Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Bulls schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:23:
Nouja als ik het me meer laat bezinken lijkt me het wel logisch, maar wat heeft het voor nut om alle skills te hebben die je gewoon on the fly kan swappen in je skillbar, dus kun je ze netzogoed allemaal tegelijk gebruiken ongeacht de limiet van de skillbar.
Omdat ze je willen dwingen te kiezen tussen het beschikbare aanbod. Daar ligt ook nog een uitdaging om juist die 9 skills toe te wijzen (al dan niet met bepaalde runes) die jouw character tot een goede build maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:58
Bulls schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:18:
Ach straks blijkt het allemaal hoax te zijn, een goede 1 augustus grap. Het lijkt me echt sterk dat ze de game zo veranderen dat alles wat Diablo is anders wordt. Noem het dan gelijk een andere game.
Het is geen grap! :P
Als ik jou was zou ik even diep ademhalen en even chillen, ik ben het daarom ook helemaal met psychodude eens. Van al die builds die je zou kunnen maken, blijven er meestal maar een paar over die goed genoeg zijn. Resultaat: alle spelers die goed willen zijn maken allemaal dezelfde build, hoezo diversiteit? :P

Verder vind ik de RMAH een interessant idee. Al dat gejammer begint me overigens wel te vervelen, kijk eerst hoe het uitpakt! Skills > gear btw, dus iemand die alles koopt zal nooit zo goed worden als iemand die veel tijd besteed aan zijn char en zijn verzamelde gear. De filmpjes laten zien dat je echt gebruik moet gaan maken van meerdere skills. En zeg eens eerlijk hoeveel skills gebruikte je nu in Diablo2? Hammerdin anyone? }:O

Als ik kijk naar WoW dan mogen ze het wat mij betreft daar ook gaan toepassen. Ik heb daar nu bijvoorbeeld zoveel gold dat ik niet weet wat ik er mee moet doen 8)7 Verkopen voor echt geld op een legale manier is dan toch wel fijn.

Wel vervelend dat Amerika als eerste de beta mag spelen, woensdag zullen we weten wanneer de beta start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:31
Bulls schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:23:
Nouja als ik het me meer laat bezinken lijkt me het wel logisch, maar wat heeft het voor nut om alle skills te hebben die je gewoon on the fly kan swappen in je skillbar, dus kun je ze netzogoed allemaal tegelijk gebruiken ongeacht de limiet van de skillbar.
Maar wie zegt dat je ze on the fly kunt swappen? Ik heb dat zo snel iig nergens gelezen nog. Mogelijk is het soortgelijk aan hoe guild wars werkt, en kun je skill enkel swappen out of combat, in town. Kun je nog zo veel skills hebben, maar heb je slechts een beperkt aanbod terwijl je het nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 22:23
psychodude schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:36:
[...]

Maar wie zegt dat je ze on the fly kunt swappen? Ik heb dat zo snel iig nergens gelezen nog. Mogelijk is het soortgelijk aan hoe guild wars werkt, en kun je skill enkel swappen out of combat, in town. Kun je nog zo veel skills hebben, maar heb je slechts een beperkt aanbod terwijl je het nodig hebt.
Inderdaad, out of combat en town zou handig zijn. Anders ga je situaties krijgen zoals in WoW waar je als mage focus magic plaatst voordat de raid begint en dan even terug respec doet naar andere build :-s. Dat vond ik maar lame. Pick a build and stick with it (at least for a while)

[ Voor 6% gewijzigd door tboheeren op 01-08-2011 14:40 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

tboheeren schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:39:
[...]

Inderdaad, out of combat en town zou handig zijn. Anders ga je situaties krijgen zoals in WoW waar je als mage focus magic plaatst voordat de raid begint en dan even terug respec doet naar andere build :-s. Dat vond ik maar lame. Pick a build and stick with it (at least for a while)
Dat kan al tijden niet meer. Spec switch: buffs weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Anoniem: 33272 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Dat kan al tijden niet meer. Spec switch: buffs weg.
Excuses, ik speel dan ook tijden niet meer. Maar wat ik wil zeggen met out of combat of town is wel correct. Ook al is het niet om buffs te houden;-)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 16:11
Btw, iemand al opgevallen dat 6 active + 3 passive skills ook erg goed met een controller te spelen is? *O*

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Sensei_D schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:48:
Btw, iemand al opgevallen dat 6 active + 3 passive skills ook erg goed met een controller te spelen is? *O*
Volgens Blizzard zijn ze nog steeds aan het orienteren op de consolemarkt. Ze willen dan ook echt Diablo naar de console brengen en niet een clone. Als het al gebeurd, ga maar van de next generation consoles uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

pfftt net even de reacties gelezen op de FP. Daar hebben ze janken ook tot een kunst gemaakt zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Sensei_D schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:48:
Ik zeg dit al jaren op MMO fora, maar op een controler heb je vele mogelijkheden qua aantal skills.

Ter illustratie, stel ik deel skills in naar element:

Nature
Fire
Water
Earth
Darkness

Ik kan zeggen fire wil ik als standaard, nature geef ik modifier L1, Water L2, Earth R1, Darkness R2. Vervolgens combi met 1,2,3 en 4 en ik heb 20 skills ter beschikking.

Als je gaat beperken tot 6 denk ik persoonlijk eerder aan goed te spelen op een gaming mouse, dan op een controller. Gemiddelde gaming mouse komt namelijk vaak wel aan 6 buttons (2 top, 2 left, 2 right bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
psychodude schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:36:
[...]

Als ik dit lees:
In addition to the three new items and stash information, we were told that the Skill system has gotten a complete revamp. Instead of 7 active skills, we now only have 6. In addition, the traits system was removed and turned into a "passive skills" section on the skill window, cleaning up the UI quite a lot, and allowing us to choose Skills and "traits" (passive skills) all in one window. That in mind, we can also only have up to 3 passive skills at one time. However, we begin the game with only 2 active skills and no passives. The last four active skill slots can be unlocked at levels 6, 12, 18, and 24, and the three passive skill slots are unlocked at levels 10, 20, and 30. So by the time we complete Normal, you should have unlocked all of the possible skill slots. Now, skill and trait points were also removed. Once you reach a certain level, you unlock X skill and/or X passive that you can swap in and out as you see fit. Again though, you can only have 6 actives and 3 passives at any given time. The reasoning behind this is to remove the Diablo 2 style of thinking, where we save all of our points and dump them into better skills, once we hit the end game. Jay said that they found employees (in the alpha) dumping all their points into say, Magic Missiles, until they unlocked Arcane Orb. They would then respec, and dump all their points into Arcane Orb, until they unlocked the next tier skill. This system didn't really make much sense and allowing us to hot-swap skills/passives whenever we want gives us the ability to "test" the skills without worrying about wasting any points. With skill points gone, skills/traits will scale with your level/gear. For example, a skill like Bash will scale with your weapon damage, whereas something like Disintegrate will scale with level. Yes, big changes! I'm actually a really big fan of the revamping of the skill/trait system. As I said earlier, it really cleans up the UI by consolidating the system into just one window, and the ability to hotswap skills is awesome. It means that I will never have to respec, which in turn means I will never have to have more than one character for the class (unless I want a male/female). This system will allow me to play and test each skill in my build without punishment, which is fine by me.
Er staat nergens dat het niet in combat kan, maar dat lijkt me wel het minimale dat je het wel overal kan dien niet perse in town, maar dat je op zn minst niet in combat moet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Wanneer staat de volgende waypoint wat betreft de release van info ? Ik had iets gelezen over 3aug? Wat is er dan te doen?
En verder zal het dan tot aan Blizzcon zijn veronderstel ik (eind oktober) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Ward Vr schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:47:
Wanneer staat de volgende waypoint wat betreft de release van info ? Ik had iets gelezen over 3aug? Wat is er dan te doen?
Dan is er een conference call van act - blizzard.
http://investor.activision.com/events.cfm

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ward Vr schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:47:
Woensdag is er een conference call met de ontwikkelaars. de hoop is dat dan de beta aangekondigt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177333

pfff, wat een gezeur over RM AH. alsof dat er niet was in D2? komop zeg; ebay, genoeg webshope en D2jsp.

