Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266358

psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:47:
[...]

Het zijn 2 verschillende games wel allebei hack&slash rpg maar stijl verschilt best veel.
Iemand anders merkte al op de D3 graphics niks te vinden en die van Sacred 2 stukken mooier maar daar ben ik het niet mee eens de games verschillen gewoon veel. Sacred heeft me ook nooit kunnen bekoren en de stijl vond ik daar niet zoveel aan. Sacred 2 ziet er wel net uit maar is compleet 3D ala DS dus imo totaal niet te vergelijken met D3 die topdown 3D is wat toch een heel verschil is.
Check ook bijv. TQ, die graphics vind ik echt stukken mooier dan Sacred 2 maar zoals gezegd niet te vergelijken want de een is topdown 3D en de ander is 3D :)

[...]

Thanks, ik doe mijn best :)
Je kunt bij sacred 2 het gewone perspectief gebruiken zoals titan quest etc en je kunt thirth person spelen zoals in een mmorpg :P. Sacred 2 krijgt volgens vele gamemagazins de mooiste 3d graphics en beste psychics en geavanceerdste AI ooit in een hack'n slash/rpg gebruikt :) met multiplayer aspecten die gelijk staan aan een mmo (met dedicated server waar de chars op bewaard worden en tot 16 spelers -worden er later 32-) echter je weet natuurlijk niet of de balance zo goed gaat worden. en de vertaling naar het engels sinds het een duits spel is met 3 miljoen duitse spelers in de 3 maanden na de release :) Dit was namelijk het probleem van sacred 1,de balance en vertaling...:P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 266358 op 29-06-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:29
Ja...maar...mijn necromancer dan... :S

Ik zit eigenlijk niet zo op zo'n carnavalsmasker te wachten...Die wall-o-zombies daarentegen. :D

Maargoed, mijn pc gaat dit toch niet draaien dus zolang er geen xbox release komt kan ik hem ws toch niet spelen.

Ik sluit een console port (op termijn) trouwens niet uit hoor, diablo 1 is ook op de playstation uitgekomen als ik het me goed herinner. Daarnaast lijkt d3 (nog) meer actie geörienteerd wat een console release imo alleen maar waarschijnlijker maakt.

Tot die tijd speel ik wel mythos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:23:
[...]

Je kunt bij sacred 2 het gewone perspectief gebruiken zoals titan quest etc en je kunt thirth person spelen zoals in een mmorpg :P. Sacred 2 krijgt volgens vele gamemagazins de mooiste 3d graphics en beste psychics en geavanceerdste AI ooit in een hack'n slash/rpg gebruikt :) met multiplayer aspecten die gelijk staan aan een mmo (met dedicated server waar de chars op bewaard worden en tot 16 spelers -worden er later 32-) echter je weet natuurlijk niet of de balance zo goed gaat worden. en de vertaling naar het engels sinds het een duits spel is met 3 miljoen duitse spelers in de 3 maanden na de release :) Dit was namelijk het probleem van sacred 1,de balance en vertaling...:P
Maar D3 komt minimaal een jaar later uit dan Sacred2. Dus wat kun je in hemelsnaam nu al zeggen over de graphics?

Overigens vind ik ze van D3 nu al stukken beter dan die van Sacred 2, waar ik niet van onder de indruk ben qua graphics. Ondanks dat, moet je toch wat het komende jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:35
Anoniem: 160970 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:10:
Wat ik jammer vind aan de male version van de witch doctor is dat hij zo kreupel loopt.
Lijkt wel alsof hij rugklachten heeft. Hopelijk fixen ze dat een beetje.
Anders moet ik een female gaan spelen. :P
misschien loopt ie verdekt omdat ie niet met dat idiote masker op gezien wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die laatste twee kun je beter gewoon op de diablo3 website bekijken, stuk betere kwaliteit.

Die eerste twee zijn wel nieuw, benieuwd waar die vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:23:
[...]

Ja dat snap ik natuurlijk wel gewoon camera laten tailen enzo maar toch is het anders als je begrijpt wat ik bedoel. Het is beide een hack&slash rpg maar het speelt sowieso beide heel anders. Met die mounts enzo doet het me ook meer aan een grote open wereld denken ala WoW.
Natuurlijk kan het er mooier uit zien dmv dikke effecten enzo en tuurlijk zou ik bijv. dikke HDR zien bij diablo 3 maar persoonlijk hoef ik niet echt een strategisch high tech hack&slash rpg. Dat is toch wel het doel van beide games, dom slashen totdat je iedereen in het scherm afgeslacht hebt maar denk je dan niet dat sterk geavanceerde fps AI dat in de weg gaat zitten?

Zie het al voor me probeer je een dikke aoe attack te doen op een groep mobs springen ze halverwege de attack alle kanten op en cirkelen om je heen om vervolgens als je neer komt flink in je rug te prikken :D
Bosmonster schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:36:
[...]

Maar D3 komt minimaal een jaar later uit dan Sacred2. Dus wat kun je in hemelsnaam nu al zeggen over de graphics?

Overigens vind ik ze van D3 nu al stukken beter dan die van Sacred 2, waar ik niet van onder de indruk ben qua graphics. Ondanks dat, moet je toch wat het komende jaar :P
Ben ik het mee eens niet te vergeten dat Sacred 2 ook al langer in ontwikkeling is en al in September gereleased gaat worden. Want beide hebben zo te zien erg goede physics enja mijn mening over de graphics heb ik al gegeven :)
Bosmonster schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:41:
[...]

Die laatste twee kun je beter gewoon op de diablo3 website bekijken, stuk betere kwaliteit.

Van die eerste 2 filmpjes zie je ook screens op de blizz site en staan ook wat in de TS :)

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2008 14:48 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
[...]

die zijn niet nieuw dat zijn gewoon stukjes uit het filmpje wat op de Blizzard site staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zien er goed uit he :). Echt cool die whichdokter en barbarian :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:48:
[...]

die zijn niet nieuw dat zijn gewoon stukjes uit het filmpje wat op de Blizzard site staat
Klopt niet helemaal want als je goed kijkt zijn het geen delen uit de grote gameplay video.
Zoals die witch doctor die loopt nu in de sanctuary en op de plaatsen waar die "demon casters" stonden bij de barb staan nu gewoon hordes zombies. Zijn dus wel degelijk anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:42:

Ben ik het mee eens niet te vergeten dat Sacred 2 ook al langer in ontwikkeling is en al in September gereleased gaat worden. Want beide hebben zo te zien erg goede physics enja mijn mening over de graphics heb ik al gegeven :)
Het is ook een stijl verschil. En persoonlijk hou ik veel meer van de stijl van een Diablo3 (of Blizzard in het algemeen), dan van die zogenaamd realistische stijl van Sacred. Ook op creatief niveau is Sacred gewoon geen partij voor wat ik tot nu toe van D3 heb gezien. Het ziet er verzorgd uit, maar er zit geen duidelijke creatieve filosofie achter zoals Blizzard wel altijd weet te bereiken.

Daarnaast viel ik stijl achterover van de interactie met de omgeving bij de D3 gameplay trailer. Stukken hout vliegen je om de oren, stenen railings blokkelen af, monster komen van de randen omhoog gekropen, standbeelden vallen om en breken in stukken bij een harde aanval. Zelfs de boekenkast kwam met losse boeken en dwarrelende papiertjes omver. Hier zat ik echt van te kwijlen.

