![]() | ||||||
Navigatie | ||||||
| ||||||
| ||||||
| ||||||
|
[ Voor 165% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2008 15:26 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||
Navigatie | ||||||
| ||||||
| ||||||
| ||||||
|
[ Voor 165% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2008 15:26 ]
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 109% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2008 10:39 ]
|
[ Voor 143% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2008 10:39 ]
Anoniem: 66797
Anoniem: 57485
Anoniem: 30579
GTA VI - All aboard the hype train!!
Thanks Archetype, kan niet alles erin verwerken anders heb je een boekwerk maar de links uiteraard wel.Anoniem: 30579 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:02:
er staat hier een video van de barb attacks
http://www.blizzard.com/diablo3/characters/barbarian.xml
en hier van de witchdoctor
http://www.blizzard.com/diablo3/characters/witchdoctor.xml
Sir_Hendro schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:03:
Doe nog een download link van de trailers en al in de TS. Ik denk dat nieuwe lezers dat wel kunnen waarderen
Ik ben bezig maar ik kan niet alles tegelijk heAnoniem: 30579 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:06:
een linkje naar cains lore zou ook niet mistaan
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Interview: Blizzard's Rob Pardo on Diablo III
On PC exclusivity, design philosophy, and more.
by Charles Onyett
June 28, 2008 - We caught up with Rob Pardo, Blizzard's executive vice president of game design following the Diablo III announcement at their Worldwide Invitational 2008 event in Paris, France. During the course of the interview he expanded on some of Blizzard's design philosophy as it relates to Diablo III, its development process, some of the game's features, and managed to eat about one half of a slice of pepperoni pizza.
Development on Diablo III began way back when Blizzard North was still around and currently the team working on it consists of around 50 people. Initially the game's visual design was closer to the older games than what we saw in the gameplay demonstration. "We probably did three rev[ision]s on the visual direction until we got to this and now we're really happy with it," said Pardo.
The gameplay was also given several overhauls. "We were pretty heavily influenced by some of the games that were coming out like God of War, a very visceral game," said Pardo. "A totally different genre but you kind of saw games like that and we thought we really needed to update this game's gameplay…it has to be much more of an action game."
With many before the reveal buzzing about a potential Diablo MMO announcement, we had to ask: was there ever any thought to moving Diablo away from its overhead action-RPG roots? "It totally crossed our mind but this is the game we ultimately wanted to make. Obviously I love MMOs, I think it's a great genre, but that doesn't mean that other genres aren't great too. I actually see a huge opportunity in the action-RPG genre because nobody's really doing a lot of games in that genres and I don't understand why, personally."
Though there have been quite a few action-RPG releases since Diablo II, perhaps there weren't as many as there should have been, or perhaps action-RPGs get labeled incorrectly. "What I think often happens with the genre, with the games that I've seen, is that they kind of get confused as to whether it's an RPG that just happens to be real-time or is it just an action game," said Pardo. "I feel like that's oftentimes you get these games that are not quite doing both. I feel like that's the big opportunity for us. If you look at Diablo and Diablo II, they're really action games. The story was light, the RPG were very light and I think one of the things we looked at with Diablo III was that doesn't have to be the case."
Pardo cited what Blizzard did with real-time strategy design from StarCraft to Warcraft 3. "A lot of people in that time period were doing RTS missions where you just build up your base, slug it out against another base, do that 30 times and you're done with the campaign. With War 3 we tried to come up with interesting scenarios and I think that's the same thing with Diablo III. You guys may have been used to Diablo and Diablo II being really just kind of a point and click game…fun but not really immersive."
Incorporating more involved questing and role-playing elements is something Blizzard is focusing on with Diablo III, but also make the gameplay more dynamic. "We had bosses in Diablo II but, again, they weren't really involved. We really want to try to implement bosses that are much more epic, there's much more gameplay to actually defeating them. We're taking cues from games like Zelda, God of War, games like that, bring that to the action-RPG genre. We want to have side quests and scenarios that are much more involved…like defend the town from attack or something like that."
Diablo III will be similar to Diablo II in terms of its overall structure. There'll still be acts. There'll be above and underground sections of maps, though the outdoor environment won't be as randomized, as Blizzard wants to build more distinct personality into some of the game's sections. There still will be plenty of randomization though when it comes to items, monsters, and dungeons.