Het enige wat blizzard nu doet is deze 3rd party resellers de nek omdraaien, en er nog wat aan overhouden ook. daar is volgens mij helemaal niets mis mee. vooral omdat dit nu ook veel makkelijker te controleren is. Oh, account X post al 3 dagen achterelkaar item xxx 100x per dag, effe een oogje erop houden. dat was in D2 niet te overzien.

cannotwait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177333 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:58:
pfff, wat een gezeur over RM AH. alsof dat er niet was in D2? komop zeg; ebay, genoeg webshope en D2jsp.

Het enige wat blizzard nu doet is deze 3rd party resellers de nek omdraaien, en er nog wat aan overhouden ook. daar is volgens mij helemaal niets mis mee. vooral omdat dit nu ook veel makkelijker te controleren is. Oh, account X post al 3 dagen achterelkaar item xxx 100x per dag, effe een oogje erop houden. dat was in D2 niet te overzien.

cannotwait!
Mja ik vind het dat-zat-ook-in-D2-argument niet echt sterk. Bots waren er ook, misschien moet Blizzard ook maar automated characters gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bots hopen ze nu juist te weren o.a. door de koppeling met battle.net waardoor ze de boel beter in de gaten kunnen houden. Hopelijk lukt ze dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Anoniem: 33272 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:01:
[...]

Mja ik vind het dat-zat-ook-in-D2-argument niet echt sterk. Bots waren er ook, misschien moet Blizzard ook maar automated characters gaan verkopen.
Om eerlijk te zijn, van mij mag Blizzard best een instant-capped character introduceren zolang als deze characters geen items op de AH kunnen verkopen. Wat maakt het verder voor mij uit als mensen op die manier willen spelen.

Des te meer argumenten heb je vervolgens om botten te scharen als enkel doel hebbende om items voor verkoop te verzamelen en daarop keiharde perma bans uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 16:11
psychodude schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

Ik zeg dit al jaren op MMO fora, maar op een controler heb je vele mogelijkheden qua aantal skills.

Ter illustratie, stel ik deel skills in naar element:

Nature
Fire
Water
Earth
Darkness

Ik kan zeggen fire wil ik als standaard, nature geef ik modifier L1, Water L2, Earth R1, Darkness R2. Vervolgens combi met 1,2,3 en 4 en ik heb 20 skills ter beschikking.

Als je gaat beperken tot 6 denk ik persoonlijk eerder aan goed te spelen op een gaming mouse, dan op een controller. Gemiddelde gaming mouse komt namelijk vaak wel aan 6 buttons (2 top, 2 left, 2 right bijv).
Mja, inderdaad en dit vind ik de mooiste manier van spelen op een console. Maar stel nu dat je helemaal geen modifiers hebt. L1 + R1 bijvoorbeeld drankjes en dan houd je precies 6 over ;)

Maar goed, misschien wel teveel wishful thinking van mijn kant :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:01
Anoniem: 33272 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:01:
[...]
"If you can't beat them, join them!". Tja ik vind het argument ook niet sterk. Het is vooral een pragmatische oplossing en gaat voorbij aan de vraag of het een goede ontwikkeling is.

Als het doorgaat wordt progressie in het spel (deels) door geld wordt bepaald. Dit betekent dat je bepaalde doelen kunt bereiken door a) heel goed te zijn b) veel geluk te hebben c) er veel tijd in te steken d) er geld in te steken. Voor doelen die met veel tijd of alleen met geluk te bereiken zijn, zal het niet veel uitmaken denk ik; daar kun je toch maar in beperkte mate trots op zijn.

Maar als je kunt gaan betalen om een doel te bereiken dat je anders alleen kon bereiken door heel goed te zijn, wordt het een ander verhaal. Als je nu met een flinke smak geld een baas kan verslaan die je anders alleen kon verslaan als je heel goed was, dan haalt dat iets af van de prestatie en de status die je er door verkrijgt.

Natuurlijk zijn er mensen die het spel alleen voor zichzelf spelen en dus voor de persoonlijke uitdaging (die zullen geen last hebben van het AH), maar veel mensen houden er ook van om zich te vergelijken met anderen (zie bijvoorbeeld de populariteit van achievementsystemen). Dat aspect wordt dan een beetje zinloos als je gewoon het spel vele malen makkelijker kunt maken met een smak geld.

Natuurlijk gaat veel afhangen van hoe groot de impact van gear op performance gaat zijn. Het zal nooit zo zwart-wit worden dat gear alles bepaalt en skill niets meer betekent. Maar als geear (via het AH) een deel van de inkomsten van Blizzard gaat bepalen, kan ik me ook niet voorstellen dat het een onbelangrijke rol speelt. Daarnaast wordt het nu legitiem omdat Blizzard het zelf aanbiedt; je bent dus geen 'cheater' meer als je items buiten het spel om koopt.

Maar goed, we zullen moeten zien hoe het uitpakt. Sowieso is het een interessante ontwikkeling.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 01-08-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik zie niet echt in waar iedereen zich zo druk om maakt.

Het is een PvE game, ze hebben al aangegeven dat PvP bijzaak wordt. Who cares dat een ander geld wil betalen voor een item? Het voordeel van een door Blizzard gecontroleerde AH is dat ze nog enige kans hebben scammers/bots/etc. te identificeren en bannen, plus dat het direct netjes geïntegreerd zit in de game.

Dat je alle skills automatisch krijgt slecht voor replay waarde? De meeste casual gamers hebben geen zin/tijd om 5 chars te levellen. Uitkomst dus om te kunnen switchen. Wil je er wel 5 levellen? Ook geen punt, dan switch je je skills gewoon niet. Sim-pel. Verder zijn er door al die runes etc genoeg mogelijkheden om je skills zo te veranderen dat het nog lange tijd leuk blijft.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-06 21:34

The Chosen One

Zie signature!

*alles gelezen*

Ben nog steeds niet blij anders met het RM-AH. Boeit me niet dat je er niks mee kunt doen/negeren.
Gaat gewoon om het principe dat anderen sneller kunnen levelen en farmen door te betalen.
En dan nog wat zaken als items opkopen-verkopen (al dan niet met cooldown), items die alleen maar in RM gedeelte komen etc.

Voordeel is wel dat er enorm veel spelers zullen zijn dus altijd wel ergens wat aanbod is, alleen de unique's/high levels maybe niet.
Maar ja wait en see maar? :z

---

Dat skillsgedoe kan ik nu nog veel te weinig over zeggen. Daar leun ik ieg naar de positieve kant.

Is dat 7:40 filmpje het enige ingame beeldmateriaal wat er is?
En de rest van alle info staat (wel) op diablofans?

edit;

Cauldron of Jordan, The CoJ (cwuttheydidthar)

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 01-08-2011 17:33 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

meest genoemde bezwaar tegen AH is dat iedereen die maar genoeg geld besteed net zo goed kan worden als een speler die er veel tijd in heeft gestopt om ook goede items te bemachtigen. Dit zou een slechte ontwikkeling zijn.

