Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:20
Flowmo schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:50:
[...]

- Dit is een alpha build, wat niet is kan nog komen. Misschien een van de vele features die nog toegevoegd gaan worden.
- Physics kunne ook nog heel makkelijk aan het gras toegevoegd worden a la Titan Quest achtig.
- Again, zie hierboven. Er zijn wel rimpels wanneer hij erdoorheen loopt, download de high res gameplay trailer maar.
- Grafisch gezien zal het geheel nog behoorlijk opgepoetst worden, wss incl de schaduwen en effecten.

Trouwens, de mensen die lopen te zeiken op de graphics: Blizzard ontwikkelt niet voor uber high power quad core quadfire 8GB systemen, maar meer de gemiddelde systemen EN MAC! Aangezien Macs over het algemeen toch al niet zulke grafische powerhouses zijn, zullen ze daar toch rekening mee moeten houden. En wat dan nog dat het geen uber gave Crysis graphics zijn? Boeiend! Het gaat om de gameplay, de stijl en het verhaal. Voor mijn part was het geheel zwart-wit geweest, als de sfeer en gameplay goed zijn dan maakt dat al een heel erg groot deel goed.

Vooralsnog is dit een van de weinige titels waar ik ECHT naar uitkijk! Blizzard is altijd al een developer van het hoogste niveau geweest en dat zullen ze met D3 hoogstwaarschijnlijk wel weer gaan bewijzen.
idd, boeit me dus totaal niet. Ik vind graphics wel belangrijk, het moet er natuurlijk goed uitzien, maar voor mij houd dat in dat er sfeer in de game zit. En dat is juist waar blizz goed in is, ze hebben een enorm goede art afdeling want elke keer weten ze mij weer te verbazen met de sfeer in hun games. Al die details van gras dat meebeweegt is leuk, maar het is minder belangrijk dan een goede sfeer en setting neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

DarkShadow schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:24:
[...]

idd, boeit me dus totaal niet. Ik vind graphics wel belangrijk, het moet er natuurlijk goed uitzien, maar voor mij houd dat in dat er sfeer in de game zit. En dat is juist waar blizz goed in is, ze hebben een enorm goede art afdeling want elke keer weten ze mij weer te verbazen met de sfeer in hun games. Al die details van gras dat meebeweegt is leuk, maar het is minder belangrijk dan een goede sfeer en setting neerzetten.
Gras dat meebeweegt is onderdeel van de sfeer en setting :) dus niet minder belangrijk.
Alle kleine dingen samen is wat het geheel de sfeer en setting geeft, en bewegend gras is daar zeker onderdeel van.

Bewegend gras en bewegende bladeren geven bijvoorbeeld de "illusie" dat er een (harde) wind waait, dit gepaard met wat creepy muziek + een creepy environment laat het echt tot leven komen en komt de setting goed tot zijn recht.

Get what I mean? :)

[ Voor 14% gewijzigd door kaluro2 op 30-06-2008 10:40 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Als je die 'eindbaas' in dat filmpje gezien hebt, moet je na gaan wat voor enorm beest Diablo dan weer zal zijn, als hij er er dan al in zit! Wat lijkt me dat gaaf als je voor het eerst bij Diablo komt met je vrienden op teamspeak o.i.d. :D

Ik kan geen negatief woord kwijt, behalve de release date natuurlijk ;) Ik heb de volste vertrouwen in Blizzard dat dit weer als vanouds wordt.

Wat ik wel een beetje jammer zou vinden, is dat als de stoere necromancer eruit is voor zo'n skinny en fragiel uitziende witchdoctor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Anoniem: 36835 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:43:
Wat ik wel een beetje jammer zou vinden, is dat als de stoere necromancer eruit is voor zo'n skinny en fragiel uitziende witchdoctor.
Stoere Necromancer? :') Sorry, maar de necromancer was ever fragiel en skinny als de witchdoctor. Of maak je nou een grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond hem er wel stoer uit zien met zo'n dikke armor. De witchdoctor is iig stukke skinnier in dat filmpje. Echt zo'n oerwoud bewoner met een masker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:51:
Ik vond hem er wel stoer uit zien met zo'n dikke armor. De witchdoctor is iig stukke skinnier in dat filmpje. Echt zo'n oerwoud bewoner met een masker :)
Wacht maar tot meneer Witchdoc zijn armor uit de kast trekt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 06:59

DeX

Anoniem: 36835 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:51:
Een beetje á la ee skinny Witchdoctor troll van WC3:TFT. Ook met masker. Creativiteit raakt op @ Blizz?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160970

Mensen die verwachten brandend gras te zien op het moment dat je met 8 players en 100 skellies op 1 beeld staat. Alsjeblieft, wees eens realistisch, geen computer die dat in het hevigst van de strijd gaat trekken zonder lag en framedrop. Iets wat natuurlijk wel gesecured moet blijven omdat het anders niet te doen is op bijvoorbeeld hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
kaluro2 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:38:
[...]

Gras dat meebeweegt is onderdeel van de sfeer en setting :) dus niet minder belangrijk.
Alle kleine dingen samen is wat het geheel de sfeer en setting geeft, en bewegend gras is daar zeker onderdeel van.

Bewegend gras en bewegende bladeren geven bijvoorbeeld de "illusie" dat er een (harde) wind waait, dit gepaard met wat creepy muziek + een creepy environment laat het echt tot leven komen en komt de setting goed tot zijn recht.

Get what I mean? :)
Dat is dus ook gelijk de kracht van een hele goede art-department zoals Blizzard die heeft. Die zetten al zo'n sfeer neer zonder al die technische trucjes die er tegenwoordig bestaan. De illusie van harde wind kun je op meerdere manieren bewerkstelligen, maar er zijn maar weinig bedrijven die dat puur door de art kunnen, waardoor inderdaad de meeste bedrijven terug grijpen naar physics etc om de illusie op te wekken. Bij een Blizzard-game is dat slechts een 'bijzaak'. Leuk dat het er in zit, maar zeker niet nodig om de juiste sfeer te krijgen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Waarom sluit iedereen hier de Necromancer uit? Dev heeft toch gezegd dat de Necromancer goed naast de Witch Doctor kan bestaan?

Ik hoop op een release rond kerstmis volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

DeX schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:55:
[...]

Een beetje á la ee skinny Witchdoctor troll van WC3:TFT. Ook met masker. Creativiteit raakt op @ Blizz?

:D
Net zoals elke MMORPG Humans, elves, dwarves, orcs, trolls heeft? ;)
Of priests, warriors, rogues en mage archetypes ;)?

Witch doctor is zeer creatief en totaal niet te vergelijken met die van Warcraft III. Alleen de naam misschien.

Witch doctor in wc3: http://www.battle.net/war3/orc/units/witchdoctor.shtml

Dan zou ik eerder de shadow hunter zeggen.

Shadow Hunter: http://battle.net/war3/orc/units/shadowhunter.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Shadow Hunter bedoelde ik ook.