While roaming around the game's areas, you'll have a selection of classes to pick from. At this point Blizzard is saying it'll be similar to what was originally available in Diablo II before Lord of Destruction. Their official FAQ sheet says there'll be five classes exactly. So far we know of the barbarian and all-new witch doctor, a spell-focused class that can summon minions, fear enemies, and summon walls of zombies.
Pardo had quite a bit to say about how Blizzard is going about the tweaks made to returning class skills and the new ones being brought in. "With any sort of sequel, and I'm going to go ahead and use Sid Meier's rule because we use something similar…The way he approaches sequels is one-third proven, one-third improved, and one-third new. That's pretty much how we approached StarCraft 2…some of the old units came in, some of the old units got improvements, we brought in some new units, and we also got rid of some units. I think you'll see something similar [in Diablo III]. The barbarian as you saw has a ton of abilities that are totally new but we had to bring over things like whirlwind."
So why announce Diablo now? We still don't have release dates for StarCraft II or World of Warcraft's Wrath of the Lich King expansion, which many were speculating would be announced at WWI, so why bring another high profile product into the pubic with yet another nebulous release date? "The announcement of our projects is usually when it's time for that game to be announced," said Pardo. "This project has been going for a while and it finally got to the point where it felt like it's time to announce the game. We kind of have this rule of, ideally, we announce a game a year to a year and a half before the game comes out. That's our theory, and then three years later [trails off]. We're getting to be a bigger and bigger studio so we can't just keep one game announced and everything else hidden. We have several games in development now."
Finally, when might we hear something about another MMO from Blizzard? "I think it'll be a while before we announce our next game."
🌞🍃
OMG een gamer die geen van de diablos heeft gespeeldDatafeest schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:50:
Nice
Ik heb nooit Diablo gespeeld, wel Warcraft 2 en 3 en WoW, ik game al een tijdje niet meer, maar dit ziet er toch wel heel goed en leuk uitIk ben benieuwd
Ik zou mezelf geen gamer meer noemen eigenlijkAnoniem: 66797 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:59:
[...]
OMG een gamer die geen van de diablos heeft gespeeld
🌞🍃
Random drops en in multiplayer droppen items voor iedereen apart, dus geen ninjalooters meerChefbierrr schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:02:
Is er al iets bekend over het item drop systeem? Deze was geniaal in diablo2 al zeg ik het zelf. Het feit dat er dingen geduped konden worden heeft de boel natuurlijk een beetje verkloot maargoed dat geld voor elk systeem waarin cheats de vrije hand hebben.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ik heb ook nooit diablo gespeeld..Datafeest schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:50:
Nice
Ik heb nooit Diablo gespeeld, wel Warcraft 2 en 3 en WoW, ik game al een tijdje niet meer, maar dit ziet er toch wel heel goed en leuk uitIk ben benieuwd
Anoniem: 30579
dit lijkt mij ook ideaal..Nvidiot schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:03:
[...]
Random drops en in multiplayer droppen items voor iedereen apart, dus geen ninjalooters meer
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 28-06-2008 23:06 ]
Anoniem: 114186
Natuurlijk zeiden ze dat ze werken aan de hacks e.d. bij de developer chat. En ook dat loot voor iedereen apart dropped, zodat het niet meer gaat om wie het snelst klikt bij een bosskill. Wat ik er niet echt uit opmaakte was of voor iedereen ook dezelfde loot dropt, volgens mij bedoelden ze dat wel, maar het lijkt mij realistischer als iedereen ook verschillende items kan krijgen bij een bosskill (anders heeft iedereen in de party ineens dezelfde unique.. lijkt me niet echt handig)Chefbierrr schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:02:
Is er al iets bekend over het item drop systeem? Deze was geniaal in diablo2 al zeg ik het zelf. Het feit dat er dingen geduped konden worden heeft de boel natuurlijk een beetje verkloot maargoed dat geld voor elk systeem waarin cheats de vrije hand hebben.
Anoniem: 130680
Diablo I is wel dood nu, deel 2 wordt nog veel gespeeld, maar is erg verneukt door dupers en hackers die je one hit killen.Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:59:
[...]
OMG een gamer die geen van de diablos heeft gespeeld![]()
tip koop ze en speel ze je zult er geen spijt van krijgen (kost weinig) gameplay is super ok grafisch stelt het niks meer voor maar diablo2 word nog veel gespeeld (diablo 1 weet ik niet)
bleh dat zuigtPheno79 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:20:
[...]