Hebben al deze klagers daadwerkelijk Diablo 2 wel gespeeld? Ik heb na 10 jaar cheatvrij spelen 1 high rune weten te vinden en 1 keer uber diablo kunnen verslaan. Iedereen om me heen had enigma's, botd, en ga zo maar door. Vrijwel iedereen liep in diablo 2 met het beste van het beste rond door d2jsp en door vlug gedupte runes te socketed tot een runeword waardoor runes ledgit werden.

Mocht in D3 iedereen zijn character dus opsmukken met gekochte uber-items dan veranderd er mijn inziens niet aan de situatie die in diablo 2 was ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik vind het zelf jammer dat je stats altijd gelijk zullen zijn, maar daar had ik al vrede mee gesloten. En nu halen ze ook nog de diversiteit van talents/skills eruit. Wel erg balen imo, op deze manier kon je namelijk zelf kiezen wat je wou, en nu krijg je dingen dus ongewenst of die je helemaal niet wilt gebruiken.

Doet mij behoorlijk aan WoW denken deze veranderingen, en wat al genoemd werd, een dikke knipoog naar consoles. Ik hoop dat het spel wel gewoon het diablo gevoel blijft behouden. Al heeft customizen er niets mee te maken, toch had het er wel invloed op. Pluspunt is dat je niet meer kunt resetten, wat dus inhoudt dat de replay waarde veel hoger is.

Al met al ben ik beniewd naar het moment dat ik kan spelen, maar door deze wijzigingen weet ik niet meer zeker of ik hier wel 49,95 voor neer wil leggen en hoop ik dat ik in de beta een positieve ervaring kan opdoen (mits ik invited word |:( )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Als je D3 net zoveel als D2 kan spelen dan is het de 50 euro zeker waard, maar ik weet niet of ik al die voorgekauwde "keuzes" wel zo leuk vind. Je krijgt nu gewoon de skills toegewezen op een bepaalde level, en mag je zelf wel kiezen of je het wil gebruiken of niet.

Met een eigen build kun je afwegingen maken om meer points in een bepaalde skill te geven en dus zwakker te zijn op een ander vlak, maar nu is het gewoon altijd even sterk, en kun je nooit echt dik zijn in bepaalde skills, het is allemaal even matig. Waarschijnlijk was het ook moeilijk te ballancen in moeilijkheidsgraad, en daarom heeft elke skill op een bepaalde level gewoon X aantal DPS en dat is genoeg om voorbij dat punt te komen.

Het word volgens mij echt een "walk through the park" (met 2 vingers in de neus want je hoeft geen potions te spammen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

@vincent: Maar toen wat het illegaal en nu legaal. Het gaat om het principe.

@Bulls: Je kunt toch nog steeds die stones gebruiken om elke skill te veranderen/upgraden?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik heb ook het idee dat je veel meer items zelf kan craften zoals jij dat wil hebben waar dat vroeger fixed was of gebaseerd op toeval met de randoms/uniques. Nu kan je grinden tot je een ons weegt om die grondstoffen te krijgen wat ubervetuniek is voor jouw speelwijze.

Je kan misschien je character minder zelf speccen (en ook dat moet ik nog maar zien) maar te weinig opties overall geloof ik niet. Ik snap het hele systeem gewoon nog te slecht om er een goed oordeel te geven op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
De beta moet nog beginnen dus er zou nog vanalles veranderd kunnen worden. Pas als we de retail versie kunnen we zeggen of het echt zo slecht is als sommige beweren, ik denk dat het persoonlijk weer een groot succes gaat worden ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bulls schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:47:
Met een eigen build kun je afwegingen maken om meer points in een bepaalde skill te geven en dus zwakker te zijn op een ander vlak, maar nu is het gewoon altijd even sterk, en kun je nooit echt dik zijn in bepaalde skills, het is allemaal even matig.
Als ik dit zo lees op de Blizzard website, dan denk ik dat je het nu wel erg zwart/wit stelt, en dat het allemaal best wel gaat meevallen met hoe weinig keuze in builds je hebt. :)
Players will have many ways to customize and build each of the five character classes, including charms, traits, enhancements, gems, armor, weapons, dyes, skills, and runestones.
---

Verder snap ik nog steeds niet echt het argument "via echt geld kopen is oneerlijk/verpest de game". Als het een PvP game was, oke, maar PvE? Het gaat er toch om wat je zelf weet te bereiken? Het gaat toch om de prestatie van je eigen char levellen/gearen? Ik vind het maar een vreemde redenatie dat het spel opeens minder leuk is omdat sommige spelers misschien geld ipv tijd in de game steken voor leuke gear.

Als nu geld de enige manier was om bepaalde gear te krijgen dan zou ik er ook iets op tegen hebben. Zal ik zelf de RM AH gebruiken? Misschien. Ik speel de game voor mijn eigen plezier, als ik na maanden "farmen" nog steeds niet dat ene vette wapen heb gevonden, misschien heb ik daar dan ook wel een geldbedrag voor over.

Ik heb jaren WoW gespeeld en ik ken genoeg spelers, inclusief mezelf, die op een gegeven moment het plezier zijn verloren omdat ze na maanden raiden nog steeds niet dat ene vette wapen hadden. Nu is WoW anders vind ik, omdat het een MMO is en je ook PvP hebt. Maar zeker in een single player game als D3 ben je niemand tot last als je wel iets zou kunnen kopen. Alleen misschien de die-hard gamer die vindt dat je alles in-game moet verdienen. Helaas voor die mensen is dat niet de primaire doelgroep van Blizzard.

[ Voor 45% gewijzigd door OkkE op 01-08-2011 20:08 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik hoop nu eigenlijk niet dat je ook maar 1 van elke class kan maken, want stel je voor je nog met een andere group opnieuw eenzelfde class wilt maken. Ik had wel ooit gehoord op een presscon dat ze beloofden dat je oneindig veel chars kan maken die nooit expiren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Keek hier vandaag voor het eerst. RESPECT voor de TS. Hulde maar ook dank voor alle goede informatie!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Zeer goede zaak dat Blizzard het verkopen van items voor geld toestaat. Ik heb het altijd al heel raar gevonden dat dit niet mogelijk was in gameland.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Achter een linkje uit dit topic vond ik deze video, best interessant gesprek van twee gasten die bij de announcement waren en de beta gespeeld hebben.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Leuke video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Hier het vervolg van de eerder geposte video.
Einde van de film geeft enkele links naar wat specifieke vids.

[ Voor 41% gewijzigd door MetricCandy op 01-08-2011 22:30 ]

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
OkkE schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:07:
Achter een linkje uit dit topic vond ik deze video, best interessant gesprek van twee gasten die bij de announcement waren en de beta gespeeld hebben.
.
[video]
Ik vond dit een zeer goed filmpje, echt 2 enthousiaste mensen die graag hun ervaring willen delen. Als ik dat zo hoor dan begrijp ik eigenlijk het talentpoints systeem wel hoe het nu is.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Uiteindelijke kun je alles een positieve of negatieve draai geven, hangt alleen af van de mening van de verteller.
Maar je hebt gelijk, als je het zo hoort valt het inderdaad wel mee. Ze hebben de game gewoon zo aangepast zodat je zo min mogelijk terug naar het stadje hoeft.

En dat was D2 soms wel echt belachelijk. Ik wist nog dat ik een Throwbarb had gemaakt met dubbele Gimmershred, Moest zo vaak terug om te repareren, zodat ik nog 2 gimmers had gekocht. Maar zelfs dat was binnen 5 minuten leeg. E dan maar niet te spreken over de potions kopen bij Diablo verslaan. Je dronk ze bijna nog eerder op dan dat je ze terug kon kopen inclusief heen en terug travellen.

