Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/7965/diablo3tsheaderkleinersv9.gif
Navigatie

Vorige delen: Deel 1

Diablo 3
We’re developing Diablo III to be the definitive action role-playing game, and a true continuation of the Diablo series. Players will create a hero from one of five distinct classes, such as barbarian or witch doctor, each equipped with an array of spells and abilities. As these heroes adventure through rich and varied settings, unraveling an epic storyline and engaging in combat with hordes of monsters and challenging bosses, they’ll grow in experience and ability and acquire items of incredible power.

The game takes place on Sanctuary, a world of dark fantasy. Unbeknownst to most of its inhabitants, Sanctuary was saved some twenty years ago from the demonic forces of the underworld by a few brave and powerful heroes. Most of those warriors who directly faced Hell’s armies -- and were fortunate enough to survive -- went mad from their experiences. And most of the others have buried their haunted memories and pushed the horrors from their thoughts. In Diablo III, players will return to Sanctuary to confront evil in its many forms once again.

Diablo III will be a fitting sequel to Diablo II, with the easy interface, fast-paced action, and visceral gameplay that Diablo players have come to expect and enjoy. It will also include many new features that will take the Diablo action-RPG experience to the next level. We look forward to going into much more detail on our plans for Diablo III as development on the game progresses.

What’s new about Diablo III compared to the previous Diablo games?
Exciting new classes like the witch doctor bring new gameplay options to the table. Returning classes, like the barbarian, have been completely redone with new skills to give them a feel unique to Diablo III. New customization options will provide for an even greater level of character specialization than the previous Diablo games, allowing the player to create unique characters brimming with power.

Diablo III is powered by a new graphics engine that can display characters and hordes of monsters in lush, fully 3D environments. Powerful special-effects systems and Havok-powered physics allow the player to lay waste to Hell’s minions in spectacular ways.
Also, Diablo III builds on the random environments of the previous Diablo games by introducing a host of new ways to create random scripted events throughout the game.

This creates a dense and exciting world alive with quests, NPCs, dynamic encounters, and viciously challenging new monsters and bosses. Diablo III’s environments add a great deal of interactivity to the game, including destructible elements and environmental obstacles that can be turned against your enemies.

In addition, Diablo III will benefit from Battle.net upgrades that will provide some exciting new features for players. Cooperative online play remains a primary focus, with multiple enhancements being planned to make connecting with your friends easier and cooperative gameplay even more fun. We’ll have more details on all these aspects as well as other exciting new features at a later date.

Storyline
Two decades have passed since the demonic denizens, Diablo, Mephisto, and Baal, wandered the world of Sanctuary in a vicious rampage to shackle humanity into unholy slavery. Yet for those who battled the Prime Evils directly, the memory fades slowly and the wounds of the soul still burn.

When Deckard Cain returns to the ruins of Tristram's Cathedral seeking clues to new stirrings of evil, a comet from the heavens strikes the very ground where Diablo once entered the world. The comet carries a dark omen in its fiery being and it calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells – and even the failing luminaries of the High Heavens itself.

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/8876/barbariansmallku1.jpgBarbarian:
I came to see firsthand the barbarians, those near-legendary, immense, relentless, dual-wielding furies of the combat dwelling upon their sacred Mount Arreat. Instead, I stand here looking at a mountain that has been torn asunder by some extraordinary force. The sight, I must confess, is incomprehensible. Yet what I see before me cannot be denied....

Skills
- Battlecry
- Furious Charge
- Hammer of the Ancients
- Whirlwind
Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/1593/witchdoctorsmallcj5.jpgWitch Doctor:
Most believe the fearsome witch doctor of the umbara race a legend, but I have seen one in battle with my own eyes. And it was difficult to believe, even then. I was fortunate to befriend the witch doctor I saw in battle, and, through him, his tribe: the Tribe of the Five Hills....

Skills
- Horrify
- Wall of Zombies

Features
• Five powerful character classes to choose from, including the barbarian and witch doctor.
• Brand-new 3D graphics engine enhanced with spectacular visual effects and Havok physics.
• Numerous indoor and outdoor areas detailing new regions in the world of Sanctuary.
• Interactive environments with dangerous traps and obstacles, and destructible elements.
• Randomly generated worlds bolstered by scripted events for endless and dynamic gameplay.
• Vast assortment of fiendish monsters, with unique attack patterns and behaviors.
• New quest system and character-customisation options for the ultimate action RPG experience.
• Multiplayer functionality over Battle.net with support for cooperative and competitive play.

New Type of Items
- Minor Lethality Rune
- Minor Power Rune
- Ancient Medallion
- Minor Energy Rune
- Chipped Star Topaz - New "star" variant
- Elixir of Vitality I
- Elixir of Willpower I

Inventory
Blizzard said they have plans for making the inventory much better.
In the video we can see room for 30 items. It seems each item will have it's own reserved space with no size variations, similar to the bag system of World of Warcraft. The Barbarian, however, has only 12 item spaces "active" or "available", other 18 being "grayed out". This means characters in D3 will be able to carry variable sizes of bags. If you look at the bottom of the inventory space, there are 4 grayed out slots for bags, similar to World of Warcraft. The icon for these bags is the same as the main inventory screen icon.

Skills
- Battlecry
- Furious Charge
- Hammer of the Ancients
- Horrify
- Wall of Zombies
- Whirlwind

[ Voor 165% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2008 15:26 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss7-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss8-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss12-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss13-thumb.jpg
[img width=120 height=80]http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss16-thumb.jpg[/img width=120 height=80]Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss23-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss26-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss27-thumb.jpg
Wallpapers
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/wallpapers/wall1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/wallpapers/wall2/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/wallpapers/wall3/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/wallpapers/wall4/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/diablo3/_images/wallpapers/wall5/thumb.jpg
Links

Official Diablo 3 Site - Alles over Diablo 3 waar je de komende weken steeds meer te weten zal komen.
Deckard Cain's Journal Lore - Storyline van Diablo 2 en Diablo 2: Lord of Destruction.
Diablo 3 Cinematic trailer 720p - Cinematic trailer van Diablo 3 in 720p, 48MB groot.
Diablo 3 Gameplay video 720p - Gameplay beelden van Diablo 3 in 720p, 568MB groot.
tweakers IRC channel Diablo 3 - Hier kun je slowchatten over Diablo 3.