Maandagochtend he :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 13:38
Anoniem: 36835 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:43:
Als je die 'eindbaas' in dat filmpje gezien hebt, moet je na gaan wat voor enorm beest Diablo dan weer zal zijn, als hij er er dan al in zit! Wat lijkt me dat gaaf als je voor het eerst bij Diablo komt met je vrienden op teamspeak o.i.d. :D
Ik schrok idd van de grootte van die bosses, maar nog meer van die boss finishers; die laatste beet gewoon het hoofd van een character eraf :| Dan krijg je pas leuke reacties als je dat voor het eerst ziet :D

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Anoniem: 82860 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:58:
Waarom sluit iedereen hier de Necromancer uit? Dev heeft toch gezegd dat de Necromancer goed naast de Witch Doctor kan bestaan?
Inderdaad, als je uit gaat van de filosofie die ze geadopteerd hebben van Sid Meyer (1/3 known, 1/3 improved, 1/3 new), dan is een Necro helemaal niet zo'n vreemd idee. Als ze de bonespells een beetje droppen ten koste van de poisons, de curses die de Necro echt uniek maken flink onder handen nemen om ze nog beter te maken en pets ook iets aanpassen, dan is de Necro misschien nog wel ietwat gelijk aan de Witchdoctor in concept, maar toch met een geheel eigen playstyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 15:36
Redox schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:07:
Voor degene die geintereseerd zijn en de streams gemist hebben, op youtube zijn de Diablo3 panels van de Blizzard Entertainment Worldwide Invitational geupload door deze gebruiker.
Staat ook hier alleen HD :)

Ik heb nog nooit diablo gespeeld en vind rpg's wel leuk. Alleen hoe word dit gecombineerd met online? Online vind ik veel leuker, als een mmorpg. Dit is meer, me myself and I?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Niet bepaald, D2 is online echt gaaf. Ik verwacht niets anders van D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Flowmo schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:50:
[...]
- Grafisch gezien zal het geheel nog behoorlijk opgepoetst worden, wss incl de schaduwen en effecten.
.....
Vooralsnog is dit een van de weinige titels waar ik ECHT naar uitkijk! Blizzard is altijd al een developer van het hoogste niveau geweest en dat zullen ze met D3 hoogstwaarschijnlijk wel weer gaan bewijzen.
Ik denk dat er grafisch niet echt dingen nog heel anders gaan(kleuren nabewerking noem ik niet heel anders). Er zal veel aan de details van de figuren gepoetst worden. VOor je gameplay is het inderdaad niet belangrijk of he gras zwart wordt als je de boel in de fik steekt.

Ik vind het echter hinderlijk als er physics geroepen wordt als de enige psychics zijn dat stenen en lijken naar beneden vallen. (gebeurde in 1983 al.)

Ik kijk wel ook wel uit naar DIII. Maar zoals ik al stelde, het duurt nog wel even. Zo'n spel gebalnceerd bouwen kost heel veel tijd.DII was ook dik vertraagd.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

second that, online is het leuke aan diablo.

Zeker nu uit de info die er is blijkt dat het een teamspel is (pickup's voor je hele team, bnet v2.0)

Gaat alleen nog wel even duren voor het zover is :(

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 10-06 07:27

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Cabo schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:31:
[...]

Ik heb nog nooit diablo gespeeld en vind rpg's wel leuk. Alleen hoe word dit gecombineerd met online? Online vind ik veel leuker, als een mmorpg. Dit is meer, me myself and I?
Bij Diablo zit je maximaal met 8 personen in een game die door iemand gestart wordt. Naarmate er meer mensen die game joinen, des de sterker de monsters worden en de meer EXP (expierience) je van ze ontvangt na het doden ervan.

je kan samen in een party gaan en als je dan samen (en bij elkaar in de buurt bent) gaat killen, verdeel je de EXP onder de party. Erg leuk dus om in een groepje een game door te lopen, quests te halen en zo gehete runs te doen om experience te krijgen. Op normal kun je het nog redelijk makkelijk in je 1tje doen, op Nightmare wordt dat al lastiger en op Hell kun je het wel vergeten om met 1 char de wereld door te lopen (vanwege de verschillende soorten immuniteiten dat de creatures dan hebben).

[ Voor 12% gewijzigd door Frenkpie op 30-06-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cabo schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:31:
[...]

Je hebt een grote server, waar je chars op staan. En eigen gemaakte sub-servers met max 8 players. Waarmee je dan kan levelen, duellen, questen etc. Wat het online erg leuk maakt imo, omdat je prive games kunt maken en public. En je nooit last hebt van andere zoals in mmorpg. Je kan level restricties op je server zetten, zodat je je doelgroep kan bepalen.

Tenminste dit is in diablo2 in grote lijnen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
al bekend of er geen armor restricties zijn ?
als in armor plating voor casters net zoals in D2

<3 frostburn gloves op men mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die vrijheid van armour vond ik nu juist mooi. Dat er dan van bosses een item dropt voor jouw class vind ik ook niet per se een goede ontwikkeling. Is dit wellicht om mulen tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 01:20
toch zou ik het best leuk vinden als deze game ook uitkomt op de xbox360. Maar PC is ook wel prima, doe dan wel weer een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:27:
toch zou ik het best leuk vinden als deze game ook uitkomt op de xbox360. Maar PC is ook wel prima, doe dan wel weer een upgrade.
Omg alsjeblieft niet zeg. Diablo is typisch een PC game die daarop gespeeld hoort te worden. Ik denk ook niet dat Blizzard zo weg is van de console.

Ben geen console hater overigens, vermaak mezelf prima met mijn Xbox 360, maar Diablo hoort er gewoon niet op.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 57485 op 30-06-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 23:35
DarkShadow schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:27:
ik hoop liever dat het console team zich bezig houdt met iets van lost vikings/blackthorne of een nieuw concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lost Vikings zou zich uitstekend lenen voor een console. Diablo? Nee, absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Pensmaster-B schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:09:
al bekend of er geen armor restricties zijn ?
als in armor plating voor casters net zoals in D2

<3 frostburn gloves op men mage
Volgens mij heeft elke class nu een specifieke soort armor en kan een caster dus niet bv plate dragen. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Althoran
  • Laatst online: 19-04 10:13
Ik verwacht niet dat Diablo 3 op de 360 of PS3 uit gaat komen.
Blizzard ziet zichzelf al een PC ontwikkelaar (soms een klein uitstapje met bijv. Diablo 1).

PS: Gaat toch wel goed met PC gaming als toppers als StarCraft 2 en Diablo 3 uitkomen

Xbox | Xbox 360 | PSP | PS3 | PSN-id: Althoran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

offtopic:
naar mijn mening zou blizzard het op PC games moeten houden en zich niet moeten gaan bemoeien met consoles.

Ze hebben tot nu toe een foutloze state of service, geen brakke games uitgebracht whatsoever, allemaal state of the art PC games.