Maargoed, zal allemaal wel meevallen. Wat ik me nog wel afvrag is de zogenaamde random effect van een skillrune? Ik dacht dat elke kleur rune een ander soort uitwerking had en dat je dat van te voren kon aflezen wat het met een bepaalde skill deed? Meer als 2 zinnen hebben ze er ook niet over vuil gemaakt dus ik ben er niet veel wijzer van geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Diablo 3 - Why Skill Points Were Removed - Jay Wilson Interview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-06 15:15
Ik ben ook het artikel gelezen van pcgamer. Zij waren skeptisch over de aanpassing van skills, maar na het spelen van de beta is de schrijver om. Ik wacht het allemaal wel af.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:47:
Uiteindelijke kun je alles een positieve of negatieve draai geven, hangt alleen af van de mening van de verteller.
Maar je hebt gelijk, als je het zo hoort valt het inderdaad wel mee. Ze hebben de game gewoon zo aangepast zodat je zo min mogelijk terug naar het stadje hoeft.

En dat was D2 soms wel echt belachelijk. Ik wist nog dat ik een Throwbarb had gemaakt met dubbele Gimmershred, Moest zo vaak terug om te repareren, zodat ik nog 2 gimmers had gekocht. Maar zelfs dat was binnen 5 minuten leeg. E dan maar niet te spreken over de potions kopen bij Diablo verslaan. Je dronk ze bijna nog eerder op dan dat je ze terug kon kopen inclusief heen en terug travellen.

Maargoed, zal allemaal wel meevallen. Wat ik me nog wel afvrag is de zogenaamde random effect van een skillrune? Ik dacht dat elke kleur rune een ander soort uitwerking had en dat je dat van te voren kon aflezen wat het met een bepaalde skill deed? Meer als 2 zinnen hebben ze er ook niet over vuil gemaakt dus ik ben er niet veel wijzer van geworden.
Als je goed hebt geluisterd tijdens het filmpje weet je dat dit een "preview" is en dat ze nog verder werken aan het volgende filmpje waarin ze veel dieper op de details in gaan. Ben ook best benieuwd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
De RM AH vind ik persoonlijk ook niet zo'n groot probleem.
Ik zal er zelf alleen niets kopen.
De mogelijkheid om een keer iets te verkopen als ik geluk heb klinkt ook wel goed.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

We wachten allemaal, houdt het dus een beetje nuttig en ontopic.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 02-08-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hexta schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:06:
De RM AH vind ik persoonlijk ook niet zo'n groot probleem.
Ik zal er zelf alleen niets kopen.
De mogelijkheid om een keer iets te verkopen als ik geluk heb klinkt ook wel goed.
Wat mij stiekum leuk lijkt is gewoon een zak centje te verdienen met de free listings. Als je een beetje fatsoenlijke items vind, zeker in de eerste paar maanden. Dan kun je deze vast wel verkopen.

En wie weet ;-) Misschien als het gunstig loopt hoef ik niet eens meer te werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Dakreal schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:59:
[...]

Wat mij stiekum leuk lijkt is gewoon een zak centje te verdienen met de free listings. Als je een beetje fatsoenlijke items vind, zeker in de eerste paar maanden. Dan kun je deze vast wel verkopen.

En wie weet ;-) Misschien als het gunstig loopt hoef ik niet eens meer te werken :+
Ik dacht dat het 'gewonnen geld' omgezet werd naar een soort Battle.net credits? Waar je dus wel dingen mee kan kopen in de Battle.net store (zoals Blizzard games), maar nooit kunt omzetten naar geld dat op je bankrekening of in je portemonnee verschijnt?

Kan het fout hebben, maar dat is wat ik ervan begreep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Rivandu schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:05:
[...]

Ik dacht dat het 'gewonnen geld' omgezet werd naar een soort Battle.net credits? Waar je dus wel dingen mee kan kopen in de Battle.net store (zoals Blizzard games), maar nooit kunt omzetten naar geld dat op je bankrekening of in je portemonnee verschijnt?

Je kan het over laten schrijven naar jouw bankrekening, kost wel een aantal procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Rivandu schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:05:

Je kunt het geld of naar je Battle.net account sturen, en er dan dingen mee kopen uit de BlizzStore (WoW gametime, pets, collectables, ...) of je kunt het naar een 3rd paty (PayPal, Mastercard, ...welk is nog niet duidelijk) sturen en dus opnemen als echt geld.

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 02-08-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

http://us.blizzard.com/en...cement/index.html#summary hier staat de informatie sinds gisteren online. Weet niet of dit al gepost was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Over twee weken zit ik in ieder geval vooraan bij gamescom, benieuwd of daar ook de laatste demobuild aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ik was net nog eens wat gameplay vids aan het bekijken, en de audio is ook weer om duimen en vingers bij af te likken zeg :) Voegt veel toe aan de game-ervaring vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:57
Ik weet nog niet echt goed wat ik van die rode kadering moet vinden als je een vijand target en aanvalt. Ik begrijp waarom het er is (vanwege de enorme hoeveelheid lichteffecten) maar het oogt een beetje onnatuurlijk. Aan de andere kant is het wel handig om een beetje feedback te krijgen of je wel of niet de juiste monster op de korrel neemt, iets wat bij D2 nogal verwarrend was.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ja iets subtieler had inderdaad wel gemogen, nuja, wie weet krijgen ze van de betatesters hetzelfde commentaar en veranderen ze het alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
was de rode belettering kadering ook niet bij D1?

[ Voor 16% gewijzigd door Pensmaster-B op 02-08-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ward Vr schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:43:
Ja iets subtieler had inderdaad wel gemogen, nuja, wie weet krijgen ze van de betatesters hetzelfde commentaar en veranderen ze het alsnog.
Ik wacht het rustig af, als ik dit mag geloven valt het reuze mee:
This issue continues to be a controversy (or a non-troversy) almost entirely based on how it looks in screenshots and gameplay movies, rather than in the game, where no one seems to object to its look or function. As more fans get their chance to play the game, the number of people objecting to it seems likely to decline further.
In any event, the D3 Team likes the feature and hasn't said anything about removing it, other than perhaps allowing toggle on/off option.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Pensmaster-B schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:47:
was de rode belettering kadering ook niet bij D1?
Nee, je kreeg alleen een balkje te zien bovenin met de naam + life van het creature waar je op dat moment je muis op had voor zover ik me kan herinneren.

edit: voortaan beter lezen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Azaruc op 02-08-2011 18:12 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Dat is in D2, Diablo 1 kreeg je onderin in een vak de naam + gegevens van het monster te zien(naarmate je er meer had gedood kreeg je meer informatie). Volgens mij waren daar inderdaad de geselecteerde monsters ook rood omkaderd. Dit vond ik echter niet heel erg storend, dus ik ga er vanuit dat dit in DIII ook snel zal wennen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ik denk dat deze nog niet gepost is, stukje over combat depth:
Bashiok on '97 billion builds per class'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

is er al iets geweten over het aantal uitbreidingen? kweet een rare vraag over een spel dat nog niet uit is maar 5 chars is beke weinig in mn ogen D2+exp waren het er 7 ben wel benieuwd naar welke er nog zouden bijkomen

WD Barb DH Wizard Monk
tov
Druid Necro Barb Sorc Assassin Amazon Paladin

demon hunter vind ik eigenlijk overeenkomen met assassin
witchdoctor een beetje met druid
wizard met sorc
barb met barb
monk is enige die beetje uitspringt

dus mogen we nog een paladin of amazon of necro type verwachten?
dit is zowat het enige minpunt dat ik heb aan te merken op blizzard, ze hadden wel iets originelers uit de hoek mogen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:58
Ze waren best wel origineel vind ik, ze hadden net zo goed de Diablo 2 chars over kunnen nemen. Vergeet trouwens niet dat Diablo 2 ook begon met 5 chars. Verder ben ik bang dat we nu niet over een beta zouden spreken als ze nog meer classes hadden toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:25
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:12:
is er al iets geweten over het aantal uitbreidingen? kweet een rare vraag over een spel dat nog niet uit is maar 5 chars is beke weinig in mn ogen D2+exp waren het er 7 ben wel benieuwd naar welke er nog zouden bijkomen

WD Barb DH Wizard Monk
tov
Druid Necro Barb Sorc Assassin Amazon Paladin

demon hunter vind ik eigenlijk overeenkomen met assassin
witchdoctor een beetje met druid
wizard met sorc
barb met barb
monk is enige die beetje uitspringt

dit is zowat het enige minpunt dat ik heb aan te merken op blizzard, ze hadden wel iets originelers uit de hoek mogen komen
Er komen minimaal 2 uitbreidingen als ik het goed heb...