System requirements zijn nog niet bekend gemaakt. Zodra ze beschikbaar zijn zullen ze natuurlijk hier te vinden zijn.

[ Voor 109% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Updates:
28-06-'08 - Opening tweede deel Diablo3 topic nog aan flinke updates onderhevig.
29-06-'08 - Sectie Content toegevoegd.
30-06-'08 - Sectie Algemene Info uitgebreid. Plaatje van Witch doctor gefixed. Sectie Aanvullende Info toegevoegd. Topic over 2 posts verdeeld.
31-06-'08 - TS Code opgeschoond.
03-07-'08 - Aanvullende Info sectie vernieuwd/updated. Character Classes aangevuld.
25-07-'08 - Wallpaper toegevoegd aan de Content Sectie.
04-08-'08 - Fixed Skills links gelukkig door iemand op photobucket gezet. Skills UI pic niet kunnen redden.
15-08-'08 - Nieuwe Wallpaper toegevoegd.

[ Voor 143% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

ben benieuwd hoe lang het nog duurt...
heb het filmpje van 568 Mb gedownload en vind hem echt gaaf!

ben benieuwd wat de andere classes zijn ow ja en las al dat je elke class als male of female kan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Ik heb er zin in.

Ik ben alleen een beetje bang dat het nog erg lang gaat duren allemaal. Er is nog zo weinig bekend over bijvoorbeeld classes, runes, battle.net etc. dat ik het gevoel heb dat ze nog hevig in de ontwikkelingsfase zitten. Voordat de ALPHA laat staan de BETA er door heen zijn, zijn we misschien al weer 2 jaar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 19:44
Doe nog een download link van de trailers en al in de TS. Ik denk dat nieuwe lezers dat wel kunnen waarderen :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een linkje naar cains lore zou ook niet mistaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks Archetype, kan niet alles erin verwerken anders heb je een boekwerk maar de links uiteraard wel.
Sir_Hendro schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:03:
Doe nog een download link van de trailers en al in de TS. Ik denk dat nieuwe lezers dat wel kunnen waarderen :)
Anoniem: 30579 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:06:
een linkje naar cains lore zou ook niet mistaan :)
Ik ben bezig maar ik kan niet alles tegelijk he ;)

Mocht je tips, op- of aanmerkingen hebben mbt de TS stuur mij een DM of plaats hier een berichtje. DM heeft mijn voorkeur maar zolang ik er geen modje bij hoeft te halen voor spam is een hier in het topic ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

http://www.gamershell.com/download_28318.shtml

Hier de gameplay trailer van ~5xx MB in 720P HD. Ben benieuwd trouwens of mijn early 2008 Macbook Pro hem kan runnen, als ik zo die trailers zie vrees ik het ergste :X

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed interview op IGN met Rob Pardo. Staan wel wat interessante dingen in:
Interview: Blizzard's Rob Pardo on Diablo III
On PC exclusivity, design philosophy, and more.
by Charles Onyett

June 28, 2008 - We caught up with Rob Pardo, Blizzard's executive vice president of game design following the Diablo III announcement at their Worldwide Invitational 2008 event in Paris, France. During the course of the interview he expanded on some of Blizzard's design philosophy as it relates to Diablo III, its development process, some of the game's features, and managed to eat about one half of a slice of pepperoni pizza.

Development on Diablo III began way back when Blizzard North was still around and currently the team working on it consists of around 50 people. Initially the game's visual design was closer to the older games than what we saw in the gameplay demonstration. "We probably did three rev[ision]s on the visual direction until we got to this and now we're really happy with it," said Pardo.

The gameplay was also given several overhauls. "We were pretty heavily influenced by some of the games that were coming out like God of War, a very visceral game," said Pardo. "A totally different genre but you kind of saw games like that and we thought we really needed to update this game's gameplay…it has to be much more of an action game."

With many before the reveal buzzing about a potential Diablo MMO announcement, we had to ask: was there ever any thought to moving Diablo away from its overhead action-RPG roots? "It totally crossed our mind but this is the game we ultimately wanted to make. Obviously I love MMOs, I think it's a great genre, but that doesn't mean that other genres aren't great too. I actually see a huge opportunity in the action-RPG genre because nobody's really doing a lot of games in that genres and I don't understand why, personally."

Though there have been quite a few action-RPG releases since Diablo II, perhaps there weren't as many as there should have been, or perhaps action-RPGs get labeled incorrectly. "What I think often happens with the genre, with the games that I've seen, is that they kind of get confused as to whether it's an RPG that just happens to be real-time or is it just an action game," said Pardo. "I feel like that's oftentimes you get these games that are not quite doing both. I feel like that's the big opportunity for us. If you look at Diablo and Diablo II, they're really action games. The story was light, the RPG were very light and I think one of the things we looked at with Diablo III was that doesn't have to be the case."

Pardo cited what Blizzard did with real-time strategy design from StarCraft to Warcraft 3. "A lot of people in that time period were doing RTS missions where you just build up your base, slug it out against another base, do that 30 times and you're done with the campaign. With War 3 we tried to come up with interesting scenarios and I think that's the same thing with Diablo III. You guys may have been used to Diablo and Diablo II being really just kind of a point and click game…fun but not really immersive."

Incorporating more involved questing and role-playing elements is something Blizzard is focusing on with Diablo III, but also make the gameplay more dynamic. "We had bosses in Diablo II but, again, they weren't really involved. We really want to try to implement bosses that are much more epic, there's much more gameplay to actually defeating them. We're taking cues from games like Zelda, God of War, games like that, bring that to the action-RPG genre. We want to have side quests and scenarios that are much more involved…like defend the town from attack or something like that."

Diablo III will be similar to Diablo II in terms of its overall structure. There'll still be acts. There'll be above and underground sections of maps, though the outdoor environment won't be as randomized, as Blizzard wants to build more distinct personality into some of the game's sections. There still will be plenty of randomization though when it comes to items, monsters, and dungeons.

While roaming around the game's areas, you'll have a selection of classes to pick from. At this point Blizzard is saying it'll be similar to what was originally available in Diablo II before Lord of Destruction. Their official FAQ sheet says there'll be five classes exactly. So far we know of the barbarian and all-new witch doctor, a spell-focused class that can summon minions, fear enemies, and summon walls of zombies.