Mensen piraten de blizzard games niet ( lees: In veel mindere maten, er zullen altijd piraten zijn) uit respect en om het simpele feit dat de games gewoon GOED zijn, en dat is mede waardoor het respect is opgebouwd.

Ze doen het goed in de PC markt, en als ze nu opeens richting de consoles zouden gaan uitgeven dan zouden ze mankrachten weg moeten halen van de PC om zich te richting op de consoles.

Ook zouden ze games moeten gaan designen rondom consoles, aangezien het niet meer PC exclusive zou zijn. dat zou de PC games meer schade dan goed doen, en heel de gameplay zo veranderen dat het dat beruchte "Console feel" krijgt.

Nee, geef mij maar gewoon een PC exclusive blizzard, aangezien dat is waar ze goed in zijn.

Er zijn al zat Console devs, die van PC gaming afgestapt zijn, vanwege de grote aantal "Piracy", en niet omdat "hun game slecht is". Wat natuurlijk onzin is, maar ze gebruiken piracy als goed excuus. Als ze een top game leveren zal er weinig tot geen piracy plaatsvinden ( Kijk naar blizzard)

Altijd meer en meer willen, steeds meer devs richten zich op Consoles en dan NOG zijn jullie niet tevreden en willen jullie meer en meer console devs, leave blizzard be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Ze hebben een game proberen te maken voor de consoles, starcraft ghost dacht ik, na jaren ontwikkeling gewoon in de prullebak :P ... Nee ze zijn niet weg van consoles bij blizzard denk ik.

Ik werd erg blij van deze aankondiging, maar t'zal zeker nog 1,5 jaar duren voordat we kunnen spelen. Reken maar op 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 13:08
Ondanks het feit dat ik een echte PC gamer ben heb ik zelf ook consoles (ps2 en 360). In de trailers stuurden ze al aan op de simpele besturing. Waarom zou deze zich niet lenen voor een console? En online gameplay zou volgens mij prima samen kunnen met xbox 360 :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:40
Whooo! :) Wel grappig, ik zat me gisteren nog te bedenken dat ik eigenlijk zin had om Diablo te gaan spelen, maar dat Diablo 2 me niet meer trok. Toch fijn dit vanmorgen als nieuwsitem te zien :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Blizzard heeft in de tijd van van starcraft:ghost de developer Swingin' Ape overgekocht dus de mankracht en kennis hebben ze wel. Dit team zal na het op halt zetten van starcraft:ghost vast wel met een nieuw project zijn begonnen. Een console titel zal waarschijnlijk wel in ontwikkeling zijn, tenzij ze deze gasten over de andere teams hebben verdeeld.

Volgens mij hebben ze in die tijd ook gezegt dat ze een game of voor de pc uit brengen of voor de consoles(net als ghost alleen voor de consoles was). Ik verwacht dus niet dat Diablo3 voor de consoles komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Imodium schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:22:
Ondanks het feit dat ik een echte PC gamer ben heb ik zelf ook consoles (ps2 en 360). In de trailers stuurden ze al aan op de simpele besturing. Waarom zou deze zich niet lenen voor een console? En online gameplay zou volgens mij prima samen kunnen met xbox 360 :)
Ten eerste al omdat blizzard hun eigen online systeem heeft genaamd battle.net. Dan willen ze niet over op microsoft live lijkt mij. Ten tweede op de console zou het tempo lager moeten liggen omdat equipment wisselen spells en skills selecteren en dergelijke veel langzamer gaat. Ten derde omdat het blizzard is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dahakon schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:10:
[...]

Inderdaad, als je uit gaat van de filosofie die ze geadopteerd hebben van Sid Meyer (1/3 known, 1/3 improved, 1/3 new), dan is een Necro helemaal niet zo'n vreemd idee. Als ze de bonespells een beetje droppen ten koste van de poisons, de curses die de Necro echt uniek maken flink onder handen nemen om ze nog beter te maken en pets ook iets aanpassen, dan is de Necro misschien nog wel ietwat gelijk aan de Witchdoctor in concept, maar toch met een geheel eigen playstyle.
Kan ook best wel lijkt me maar bonespells eruit/verminderen? :o Noway die zijn super tof, teeth.. :9.
Anoniem: 82860 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:25:
die vrijheid van armour vond ik nu juist mooi. Dat er dan van bosses een item dropt voor jouw class vind ik ook niet per se een goede ontwikkeling. Is dit wellicht om mulen tegen te gaan?
Precies en daarbij wordt het geregeld door de items zelf, strreqs zijn er niet voor niks!
Van die drops vraag ik het me af zou het itemfinden niet ten goede komen omdat je alleen van je eigen class vind.. itemfinden is juist een groot onderdeel van de diablo serie :)

Maar goed over beide punten is nog niks bekend dus we wachten lekker af.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
is er wel gezegd dat je alleen maar items voor je eigen class kan vinden???

Ik dacht dat ze het er meer over hadden dat in een multiplayer game items alleen voor jou als speler vallen, die alleen jij kan oppakken. Zodat er geen itemkapers meer zijn in multiplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:36
M a r c o schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:47:

Ik dacht dat ze het er meer over hadden dat in een multiplayer game items alleen voor jou als speler vallen, die alleen jij kan oppakken. Zodat er geen itemkapers meer zijn in multiplayer games.
klopt inderdaad. het is hetzelfde als ze nu in hellgate: london hebben toegepast.

een boss gaat dood en dropt voor elke persoon wat verschillende loot. je moet daarna maar zien of je dit gaat ruilen of afgeeft aan je party etc. er kan niet 1 persoon zijn die alles snel jat of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:33

Flapmo

and back is gigi!

dat lijkt me toch niet. Diablo is altijd een harde itemgame geweest. Daarnaast alleen items vinden voor je eigen class --> dan kan je dus nooit een nieuwe class starten op basis van een bestaande char die de gear kan vinden. Het lijkt me toch niet dat dit het geval gaat zijn.

@ het verhaal wbt loot vinden van eigen class dus ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Flapmo op 30-06-2008 15:03 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Snap ook niet waar dat verhaal vandaan komt. Dat hebben ze namelijk absoluut niet gezegd. Degene die dat in de wereld heeft gebracht heeft duidelijk niet goed zitten opletten.

Ze hebben inderdaad gezegd dat er voor iedere speler een bepaalde loot valt. Welke loot is dan volledig random. Dit is alleen zodat iedereen een deel van de loot krijgt en niet 1 iemand alles kan ninja looten bijvoorbeeld.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:47:

Ja dat is ook wat ervan begreep al vind ik het systeem in D2 ook wel lache, alleen zijn de bots toch altijd nog sneller dan ik kan klikken en ik ben dan wel sneller dan de rest :)
McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:12:
Snap ook niet waar dat verhaal vandaan komt. Dat hebben ze namelijk absoluut niet gezegd. Degene die dat in de wereld heeft gebracht heeft duidelijk niet goed zitten opletten.