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Had Jay Wilson de vraag gesteld: So you guys saw Guild Wars(2) and thought, hey this could work for diablo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Sommige dingen vind ik ook wat plus en min punten aanzitten. Sommige dingen zijn wel handig maar gecasualised. Altijd TP's bij je, altijd overal alles kunnen verkopen e.d.
Beetje net als met de merc. Kan "flauwvallen" maar niet dood. Voordelen en nadelen. maar bij laatstgenoemde voelt het iets fijner als bij de bovenstaande. Mja wat doe je er aan. Gewoon maar doormeppen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan.. eindelijk een reactie van mij in dit topic na alle nieuwe info en alle ophef erover.
Mede doordat ik van alles te doen had heb ik nog niet alles even goed door kunnen lezen maar kon ik het wel even mooi laten bezinken.

De Auction House, hetgeen waar we allemaal op hoopten en wat eigenlijk ook niet kon ontbreken als feature gezien de crappy trading in Diablo 2, is eindelijk aangekondigd. Heerlijk ingame traden zonder gebruik te hoeven maken van een externe sites maar ook de keuze van RMT wordt ons voorgelegd. Met nadruk op het woord keuze want er wordt ons niks verplicht. Natuurlijk heeft dit zo zijn voordelen en nadelen en velen zullen wel kijken naar andere economieën en die met de economie van Diablo (2/)3 vergelijken om vervolgens daar hun conclusies uit te trekken.
Echter vraag ik me dan een aantal dingen af, waarom vergelijk je het met een economie die nog niet bestaat (want eerlijk is eerlijk, we weten niet hoe makkelijk het wordt om te gaan itemhunten/farmen/mfen) of met een economie die verpest is door botters en dupers en eigenlijk geen vaste ingame currency kent. Daarnaast ben ik dan wel benieuwd of de economieën, waarmee sommigen die met Diablo (2/)3 vergelijken, wel van een itembased game is? We weten namelijk allemaal wat voor een itemkoorts Diablo 2 had en ik weet zeker dat, ondanks alle veranderingen, het devteam die itemkoorts ook in Diablo 3 teweeg wilt brengen.
Niet alleen farmers en diehards maar ook casuals zullen items hunten dus wellicht zal dit de markt in combinatie met het salvagen in evenwicht houden.

Mijn mening is niet bijzonder positief tegenover de aangekondigde AH maar ook zeker niet negatief.
Aan de ene kant vind ik het jammer dat mensen met veel geld na verloop van tijd goede items kunnen kopen maar aan de andere kant dwingt het zelf vinden/craften/ingame traden alsnog meer respect af en dan kan ik alsnog trouw zijn aan mijn eigen principes. Daarom vind ik het erg goed dat we een keuze krijgen en kun je er misschien zelf ook nog wel een slaatje uit slaan :)
Ik hoop wel dat ze de botters helemaal weten uit te bannen want we weten allemaal wat dat voor een markt doet (dat er levenlozen zijn die 24/7 kunnen farmen.. so be it maar dat is nog altijd handmatig en dus verdiend in mijn ogen).

De ophef over het verdwijnen van de skill points kan ik me meer in vinden. Het neemt een stukje vanzelfsprekendheid weg uit de hack&slash RPG's zoals we die kennen. Het is nieuw, onwennig en klinkt erg casual friendly. Misschien zelfs wel iets te casual friendly met de 'automatisch-mee-groeiende-skills'. Echter denk ik dat de variatie er nog steeds wel zal zijn mede doordat je toch wel zult blijven vasthouden aan een identiteit van je character. Als het spel net zo verslavend is als Diablo 2 zul je toch wel meerdere builds van een class zult maken, al is het alleen maar om niet te hoeven switchen van skills als je iets anders wilt.
Er blijft alleen wel een gevoel achter dat de casuals een groot lap vlees toegeworpen krijgen en de diehards met een bot blijven zitten

Wat ik wel opvallend vind is dat er nu zo weinig gepraat wordt over de kleinere veranderingen of onthullingen die gedaan zijn. Zo ben ik zelf wel erg te spreken over de shared stash, lijkt mij het resource systeem van de Demon Hunter erg gaaf en ook de de 2 nieuwe inventory pieces (Cauldron of Jordan en Stone of Recall) spreken me wel aan. CoJ is een soort van versnelde pet zoals in Torchlight wat opzich helemaal geen slecht systeem is en de SoR maakt het reizen tussen de natuur en de steden mogelijk zonder dat het in battles als escape gebruikt kan worden. Verder las ik ook dat Willpower weer weg is gehaald en eerlijk gezegd vind ik dat nog wel de meest opvallende verandering. Niet heel lang geleden was het namelijk omgedoopt tot de attribute die van invloed was op verschillende resource systemen. Ik gok dat dit dus nog enkel via bepaalde passive skills en de werking van de systemen zelf beïnvloed worden.
Bulls schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:03:
[...]

Hoe vaak heb ik wel niet Diablo 2 overnieuw gedaan om toch nog iets beter de build te maxen. En zelfs bij 1 misklik op nieuw beginnen. En dan nog de verschillende builds per class keuze. Dat is herspeelwaarde. Nu loop je straks 1x het spel door bekijk je alle skills even, en denk je och leuk, volgende class.
Daar ga je de fout in, Diablo is altijd al (en al helemaal van Diablo 2) een hack&slash RPG geweest met een enorme itemkoorts en sowieso het neermeppen van zoveel mogelijk mobs. Dit zal vanaf level 30 niet anders wezen en zoals ik het nu begrijp wordt het craften ed. langzaamaan geïntroduceerd en begint het pas op latere levels 30+ echt een groot gameplay element te vormen. Dus ook daarin zal dan nog meer dan zat te verkennen zijn.
Bulls schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:33:
Ik hoop nu eigenlijk niet dat je ook maar 1 van elke class kan maken, want stel je voor je nog met een andere group opnieuw eenzelfde class wilt maken. Ik had wel ooit gehoord op een presscon dat ze beloofden dat je oneindig veel chars kan maken die nooit expiren.
Ze hadden het inderdaad eens over veeeeeeeel characterslots en toch zeker wel 50.
Expiren doen ze niet omdat er geen ladders zijn (en op het eind in Diablo 2 werden die ladders toch alleen maar gebruikt om de economie te resetten wanneer het weer oneindig laag zat).
Bulls schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:47:

Nouja random, het ligt wel vast maar elke rune verandert een (active) skill anders en hoe hoger de tier hoe groter het effect de rune heeft op de skill. 20 active skills per class hebben dus elk 6 verschillende effecten (1 vanilla en 5 van de verschillende typen skillrunes).
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:12:

Dan kun je nog lang wachten, ze hebben eens gezegd graag minimaal 2 expansions te willen uitbrengen (zoals Pedr0 al zei) maar gezien het spel nog niet eens uit is kun je daar nog wel een jaartje of 2 op wachten. De 5 classes die we nu kennen zullen met de retail er ook inzitten meer niet.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2024

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Over dat AH-gedoe (RM en ingame)...
Is het wel zeker dat items die ooit zijn verhandeld via ingame AH nog wel geplaatst kunnen worden op de RM-AH? (en andersom)
Dat zou beide AH's volledig gescheiden houden en zou leegkopen van de ingame-AH erg tijdrovend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Toch denk ik dat bij AH's het probleem kan ontstaan van domination. Alle items onder prijs X opkopen en aanbieden tegen prijs Y.