Diablo I is wel dood nu, deel 2 wordt nog veel gespeeld, maar is erg verneukt door dupers en hackers die je one hit killen.
Tevens over de looks, SC2 leek op de eerste screens ook een stuk "vrolijker" en dinkytoy achtig dan nu, ik gok dat dingen zoals filters over de graphics gooien (wat in de photoshop hierboven gedaan is) betrekkelijk makkelijk te implementeren zijn en daarom ook niet de hoogste prioriteit hebben
Lees het interview eens wat ik gepost heb hierboven:
"We probably did three rev[ision]s on the visual direction until we got to this and now we're really happy with it," said Pardo.
en jij denkt dat er na het aankondingen van een game grafisch er niets meer aan verandert?Anoniem: 57485 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:43:
[...]
Lees het interview eens wat ik gepost heb hierboven:
[...]
blup
Dat was zo mooi aan Diablo 2, alles was hard en scherp. Metaalachtig en grauw. Dit filmpje is supersoft en dat is erg jammer. Ik vind dat voorbeeld in die screenshot echt een enorme verbetering.Gorion3 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:29:
http://i31.tinypic.com/9gkncn.jpg
ben het eigenlijk daarmee eens. diablo moet (vind ik) niet cartoony worden..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja vind ik ook krijg nu een beetje WoW/NWN2 graphics gevoel moet ik zeggen. Wel mooi maar het moet grauwer, veel grauwer want het is immers geen fairy-tale maar een juist heel duister.Angeloonie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:48:
[...]
Dat was zo mooi aan Diablo 2, alles was hard en scherp. Metaalachtig en grauw. Dit filmpje is supersoft en dat is erg jammer. Ik vind dat voorbeeld in die screenshot echt een enorme verbetering.
Helemaal mee eens. Dat cartoony valt op zich mee, maar die kleurrijkheid en de felle tinten mogen er van mij echt uit. Zoals op dat plaatje rechts is al stukken beter.Gorion3 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:29:
[ Voor 3% gewijzigd door hershel op 29-06-2008 00:32 ]
Anoniem: 24527
Lol, zelfs de designers beschrijven de Diablo storyline als 'light'.Anoniem: 57485 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:43:
Goed interview op IGN met Rob Pardo. Staan wel wat interessante dingen in:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-06-2008 14:28 ]
Anoniem: 208483
Wel zonder de grain dan.. in UT3 kan je ook kiezen tussen verschillende post-processing filters die het spel meteen donkerer/levendiger uit laten zien, hopelijk zit dit ook in D3. Maarja die onderste vind ik een beetje overdreven (het hoeft niet overal donker en verloren uit te zien).. bomen en struiken zien in het echt ook zo uit.sjakietrekhakie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 00:12:
[...]
Helemaal mee eens. Dat cartoony valt op zich mee, maar die kleurrijkheid en de felle tinten mogen er van mij echt uit. Zoals op dat plaatje rechts is al stukken beter.
Daarnaast mis ik nog een beetje de gore in de omgevingen, bloed, lijken etc.. het mag best wat angstaanjagender. Zoals de dungeons in D2.
Zou dat niet aan te passen zijn in het spel middels contrast?Gorion3 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:29:
Niet precies wat die fotoshopper heeft gedaan.. Hij heeft ook kleuren aangepast en dingen toegevoegd (zoals die vlekken op de grond)..GJ-tje schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:44:
[...]
Zou dat niet aan te passen zijn in het spel middels contrast?
Dan kunnen degenen die het lichter willen hebben, lichter instellen en de mensen die donker willen, donker instellen...Problem solved en iedereen happy...
Heb net de 720P versie van de in-game footage nog eens goed bekeken en dan ziet het er al stukken beter uit.TweakJerommeke schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:35:
[...]
Wel zonder de grain dan.. in UT3 kan je ook kiezen tussen verschillende post-processing filters die het spel meteen donkerer/levendiger uit laten zien, hopelijk zit dit ook in D3. Maarja die onderste vind ik een beetje overdreven (het hoeft niet overal donker en verloren uit te zien).. bomen en struiken zien in het echt ook zo uit.