Pardo had quite a bit to say about how Blizzard is going about the tweaks made to returning class skills and the new ones being brought in. "With any sort of sequel, and I'm going to go ahead and use Sid Meier's rule because we use something similar…The way he approaches sequels is one-third proven, one-third improved, and one-third new. That's pretty much how we approached StarCraft 2…some of the old units came in, some of the old units got improvements, we brought in some new units, and we also got rid of some units. I think you'll see something similar [in Diablo III]. The barbarian as you saw has a ton of abilities that are totally new but we had to bring over things like whirlwind."

So why announce Diablo now? We still don't have release dates for StarCraft II or World of Warcraft's Wrath of the Lich King expansion, which many were speculating would be announced at WWI, so why bring another high profile product into the pubic with yet another nebulous release date? "The announcement of our projects is usually when it's time for that game to be announced," said Pardo. "This project has been going for a while and it finally got to the point where it felt like it's time to announce the game. We kind of have this rule of, ideally, we announce a game a year to a year and a half before the game comes out. That's our theory, and then three years later [trails off]. We're getting to be a bigger and bigger studio so we can't just keep one game announced and everything else hidden. We have several games in development now."

Finally, when might we hear something about another MMO from Blizzard? "I think it'll be a while before we announce our next game."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nice :D
Ik heb nooit Diablo gespeeld, wel Warcraft 2 en 3 en WoW, ik game al een tijdje niet meer, maar dit ziet er toch wel heel goed en leuk uit :9 Ik ben benieuwd :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Datafeest schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:50:
Ik heb nooit Diablo gespeeld, wel Warcraft 2 en 3 en WoW, ik game al een tijdje niet meer, maar dit ziet er toch wel heel goed en leuk uit :9 Ik ben benieuwd :D
OMG een gamer die geen van de diablos heeft gespeeld :o

tip koop ze en speel ze je zult er geen spijt van krijgen (kost weinig) gameplay is super ok grafisch stelt het niks meer voor maar diablo2 word nog veel gespeeld (diablo 1 weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:59:
[...]

Ik zou mezelf geen gamer meer noemen eigenlijk :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-04 12:28
Is er al iets bekend over het item drop systeem? Deze was geniaal in diablo2 al zeg ik het zelf. Het feit dat er dingen geduped konden worden heeft de boel natuurlijk een beetje verkloot maargoed dat geld voor elk systeem waarin cheats de vrije hand hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Chefbierrr schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:02:
Is er al iets bekend over het item drop systeem? Deze was geniaal in diablo2 al zeg ik het zelf. Het feit dat er dingen geduped konden worden heeft de boel natuurlijk een beetje verkloot maargoed dat geld voor elk systeem waarin cheats de vrije hand hebben.
Random drops en in multiplayer droppen items voor iedereen apart, dus geen ninjalooters meer :D

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:43
Ik heb ook nooit diablo gespeeld..

Speel wel geregeld Warcraft 3, en aangezien diablo ook van blizzard is ga ik denk het maar binnenkort proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik was d2 eigenlijk kotsbeu na 1.10.. maar ben weer helemaal into diablo nu _/-\o_
kan niet wachten op deel 3
Nvidiot schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:03:
[...]

Random drops en in multiplayer droppen items voor iedereen apart, dus geen ninjalooters meer :D
dit lijkt mij ook ideaal..
zo krijgt elke class specific loot voor het killen van een boss en dus ook Nooit gezeur over items "zoals je bij wow bijvoorbeeld moet rollen of dkp.."

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 28-06-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Chefbierrr schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:02:
Natuurlijk zeiden ze dat ze werken aan de hacks e.d. bij de developer chat. En ook dat loot voor iedereen apart dropped, zodat het niet meer gaat om wie het snelst klikt bij een bosskill. Wat ik er niet echt uit opmaakte was of voor iedereen ook dezelfde loot dropt, volgens mij bedoelden ze dat wel, maar het lijkt mij realistischer als iedereen ook verschillende items kan krijgen bij een bosskill (anders heeft iedereen in de party ineens dezelfde unique.. lijkt me niet echt handig)

Edit: anderen waren me net voor met deze info :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Ik wist het dat Diablo III ooit zou worden aangekondigd. Het kon ook niet zo moeilijk zijn na Starcraft II ;) Maar ik ben reuze benieuwd hoe en waneer dit spel echt in de winkels zal liggen. Zelfs nu nog spelen hele volksstammen deel II. Maar dat zal nog wel een hele tijd duren eer het zover is. Blizzard is niet een ontwikkelaar die zijn produkten afraffelt. Na, ja dan eerst maar WoW wrath of the Lich King en Starcraft II als voorproefje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:59:
[...]

tip koop ze en speel ze je zult er geen spijt van krijgen (kost weinig) gameplay is super ok grafisch stelt het niks meer voor maar diablo2 word nog veel gespeeld (diablo 1 weet ik niet)
Diablo I is wel dood nu, deel 2 wordt nog veel gespeeld, maar is erg verneukt door dupers en hackers die je one hit killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04 08:00

Gorion3

ABC++

http://i31.tinypic.com/9gkncn.jpg

ben het eigenlijk daarmee eens. diablo moet (vind ik) niet cartoony worden..

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:20:
[...]

Diablo I is wel dood nu, deel 2 wordt nog veel gespeeld, maar is erg verneukt door dupers en hackers die je one hit killen.
bleh dat zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53
zoals ik in het vorige topic al zei:
Tevens over de looks, SC2 leek op de eerste screens ook een stuk "vrolijker" en dinkytoy achtig dan nu, ik gok dat dingen zoals filters over de graphics gooien (wat in de photoshop hierboven gedaan is) betrekkelijk makkelijk te implementeren zijn en daarom ook niet de hoogste prioriteit hebben ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:37:
zoals ik in het vorige topic al zei:

[...]
Lees het interview eens wat ik gepost heb hierboven:
"We probably did three rev[ision]s on the visual direction until we got to this and now we're really happy with it," said Pardo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 57485 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:43:
[...]

Lees het interview eens wat ik gepost heb hierboven:

[...]
en jij denkt dat er na het aankondingen van een game grafisch er niets meer aan verandert?

TF2

i rest my case

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:13
Gorion3 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:29:

Dat was zo mooi aan Diablo 2, alles was hard en scherp. Metaalachtig en grauw. Dit filmpje is supersoft en dat is erg jammer. Ik vind dat voorbeeld in die screenshot echt een enorme verbetering.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:48:
[...]