Ze hebben inderdaad gezegd dat er voor iedere speler een bepaalde loot valt. Welke loot is dan volledig random. Dit is alleen zodat iedereen een deel van de loot krijgt en niet 1 iemand alles kan ninja looten bijvoorbeeld.
Inderdaad

[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 30-06-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:12:

Zo komen inderdaad geruchten in de wereld want ik ging er ook vanuit dat dat een feit was. Meteen straks dus ook maar even ontkracht dat een Necromancer geen potentiele class is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Ik vind overigens het systeem van WoW ook wel fijn. Dat je gewoon kan zeggen of je het item wel of niet (greed, als niemand het wil, dan wil ik wel, maar no need) wil. Vervolgens wordt er gerolled door de pc voor iedereen die 'Need' heeft geklikt.

Oh ik heb dat ze van die vette armor sets (Tier 1, 2 etc.) zoals in WoW in D3 stoppen. Zal wel aangezien dat een beetje lijkt op set items uit D2.

[ Voor 23% gewijzigd door McFlipp op 30-06-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:19:
Ik vind overigens het systeem van WoW ook wel fijn. Dat je gewoon kan zeggen of je het item wel of niet (greed, als niemand het wil, dan wil ik wel, maar no need) wil. Vervolgens wordt er gerolled door de pc voor iedereen die 'Need' heeft geklikt.

Oh ik heb dat ze van die vette armor sets (Tier 1, 2 etc.) zoals in WoW in D3 stoppen. Zal wel aangezien dat een beetje lijkt op set items uit D2.
Dat rollen voor items vind ik maar niks of ieder apart of gewoon keihard wie er het snelst kan klikken (of degene die niet doodgegaan is). Anders krijg je van die mensen die toch altijd op "Need" klikken dan schiet het nog niet op :).

Wat die sets betreft ben ik het wel eens, de sets moeten meer invloed krijgen in "beste items" want veel sets in D2 (en ook bijv TQ) zijn niks compared to individuele unique parts.

Updates:
28-06-'08 - Opening tweede deel Diablo3 topic nog aan flinke updates onderhevig.
29-06-'08 - Sectie Content toegevoegd.
30-06-'08 - Sectie Algemene info uitgebreid. Plaatje van Witch doctor gefixed.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 30-06-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266358

Ik vindt de witch dokter iets teveel met warcraft te maken hebben. Ook als je zijn masker ziet.

http://youtube.com/watch?v=fyZgM-2X718

De barbarian heeft gelukkig wel zijn aloude skills en look behouden :).

http://youtube.com/watch?v=er3jOq7Ja5U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:25:
Lees net wat interessants in het ATI Discussie topic wat ik ook volg (net zoals vele andere topics :P):

[...]

Bron: http://www.shacknews.com/onearticle.x/53365

[...]

Bron: http://www.planetdiablo.com/features/articles/d3-04012008/

Bevestigd en gepost door CJ in het topic aldaar.
Van de Havoc physics wisten we al maar Dx10.1 implementatie is nieuw voor me :)
Ben ik blij, dat ik al voorbereid ben voor Diablo III komende week, met mijn nieuwe PC met o.a. ATI HD4850. :) Kan niet lang genoeg wachten tot die game gereleased word. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:39:
[...]

Ben ik blij, dat ik al voorbereid ben voor Diablo III komende week, met mijn nieuwe PC met o.a. ATI HD4850. :) Kan niet lang genoeg wachten tot die game gereleased word. :9~
Aaaah lees de datum eens :D 1 april...... 1. Blizzard had toen nog niet eens bekend gemaakt dat Diablo 3 zou komen en 2. de dag is wel een beetje raar vind je niet? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 266358 op 30-06-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 130680 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:39:
[...]

Hehe ja moet wel makkelijk trekken mijn pc uit me sig ook wel verwacht ik tegen die tijd heb ik me gpu ook weer geupdate en zit de GTS in de pc waar ik nu op zit daar is een tijd geleden cpu / ram en mobo geupgrade ;)

Diablo III gaat wel wat van me tijd kosten ben ik bang :( :9
Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:41:
[...]

Aaaah lees de datum eens :D 1 april...... 1. Blizzard had toen nog niet eens bekend gemaakt dat Diablo 3 zou komen en 2. de dag is wel een beetje raar vind je niet? :P
Eerlijk gezegd moet jij eens lezen wat ik post ;) Zal het even opzoeken.

Pagina 6.
Anoniem: 266358 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:47:
[...]

Kijk eens naar datum :P 1 april :)
Ok ik ben even bij CJ langs gegaan en zo te zien klopt het wel.
CJ schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:17:
[...]

Yep. Op 25 Juni al bevestigd:

"Something that hasn't been noted yet is that EA and SEGA are signed on with us for DX10.1 titles, we've also signed a fairly major deal with Blizzard."

Bron: http://rage3d.com/board/s...1335512390#post1335512390

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 30-06-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:42:
[...]

Hehe ja moet wel makkelijk trekken mijn pc uit me sig ook wel verwacht ik tegen die tijd heb ik me gpu ook weer geupdate en zit de GTS in de pc waar ik nu op zit daar is een tijd geleden cpu / ram en mobo geupgrade ;)

[...]

Pagina 6.

[...]

[...]

[...]

Is niet zo moeilijk kan je bijv door [img width=xxx height=xxx]link naar plaatje[/url].
Of een clickable thumbnail plaatsen zoals ik heb gedaan in de TS met de Wallpapers en Screenshots moet je alleen wel thumbnail link weten.

Overigens is dat plaatje al meer malen gepost :)
toon volledige bericht
Ik zag je post, maar dit is nergens aangegeven door blizzard en de bronnen waar het staat zijn van een paar maanden voor de bekendmaking :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:42:
[...]

[...]

Pagina 6.

[...]

[...]
toon volledige bericht
OW ik zie het :), maar dit zegt nog steeds niet dat diablo 3 dx10.1 wordt :P. Starcraft 2 wordt namelijk ook geen DX10. Misschien is het voor een nieuwe game die nog niet is aangekondigd :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 266358 op 30-06-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:46:
[...]

Ik zag je post, maar dit is nergens aangegeven door blizzard en de bronnen waar het staat zijn van een paar maanden voor de bekendmaking :).
Het is een post van iemand die werkzaam is bij AMD dus lijkt me wel degelijk een betrouwbare bevestiging. Al ben ik het met je eens dat het nog wel een beetje open is of D3 er ook al gebruik van maakt ik acht de kans wel groot, de implementatie ervan zal niet de minimun system reqs verhogen :)

Btw in het vervolg graag even Editen, die knop zit er niet voor niets :)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 30-06-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Ikzelf hoop dat de AI sterk wordt waardoor de gevechten uitdagend blijven en bots het leven onmogelijk gemaakt wordt. Als de vijand slimme tactics gebruikt kan geen bot daar tegenop, terwijl spelers door de wisselende omstandigheden juist uitgedaagd blijven.

In Diablo2 had je na 10 minuten de AI's wel gezien. Melee (rent naar je toe en hakt met een skill of 2), Ranged (schiet van afstandje) en mage (doet nog wat aparts en verder ranged). Bhaal was nog interessant met zijn geteleporteer en clone ability herinner ik me. Als ze dat nu ook nog eens verder nemen kan je eindelijk een spel hebben waar geen 2 gevechten hetzelfde zijn in plaats van een eindeloos "ik spam frost orbs" spel.

We zullen zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

psychoclown schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:51:
[...]

Het is een post van iemand die werkzaam is bij AMD dus lijkt me wel degelijk een betrouwbare bevestiging. Al ben ik het met je eens dat het nog wel een beetje open is of D3 er ook al gebruik van maakt ik acht de kans wel groot, de implementatie ervan zal niet de minimun system reqs verhogen :)

Btw in het vervolg graag even Editen, die knop zit er niet voor niets :)
Werkzaam bij AMD volgens wie? Hemzelf? Is het ook daadwerkelijk zo of zegt hij het alleen maar?
Anders ben ik vanaf nu werkzaam bij NASA;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 13:08
Anoniem: 232786 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:52:
Ikzelf hoop dat de AI sterk wordt waardoor de gevechten uitdagend blijven en bots het leven onmogelijk gemaakt wordt. Als de vijand slimme tactics gebruikt kan geen bot daar tegenop, terwijl spelers door de wisselende omstandigheden juist uitgedaagd blijven.

In Diablo2 had je na 10 minuten de AI's wel gezien. Melee (rent naar je toe en hakt met een skill of 2), Ranged (schiet van afstandje) en mage (doet nog wat aparts en verder ranged). Bhaal was nog interessant met zijn geteleporteer en clone ability herinner ik me. Als ze dat nu ook nog eens verder nemen kan je eindelijk een spel hebben waar geen 2 gevechten hetzelfde zijn in plaats van een eindeloos "ik spam frost orbs" spel.

We zullen zien. :D
Mwa, ik denk dat het punt van hack'n'slash is dat het rechttoe rechtaan actie is, dus massa's beesten afslachten. De a.i. lijkt me voor standaard fodderbeesten niet zo heel belangrijk.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop dat het dezelfde geavanceerde AI is als Sacred 2. Deze gebruikt voor alle eenheden apart een AI die gelijk staat aan een FPS :P. Ik vraag me alleen af hoe idioot hoog de systeem eisen voor dit spel gaan zijn, want dit vergt veeeeel rekenkracht :) Ook de graphics (nog nooit waren deze zo mooi in een rpg luidt het commentaar van meerdere bladen en sites) en aegia psychics gaan wat worden :).
8-core anyone :+ ????
Bliz heeft trouwens aangegeven in een QnA panel dat DX10 niet requiered is :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 266358 op 30-06-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Ik zou me willen aansluiten bij Imodium. Diablo 3 blijft natuurlijk een hack 'n slash en geen tactical shooter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:08:
Ik zou me willen aansluiten bij Imodium. Diablo 3 blijft natuurlijk een hack 'n slash en geen tactical shooter...
Dat betekend nog niet dat het niet uitdagend hoeft te zijn zodat mn 3 jarige neefje de game uit kan spelen door met zijn gezicht over het toetsenbord te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaluro2 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:12:
[...]

Dat betekend nog niet dat het niet uitdagend hoeft te zijn zodat mn 3 jarige neefje de game uit kan spelen door met zijn gezicht over het toetsenbord te rollen.
Diablo 2 (LOD) was TE easy. Zeker als iemand je runde en je dan Bahl runs ging doen was je binnen 5 uur lvl 80 en had alle 3 de moeilijkheids graten gehad :S. Was niks meer aan, iedereen was altijd max lvl en er was buiten bahl runs en pvp geen barst te doen in groepen. Hoop dat ze dat nu veranderen of met meerdere servers als wow waarvan er om de maand een nieuwe komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Imodium schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:58:
[...]

Mwa, ik denk dat het punt van hack'n'slash is dat het rechttoe rechtaan actie is, dus massa's beesten afslachten. De a.i. lijkt me voor standaard fodderbeesten niet zo heel belangrijk.
Probleem, ze hebben aangeven iets meer taktiek te gebruiken. Niet in AI, maar juist door de hoeveelheid gastjes. Dus opletten wordt het. Maar goed, over anderhalf jaar of zo weten we het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:15:
[...]

Diablo 2 (LOD) was TE easy. Zeker als iemand je runde en je dan Bahl runs ging doen was je binnen 5 uur lvl 80 en had alle 3 de moeilijkheids graten gehad :S. Was niks meer aan, iedereen was altijd max lvl en er was buiten bahl runs en pvp geen barst te doen in groepen. Hoop dat ze dat nu veranderen of met meerdere servers als wow waarvan er om de maand een nieuwe komt :)
D2 was zeker niet gemakkelijk als je zonder iemand die je rushde ging spelen. Maar het probleem was/is dat dat tegenwoordig wel gebeurd en geen hond meer weet waar de icy cellar is :P
Elk spel is gemakkelijk als een level 90 enidin je helpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
xminator schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 23:04:
[...]

Ik heb ook nooit diablo gespeeld..

Speel wel geregeld Warcraft 3, en aangezien diablo ook van blizzard is ga ik denk het maar binnenkort proberen.
Eigenlijk moet het andersom zijn! Je hebt Diablo 2 gespeeld en omdat WoW ook van Blizzard is ga je die ook maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

kaluro2 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:12:
[...]

Maar dat kan natuurlijk op veel verschillende manieren. Ook door bijvoorbeeld een hele hoop 'domme' monsters te spawnen. Dan moet je zelf goed je skills uitzoeken, dekking zoeken, etc. etc.
Dat heb ik liever dan een hele goede AI van de monsters... Dat past gewoon niet in de speelstijl van Diablo vind ik...
Het gave was/is juist dat je hele sterke monsters tegen kan komen, die gewoon heel veel dmg doen en enorm veel life hebben. Maar als je daar dan net de juiste cursus overheen gooit, of de juiste attacks tegen gebruikt en gewoon skilled bent, dan krijg je hem wel neer. Dat vind ik veel gever dan allemaal beesjes met 'goede ai' ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:15:
[...]

Probleem, ze hebben aangeven iets meer taktiek te gebruiken. Niet in AI, maar juist door de hoeveelheid gastjes. Dus opletten wordt het. Maar goed, over anderhalf jaar of zo weten we het.
Denk eerder 2 jaar.. :) balance is waar het om draait en misschien maken ze wel een multiplayer luik die werkt als een mini mmorpg naast gewoon multiplayer. Sacred 2 heeft een mini mmorpg luik voor 16 players (worden er later 32), maar voor 100 zou echt cool zijn met grote pvp :). Ik vraag me trouwens af of er een healer in diablo 3 komt. Dit maakt het groepen spel wel zo leuk :P. En zeker als er moeilijke dungeons komen die haast niet te doen zijn :). Dit voor de motivatie op lange termijn die in Diablo 2 (LOD) ontbrak als je hoger of max level was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Ik speel na al die jaren (in 2000 begonnen) nog steeds diablo 2, dus met die motivatie op de lange termijn zat het altijd al goed hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:22:
Ik speel na al die jaren (in 2000 begonnen) nog steeds diablo 2, dus met die motivatie op de lange termijn zat het altijd al goed hoor...
wow je hebt wel een uithoudings vermogen zeg :o De graphics zijn op mijn 19" echt niet te pruimen... :|

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 266358 op 30-06-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

Speel inmiddels al jaren world of warcraft.
Battle.net is echter altijd een grote ramp geweest. Hopelijk word er hard opgetreden tegen cheats... Maar vrees dat het erg zal tegenvallen in multiplayer.

battle.net kids zijn alom erg vervelend.

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbr schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:24:
Speel inmiddels al jaren world of warcraft.
Battle.net is echter altijd een grote ramp geweest. Hopelijk word er hard opgetreden tegen cheats... Maar vrees dat het erg zal tegenvallen in multiplayer.

battle.net kids zijn alom erg vervelend.
Klopt zelfs battle.net (closed) had na loop van tijd dupers en andere cheaters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:58:
[...]

McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:08:
Kan ik me helemaal bij aansluiten keiharde buttonbash actie op z'n best, is toch geen lol aan als de mobs enorm slim zijn en dat bijv. een skill als Blizzard geen enkele nut heeft als ze toch aan de kant springen..
Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:02:
Hoop dat het dezelfde geavanceerde AI is als Sacred 2. Deze gebruikt voor alle eenheden apart een AI die gelijk staat aan een FPS :P. Ik vraag me alleen af hoe idioot hoog de systeem eisen voor dit spel gaan zijn, want dit vergt veeeeel rekenkracht :) Ook de graphics (nog nooit waren deze zo mooi in een rpg luidt het commentaar van meerdere bladen en sites) en aegia psychics gaan wat worden :).
8-core anyone :+ ????
Bliz heeft trouwens aangegeven in een QnA panel dat DX10 niet requiered is :)
Kijk en daarom verschilt Diablo zoveel van Sacred.. dat is toch veel meer op een andere doelgroep gericht. Daarbij verschilt aegia physics niet zoveel van Havok terwijl laatst genoemde toch wel een factor 5 meer games op zijn naam heeft staan. Als gpu physics gelijk ook in Sacred 2 wordt geimplementeerd heeft dat dan wel weer voordeel :)

Dat Dx10 niet required is betekend overigens niet dat het er niet in zit natuurlijk is het niet required anders zouden ze alle mensen met XP gelijk afsnijden wat ze niet ten goede zou komen.
Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:15:
[...]

Itemfinden en finetunen van je chars, sowieso zijn er veel meer character classes dan 1 :)
Snel lvlen is juist een grote feature van Diablo, veel oud diablo spelers die ik ken (en waaronder ikzelf) hebben wel WoW gespeeld maar al gauw gekapt door het langzame lvlen. Vind ik niks aan en kan je nooit met een paar uur per week snel hoog lvl zijn. Overigens hoef je niet snel te lvlen he het is nog altijd je eigen keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:28:
[...]

[...]

Kan ik me helemaal bij aansluiten keiharde buttonbash actie op z'n best, is toch geen lol aan als de mobs enorm slim zijn en dat bijv. een skill als Blizzard geen enkele nut heeft als ze toch aan de kant springen..

[...]

Kijk en daarom verschilt Diablo zoveel van Sacred.. dat is toch veel meer op een andere doelgroep gericht. Daarbij verschilt aegia physics niet zoveel van Havok terwijl laatst genoemde toch wel een factor 5 meer games op zijn naam heeft staan. Als gpu physics gelijk ook in Sacred 2 wordt geimplementeerd heeft dat dan wel weer voordeel :)

Dat Dx10 niet required is betekend overigens niet dat het er niet in zit natuurlijk is het niet required anders zouden ze alle mensen met XP gelijk afsnijden wat ze niet ten goede zou komen.

[...]

Itemfinden en finetunen van je chars, sowieso zijn er veel meer character classes dan 1 :)
Snel lvlen is juist een grote feature van Diablo, veel oud diablo spelers die ik ken (en waaronder ikzelf) hebben wel WoW gespeeld maar al gauw gekapt door het langzame lvlen. Vind ik niks aan en kan je nooit met een paar uur per week snel hoog lvl zijn. Overigens hoef je niet snel te lvlen he het is nog altijd je eigen keuze :)
toon volledige bericht
Klopt maar ik had binnen 1 week alle classes in D2 Lod naar lvl 85+ (begon pas toen deze was gereleased sinds de resolutie van de gewone Diablo 2 niet prettig op mijn 19" was).
Ik hoop dat ze trouwens net als Sacred 2 je de keuze geven om in normaal 'rpg/hack'n slash' perspectief te spelen en in 3rd person zoals mmorpg's :). Ik ben namelijk helemaal verslaaft aan dit laatste perspectief voor rpg's/mmo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:32:
[...]

Klopt maar ik had binnen 1 week alle classes in D2 Lod naar lvl 85+ (begon pas toen deze was gereleased sinds de resolutie van de gewone Diablo 2 niet prettig op mijn 19" was).
Ik hoop dat ze trouwens net als Sacred 2 je de keuze geven om in normaal 'rpg/hack'n slash' perspectief te spelen en in 3rd person zoals mmorpg's :). Ik ben namelijk helemaal verslaaft aan dit laatste perspectief voor rpg's/mmo's :P
Maarja dat was dus je eigen keuze, ik heb het weer opgepakt afgelopen december (nadat CoD4 me niet langer kon boeien als doorgewinterde skilled CoD player). En houdt het nog altijd vol meerder chars 92 gehad en ook meerdere van dezelfde class (smiter/hammer, bonenec/psnnec) en verveelde me er echt niet mee. Mss gewoon minder jou ding? Want zo te lezen vind je WoW iit mij wel echt leuk die kon mij dan niet zo lang boeien mede door het langzame lvlen en de onmogelijk lange dungeons... kom op niet iedereen heeft 4 uur lang de tijd om 1 dungeon te clearen.

