbreiden. Ik denk namelijk niet dat het zo heel prettig is om met ~200ms ping te spelen. Dat was het in D2 in ieder geval niet...
Rechtsonderin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik heb inderdaad ook het probleem dat hij mijn ssd en ander hdd's niet ziet. internet snelheid zit ook rond 3.5 mb en dat moet rond 6mb zitten. wel ziet die dat ik 2 monitoren heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-06 19:28

flessuh

Set sail for fail!

appart, bij mij kijkt hij alleen naar de downloads partitie....die heeft nog 4% ruimte over...de overige 2TB vrije ruimte ziet hij niet blijkbaar wel vaag...

ben benieuwd wanneer er meer duidelijk word...zoals ik heb begrepen wil blizz de beta starten voor 30 september, dus ze hebben nog even

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Even een kort en simpel vraagje; Diablo 3 gaat toch niet zoals WoW per maand betaald moeten worden of wel soms ? Ik kan er niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:00
madmaxnl schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:41:
Even een kort en simpel vraagje; Diablo 3 gaat toch niet zoals WoW per maand betaald moeten worden of wel soms ? Ik kan er niks over vinden...
Neen hoor eenmalige aankoop. Er is wel een auction house met echt geld maar dat is volledig optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 15:40

Jan Laros

Aerschtuner

Pffft, na veel geklungel kan ik eindelijk dat system check programmaatje downloaden en runnen, begint hij te blaten dat hij geen data naar Blizzard kan sturen. :(

Zowel op mijn Windows 7 werkstation als op mijn Macbook Pro.

Morgen maar eens even verder prutsen. En anders bij de redactie bedelen of ik de volgende preview sessie mag meedoen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan Laros schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:57:
Pffft, na veel geklungel kan ik eindelijk dat system check programmaatje downloaden en runnen, begint hij te blaten dat hij geen data naar Blizzard kan sturen. :(

Zowel op mijn Windows 7 werkstation als op mijn Macbook Pro.

Morgen maar eens even verder prutsen. En anders bij de redactie bedelen of ik de volgende preview sessie mag meedoen ;).
Ah joh, als wij met z'n allen de beta mogen doen mag je vast wel een keertje over onze schouders meekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Aha, gelukt nu om m'n systeem te laten lezen...

Die tool is niet helemaal goed bij z'n hoofd alleen, m'n videokaart (560Ti) zou 3,93GB geheugen hebben, slechts de grootste non-raid schijf wordt bekeken voor opslag en de internet verbindingssnelheid wordt gemeten over 1,83 seconden naar ergens in de States. (2mb file download ofzo?)

M'n schijf (een WD 2TB) die voor de test in aanmerking kwam werd geteld als een 20008910210B, wat als je het goed bekijkt 20TB zou zijn.

Ik las elders al dat mensen dia via DSL-Sateliet internetten in Amerika, snelheden van over de 300MB/s (0,28GB/s) gehaald werden, en mensen op het FM1 A75 platform van AMD soms "320.1GB" aan RAM hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

OPERATING SYSTEM:
CPU TYPE:
AMD Phenom(tm) II X6 1090T Processor
CPU SPEED:
2.97 GHz
SYSTEM MEMORY:
8 GB
VIDEO CARD MODEL:
NVIDIA GeForce 8800 GTS 512
VIDEO CARD MEMORY:
4.35 GB
VIDEO CARD DRIVER:
nvd3dum.dll
DESKTOP RESOLUTION:
1680x1050
HARD DISK SIZE:
296.74 GB
HARD DISK FREE SPACE:
206.3 GB (70%)
INTERNET CONNECTION SPEED:
3.37 MB/s

Klopt nog niet helemaal zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:01
Zo ingeschreven en nu maar hopen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het zo lees gaat Blizz niet veel aan die gegevens hebben...

Ben wel al steeds meer aan het twijfelen geslagen. Was van plan een barbarian en Witch Doctor aan te maken maar begin steeds meer over die laatste te twijfelen. Wellicht dat het een Wizard gaat worden. Ik wil echter eerst eens gaan kijken wat de runes allemaal gaan doen met de spells want dat kan een wereld van verschil gaan maken. En ik wil niet meer dan twee characters hebben, zal lang genoeg gaan duren om beide naar 60 te brengen en de Artisians te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Op mijn MacBook Pro met Lion wilde de tool ook niet. Eerste keer veranderde er niks. Tweede keer werd er geen data verstuurd. Derde en vierde keer crashte de tool.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
was er trouwens al wat meer informatie vrij gekomen over het maken van guilds/clans ? zal wel grotendeels samen hangen met het bnet 2.0 verhaal gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga je veel aan guilds hebben dan omdat het geen MMO is? Heb nog niet eerder gehoord dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:08
Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:36:
Ga je veel aan guilds hebben dan omdat het geen MMO is? Heb nog niet eerder gehoord dat het mogelijk is.
Persoonlijk denk ik dat het wel wat extra fun kan leveren indien er een mooie integratie voor komt. Zie het een beetje als manier om gemakkelijker met anderen in contact te kunnen blijven en waardoor het toegankelijker wordt om samen met dezelfde mensen meermaals te spelen.