Dat was zo mooi aan Diablo 2, alles was hard en scherp. Metaalachtig en grauw. Dit filmpje is supersoft en dat is erg jammer. Ik vind dat voorbeeld in die screenshot echt een enorme verbetering.
Ja vind ik ook krijg nu een beetje WoW/NWN2 graphics gevoel moet ik zeggen. Wel mooi maar het moet grauwer, veel grauwer want het is immers geen fairy-tale maar een juist heel duister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-02 19:06

Helemaal mee eens. Dat cartoony valt op zich mee, maar die kleurrijkheid en de felle tinten mogen er van mij echt uit. Zoals op dat plaatje rechts is al stukken beter.

Daarnaast mis ik nog een beetje de gore in de omgevingen, bloed, lijken etc.. het mag best wat angstaanjagender. Zoals de dungeons in D2.

[ Voor 3% gewijzigd door hershel op 29-06-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
* MonkeySandwich is zo blij vandaag dat hij zichzelf maar eens een nieuw webicoontje in stijl heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

Anoniem: 57485 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:43:
Goed interview op IGN met Rob Pardo. Staan wel wat interessante dingen in:

[...]
Lol, zelfs de designers beschrijven de Diablo storyline als 'light'.

Daar sta je dan *knip* - flamewars aanwakkeren = slecht plan, te jengelen over inconsistenties terwijl het de rest van de wereld geen bal kan schelen zolang de game maar goed word. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-06-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

Ik heb net de 20 mibuut durende gameplay trailer in 720p gezien, en het ziet er gewoon gruwelijk uit. Ik kan niet wachten, zal ook goed lopen op de wat mindere pc's neem ik aan.

blizzard zal nooit failliet gaan, dat is zeker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Wel jammer dat de Diablo font niet meer in-game gebruikt word. Vond het toch wel wat hebben dat dat lettertype terugkwam in de menu's en de gehele UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 12:01

TweakJerommeke

Stay a while and listen

sjakietrekhakie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 00:12:
[...]

Helemaal mee eens. Dat cartoony valt op zich mee, maar die kleurrijkheid en de felle tinten mogen er van mij echt uit. Zoals op dat plaatje rechts is al stukken beter.

Daarnaast mis ik nog een beetje de gore in de omgevingen, bloed, lijken etc.. het mag best wat angstaanjagender. Zoals de dungeons in D2.
Wel zonder de grain dan.. in UT3 kan je ook kiezen tussen verschillende post-processing filters die het spel meteen donkerer/levendiger uit laten zien, hopelijk zit dit ook in D3. Maarja die onderste vind ik een beetje overdreven (het hoeft niet overal donker en verloren uit te zien).. bomen en struiken zien in het echt ook zo uit.

Dit is pas het eerste filmpje, er zullen heust wel andere landschappen komen zoals woestijnen, jungles, onderwereld stuff, crypts... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zou dat niet aan te passen zijn in het spel middels contrast? :)
Dan kunnen degenen die het lichter willen hebben, lichter instellen en de mensen die donker willen, donker instellen... :) Problem solved en iedereen happy... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 13:15

Thermometer

Whoop Whoop!

GJ-tje schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:44:
[...]
Zou dat niet aan te passen zijn in het spel middels contrast? :)
Dan kunnen degenen die het lichter willen hebben, lichter instellen en de mensen die donker willen, donker instellen... :) Problem solved en iedereen happy... :+
Niet precies wat die fotoshopper heeft gedaan.. Hij heeft ook kleuren aangepast en dingen toegevoegd (zoals die vlekken op de grond)..

Vind het zo stom dat er nu zo'n toffe gameplay trailer uit is, zodat ik nu helemaal zin in het spel heb, terwijl ik nog zo lang er op moet wachten :P achja, dan maar weer eens diablo 2 uit de kast halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
TweakJerommeke schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:35:
[...]

Wel zonder de grain dan.. in UT3 kan je ook kiezen tussen verschillende post-processing filters die het spel meteen donkerer/levendiger uit laten zien, hopelijk zit dit ook in D3. Maarja die onderste vind ik een beetje overdreven (het hoeft niet overal donker en verloren uit te zien).. bomen en struiken zien in het echt ook zo uit.

Dit is pas het eerste filmpje, er zullen heust wel andere landschappen komen zoals woestijnen, jungles, onderwereld stuff, crypts... :)
Heb net de 720P versie van de in-game footage nog eens goed bekeken en dan ziet het er al stukken beter uit.

Het mag van mij nog iets meer op een verdorven wereld waar de hel (letterlijk) is losgebarsten lijken. Grauwer, duisterder en smeriger.

Een gebrek aan gore is er zeker niet (bosses die hoofden afbijten?), maar dat mag van mij nog wat meer terugkomen in de omgevingen. Maar als het blijft zoals het nu is (hoogst onwaarschijnlijk) hoor je mij echt niet klagen.

Misschien is het onderwereld gedeelte pas echt horrorish, wie weet.

We wachten af.

[ Voor 3% gewijzigd door hershel op 29-06-2008 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik heb een stiekeme en waarschijnlijk valse hoop dat deze ook op de consoles komt. Ik zie geen reden waarom ze dat niet zouden doen. *duimen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

harlekein schreef op zondag 29 juni 2008 @ 02:12:
Ik heb een stiekeme en waarschijnlijk valse hoop dat deze ook op de consoles komt. Ik zie geen reden waarom ze dat niet zouden doen. *duimen*
Mag ik je even aan Starcraft: Ghost herinneren? Die zou ook enkel voor consoles gemaakt worden, maar heb jij er verder wat van gezien? ;) Laat Blizzard maar lekker voor wat het is: een geweldige PC game maker (en uitgever)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266358

Maar ze moeten wel met een gigantisch goede gameplay komen willen ze concureren met sacred 2 wat er veel beter uitziet (al is het natuurlijk zo dat deze game in september uitkomt :) ). Die gebruikt de nieuwste vorm van technologieën in graphics (zo ook een dag/nacht schema waar de npc's op reageren) en maakt zelfs gebruik van aegia psychics :P, zeer geaffanceerde AI die normaal alleen in fps games wordt gebruikt , een wereld die 2x zo groot is als sacred en sacred,sacred plus en underworld bij elkaar en je krijgt ook nog verschillende mounts, meer dan 600 set items en ga zo maar door :P. En ja ik heb diablo 1 en 2 (en uitbreidingen) en ook wow lang gespeeld :P