De 'Chinezen' zoals Blizzard ze noemt vinden toch wel weer een manier om de economie te beïnvloeden en er geld aan te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Ter info: vandaag is de conference call! :) mogelijk een beta datum! http://investor.activision.com/events.cfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
RedHat schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:11:
Toch denk ik dat bij AH's het probleem kan ontstaan van domination. Alle items onder prijs X opkopen en aanbieden tegen prijs Y.

De 'Chinezen' zoals Blizzard ze noemt vinden toch wel weer een manier om de economie te beïnvloeden en er geld aan te verdienen.
Tsja, en dat is zozeer problematisch, omdat?

AH bespelen blijft een kwestie van vraag en aanbod. Als mensen dingen goedkoop aanbieden, terwijl spelers bereid zijn voor deze zelfde items meer aan te bieden, wat let ze dan?

Domination zoals jij het noemt is juist wat nog enigzins voorkomt dat de economie aan gort wordt geholpen omdat men geen besef van valuta heeft. Je ziet dit in WoW voldoende, waarbij men elkaar gigantisch undercut, en binnen no-time prijzen per stack van iets bijv. kunnen dalen van 20g naar 50s. Tsja, is al snel geschiet met 20% undercuts.

Blijf actief alles opkopen wat ze cheap plaatsen en restock de AH tegen 20g per stuk? Spelers blijven kopen, blijkbaar is de bereidheid daar om 20g voor de items te betalen.

Mogelijk zal het undercutten minder een rol spelen op de AH waar waar geld een rol speelt, en zal het misschien toch al niet zo goedkoop worden dat items welk je per uur verzameld worden verkocht tegen 10 cent. Maar indien wel, dan heb ik geen probleem met mensen welk de zaken opkopen en de prijzen op een niveau houden wat anderen willen betalen. Al is het maar om te voorkomen dat de AH net zo waardeloos wordt als de AH in de gemiddelde MMO waar het bespelen van de AH de enige echte methode is om geld te verdienen, terwijl zelf harvesten gewoon voor geen meter loont als je het heft niet in eigen hand neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177333

RedHat schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:11:

zoals iemand anders al mooi aangaf op een ander D3 forum:

Sword of Leet is normaliter 10$ waard. Chinees X koopt alle Sword of Leets op, en bied ze te koop aan voor 1000$.

Ik vind een Sword of Leet en bied die voor 990$ aan. Chinees X heeft nu de keus om OF mijn Sword te kopen, of hun prijs te laten zakken.

player B vind ook een Sword of Leet en bied die voor 900 $ aan. wat kan chinees X doen? weer 900 $ investeren?

Rinse and repeat, Prijs zakt automatisch.

Aangezien Gold EN Items onuitputtelijk zijn, zullen alle prijzen vanzelf zakken. Dus er zal misschien wel wat aan verdient worden in het begin, maar om nu eerlijk te zijn, wat zal mij dat schelen in mijn PVE en TEAMBASED PVP?

dat mijnheer X 234,44$ betaald voor leet item Z, zal mij een worst zijn. ik hoop dat hij er veel plezier aan beleeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Anoniem: 177333 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:07:
[...]

zoals iemand anders al mooi aangaf op een ander D3 forum:

Sword of Leet is normaliter 10$ waard. Chinees X koopt alle Sword of Leets op, en bied ze te koop aan voor 1000$.

Ik vind een Sword of Leet en bied die voor 990$ aan. Chinees X heeft nu de keus om OF mijn Sword te kopen, of hun prijs te laten zakken.

player B vind ook een Sword of Leet en bied die voor 900 $ aan. wat kan chinees X doen? weer 900 $ investeren?

Rinse and repeat, Prijs zakt automatisch.

Aangezien Gold EN Items onuitputtelijk zijn, zullen alle prijzen vanzelf zakken. Dus er zal misschien wel wat aan verdient worden in het begin, maar om nu eerlijk te zijn, wat zal mij dat schelen in mijn PVE en TEAMBASED PVP?

dat mijnheer X 234,44$ betaald voor leet item Z, zal mij een worst zijn. ik hoop dat hij er veel plezier aan beleeft...
+1 Mooi voorbeeld :) dit is gewoon een kwestie van wenne.. en alles zakt vanzelf kijk maar naar D2 wanneer een nieuwe ladder game komt, alle prijzen op D2jsp zijn dan nog peperduur maar na een half jaar krijg je de items al bijna voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Reflow schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:44:
Ter info: vandaag is de conference call! :) mogelijk een beta datum! http://investor.activision.com/events.cfm
Om 20u30 deze tijd als ik het goed omgerekend heb (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Ward Vr schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Om 20u30 deze tijd als ik het goed omgerekend heb (?)
http://timeanddate.com/wo...min=30&sec=0&p1=137&p2=16

Dat zal de juiste tijd moeten zijn. :) 22:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Psychoclown:
Dat er mensen items kopen vind ik op zich niet jammer. Ik denk dat jij hetzelfde type speler bent als ik, als je het zelf loot of craft is de voldoening vele male groter. Als je met craften naar iets toe kunt werken is dat toch veel leuker dan wanneer je het creditcardnummer invoert en je hebt het?
Maar als er mensen zijn die in feite een zo sterk mogelijke character bij elkaar kopen omdat ze weinig tijd hebben maar af en toe eens lekker los willen gaan in D3 om effe de stress kwijt te raken vind ik dat best, het maakt voor mijn gameplay helemaal niets uit.
En als het moeilijk is om bots aan de gang te krijgen en houden (Blizz heeft al ervaring genoeg opgedaan met WoW) dan zal er best een gezonde economie zijn. En ook die bots zullen trouwens die zeldzame epics moeten zien te looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik zou het wel nice vinden als bepaalde rare/unique recieps ook rare/unique blijven. Dat niet over b.v. 2 jaar iedereen alsnog dezelfde recieps heeft.

Tegen die tijd zal je waarschijnlijk op minimaal een char (waarschijnlijk je main) alle drie de artisans op max hebben zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Het hebben van extreem zeldzame items werkt het speelplezier van de gemiddelde D3 natuurlijk niet echt in de hand, dus ik ga er vanuit dat de mannen van Bliz dat proberen te voorkomen. Waarschijnlijk zal iedereen die er voldoende tijd in steekt uiteindelijk wel in vergelijkbare gear rondlopen, dat is nu eenmaal intrinsiek aan item-based spellen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Tormbo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:27:
Het hebben van extreem zeldzame items werkt het speelplezier van de gemiddelde D3 natuurlijk niet echt in de hand, dus ik ga er vanuit dat de mannen van Bliz dat proberen te voorkomen. Waarschijnlijk zal iedereen die er voldoende tijd in steekt uiteindelijk wel in vergelijkbare gear rondlopen, dat is nu eenmaal intrinsiek aan item-based spellen.
Misschien wel maar door de veschillende soorten dyes kan het wel zo maken dat niemand er precies hetzelfde zal uitzien. Pink power ranger outfit 8)7

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tormbo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:27:
Ik maak me echt niet druk wat een ander heeft of doet hoor, lekker boeiend als iemand spullen koopt voor geld. Als je je daar druk om maakt heb jij het wel heel slecht in het echte leven, want rijke mensen hebben ook meer spullen dan jan Modaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Die artisians lijken me gevaarlijk op hardcore, als deze aan je char gelinkt zitten gaan ze net als de mules fungeren natuurlijk en heb je nog niet heel veel aan super grote stash :P Want iedereen maakt dan een char op hc die puur craft en zelf nooit buiten town komt...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Kan iemand me uitleggen hoe het met het nieuwe voorgenomen skill-systeem werkt?
Ik heb de video bekeken (zowel van die reviewsite als die met het interview), maar ik heb toch nog wel wat vragen...

1) Begrijp ik het goed dat je 7 actieve + 3 passieve skills vooraf mag kiezen en dat deze daarna automatisch stijgen zonder dat je er skillpunten aan hoeft (kunt) te te wijzen? Stijgen e dan allemaal gelijkmatig zonder dat je kan bepalen welke meer moet stijgen en welke minder?

2) Kan je nog enige invloed uitoefenen op die skills? Ik begrijp iets met runes? Hoe werkt dat dan?

3) Wat ik nog niet helemaal begrijp is of die keuze daarna dan vaststaat of dat die skills op enig (welke?) moment kunnen worden gewisseld met andere skills? If so: zijn daar dan voorwaarden aan verbonden?

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:27
in principe krijg je elk aantal levels een aantal nieuwe skils. dus in het begin heb je nog niet je top level skills.
Op een gegegevn moment heb je dus alle skills uit die tree daarvan kan je er 6 actief gebruiken en 3 passieve skills. die 6 skills zet je dus in bepaalde slots waardoor ze actief zijn zeg maar. Deze skills kun je op elk moment switchen, je kunt dus elke skill uitproberen en daarna wat bevalt houden.

Runes voeg je toe aan een bepaalde skill en dan verandert de werken van die skill. hier heb je een goed voorbeeld met teleport; YouTube: ‪Diablo 3 - Skill Runes‬‏ - YouTube

[ Voor 23% gewijzigd door hellfighter87 op 03-08-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Je begint met één skill slot en er komen op de levels 3, 6, 12, 18, en 24 een skill slot bij (6 totaal dus) waar je skills in kunt zetten. Op het moment is het nog mogelijk on-the-fly te swappen. Passive skills komen beschikbaar op levels 10, 20, en 30.

2. Skillrunes, ze veranderen de werking van de skills

3. Zie 1.

Daarnaast misschien verstandig als je de TS doorleest, het meeste staat er ook netjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Blizzard CEO: "D3 beta will be released later in Q3" @ Blizz press event
(Nog mensen die aan het luisteren zijn naar de webcast?)

[ Voor 123% gewijzigd door Ward Vr op 03-08-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on potential skillrune revision and character limit

Is rune system revamped?
Bashiok: Personally, I love it, and hope it finds a way in.

I’m not so sure about rolling to see which rune effect you get (it could still work), but I *love* the idea of random affixes. That you could have a end-rank rune for the skill you want, with the effect you want, but you still don’t have ideal stats on it. That just makes the min/max item hunt that much cooler, and makes runes more important than… “Oh, I found another Crimson rune. Great. /salvage”

Yeah, but it makes it harder for me to see everything that could potentially be on my rune. I won’t know what “perfect” is without digging into the game and even then, what are the chances of me getting the rune I want.

I don’t like the random aspect of this part, I feel like randomizing my skills isn’t a great way to go :(.
Bashiok:Pretty unlikely you won’t know what’s available with an auction house at your finger tips.

And if we’re just talking about affixes, we’re talking about min/maxing. You’re going to know what affixes you want because you’re already pretty deep into your build.

I don’t expect a new character to pick up a rune, roll affixes, and then throw it away because “ew it has attack instead of defense”. Probably not going to care much early on.

Ya, I suppose that’s definitely true. But you also have to take into account that it’ll be randomizing the type of rune as well, correct? So I only have a 20% chance of getting the rune I want, regardless of whatever affix is added.

Maybe if each rune type dropped instead of “unattuned” runes, then I’d at least be able to get the rune I want and hope I get a good affix on it.
Bashiok: Well, like I said I don’t know if that part of it will work out… I just want the randomized affixes. :) Makes runes so much more compelling as an item.

I’m confused as to why this was put into place… I have the idea, but it seemed like the ‘faced’ rune system was better, since we got to know what it was.

New player: “oh hey a rank 1 rune”
*socket*
New Player: “neat. does this now”
*kills stuff, finds another rune*
New Player: “oh rank 2? I’ll upgrade it then”
*sockets rank 2 rune into previously socketed skill*
New Player: “Hey, how come it’s not doing the same thing? now it’s doing something totally different? Is it the rank? What is this “multi-shot” thing? It gave me bonuses? Now this rank 2 rune gives a different bonus, and does a different effect?”

*goes into general global channel*
New Player: “HOW DO RUNES WORK!?!?! Someone help! I’ve found all these runes but it keeps changing my skill around!”
Bashiok: That sounds about right. Well, like he [Jay Wilson] said, it’s still just hallway discussions at this point.

10 Character Limit? Worst thing to happen to Diablo3.

…Basically you don’t ever have to level a new character.
Bashiok: You knew that was the case with respecs. Funny enough, even with respecs, leveling characters is fun. There are plenty of games with respecs where people will level many, many characters of the same class, just for the fun of it. And without anything really ‘tied’ to a character, it’s easy enough to dump all items to the shared stash, delete the character, and start a new one.

I will say though it’s one area where we’re definitely open to expanding, it just seemed like a decent number to go with for now.

Please don’t make it a “pay dollars for more character slots” expansion. You guys SAID… that one account per cd key was no big thing, because you can create many more characters per account than you could with D2. And now this… ugh. :\ I get it. Path of least resistance. But now it just feels like playing with cheat codes. I mean sure, it’ll be fun. For a while. But why would I ever come back to the game when I know that there is no way to improve my character, no way to work to build something to try something new?

I liked it better where respecs when I thought D3 respecs were a very basic form of forgiveness – that you’d be able to experiment, and to fix things, but only to a point before it got more costly to respec than it did to just make a new guy. The sense of permanency creates replay value and uniqueness.
Bashiok: I still think it’s early, despite how close we may be, especially considering that we’re not going to stop with a box release. If we screwed up and people don’t want to keep playing the game, then we’ll have to find a way to fix that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Game opstarten dus allemaal en dan gelijk stoppen met spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ward Vr schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:38:
Blizzard CEO: "D3 beta will be released later in Q3" @ Blizz press event
(Nog mensen die aan het luisteren zijn naar de webcast?)
Voorzichtige conclusie dat de beta kort zal duren en alleen voor finetuning is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Wat ik uit de Conference Call heb gehaald is meer "hoogstwaarschijnlijk" snel een beta.
En ze proberen het nog dit jaar uit te brengen, maar daar heb ik niet veel vertrouwen in, bijv de AH is nog niet in beta. Ze zijn nog lekker bezig dus. Ik gok op een feb/maart 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Thx@hellfighter87 en psychoclown: is me direct een stuk duidelijker!
Klinkt me niet heel erg verkeerd in de oren, al kan ik me wel voorstellen dat sommigen dit "te makkelijk" zullen vinden, maar de meesten starten geen "tig builds" maar hangen vast aan hun eigen character met soms verkeerde skillpoints. Nu heb je veel meer flexibiliteit om allerlei skills uit te proberen.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Simball schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:46:
Wat ik uit de Conference Call heb gehaald is meer "hoogstwaarschijnlijk" snel een beta.
En ze proberen het nog dit jaar uit te brengen, maar daar heb ik niet veel vertrouwen in, bijv de AH is nog niet in beta. Ze zijn nog lekker bezig dus. Ik gok op een feb/maart 2012.
Ik begin ook meer en meer die indruk te krijgen, hoe graag ik het ook anders zou wilen :)
Nuja we'll see op gamescom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simball schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:46:
De runes zijn ook niet in de beta, sowieso is het maar een klein deel van de game wat in de beta zit. Vergeet niet dat de game al een aantal maanden door personeel en familie getest is en de grote problemen er al uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind die random Runes wel maf eigenlijk. Is het alleen de affix of ook de uitwerking van de skill zelf.

En verder over de max aantal characters, alsof je nooit een keer opnieuw wil beginnen samen met iemand anders, je gaat toch niet elke class maar 1 keer spelen en dan alleen maar verder levellen. Hoevaak ik in D2 wel niet opnieuw ben begonnen met exact dezelfde built omdat een maat een verkeerde keuze had gemaakt en dan vervolgens opnieuw wilde beginnen, dan ga ik toch niet zeggen, oh haal het maar bij, ik speel gewoon verder. (wel als we nog maar lvl 5 waren, maar tegen level 20 echt niet meer)

Nouja ik moet het nog maar zien, ik verheug me er nog steeds echt op, alleen er is wel teveel veranderd, geef dan minder info vrij als je het och 10x loopt te veranderen. Hoemeer en hoe vroeger je iets anounced hoe meer teleur gesteld ben je als het totaal ander wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Bulls schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:53:
Ik vind die random Runes wel maf eigenlijk. Is het alleen de affix of ook de uitwerking van de skill zelf.

En verder over de max aantal characters, alsof je nooit een keer opnieuw wil beginnen samen met iemand anders, je gaat toch niet elke class maar 1 keer spelen en dan alleen maar verder levellen. Hoevaak ik in D2 wel niet opnieuw ben begonnen met exact dezelfde built omdat een maat een verkeerde keuze had gemaakt en dan vervolgens opnieuw wilde beginnen, dan ga ik toch niet zeggen, oh haal het maar bij, ik speel gewoon verder. (wel als we nog maar lvl 5 waren, maar tegen level 20 echt niet meer)

Nouja ik moet het nog maar zien, ik verheug me er nog steeds echt op, alleen er is wel teveel veranderd, geef dan minder info vrij als je het och 10x loopt te veranderen. Hoemeer en hoe vroeger je iets anounced hoe meer teleur gesteld ben je als het totaal ander wordt.
Het is maar hoe je er tegen aankijkt. Ik ben juist totaal niet teleurgesteld dat het geen D2 clone wordt.Het is niet reeel om te denken, dat de game er na 10+ jaar met hetzelfde concept wordt gemaakt. Tijden veranderen nou eenmaal.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
The beta test approaches! We’ve just updated our System Check program and would like everyone to update their Battle.net Beta Profile information by running the new one. You should do this regardless of whether there have been hardware changes made to your system.

You can run the new System Check by visiting the Beta Profile settings of your Battle.net account:

https://www.battle.net/account/management/beta-profile.html

I don’t have a Beta Profile
If you haven’t yet created a Beta Profile on your Battle.net account you’ll be presented with two download options, PC and Mac, for our System Check program. Running the program will present you with the Beta Test Opt-In Agreement, and once you agree to that it will immediately query basic computer specification information such as your type of video card, processor, and RAM. Clicking the Send button will then upload the shown information to your account.

On your Beta Profile page, you’ll want to ensure you at least have “Diablo Universe” checked for future testing, if not StarCraft and Warcraft as well. That’s it! You’re now eligible for future beta test opportunities.

I have a Beta Profile
If you’ve previously uploaded your system info you should use the links to download the new System Check program for PC or Mac and update your system info. Run the program, read through the Beta Test Opt-In Agreement that appears, and once you agree to that the program will immediately query your basic computer specification information. Click Send and the program will automatically update your profile with your system specifications. You’ll remain opted in for whichever beta tests you’ve previously selected, and you can change these selections on your Beta Profile page at any time.

Having current system specifications and checking the franchise boxes to express interest in beta testing our future products does not guarantee your entry into the beta test. We will grant a very limited number of people entry from the entire pool of those interested, based on their system specifications and other factors. While having an official Battle.net Beta Profile is one way to potentially get in, we’ll have information on other ways to increase your chances as we draw closer to the beta test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Godver, ik kan mijn wachtwoord niet meer vinden, en dus niet inschrijven voor Beta.
Ik dacht, ik maak een nieuwe aan, moet je er eerst games aan hangen.
grmbl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik begin nu wel erg benieuwd te worden naar de gameplay, hopen dat ik word uitgekozen voor de Beta. Het zijn wel veel veranderingen, maar eigenlijk weinig die ik niet positief vind. Het AH lijkt me ideaal voor safe traden, iets wat ik verschrikkelijk heb gemist in D2. Wel jammer dat m'n d2jsp gold waardeloos wordt :p.

Ik vind het vreemd om zoveel mensen te zien die negatief tegenover het respeccen staan. Ik kon me er enorm aan ergeren als ik in D2 een misklik had (door lag of stommiteit) en daardoor m'n skill setup niet ideaal was. Het was alleen niet zo erg dat ik gelijk opnieuw begon met een nieuw char om het daar wel goed te doen. Daarom was ik ook enorm blij dat in 1.13 het respeccen in D2 werd geïntroduceerd. Dat ze dat nu blijven houden vind ik prima!

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:53:
Zoals ik het begrijp enkel de affix en dat klinkt logisch want als ze de uitwerking per type rune ook random zouden maken kun je net zo goed één rune met random namen kunnen introduceren.
Pedr0 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:18:
The beta test approaches! We’ve just updated our System Check program and would like everyone to update their Battle.net Beta Profile information by running the new one. You should do this regardless of whether there have been hardware changes made to your system.

You can run the new System Check by visiting the Beta Profile settings of your Battle.net account:

https://www.battle.net/account/management/beta-profile.html
Ligt het aan mij of is het bestand niet te vinden? De site zegt dat het bestand niet gevonden is (PC versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283702

Klopt, dit komt waarschijnlijk omdat je de website op nederlands hebt staan. Rechtsonderaan op de pagina moet je de instelling veranderen naar Engels(eu). Hierna kun je het bestand wel downloaden( ik tenminste wel).

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 283702 op 04-08-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Anoniem: 283702 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:47:
Klopt, dit komt waarschijnlijk omdat je de website op nederlands hebt staan. Rechtsonderaan op de pagina moet je de instelling veranderen naar Engels(eu). Hierna kun je het bestand wel downloaden( ik tenminste wel).
Thanks!
Had de fix wel gevonden alleen deed mijn "communication preferences" aanpassen.
Dit werkt dus wel!

En ingeschreven, nu maar afwachten :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fanatix op 04-08-2011 10:05 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn account stond al op het engels, werkt bij mij dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:54:
Mijn account stond al op het engels, werkt bij mij dus niet..
Mijn text was ook in het engels maar helemaal rechtsonder stond wel iets van Location: Netherlands. Daar heb ik English (EU) van gemaakt en toen kon ik het wel downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen problemen hier met de update. Maar stond al op English.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bah ik ben nu niet thuis en kan van mijn PC dus niet opnieuw de info updaten, pas vrijdag middag weer.

Laten we maar hopen dat het dan niet "te laat" is :'( ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.