Ben het wel eens met je dat zulk soort dungeons leuk zouden zijn in Diablo voor de 90+ers zolang ze maar niet zo ontiegelijk lang duren als in WoW anders kunnen alleen de middelbaar scholieren en nolifers al die dungeons clearen... maarja dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Serieus? Ik ben zo ontzettend blij dat ze bij het isometrische standpunt zijn gebleven. Diablo is onspeelbaar vanuit 3rd person perspectief, of het wordt een hele andere game en dat wil niemand lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:40:
Serieus? Ik ben zo ontzettend blij dat ze bij het isometrische standpunt zijn gebleven. Diablo is onspeelbaar vanuit 3rd person perspectief, of het wordt een hele andere game en dat wil niemand lijkt me.
Eens inderdaad action rpg's zoals diablo moeten gewoon topdown voor het grote overzicht. Essentieel en speelt imo het fijnst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:40:
Blijkbaar kan het wel. sacred 2 doet het ook en het ziet er tiptop uit in beide perspectieven volgens de bladen en sites. De game moet er trouwens wel op aangepast worden dat het er in beide goed uitziet :) en ook dit zijn weer aanleidingen voor hoge systeemeisen ben ik bang. Dus dat wordt in september wanneer Sacred 2 released een nieuwe pc kopen en als Diablo 3 komt weer een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:43:
[...]

Blijkbaar kan het wel. sacred 2 doet het ook en het ziet er tiptop uit in beide perspectieven volgens de bladen en sites. De game moet er trouwens wel op aangepast worden dat het er in beide goed uitziet :) en ook dit zijn weer aanleidingen voor hoge systeemeisen ben ik bang. Dus dat wordt in september wanneer Sacred 2 released een nieuwe pc kopen en als Diablo 3 komt weer een :)
Dat het er goed uit kan zien met de technieken van tegenwoordig geloof ik meteen. Of het ook lekker speelt is een heeeeeel ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Valt me wel op dat je behoorlijk verblind ben door de hooggehouden schoonheid van Sacred 2 door de "bladen en sites" ;).
Zoals je zelf al zegt het komt de minimale systeemeisen niet ten goede net zoals super geavanceerde AI.

Updates:
28-06-'08 - Opening tweede deel Diablo3 topic nog aan flinke updates onderhevig.
30-06-'08 - Sectie Algemene Info uitgebreid. Plaatje van Witch doctor gefixed. Sectie Aanvullende Info toegevoegd. Topic over 2 posts verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik hoop trouwens wel dat de assassin er weer inzit, die bing ik geweldig met finnishing moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:47:
[...]

Valt me wel op dat je behoorlijk verblind ben door de hooggehouden schoonheid van Sacred 2 door de "bladen en sites" ;).
Zoals je zelf al zegt het komt de minimale systeemeisen niet ten goede net zoals super geavanceerde AI.

Updates:
30-06-'08 - Sectie Algemene Info uitgebreid. Plaatje van Witch doctor gefixed. Sectie Aanvullende Info toegevoegd. Topic over 2 posts verdeeld.

toon volledige bericht
Klopt en ik vraag me af hoe de balance gaat zijn. Deze was het grote struikelblok van de 1e sacred en was in diablo 2 perfect op enige onvolkomenheden na :) zoals 'Fist of heaven' in combi met 'enigma'....
Trouwens volgens de makers is Diablo 3 al 4 jaar in ontwikkeling dus het zou me niks verbazen als hij eind dit jaar tijdens de kerst uitkomt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 266358 op 30-06-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Ik heb Sacred en Underworld redelijk gespeeld, maar het hele skill systeem is gewoon niet zoals diablo. Je kan alleen stats kiezen bij lvl-up en de skills moet je vinden en inruilen bij zon gast.
Dan vind ik TitanQuest nog beter skill systeem hebben (maar daar heb je teweinig bruikbare skills en het terugkopen is uit den boze)

nee ik heb D2 uit de kast gehaald en ben daar maar weer eens mee begonnen.
(via Hamachi want dan expiren je chars niet iig. ook geen cowruns dan maar dat verpest het toch)

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 30-06-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:54:
[...]

Ik heb Sacred en Underworld redelijk gespeeld, maar het hele skill systeem is gewoon niet zoals diablo. Je kan alleen stats kiezen bij lvl-up en de skills moet je vinden en inruilen bij zon gast.
Dan vind ik TitanQuest nog beter skill systeem hebben (maar daar heb je teweinig bruikbare skills en het terugkopen is uit den boze)
Klopt al wordt het skill systeem in Sacred 2 helemaal veranderd. Je hebt 6 classes met elk 3 skill trees. Wat Titan Quest betreft heb je gelijk, maar gelukkig had het net als Guild Wars class comis en had je een primaire en secundaire prof tot je beschikking :P. Maar het spel was waardeloos omdat er geen closed/dedicated server was, waardoor er veek cheaters en hackers waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Zo bijzonder ziet het er niet uit dat sacred 2 en ook het ook vrij sfeerloos. Dat is een van die mooie dingen van games van Blizzard. De graphics stralen sfeer uit zodat een game zoals Diablo 2 nu 8 jaar nog steeds goed uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:57:
[...]

Klopt al wordt het skill systeem in Sacred 2 helemaal veranderd. Je hebt 6 classes met elk 3 skill trees. Wat Titan Quest betreft heb je gelijk, maar gelukkig had het net als Guild Wars class comis en had je een primaire en secundaire prof tot je beschikking :P. Maar het spel was waardeloos omdat er geen closed/dedicated server was, waardoor er veek cheaters en hackers waren...
Ja idd erg zonde want ik vind het nog steeds de action rpg die tot dusver het dichtst bij Diablo 2 is kunnen komen (let wel: mythos heb ik niet gespeeld en smaken verschillen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:00:
[...]

Ja idd erg zonde want ik vind het nog steeds de action rpg die tot dusver het dichtst bij Diablo 2 is kunnen komen (let wel: mythos heb ik niet gespeeld en smaken verschillen).
Titan quest vas echt TE cool :) zo kon je ook net als diablo 1 skill voor de rechter en 1 skill voor de linger muisknop bepalen. De game wordt ook vergeleken met een soort diablo 3d :). de game scoorde in europa een gemiddelde score van 8.5, in amerika een 9 en in asie tegen de 10. Echter omdat er toch geen closed/dedicated multiplayer was downloade de meeste de game. :? Wat betreft Mythos. Van die graphics word ik misselijk kan er niet tegen. Te fel en vaag. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 266358 op 30-06-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat mij zo tegenviel van Titanquest en Sacred was niet de sfeer of de skills, maar het vechten. Bij Diablo 2 valt ieder stukje precies op z'n plaats lijkt het: De actie is enorm, schade is heel direct en het lijkt alsof je "connect" met zo'n mob terwijl je hem tot pulp rost. Bij andere games is het net alsof je slaat en dan pas damage doet, ipv tegelijk. Beetje lastig uit te leggen, maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:15:
Wat mij zo tegenviel van Titanquest en Sacred was niet de sfeer of de skills, maar het vechten. Bij Diablo 2 valt ieder stukje precies op z'n plaats lijkt het: De actie is enorm, schade is heel direct en het lijkt alsof je "connect" met zo'n mob terwijl je hem tot pulp rost. Bij andere games is het net alsof je slaat en dan pas damage doet, ipv tegelijk. Beetje lastig uit te leggen, maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is :P
Snap het :). Klopt wel wat je zegt. Als je bij sacred een combo deed was de combo uitgevoert en daarna zag je de mob pas zijn leven verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Miles Teg schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:15:
Jij controlled dus het gevecht beter in Diablo.
k snap je iig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 13:38
Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:04:
[...]

Titan quest vas echt TE cool :) zo kon je ook net als diablo 1 skill voor de rechter en 1 skill voor de linger muisknop bepalen. De game wordt ook vergeleken met een soort diablo 3d :). de game scoorde in europa een gemiddelde score van 8.5, in amerika een 9 en in asie tegen de 10. Echter omdat er toch geen closed/dedicated multiplayer was downloade de meeste de game. :? Wat betreft Mythos. Van die graphics word ik misselijk kan er niet tegen. Te fel en vaag. :'(
De kwaliteit van Battlenet is dus ook een zeer grote reden waarom ik spellen van Blizzard heb gekocht. Hier kan geen "dubieus" hackservertje tegenop. Zonder Battlenet is elke D2 kloon een mislukking imho.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266358 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:51:
[...]

Klopt en ik vraag me af hoe de balance gaat zijn. Deze was het grote struikelblok van de 1e sacred en was in diablo 2 perfect op enige onvolkomenheden na :) zoals 'Fist of heaven' in combi met 'enigma'....
Trouwens volgens de makers is Diablo 3 al 4 jaar in ontwikkeling dus het zou me niks verbazen als hij eind dit jaar tijdens de kerst uitkomt :)
Nou, dat lijkt mij sterk, WoW WoTLK en Starcraft II staan eerder op de rol om uit te komen, wanneer deze games zijn gereleased, dan komt Diablo III is een keer aan de beurt. Zowiezo is Diablo III in zekere zin een directe concurent van WoW. En ik denk als je zo'n game vrij vlot achter de 2e uitbreiding van WoW lanceerd, dat je dan heel wat potentiele WoW spelers weg trekt. Want iedereen wil natuurlijk Diablo spelen. :)

De reden, WoW is een continue geldstroom, Diablo III is een eenmalige aanschaf.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 130680 op 30-06-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 130680 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:05:
[...]

Nou, dat lijkt mij sterk, WoW WoTLK en Starcraft II staan eerder op de rol om uit te komen, wanneer deze games zijn gereleased, dan komt Diablo III is een keer aan de beurt. Zowiezo is Diablo III in zekere zin een directe concurent van WoW. En ik denk als je zo'n game vrij vlot achter de 2e uitbreiding van WoW lanceerd, dat je dan heel wat potentiele WoW spelers weg trekt. Want iedereen wil natuurlijk Diablo spelen. :)

De reden, WoW is een continue geldstroom, Diablo III is een eenmalige aanschaf.
Dat is nog niet zeker, even afwachten wat het gaat worden hoop op een eenmalige aanschaf tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Iedereen even snel op diablofans.com kijken :)

http://www.diablofans.com/forums/showthread.php?t=9887

Staat een filmpje over een gast van Youtube ( schijnt iemand te zijn die heel bekend is? ) welke een bepaalde vorm van kanker heeft waardoor hij waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft ( net zoals dat jongetje bij WoW ) en via de "make a wish foundation" mag hij dus gewoon een beta van Diablo3 spelen.

Hij laat een paar beelden zien en verteld over hoe Blizzard een paar van zijn ideeen heeft geimplementeerd in de huidige vorm van Diablo3. Ook een heel klein deel van een 3e klas wordt gespoiled. Echt heel interessant en het wordt heel levendig verteld. Waarom hij dit zomaar mag laten zien en hoe hij nou uiteindelijk bij Blizzard terecht is gekomen etc. moet je zelf maar even bekijken, dit schijnt trouwens het eerste filmpje te zijn van een 3-delige reeks. De andere delen zullen zo wel geupload worden.

Wees dus snel want misschien wordt het er nog wel vanaf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Fake. Lees hetzelfde stukje maar, de gameplayvideo is misbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Inderdaad, video editten door er een menutje in te zetten en klaar!

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Helaas, had niet verder gelezen dan de eerste 3 pagina's ofzo... het leek zo veelbelovend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Tja, er zijn altijd mensen bij die de aandacht willen.Blizzard heeft een demo in elkaar gezet, iets zegt me dat er nog weinig daadwerkelijk speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160970

Wat is die kerel een attenttionwhore zeg, zielig figuur. :')

Blizzard houdt alles jaren lang geheim maar stuurt 1 dag na de bekendmaking wel eventjes een betaversie de deur uit, hell yeah. Gelukkig wordt hij goed afgebrand door de mensen op youtube. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 22-04 08:57
Hij drukt ook ietsje te vroeg op de escape knop is het nie? :P <klik> 1 sec later <kleng>...

Wat een zielepeut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt mij sterk dat ze bij Blizzard snel even een ziek jongetje een alpha of beta versie van DIII laat spelen. Hoe erg ook voor die jongen, als het echt waar is en geen fake. Blizzard is wel goed, maar niet gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 13:24
Ik zie Blizzard er echt wel voor aan om zoiets te doen hoor eigenlijk. Maar ik weet 100% zeker dat hij het dan op hun kantoor mag komen spelen, en dat ze zeker niet het spel naar hem gaan opsturen ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:17:
Ik zie Blizzard er echt wel voor aan om zoiets te doen hoor eigenlijk. Maar ik weet 100% zeker dat hij het dan op hun kantoor mag komen spelen, en dat ze zeker niet het spel naar hem gaan opsturen ;)
Dat denk ik ook wel idd. Al klinkt alles wat hij zegt best cool trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 22-04 08:57
Was dit interview al gepost?
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/235058.html

Interview waarbij hij ook ingaat op het kleurgebruik en ontwerp. Hij zegt ook al dat ze redelijk ver zijn in de ontwikkeling en dat ze nu voornamelijk content creation moeten doen.

Laten we maar hopen dat ie snel komt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:09
Afbeeldingslocatie: http://www.vidifocus.com/D3/D3header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vidifocus.com/D3/D3left.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vidifocus.com/D3/intro.png

[color=white]Blabla.[/color]

Afbeeldingslocatie: http://www.vidifocus.com/D3/classes.png

Afbeeldingslocatie: http://www.vidifocus.com/D3/D3right.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vidifocus.com/D3/D3footer.jpg

Knutselen in PS voor een Topicstart is leuk :Y)

Helaas past hij hier niet :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

^^ hoop dat er spoedig meer bekent wordt gemaakt, kan niet wachten tot alle classes bekent zijn :D

Denk wel dat Sorcerer er weer bij zit. Dit is toch wel een classic class die in alle voorgaande voorkwam. Zou het vreemd vinden als deze class helemaal verdwijnt.

Andere classes geen idee, Necro zou wel vet zijn, maar zie elementen terug in Witch Doctor.
Wacht wel af, het ziet er al veel belovend uit.

Nothing more to say...

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.