En als laatste, zal diablo 3 net als wow en STARCRAFT 2 (aangegeven door blizzard in een interview door gamestar van vorig jaar, ze willen dat er geld betaalt wordt voor het online spelen/support en het behoud van de server/updates) een monthly fee hebben om online te kunnen spelen? Ik hoop het niet, want maandelijks betalen voor een mmo is nog daaraantoe vanwege de hoeveelheid mensen maar voor een normale rpg om deze online te kunnen spelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04 08:23

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Damn net dat filmpje helemaal bekeken en damn wat ziet het er vertrouwd uit. Graphics zijn mischien dan niet te vergelijken met sacred 2 (nooit gezien) maar het is overzichtelijk en dat is ook heel wat waard. Dat laatste gevecht in het filmpje als die ene Barbarian ff verscheurd wordt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik heb het idee dat ze misschien een gratis versie en een betaalde versie van battlenet gaan maken. Dan is er bijvoorbeeld een gratis public battlenet en als je betaald krijg je extra mogelijkheden zoals bijvoorbeeld de ladder. Uiteraard wel goedkoper dan de monthly fee van WoW en andere MMO's.
Ik hoop natuurlijk dat Battlenet voor DIII net als in DII 10+ jaar gratis blijft.

*Dit is een voorgevoel, nergens op gebaseerd, just my personal brainfart.
TrailBlazer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 09:40:
Damn net dat filmpje helemaal bekeken en damn wat ziet het er vertrouwd uit. Graphics zijn mischien dan niet te vergelijken met sacred 2 (nooit gezien) maar het is overzichtelijk en dat is ook heel wat waard. Dat laatste gevecht in het filmpje als die ene Barbarian ff verscheurd wordt _/-\o_
Ja dat is echt vet. Ik dacht alleen te merken dat de barbarian het nog uitbrult op het moment dat zijn hoofd en lichaam al 10 meter van elkaar gescheiden zijn :P Zo nog maar eens kijken om het te controleren.

[ Voor 40% gewijzigd door MonkeySandwich op 29-06-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:52
Dit word gewoon weer zo'n game wat nog 10 jaar gespeeld zal worden Blizzards kennende.
Al met al is de playability van Blizzard een 10 waard, en de replay waarde ook altijd dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Laatst online: 28-04-2024
harlekein schreef op zondag 29 juni 2008 @ 02:12:
Misschien moet je eens de 'Molten Core voor consoles' pagina lezen:

Molten Core op Consoles

Met een dergelijke 1 april grap, gecombineerd met andere uitlatingen van de hoge bazen van Blizzard, acht ik de kans klein dat ze ook maar 1 game gaan porten naar welke console dan ook in de nabije toekomst. Blizzard toont dan ook weer keer op keer aan dat je best enorm veel omzet kunt behalen met PC-titels, zolang je ze maar speelbaar maakt voor het gros van de computers, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Crysis, dat nog steeds niet geweldig draait op de snelste computers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 17-04 11:59
Even als reactie op de posts hierboven over de graphics:

Diablo 3 vind ik er tot nu toe zeker niet minder uit zien dan Sacred 2. Na van dat spel wat screenshots te hebben gezien, ben ik niet bijzonder onder de indruk. Het ziet er best leuk uit, maar heeft niet de 'Blizzard-factor'. Blizzard concentreert zich namelijk vooral op de artistieke kant van de graphics, dus vooral prachtige conceptart waar de stijl uit voortvloeit. Als dat goed zit, dan zijn polygonen en effecten wat minder belangrijk.

Daar zit inderdaad toch wel wat in. Ik zou de huidige graphics niet cartoony noemen, maar het is inderdaad wel wat zacht en wat kleurrijk. Het mocht van mij wel wat duisterder, grimmiger. Als het niet verandert hoor je me ook niet klagen, maar toch.

[ Voor 14% gewijzigd door geert1 op 29-06-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Voor de mensen die de Q&A hebben gemist: klik (kost je een uurtje van je zondag :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 19:52
Ik heb ook nooit Diablo gespeeld, maar de filmpjes en de screens hebben nu al wel min of meer overtuigd dat dit een goede game gaat worden.

Het diablo3 forum wordt btw lekker ondergespammed. 300+ pagina's met topics met dezelfde tekst :X

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibosjakie
  • Laatst online: 21-04 16:06
ik weet niet of het eerder gepost is, voor de zekerheid.

Op de diabloiii site van blizzard kun je de journal van Deckard Cain lezen. Dit deed mij echt terug denken aan de tijd dat ik diablo speelde.

Al het gezeur over dat het niet duister genoeg is.

Zie het filmpje onderaan blz 17.

http://www.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml

In één woord fantastisch!!!

Ik kan niet wachten ...........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 21:16
no NO NOOOOOOOOO!!!
gvd, diablo2 en LOD koste me verdomme al bijna mn sociale leven, en nu komt er een 3? argh 8)7

Maar ga D3 zeker wel kopen en wederom helemaal grijs spelen :D

code:
1
2
3
IF developer = 'Blizzard'
THEN
'Buy Game'

^scriptje wat in mn hoofd draaid 8)7 ^

Net gameplay filmpje gekeken op GT, ziet er echt goed uit, ben zeker wel benieuwd naar de andere classes. Zo ie zo moet de Sorc terug komen, maar welke de andere 2 gaan worden?

@ hierboven
Dat filmpje is uit D2 he ;)

[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 29-06-2008 11:18 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibosjakie
  • Laatst online: 21-04 16:06
Klopt,

en als je verder bladert, dan kun je alle filmpjes uit diablo II terug vinden.

Het ging mij om het gevoel ...........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
http://pc.ign.com/dor/obj...o3_witchdoctortricks.html

O M G. Dit spel gaat echt TE goed worden vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
D2 ook helemaal grijs gespeeld. En zoals het hoort ook natuurlijk. op hardcore.

Ik werd er alleen zo ziek van dat wanneer je weer eens een lvl 70 paladin had of wat dan ook, en je even niet op lette, er weer zo'n kl*te player killer langskwam. kon je weer opnieuw beginnen.