Iets waarvoor uiteindelijk de veel van de eerste guilds binnen MMO's ook opgezet zijn, een echt gezamenlijk doel was er ook nooit, maar onderdeel zijnde van een verheven chatbox aka guild was wel vaak een extra stimulans om te blijven spelen.

Zonder wordt het waarschijnlijk toch al snel een beetje als wat SC2 heeft, het is danwel multiplayer, en de matchmaking werkt leuk. Maar gezien de massale aantallen in spelers leer je mensen niet echt kennen, en ze bieden hiertoe ook weinig optie (zeker ten tijden van de SC2 launch).

En één van de dingen wat een game vaak juist alleen nog maar sterker maakt, is toch wel het gevoel van een community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben benieuwd, dan zal het guild uit WoW waarschijnlijk wel een filiaal gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

psychodude schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:44:
[...]

Persoonlijk denk ik dat het wel wat extra fun kan leveren indien er een mooie integratie voor komt. Zie het een beetje als manier om gemakkelijker met anderen in contact te kunnen blijven en waardoor het toegankelijker wordt om samen met dezelfde mensen meermaals te spelen.

Iets waarvoor uiteindelijk de veel van de eerste guilds binnen MMO's ook opgezet zijn, een echt gezamenlijk doel was er ook nooit, maar onderdeel zijnde van een verheven chatbox aka guild was wel vaak een extra stimulans om te blijven spelen.

Zonder wordt het waarschijnlijk toch al snel een beetje als wat SC2 heeft, het is danwel multiplayer, en de matchmaking werkt leuk. Maar gezien de massale aantallen in spelers leer je mensen niet echt kennen, en ze bieden hiertoe ook weinig optie (zeker ten tijden van de SC2 launch).

En één van de dingen wat een game vaak juist alleen nog maar sterker maakt, is toch wel het gevoel van een community.
Denk dat in deze game guild geen toegevoegde waarde heeft. Friendlist is denk ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
Door middel van guilds valt het channel gebeuren een beetje weg dus ik denk niet dat er guilds zullen komen. In één channel zitten geeft namelijk al een soort van guild gevoel. Voor onderlinge chat is er altijd nog de friendlist/ battlenet friendlist.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 33272 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:24:
[...]

Denk dat in deze game guild geen toegevoegde waarde heeft. Friendlist is denk ik genoeg.
In diablo 2 heb ik anders in een guild gezeten. Gewoon een groep gezellige mensen die veel samen dingen ondernamen en samenspeelde. Dus je moet gewoon even de essentie van een guild zien, en niet de bloated meuk waarvoor een guild tegenwoordig staat.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05 12:45
Ik neem aan dat ik mijzelf niet meer kan inschrijven voor de beta?

@Tormbo, ach verrek, ik vroeg mij al af waarom ik me nog nooit had geregistreerd voor de beta. Een geregistreerde game schittert hier in afwezigheid. Ach ja, dan moeten jullie de ervaringen maar uitgebreid posten.

[ Voor 62% gewijzigd door ozothebozo op 05-08-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

ozothebozo schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:02:
Ik neem aan dat ik mijzelf niet meer kan inschrijven voor de beta?
Volgens mij kan dat nog gewoon, maar je moet uiteraard wel een battle.net account hebben met geregistreerde game(s).

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Inferno difficulty?
Ultimately, it’s going to take the game's harder difficulty modes -- Hell and Inferno -- to challenge the limits of the best Diablo III players. Bron
Gelekte screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k10cW.jpg

Nog 9 meer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hmm Inferno zou dat misschien na hell komen als 4e difficulty? En dat je daar uitsluitend lvl 60 mobs hebt of zelfs hoger, terwijl jezelf niet meer hoger kan worden maar alleen je gear en runes kan fine tunen.

Zou interessant kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DeepSeven schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:15:
Inferno difficulty?

[...]

Gelekte screenshots:

[afbeelding]

Nog 9 meer hier.
awesome! komt nu toch wel erg dichtbij!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Hmm een 4e difficulty zou inderdaad wel ideaal zijn. Ze vertelden eerder dat je level 60 zou zijn aan het eind van Hell. Dan zou dus Inferno getuned zijn op lvl 60 characters en kun je dus overal (elke act, elke plaats) even effectief items hunten. (Iets wat Blizzard ook aangaf te willen, niet 1 beste plek voor items, zoals Mephruns nu bijvoorbeeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Maar dan wel -120 nogwat resistances. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Dakreal schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:55:
[...]

In diablo 2 heb ik anders in een guild gezeten. Gewoon een groep gezellige mensen die veel samen dingen ondernamen en samenspeelde. Dus je moet gewoon even de essentie van een guild zien, en niet de bloated meuk waarvoor een guild tegenwoordig staat.
QFT. Gewoon gezellig ouwehoeren onder een guildnaam, terwijl je de zoveelste run deed. Van mij mag er guildsupport zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Die maps geeft mij het Final Fantasy gevoel. _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Pheno79 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:47:
[...]