Dit is pas het eerste filmpje, er zullen heust wel andere landschappen komen zoals woestijnen, jungles, onderwereld stuff, crypts...
[ Voor 3% gewijzigd door hershel op 29-06-2008 02:02 ]
Mag ik je even aan Starcraft: Ghost herinneren? Die zou ook enkel voor consoles gemaakt worden, maar heb jij er verder wat van gezien?harlekein schreef op zondag 29 juni 2008 @ 02:12:
Ik heb een stiekeme en waarschijnlijk valse hoop dat deze ook op de consoles komt. Ik zie geen reden waarom ze dat niet zouden doen. *duimen*
Anoniem: 266358
Ja dat is echt vet. Ik dacht alleen te merken dat de barbarian het nog uitbrult op het moment dat zijn hoofd en lichaam al 10 meter van elkaar gescheiden zijnTrailBlazer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 09:40:
Damn net dat filmpje helemaal bekeken en damn wat ziet het er vertrouwd uit. Graphics zijn mischien dan niet te vergelijken met sacred 2 (nooit gezien) maar het is overzichtelijk en dat is ook heel wat waard. Dat laatste gevecht in het filmpje als die ene Barbarian ff verscheurd wordt
[ Voor 40% gewijzigd door MonkeySandwich op 29-06-2008 09:47 ]
Misschien moet je eens de 'Molten Core voor consoles' pagina lezen:harlekein schreef op zondag 29 juni 2008 @ 02:12:
Ik heb een stiekeme en waarschijnlijk valse hoop dat deze ook op de consoles komt. Ik zie geen reden waarom ze dat niet zouden doen. *duimen*
Daar zit inderdaad toch wel wat in. Ik zou de huidige graphics niet cartoony noemen, maar het is inderdaad wel wat zacht en wat kleurrijk. Het mocht van mij wel wat duisterder, grimmiger. Als het niet verandert hoor je me ook niet klagen, maar toch.Gorion3 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:29:
[ Voor 14% gewijzigd door geert1 op 29-06-2008 10:58 ]
Ik heb ook nooit Diablo gespeeld, maar de filmpjes en de screens hebben nu al wel min of meer overtuigd dat dit een goede game gaat worden.Datafeest schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:50:
Nice
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
1
2
3
| IF developer = 'Blizzard' THEN 'Buy Game' |
[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 29-06-2008 11:18 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 160970
Daar goede repost, daar was ik net naar op zoek.Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:01:
Voor de mensen die de Q&A hebben gemist: klik (kost je een uurtje van je zondag)
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
imo denk ik niet dat ze voor diablo 3 fees gaan vragenThe_Sukkel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:41:
Wat ik me afvroeg: is er al ergens meer bekend of er maandelijkse fees zullen worden gevraagd?
Ik lees nergens dat dat het geval is, maar ik lees ook nergens expliciet dat dat niet het geval is...
Ze hebben nog geen beslissingen genomen over het business model dat ze gaan toepassen.The_Sukkel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:41:
Complimenten aan Psychoclown voor de uitmuntende startpost!
Wat ik me afvroeg: is er al ergens meer bekend of er maandelijkse fees zullen worden gevraagd?
Ik lees nergens dat dat het geval is, maar ik lees ook nergens expliciet dat dat niet het geval is...
Anoniem: 208483
welk forum? linkje?Rakkerzero schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:13:
[...]
Ik heb ook nooit Diablo gespeeld, maar de filmpjes en de screens hebben nu al wel min of meer overtuigd dat dit een goede game gaat worden.
Het diablo3 forum wordt btw lekker ondergespammed. 300+ pagina's met topics met dezelfde tekst
Voor SC2 gaan ze toch juist wel maandelijkse fees vragen?Pensmaster-B schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:45:
[...]
imo denk ik niet dat ze voor diablo 3 fees gaan vragen
aangezien je op dezelfde service speelt als starcraft 2
gewoon battle.net namelijk je eigen servers maken etc, niet zo zwaar en onderhevig aan mutaties als wow
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Link Diablo 3 op Battle.net forums
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 29-06-2008 12:02 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 36835
Hoezo, is er nog geen release tijd bekend?Anoniem: 237491 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:53:
Leuk dat we hier nog een jaar of 2 over kunne speculeren
"It's finished when it's finished"Anoniem: 36835 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:04:
[...]
Hoezo, is er nog geen release tijd bekend?