Ik ben ook heel blij te zien dat ze de stijl van D2 in zijn waarde gelaten hebben in D3. De veranderingen die ik zie en lees vind ik allemaal verbeteringen.

Vooral het item drop systeem. Nooit geen ruzie meer over items bij baal runs of diablo runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160970

Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:01:
Voor de mensen die de Q&A hebben gemist: klik (kost je een uurtje van je zondag :P )
Daar goede repost, daar was ik net naar op zoek.
Goed om te horen dat ze geen console plannen hebben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik zit de Q&A te kijken en daar hebben ze het over hidden images op 20 mintuten. Als ik het goed begrepen heb zitten er hidden images in de cinematic trailer. Wie vind ze, mijn huidige pc is een beetje traag om alles frame voor frame te laden in VDUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Complimenten aan Psychoclown voor de uitmuntende startpost!

Wat ik me afvroeg: is er al ergens meer bekend of er maandelijkse fees zullen worden gevraagd?
Ik lees nergens dat dat het geval is, maar ik lees ook nergens expliciet dat dat niet het geval is...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
The_Sukkel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:41:
Wat ik me afvroeg: is er al ergens meer bekend of er maandelijkse fees zullen worden gevraagd?
Ik lees nergens dat dat het geval is, maar ik lees ook nergens expliciet dat dat niet het geval is...
imo denk ik niet dat ze voor diablo 3 fees gaan vragen
aangezien je op dezelfde service speelt als starcraft 2
gewoon battle.net namelijk je eigen servers maken etc, niet zo zwaar en onderhevig aan mutaties als wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich

Ze hebben nog geen beslissingen genomen over het business model dat ze gaan toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

Rakkerzero schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:13:
[...]

Ik heb ook nooit Diablo gespeeld, maar de filmpjes en de screens hebben nu al wel min of meer overtuigd dat dit een goede game gaat worden.

Het diablo3 forum wordt btw lekker ondergespammed. 300+ pagina's met topics met dezelfde tekst :X
welk forum? linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237491

Leuk dat we hier nog een jaar of 2 over kunne speculeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Pensmaster-B schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:45:
[...]

imo denk ik niet dat ze voor diablo 3 fees gaan vragen
aangezien je op dezelfde service speelt als starcraft 2
gewoon battle.net namelijk je eigen servers maken etc, niet zo zwaar en onderhevig aan mutaties als wow
Voor SC2 gaan ze toch juist wel maandelijkse fees vragen?
Of is daar het businessmodel ook nog niet helemaal bekend...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Link Diablo 3 op Battle.net forums

Maar zo te zien zijn al bezig aangezien ik nu een error krijg dat ze met onderhoud bezig zijn.

En forum is weer clean :P

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 29-06-2008 12:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Anoniem: 237491 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:53:
Leuk dat we hier nog een jaar of 2 over kunne speculeren :P
Hoezo, is er nog geen release tijd bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Anoniem: 36835 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:04:
[...]

"It's finished when it's finished"

Dat was hun mededeling. Blizzard brengt het pas uit als ze zelf vinden dat het af is.
Geen afraffelen om een releasedate te halen dus.

[ Voor 20% gewijzigd door M a r c o op 29-06-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:04:
[...]

Nope, je kent Blizzard toch, waneer het af is dan is het af. Dan kunnen ze rustig door werken tot de game gefine tuned is. Persoonlijk denk ik dat het eind 2009 gaat worden, dat de game gereleased word. mAar dit is natuurlijk pure speculatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
*Kuch* StarCraft II anyone? Aangekondigd in mei 2007 en nog steeds lang niet af.. Dus we zitten nu al op een jaar, reken er nog maar een jaartje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:30

Maximus

There is no substitute

Als je de movie bekijkt van D3 lijkt het de kleurrijkheid van Warcraft III op te gaan. Ansich idd jammer want de graphics stijl in D2 was gewoon erg mooi om te zien.

Volgens mij blijft Blizzard bij de 4 classes van D2 en komt daar dus de 5e bij wat dan de Witch Doctor is. Ik kan iig niet wachten tot ik het kan spelen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Blizzard heeft standaard de release datum "When it is finnished"

Overigens wat ik ook een geniaal stukje vond in dat stukje gameplay.
Deckard Cain "Stay a while ..."
Barbarian "Kom we gaan beuken geen tijd voor"
D2 had oorspronkelijk 5 classes
Barbarian
Sorcerres
Amazon
Paladin
Necromancer

Met de expansion kwamen daar nog de Druid en de Assasin bij.

De Witchdokter lijtk een combi van de Druid en de Necroomancer te zijn. Er zal ongetwijfeld een spellcaster en een boogschutter in zitten. In de demo viel bijvoorbeeld ergens een boog.

[ Voor 43% gewijzigd door TrailBlazer op 29-06-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 130680 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:09:
[...]

Nope, je kent Blizzard toch, waneer het af is dan is het af. Dan kunnen ze rustig door werken tot de game gefine tuned is. Persoonlijk denk ik dat het eind 2009 gaat worden, dat de game gereleased word. mAar dit is natuurlijk pure speculatie. ;)
Gereleased als beta waarschijnlijk om vervolgens een kwartaal erna als officiele retail gelanceerd te worden.
Maargoed. Het is gewoon ff afwachten op een persbericht van Blizzard die het officieel meld aan het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Maximus schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:13:
Als je de movie bekijkt van D3 lijkt het de kleurrijkheid van Warcraft III op te gaan. Ansich idd jammer want de graphics stijl in D2 was gewoon erg mooi om te zien.

Volgens mij blijft Blizzard bij de 4 classes van D2 en komt daar dus de 5e bij wat dan de Witch Doctor is. Ik kan iig niet wachten tot ik het kan spelen.
Vier classes van D2? Ik kom toch echt op 7 uit...

- Amazon
- Assassin (LoD)
- Barbarian
- Druid (LoD)
- Necromancer
- Paladin
- Sorceress

Daarnaast is de Witch Doctor gewoon de vervanger van de Necromancer.. Dus dan blijven er nog 5 classes over. Waarvan de Sorceress ongetwijfeld in een of andere vorm terug gaat komen, en de Amazon ook wel. De Druid zal wel afvallen.