Blizzard is meester in het creeren van sfeer, iets dat ik bij Sacred (2) grotendeels vind ontbreken.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Jawel, die laatste twee is gewoon de gameplay trailer in 2'en geknipt. Die eerste twee heb ik nog nooit eerder gezien. Dus ben nog steeds benieuwd waar die vandaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

[...]

Nee hoor. De witch doctor is alleen maar buiten de dungeons geweest in de trailers

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 01:06
Bosmonster schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:52:
[...]

Jawel, die laatste twee is gewoon de gameplay trailer in 2'en geknipt. Die eerste twee heb ik nog nooit eerder gezien. Dus ben nog steeds benieuwd waar die vandaan komen :)
Die 1e 2 staan gewoon op de website onder Classes.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:53:
[...]

Die 1e 2 staan gewoon op de website onder Classes.
Ah, die had ik daar nog niet gevonden, thanks!

Je kunt dus nadat je een class hebt geselecteerd, nog een keer doorklikken voor een detailweergave... niet heel duidelijk :P

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Anoniem: 160970 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:10:
Wat ik jammer vind aan de male version van de witch doctor is dat hij zo kreupel loopt.
Lijkt wel alsof hij rugklachten heeft. Hopelijk fixen ze dat een beetje.
Anders moet ik een female gaan spelen. :P
Lijkt me juist de bedoeling. Een witch doctor hoort niet te lopen als een model op de catwalk en ook niet als een of andere bodybuilder.

Beetje houterig, krom en kreupel, dat past bij die class. Net als de necromancer.

[ Voor 5% gewijzigd door hershel op 29-06-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakietrekhakie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:56:
[...]

Lijkt me juist de bedoeling. Een witch doctor hoort niet te lopen als een model op de catwalk en ook niet als een of andere bodybuilder.

Beetje houterig, krom en kreupel, dat past bij die class. Net als de necromancer.
Juist en daarom kan ik me wel in Vanyrs mening vinden. De witch doctor loopt er nu rennend als een gorilla bij lijkt me niet geheel de bedoeling. Als die nou zo houterig, krom en kreupel snel loopt is al stukken beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Klopt maar niet iedereen weet waar ze staan :P
psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:42:
[...]

Ja dat snap ik natuurlijk wel gewoon camera laten tailen enzo maar toch is het anders als je begrijpt wat ik bedoel. Het is beide een hack&slash rpg maar het speelt sowieso beide heel anders. Met die mounts enzo doet het me ook meer aan een grote open wereld denken ala WoW.
Natuurlijk kan het er mooier uit zien dmv dikke effecten enzo en tuurlijk zou ik bijv. dikke HDR zien bij diablo 3 maar persoonlijk hoef ik niet echt een strategisch high tech hack&slash rpg. Dat is toch wel het doel van beide games, dom slashen totdat je iedereen in het scherm afgeslacht hebt maar denk je dan niet dat sterk geavanceerde fps AI dat in de weg gaat zitten?

Zie het al voor me probeer je een dikke aoe attack te doen op een groep mobs springen ze halverwege de attack alle kanten op en cirkelen om je heen om vervolgens als je neer komt flink in je rug te prikken :D

[...]

[...]

Van die eerste 2 filmpjes zie je ook screens op de blizz site en staan ook wat in de TS :)
Ja het zijn slechts alfa of beta graphics. Ik kan echtr niet wachten tot er een release datum komt of een demo :P. Maar dit zal helaas wel eind 2009 worden voor de demo :S. Jammer genoeg updaten ze de graphics van diablo 2 niet wat en gaven ze hogere resoluties (al gaan ze maar tot 12..x10..). Dit doen ze ook met andere games. Zo worden de graphics van wow upgedate door de patches en ook nwn heeft hoge resoluties met een patch gegeven :P. Dan kan D2 weer ff mee tot D3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138906

Ik dacht eerst wat ziet de gameplay er langzaam uit vergeleken met diablo 2.
Echter bij die aparte video per class zie je dat ze snelheid nog gelukkig in de gameplay zit :)

Alleen die health orbs vind ik niet mooi. Potions lijken mij toch handiger

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 138906 op 29-06-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 22:32

TrailBlazer

Karnemelk FTW

potions zitten er nog wel in. Volgens mij dropt er ergens een in de demo.

Ik ben ook erg benieuwd naar de kledingstukken die je aan kan hebben. Volgens mij zijn dat er meer dan in D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees net wat interessants in het ATI Discussie topic wat ik ook volg (net zoals vele andere topics :P):
Rain Hell on your enemies wielding the interactive environment as a weapon: lay cunning traps, turn destructible objects against your foes, and use environmental obstacles to your advantage--all powered by the Havoc physics system.
Bron: http://www.shacknews.com/onearticle.x/53365
Using the latest graphics technology including DirectX® 10.1, its next-generation 3D engine helps create a thrilling, immersive role-playing experience.
Bron: http://www.planetdiablo.com/features/articles/d3-04012008/

Bevestigd en gepost door CJ in het topic aldaar.
Van de Havoc physics wisten we al maar Dx10.1 implementatie is nieuw voor me :)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

In een van de interviews is gezegd dat DX10 in ieder geval niet verplicht gaat worden, lijkt me ook niet handig gezien ze graag zo veel mogelijk systemen willen ondersteunen :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
is directx10 nog steeds vista only? Geen zin om dat installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nvidiot schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:48:
In een van de interviews is gezegd dat DX10 in ieder geval niet verplicht gaat worden, lijkt me ook niet handig gezien ze graag zo veel mogelijk systemen willen ondersteunen :)
Dat lijkt me duidelijk maar wel leuk om te zien dat er mss wat meer ruimte zit in het grafische gedeelte.
Chefbierrr schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:51:
is directx10 nog steeds vista only? Geen zin om dat installeren :(
Yep Dx10 is nog steeds Vista only en Microsoft zelf zal dat ook niet gaan veranderen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Aangezien een mac ook geen DX10 ondersteund zal het ook wel op windows systemen werken zonder DX10. Wel blij dat ook deze blizzard titel op een mac gaat werken, grote kans dat ik tegen die tijd een mac heb staan, no way dat ik een Vista machine ga draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het valt me trouwens op dat een deel van de oude locaties terug komt en zo ook het wp systeem :P.

Zie filmpjes:
http://youtube.com/watch?v=fyZgM-2X718
http://youtube.com/watch?v=er3jOq7Ja5U

Ik vraag me tevens af of we weer de 2 scoll types krijgen om portals te maken en te indentificeren , zou weer cool worden. En misschien komt er nu wel een character editor waar je je eigen char kan aanmaken en personaliseren, zodat je niet vaak je kopie tegen het lijf loopt zoals in D2 vaak het geval was :) (dus een beetje zoals wow of andere mmorpg's).
Alleen hoop ik niet dat de runewords terug komen. Deze waren overpowered waardoor alle andere items useless werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:01:
Aangezien een mac ook geen DX10 ondersteund zal het ook wel op windows systemen werken zonder DX10. Wel blij dat ook deze blizzard titel op een mac gaat werken, grote kans dat ik tegen die tijd een mac heb staan, no way dat ik een Vista machine ga draaien.
Als ze de Mac's nu nog met fatsoenlijke videokaarten kunnen leveren kun je misschien zelfs wel in de native resolutie spelen van dat 24" Mac scherm! :P

Verder zullen ze vast wel DX9 ondersteunen voor XP en dat heeft verder niks te maken met Mac-ondersteuning, wat OpenGL based zal zijn lijkt me.

Magoed.. volgend jaar toch een nieuwe bak en dan zal er maar vista op moeten komen... Zo'n ramp is het niet als je het eenmaal naar je hand hebt weten te zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 13:08
Hmm ik heb nog best een aardig pctje, met 8800GTS dus DX10 zou mogelijk zijn, alleen dat Vista he..

Nou goed, de nadruk ligt waarschijnlijk op gameplay terwijl de game speelbaar blijft op bijna alle soorten PC's blizzard kennende.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Wow, net die grote HD gameplay trailer gedownload en gekeken. Echt onvoorstelbaar mooi zeg, en precies in de stijl die ik voor ogen had. Als barbarian een whirlwind doet en de muur raakt zie je gewoon stukken steen er van af vliegen. Ook zo mooi dat mobs gewoon van de brug afdonderen etc etc. Wat een fucking gruwelijke frontale aanval heb je trouwens met barbarian.

Ik vraag me af hoe het spel zou draaien op een E8400 + HD 4850. Zit namelijk te denken om nu te gaan upgraden. Kan niet wachten tot ie uit is en voor SC2 heb ik toch een nieuwe pc nodig. ik weet gewoon nu al zeker dat ik ga beginnen met een barbarian :D Wat voor andere characters verwachten jullie? Er zal wel zeker een sorcerer/sorceress inzitten en een stealth/amazon/assassin character lijkt me.

[ Voor 54% gewijzigd door RedruM op 29-06-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263816

Het valt me op dat er minder bloed is en het ''spetter-effect'' vervangen is door een gewoon vonkje ofzo die dus even flitst. Ik weet nog met D2 dat wanneer je een hele kamp omlegde het hele gebied zowat besmeurd was met bloed en dat bleef ook enige tijd liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Als ze de Mac's nu nog met fatsoenlijke videokaarten kunnen leveren kun je misschien zelfs wel in de native resolutie spelen van dat 24" Mac scherm!
Hmm, het enige wat je als mac gebruiker tegenhoud is het feit dat weinig fabrikanten hun kaarten met een efi compatible bios uitbrengen, met wat mazzel zullen we van ati wat meer efi kaartjes zien, en misschien ook van nvidia.

In opengl kun je overigens (afhankelijk van de drivers/icd) heel wat van de direct3d zut gewoon gebruiken, ik kijk er iig wel naar uit, blizzard is helaas samen met id nog de enige multiplatformontwikkelaar (epic krijgt cash van ms en daar duurt t nu gemiddeld wat langer, dus ik tel ze voor t gemak ff niet mee)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:19
Wat ik erg bijzonder vind is dat de game blijkbaar al 4jaar development is.
En dat je heel af en toe wel wat haalde uit de job desciptions, maar verder helemaal niets.
Geen plaatje, verhaallijn of andere geruchtige.
En dan komen ze ineens met een behoorlijk vergaande demo, die mij al zeer zeker fatsoenlijk speelbaar lijkt.
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Daar komt de postbode ook gewoon op bezoek en moet het kantoor schoongemaakt worden door personeel.
Familie weet natuurlijk ook wat er speelt.
Dat zelfs geen zoontje stoer heeft lopen doen op school ofzo.

Blijkbaar staan er dikke dikke clausule's in de contracten bij iedereen die daar langs komt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:25:
Lees net wat interessants in het ATI Discussie topic wat ik ook volg (net zoals vele andere topics :P):

[...]

Bron: http://www.shacknews.com/onearticle.x/53365

[...]

Bron: http://www.planetdiablo.com/features/articles/d3-04012008/

Bevestigd en gepost door CJ in het topic aldaar.
Van de Havoc physics wisten we al maar Dx10.1 implementatie is nieuw voor me :)
Kijk eens naar datum :P 1 april :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
RedruM schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:13:
Ik vraag me af hoe het spel zou draaien op een E8400 + HD 4850. Zit namelijk te denken om nu te gaan upgraden. Kan niet wachten tot ie uit is en voor SC2 heb ik toch een nieuwe pc nodig.
Om nu al te gaan upgraden voor een spel dat de eerstkomende 12 maanden niet uit komt, lijkt me niet slim. Volgens mij heeft StarCraft 2 ook nog geen vaste releasedatum, ik denk dat je veel geluk hebt als ie in 2008 nog uitkomt.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:04:
Het valt me trouwens op dat een deel van de oude locaties terug komt en zo ook het wp systeem :P.

Zie filmpjes:
http://youtube.com/watch?v=er3jOq7Ja5U

Ik vraag me tevens af of we weer de 2 scoll types krijgen om portals te maken en te indentificeren , zou weer cool worden. En misschien komt er nu wel een character editor waar je je eigen char kan aanmaken en personaliseren, zodat je niet vaak je kopie tegen het lijf loopt zoals in D2 vaak het geval was :) (dus een beetje zoals wow of andere mmorpg's).
Alleen hoop ik niet dat de runewords terug komen. Deze waren overpowered waardoor alle andere items useless werden.
Er is al gezegd dat je wel wat kan gaan customizen aan je char wel leuk opzich maar moet niet heel groots worden imo.
Trouwens hoe kun je opmaken dat ze het wp systeem weer gebruiken? :P
Tp's ed. lijkt me wel en denk dat wp's er ook wel in komen maar dat kun je iig niet uit die filmpjes opmaken.
Runewords voegen wel degelijk iets toe, geeft nog meer variatie in itemfinden etc wat toch zeker een groot aspect is in de diablo serie. Het moet gewoon goed gebalanced worden en dan met name de sets vind ik. Die zijn toch vaak minder goed dan individuele uniques of runewords. Als er ook een paar rare uniquesets zijn die kunnen competen of zo niet beter zijn dan sommige individuele unique item/runewords combo's kan dat ook zeer aantrekkelijk zijn.
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:47:
[...]

Hmm scherp, moet ik CJ toch eens aan de tand voelen want hij heeft wel betrouwbare bronnen altijd dus vraag me af hoezo hij dan naar dit artikel verwijst. Hij zegt iig dat het door meerdere bronnen van hem bevestigd is...

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:53:
[...]

Er is al gezegd dat je wel wat kan gaan customizen aan je char wel leuk opzich maar moet niet heel groots worden imo.
Trouwens hoe kun je opmaken dat ze het wp systeem weer gebruiken? :P
Tp's ed. lijkt me wel en denk dat wp's er ook wel in komen maar dat kun je iig niet uit die filmpjes opmaken.
Runewords voegen wel degelijk iets toe, geeft nog meer variatie in itemfinden etc wat toch zeker een groot aspect is in de diablo serie. Het moet gewoon goed gebalanced worden en dan met name de sets vind ik. Die zijn toch vaak minder goed dan individuele uniques of runewords. Als er ook een paar rare uniquesets zijn die kunnen competen of zo niet beter zijn dan sommige individuele unique item/runewords combo's kan dat ook zeer aantrekkelijk zijn.

[...]

Hmm scherp, moet ik CJ toch eens aan de tand voelen want hij heeft wel betrouwbare bronnen altijd dus vraag me af hoezo hij dan naar dit artikel verwijst. Hij zegt iig dat het door meerdere bronnen van hem bevestigd is...
:D ik dacht dat ik een WP zag aan het begin van het 2e filmpje van de Barbarian

http://youtube.com/watch?v=er3jOq7Ja5U <- deze

maarja kan ook fout zijn. Denk echter dat bliz die 100% weer gaat invoeren :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 266358 op 29-06-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Laatst online: 14-03 16:48
Iemand de Worldwide Invitational aan het volgen? Ik dacht dat het Diablo III Panel er weer voor ging zitten rond 5 uur. Het progamma geeft dit ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
rofl, die whirlwind ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo vind ik dat diablo 3 er eigenlijk uit zou moeten zien. Deze graphics horen veel meer bij de diablo wereld. Donkerder en grauwer :P
Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/7807/itshouldrh5.jpg
(Heb alleen geen idee hoe ik het plaatje moet verkleinen :) vondt ze op http://www.diablofans.com/forums.)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 266358 op 29-06-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:47:
[...]

Ok ik ben even bij CJ langs gegaan en zo te zien klopt het wel.
CJ schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:17:
[...]

Yep. Op 25 Juni al bevestigd:

"Something that hasn't been noted yet is that EA and SEGA are signed on with us for DX10.1 titles, we've also signed a fairly major deal with Blizzard."

Bron: http://rage3d.com/board/s...1335512390#post1335512390
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:39:
Zo vind ik dat diablo 3 er eigenlijk uit zou moeten zien. Deze graphics horen veel meer bij de diablo wereld. Donkerder en grauwer :P
..plaatje..
(Heb alleen geen idee hoe ik het plaatje moet verkleinen :) vondt ze op http://www.diablofans.com/forums.)
Is niet zo moeilijk kan je bijv door [img width=xxx height=xxx]link naar plaatje[/url].
Of een clickable thumbnail plaatsen zoals ik heb gedaan in de TS met de Wallpapers en Screenshots moet je alleen wel thumbnail link weten.

Overigens is dat plaatje al meer malen gepost :)

[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

DNS666 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:30:
Wat ik erg bijzonder vind is dat de game blijkbaar al 4jaar development is.
En dat je heel af en toe wel wat haalde uit de job desciptions, maar verder helemaal niets.
Geen plaatje, verhaallijn of andere geruchtige.
En dan komen ze ineens met een behoorlijk vergaande demo, die mij al zeer zeker fatsoenlijk speelbaar lijkt.
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Daar komt de postbode ook gewoon op bezoek en moet het kantoor schoongemaakt worden door personeel.
Familie weet natuurlijk ook wat er speelt.
Dat zelfs geen zoontje stoer heeft lopen doen op school ofzo.

Blijkbaar staan er dikke dikke clausule's in de contracten bij iedereen die daar langs komt.
Ja daar verbaas ik me ook wel eens over.

Al waren er wel wat mensen die hun mond enigzins voorbij praatte. Zo was er een muzikant in 2005 die beweerde in het orkest te spelen voor Diablo 3 in Slovakije. En er was een oud Blizzard employee die ontslag had genomen en met het verhaal kwam dat Diablo 3 al bijna voltooid was (het zou zich in de hemel afspelen) maar weer was gecancelled omdat Blizzard niet tevreden was.

Zie ook: http://www.diabloii.net/wiki/Diablo_3_Rumors wel leuk om te lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 57485 op 29-06-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
sander_dr schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:36:
Ik vind dat de sorceress er zeker in moet. Daar heb ik het meest mee gespeeld. Frozen Orbs gooien tot en met.
Dat was vet, jammer dat de casting delays uit LoD de frozen orb vernaggeld heeft. Hopelijk laten ze die ongein weg in D3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:39:
[afbeelding]
Dat plaatje is al eerder gepost :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is trouwens op het moment weer een presentatie gaande door het Diablo 3 development team.. Check de tournament stage.

http://www.blizzard.com/wwi08/streams.xml

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 57485 op 29-06-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 57485 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:53:
Er is trouwens op het moment weer een presentatie gaande door het Diablo 3 development team.. Check de tournament stage.

http://www.blizzard.com/wwi08/streams.xml
Hmm zeker net afgelopen? Want heb eindelijk dat octoshape gebeuren werkende maar zie niets anders dan een donkere zaal met veel blauw licht en veel voorbijlopende mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:04:
[...]

Hmm zeker net afgelopen? Want heb eindelijk dat octoshape gebeuren werkende maar zie niets anders dan een donkere zaal met veel blauw licht en veel voorbijlopende mensen :P
je moet de tournament stage hebben, niet de mainstage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 57485 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:07:
[...]

je moet de tournament stage hebben, niet de mainstage :)
Yo hoezo blind... dacht dat je mainstage in je post had staan maar niet dus :D
Alleen volgens het programma is dat tot 18:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Ze zijn later begonnen en gaan dus langer door :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:08:
[...]

Yo hoezo blind... dacht dat je mainstage in je post had staan maar niet dus :D
Alleen volgens het programma is dat tot 18:00 :)
Het is nu afgelopen. Ik had het ook verkeerd in mijn post staan overigens, heb hem later ge-edit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nvidiot schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:12:
Ze zijn later begonnen en gaan dus langer door :)
Zoiets dacht ik al idd :)
Anoniem: 57485 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:15:
[...]

Het is nu afgelopen. Ik had het ook verkeerd in mijn post staan overigens, heb hem later ge-edit :P
Oh gij smiecht, ik maar denken dat ik niet goed keek of onthouden had omdat ik zo bezig was met een niet werkende octoshape, had ik het dus wel goed gezien! :D

Heb alleen maar de laatste 4 vragen meegekregen maar dat was niet echt iets wat ik al eerder voorbij had zien komen.

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Er is inmiddels ook een kanaal op IRC voor de mensen die willen slowchatten:
irc://irc.tweakers.net/diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Laatst online: 14-03 16:48
argh, vandaar dat ik niks zag omtrend diablo. Ik had ook de verkeerde stage gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visionist schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:21:
argh, vandaar dat ik niks zag omtrend diablo. Ik had ook de verkeerde stage gekozen.
Nja je hebt niet veel gemist moet ik zeggen:

Secret cow level (al super vaak langs gekomen -.-):
Als het erin zit is het geheim.

Waarom weer topdown:
Het is de stijl van diablo en er is niet veel concurrentie en diablo 1 en 2 zijn ook nog steeds de meesters in het genre.

Vraag over D&D rules weet ik niet precies meer en ging ook moeizaam maar antwoord was:
Ze zullen niet het concept van diablo zomaar wegdoen en opnieuw beginnen, het zal wel diablo getrouw blijven met wat aanpassingen vernieuwingen.
Nvidiot schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:20:
Er is inmiddels ook een kanaal op IRC voor de mensen die willen slowchatten:
irc://irc.tweakers.net/diablo3
Heb het in de Navigatie lijst opgenomen zal het ook nog wel tussen de Links zetten in de sectie Content.

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263816

Ook erg interessant dit..

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.wowinsider.com/media/2008/06/diablo3le2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik mis je punt een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog even een reactie van het design panel op de kritiek over de 'cartoony' style van Diablo 3:
"Stylization, sometimes people can equate that with being a little bit cartoony or a Disney art style but that's really not what we're going after with the Diablo art style here. We understand, looking back at Diablo and Diablo II, the universe is very dark…There's a certain level of grit and realism we want to bring to the game but at the same time it's important to take the player into a fantasy realm…If we simply took photographs and applied that to a bunch of polygons, that's really not us doing our job."
http://pc.ign.com/articles/885/885161p1.html

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 57485 op 29-06-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 57485 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:30:
Hier nog even een reactie van het design panel op de kritiek over de 'cartoony' style van Diablo 3:

[...]

http://pc.ign.com/articles/885/885161p1.html
Krijg een beetje het gevoel dat ze in dat interview de vraag een beetje ontwijken..
Ze nemen het punt dat de eedere diablo games donkerder zijn mee maar vervolgens geven ze geen echte verklaring waarom D3 dan niet zo grauw is en eruit ziet als NWN2 welke echt een fantasy gevoel moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 29-04 16:21

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Angeloonie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:48:
[...]

Dat was zo mooi aan Diablo 2, alles was hard en scherp. Metaalachtig en grauw. Dit filmpje is supersoft en dat is erg jammer. Ik vind dat voorbeeld in die screenshot echt een enorme verbetering.
agree.. die screenshot is wel echt een héle verbetering ten opzichte van de graphics en dus ook de ervaring van Diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 23:32
Juist wel, lees dat hoofdstuk over kleurgebruik nog een keer. Daar leggen ze uit dat ze het horror-gevoel weten te behouden ondanks de wat lichtere en fellere kleuren!

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 25-04 18:21
Hmmmz, ben ik nou de enige die de graphics wel mooi vind? Heb vertrouwen in de artists. Het zal echt wel goed komen. In het filmpje vond ik de binnenstukken er erg sfeervol uit zien. We hebben nog geen idee hoe de volgende levels eruit komen te zien.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Ik denk dat we ook zeker moeten bedenken dat dit een zeer vroege alpha build is, en dat zeker dat soort post-processing nog kan veranderen. We zullen het wel zien als er nieuwe gameplay videos uitkomen over een tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 23:32
armageddon_2k1 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:14:
Hmmmz, ben ik nou de enige die de graphics wel mooi vind? Heb vertrouwen in de artists. Het zal echt wel goed komen. In het filmpje vond ik de binnenstukken er erg sfeervol uit zien. We hebben nog geen idee hoe de volgende levels eruit komen te zien.
Ik vond de kleuren en dergelijke ook niet storend hoor. De sfeer werd er in ieder geval niet minder op!

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-05 22:10
kunnen ze niet gewoon niets leaken tot de release :( Nu zit ik er weer helemaal op te wachten terwijl ik nu al weet dat dit minimaal 1 jaar zal zijn tot de release :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Van mij mag er best wat kleur in de levels zitten. Ligt een beetje aan de gebieden waar je character zich bevind. Ik hoop iig dat tristram net so donker is als in de wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:11:
Juist wel, lees dat hoofdstuk over kleurgebruik nog een keer. Daar leggen ze uit dat ze het horror-gevoel weten te behouden ondanks de wat lichtere en fellere kleuren!
armageddon_2k1 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:14:
De graphics heb ik ook zeker ook niks op aan te merken en het detail vind ik ook goed genoeg maar ik vind het horror gevoel nu juist wat minder door de lichtere en fellere kleuren. Zoals bij TQ vond ik dat zeer goed passen, die HDR felle zon overgoten maps (wel dag en nacht cycle maar je snapt me punt) passen daar prima in maar bij Diablo vind ik het niet zo passen. De game zal ik desondanks toch wel kopen maar het zal voor veel mensen een andere sfeerbeleving geven dan gehoopt omdat het minder grauw/hard uitstraalt. Ben het wel eens met Nvidiot er kan nog erg veel veranderen maar hoe zij zo over de graphics praten heb ik het gevoel van "zo vinden wij het mooi en zo blijft het ook".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de stijl 10x interessanter dan de oude D1/2.

Als je zogenaamd realistischer (lees: ongeinspireerde) stijl wilt, dan is Sacred 2 meer jouw ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

er zit zeker wel een horror sfeer in. maar op een heel andere stijl dan we gewend zijn van diablo. maar ja als een groot deel van de fans er wat over zegt zullen ze het toch ook niet zomaar negeren? blizzard heeft er ook nog een handje in, als zei zeggen dat de makers ook naar fans moeten luisteren en wat moeten proberen aan te passen. zullen ze het moeten veranderen, hoewel blizzard zelf waarschijnlijk eerder achter de makers zal staan :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 01:06
Ik vind de kleuren prima, ze moeten er alleen een "Sharpen" filter overheen gooien, het is allemaal zo wazig en onscherp...

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:33:
er zit zeker wel een horror sfeer in. maar op een heel andere stijl dan we gewend zijn van diablo. maar ja als een groot deel van de fans er wat over zegt zullen ze het toch ook niet zomaar negeren? blizzard heeft er ook nog een handje in, als zei zeggen dat de makers ook naar fans moeten luisteren en wat moeten proberen aan te passen. zullen ze het moeten veranderen, hoewel blizzard zelf waarschijnlijk eerder achter de makers zal staan :p
Hoor je mij zeggen dat dat er niet in zit dan? Wel de posts lezen mensen..
Ik zeg alleen dat ik vind dat door het gebruik van de lichtere/fellere kleuren in met name de buitenomgevingen het wat minder horrorsfeer heeft dan in de eerdere diablogames.
Iedereen zal een andere sfeerbeleving hebben net zoals dat iedereen een eigen mening heeft over de graphics / kleurstijl maar zoals ik het nu zie zijn er best veel mensen die van mening zijn dat het grauwer zou moeten wat leidt tot een betere sfeerbeleving. Tuurlijk kan je niet aan iedereen z'n verwachtingen voldoen, veel zouden zelfs al blij geweest zijn met alleen opgepoetste d2 graphics en hogere reso :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-05 22:10
Angeloonie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:51:
Ik vind de kleuren prima, ze moeten er alleen een "Sharpen" filter overheen gooien, het is allemaal zo wazig en onscherp...
zijn denk ik nog niet high res textures en is nog een vroege alpha build ofzo. Is totaal niet representatief voor uiteindelijke product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 10:42

Nickbn

Betrokken

Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen of die kleuren iets koeler, of minder scherp zijn, dan wat gesuggereerd wordt in screenshots. Ik vind dat het er zo al goed genoeg uitziet. Als het maar lekker speelt, maar daar valt helaas nog vrij weinig over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
precies de gameplay en content zal hetgene zijn waar het zwaartepunt ligt voor blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Als je de demo goed doorloopt en af en toe op pauze zet kom je veel meer te weten. Zo zag ik dat de skill "batle cry" er weer in zit en zag ook dat sommige skills gecapt zijn tot niet 20 maar maximaal 5 skill points (6:28, Hammer of the Ancients)

Ook gezien dat er gems in zaten en zag een rune voorbijkomen.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 67853 op 29-06-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Heb net even zitten kletsen met een vriend van me over Diablo 3, en ik dacht dat moet ik met jullie delen hier. Wat er allemaal uit dat keeltje (nja, vingertjes) kwam, zul je niet geloven.
Héél knap wist hij de complete game al te reviewen, op basis van één gameplay videootje, knap he? Ging als volgt:
Graphics: Warcraft 3 LOOK!! play WC3 Physics: mostly Scripted LOOK!! enemys: copyd untill the next level you PC can handle look, and for more wait and see Gameplay: hack Hack hack slash, special bash, C all other hack and slashers Tactical: OMG a shield dude, lets stop, and then BASH BASH / disarm cast, send demons in, look story line: blabla, in PSP graphics
wtf?! :P das bullcrap, die game is kut :P tis warcraft 3 met 1 unit en dan met een opgepoetste engine van Dungeon siege
wat willen ze nou? je kan Diablo 3 in de Mapeditor van Warcraft 3 nog maken :P
OMG WARCRAFT Zonder Base en met alleen hero's :S het gaat om de sfeer en de gameplay! de mobs, je hero, de fighting styles
Diablo is het uitmelken van een naam ^o)
het lijkt meer op een platformer, die manier van op games neerkijken was in de 90s great, nu is t crappy, ehm.. ze lopen achter op destructable... OMG A WALL FELL OVER!
Dat was het wel zo'n beetje. Serieus....ik heb nooit veel Diablo gespeeld, maar daarvan wordt je toch knettergek? Ik snap echt niet hoe iemand zoveel nonsens kan spuwen op basis van 1 videootje. En het ergste is nog wel: Diablo 1 en 2 heeft hij niet eens aangeraakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 29-06-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:57:
[...]
Hoor je mij zeggen dat dat er niet in zit dan? Wel de posts lezen mensen..
Ik zeg alleen dat ik vind dat door het gebruik van de lichtere/fellere kleuren in met name de buitenomgevingen het wat minder horrorsfeer heeft dan in de eerdere diablogames.
Iedereen zal een andere sfeerbeleving hebben net zoals dat iedereen een eigen mening heeft over de graphics / kleurstijl maar zoals ik het nu zie zijn er best veel mensen die van mening zijn dat het grauwer zou moeten wat leidt tot een betere sfeerbeleving. Tuurlijk kan je niet aan iedereen z'n verwachtingen voldoen, veel zouden zelfs al blij geweest zijn met alleen opgepoetste d2 graphics en hogere reso :).
Ik ben daar één van :P

Als je het uiterste uit de moderne videokaarten wil halen, dan kom je al snel op al die zuurstokkleurtjes uit. Maar ja, als ze de kleuren ietsje grauwer zouden maken, dan zou het al heel wat schelen. Ik moet zeggen dat ik ook erg moest wennen aan het zonovergoten Luth Gholein in D2 in vergelijking met de grauwe kleuren in D1. Dus het zal wel loslopen.

Jammer vind ik het dat ze het hebben over de mindere random-map-mogelijkheden. Daarnaast hebben ze het erover dat je nu makkelijker van wapen etc. kan wisselen d.m.v. muismenu's. Ik hoop dat de sneltoetsen op het keyboard wel behouden blijven, want midden in een gevecht wil ik niet afdwalen met mijn muis naar beneden om een ander wapen te klikken.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een gevalletje niks van aantrekken lijkt me. Vraag me serieus af wat het toevoegd aan dit topic trouwens ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 57485 op 29-06-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:38:
Als je de demo goed doorloopt en af en toe op pauze zet kom je veel meer te weten. Zo zag ik dat de skill "batle cry" er weer in zit en zag ook dat sommige skills gecapt zijn tot niet 20 maar maximaal 5 skill points (6:28, Hammer of the Ancients)

Ook gezien dat er gems in zaten en zag een rune voorbijkomen.
Hier een mooi compleet lijstje van de Gamespot forums:
I was watchin the demo and I spotted out a few new things they didn't comment on.

-No more tomes of scrolls:
Scrolls stack, no need for tomes!

-Thrown weapons make an appearance:
About the time when the barbarian is introduced to the cultist enemies, a Throwing Knife appears on the ground as loot, at least we know there will still be throwing weapons, even if its the typically underpowered throwing knife.

-Energy runes:
When the barbarian goes up the stairs shortly after killing the cultists, they drop a "Minor Energy Rune". Could named runes have been replaced with generic types of runes?

-Elixer of Vitality I:
Shortly after the Minor Energy Rune drop, the barbarian loots the bookshelves. One of these drop an "Elixer of Vitality I". My guess is, its a potion that boosts your HP/vitality stat, maybe restoring some HP in the process. Since it has a "I" at the end, there are probably higher quality elixers. Later a Minor Health Potion is dropped, so these arn't what the healing potions are called.

-Shoulder armor:
Once the barbarian loots the trapped chest and opens his inventory, you can see an equipment slot filled with his newly found shoulder pads.

-Chipped Star Topaz:
After the barbarian hops down the ladder and across the broken bridge to smite some zombies, one drops a "Chipped Star Topaz". Looks like gems will make a comeback, and still be varied in quality.

-Inferior armors:
It just wouldn't be Diablo without useless peices of armor. After breaking down the trap wall on some zombies, you can see some "Inferior Leather Gloves" on the ground.

-Ranked skills:
When the barbarian goes to change his skills, you can see Battle Cry is a rank 5/10 skill. The skill goes on to say a description aswell as list it's effect:
Radius: 15 Feet
Stamina: 35
Additional Defense: 200%
Duration: 300 Seconds

The skill "Furious Charge" on the otherhand was a rank 1/1 (and in yellow text whereas Battle Cry was in blue) skill. It then says (in blue) "Current Level: 1" under the description of the skill. This skill's effects are:
Fury: 20
Primary Damage: 110%
Secondary Damage: 100%
Range: 85 Feet

Another skill shown is "Hammer of the Ancients":
Stamina: 16
Deals 225% Weapon damage plus an additional 14 physical damage.
+25% chance to critical hit

"Whirlwind" says (in blue) Rank 1/20, it's description, then "Current Level: 1" followed by it's effect, "Fury: 1",and below that "Hits for 25% weapon damage". Below that it says "Next level: 2" followed by that level's effect: "Fury: 1" and "Hits for 30% of weapon damage". So if it continues at 5% growth over 20 ranks, max whirlwind might do 125% damage, pretty potent for a 2h flaming weapon... Looks like mass killing barbarians will make a return in D3, was hoping to have lost them.

-Ancient Medalions:
Shortly after killing a few monsters with the whirlwind skill, an "Ancient Medalion" is dropped. Later an item called "Amulet" drops, so it looks like they are adding a variety of the standard jewelry, or possibly two neck jewelry slots for each type?

-Bags:
When the barbarian fights the skeletons with the shields, a "Small Bag" is dropped shortly after he does his stun attack. I wander what these are for?

-Leoric Highlands:
Looks like the Tristram Cathedral leads to the "Leoric Highlands". Personally I was hoping he would appear as the big 2h weilding skeleton lord he was in D1, Oh well.

-Mongrel Disease:
I was thinking the disease damage of these little critters would be something like "+5 disease damage", but it looks like it also spreads just like the Locust Swarm spell.

-Minor Lethality Rune:
I can't read this one too well, but during the fight on the bridge right after the fireball show, theres some loot dropped. One of these runes looks like it is a "Minor Lethality Rune".

-Elixer of Willpower I:
Right before the female characters are introduced, an "Elixer of Willpower I"is dropped. Obviously the magical class's booster potion, I wander what other booster potions there are?

-Boss fight finishers:
During the boss fight, the female witchdoctor gets picked up and slammed into the ground, killing her. So it looks like there are multiple finishers for this boss.

-Squishy Critters:
The bunnies in Leoric Highland look like the random critters from D2, wander if you can squash them too?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Anoniem: 251423 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:46:
[... lang verhaal over brallende vriend ...]
Ach, in principe heeft hij wel gelijk over het hack hack slash gedeelte. Het enige wat hij niet snapt is dat Blizzard je dat altijd wel met geweldig veel plezier laat doen. En hoe meer je van de game mechanics snapt hoe leuker het wordt (dat gold iig wel voor mij bij Diablo II) :D

[ Voor 43% gewijzigd door MonkeySandwich op 29-06-2008 23:04 . Reden: typo's en quote ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Iemand opgevallen dat die Barbaar in de demo er nogal bejaard uitziet?
Al die Barbaren in de artwork hebben grijs haar.
Waar zijn de Conan-achtige Barbaren uit D2 gebleven?

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Sukkel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:05:
Vond ik ook wel jammer ja. Misschien zijn ze allemaal 20 jaar ouder geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 08:13

leuk_he

1. Controleer de kabel!

The_Sukkel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:52:
Daarnaast hebben ze het erover dat je nu makkelijker van wapen etc. kan wisselen d.m.v. muismenu's. Ik hoop dat de sneltoetsen op het keyboard wel behouden blijven, want midden in een gevecht wil ik niet afdwalen met mijn muis naar beneden om een ander wapen te klikken.
Volgens mij wordt dat zelfs expliciet gezegd in de gameplay walktrough. Dus er is hoop.

Maar het belangrijkste vind ik de wanneer (kan er miscchien een geruchten header in de topic start erbij)

-Blizzard announced tussen 1 a 1,5 jaar voor de release (. maar diablo II was vet te laat omdat het balanceren heel moeilijk was)
-Ze hebben nu 2 van de 5 classes getoond en in de Fundementals video heeft een dev het erover dat de komende maanden meer bekend gaat worden.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:58:
[...]

Ach, in princiepe heeft hij wel gelijk over het hack hack slash gedeelte. Het enige wat hij niet snapt is dat Blizzard je dat altijd wel met geweldig veel plezier laat doen. En hoe meer je van de game mechanics snapt hoe leuker het wordt (dat gold iig wel voor mij bij Diablo II) :D
En het is ook wel de Barbarian playstyle natuurlijk. Die is nu eenmaal wat meer van het letterlijke hack en slash'en. Als je kijkt naar de witchdoctor zie je dat daar eigenlijk geen hack 'n slash in terug te vinden is.

Magoed, je hebt van die mensen die graag aandacht trekken door tegendraads te zijn, hoe onlogisch het op zo'n moment ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
The_Sukkel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:05:
Ach, je kunt in ieder geval zowel female als male characters kiezen voor iedere class volgens de faq. Met wat mazzel bouwen ze een WoW-achtige character-customization in. :)

Persoonlijk vind ik "grijze" barbarians wel wat hebben, alsof het mannen zijn die al 50 jaar gehard zijn in de strijd en daardoor iedere truc op gevechtsgebied wel gezien hebben. Zoals die sergeant in We were soldiers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Laatst online: 01-05 09:33
eigenlijk kan je er nog niks over zeggen: Diablo 2 was grafisch totaal geen hoogvlieger toen het uitkwam, de kracht zit in de gameplay en dat bewijst Blizzard telkens opnieuw
gewoon afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miles Teg schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:38:
[...]

Ach, je kunt in ieder geval zowel female als male characters kiezen voor iedere class volgens de faq. Met wat mazzel bouwen ze een WoW-achtige character-customization in. :)

Persoonlijk vind ik "grijze" barbarians wel wat hebben, alsof het mannen zijn die al 50 jaar gehard zijn in de strijd en daardoor iedere truc op gevechtsgebied wel gezien hebben. Zoals die sergeant in We were soldiers. :P
Ook zal je je char een klein beetje kunnen customizen.

Hehe ja dat vind ik ook wel, geen rookie maar een geharde bewezen barbarian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 08:13

leuk_he

1. Controleer de kabel!

catfish schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:41:
eigenlijk kan je er nog niks over zeggen: Diablo 2 was grafisch totaal geen hoogvlieger toen het uitkwam, de kracht zit in de gameplay en dat bewijst Blizzard telkens opnieuw
gewoon afwachten dus :)
Wat betreft resolutie en 3d support liep het achter.... echter als je beter keek bleek dat er voor elk detail gprahics waren. Alle items die je vond hadden effect op de graphics van de figuren.

Eigenlijk vind ik als ik naar de graphics kijk er nog steeds storende dingen in zitten:
-heel veel vuur, maar het gras blijft groen.
-Het gras beweegt, maar niet anders als de figuren erover heen lopen.
-Als de barb in het begin van de gameplay vidio in het water staat is daar geen rimpeltje in te zien. apart water hoor.
-Schaduwen zijn scherp(gelullig niet pixelachtig zoals je nu en dan ziet in moderne spelen), maar lichtbron komt niet overeen met de schaduw.

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 30-06-2008 00:10 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

-Mongrel Disease:
I was thinking the disease damage of these little critters would be something like "+5 disease damage", but it looks like it also spreads just like the Locust Swarm spell.
ze vergeten te melden dat je ze met wel meer kan enchanten dan locust swarm. zo geeft de female witch doc ze fire. staan ze in de fik en zetten vijanden ook in de fik (zie die gare bomen).
allemaal dingen die net te laat komen :p heb vanmiddag die footage allemaal zitten kijken met de pauze knop in de aanslag :p
mja zou ook niet zien wrm blizzard er op zou moeten commenten. lijkt me duidelijk we kunnen het toch zien ? runes en gems komen terug. zitten nieuwe items zowel als oude items in. voila ?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 08:57
leuk_he schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:10:
[...]

Wat betreft resolutie en 3d support liep het achter.... echter als je beter keek bleek dat er voor elk detail gprahics waren. Alle items die je vond hadden effect op de graphics van de figuren.

Eigenlijk vind ik als ik naar de graphics kijk er nog steeds storende dingen in zitten:
-Als de barb in het begin van de gameplay vidio in het water staat is daar geen rimpeltje in te zien. apart water hoor.
-Schaduwen zijn scherp(gelullig niet pixelachtig zoals je nu en dan ziet in moderne spelen), maar lichtbron komt niet overeen met de schaduw.
- Dit is een alpha build, wat niet is kan nog komen. Misschien een van de vele features die nog toegevoegd gaan worden.
- Physics kunne ook nog heel makkelijk aan het gras toegevoegd worden a la Titan Quest achtig.
- Again, zie hierboven. Er zijn wel rimpels wanneer hij erdoorheen loopt, download de high res gameplay trailer maar.
- Grafisch gezien zal het geheel nog behoorlijk opgepoetst worden, wss incl de schaduwen en effecten.

Trouwens, de mensen die lopen te zeiken op de graphics: Blizzard ontwikkelt niet voor uber high power quad core quadfire 8GB systemen, maar meer de gemiddelde systemen EN MAC! Aangezien Macs over het algemeen toch al niet zulke grafische powerhouses zijn, zullen ze daar toch rekening mee moeten houden. En wat dan nog dat het geen uber gave Crysis graphics zijn? Boeiend! Het gaat om de gameplay, de stijl en het verhaal. Voor mijn part was het geheel zwart-wit geweest, als de sfeer en gameplay goed zijn dan maakt dat al een heel erg groot deel goed.

Vooralsnog is dit een van de weinige titels waar ik ECHT naar uitkijk! Blizzard is altijd al een developer van het hoogste niveau geweest en dat zullen ze met D3 hoogstwaarschijnlijk wel weer gaan bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-04 09:14

Redox

Motion Design / VFX

leuk_he schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:10:
[...]

Persoonlijk lig ik daar niet eens zo wakker van, ik vind het qua animatie, details en texturing behoorlijk goed. Ziften op kleine details in zo'n vroege stage is naar mijn idee behoorlijk doelloos.

Ik zie tevens duidelijk rimpels in het water, zowel bij de fontijnen als wanneer de barbarian er doorheen loopt. Het mist echter wel bij de ghouls. In zo'n situatie verschuift mijn aandacht als speler toch echt naar het afmaken van de 20 mobs die op me in aan het hakken zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Redox op 30-06-2008 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Redox schreef op maandag 30 juni 2008 @ 07:22:
[...]

Persoonlijk lig ik daar niet eens zo wakker van, ik vind het qua animatie, details en texturing behoorlijk goed. Ziften op kleine details in zo'n vroege stage is naar mijn idee behoorlijk doelloos.

Ik zie tevens duidelijk rimpels in het water, zowel bij de fontijnen als wanneer de barbarian er doorheen loopt. Het mist echter wel bij de ghouls. In zo'n situatie verschuift mijn aandacht als speler toch echt naar het afmaken van de 20 mobs die op me in aan het hakken zijn.
Volgens mij geeft blizzard zelf al aan dat dit een preview is van Diablo III. Het is niet alsof dit de versie is die we gaan draaien. Ik vind de antwoorden op alle bovengenoemde vragen logisch: Gameplay First, looks second. Zo heeft Blizz elke title neergezet. Als de gameplay goed is, en de storyline is compleet, ja dan gaan we DX10.1 effects, detailed physics en textures er in smijten. Teminste... dat denk ik >:) . Tis niet dat dit morgen op de plank ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-04 10:11
Net als iedereen ben in natuurlijk blij dat hij geannounced is.
Psychoclown nette start post. Sorry dat ik je niet meer aangesproken heb in diablo 2 maar hij wil niet meer starten 8)7. Moet ik eens even uit gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Maximus schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:13:
Volgens mij blijft Blizzard bij de 4 classes van D2 en komt daar dus de 5e bij wat dan de Witch Doctor is. Ik kan iig niet wachten tot ik het kan spelen.
Amazone
Necromancer
Barbarian
Sorceress

Necromancer = Witch Doctor
De andere 3 komen er waarschijnlijk wel in.
maar dan missen we nog een class, en dat wordt denk ik de druid.

Dus dan ziet het er uit als volgt:

Amazone
Witch Doctor
Barbarian
Sorceress
Druid

De barbarian lijkt de rol van de assassin overgenomen te hebben.
De witch doctor die van de necromancer.
De Amazone zal waarschijnlijk zowel rogue als bow/javazone kunnen speccen.
En de rest is dan hetzelfde. :)

Mijn gedachten.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox

Redox

Motion Design / VFX

Kaluro2, In diablo 2 zat er toch ècht een Paladin. Waar de druid en assasin in de expansion Lord of Destruction erbij kwamen.

[ Voor 68% gewijzigd door Redox op 30-06-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Redox schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:58:
Kaluro2, In diablo 2 zat er toch ècht een Paladin. Waar de druid en assasin in de expansion Lord of Destruction erbij kwamen.
Hmm nee helemaal gelijk, ik was al in de war toen de poster die ik gequote had zei van "de 4 classes van diablo 2" i.p.v. de 5 classes.

Amazone
Barbarian
Sorceress
Necromancer
Paladin

't zijn er 5 dus indeed.

Dan zal de Amazone wel assassin/ of java/bowazone kunnen speccen.
Barbarian gewoon lekker tanken en(of?) dpsen
Sorceress de gebruikelijke sorceress
Witch doctor zowel druid als necro?
en de paladin dan ja. De paladin is onmisbaar in diablo, ik wist dat ik iets miste >.< Thanks, 't is nog vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-05 20:54
*was weer te laat*

[ Voor 96% gewijzigd door danslo op 30-06-2008 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-05 16:21
kaluro2 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:06:
[...]

Hmm nee helemaal gelijk, ik was al in de war toen de poster die ik gequote had zei van "de 4 classes van diablo 2" i.p.v. de 5 classes.

Amazone
Barbarian
Sorceress
Necromancer
Paladin

't zijn er 5 dus indeed.

Dan zal de Amazone wel assassin/ of java/bowazone kunnen speccen.
Barbarian gewoon lekker tanken en(of?) dpsen
Sorceress de gebruikelijke sorceress
Witch doctor zowel druid als necro?
en de paladin dan ja. De paladin is onmisbaar in diablo, ik wist dat ik iets miste >.< Thanks, 't is nog vroeg.
Waarom moeten characters meerdere classes representeren? DIII krijgt echt nog wel een expansion hoor. Daar kan toch een assasin of necro eventueel in? :P
Ik vind die baba namelijk niet echt snel, en als er iets is wat die assa wel was, dan was het wel snel. Weinig dmg, maar zeer rap.

[ Voor 7% gewijzigd door Sensei_D op 30-06-2008 09:18 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Sensei_D schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:17:
[...]

Waarom moeten characters meerdere classes representeren? DIII krijgt echt nog wel een expansion hoor. Daar kan toch een assasin of necro eventueel in? :P
Ik vind die baba namelijk niet echt snel, en als er iets is wat die assa wel was, dan was het wel snel. Weinig dmg, maar zeer rap.
Alle classes zouden zeer gevarieerde speelstijlen krijgen, allemaal uniek.
Als er een expansion gaat komen met een necro er in, dan zal die gameplay toch al snel op die van de witchdoctor lijken denk ik zo.

En naja, gewoon een brainstormpje op de vroege ochtend :p dat ze classes gemerged hebben en dat je voor verschillende class speelstijlen kan speccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroga schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:50:
Net als iedereen ben in natuurlijk blij dat hij geannounced is.
Psychoclown nette start post. Sorry dat ik je niet meer aangesproken heb in diablo 2 maar hij wil niet meer starten 8)7. Moet ik eens even uit gaan zoeken.
:w thanks man! Vroeg me al af idd waar me D2 maatje gebleven was, stuur me anders een pm met het probleem kan ik ook een beetje mee denken :)
Sensei_D schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:17:
[...]

Ik geef de necro en druid vrij weinig kans voor een comeback. Als je goed kijkt naar de verschillende skills van de Witch doctor zou een necro zoveel gemeen hebben met de Witch doctor dat het 2 chars zijn waarvan de helft van de skills overlappen en eigenlijk alleen de textures verschillen.
Witch Doctor: Zombiewall, mongrols
Necromancer: Bonewall, skeletons
Maarja time will tell mss pakken ze de necro ook wel aan qua skills en zien we hem alsnog terug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 30-04 05:18
Anoniem: 57485 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:57:
[...]

Hier een mooi compleet lijstje van de Gamespot forums:

[...]
de amulet die dropte was ook nog een unieke :D

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox

Redox

Motion Design / VFX

Voor degene die geintereseerd zijn en de streams gemist hebben, op youtube zijn de Diablo3 panels van de Blizzard Entertainment Worldwide Invitational geupload door deze gebruiker.

[ Voor 21% gewijzigd door Redox op 30-06-2008 10:08 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.