[ Voor 20% gewijzigd door M a r c o op 29-06-2008 12:08 ]
Nope, je kent Blizzard toch, waneer het af is dan is het af. Dan kunnen ze rustig door werken tot de game gefine tuned is. Persoonlijk denk ik dat het eind 2009 gaat worden, dat de game gereleased word. mAar dit is natuurlijk pure speculatie.Anoniem: 36835 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:04:
[...]
Hoezo, is er nog geen release tijd bekend?
PhD i.o.
[ Voor 43% gewijzigd door TrailBlazer op 29-06-2008 12:18 ]
Gereleased als beta waarschijnlijk om vervolgens een kwartaal erna als officiele retail gelanceerd te worden.Anoniem: 130680 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:09:
[...]
Nope, je kent Blizzard toch, waneer het af is dan is het af. Dan kunnen ze rustig door werken tot de game gefine tuned is. Persoonlijk denk ik dat het eind 2009 gaat worden, dat de game gereleased word. mAar dit is natuurlijk pure speculatie.
Vier classes van D2? Ik kom toch echt op 7 uit...Maximus schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:13:
Als je de movie bekijkt van D3 lijkt het de kleurrijkheid van Warcraft III op te gaan. Ansich idd jammer want de graphics stijl in D2 was gewoon erg mooi om te zien.
Volgens mij blijft Blizzard bij de 4 classes van D2 en komt daar dus de 5e bij wat dan de Witch Doctor is. Ik kan iig niet wachten tot ik het kan spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 29-06-2008 12:17 ]
PhD i.o.
Ja stiekem editen heTrailBlazer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:19:
zoals ik al boven je neerzet. Witchdocter is combi Druid en Necro denk ik zo.
Haha cool, de eerste die dat zegt, buiten een aantal D2 spelers van GoT om, bedankt maar de TS is nog lang niet afThe_Sukkel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:41:
Complimenten aan Psychoclown voor de uitmuntende startpost!
|
TrailBlazer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:19:
zoals ik al boven je neerzet. Witchdocter is combi Druid en Necro denk ik zo.
Ja precies dat gevoel heb ik ook. Sowieso zit de Sorceres en de Amazon er nog in en geef de paladin een grote kansRedHat schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:20:
Dus houd je de Amazon, Barbarian, Witch Doctor, Paladin en de Sorceress over. Prima balans dus
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2008 12:24 ]
Barbarian: Close range beukenpsychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:24:
[...]
Haha cool, de eerste die dat zegt, buiten een aantal D2 spelers van GoT om, bedankt maar de TS is nog lang niet af.
[...]
[...]
Ja precies dat gevoel heb ik ook. Sowieso zit de Sorceres en de Amazon er nog in en geef de paladin een grote kansPerfect lijkt me!
[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 29-06-2008 12:28 ]
Ik dacht eigenlijk net hetzelfde, ik hoop dat ze niet het business model van hellgate london gaan naäpen waarbij je moet bijbetalen om de betere items/content te zien.Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 09:31:
En als laatste, zal diablo 3 net als wow en STARCRAFT 2 (aangegeven door blizzard in een interview door gamestar van vorig jaar, ze willen dat er geld betaalt wordt voor het online spelen/support en het behoud van de server/updates) een monthly fee hebben om online te kunnen spelen? Ik hoop het niet, want maandelijks betalen voor een mmo is nog daaraantoe vanwege de hoeveelheid mensen maar voor een normale rpg om deze online te kunnen spelen......
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 266358
Het zijn 2 verschillende games wel allebei hack&slash rpg maar stijl verschilt best veel.Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:43:
Ik heb de gameplay trailer even bekeken als ook de gamplay trailer van de barbaar en de necro, maar toch blijf ik erbij dat het een vage graphic stijl is als je het met andere rpg's vergelijkt (bijv met deze http://www.sacred2.com/en/media/screenshots-pc.html ). Maarja misschien komt dat door de beta graphics of alfa? weet niet in welk stadium ze zijn)
Thanks, ik doe mijn bestPensmaster-B schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:28:
idd mooie startpost, hulde
vanaf nu elke dag iets ritueel offeren en hopen op snelle release
JaTrailBlazer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:13:
Blizzard heeft standaard de release datum "When it is finnished"
Overigens wat ik ook een geniaal stukje vond in dat stukje gameplay.