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 29-06-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zoals ik al boven je neerzet. Witchdocter is combi Druid en Necro denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 09:30

Maximus

There is no substitute

Hmm heb ik mij toch misrekend. De assassin was altijd gaaf :D Met de bow met zeer veel pijlen. Deed het altijd goed in de cowruns en knokken tegen Baal :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
TrailBlazer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:19:
Ja stiekem editen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dus houd je de Amazon, Barbarian, Witch Doctor, Paladin en de Sorceress over. Prima balans dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 160970 op 29-06-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha cool, de eerste die dat zegt, buiten een aantal D2 spelers van GoT om, bedankt maar de TS is nog lang niet af :D.

Updates:
28-06-'08 - Opening tweede deel Diablo3 topic nog aan flinke updates onderhevig.
29-06-'08 - Sectie Content toegevoegd.

TrailBlazer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:19:
RedHat schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:20:
Dus houd je de Amazon, Barbarian, Witch Doctor, Paladin en de Sorceress over. Prima balans dus :)
Ja precies dat gevoel heb ik ook. Sowieso zit de Sorceres en de Amazon er nog in en geef de paladin een grote kans :) Perfect lijkt me!

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:24:
[...]

Haha cool, de eerste die dat zegt, buiten een aantal D2 spelers van GoT om, bedankt maar de TS is nog lang niet af :D.

[...]

[...]

Ja precies dat gevoel heb ik ook. Sowieso zit de Sorceres en de Amazon er nog in en geef de paladin een grote kans :) Perfect lijkt me!
Barbarian: Close range beuken
Paladin: Close range beuken met een beetje "spells" (alla armor, zeal etc)
Sorceress: Caster
Witch Docter: Ook een soort van caster; maar dan anders
Amazone: Long Range

Zoiets zal het worden...

Dan heb je in een team de barb die meeste dmg doet, sorceres die spells kan casten, paladin die met aura's teammates kan helpen, witch docter hebben we allemaal gezien (Beetje defensive met z'n wall, dat werkt erg lekker denk ik) en amazone die weer als ouds pijltjes van ver kan schieten, met knockback om het team iets te beschermen (Oa de sorceress)

Leuke theorie :)

Wordne weer leuke avondjes met GoT om als party te gamen. Erg vermakelijk :)

[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 29-06-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
idd mooie startpost, hulde

vanaf nu elke dag iets ritueel offeren en hopen op snelle release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 09:14
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 09:31:
En als laatste, zal diablo 3 net als wow en STARCRAFT 2 (aangegeven door blizzard in een interview door gamestar van vorig jaar, ze willen dat er geld betaalt wordt voor het online spelen/support en het behoud van de server/updates) een monthly fee hebben om online te kunnen spelen? Ik hoop het niet, want maandelijks betalen voor een mmo is nog daaraantoe vanwege de hoeveelheid mensen maar voor een normale rpg om deze online te kunnen spelen......
Ik dacht eigenlijk net hetzelfde, ik hoop dat ze niet het business model van hellgate london gaan naäpen waarbij je moet bijbetalen om de betere items/content te zien.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266358

Ik heb de gameplay trailer even bekeken als ook de gamplay trailer van de barbaar en de necro, maar toch blijf ik erbij dat het een vage graphic stijl is als je het met andere rpg's vergelijkt (bijv met deze http://www.sacred2.com/en/media/screenshots-pc.html ). Maarja misschien komt dat door de beta graphics of alfa? weet niet in welk stadium ze zijn) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:43:
Ik heb de gameplay trailer even bekeken als ook de gamplay trailer van de barbaar en de necro, maar toch blijf ik erbij dat het een vage graphic stijl is als je het met andere rpg's vergelijkt (bijv met deze http://www.sacred2.com/en/media/screenshots-pc.html ). Maarja misschien komt dat door de beta graphics of alfa? weet niet in welk stadium ze zijn) :P
Het zijn 2 verschillende games wel allebei hack&slash rpg maar stijl verschilt best veel.
Iemand anders merkte al op de D3 graphics niks te vinden en die van Sacred 2 stukken mooier maar daar ben ik het niet mee eens de games verschillen gewoon veel. Sacred heeft me ook nooit kunnen bekoren en de stijl vond ik daar niet zoveel aan. Sacred 2 ziet er wel net uit maar is compleet 3D ala DS dus imo totaal niet te vergelijken met D3 die topdown 3D is wat toch een heel verschil is.
Check ook bijv. TQ, die graphics vind ik echt stukken mooier dan Sacred 2 maar zoals gezegd niet te vergelijken want de een is topdown 3D en de ander is 3D :)
Pensmaster-B schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:28:
idd mooie startpost, hulde

vanaf nu elke dag iets ritueel offeren en hopen op snelle release
Thanks, ik doe mijn best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 14-04 16:35
TrailBlazer schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:13:
Blizzard heeft standaard de release datum "When it is finnished"

Overigens wat ik ook een geniaal stukje vond in dat stukje gameplay.
Deckard Cain "Stay a while ..."
Barbarian "Kom we gaan beuken geen tijd voor"
Ja _/-\o_ En daarna zeg Cain ook iets van "Nobody ever listens..." (Stay a while and listen... oorspronkelijk) OMG fantastisch :D

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ze kunnen beter het businessmodel van Guildwars volgen: geregeld uitbreidingen (nieuwe personages en quests) waarvoor je moet betalen. Zo niet, dan speel je gewoon lekker het spel met de quests en karakters die je reeds hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:37:
Ik zit de Q&A te kijken en daar hebben ze het over hidden images op 20 mintuten. Als ik het goed begrepen heb zitten er hidden images in de cinematic trailer. Wie vind ze, mijn huidige pc is een beetje traag om alles frame voor frame te laden in VDUB.
Ik maak er niet uit op dat ze het over de cinematic trailer hebben. Ze hadden het over de teasers op de website van Blizzard met hidden images (de penguin bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27389

Ik ben denk ik ook een van de weinige gamers die Diablo nog nooit heeft gedaan :P

Dus heb ik maar even het HD-filmpje bekeken om te zien waar iedereen zo hyper van is...
Ik moet idd zeggen, dat ik me de vreugde van de D3 aankondiging goed kan voorstellen, man wat lijkt me dit een toffe game. Heerlijk hak en mep werk, practige sfeervolle omgevingen _/-\o_

Zo te zien weer een echte kwaliteit Blizzard game, deze ga ik zeker in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Ben wel een beetje huiverig voor de multiplayer, omdat ze aangeven dat het gericht is op 4-5 spelers en ik nog niet echt grote open vlaktes heb gezien. Een maximum van 5 spelers per MP game straks?

Zou jammer zijn... 8-12 spelers vind ik toch wat vetter, mits de omgevingen het toestaan. Die smalle gangetjes, paden en bruggetjes die in de gameplay footage te zien waren lijken me daar niet echt geschikt voor.

Met een groepje van 8 man door de woestijn slenteren, alles op je pad afslachten en 1 voor 1 de quests voltooien. En uiteindelijk met z'n allen die boss choppen. Was (en is) toch een van de charmes van Diablo II.

[ Voor 20% gewijzigd door hershel op 29-06-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Laatst online: 28-04-2024
The_Sukkel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:52:
Ze kunnen beter het businessmodel van Guildwars volgen: geregeld uitbreidingen (nieuwe personages en quests) waarvoor je moet betalen. Zo niet, dan speel je gewoon lekker het spel met de quests en karakters die je reeds hebt.
Feitenlijk volgen de makers van Guildwars het businessmodel van Blizzard, die al jaren Battle.net heeft en op precies die manier werkt als Guildwars nu doet (alleen dan met een smalband service ipv een breedband service zoals Guildwars die aanbiedt met de cities waar je met anderen kunt praten.) Overigens heeft Blizzard al wel eens aangekondigd om Battle.net om te zetten naar een breedband service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:39
ik kan al niet meer wachten tot die uitkomt, ik hoop alleen wel dat de systeemeisen laag zijn, heb nu namelijk P4 3.0 met 6800ultra en 1024mb en heb geen zin/geld om een nieuwe pc te kopen tegen die tijd.

het ziet er niet al te zwaar uit maar de omgevingen zijn wel weer aardig groot

[ Voor 16% gewijzigd door iwaarden op 29-06-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
KillaH87 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:24:
ik kan al niet meer wachten tot die uitkomt, ik hoop alleen wel dat de systeemeisen laag zijn, heb nu namelijk P4 3.0 met 6800ultra en 1024mb en heb geen zin/geld om een nieuwe pc te kopen tegen die tijd.

Tegen de tijd dat het spel uit komt denk je daar vast weer heel anders over aangezien we dan waarschijnlijk 2 jaar verder zijn :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
KillaH87 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:24:

Tenzij je 5 jaar denkt te kunnen teren op een PC, denk ik dat deze ook wel toe is aan vervanging in 2009 (wanneer D3 waarschijnlijk uit komt). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Wat is die gameplay trailer vet zeg! Stukken beter dan de screenshots die erg toch niet echt denderend uitzagen. Ik vind het alleen jammer dat het allemaal zo licht is in die dungeons... wat is er gebeurd met de light radius die je vroeger had?

Leuk detail trouwens.. in de trailer rond 2:08 zegt hij 'these weapons just won't do' en vervangt hij ze door die magische axes. Maar als je het stil zet op 2:09 zie je dat die magische axes eigenlijk slechter zijn dan die pickaxes uit het begin :P. Ze hebben trouwens ook de wapens aangeduidt met dps, eindelijk niet meer zelf hoeven berekenen welk wapen meer schade doet!

(en dat stukje met cain is echt té hilarisch.. stay a while and.. ahhh nobody ever listens)

[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 29-06-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 08:57
Ik vind dat de sorceress er zeker in moet. Daar heb ik het meest mee gespeeld. Frozen Orbs gooien tot en met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Gebruikt de Barbarian nog steeds mana? in de trailer heeft de Barbarian orb veel lichter blauw en recharged en roteerd sneller dan die van de Witchdoctor (welke duidelijk mana blauw is). Zal het dan Stamina zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
sander_dr schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:36:
Ik vind dat de sorceress er zeker in moet. Daar heb ik het meest mee gespeeld. Frozen Orbs gooien tot en met.
Als ze frozen orb er maar in laten net zoals whirlwind bij de barbarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
sjakietrekhakie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:50:
[...]

Als ze frozen orb er maar in laten net zoals whirlwind bij de barbarian.
FO heb ik nooit wat aangevonden met een sorc, op het laatst deed dat ook niet meer zoveel damage geef mij maar Meteor of Blizzard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-04 09:14

Redox

Motion Design / VFX

Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:45:
Gebruikt de Barbarian nog steeds mana? in de trailer heeft de Barbarian orb veel lichter blauw en recharged en roteerd sneller dan die van de Witchdoctor (welke duidelijk mana blauw is). Zal het dan Stamina zijn?
Waarschijnlijk werkt het net als de Energy principe van de rogue in WoW.

De energy van een rogue in WoW heeft een waarde van 0 tot 100. Waar het een snelle regeneration heeft, maar als je een special ability uitvoert gaat een een slok van 5 tot 50 weg, om maar even een zijstraat te noemen. Je kan dus niet continu een dure ability doorspammen omdat je na een paar keer leeg bent, dan moet je weer eventjes (een paar seconden oid) wachten tot je genoeg hebt.

Ik kan er helemaal naast zitten though. Maar het lijkt er in de gameplay trailer iig wel op.

[ Voor 37% gewijzigd door Redox op 29-06-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:45:
Ik heb het even teruggekeken en je hebt gelijk.

Misschien dat de melee characters nu een alternatief voor mana hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik denk da je niet moet letten op mana gebruik/health en kracht. Dit is duidelijk een demo waarin ze graag skills willen laten zien. Dan is het een beetje lullig als je continue I need mana hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik jammer vind aan de male version van de witch doctor is dat hij zo kreupel loopt.
Lijkt wel alsof hij rugklachten heeft. Hopelijk fixen ze dat een beetje.
Anders moet ik een female gaan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Ze hebben het hierover gehad en de conclusie was dat het nog niet zeker was of alle classes mana gaan gebruiken of een aantal iets anders (rage, energy, etc).

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160970 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:10:
Wat ik jammer vind aan de male version van de witch doctor is dat hij zo kreupel loopt.
Lijkt wel alsof hij rugklachten heeft. Hopelijk fixen ze dat een beetje.
Ik heb die Witch doctor eens goed bekeken, hij doet mij sterk denken aan een Trol uit WoW. Maar ja dat zal wel komen omdat door dezelfde firma ontwikkeld is. ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.