QFT. Gewoon gezellig ouwehoeren onder een guildnaam, terwijl je de zoveelste run deed. Van mij mag er guildsupport zijn.
Dat is toch hetzelfde als ouwehoere in een chatchannel ? Zie de toegevoegde waarde niet zo, als het er in zit prima, zonder mis je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Het mooie is, dat een guild netjes en overzichtelijk is. je hoeft niet chat te spammen, je ziet in 1 opgslag wie van je maten online zijn, waar ze zich bevinden (game). Ook word het dan makkelijker om runs op te zetten. Ik zie er persoonlijk wel voordelen in.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Mja, als je met max 4 man een game in mag is dat weinig basis voor een guild lijkt me, of is dat inmiddels aangepast?
Kan geen kwaad als het er in zit, maar het hoefd niet van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

anu schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:32:
Mja, als je met max 4 man een game in mag is dat weinig basis voor een guild lijkt me, of is dat inmiddels aangepast?
Als teamvorming vindt ik dit wel een toegevoegde waarde.. Beter dan die accounts / chars maken met [Guildnaam]Eigennaam. En mogelijk dat hier natuurlijk ook andere leuke features met mee komen? we laten ons in ieder geval verassen.. Misschien guild battle's ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Daar heb je wel een punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
komt in Bnet 2.0 ergens op forum bij blizzrd gelezen.
blijkbaar is het Bnet van SC2 een schim van wat er straks komt bij D3, en dan ook bij SC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Laatst online: 20-06 11:45
Pensmaster-B schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:37:
komt in Bnet 2.0 ergens op forum bij blizzrd gelezen.
blijkbaar is het Bnet van SC2 een schim van wat er straks komt bij D3, en dan ook bij SC2
Bliz is constant bezig met Bnet beter te maken. Als het aan hun ligt wordt het een echte concurrent voor Steam (cloud). Al denk ik niet dat ze snel non-blizzard games toelaten. Het aanbod is nu nog niet zo groot, maar dat moet veranderen als meer starcraft en diablo games komen. Diablo 3 krijgt namelijk minstens 1 expansion, dat bleek uit de roadmap die een tijd geleden is gelekt. En blizzard kennende natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

anu schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:32:
Het was altijd al op 6 man gezet geloof ik op de story line. PvP zou ik niet weten tot hoeveel spelers je in een team kan.
Guild kan meer waardes hebben natuurlijk, characters door boosten levelen, Items uitlenen/goedkoop door verkopen, PvP matchups (kan me het hier zeker bij voorstellen willekeurige teams presteren niet altijd even soepel :P)
Verder is het gewoon een makkelijke "all chat" dat je niet 1 voor 1 je friendslist af hoeft om te kijken wie er in een game zit, wie er wil spelen en waar ze zijn in het verhaal :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

F1xxer schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:39:
[...]

Bliz is constant bezig met Bnet beter te maken. Als het aan hun ligt wordt het een echte concurrent voor Steam (cloud). Al denk ik niet dat ze snel non-blizzard games toelaten. Het aanbod is nu nog niet zo groot, maar dat moet veranderen als meer starcraft en diablo games komen. Diablo 3 krijgt namelijk minstens 1 expansion, dat bleek uit de roadmap die een tijd geleden is gelekt. En blizzard kennende natuurlijk.
Op zich, zouden ze een mooie line-up hebben, als ze oude games opnieuwe uitbrengen, of in ieder geval updaten zodat ze ook werken op Windows 7 x64, zouden ze ook The Lost Vikings, Blackthorne, Warcraft 1 en 2 + uitbreidingen opnieuwe kunnen uitbrengen om maar wat te noemen. Ik vermoed wel, dat Activision ook wat in de melk te brokkelen wilt hebben, dus zullen misschien hun games er ook bij komen te staan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeepSeven schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:15:
Inferno difficulty?

Gelekte screenshots:

Nog 9 meer hier.
Ziet er goed uit! Een 4e difficulty klinkt erg goed :)
Reflow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

Als teamvorming vindt ik dit wel een toegevoegde waarde.. Beter dan die accounts / chars maken met [Guildnaam]Eigennaam. En mogelijk dat hier natuurlijk ook andere leuke features met mee komen? we laten ons in ieder geval verassen.. Misschien guild battle's ofzo
Mee eens, daarnaast is het gewoon leuk om allen onder één Guildnaam te spelen :)
daves2hd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:11:
[...]

Het was altijd al op 6 man gezet geloof ik op de story line. PvP zou ik niet weten tot hoeveel spelers je in een team kan.
Maximum is 4 spelers en dat zal (voorlopig) niet veranderen.
Bij PvP stond de max op 3vs3 en waren ze een tijd terug aan het experimenteren met 4vs4 maar ik geloof dat ze daar niet zo enthousiast over waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:43
Ik probeer al een paar dagen de beta-test-tool te downloaden. Elke keer als ik op de button klik krijg ik Bestand niet gevonden (Wel de blizzard-pagina, niet de browserpagina).

Hmm, weet het al. Heeft te maken met het feit dat ik gebanned ben. Heb ooit eens WoW aangeschaft, 2 keer gespeeld en ben 3 dagen geleden ineens gebanned van Battle.net omdat ik in goud zou handelen. Ik heb een paar keer WoW gespeeld in december 2007! Nooit meer aangeraakt. Ook geen makkelijk wachtwoord. Raar. Blizzard maar eens een mailtje gedaan.

[ Voor 50% gewijzigd door RedHat op 05-08-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06 20:16
RedHat schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:29:
Ik probeer al een paar dagen de beta-test-tool te downloaden. Elke keer als ik op de button klik krijg ik Bestand niet gevonden (Wel de blizzard-pagina, niet de browserpagina).

Hmm, weet het al. Heeft te maken met het feit dat ik gebanned ben. Heb ooit eens WoW aangeschaft, 2 keer gespeeld en ben 3 dagen geleden ineens gebanned van Battle.net omdat ik in goud zou handelen. Ik heb een paar keer WoW gespeeld in december 2007! Nooit meer aangeraakt. Ook geen makkelijk wachtwoord. Raar. Blizzard maar eens een mailtje gedaan.
"bottomright cornor change it to 'Europe - English (EU)', then try it again"

http://img27.imageshack.us/img27/8440/42010314.png

[ Voor 71% gewijzigd door Sjoohnnie op 05-08-2011 18:42 ]

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:43
Sjoohnnie schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:42:
[...]

"bottomright cornor change it to 'Europe - English (EU)', then try it again"

http://img27.imageshack.us/img27/8440/42010314.png
Ah bedankt. En stond hier ook al in dit topic zie ik nu. Ik onthoudt altijd op welke pagina ik ben gebleven en las verder op een pagina te ver 8)7 stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:38
  • The pace and difficulty of the action increases greatly later in the game. Beta and Act One content is not at all representative of the whole game.
  • Getting the right balance of randomness has been one of the biggest challenges of development. It took a lot of work to get the right amount of randomization to everything, especially to world elements, while still making sure all the content felt like part of the same gaming experience.
  • Alex mentions their recent company wide full-game beta test, and the useful feedback they got from that, largely from employees who had not previously played much/any Diablo III. He says that’s not a step they take until they’re very close to finished with a product, and that the biggest change they made from that feedback was to do more of their “tell the story during the gameplay” tactic. They do not want the player to have to stop to talk or listen to NPCs or quest stuff; they much prefer for the dialogue or story info to be related during the action.
  • He says that his favorite character is now the Wizard. He loves how she’s such a glass cannon, with such a wide variety of spells. He loves it when there are just enemies of all types coming from all directions, and the well-played Wizard can decimate them all with a frantic burst of action, leaving corpses and loot strews around everywhere. I can’t argue with that!

[ Voor 144% gewijzigd door Pedr0 op 06-08-2011 19:17 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alex mentions their recent company wide full-game beta test, and the useful feedback they got from that, largely from employees who had not previously played much/any Diablo III. He says that is not a step they take until they are very close to finished with a product

Die laatste zin betekent dat ik eind november al kerstvakantie ga hebben of lees ik dingen die ik wil lezen maar er in werkelijkheid niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Mooi om te zien hoe het spel leeft bij die man, je ziet echt aan zijn gezicht/houding dat hij trots is op dit spel, de features, het verhaal en alles eromheen!

Wat een baan!

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
MetricCandy schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:52:
Mooi om te zien hoe het spel leeft bij die man, je ziet echt aan zijn gezicht/houding dat hij trots is op dit spel, de features, het verhaal en alles eromheen!

Wat een baan!
Inderdaad, die mensen die Blizzard hebben het volgens mij echt goed daar!! :9

[ Voor 19% gewijzigd door Pedr0 op 06-08-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat de meesten bij Blizzard het werken aan games als een way of life zien waar ze zich met volledige toewijding aan overgeven. Bij andere ontwikkelaars heb ik weleens het idee dat het vooral leuk is dat ze van hun hobby hun beroep hebben kunnen maken maar that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GamePlanet - Wyatt Cheng Interview

Wyatt Cheng: My name is Wyatt Cheng, I work as a Technical Game Designer on Diablo III.

We actually have multiple different types of, what I would describe as, difficult encounters. Elite encounters. Obviously we have bosses that are key to the story, in the beta, people will be able to fight the Skeleton King, King Leoric. He is a named boss who appears in a very specific location. But then, if we take a step back from that, Diablo II also had the notion of Champion Monsters, and Rare Monsters, and those are really important. For me, Diablo is largely a game about feeling awesome, and heroic, and huge, and doing huge damage and having lots of mobility, and tons of utility skills, and great visual effects. But at some point, you have to feel challenged, because if you don't feel challenged, then you're knocked out of the zone. You don't have the concentration. All of my builds and my gear are only meaningful if they help me become more powerful, and becoming more powerful is important. I need to be able to feel it, and to feel it you need to be challenged. And so a lot of that challenge is provided by these "elite" encounters, as I like to call them.

So on top of bosses we have champions, who are packs of monsters, with special abilities. In Diablo II, the champion packs were things like champions, and ghostly, and fanatic, and so we've expanded a little bit on that idea in Diablo III, just the idea that there would be these packs of monsters with special ability. Then there's also the rare monsters, which are again packs, a rare and his minions. And it's a pack of monsters where one monster is the ring-leader. And fire enchanted monsters, and everyone remembers lightning enchanted monsters, and multi-shot monsters, those are great examples of rares. So even though they weren't named bosses in a specific area, they were a really integral part of Diablo II, and so we have rare monster packs in Diablo III as well, and they're scattered randomly throughout the world for you to come across.

And then there's unique monsters, unique monsters are a lot like rare monsters but they have a specific name, and sometimes they have a story element to them, and sometimes they appear in certain locations only, there's no hard and fast rules when it comes to uniques, but generally it's when we want to build on the story a little bit, or we need a monster who has a specific set of powers for the location that they're in. Again, that's an elite encounter to provide an additional challenge.

Gameplanet: The crafting plans - I actually picked up one before, it looks very good. But with so often of these designs, they sort of lose a bit of steam towards the end of the game. So endgame content, are there really awesome, epic crafting plans you can get?

Cheng: Yes. Absolutely. I don't know if you saw the recipes - what kind of recipe did you get right now?

Gameplanet: It was an apprentice something-or-other...

Cheng: Were you able to make a belt, or a chest-piece?

Gameplanet: It was something like that, I didn't have enough of what I needed to do it.

Cheng: Ok, normally there's a really important part of the text there, when you go to craft. I think one of the first recipes is a belt, and it says something like "+ attack", and there's a random range on it, it says plus one or sometimes plus two other random properties, that's a really integral part of our crafting system, because one of the core values of Diablo is randomness. Random environments, random loot, random drops. And we wanted to integrate that randomness into our crafting system as well, so what we've done is crafting gives you some input as to what comes out. So you know you're going to get a belt, you know it's going to have two affixes on it, you know that one of those two affixes is going to be plus attack, but what you don't know is how much attack, and what's the second property going to be. So you can make two, three, four belts in a row, and get something different every time, in theory.

So then for the endgame, we have more recipes that generate yellow items, with lots of properties, and they have a chance – randomness, always randomness – they have a chance to be the best items that the player can find. I'm not guaranteeing that, but it's certainly possible. In the same way that people would ask me in Diablo II, who is the best boss to kill? Pindleskin runs were really popular, Mephisto runs were really popular, but it was always a chance, always giving it a shot and seeing what came out.

Rest is te lezen in het artikel zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

als het goed is staat blizzard bij gamescom, zouden ze dan nog wat bekendmaken? of zouden ze wachten tot hun eigen blizzard events?

ik blijf het namelijk toch nog erg mager vinden wat ze aan informatie naar buiten hebben gebracht, vergeleken starcraft 2 bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik snap wel als ze weinig naar buiten brengen, want als er nog veel veranderd moet je dat ook weer verklaren. Het is het beste als je zo min mogelijk bekend maakt het word wel duidelijk als hij gereleased wordt. Anders zit toch iedereen te zeuren en willen dingen veranderen. Bij elke feature word er weer volop gespeculeerd en gejammerd. Laten ze hun werk gewoon doen en zo snel mogelijk voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

http://games.fok.nl/nieuw...raft-2-naar-gamescom.html

Daar las ik wat over de gamescon en d3

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Deze twee games zijn aanwezig, maar er is voor zo ver ik weet geen persconferentie, in tegenstelling tot vorig jaar. Toen zat ik erbij en nu is er niet eens wat achter gesloten deuren. Of ze blijven gesloten voor mij, dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Vaag. Had al een poosje niet meer ingelogd op mijn account, wilde gister dan misschien toch weer even D2 spelen, krijg ik de melding: This account has been locked due to suspicious activity. Erg knap, want ik ben dik 2 jaar geleden gestopt met WoW, en verder heb ik niets meet gespeeld waarvoor ik moest inloggen. Waarop ze die suspicious activity baseren, is mij een compleet raadsel. Password gereset (wat on rot karwei was dat zeg), en ik kan weer inloggen. Maar blijft erg vreemd.

@psycho

Dit was niet zozeer D2 gerelateerd, maar een reactie op Blackhat zijn probleem, dat ik ook iets dergelijks had. Sorry voor de onduidelijkheid.

[ Voor 13% gewijzigd door Nazanir op 08-08-2011 12:02 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor D2 dingen kan je naar het Diablo 2 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Op zich vind ik de RM-AH geen probleem, zolang botting en duping niet mogelijk zijn moeten toch "echte" mensen items gaan zoeken. Een RM-AH bestaat toch al in ongeveer alle blizzard games, alleen dan buiten blizzard om (goldfarmers en levelservices in WoW, D2JSP forums in D2 bijvoorbeeld). Zolang alle items nog steeds een bepaalde "ingame moeite" representeren, geef ik er niet om hoe het verkocht word. Een RM-AH kan ook best leuk zijn, als jij veel speelt, en gewoon items verkoopt op de RM-AH, heb je je volgende Blizzard game gratis :) Of je kan enorm geluk hebben en een eindbaas omleggen in hell (of inferno, of hoe het ook heet), en er dropt een perfect item voor jou, en dan kan je even 10k "echt geld" scoren misschien :P

Al met al denk ik dat het systeem staat of valt bij hoe goed blizzard er voor kan zorgen dat er niet gehackt/geduped kan worden, en in mindere mate, gebot (geautomatiseerd items farmen). Zolang als ze dat grotendeels buiten de deur kunnen houden, gaat je AH niet overspoeld worden door enorme hoeveelheden zeldzame items (zoals D2, waar je enigma's bij een pakje boter kreeg).

Waar ik wel bezwaar tegen zou hebben is een "microtransactie" systeem, waar blizzard items gaat aanbieden op de RM-AH die nooit gevonden zijn in de game (ie, gewoon zeldzame items spawnen en verkopen, omdat dat dan de waarde van het hele systeem devalueert).

Wat nog beter zou zijn, is dat de RM-AH en IG-AH gewoon samengevoegd worden, en er gewoon een (variabele) wisselkoers is tussen ingame gold en currency. Met 2 AHs ga je vast zien dat er 1 populair gaat zijn, en de andere niet, en dat dan nog meer mensen naar de populaire gaan (immers, meer vraag en aanbod) en je op een gegeven moment 1 AH hebt die niets doet, en 1 AH die alles doet. Dan heb ik er gewoon liever 1, waar ik kan kiezen iets te kopen met gold of met geld :) (Ik begrijp ook dat dit riskant is voor Blizzard, immers zijn zij dan de partij die risico draagt als de wisselkoers instabiel is, dus onwaarschijnlijk dat ze het gaan doen). Welke AH dan uiteindelijk de "winnaar" word, kan ik niet voorspellen tbh.

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MLM schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:07:
Op zich vind ik de RM-AH geen probleem, zolang botting en duping niet mogelijk zijn moeten toch "echte" mensen items gaan zoeken. Een RM-AH bestaat toch al in ongeveer alle blizzard games, alleen dan buiten blizzard om (goldfarmers en levelservices in WoW, D2JSP forums in D2 bijvoorbeeld). Zolang alle items nog steeds een bepaalde "ingame moeite" representeren, geef ik er niet om hoe het verkocht word. Een RM-AH kan ook best leuk zijn, als jij veel speelt, en gewoon items verkoopt op de RM-AH, heb je je volgende Blizzard game gratis :) Of je kan enorm geluk hebben en een eindbaas omleggen in hell (of inferno, of hoe het ook heet), en er dropt een perfect item voor jou, en dan kan je even 10k "echt geld" scoren misschien :P

Al met al denk ik dat het systeem staat of valt bij hoe goed blizzard er voor kan zorgen dat er niet gehackt/geduped kan worden, en in mindere mate, gebot (geautomatiseerd items farmen). Zolang als ze dat grotendeels buiten de deur kunnen houden, gaat je AH niet overspoeld worden door enorme hoeveelheden zeldzame items (zoals D2, waar je enigma's bij een pakje boter kreeg).

Waar ik wel bezwaar tegen zou hebben is een "microtransactie" systeem, waar blizzard items gaat aanbieden op de RM-AH die nooit gevonden zijn in de game (ie, gewoon zeldzame items spawnen en verkopen, omdat dat dan de waarde van het hele systeem devalueert).

Wat nog beter zou zijn, is dat de RM-AH en IG-AH gewoon samengevoegd worden, en er gewoon een (variabele) wisselkoers is tussen ingame gold en currency. Met 2 AHs ga je vast zien dat er 1 populair gaat zijn, en de andere niet, en dat dan nog meer mensen naar de populaire gaan (immers, meer vraag en aanbod) en je op een gegeven moment 1 AH hebt die niets doet, en 1 AH die alles doet. Dan heb ik er gewoon liever 1, waar ik kan kiezen iets te kopen met gold of met geld :) (Ik begrijp ook dat dit riskant is voor Blizzard, immers zijn zij dan de partij die risico draagt als de wisselkoers instabiel is, dus onwaarschijnlijk dat ze het gaan doen). Welke AH dan uiteindelijk de "winnaar" word, kan ik niet voorspellen tbh.
Ik zou gewoon nogmaals even de informatie lezen over de D3 AH. Blizzard gaat GEEN items verkopen op de ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Dakreal schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Ik zou gewoon nogmaals even de informatie lezen over de D3 AH. Blizzard gaat GEEN items verkopen op de ah.
ze gaan het niet verkopen op de AH, maar ik denk dat je er wel op kan rekenen dat er cosmetische dingen komen zoals in WOW via de blizzard store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tZUfxip48rs&feature=player_embedded]

BETA Boxart ook veranderd:
Afbeeldingslocatie: https://eu.battle.net/account/local-common/images/game-boxes/en-gb/d3-big.png

[ Voor 44% gewijzigd door Pedr0 op 08-08-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de gameplay hoef je dit filmpje niet te kijken, veel oude beelden of beelden van de beta gameplay video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

@dakreal: het viel me op dat blizzard alles al klaar heeft staan om dat te gaan doen voor echt geld nu. wellicht dat het bnet2.1 is in voorbereiding voor een andere game die wel microtransacties wilt doen. maar het punt van mijn post was eerder, dat RM-AH best kan werken zolang er niet een influx is van "oneerlijk goedkope items" (danwel door bots, door hacks, door dupes of door blizzard zelf). Dat er 1 wellicht niet van toepassing is, betekent niet dat alle andere ineens onmogelijk zijn :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ah, net een uitnodiging om bij de blizzard persconferentie (Q&A) in Keulen te zijn. Hebben jullie nog vragen die ik kan stellen? Zelf heb ik er tig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-06 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Genoeg RM-AH vragen natuurlijk maar een belangrijk vind ik wel "Of ze niet bang zijn dat mensen alle goede items (high uniques) alleen maar op RM-AH zullen zetten en je ze dus misschien wel nooit kunt kopen op het gold-AH.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Hoe lang de eerste wave van de beta (begint eerst in noord-amerika) ongeveer gaat duren :)
Maw wnr wij Europeanen ten vroegste aan bod komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

The Chosen One: Genoeg RM-AH vragen natuurlijk maar een belangrijk vind ik wel "Of ze niet bang zijn dat mensen alle goede items (high uniques) alleen maar op RM-AH zullen zetten en je ze dus misschien wel nooit kunt kopen op het gold-AH.
Selling items is a little more complicated. If a player wants to put up an item for sale, a listing fee has to be paid to Blizzard. This fee will be subtracted whether the auction is successfully sold or not. In the gold AH, this fee is a gold sum (similar to how the World of Warcraft auction house works), and in the cash auction house it's an e-balance amount.
Voor je wat te koop zet moet je wel enigszins zeker zijn dat iemand het wil kopen, anders gaat het immers hard achteruit met je e-balance. 't blijft natuurlijk gissen, maar ik heb er best vertrouwen in dat Blizzard met de lessen die ze uit D2 en WoW geleerd hebben een werkende economie kunnen opzetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Clay op 08-08-2011 17:53 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[list=X]• De skillrunes kunnen gebruikt worden in het craften/upping bij de Mystic, kan er al meer info gegeven worden over wat er precies allemaal gedaan kan worden?
• Is er ook een itemsink voor gems behalve het combineren van dezelfde tier gems tot een hogere tier?
• Hebben crafting recipes zelf ook random affixes? Met andere woorden, kun je bijv. lage en hoge stats recipes vinden van dezelfde recipe?
• Kan er al meer info gegeven worden over de 'opvolger' van de Talisman?
Clay schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:52:
[...]

Voor je wat te koop zet moet je wel enigszins zeker zijn dat iemand het wil kopen, anders gaat het immers hard achteruit met je e-balance. 't blijft natuurlijk gissen, maar ik heb er best vertrouwen in dat Blizzard met de lessen die ze uit D2 en WoW geleerd hebben een werkende economie kunnen opzetten.

Je mag x aantal items zonder fee erop zetten, om de AH zeg maar uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik vraag me af waarom er op HC geen RM-AH is. Als er duidelijk een waarschuwing bij staat dat je je item echt kwijt bent zodra je karakter sterft, dan moet dat geen probleem zijn (indekken). De 'zwarte' markt zal hier nu ook ongetwijfeld op gaan inspelen namelijk.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pheno79 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:32:
Ah, net een uitnodiging om bij de blizzard persconferentie (Q&A) in Keulen te zijn. Hebben jullie nog vragen die ik kan stellen? Zelf heb ik er tig :X
Over de Skillrunes, of ze eruit te halen zijn en daarbij dus oneindig bruikbaar zullen blijven. Waarna je dus als je een beetje op dreef bent jezelf flink kan twinken.

Over de Gems het zelfde, en of er dan minimum level aan het socketen zit, want anders kun je jezelf gelijk weer dik twinken op lage levels met hoge level gems van eerdere builds.

Ik zag wel in het artisan filmpje dat het socketen 25k gold kost, is dat item afhankelijk of dus een twink restrictie (wat uiteindelijk ook niet meer uit maakt als je bakken met gold hebt)

Daarover gesproken, bij de Shared Stash, hebben ze het tot nu toe alleen over items, is het gold wat je bezit ook shared over je account? (of wellicht in je stash) of is dat per build gescheiden.

[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 08-08-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:32:
[...]

Over de Skillrunes, of ze eruit te halen zijn en daarbij dus oneindig bruikbaar zullen blijven. Waarna je dus als je een beetje op dreef bent jezelf flink kan twinken.

Over de Gems het zelfde, en of er dan minimum level aan het socketen zit, want anders kun je jezelf gelijk weer dik twinken op lage levels met hoge level gems van eerdere builds.
De skillrunes kon je eerst on-the-fly switchen maar of dat nog steeds zo is weet ik niet. De Gems kun je telkens gebruiken maar om te unsocketen heb je een Mystic nodig en kost het je gold.
Daarover gesproken, bij de Shared Stash, hebben ze het tot nu toe alleen over items, is het gold wat je bezit ook shared over je account? (of wellicht in je stash) of is dat per build gescheiden.
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar.

Zelf nog een extra vraag:
[list=X]• Wat is hun idee over de suggesties van de community om random skillrunes niet totaal random te maken maar enkel de affixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Is er enige vorm van Guildsupport? Zoniet, is dit geplanned voor een expansion?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eXQNo88CrOM]

[ Voor 85% gewijzigd door Pedr0 op 08-08-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

psychoclown schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:00:
[...]

Zelf nog een extra vraag:
[list=X]• Wat is hun idee over de suggesties van de community om random skillrunes niet totaal random te maken maar enkel de affixes?
Bestaat de prefix niet gewoon uit het effect dat de vijf verschillende runes geven aan een bepaalde skill en zodoende dus eigenlijk altijd hetzelfde effect geeft. (weliswaar per type rune en per skill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 67853 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:34:
[...]

Bestaat de prefix niet gewoon uit het effect dat de vijf verschillende runes geven aan een bepaalde skill en zodoende dus eigenlijk altijd hetzelfde effect geeft. (weliswaar per type rune en per skill)
De kleur van de skillrune bepaald wat voor uitwerking de skillrune heeft op de skill, daarnaast schijnt er nog een random affix te zijn die iets extras toevoegd aan de skill, en die is dus wel random per keer zelfs als je dezelfde kleur rune er weer in doet om hem te verhogen. Ik weet niet wat die affixes gaan zijn, maar zal wel iets met atackspeed/castrate of regeneration bonus te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pedr0 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:56:
  • Is er enige vorm van Guildsupport? Zoniet, is dit geplanned voor een expansion?
WTF zou je willen aanvangen met guilds in D3 8)7 (sommige mensen zijn nog steeds overtuigd dat dit een soort van isometrische WoW is blijkbaar)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

Boeboe schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:24:
[...]

WTF zou je willen aanvangen met guilds in D3 8)7 (sommige mensen zijn nog steeds overtuigd dat dit een soort van isometrische WoW is blijkbaar)
Denk dat hij het de naam "guild" geeft, maar als antwoord op zijn vraag, het zit er al soort van in met het sterk verbeterde friends systeem <3! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 67853 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:34:
[...]

Op het moment zijn ze bezig met testen hoe de skillrunes zijn met random drops.
Dat wil zeggen, je weet niet welke rune je in je handen hebt en ook niet welke affix. Enkel de tier weet je geloof ik. Dat een affix random kan zijn is juist een goed iets en kennen we ook van items want het geeft je een extra impuls om steeds een betere skillrune te vinden. Echter als de rune zelf ook random is (let wel: het effect blijft per type skillrune uiteraard gelijk) weet je dus nooit wat voor een soort skillrune jij hebt gevonden.
Boeboe schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:24:
[...]

Omdat het leuk is.. lees anders eens de reacties hierover een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nog een vraag voor de presscon:

De skills in de skillbar kun je die ten alle tijden wisselen of moet je daarvoor terug naar town of iets dergelijks.

Ik neem aan dat de enchantments verdwijnen nadat je de skill uit de skillbar haalt, maar hoogstwaarschijnlijk zullen die onder de passives vallen met of zonder energy penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:59:
[...]

Op het moment zijn ze bezig met testen hoe de skillrunes zijn met random drops.
Dat wil zeggen, je weet niet welke rune je in je handen hebt en ook niet welke affix. Enkel de tier weet je geloof ik. Dat een affix random kan zijn is juist een goed iets en kennen we ook van items want het geeft je een extra impuls om steeds een betere skillrune te vinden. Echter als de rune zelf ook random is (let wel: het effect blijft per type skillrune uiteraard gelijk) weet je dus nooit wat voor een soort skillrune jij hebt gevonden.
Is die affix zichtbaar voordat je de rune plaatst? of kom je dat pas te weten wanneer je hem in een skill plaatst.

Zijn die skillrunes in de drop al een bepaalde tier, en moet je ze opvolgend plaatsen in de skill? (ook nog op dezelfde kleur) of kun je ze willekeurig upgraden of plaatsen ongeacht welke tier/kleur je al in de skill hebt, en zijn ze allemaal zonder level maar tier je ze in de skill als je ze bij elkaar voegt.

Sorry veel vragen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 09-08-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

ik zou het snappen dat ze de affix pas willen laten zien als je skillrune plaatst. Dit zorgt ervoor dat je wilt unsocketed bij het vinden van een nog betere skillrune (betere affix en.of betere tier maar hetzelfde vaste effect). Ik begreep uit de zeer mooie starterspost dat je oude runes behoudt maar vraag is hierbij voornamelijk of dit unsocketen gratis is of dat je hiervoor gold moet afdragen. Dit zou dan wel weer een extra goldsink vormen.

Het zou mijn inziens belachelijk zijn als switchen van runes geld kost maar dat je totaal niet weet wat voor rune je in de skill stopt. Gaat je dan wel heel veel geld kosten voor je ook maar eerst het goede vaste effect krijgt waar je naar op zoek was? Om nog niet te spreken van een goede affix.

Aan de andere kant, als het switchen van skill runes gratis is en je behoud de oude skillrune waarom dan nog de noodzaak om de skillrune pas bekend te maken bij het plaatsen in de skill? Zonder penalties kan je toch net zo goed de random skill effects laten berekenen bij droppen van items ipv pas bij het plaatsen van de skillrune in een skill. Of mis ik iets?

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 67853 op 09-08-2011 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Op die manier kun je wellicht ook gamblen op een nieuwe affix door hem eruit te halen en er opnieuw in te stoppen toch? Of zou dezelfde rune dezelfde affix blijven houden. En zou die dan ook zichtbaar blijven op de rune in de inventory?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.