Deckard Cain "Stay a while ..."
Barbarian "Kom we gaan beuken geen tijd voor"
Ik maak er niet uit op dat ze het over de cinematic trailer hebben. Ze hadden het over de teasers op de website van Blizzard met hidden images (de penguin bijvoorbeeld).Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:37:
Ik zit de Q&A te kijken en daar hebben ze het over hidden images op 20 mintuten. Als ik het goed begrepen heb zitten er hidden images in de cinematic trailer. Wie vind ze, mijn huidige pc is een beetje traag om alles frame voor frame te laden in VDUB.
Anoniem: 27389
[ Voor 20% gewijzigd door hershel op 29-06-2008 13:04 ]
Feitenlijk volgen de makers van Guildwars het businessmodel van Blizzard, die al jaren Battle.net heeft en op precies die manier werkt als Guildwars nu doet (alleen dan met een smalband service ipv een breedband service zoals Guildwars die aanbiedt met de cities waar je met anderen kunt praten.) Overigens heeft Blizzard al wel eens aangekondigd om Battle.net om te zetten naar een breedband service.The_Sukkel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:52:
Ze kunnen beter het businessmodel van Guildwars volgen: geregeld uitbreidingen (nieuwe personages en quests) waarvoor je moet betalen. Zo niet, dan speel je gewoon lekker het spel met de quests en karakters die je reeds hebt.
[ Voor 16% gewijzigd door iwaarden op 29-06-2008 13:25 ]
Tegen de tijd dat het spel uit komt denk je daar vast weer heel anders over aangezien we dan waarschijnlijk 2 jaar verder zijnKillaH87 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:24:
ik kan al niet meer wachten tot die uitkomt, ik hoop alleen wel dat de systeemeisen laag zijn, heb nu namelijk P4 3.0 met 6800ultra en 1024mb en heb geen zin/geld om een nieuwe pc te kopen tegen die tijd.
het ziet er niet al te zwaar uit maar de omgevingen zijn wel weer aardig groot
Tenzij je 5 jaar denkt te kunnen teren op een PC, denk ik dat deze ook wel toe is aan vervanging in 2009 (wanneer D3 waarschijnlijk uit komt).KillaH87 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:24:
ik kan al niet meer wachten tot die uitkomt, ik hoop alleen wel dat de systeemeisen laag zijn, heb nu namelijk P4 3.0 met 6800ultra en 1024mb en heb geen zin/geld om een nieuwe pc te kopen tegen die tijd.
het ziet er niet al te zwaar uit maar de omgevingen zijn wel weer aardig groot
[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 29-06-2008 13:40 ]
Als ze frozen orb er maar in laten net zoals whirlwind bij de barbarian.sander_dr schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:36:
Ik vind dat de sorceress er zeker in moet. Daar heb ik het meest mee gespeeld. Frozen Orbs gooien tot en met.
FO heb ik nooit wat aangevonden met een sorc, op het laatst deed dat ook niet meer zoveel damage geef mij maar Meteor of Blizzardsjakietrekhakie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:50:
[...]
Als ze frozen orb er maar in laten net zoals whirlwind bij de barbarian.
Waarschijnlijk werkt het net als de Energy principe van de rogue in WoW.Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:45:
Gebruikt de Barbarian nog steeds mana? in de trailer heeft de Barbarian orb veel lichter blauw en recharged en roteerd sneller dan die van de Witchdoctor (welke duidelijk mana blauw is). Zal het dan Stamina zijn?
[ Voor 37% gewijzigd door Redox op 29-06-2008 14:09 ]
Ik heb het even teruggekeken en je hebt gelijk.Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:45:
Gebruikt de Barbarian nog steeds mana? in de trailer heeft de Barbarian orb veel lichter blauw en recharged en roteerd sneller dan die van de Witchdoctor (welke duidelijk mana blauw is). Zal het dan Stamina zijn?
Anoniem: 160970
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ik heb die Witch doctor eens goed bekeken, hij doet mij sterk denken aan een Trol uit WoW. Maar ja dat zal wel komen omdat door dezelfde firma ontwikkeld is.Anoniem: 160970 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:10:
Wat ik jammer vind aan de male version van de witch doctor is dat hij zo kreupel loopt.
Lijkt wel alsof hij rugklachten heeft. Hopelijk fixen ze dat een beetje.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq